Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

zyrie 24-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de site

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. (via de mail)

Voor mij prima

Uitstekende service en snel je bestelde spullen in huis!

Eleenen 23-12-2013 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard, Zoeterwoude Rijndijk

Keurig en binnen afgesproken tijd thuisbezorgd, aangesloten en oude machine afgevoerd. Zonder extra kosten.

Netjes ontvangen in de winkel, voorzien van een eerlijk advies. Snel en vakkundig en plezierig geholpen.

Veel keuze, nieuwste modellen.

Geen irritante verkopers, dit winkelt een stuk prettiger dan bijvoorbeeld bij de buren BCC

Over het geheel genomen prettige winkel, goed advies, snel en duidelijk geholpen en een keurige aflevering bij ons thuis, waarbij we ook nog netjes een half uur van tevoren gebeld zijn dat ze eraan kwamen, wel zo handig. Kortom wat beloofd word, word ook gedaan.

symen en janny 23-12-2013 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

komen gemaakte afspraken na

zover ik het kan beoordelen is het assortiment groot

nvt

over de winkel kan ik geen beoordeling geven omdat ik tot op heden nog geen winkel heb bezocht

Ton.020 23-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede info.

Mijn oude gasfornuis, een Atag, was 30! jaar geleden een " vet" fornuis met electronische klok en infra-turbo oven, nu dus letterlijk aardig vet, maar zonder morren over mijn smalle trappetjes afgevoerd!

Voldoende keuze in de gangbare merken

Snelle service, ook op vragen via email snelle respons, ondanks dat het tegen de kerst loopt.

Niet alleen een webwinkel, maar ook een "echte" winkel

ing988 23-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed kiezen

Niet snel genoeg leverbaar, dan leveren wij een duurdere voor hetzelfde geld de volgende dag! Super!

Alleen bij gaskookplaten gekeken

ivm het direct teruggebeld worden nav een vraag per mail, de service en de snelheid van leveren

Prima!

weenijac 23-12-2013 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen, snel en gemakkelijk.
De website is heel overzichtelijk en zeer klantvriendelijk

Prima service; snelle levering en je hoort ruim van tevoren hoe het bezorgd wordt. Precies zoals het ook op de website vermeld staat.

Breed assortiment en alles duidelijk vermeld

Ik zou het iedereen aanbevelen. Ik vind service, snelheid en gemak zeer belangrijk en dat valt helaas bij vele andere webwinkels nog wel eens tegen.
En de prijzen zijn ook zeer gunstig!

Gunstige prijzen, snelle levering, goede service en het gemak van thuis bestellen; Kortom, Bemmel en Kroon krijgen van mij een dikke 9, want zij hebben het totaalpakket!

maxreijman 23-12-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer, dorpstraat

Prima locatie en goed bestelling kunnen regelen.

Prima, toen bestelde koelkast niet meer te leveren bleek; netjes meegezocht naar goed alternatief voor zelfde prijs.

zie motivatie hierboven.

Prima service, goede en snelle levering van product en prima locatie.

Geen extra punten boven eerder genoemde punten.

Gerard Gropen 23-12-2013 Via de website gekocht

Door efficiënte informatie.

Door snelheid van handelen.

Meerdere keuzes mogelijk.

Mijn ervaring met winkel is beperkt. Kan weinig toevoegen aan voorgaande.

kj huisman 22-12-2013 Via de website gekocht

de koel-vriescombinatie die ik wilde paste niet in de inbouw, we werden goed geadviseerd welke wel zou passen en dat is helemaal goed gekomen.

de bestelling was telefonisch,

we waren verrast dat we korting kregen. het product was duurder dan we eerst hadden uitgezocht en dan is het toch mooi meegenomen

we zijn niet in de winkel geweest,maar het telefonisch contact was prettig.

Het is allemaal goed gegaan, 1 dag later dan gedacht,maar dat was geen bezwaar.

Jjgm 21-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Overzichtelijk assortiment, super installatie, betalen na installatie, goede bereikbaarheid van de stores.

