Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.Halkes 24-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, weinig handelingen nodig om de bestelling te voltooien. Wat goed dat de klant zelf de gewenste dag van bezorging kan aangeven.

Volledige en snelle bevestiging van de bestelling en uitstekende opvolging door tijdig versturen van de te verwachte tijd van levering. Keurig dat de chauffeurs vlak voor levering even bellen!

Zeer goede ervaring dus een volgende bestelling bij Bemmel & Kroon zal ik zeker overwegen danwel in mijn familie/vriendenkring aanbevelen.

Prima service!

Martjal 23-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede en overzichtelijke assortiment, dus onze keus was zo gemaakt.

Netjes een half uur van te voren gebeld voor aflevering. En ze hebben onzen nieuwe wasmachine ook gelijk netjes aangesloten.

Ruim assortiment , dus keus genoeg.

Goede service en ze nemen ruimschoots de tijd voor je.

Geen commentaar, alles was perfect.

Ruud Splitthoff 23-04-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Ruim assortiment. Professioneel en ervaren personeel. Alle tijd voor ons als klant. Advies wordt afgestemd op onze behoefte en het al dan niet intensieve gebruik van de wasmachine in ons gezin.
Snelle thuisbezorging en plaatsing van het apparaat.Ik kon direct mijn 1 wasje weer draaien. Heerlijk!

In de winkel werden wij vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Diverse wasmachines werden met elkaar vergeleken.Dat heeft ons geholpen in onze keuze voor deze wasmachine. Wij hadden niet de indruk dat Bemmel en Kroon perse het duurste apparaat aan ons wilde verkopen maar echt het apparaat dat past in onze gezinssituatie. Bovendien ondersteunden zij de aankoop van de LG wasmachine "beste koop 2013". Voor een zeer aantrekkelijke prijs.
De wasmachine werd binnen korte tijd thuisbezorgd. De chauffeur neemt een half uur voor levering nog even contact op. Heel prettig. Snelle afhandeling ter plekke en vriendelijk personeel. Ik kon direct mijn wasjes draaien. Heel fijn.
En: volgende keer gaan wij zeer zeker weer naar Bemmel en Kroon!!

In de winkel is er keuze uit een ruim assortiment. Dat maakt het niet makkelijker.
Wij hadden van te voren al informatie opgezocht bij de Consumentenbond wb "beste test 2013". Alle wasmachines die wij op het oog hadden waren voorradig bij Bemmel en Kroon.
Wij werden geduldig en deskundig te woord gestaan.
Dat heeft ons geholpen in het maken van onze keuze.

De winkel heeft een ruim assortiment en het personeel heeft ons deskundig,vriendelijk en in alle rust te woord gestaan. Heel prettig en een verademing naast de winkels met minder ervaren en/of deskundig personeel.
Dat heeft ons geholpen om een definitieve keuze te maken.
Ook was het prettig dat Bemmel en Kroon niet probeerde de duurste wasmachine aan ons te verkopen, maar hun advies afstemde op onze gezinssituatie en de mate van gebruik.
Bij een volgende aankoop gaan wij weer naar deze winkel.

Prettig en deskundig personeel. Ruim de tijd om diverse apparaten met elkaar te vergelijken. Ruim assortiment. Prima service. "Beste koop" producten uit 2013 vlg de Consumentenbond zijn allemaal voorradig in de winkel. Wij vonden het prettig dat het personeel niet probeert het duurste apparaat te verkopen maar afstemt op de gezinsbehoefte en de kwaliteit van het apparaat.

AnneVD 23-04-2014 Via de website gekocht

Perfecte service

Heel snelle perfecte service, direct antwoord op onze vragen, binnenbrengen en uitpakken frigo (mét afvoer verpakkingsmateriaal) was inbegrepen. Heel scherpe prijs. Enige - punt: geen betaling met Visa/Mastercard mogelijk

puliga 23-04-2014 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard in Zoeterwoude Rijndijk

Waren zeer tevreden over het assortiment alswel over de hulp en uitleg door de verkoopmedewerker. Waren eerst bij een andere witgoedwinkel daar geweest maar waren niet tevreden. Hadden geen goed gevoel. Ook waren er wat problemen met de plaatsing van het apparaat, maar is door Bemmel en Kroon geweldig opgelost.

