Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Geert 05-01-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Deskundig, met klant meedenkend

Goede voorlichting, goede prijsstelling, Evenals de mogelijkheid om zelfs vlak voor de kerstdagen op uiterst korte termijn het apparaat te plaatsen.

T. van L. 05-01-2018 In de winkel gekocht

Goede voorlichting en afhandeling

Een ruim aanbod en goede prijs.
Een goede voorlichting en correcte en duidelijke en snelle afhandeling.

Hennie 05-01-2018 Via de website gekocht

Jammer dat ik zelf de verpakking eraf moest halen

Shop gevonden via Internet en leuke prijzen en veel assortiment, ben verder heel tevreden
Zou iedereen aanbevelen om even op de site van Bommel te gaan kijken

Manita Heijkoop 05-01-2018 Via de website gekocht

Superservice

Door een vriendin ben ik geattendeerd op jullie website, 1 belletje voor informatie over een wasdroger, fantastisch te woord gestaan,besteld en de andere dag bezorgd. Wat een klasse!!!!

Mon 04-01-2018 Via de website gekocht

Beste prijs kwaliteit, snelle gratis levering.

Ik was op zoek naar een dampkap en via het internet kwam ik bij deze site terecht. Nadat ik de prijzen had vergeleken was mijn keuze snel gemaakt.

A. Zoutendijk 04-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Ruime keuze voor mooie prijzen

Buiten het kopen van complete keukens is er een aparte afdeling voor apparatuur met internetprijzen.
De "live" kok die de verschillen tussen de apparaten helder en duidelijk kan uitleggen is een enorme bonus

Henk 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit en perfecte installatie

Ne een eerdere goede ervaring met Bemmel & Kroon (kort na elkaar gingen zowel de wasmachine als de vaatwasser kapot) opnieuw op basis van prijs bij hen uitgekomen voor de vaatwasser. Net als bij de wasmachine uitstekende klantenservice. Dit keer installatie van de inbouw vaatwasmachine meegekocht. Uitstekende service via de firma AJtec die door Bemmel&Kroon wordt ingehuurd. Vriendelijke nette monteur die alles keurig snel, maar ook schoon achterliet. En ook da vaatwasser nog even programmeerde naar mijn behoefte. Perfect.

Hein 04-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, scherpe prijs en snel geleverd

Bestellen via de website gaat eenvoudig en de prijs is erg scherp. Na betalen krijg je direct keurige e-mails met de factuur en het verloop van het proces inclusief track en trace. De bezorgers hebben het apparaat netjes neergezet zonder rommel en het oude apparaat weer meegenomen. Fijn dat je zelf een bezorgdag kan kiezen, maar de eindtijd tot 22:00 uur is wel erg laat.

Een paar punten ter verbetering: de bezorger zou van te voren bellen, maar dit is niet gebeurd. Verder wordt genoemd dat je een dag voor levering een e-mail krijgt met een indicatie van het levertijdstip, maar dit is niet het geval geweest bij mij. Verder is de track en trace van de bezorger niet erg informatief: de hele dag is er geen enkele status update geweest behalve het tijdsvenster van 3 uur.

Patricia 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Wat een klantvriendelijke,accurate mensen.perfect op tijd en netjes mijn ode droger weggehaald en de nieuwe aan gezet! Alle rommel netjes mee genonen.
Vooral persoonlijke service!

Samira 04-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goeie serverce en vriendelijk ' en een goeie prijs daarom heb ik dt gekozen. En een hele snelle bezorging.

Ernst Jan van Heyningen 04-01-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Bij Bemmel en Kroon blijft klant Koning. Super!

De service bij bemmel en Kroon blijft super. Prima advies in winkel. Ik ben vriendelijk geholpen. Plaatsen van de vaatwasser door een kundige en zeer klantvriendelijke monteur. Liet alles keurig achter. In een woord geweldig.

Cora 04-01-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Wij moesten in de winkel echt zoeken om te kunnen vinden wat we zochten. Hebben er uiteindelijk maar een verkoper bijgehaald. Verkoper was heel aardig, heeft ons goed geholpen. Ook heel fijn dat de wasdroger de volgende dag al geleverd kon worden. De mannen die de wasdroger kwamen brengen, waren nette, vriendelijke mannen. Hebben alles keurig aangesloten.

Wij waren op zoek naar wasdrogers en combi magnetron. De magnetron hadden ze helaas niet op voorraad. De wasdrogers/wasmachines stonden bij elkaar, op merk gesorteerd, waardoor ik heel slecht zelf een keuze kon maken. (omdat het niet duidelijk was, wat nou wat was).

