Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

toktok 05-11-2014 Via de website gekocht

goede terugkoppeling na bestelling, stand van zaken van order en moment van levering

15 min voor aankomst binnen de gestelde termijn een telefoontje dat men er aan komt.
hoewel levering tot achter de voordeur brengen de bezorgers uit zich zelf de machine naar 2 hoog.
-de volgende dag terug gebeld nav vraag via internet

ruim

gewoon zeer correct

Fam van Doorn 05-11-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk om het product uit te zoeken die je wil.

Alles verliep volgens afspraak goed geholpen aan de balie en per telefoon als ik een vraag had en heel vriendelijk .

Zij hebben een groot assortiment in de winkel als je een keuze wilt maken.Wat niet in de winkel staat kan altijd besteld worden dat was geen punt.

Wij zijn goed geholpen, afspraak nagekomen zoals zij hebben belooft wij sturen zeker mijn vrienden naar de winkel toe daar krijg wij geen spijt van.

Wij hebben geen punten om gevonden die niet goed waren als ik weer wat nodig heb van hun assortiment ga ik zeker naar Bemmel & Kroon toe voor mijn volgende aankoop.Je word er vriendelijk geholpen en het ziet er netjes uit in de winkel.

pasathoda 05-11-2014 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft een prima keuze voor een zeer scherpe prijs. Daarnaast ook veel modellen direct uit voorraad leverbaar. Om 16.00 uur besteld, de volgende dag om 9.00 uur geleverd.

bisoedh 05-11-2014 In de winkel gekocht
Dorpstraat Zoetermeer

makkelijk gangbaar dicht bij huis, service staat centraal, je kent je mensen,zeer vriendeijk

je service zoals beloofd keurig op tijd nagekomen, prima

je hebt veel variatie ruime keuze

mijn vrienden en netwerk is erg groot ik zit vrijwillig in verschillende organisaties kan meer bekent maken

mijnprinter deed het niet ,verzoekt was in de winkelvoor de teruggave van 50euro's voor firma samsung te sturen maar in de winkel konden ze ook niet ik heb alle begrip ervoor, maar ik ben niets wijzer geworden Dit is een min punt Daarnaast zijn de lui zeer vriendelijk respect ervoor. een klant dat je goed behandeld komt zij gauw terug dat is zeer goeie reklame niet te belonen. dank u wel veel geluk.

Mik en Bar 05-11-2014 Via de website gekocht

geen idee over het hele assortiment uiteraard, maar ze hadden het nieuwste type van de wasdroger die ik wilde hebben voor de beste prijs.

prima afleverservice. Ophalen en neerzetten van de apparaten op de 2e verdieping was geen probleem (en gratis). top!

Werffie 05-11-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Heel overzichtelijke, ruim en vindbaar

Wat een aardig en vriendelijk personeel op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude Rijndijk

100% zeker. Wat een service. Wij zijn oudere mensen, en dan is het heerlijk dat ze zo klaarstaan voor ons.

bramdeman 05-11-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ben je op zoek naar een nieuwe vaatwasser, blijkt de goedkoopste internet aanbieder ook nog een winkel om de hoek te hebben. Waar de aangeboden vaatwasser ook echt staat!

We wilden eigenlijk een Bosch kopen, maar toen de verkoper de Miele voor dezelfde prijs aanbood, konden wij dit aanbod niet afslaan....

Mooie verhoudign tussen nieuwe keukens een nieuwe apparaten. 50/50

Installatie van de vaatwasser word verzorgt door een externe partij. Netjes gedaan en goed geplaatst. Verkoper had niet vermeld dat de prijs voor de montage van de vaatwasser exclusief was, dit stond echter wel op de bon. Al met al toch uitermate tevreden over de winkel en de serivce. Zoals eerder vermeld fijn om een fysieke winkel te treffen waar "internetprijzen" gelden.

wurff 05-11-2014 Via de website gekocht

wekiezenkeurig 04-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk te vinden product, gemakkelijk te bestellen, heldere voorwaarden, geen opdringerigheid wat betreft reclamemails.