Sianne 22-04-2014 Via de website gekocht

super!!!

Zeer snelle levering en geen extra kosten voor bezorging!!!

Wij hadden bij veel winkels bezocht en niet gevonden wat wij zoeken niet de juiste type droger. Via online zoekmachine deze website gevonden en scheelde zelfs 200 euro!!!

Onze schoonouders en ouders al ingelicht over deze site en zeker onze vrienden van deze site op de hoogte stellen

Super, voor andere producten ga ik zeker eerst deze site bezoeken

mcjsmits 22-04-2014 Via de website gekocht

Heldere site. Betalen met IDeal. Direct bestelbevestiging en informatie over aflevering. Levering geschiedt door firma Fiege en dat gaat heel goed.

Supersnelle levering. Snelle reactie op klacht plus nette afhandeling.

Assortiment is goed. Bestelde artikel bleek echter niet op voorraad, maar kreeg een luxer model voor dezelfde prijs. Dat is dus super.

Ik ben echt heel tevreden, vandaar een 10.

gedichtje 20-04-2014 Via de website gekocht

Geweldig makkelijk om niet meer te hoeven winkelen.

Bij Bemmel en Kroon zijn de mensen vak bekwaam, geduldig en aardig.

Omdat ik altijd tevreden ben met wat ik heb aangeschaft.

Deze winkel is gewoon goed, meer kan ik er niet over zeggen.

AgnesenChris 19-04-2014 Via de website gekocht

Website snel te vinden,m.i groot, volledig aanbod (in ons geval vaatwasser),goede product info.
Zeer scherpe prijzen.

Aankoop verwerking, betaling etc,makkelijk en duidelijk.
Snelle orderbevestiging via mail en heel belangrijk de leveringsdag zelf kunnen aangeven en de bezorging kunnen volgen via TR&TR.

Na het bekende shoppen op het internet blijkt B&K m.i. een volledig assortiment te hebben, bijna alles op voorraad.

Zeer duidelijke website,aankoop afhandeling en betalings mogelijkheden goed, Ideal.
Snelle levering.

Duidelijke website,eenvoudige betaling,snelle levering,scherpe prijsstelling.

dadlive 19-04-2014 Via de website gekocht

héél erg tevreden. Mijn vragen werden beantwoord op een énorm snelle manier via mail !

Knappe service van de verkoopdienst. Werd over allles correct ingelicht over wat mijn vragen. Ook de mogelijkheid om bij levering onmiddellijk te betalen was een doorslaggevend argument.

Ik ben een belgische klant, en zou zeker jullie diensten aanbevelen aan vrienden.

Tevreden over het gebruiksgemak van een internetwinkel met vlugge respons en snelle thuislevering !

ericfilemon 19-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Keurig en snel geholpen. Dag 1 koelkast overleden. Dag twee geboorte nieuwe kast. Dag drie geleverd en geïnstalleerd . Dank voor de snelle service.

Villa 18-04-2014 In de winkel gekocht
per telefoon

Na een lange zoektocht op het internet had ik alles wat ik moest hebben voor de inrichting van mijn nieuwe kinderdagverblijf; 2 gasfornuizen, 2 afzuiger, 2 rvs koelkasten, 2 vaatwasmachines, 1 wasmachine en 2 x magnetron. Omdat ik eerder bij Bemmel en Kroon had besteld besloot ik ook hun even te bellen. Dankzij een zeer aardige man met veel kennis had ik binnen 5 min een veel beter en goedkoper advies.