Afspraken worden supergoed nageleefd. Goede service verkoopteam.

Uitgebreid assortiment in vele prijsklassen

Met een gerust hart kopen. Goede prijzen, correcte verkopers, super afhandeling van t bestelde en geweldige installateurs. - AJTec -.

Ryanne Geboers 21-12-2013 In de winkel gekocht

Patrick DC 21-12-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijke bestelling vanuit je zetel zonder verplaatsingen. Website was duidelijk.

Levering gebeurde snel volgens afspraak. Kosten waren volgens afspraak.

Goede prijs, snelle levering, goede afspraken. Duidelijke omschrijving van het product.

Goallie 20-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site, snelle verwerking

Keurige mail, waar we ook erop geattendeerd werden dat we het oude apparaat konden laten meenemen, en dat we dat waren vergeten aan te vinken.
Bedrijf wat installatie deed belde vooraf, om te veriferen of bestelde apparaat zou passen. Zw hebben keurig gewerkt en allesop maat gemaakt.

Ruime keuze.

Gezien de snelle en keuige levering zeker.

Bijzonder snelle levering, inclusief het inbouwen. Werd dezelfde dag nog gebeld voor aflever en inbouwafspraak, waar gecontroleerd werd of we het juiste apparaat besteld hadden.

CJoanne 20-12-2013 Via de website gekocht

Levering binnen 24 uur. Oude apparaat werd meegenomen, nieuwe aangesloten.Voorkeursdatum van levering heb ik op kunnen geven en dit werd ook waargemaakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden van tijdstip van levering per mail. Telefonische bereikbaarheid voor vragen uitstekend en beantwoording servicegericht.

hanrem 20-12-2013 In de winkel gekocht
Forepark

Ja echt alles ging optimaal. Aan de hand van mijn eisenpakket werd binnen enkele minuten de keus bepaald en de koop geregeld, de aflevering georganiseerd en afgerekend.

Heerlijk om in een oogopslag je keuze ruimte te overzien en over de verschillen geinformeerd te worden.

Van ganser harte kan ik een bezoek aan de winkel aanraden. Dat biedt meer dan het kiezen via internet. De meedenkende en adviserende verkopers komen met allerlei aanvullende informatie waar je echt wat aan hebt

Bijna alle keukenapparaten kun je onder hetzelfde dak vinden. Vaak zijn er ook aanbiedingen waar je gebruik van kunt maken Maar bovenal is het van belang dat je vakkundig personeel kunt raadplegen. Nog bedankt hoor.

Petrus10 20-12-2013 Via de website gekocht

Productspecificaties kunnen uitgebreider.

Prima, van bestellen tot afleveren

Kellebel85 20-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk om bestelling te plaatsen.

Uitstekende service, woensdagavond bestelling geplaatst. Donderdagochtend al orderbevestiging binnen. Geleverd op de gewenste dag. Kregen de extra service er gratis bij: wasmachine werd op de zolder geplaatst, aangesloten en de oude wasmachine werd vanaf de zolder meegenomen. Ontving een dag voor de levering een mail met bezorgingstijd en kreeg op de dag van levering een half uur van te voren een telefoontje. Betalen per pin bij aflevering. Super service!! Ik bestel voortaan bij Bemmel en Kroon.

Zie kopje Service.

Uitstekende service en nette afhandeling.

geseke 20-12-2013 Via de website gekocht

Bij het vergelijken van prijzen bleek B&K iets duurder te zijn. Ik klikte op de knop Elders goedkoper, vulde het formuliertje in en dezelfde dag kreeg ik per mail een offerte voor een nieuwer type oven, heel gunstig geprijsd. Ik beantwoordde dat ik die oven wel wou, en daarmee was het geregeld. Volgende dag (!) is de oven bezorgd. Petje af!

Hier kan elke leverancier een voorbeeld aan nemen. Emails worden per omgaand beantwoord, de levering is snel, er zijn geen onverwachte kosten. What you see is what you get.