Geen extra kosten voor service-elementen. De levering was gratis en op de afgesproken tijd, en er was een gratis verlenging van de garantieperiode tot vijf jaar. Bij levering is het toestel prima geplaatst door vriendelijk personeel en het verpakkingsafval is meegenomen.

De prijs was zeker concurrerend: via Pricewatch kwam ik bij de site terecht, en de helderheid van de site wekte voldoende vertrouwen voor een bestelling.

Alleen positieve ervaringen, en dat voor een prima productprijs; een aanrader!

Op zoek naar de beste prijs voor een Samsung koel- vriescombinatie kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht via Pricewatch. Niet alleen de prijs bleek een topper, ook het gemak van bestellen en de voorwaarden (zoals gratis levering en een gratis uitbreiding van de garantie tot vijf jaar) waren zeer positief. De site was helder en gaf vertrouwen in een correcte afhandeling. Dat bleek ook in de praktijk het geval. Al met al; zeer tevreden.

Tbrinkel 04-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed advies in de winkel, zonder zorgen thuis afgeleverd en gesinstalleerd

Winnink 04-11-2014 Via de website gekocht

Het apparaat van onze voorkeur was in voorraad en de website werkte prima. Bestelling was snel geplaatst . De contacten met de bezorgers verliep voorspoedig

Ook het verplaatsen van de droogtrommel werd zonder problemen geregeld. Na plaatsen van de wasmachine werd de droger weer teruggeplaatst.

Apparaat van onze voorkeur was voorradig.

Betrouwbaar bedrijf. Onze ervaring is positief!

Snelle levering.

RCvanDijk 04-11-2014 In de winkel gekocht
Bij woon boulevard Rijneke

Goede internet site maar ook een hele overzichtelijke en mooi ingerichte winkel

Goede en duidelijke service in de winkel. Ze geven je uitleg en laten je dan met rust. Daarnaast snel aanspreekbaar voor vragen. Ik had naast de te vervangen koelkast nog 2 koelkasten die weg moesten en ondanks ze het normaal niet doen en omdat ze toevallig ruimte in de vrachtwagen hadden was het geen probleem om die mee te nemen! Super!

Zeer mooie collectie en geweldig mooi uitgestald

Hier vindt je op zijn minst de informatie die je nodig hebt

Gewoon simpel goede service zoals je mag verwachten en een geweldige winkel. Ze weten waar ze het over hebben en ook al kun je er niets kopen, je komt er zeker wijzer vandaan

fuksik 04-11-2014 Via de website gekocht

Dit is een professionele winkel. Ik adviseer!!!

shdouma 04-11-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk, wasmachine was zo besteld! Alles stond duidelijk aangegeven! Welke verdieping, wat het kostte om naar boven te brengen en aan te sluiten en wasmachine mee terug te nemen.
Transport, naar boven brengen en aansluiten en oude wasmachine meenemen was gratis bij mij en bedrag van € 9,95 werd er keurig afgetrokken.

Bij ander sites was naar boven brengen, het aansluiten en meenemen van de wasmachine veel duurder!

Er werd een kwartier van te voren gebeld dat ze er over een kwartier zouden zijn! Keurig en ook keurig op tijd. De jongens hebben het naar boven getild, aangesloten, machine even aangezet, wat uitleggegeven en mijn oude wasmachine weer meegenomen.

Gewoon normaal assortiment. Dat is logisch want als je geen dealer bent dan heb je die producten ook niet.

Keurig, de levering, hoe laat ze komen, het bellen van te voren dat we eraan komen en mailtje dat het is afgeleverd!
En geen belachelijk 0900 nummer waarvoor je euro's moet betalen als je vragen hebt.

