Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fleur 24-12-2018

Bemmel denkt mee, kijkt mee en wil verkopen wat bij je past. Ze gaan niet alleen voor het duurste van het duurste maar zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben onze keuken compleet gemaakt met een mooie oven van Neff en andere apparaten van Siemens. Wederom heel bij met Bemmel. Wij raden ze aan iedereen aan! Tot de volgende keer!

Marrie 24-12-2018

Heldere duidelijke site. Bemmel & Kroon staat bij ons bekend om zijn klantvriendelijke en ervaren service.

MB 24-12-2018

Deze Firma heeft al jaren de SERVICE hoog in het vaandel staan waardoor klanten niet zich nooit bedrogen zullen voelen.
Persoonlijke behandeling komt zeer betrouwd over en wekt een band.

Johannes020 24-12-2018

Mijn moeder van 83 had een nieuwe wasmachine besteld bij Bemmel & Kroon. Goedkoper dan andere aanbieders, snelle levertijd en inclusief installatie en meenemen van de oude wasmachine. Beter kon niet, leek het.
Helaas. Zij kwamen netjes op het afgesproken tijdstip en installeerden de machine keurig in de mijn moeders badkamer. Toen moest mijn moeder nog even 250 Euro afrekenen met de monteur. Zij liet de factuur zien die ik geprint had waarop toch echt inclusief installatie staat. Dit was ook geen 250 Euro. Maar de monteur stond erop en zij werd in eens een stuk minder vriendelijk behandelt. Schandalig om een klant en helemaal een vrouw op leeftijd op deze manier te behandelen, zij gebruikt de wasmachine nu met een stuk minder plezier. En daarnaast blijven wij erbij dat dit niet klopt, wij zijn met deze extra kosten niet bekend, er is ons op voorhand niets over medegedeeld. Heel jammer. Wij bestellen hier dan ook niet meer.

Mevr. Vrodier 24-12-2018

Oplichters zijn het. Online zogenaamd de goedkoopste zijn en heel snel reageren met offertes maar zodra ze komen leveren dien je na installatie in eens bij te betalen (ook al heb je al betaald voor bezorgen en installatie). Er wordt gedreigd dat ze de apparatuur weer deinstalleren en meenemen, samen met de oude apparatuur indien je niet ter plekke betaald. En als je dan contact zoekt dan geven ze geen gehoor meer. Nooit en nooit meer!
Fre 24-12-2018

Ik werk bij een rechtsbijstandverzekeraar en wij krijgen deze klacht vaker binnen. B&K vraagt hun klanten om op Kieskeurig, Facebook en andere sites een goede recensie te schrijven, hiermee kun je je aankoopbedrag terugwinnen. Daarom staan zij er zo goed voor qua beoordeling. Het mag overigens duidelijk zijn dan niemand dat bedrag vervolgens "terug wint"...

Nathalie 24-12-2018

Super top levering. Gisteravond om half 10 besteld en de volgende dag om 9.15 uur (voor kerst) geleverd. Ik heb nog nooit zo een snelle levering gehad.
De website is ook super duidelijk en overzichtelijk. Netjes alles omschreven en mocht je vragen hebben kun je contact met ze opnemen. Ook als je ergens anders een product goedkoper vindt kun je contact met ze opnemen en zoeken ze naar een oplossing.
Van te voren wordt je goed ingelicht over de bezorgtijd met sms'jes. En je kunt ook volgen wanneer de vrachtwagen ongeveer langs komt en van te voren krijg je een sms zodat als je niet thuis bent je naar huis kunt komen.

R Vijverberg 23-12-2018

Prettig geholpen door medewerker. Winkel ziet er overzichtelijk uit. Laagste prijs garantie.

Jeroen 23-12-2018

Geweldig geholpen! Snel en prima afhandeling. Na offerte volgde een definitief goed aanbod.

Inge 23-12-2018

Vanwege het grote prijsverschil gekozen voor Bemmel&Kroon. Daarnaast is mijn bestelling keurig netjes afgeleverd met keurige meldingen van aankomsttijden. Zeer tevreden dus over levering maar ook over het product zelf. Een volgende bestelling voor keukenapparatuur zal dan ook eerst bij dit bedrijf bekeken worden.