Ik kende B&K niet, heb dus ook gekozen voor pinnen bij aflevering, want je weet maar nooit bij aankoop via het Internet. Ik kan er nu voor instaan dat het een bestaand bedrijf is, en nota bene eentje die met kop en schouders boven andere bedrijven uitsteekt.

Je bent tegenwoordig bijna gewend dat bij een bedrijf de ene hand niet weet wat de andere doet, of dat je aan het eind een hogere rekening krijgt door allerlei "bijkomende kosten". Bemmel en Kroon is verfrissend: hier zitten mensen die weten wat ze doen en ze doen het goed en snel.

vossen207 20-12-2013 Via de website gekocht

zeer adequate behandeling en aan de wensen werd direct voldaan. De heren die de wasdroger kwamen brengen waren ook zeer behulpzaam

Ik had snel een nieuwe wasdroger nodig. Binnen een dag kreeg ik al antwoord wanneer de wasdroger geleverd zou worden en toen ik nog een vraag stelde kwam het antwoord binnen het uur. De bezorgers waren ook netjes op tijd en hebben de wasdroger aangesloten en de oude wasdroger mee naar beneden genomen. Prima service!

gjbajb99 20-12-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Heel dicht bij huis !!

Goede voorlichting met de computer er bij voor verder inhoudelijke uitleg.

De keus is ruim voldoende met verschillende goede merk artikelen.

je word op een uitstekende manier te woord gestaan met kennis van zaken.

niet van toepassing zie bovengenoemde argumenten !

bosjebotervloot 19-12-2013 Via de website gekocht

vanuit de luie stoel,erg fijn!!!

gewoon geweldig,erg uitgebreid word je geinformeerd over het verloop van de bestelling,geen verzendkosten en gratis geplaatst als je wilt,nog een ouderwetse goede service

eerlijk gezegd heb ik alleen doelgericht gekeken,ik wist wat ik wilde

Hij was de goedkoopste op het moment dat ik een nieuwe wasmachine nodig had,toen bleek dat ik nog eens 10 % korting kreeg en gratis levering,en tot slot gratis plaatsing nou wat wil je nog meer???

luvri 19-12-2013 In de winkel gekocht
Neckar Den Haag

Ben in de winkel uitstekend geholpen

Bemmel & Kroon staat voor een uitgebreid en hoog kwalitatief assortiment

Heb louter positieve ervaringen dus beveel een ieder aan om bij Bemmel & Kroon een keuken of wasmachine aan te schaffen

Het filiaal aan de Neckar in Den Haag Leidschenveen biedt een goede parkeergelegenheid en in de winkel een ruim assortiment. Verder ben ik prettig en vriendelijk geholpen door de verkoper.

SV68 19-12-2013 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen, snelle concurrerende offerte.

Toen bleek dat de vaatwasser, die we snel nodig hadden, niet gelijk met de andere apparatuur geleverd kon worden, is deze vooraf afgeleverd zonder extra verzendkosten. Super!

Alles wat wij zochten wat leverbaar.

simon tahamata 19-12-2013 Via de website gekocht

TonKalishoek 19-12-2013 Via de website gekocht

Vaatwasser telefonisch besteld. Binnen 2 dagen afgeleverd en geinstalleerd.

Bij installatie van vaatwasser herstelde de installateur fouten die (door een andere firma) bij de installatie van het vorige apparaat waren gemaakt. Hij gaf bovendien een aantal praktische tips. En leverde apparaat draaiend en de keuken opgeruimd op.

Waar ik om vroeg was beschikbaar.

Afronding en uitlevering van de bestelling uitstekend! Service door monteur prima.

Goede en correcte klantbehandeling. Zowel telefonisch als bij installatie. Installatie prima en snel uitgevoerd.

gispenetal 19-12-2013 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke en snelle site.

Snelle reactie en updates per e-mail.

Ruime sortering in de gezochte apparaten

Prima firma, met dito koop omstandigheden.