Het kinderdagverblijf zijn ze nog aan het bouwen en de deadline was essentieel. De levertijd werd keurig aangepast

Alles wat ik nodig had konden ze leveren en dachten mee

Volgende keer niet meer lang zoeken op internet ik bel direct naar Bemmel en Kroon

Ik wil geen ander

Tonsie 18-04-2014 Via de website gekocht

ze doen wat ze beloven

over alles wordt je geinformeert

goede keuze mogelijkheden

ik kan niets in hun nadeel bedenken

chlietar 18-04-2014 Via de website gekocht

voor de 2de maal dat we bij Bemmel Kroon kopen en voor de 2de maal alles vlekkeloos verlopen

de back 18-04-2014 Via de website gekocht

gisteren online besteld,vandaag geleverd.

Vriendelijke bezorgers en nette levering.

Volgende keer bestellen we weer bij Bemmel en Kroon.

Goede en snelle service.

oenemeloen 18-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen en het wordt geleverd. Gemakkelijker kan niet.

De volgende dag kon ik al een nieuwe koelkast hebben. De oude koelkast kon mee en ik kon bij levering pinnen. Ik noem dat service!

Doordat de service zo goed is, zou ik de volgende keer niet meer alles op internet zoeken, maar fysiek naar de Bemmel en Kroon gaan.

jhubert 18-04-2014 Via de website gekocht

Had gemakkelijk meteen kunnen bestellen maar omdat het een aanzienlijk aankoopbedrag was toch even gebeld. Meteen was alles duidelijk.

Geweldige service. Twee dagen na bestelling geplaatst op een dag dat het mij uitkwam. 1 dag van te voren een mail ontvangen met het tijdbestek waarin de monteur langs zou komen. Op de dag zelf belde de monteur een half uur van te voren dat hij onderweg was. Installatie prima gedaan, alles netjes opgeruimd en de oude apparatuur meegenomen. Bemmel en Kroon een uitkomst voor mensen met een drukke agenda.

Ruime keuze

Wilde online bestellen maar best een fors aankoopbedrag dus ik wilde toch even contact met de winkel hebben. Dit was eigenlijk niet nodig geweest. Alles wat op de website staat is daadwerkelijk zo, dus snelle levering en installatie voor 95 euro. Geweldig!

Jeeeweeee 18-04-2014 Via de website gekocht

Vrij beperkte productinformatie, standaard teksten die verschillen niet precies weergeven. Verder scherpe prijzen en prima levering!

klaasds 18-04-2014 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Zeer vlotte en professionele levering van m'n bestelling.

Ze hebben groot assortiment, en het is allemaal vlot leverbaar. Als ik nog iets online bestel ga ik het zeker terug opnieuw bij Bemmel&Kroon doen. Ze stonden met m'n bestelling dag later aan de deur. Je kon zelf in real time checken waar ze ongeveer zaten met je bestelling en wanneer ze ongeveer aan uw deur gingen staan. Zo moet je niet de hele dag thuis blijven. TOP SERVICE!!

Erops 18-04-2014 Via de website gekocht

Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers!

jacomo367 18-04-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Goede voorlichting in de winkel. Afspraken over levering en inbouwen werden perfect nagekomen. We werden tijdens het "proces" per mail keurig op de hoogte gehouden.

Bemmel en kroon is een echte witgoed winkel en kan daardoor gerichter werken dan een electronicawinkel die ook in witgoed doet.

Omdat ik zelf nergens anders witgoed zou willen kopen.

Op de late maandagmorgen dat ik mijn aankoop deed was er maar een verkoper aanwezig die langdurig bezig was met een klant. Waarschijnlijk was het een keer een geval van pech dat ik een keer wat langer moest wachten. Indien structureel mogelijk meer personeel. Ik werd wel netjes, vriendelijk en vakkundig geholpen.

wixan 17-04-2014 Via de website gekocht

Gewoon duidelijk,

Direct contact opnemen per telefoon om bij veranderingen te overleggen.

ruim en actueel assortiment. Zat bij andere aanbieders nogal eens mis met aanbod.

Prijs en assortiment, samen met accurate afhandeling maakt het zeker tot te adviseren online winkel

Lees voorgaande...

kapperwim 17-04-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

Snel, proffesioneel en betaalbaar.