Ciske 23-12-2018

Wij hebben een nieuwe koel/vries combinatie bij Bemmel en Kroon gekocht in Zoeterwoude. Door de verkoper zijn wij goed op alle plus- en minpunten van diverse koelkasten gewezen. Voor ons was het toen niet moeilijk meer om een keuze te maken: een Liebherr 4815. En deze werd ook snel en goed geleverd. Ben erg blij met deze aankoop. Door Bemmel en Kroon ook extra service verleend: flessenrek, extra garantie en korting!

kees 23-12-2018

Koelkast is bezotgd. Bemerk bij inschakelen dat zijkant gehobbeld is en de koellast toch aardig wat geluid produceerd. Bij de winkel terug geweest om te informeren. Daar werd mij medegedeeld dat het normaal was voor een lg koelast. Nu maar contact met lg opgenomen, aangezien het geluid erger word.

Trotse klant 22-12-2018

Super winkel met een breed aanbod, je hoeft niet ver te zoeken (voor in mijn geval) naar inbouw apparatuur. Bemmel en kroon heeft het allemaal op voorraad.

Overigens mijn compimenten voor de bezorgservice, keurig gebeld door de bezorger voor komst.

Peter 22-12-2018

snelle goede levering.konden makkelijk een dag plannen wanneer het geleverd werd

Francisca Robbers 22-12-2018

Online een Amerikaanse koelkast gekocht die niet voorradig was , deze is meteen bij de leverancier besteld en toch nog geleverd op de dag dat ik dit graag wilde. Heb daarvoor nog telefonisch contact gehad en werd daar ook vriendelijk geholpen. Prima bedrijf !

MC Wig 22-12-2018

Droger was in de aanbieding.
Jammer dat er geen uitpak en plaatsing service van apparaat bij was wat alle andere website s gratis aanbieden.

frans 22-12-2018

vandaag besteld,volgende dag geleverd.Met een tijdspanne van 3uur.levering was dus in orde.Het was de goedkoopste winkel op kieskeurig.

VdBerg 22-12-2018

Goede communicatie. Eigen keuze in aflevermoment. Goede communicatie over levering. Goede kwaliteit en zeer concurrerende prijjzen.

Ben Betz 22-12-2018

Heel goed geholpen met de aankoop snel en efficiënt. Bezorging was ook goed het Track and Tracé werkte uitstekend. S Morgens al de mededeling wanneer het gebracht zou worden en mooi op tijd. De bezorgers ook heel netjes en vriendelijk.

Ivan Ramzan 22-12-2018

De site was goed bereikbaar en ook goed in gebruik. Uiteindelijk naar de Bemmel en Kroon winkel in Den Haag gegaan en dat was voor ons beter geweest. Wij hadden een Bosch WAT28645 op het oog, maar op advies van de verkoper hebben we uiteindelijk de Bosch WAT28655 gekocht vanwege de aanvullende waterbeveiliging: bodemsensor. We hebben de machine 2 weken in gebruik en deze bevalt goed: wast goed en is stiller dan onze oude Siemens.

Wat wel tegenviel was de aflevering. De verkregen Track en Trace werkte niet en gaf een leveringstijd aan van 08.00u tot 22.00u. De bezorgers waren niet brutaal, maar waren zo gehaast en geïrriteerd bezig om maar zo snel mogelijk weg kunnen gaan. Hierbij hebben ze de wasmachine niet stabiel geïnstalleerd. Ik heb het naderhand zelf stabiel en op waterpas gezet. Dit heb ik terug gemeld in de winkel.

Elja 22-12-2018

Allerlaagste prijs, snelle levering, keurig bezorgd op afgesproken tijdstip.

Erwin 22-12-2018

Alweer (!) een perfecte service, scherpe prijzen, snelle levering en montage. Bemmel & Kroon 🤗 #Keukens #Witgoed #Keukenapparatuur
@bemmelenkroon
Meest recente bestelling DH729544 Siemens SN636X14ME vaatwasser. Subliem!
Al jaren tevreden klant. Diverse apparatuur besteld. Online als ook in de fraaie showroom. Een aanrader.

Debbie 22-12-2018

Goed geholpen, snelle reactie op de mail.
Ik zou daar zeker nog eens bestellen

Romy 22-12-2018

Gebruiksvriendelijke site, product was niet op voorraad maar binnen 3 dagen weer op voorraad. Ik ben keurig op de hoogte gehouden en kon aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Op de dag van de levering kreeg ik een mailtje hoe laat de bezorger er ongeveer zou zijn en een uur voor bezorging kreeg ik een berichtje hoe laat hij er precies zou zijn en was hij er ook!
Géén bezorgkosten, top!