Thijs 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en levering

Dit bedrijf heeft goede aanbiedingen en goede telefonische ondersteuning. De levering is ook netjes gedaan

Jan Bakker 04-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Eerste keer besteld en gekregen wat wij besteld hebben zonder problemen. Gewoon een webshop die doet wat zij moeten doen en komt betrouwbaar over.

ER 04-01-2018 Via de website gekocht

BKI651812 - Snel en eenvoudig

De service was super, het product was niet voorradig nadat de bestelling was geplaatst, maar een belletje leerde al snel dat de droger de volgende dag zou binnenkomen waarna eenvoudig een afleverdatum gepland kon worden.
Levering verliep goed, al was men wat aan de late kant op 3-1-2017 (net na 22:00 uur) door de weersomstandigheden. Dit werd trouwens keurig vermeldt via de track en trace optie.

Michel 04-01-2018 Via de website gekocht

Goeie Service, vlotte afhandeling

Site is overzichtelijk en de gewenste informatie is terug te vinden.
Een goeie concurrent als het om de prijs gaat

Cees 03-01-2018 Via de website gekocht

Topbedrijf!

Via de site info gevraagd over 2 ovens waar de voorkeur naar uitging. Op Nieuwjaarsdag! Krijg ik diezelfde avond nog antwoord met een offerte!
De keus was snel gemaakt. Qua aflevering niets anders dan lof: de klant wordt perfect op de hoogte gehouden van de status, zelfs de route van de vrachtrijder is te volgen.
Een verdiende dikke 10 voor Bemmel en Kroon!!

M 03-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze afleverservice

Na vier pogingen nog steeds niet gelukt mijn bestelling af te leveren volgens afspraak. Elke keer is er wat: schade, doorgepland, sorteerfout, etc.. Afspraken worden niet nagekomen. Helaas kan ik dit bedrijf niet meer aanbevelen. Jammer dat de service zo achteruit is gegaan.

M 10-01-2018

Nav bovenstaande review heeft B&K contact met mij opgenomen, en een heel fijn gesprek gehad. De klacht is naar alle tevredenheid opgelost. Ik bestel vaker spullen bij B&K en ben altijd tevreden geweest over hun service. Alleen is het deze keer erg misgegaan, maar uiteindelijk juist en correct afgehandeld. Dit is dan ook service die ik verwacht van B&K! Kortom, dit bedrijf kan ik weer aanbevelen!

zonnetje 03-01-2018 Via de website gekocht

Top service.

Een AEG wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon. Hier werd deze aangeboden voor de laagste prijs. Deze besteld en voor slechts een kleine bijdrage werd de droger geplaatst ( op de 2e verdieping) en aangesloten. De oude droger werd weer mee retour genomen. Snelle levering ook tijdens de jaarwisseling. Top service.

Heijmenberg 03-01-2018 Via de website gekocht

Top service

We bestelde een Bosch inbouwkoelkast. Dit al voor een hele scherpe prijs.
Meteen bleek dat het model uitverkocht was. We kregen zonder extra kosten een nieuwer en duurder model!
De koelkast werd de volgende dag geleverd. Top service!!

mc 03-01-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs, snelle levering

Laagste prijs, artikel op voorraad, goede levering. Tijdsindicatie van levering op dag zelf, dat mag wat eerder. Order BKI652905.

Geradus 03-01-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prachtige winkel, zeer bekwame service

Voor de aankoop van een bakoven een kookplaat werden wij zeer deskundig en op een prettige manier te woord gestaan. Zeer tevreden en met een goed gevoel keerden wij weer terug naar huis en
heb ik de opdracht tot levering en installatie van de apparatuur, kort na het bezoek aan de winkel, schriftelijk opgedragen.

MC Visser 03-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle reactie en levering

Goede website, waren opzoek naar nieuwe wasmachine.
Besteld op nieuwjaarsdag, binnen 5 minuten reactie dat de bestelling in goede orde was ontvangen
En dat deze op 2 januari geleverd zou worden.
levertijd super snel, goede communicatie.

Wasmevrouw 03-01-2018 Via de website gekocht

erg snel!

De site gaf duidelijke informatie, levering ging erg snel! En ze waren de goedkoopste, ook altijd erg fijn :)
Wat erg prettig is dat je een tijdsindicatie krijgt wanneer ze komen brengen.