MarjoleinPijnacker 17-04-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Op de afgesproken dag van levering werd ik keurig van te voren gebeld dat ze over een half uur kwamen leveren. Vervolgens hebben beide jongens ook nog de wasmachine en droger naar zolder getild zonder morren. Erg fijn!

Naar mijn mening was er genoeg keuze.

Ben netjes geholpen in de winkel. Er is genoeg keuze en een goede levering.

+ Ik ben snel en naar tevredenheid geholpen door de verkoper.

Tonkramps 17-04-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Prima leveringsproces. Mailtje in combinatie belletje booraf werkt goed

Combinatie winkel internet werkt goed. Mondeling advies gehad, in de winkel tevens op internet shop gekeken en nog wat prijstechnisch kunnen doen.

EstherExtra87 17-04-2014 Via de website gekocht

Super aflevering, keurig een telefoontje van te voren!

Een super combinatie van aanbod, prijs, kwaliteit en service!! Complimenten

lidahienkensadrichem 17-04-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Qruqiusplein 50.Qruqius

De service op de mail. Heel goed.
en alles precies zoals afgesproken.

Keurig na melding via telefoon over de tijd van aankomst van onze vriezer.dit is service.

Zoals wij in de winkel konden zien, een groot assortiment,en met namen de vriezer die wij wilde hebben. Een miele die in andere winkels niet stond .

Zeer tevreden over het deskundig personeel, goed en snel geholpen. Niet opdringerig .Heel vriendelijk. Goede afspraken gemaakt.

Goed personeel. prettig geholpen Groot assortiment . Ruime en frisse winkel.

Collin_H 16-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Van te voren op de website gekeken en daarna ouderwets in de winkel besteld. Goede adviezen en uitleg van de verkoper.

Het apparaat werd netjes naar zolder getild en aangesloten. Oude apparaat werd zonder zorgen retour genomen.

Zowel keukens als witgoed en zeer scherp geprijsd.

Voor een nieuwe keuken of witgoed zou ik zeker Bemmel en Kroon aanbevelen.

Geen klassieke te dure winkel, maar ook geen goedkope serviceloze webshop. Gewoon het beste van die twee samen. Service en advies voor scherpe prijzen.

AstridvdJ 16-04-2014 Via de website gekocht

Rond oud-en-nieuw op zoek moeten gaan naar een nieuwe wasmachine. Deze zaak kon het snelst leveren.

De service was perfect. Ook van de vervoerder. Het contact verliep perfect. Het was de eerste keer dat we witgoed via internet hebben besteld en dan kan ik echt deze zaak aanraden.

Geen.

Perfecte service, razend snel en gewoon goed.

Zo razendsnel en in goed overleg, dat kan bijna niet beter.

J. deG 16-04-2014 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service, jammer dat we deze shop niet eerder ontdekt hebben.

kavango 15-04-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Winkel met parkeerruimte

Personeel geeft geode voorlichting en is vriendelijk

Dufana 15-04-2014 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoetermeer

Duidelijk advies door de Telefoon, binnen 2 Min. een passende Aanbieding gebaseerd op Internet Prijzen.

Goed advies door de Telefoon, netjes afgeleverd, Oude apparaat meegenomen.

Ruime Keus.

Zeker, Prijs scheelt bijna niks met Internet. Echter het voordeel is dat ze een Winkel hebben op 20Min. Afstand voor Service en Onderhoud.

mvreeuwijk 15-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, makkelijk een goede keuze te maken.

Prima, vrijdag nieuwe wasmachine online uitgezocht, maandagochtend bezorgd. Kreeg keurige mail over aflevertijd en nog een telefoontje van de chauffeur hoe laat ze er precies zouden zijn. Nieuwe wasmachine netjes aangesloten en oude wasmachine meegenomen.