Marc 22-12-2018

Besteld artikel opnieuw in perfectie en stipt op tijd afgeleverd .
Ik ben reeds enkele jaren klant bij Bemmel & Kroon en telkens weer alles zoals het moet, heel goed. Proficiat.

Moon 21-12-2018

Prima advies en vrijblijvende verkopers. Bereikbaarheid voor vragen is ook prima.
Prijs kwaliteit is prima. Bezorging ook prima geregeld.

Marre 21-12-2018

Supersnelle levering. Eind vd middag besteld, volgende dag eind van de ochtend in huis. Goede prijs!

Scheeren 21-12-2018

Keurig en bijzonder attent geholpen, zoals het hoort, maar niet overal het geval is!

Elsbeth 21-12-2018

In de winkel advies gevraagd voor een nieuwe vaatwasser. Vanaf moment van binnenkomst ontzettend vriendelijk geholpen en eerlijk advies gekregen. Ook de bezorging was fantastisch. Eerst een mail met globale bezorgtijd, maar een half uur voor bezorging netjes gebeld. Prima service!

a.planting 21-12-2018

in een word super ,en ook zeer voordelig, met zeer snelle levering ,met een super transporteur.

Leon 21-12-2018

Persoonlijk advies, eerlijk en zonder "verkooppraatjes" Snelle levering en een professionele monteur voor de inbouw. Gewoon Perfect

Fam.P.Kooiman 21-12-2018

Even goed zoeken en dan vind je het gewoon bij Bemmel &Kroon,en dan nog de beste prijs en ouderwetse service van een chauffeur die keurig de tijd aangeeft wanneer hij komt,echt klasse,wij zijn blij verrast.☺

H Kok 21-12-2018

Snel bedient keurig geleverd wasmachine en droger jammer dat bezorgers alleen geïnteresseerd zijn in afleveren en geen instructies middels het voorbeeld aanzetten van de machine geven
Is voor oudere mensen soms lastig
Zijn digibeten

J krafft 21-12-2018

Super service, van bestelling tot aflevering.
Inmiddels heb ik daar mijn vaatwasser en koel/ijskast besteld via de webshop. Komen met goed advies, beantwoorden je vragen vakkundig en snel.

H. Evers 21-12-2018

Al eerder apparatuur aangeschaft bij Bemmel&Kroon. Zoals vanouds zeer goed geholpen en snelle nette aflevering.

Steef 21-12-2018

In de showroom ben ik perfect geholpen voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine en droger. Er werd niet geprobeerd mij dure machines te verkopen, ik kreeg een goed en eerlijk advies afgestemd op mijn wensen. 's avonds kreeg ik een mail met daarin de bezorgtijd voor de volgende dag. De chauffeur belde mij 15min voor de bezorgtijd om te melden dat zij er aankwamen. Binnen 20 min waren mijn oude apparaten op zolder vervangen en aangesloten. Top service!! en alles binnen 24h na het binnenlopen van de showroom.

Fam. Esmeijer 21-12-2018

Scherpe prijs op het artikel dat ik graag wilde bestellen!
Service snel en correct.

Loek Wildschut 21-12-2018

Zeer goed geholpen door een uiterst deskundige verkoper.
In deze winkel staat alles zeer overzichtelijk opgesteld zodat het makkelijk is de machines met elkaar te vergelijken qua uiterlijk, voeg daarbij de deskundige uitleg van de verkoper en de keuze is snel en verantwoord gemaakt.
Vermoedelijk dezelfde man die mij lang geleden een vriezer en koelkast verkocht.
Die het beide overigens nog altijd goed doen.(LIebherr)
De aflevering en plaatsing door twee aardige jonge mannen ging zeer snel en precies waarvoor dank.
De oude machine is door hen meegenomen voor afvoer.

Martin 21-12-2018

B&K heeft in het verleden onze keuken geleverd en de apparatuur.
Sindsdien erg tevreden over de service. Daarom wederom m'n keukenapparatuur besteld bij B&K. Goede prijs en betrouwbare service is voor ons belangrijk. Daarom beveel ik B&K aan voor zowel complete keukens als losse apparatuur.