Zeer snelle levering tegen een goede prijs, met alerte e-mail behandeling.

janmeurer 19-12-2013 In de winkel gekocht
Zie eerdere motivatie

Bemmel en Kroon heeft haar winkel in de woning boulevard Cruqius. En dat is erg convdenient

Wij zijn uitstekend ontvangen en van professioneel advies voorzien.

Wij realiseren ons dat het assortiment keramische kookplaten groter is dan bij Bemmel en Kroon aanbevolen

De service, Installatie, communicatie is wat de kritische consument verwacht. Dat werd door B & K waar gemaakt!

Fons van Wijk 19-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Zaterdag besteld, woensdag in huis, helemaal ''easy''

Wij hebben een wasmachine gekocht, netjes bezorgd en aangesloten, en we kregen nog wat tips voor een beter en langer gebruik mee ook van de bezorgers...

surch 18-12-2013 Via de website gekocht

eenmaal op de site was het makkelijk zoeken naar het product het bestellen en betalen als goed en duidelijk te volgen

goed service via internet alles gevonden en werd snel terug gemaild over het product of aflevering

heb iets minder gegeven daar ik niet het hele assortiment heb bekeken omdat ik wist wat ik wilde hebben en het ook gelijk gevonden had

vbaaren 18-12-2013 Via de website gekocht

Men kan tegenwoordig niet meer zonder
wasmachine we ziln erg verwend.

Via internet besteld volgens afspraak
keurig op tijd afgeleverd.

Er is voldoende keus en concurerend in prijsklasse.

Zeer tevreden.

Tot nu toe tevreden.

hhschoone 18-12-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

Heb in de winkel besteld, maar kan ook online. Was wel onduidelijk mbt servicekosten (mn levering/plaatsing - ik heb mn wasmachine in eenlastige hoek staan), maar dat was allemaal geen probleem.

Winkelmedewerker wist niet meer dan ik die op internet al gezocht had. Levering wel perfect: op zelfgekozen dag, vooraf een mail en 20 voor daadwerkelijke aflevering een belletje

De wasmachine die ik zoch stond niet op display. Was wel op voorraad, dus levering kon snel plaatsvinden.

Ja. Niet duur, goede service.

Dev0 18-12-2013 Via de website gekocht

Bastionnetje 17-12-2013 Via de website gekocht

4,8

Via internet bestellen is gemakkelijk

Heb zondag 8 dec een wasmachine besteld met het idee dat hij 2-5 dagen later binnen is . Inmiddels is het 17 december en blijkt het nog 3 dagen te duren. Een gezin met 3 jongens dan 12 dagen zonder wasmachine. Als we bellen worden we aan het lijntje gehouden. Het beroerde is dat je al betaald hebt. Ze beloven veel maar komen het dus echt niet na. Ik ben helemaal klaar met ze!

Hele slechte service, ze beloven binnen 5 dagen te leveren maar na 10 dagen hebben we vandaag weer gehoord dat het niet morgen maar wars over 2 dagen wordt.

Gezien de slechte service en het feit dat we aan het lijntje worden gehouden vind ik deze winkel waardeloos. Na 12 dagen nog geen wasmachine terwijl ze beloven dat ze de volgende dag leveren of binnen 5 dagen.....Er zijn vast winkels die zich wel aan de afspraak houden.

c.g. put 17-12-2013 In de winkel gekocht
forrepark den haag

duidelijke uitleg [vriendelijk]

keus in overvloed duidelijk en goed uitgestald

ik ben daar goed geholpen ik heb geen klachten

wverhage 17-12-2013 In de winkel gekocht
Leidschendam

Nadat ik eerst een uitgebreide analyse had gemaakt van vele koelkasten ben ik van v B&K gegaan om mijn keus in werkelijkheid te zien. Daar werd ik prima geholpen door een verkoper die wist waarover hij het had. Perfecte bediening !