Frank 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Voordelige koop gedaan. Levering was prima in orde. Telefonisch ook goed te bereiken! Een vraag die wij hadden over de levering werd vlot en persoonlijk beantwoord.

Maurice 02-01-2018 Via de website gekocht

snel ,goedkoop en goede service

Voor de 2 de keer een wasmachine besteld en zoals de vorige keer makkelijk te bestellen ,snel geleverd en inderdaad voordeliger bestaat niet met prima service.

Theijsmeijer 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Shop is overzichtelijk,bestellen gaat heel makkelijk. Gelijk reactie per mail en status van de order.

Laura de Klerk 02-01-2018 Via de website gekocht

Topservice!!!!

Bemmel&Kroon kwam als voordeligste leverancier tevoorschijn bij de aanschaf van mijn AEG wasmachine en droger. In eerste instantie was ik septisch, omdat ik nog niet eerder van deze firma had vernomen, maar ik moet echt het tegendeel toegeven. Bijzonder vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers van de klantenservice. En enorm snelle levering van de producten. Keurig netjes alles geïnstalleerd door mensen, oude producten meegenomen. Ook weer opnieuw vriendelijke heren. Dus al met al, in een twee woorden, zeer tevreden! Dus voor wie denkt ik bestel bij de bekende leveranciers va wasmachines e.d., neem zeker even de moeite om op de site van Bemmel&Kroon te kijken.

Verlinden 02-01-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Den Haag (Leidseveen

Prima volgens afspraak geregeld

Vlot geholpen duidelijke uitleg over de vaatwasser die kapot was en vervangen moest worden.
binnen half uur geslaagd!!

Ruud 02-01-2018 In de winkel gekocht

sympathieke verkoper

De verkoper was prima op de hoogte over de voor en nadelen van diverse soorten drogers, en dacht goed met ons mee. Na de levering werden wij telefonisch snel en vakkundig geholpen bij het registreren van het product, met nog aanvullende informatie voor gratis extra garantie

Judith 02-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goede aflever service.

Kende de shop niet, wel even op echtheid gecontroleerd, maar top service!
Kom zeker terug bij deze webshop.

W. D. Meerdink 02-01-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede prijsstelling met daarnaast scherpe dagaanbieidingen. Snelle, goedverzorgde levering.

Kim 02-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en vlekkeloze service afhandeling!

Genoten van een mooie aanbieding. Eenvoudig kiezen, bestelling plaatsen en supersnelle levering. Hele traject volgt met heldere communicatie.

familie Peelen 02-01-2018 Via de website gekocht

Verrast en super service!

Via de website van Bemmel en Kroon hebben wij een diepvriezer GS58NAW41 gekocht. Direct na het plaatsen van de order ontvingen wij de factuur waarop stond aangegeven dat een GS58NEW40 werd geleverd (opvolger). Snel de specificaties gecheckt en inderdaad een mooier apparaat (verschil zit in de handgreep). Leuk detail op de factuur stond ook een kassakorting van € 25,- vermeld.
Binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling werd de nieuwe vriezer ingeleverd en door de 2 medewerkers keurig op de plaats gezet, top service! De bestelling was mooi via track en trace te volgen. Leuk detail via de cash back actie van Siemens stond dezelfde dag als de aflevering de € 70,- weer op onze rekening teruggestort.
Gelet op onze gezinssamenstelling met 4 kinderen zijn wij super blij met deze vriezer!

Caroline 02-01-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Onze vaatwasser liet ons in de steek, 1 dag voordat wij vrienden op het eten zouden krijgen. Het komt nooit goed uit, maar nu al helemaal niet. Dus even gegoocheld naar een betaalbare en goed vaatwasser.
Bij Bemmel en Kroon kwamen we het voordeligst uit.
Vandaag besteld, morgen in huis.
Perfect geregeld.

Albert 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Prima prijs en zorgvuldige verzorging van de levering.
Toen bleek dat het product op korte termijn toch niet leverbaar was, werd ik goed geholpen om een goed alternatief te vinden

Mar 02-01-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon Prima, bezorgdienst minder...

Web shop prima, duidelijk eerlijk en super voordelig.
Helaas was de bezorgdienst minder... contact mbt levering uitstekend, maar zoals afgesproken plaatsen... Daar hadden de boys gen zin is... Zelf de machine op zijn plaats gezet. Was neerzetten stekker in het stopcontact aan/uit zetten en doei.... ?

han van 't hooft 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Na op internet prijzen te hebben vergeleken kwamen we weer uit bij Bemmel en Kroon waar vorig jaar onze vaatmachine was gekocht. Telefonisch besteld in twee minuten, naam in systeem dus snel en uiterst vriendelijk. Bezorging en aansluiting de volgende dag door twee vriendelijke en bekwame mannen.