Fou 21-12-2018

Zeer fijn bedrijf, je kan de bezorgdatum zelf beslissen en ze hadden ons zowel een duurder model wasmachine als wasdroger aangeboden voor dezelfde prijs, erg goede service!

Lieven Symons 21-12-2018

al een bestelling geplaatst en toen al heel tevreden over de service en klantendienst
daarom bij mijn tweede bestelling niet getwijfeld om onmiddellijk terug bij Bemmel&Kroon te bestellen
deze keer was er een probleem met de prijs, ik had een vriezer besteld maar het type was uit het assortiment en ik kreeg een nieuw type voor dezelfde prijs.
op dezelfde dag van de levering bemerkte ik dat er een promotie was op de Website van het bestelde type
contact opgenomen met de klantendienst en zonder problemen werd die prijs terug aangepast plus vrij van onkosten
dat siert het bedrijf en ik ben uitermate tevreden hierover en raad iedereen aan om via Bemmel & Kroon hun order te plaatsen.
super, super en nog eens super service.

Loes 20-12-2018

Goede Aanbiedingsprijs, duidelijke communicatie en prima levering. Helaas kon het apparaat pas later geleverd worden, maar dat werd wel netjes vermeld en was voor ons nu geen probleem.

vtv Ons Ideaas 20-12-2018

Deskundig advies door de mensen in de winkel. Hoefde ook niet lang te wachten voordat ik werd geholpen.

Bennovy 20-12-2018

we waren op zoek naar een koel- en een vrieskast en kwamen via onze buren in contact met Van Bemmel en Kroon. De website is dik in orde met concurrerende prijzen. In de winkel goede informatie, geen verkooppraatjes. Levering snel en keurig volgens afspraak per mail en later nog eens per telefoon aangekondigd. Keurig verpakkingsmateriaal meegenomen en ingebruikname advies gegeven.

Shirley 19-12-2018

Ik heb afgelopen week een droger gekocht met ordernr: BKI726893. Bemmel&Kroon levert snel en volgens afspraak. Fijne overzichtelijke site en goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestellen. Aangegeven tijd van te voren via sms klopt exact dus geen onnodig thuis blijven zitten wachten! Product stevig ingepakt, van goede kwaliteit en goedkoper dan in een traditionele winkel. Mocht bijv. mijn wasmachine het begeven, zal ik die heel zeker bij Bemmel&Kroon kopen.

p v schie 19-12-2018

snel en netjes geplaatst goede prijs oude machine meegenomen makkelijk betalen met pin

Miriam 19-12-2018

Bemmel & Kroon hanteerde veruit de lage prijs. Pakketje werd keurig volgens afspraak gebracht. Vriendelijke bezorgers. Niets mis met het hele proces.

Huugo 19-12-2018

Beste
Op 15/12/2018 zijn uw monteurs de wasmachine komen leveren en plaatsen.
Ik was klant 19 die dag, dus deze mensen hadden geen tijd, de wasmachine is daar dan ook maar neergesmeten, (alles bij elkaar 10 min bij mij geweest?) de bijgevoegde geluidsrubbers zijn niet geplaatst en de machine staat al helemaal niet waterpas. (Ik heb wel voor full service betaald)
Daar ikzelf niet over die capaciteit beschik, had ik graag dat u een degelijke monteur stuurt om dit op te lossen.
Graag een antwoord.
Mvg Gebruers Hugo

Fam. van der Pluijm 19-12-2018

Na voorbereidend werk thuis zijn wij in de winkel op een prettige en vakkundige wijze geholpen in de keuze van een nieuwe oven. Alle afspraken die zijn gemaakt zijn keurig en netjes nagekomen .en ook de plaatsing is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Petas 19-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snel met het toesturen van offerte en goede prijzen. Model was niet leverbaar en werd een alternatief geboden met meer mogelijkheden. Helaas was er wel een verkeerde stoomoven besteld. Dit werd snel opgelost door het bestellen van het juiste type.

Mario G. 19-12-2018 Via de website gekocht

Ordernr: 400719

Voor het eerst een siemens combi oven besteld. Netjes geleverd. Ik had model
Cm676gbs1 besteld en kreeg een mail dat dit niet meer leverbaar was. Kreeg daarvoor in de plaats de duurdere versie n.l. Cm876G0B6. Nog nooit meegemaakt. In 1 woord fantastisch. Ik ga hier meer spullen bestellen de volgende keer.
Bedankt.