Gezien de diversiteit van koelkasten die de makrt biedt is het vrijwel onmogelijk om alle modellen in voorraad te hebben. B&K heeft ervoor gekozen om die modellen te showen die het hoogst scoren. Perfect idee!

Perfecte voorlichting, snelle levering die exact werd uitgevoerd conform afspraak. Wat kan een mens nog meer willen?

Prachtige showroom, goede adviezen, lage prijs, perfecte levering.

Marierijntje 17-12-2013 Via de website gekocht

'S morgens vroeg een sms met globale tijd en een half uur voor levering word je gebeld

Apparaat werd uit de verpakking gehaald en op de juiste plaats gezet

'S middags voor 3 uur besteld, de volgende dag geleverd.

fajmvdijk 16-12-2013 Via de website gekocht

Heerlijk bestellen vanuit luie stoel

Perfect
Na bestelling aflevering keurig verzorgd

Veel keus

Vriendelijk personeel

corgra49 16-12-2013 In de winkel gekocht
Cruguius

eenvoudige bestel procedure, aanbetaling was niet nodig is dusefficiënter

goede voorlichting in de winkel en ook het plaatsen en aansluiten werd keurig geregeld

nvt

goede service

In deze winkel heb ik ook een keuken gekocht " moet nog wel geleverd worden " en ben van mening dat het gegeven advies tav prijs / kwaliteit ons hebt geholpen om de juiste keuze te maken.

Bodwin 16-12-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Helaas hadden de monteurs van Bemmel & Kroon geen extra onderdelen bij hun voor het geval er wat kapot was. Uiteraard is dit de verantwoordelijkheid van de bewoner maar dit zou toch wel fijn geweest zijn want dan hadden wij nu al een werkende wasmachine. Verder hebben zij prima service geleverd!

Brocolli 16-12-2013 Via de website gekocht

Wij zijn in de winkel eerst gaan kijken en konden daardoor snel via internet bestellen. Wat ik heel fijn vond is dat je zelf kan aangeven op welke datum de spullen geleverd kunnen worden

Wij zijn vriendelijke te woord gestaan en kregen voldoende informatie in de winkel.

Er is zeer veel keus.

Bij Bemmel en Kroon krijg je service en dat krijg je tegenwoordig niet overal meer.

Wij zijn zeer tevreden over de informatie die we in de winkel kregen, over het online kunnen bestellen, het zelf aangeven wanneer de spullen afgeleverd worden en de service van het plaatsen aan huis.

ToniVR 16-12-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig online besteld, perfecte communicatie, zelf leveringsdatum kunnen bepalen, betalen bij aflevering: zo heb ik het graag!

Alles is verlopen zoals gepland.

Snelle service, zeer voordelige prijs, uitgebreid gamma, betrouwbaar.

allesig1 14-12-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Gelijk geholpen in de winkel en eerlijk advies.

Goede service en netjes geholpen met eerlijk advies in de winkel.

Complimenten aan bezorgers van de bestelde droger. Netjes en behulpzaam. Uitgebreide uitleg van apparaat en ook nog uitleg van het schoonmaken van de filter van onze wasmachine van een paar jaar oud. Als extra werd dat nog even eigenhandig door een van de bezorgers schoongemaakt! Top!

Voldoende merken en modellen.

famat 14-12-2013 Via de website gekocht

Prima

Hele goede service, echt de goedkoopste, flexibel, snel en uiterst vriendelijke bezorgers.

Sagu_boys 14-12-2013 Via de website gekocht

zeer tervreden

goede service

ruime keuze

ben hartstikke tevreden over Bemmel & Kroon

was bezig op zoek te zijn naar een wasmachine merk bosch via kies en keurig kwam ik Bemmel& Kroon tegen de cijfers zijn goed en de reverenties ik belde op en had een type wasmachine gevonden van bosch en hij had er 1 op voorraad staan van 699 euro en ging er nog 10% eraf plus nog van bosch een graties stoomstrijkijzer wat wil je nog meer en gratis afgeleverd mn dag kan niet meer stuk goede service klantvriendelijk een goed georganiseerd bedrijf

rutgerostermann 13-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de website.