Goede lage prijs, bij mijn wasmachine was de levering/transport, het aansluiten en oude wasmachine mee terugnemen gratis. En, ik heb een mooie AEG stofzuiger cadeau gekregen bij deze wasmachine! Veel gezocht, wasmachine stond bij anderen voor 3 euro goedkoper maar moest je betalen voor omhoog brengen , aansluiten en oude meenemen en zat er geen stofzuiger bij!

cootje81 04-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijk uitleg en nette prijs

Er goede service en aardig medewerkers

Genoeg keuze uit verschillende producten

Als ik te vrede ben zou ik jullie zker aanbevelen aan andere.
En dat zijn we zeker

Overal erg tevreden

boekkie 04-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Doen wat ze zeggen, je krijgt een mail hoe laat ze komen en een belletje dat ze onderweg zijn. Alles goed aangesloten en vriendelijk personeel.

Bijna alles op het gebied van witgoed.

Alles scherp geprijsd en goede uitleg van de verkoper. Product binnen twee dagen in huis.

verav73 04-11-2014 In de winkel gekocht
Qruquius in Hoofddorp

Ik werd vriendelijk zonder opdringerigheid geholpen en en kon met vakkundig advies een goede keus maken.

Snelle service en werd per mail van alles op de hoogte gehouden.

Was voor mij voldoende. ik wist direct dat wat ik wilde kopen er was.

Vind het een prettige zaak met vriendelijk personeel. Je wordt rustig en vakkundig geadviseerd. Daarna wordt je met rust gelaten om zelf een keuze te maken. Voor vragen staan ze weer direct klaar.

Kan niets bedenken wat ik niet goed vind aan deze winkel.

Peur23 04-11-2014 Via de website gekocht

Goede service, doen wat ze beloven. Zowel de webshop als de winkel.

stevenball 04-11-2014 In de winkel gekocht
rijneke boulevard

makkelijk besteld in de winkel, zelf een bezorg dag kiezen.

prima service, niets op aan te merken. ze leveren in een vak van 3 uur, dus niet de hele dag wachten.

gevonden wat ik zocht en de goedkoopste voor mijn keuze vriezer.

door de prettige ervaring eerder met het kopen van mijn wasmachine/droger en deze vriezer kan ik zeggen dat ik erg tevreden ben en het iemand anders ook aanraad.

door ervaring zeer tevreden, geen aanmerkingen. soms goed op de prijs letten omdat het dagelijks kan veranderen ivm. internet prijzen.

zwannagt 04-11-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpstraat

De verkoper gaf duidelijke informatie op de door ons gestelde vragen en liet ook echt de beslissing van aanschaf bij ons.

Het assortiment was voor ons voldoende uitgebreid om hier uit een keuze te maken. Dit zowel op het gebied van prijzen als merken.

Allereerst ligt de winkel centraal en nodigt het je uit om binnen te stappen, rond te kijken , te laten informeren zonder het gevoel dat je tot koop moet overgaan.

De vaatwasser werd keurig op tijd geleverd en geplaatst zoals was overeengekomen. Zowel de transportdienst als de monteur zochten eerst nog telefonisch contact om aan te geven hoe laat zij ongeveer aanwezig zouden zijn.

wtoren 04-11-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijkheid van de website kan beter. Mogelijkheid tot betalen met credit card mist.

Aangekochte product was niet leverbaar, Bemmel&Kroon leverde zonder extra kosten een duurder model.

Voldoende keuze.

Lage prijzen, gratis upgrade, en goede levering.

Dinsdag besteld, maar ivm werk gekozen voor aflevering op zaterdag. Gekozen model in de webshop was niet leverbaar, echter een gratis upgrade naar een nieuwer (&duurder) model gekregen. Aflevering op zaterdag was ook keurig verzorgd. Er werd 30 minuten van te voren gebeld.

Jomamma 04-11-2014 In de winkel gekocht
Alphen a/d Rijn

Het blijft lastig om overdag een hele middag thuis te moeten zijn. Wel prettig is dat ze 15 min van tevoren even bellen dat ze er aan komen.