HCdC 02-01-2018 Via de website gekocht

Razend snelle service:top!

Goede ervaring bij eerdere aankoop. En inderdaad de laagste prijs! Er was zelfs telefonisch contact mogelijk op nieuwjaarsdag. En bezorging was binnen een dag. Voor een kookplaat heel prettig! Dus niets dan lof!

Jan H 01-01-2018 In de winkel gekocht

Aankoop en levering AEG afwasautomaat

Ruime keuze in de nabijgelegen grote showroom van Bemmel & Kroon Cruquius. Goede inhoudelijke voorlichting door verkoper. Er werd geen keuze opgedrongen. Mooi aanbod, financieel goed gespecificeerd en alles klopte. Bezorging en installatie thuis nadien, door apart bedrijf, werd uitstekend verzorgd.

Ruud 31-12-2017 Via de website gekocht

snelle afhandeling en service.

Bestelde machine uit voorraad en iets duurdere alternatief aangeboden voor de geboden prijs. Top. Mijn volgende aankoop wordt ook bij hen. Goede en snelle service.

CVDL 31-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte belofte alles klopte

Net voor nieuwjaar vaatwasser defect.Een nieuwe met juist onderbouwde reviews/test uitgezocht.Andere websites persoonlijk contact gehad maar konden absoluut niet meer leveren.
Toen bleek Bemmel&Kroon deze machine wel 100% te kunnen leveren vóór nieuwjaar.En LET OP ook nog de goedkoopste van Nederland. Marcel van de verkoop verdient COMPLIMENT (site aangepast) en klopte voor 100 PROCENT.Levering keurig/nette koeriers.Super tevreden en machine doet het uitstekend.

monique botterblom 31-12-2017 Via de website gekocht

Ijskoude actie

Super handige site,makkelijk te bestellen en betalen.Daarna word je heel goed op de hoogte gehouden hoe laat de bezorgers komenZe nemen de oude vrieskast mee en alle verpakkingsmaterialen.

Theo 31-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en ingebouwd
Goede communicatie voor afspraak van monteur
Goed en snel ingebouwd en als service alle keukenkastjes gesteld

Martijn 31-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Koelkast besteld die goed scoorde bij consumentenbond, itt bericht op website niet meer leverbaaar dus ander model zelfde merk geleverd. Zal vast ook prima zijn, maar ik kwam af op model uit test consumentenbond, site dus misleidend.
Levering tussen 8:00 en 22:00, nader bericht zou die dag volgen, echter geen bericht meer en ook geen levering. Uiteindelijk dag later alsnog bezorgd. Ik vind het erg slordig dat we daarover niet op de hoogte zijn gesteld.

Mr Dragi 31-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service, netjes volgens afspraak geleverd.

Was nog niet bekend met Bemmel en Kroon maar vond ze op de laagste prijs en kan niets anders dan lof hebben voor het bedrijf. Niets alleen bieden ze de scherpste prijs, maar de levering was ook keurig op tijd. In de toekomst kijk ik zeker ook bij jullie. Bedankt.

Rene 30-12-2017 Via de website gekocht

erg goede service

een duidelijk voorbeeld van hoe service moet zijn ,goede prijzen en snelle levering van ordernummer: BKI651802 .
ze komen de afspraken Perfect na .

Gerrit 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle levering en een mooie prijs / kwaliteit verhouding. Bezorgers erg vriendelijk. Alleen jammer dat we m zelf moesten installeren

Binnen 24 uur top geleverd!!!!! 30-12-2017 Via de website gekocht

Service volgens afspraak !!!!

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon uitgekomen.
Was 1 van de 3 leveranciers.
Waarom Bemmel & Kroon: goedkoopste en direct volgende (zater)dag leverbaar.
Andere aanbieders duurder en 3-4 dagen levertijd.

Via de mailberichten en track&trace keurig op tijd geleverd, chauffeur (Ali) correct, vriendelijk en behulpzaam. Top gedaan!!!!

H.Steenbergen 30-12-2017 Via de website gekocht

Voordelig, Betrouwbaar en supersnel !!

Nooit van gehoord echter via Google gevonden. Was de meest voordeligste inclusief bezorgkosten. Super zal deze vaker raadplegen.