Super goede service.
Snelle reactie, vriendelijk personeel en snelle levering.

Zeer veel keuze in diverse keukenapparatuur

Goede services, veel keuze en een snelle levering

BerghuisVanWinden 13-12-2013 Via de website gekocht

Via webwinkel besteld
Aflever datum instelbaar

kreeg voor de zelfde prijs een model van dit bouwjaar

Wordt steeds op de hoogte gehouden van de levering via een website. Omdat dit mn eerste bestelling was heb ik voor 5 euro extra gepind aan de deur. Voortaan betaal ik wel bij deze super (wbe)winkel met iDeal!

No nonsense, duidelijk voorwaarden en levering. Daarnaast de goedkoopste witgoed leverancier voor deze vaatwasser

Erwin vd Velde 13-12-2013 In de winkel gekocht
Fohrepark leidschendam/denhaag

aangezien bewuste zaak bij ons in de buurt is, na enig huiswerk op internet 2 typen vaatwassers bekeken , echter een nette gemotiveerde verkoper wees ons op wat kleine puntjes, waardoor we uiteindelijk na een heerlijk kopje koffie een keuze konden maken.

Betreffende vaatwasser aangeschaft, afspraak gemaakt voor levering binnen 2 dagen, werd bevestigt dmv een sms , en uiteindelijk de juiste tijd op betreffende dag dmv een telefonisch kontakt, werkt heel goed, en je hoeft niet heel de dag thuis te blijven.

in de showroom , meerdere modellen te zien, waardoor ook de verschillen ondeling goed en duidelijk worden .

de verkoper verzekerde ons dat de aangeboden prijs op internet tot een van de laagste zou behoren, en dit was achter af inderdaad het geval, keurig van de betreffende firma, en zorgt dan ook niet achter af voor een naar gevoel, als blijkt dat elders goedkoper.

Prima geholpen, lekker bakje koffie, gefundeerde opmerkingen van verkoper, en afspraken netjes nagekomen.

kiim68 13-12-2013 Via de website gekocht

6,5

het bestellen ging snel, later een mailtje gekregen dat deze niet op voorraad was dus wat later werd.

Ik was blij dat ze de wasmachine/droger bezorgden en had bij het bestellen aangegeven dat ze ook 2 machines terug moesten nemen. Helaas wist de bezorger hier niks van af en wou het in eerste instantie niet meenemen. Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen maar moest ik de wasmachine afkoppelen en ze hadden geen tijd om te wachten (duurt nog geen 5 minuten) Ik moest dan maar het bedrijf bellen en die stuurde dan wel een bezorger om deze alsnog op te halen. Gebeld maar ze hebben helaas nooit terug gebeld of gereageerd op mijn mailtjes.. Dus ben ik zelf maar een hele dag bezig geweest om de wasmachine uit elkaar te slopen en in stukken naar beneden te brengen. Hierdoor mijn lage cijfer.

Ik zou het aanbevelen, alleen als ze het zelf kunnen ophalen en vooral niet laten bezorgen.

Goedkoop en goed product. Helaas heb ik ervaren dat de levering niet goed was.

aadels 13-12-2013 Via de website gekocht

ze hebben het aan de keuken gebracht en de oude netjes meegenomen,kon hem zo aansluiten.

zo ver mogelijk gebracht en de oude meegenomen

genoeg

alles ging makkelijk,zelfs met de betaling ging het makkelijken ze waren op tijd

alles is goed zie boven

Garnicservice 12-12-2013 Via de website gekocht

Het 2de apparaat gekocht bij van bemmel & kroon op korte termijn. Beide toestellen zijn prima zoals verwacht. Levering zoals aangegeven vlot en snel service is vlot , jammer dat ze kosten aanrekenen voor pinnen. misschien kopen we het derde apparaat bij hun aan , dit is afhankelijk van de prijs en keuze.