Koelkast werd netjes geplaatst en de deur was zoals afgesproken van rechts naar links draaiend gemonteerd. En de oude werd meteen weer meegenomen.

Zeer ruime keuze! Prettige niet te opdringerige winkelpersoneel. Goeie prijs!!

Gewoon goed, degelijk en betrouwbaar.

Roos1991 04-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Het is een fijne winkel waar we na 1 rondje langs de wasmachines al benaderd werden of we misschien geholpen wilde worden. Dit wilde wij wel. De winkelbediende luisterde goed naar onze wensen en zo hebben we snel een keuze kunnen maken.

Marry 03-11-2014 Via de website gekocht

telefonisch nog technische info gevraagd over het product. Prima geholpen door iemand die er verstand van had

ze hebben het apparaat geïnstalleerd en laten zien dat hij werkt

je bent geen nummer, maar een klant

Erg goed dat je niet vooruit hoeft te betalen, maar pas bij aflevering. Je kunt dan pinnen. Dus geen risico dat je het product niet krijgt en al betaald hebt. En een half uur voor aankomst even een telefoontje dat ze er zo zijn met het apparaat. Super.

rf vonk 03-11-2014 Via de website gekocht

van uit huis een wasmachine kopen,en thuis geleverd.

uitstekende service alles werd keurig geregeld het op stellen/aansluiten van de wasmachine.
half uur van tevoren werd er gebeld op de afgesproken dag.
de oude wasmachine retour.
niets dan lof.
groet fam. Vonk uit Emmer-Compascuum.

goed te overzien en duidelijkheid.

zie de vorige vragen??

pcats 03-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg gemakkelijk en is duidelijk

Je wordt goed op de hoogte gehouden (tot een half uur van tevoren) omtrent de levering van je produkt

Was de goedkoopste voor m'n produkt. Er was nog een goedkopere maar had het artikel niet in voorraad.

koos 51 03-11-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

deskundig personeel

het personeel is zeer deskundig ,

vtheunis 03-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, gemak van betaling met bankkaart.

Prima levering en plaatsing ter plaatse, verpakking meegenomen door leveringsdienst.

Ruime keuze.

Zeker aan te bevelen! Prima afgehandeld.

Heel positieve ervaring, zeker niets negatief te melden.

truus luts 03-11-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle verzending

Betrokkenheid en goede dienstverlening
Daarnaast goede prijs

Bemmel en Kroon werd mij door vrienden aangeraden. Zij hebben al jaren lang ervaring met Bemmel en Kroon als hele goede shop. Daarnaast heel gunstige prijzen en een perfecte service. Dit klopt helemaal!

h.a.kuiper 02-11-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

De winkel was goed te vinden, nadat we op internet zagen dat ze goedkoop waren. De site is goed ingericht en duidelijk

We zijn prettig geholpen in de winkel door een medewerker met verstand van zaken, die goed begreep wat we zochten.

Van wat we wilden is er voldoende keuze, ook van goede merken.

Ik heb de winkel al aan twee kennissen aangeraden, verstand van zaken, snelle service en goede monteur aan huis, niet duur.

Ik heb eigenlijk geen nadelen ontdekt. De aankoop was per ongeluk niet aan de monteur doorgegeven maar dit werd na een belletje direct gecorrigeerd.

chantallie87 02-11-2014 Via de website gekocht

Alles word zonder kosten voor je uitgevoerd

Altijd goed

Genoeg keuze en alles is te bestellen

Ik zoek niet eens verder ze hebben goede service en over elke prijs kan gesproken worden het thuis brengen en installeren word ook allemaal gratis gedaan.

phoog 01-11-2014 Via de website gekocht

Via internet besteld, snelle respons.

Vooraf juiste hulp met keuze, daarna scherpe offerte.

Voor ons slechts 2 type koel-vriescombinaties mogelijk, assortiment over het geheel is wel ruim.

Scherpe prijs, snelle service, vakkundige installatie, snelle respons.

Bart van der Ven 01-11-2014 Via de website gekocht

Scherpe prijs, zelfs nog een korting boven op de prijs uit de advertenties. Zeer snelle levering, keurig verzorgd.

slinl0 01-11-2014 Via de website gekocht

Goede prijzen, goede service & snelle bezorging. Bezorgdienst werkt ook super. Om 8 uur 's ochtends ontvang je een tijdsindicatie van de bezorging en een half uur van te voren wordt je ook nog gebeld.

pdekleine 01-11-2014 Via de website gekocht

Goede en makkelijke website voor het opgeven van bestellingen

Prima en nette bezorging. De dag voor de bezorging een mailbericht met indicatie van de tijd. 20 minuten voor de bezorging een telefoontje dat ze er aankomen.

De meeste bekende merken tegen een scherpe prijs

cor.scholte 01-11-2014 In de winkel gekocht
Cruquius Heemstede

Naar een AEG warmtepompdroger gezocht.
Grote keuze en alles snel te leveren.
Interessante aanbiedingen met leuke extra's zoals extra garantie en praktisch kado-artikel erbij.

Bij bezoek aan de filiaal Cruquius gewezen op uitloop en nieuwe modellen. Prima advies,dus was de keuze snel gemaakt.Met 2 dagen bezorgd en op de plaats gezet. De oude droger meegenomen, alles prima geregeld.

Keuze te over, door eigen voorkeur op hun website was de koop snel gesloten.

Professioneel en kundig geholpen.
Men heeft kennis van zaken.

Alle positivieve zaken al vermeld.

H.Gorter 01-11-2014 Via de website gekocht

Wij hadden nog nooit van Bemmel&Kroon gehoord en kwamen bij toeval bij hun terecht maar uit het feit dat wij 's avonds na aflevering zowel door Bemmel&Kroon als door de expediteur benaderd werden met de vraag of alles naar wens verlopen was en of we klachten hadden moge blijken dat beide firma's zeer klantgericht te werk gaan .Dat gaf ons veel voldoening ! Wij waren erg tevreden over de manier waarop de Fa.Bemmel@Kroon ons voorlichtte en de manier van verkoop en over de prijs-kwaliteits verhouding. Wat ons betreft zouden we ze een 10 willen geven maar omdat we ( gelukkig) niet weten hoe ze met klachten omgaan moeten we enig voorbehoud maken en krijgen ze van ons een vette 9.7.

Mpr550 01-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld via de website en de volgende dag al in huis!

Uitgebreide keuze

Goede prijs, eenvoudig te bestellen en snel in huis

Goede prijs, eenvoudig te bestellen en snel in huis

Frans-1957 01-11-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle service.
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
En een correcte bezorging via Dynalogic.

Zie bovenstaande motivatie!

romabo 01-11-2014 Via de website gekocht

Prima en snelle levering geheel conform toezegging!

Zenzy 01-11-2014 Via de website gekocht

Zeer erg aan te bevelen order word met uiterste zorg uitgevoerd en doen wat ze beloven . Je word goed op de hoogte gehouden ivm levering. Ik was eerst beetje bang voor de levering via dynalogic maar dat is perfect verlopen houden je heel erg op de hoogte van de levering via track en trace kan je volgen hoe veel klanten er nog aan de beurt zijn voor jou . Je word ook nog eens half uur voor levering gebeld en de jongens waren heel erg beleefd! Ook bij aflevering hebben netjes oude apparaat meegenomen en verpakkingen .

Vandenbor 31-10-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag in huis. Bij de bestelling via de website wordt duidelijk aangegeven wat je kunt verwachten, zoals afvoeren oude machine en aansluiten nieuwe machine. Ook is er ruimte voor extra opmerkingen, erg fijn voor mensen die geen standaard woning hebben. Dit miste ik bij andere websites , waar ik moest bijbetalen voor aansluiting van de machine en waar op de bevestiging stond dat het apparaat tot aan de voordeur werd geleverd. Teveel vraagtekens voor mij.... Deze site was duidelijk en overzichtelijk. Ook aflevering geschiedde keurig, dankzij track and trace kon ik de bezorger volgen en 10 minuten voor aankomst kreeg ik een telefoontje. Echt keurig ! En de wasmachine heeft er inmiddels 2 wasjes op zitten, die doet het , dus ben ik helemaal tevreden !

kaatjev 31-10-2014 Via de website gekocht

Snelle accurate service, keurig thuisbezorgd en aangesloten, gecheckt of de machine functioneert en de oude machine meegenomen. Verpakkingsmateriaal afgevoerd. De levering was te volgen via een online gps systeem, en een kwartier van te voren een telefoontje van de chauffeur dat ze er aan kwamen. Ik ben zeer tevreden!

helpdesk1 31-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk wanneer levering en je krijgt ook nog sms vlak voordat het geleverd word de medewerkers nemen verpakking gewoon mee! Nette medewerkers overigens!

Amunetje 31-10-2014 Via de website gekocht

Geen problemen met het vinden wat ik zocht en bestellen ging ook heel makkelijk via deze site.

Snelle levering en je werd goed op de hoogte gehouden mbt. het moment van afleveren.

Zocht alleen naar dit product, maar wat ik er verder van gezien heb lijkt het assortiment me ruim gesorteerd.

Het is de eerste keer dat ik hier koop en ik ben er tot nu toe helemaal tevreden over.

Ik ben erg tevreden over de aankoop van mijn koel-vries combinatie bij Bemmel en Kroon. Het bestellen verliep vlot via de website. De volgende dag werd ik keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van leveren en de aflevering verliep ook goed. Alles werd er aan gedaan om de koelkast netjes via mijn smalle gang op z'n plek te krijgen. Ik ben tot nu toe heel blij met deze koelkast (Bosch KGE36 MW40) die het prima doet!

gerritsenr 31-10-2014 Via de website gekocht

Op donderdag een nieuwe wasmachine gekocht via de website. Vrijdagochtend vroeg kreeg ik een mail met de verwachtte levertijd, die ik tevens via een link zelf in de gaten kon houden. Toen belde de koerier dat hij er over 10 minuten was. Ik vind het een super service! Omdat ik voor extra service had gekozen haalden de mannen mijn oude wasmachine naar beneden en brachten de nieuwe naar boven, waren zeer vriendelijk en sloten de wasmachine ook nog eens aan. Ik ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine en de uitstekende service!

n.gugten 31-10-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Artikelen overzichtelijk gepresenteerd en duidelijke uitleg door medewerker.

Prima coulance bij het wijzigen van reeds besteld artikel.

Van alle markten thuis.

Goede prijsstelling en compleet assortiment/

Beetje zoeken om de vestiging te vinden, verder alleen positief commentaar.

Hardiwinangun 31-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Leidschenveen

Kan nog meer assortiment

Super good in alle opzicht

Eektimmerman 31-10-2014 Via de website gekocht

Wordt op de juiste plek gezet.

Vriendelijk personeel, ze sluiten het app zelf aan.

Ruim

Aan familie en vrienden zou ik Bemmel en kroon absoluut aanbevelen. Ivm prijs en service!

Geweldige service, gemakkelijk bestellen en betalen en voor de levering kreeg ik een mail en een sms met welke tijd ze ongeveer zouden komen en een half uur voor het afleveren werd ik gebeld. Heel netjes. Als klap op de vuurpijl werd hij uitgepakt en op de juiste plek gezet en aangesloten, wat een geweldige service de rommel werd zelfs nog meegenomen. Fantastisch bedankt.

judith verhoeve 30-10-2014 In de winkel gekocht
cruiquis

Vriendelijk en duidelijk personeel in de winkel

ruim assortiement

prima kwaliteit, service, prijs/kwaliteit verhouding

vindt het een prima winkel met vriendelijk personeel.