Ruime keus.

ik heb geen verbeter punten, ben tevreden.

satra 15-04-2014 In de winkel gekocht
Cruquius (Hoofddorp)

Uitermate vriendelijk en professioneel personeel. Klantgericht en beleefd, was plezierig om contact mee te hebben. Men schroomde niet om eerlijke vergelijkingen met concurrenten naar voren te brengen als deze ter sprake kwamen

Ruim en goed assortiment, met een brede keuze en goede mogelijkheden producten onderling te kunnen vergelijken

Door de ligging (Cruquius), inrichting en staf een prettig winkel om naar toe te gaan

janna voogt 13-04-2014 Via de website gekocht

Van Bemmel en kroon kwam er bij het zoeken naar m'n nieuwe wasmachine in vergelijkingen op internet beter uit qua gemakkelijk vinden, bestellen en betalen.... en prijs!

Levering snel en volgens afspraak; vervoersbedrijf goed ingespeeld op de gevraagde service: brengen, plaatsen, monteren en afvoer oude machine. keurig personeel.

Uitgebreid assortiment, zeker binnen de productgroep waaruit ik in kocht.

Zeker zou ik deze winkel aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Sterker nog: ik ga mijn wasdroger er nu ook bestellen...

goed, prettig, alles verloopt zonder strubbelingen.

Rougoor1 11-04-2014 Via de website gekocht

Gisteren een koelkast besteld vandaag geleverd. Overzichtelijke website tegen scherpe prijzen. Gratis bezorgkosten zijn fijn :d

vandewater water.p 11-04-2014 Via de website gekocht

De ene dag besteld, de andere dag geleverd.
Ook kun je per telefoon nog vragen stellen

Prima levering, droger is drie verdiepingen hoger (zonder lift) op de juiste plaats gezet.

Ruime keuze in verschillende prijs klasse.

Ik zou het iedereen aan willen raden. Van Bemmel en Kroon zijn goedkoop in witgoed. Ook de wasmachine hebben we bij hun gekocht. Wij zijn super tevreden over de goede service.
Omdat wij de dag na de levering nog vragen hadden, hebben zij dit voor ons uitgezocht en kregen we per mail het antwoord toegestuurd.

Zie onderstaande antwoorden, zij spreken voor zich.

AGluvers 11-04-2014 In de winkel gekocht

Ben erg goed geholpen

Ze hebben erg veel maar wat wij wilden net niet. Het werd direct voor ons uitgezocht

ldebruyn 11-04-2014 Via de website gekocht

simpel, alles verloopt 100% zoals overeengekomen van bestelling tot levering

matoonen 10-04-2014 In de winkel gekocht
Leidscheveen

Vriendelijke verkoper. De mannen die de wasmachine kwamen plaatsen waren keurig, beleefd, netjes en erg behulpzaam en klantvriendelijk.

De keuze van het product was ruim voldoende aanwezig.

Ik zou deze winkel zeker aan iedereen aanbevelen.

janmuelder 10-04-2014 Via de website gekocht

Via internet alles geregeld. Moest een oude vaatwasser vervangen worden. Met de bijlage vaan maten wwist ik zeker dat het zou passen.

Kreeg de dag vooraf keurig eenmail hoe laat ze zouden komen van het installeren

Zeer veel keus! (te veel ...)

Plezierige installalateur en keurig werk.

kapster 10-04-2014 In de winkel gekocht
Voorburg

Wij zijn goed voorgelicht,en een prettige verkoper,die zijn vak verstond.

Goed telf. contact van hoe laat de monteur zou komen.

Ruime keuze dus je slaagt altijd.

Heb in 6 maanden een wasm.en een koelkast gekocht,en de service is prima.

Dat de klant ook echt er een goed gevoel krijgt als je er wat koopt.

H32 09-04-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Uitgebreide en goed bereikbare showroom goed bereikbaar.

Attente en deskundige service in showroom zoals we dat gewend zijn hier.

Redelijk uitgebreid

Iemand uit de buurt die de showroom kan bezoeken zou ik dit zeker aanbevelen

Geen klachten. Ook de aangeboden montageservice door de firma Ajtec verliep vlekkeloos.

281161 08-04-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

In de winkel geweest in plaats van de webwinkel.Nu konden we ter plaatse alles bekijken en opmeten.

Zeer goed geholpen in de winkel, verkoper wist waar hij het over had en gaf deskundig advies.

In de winkel is volop keuze en overzichtelijk alles goed geprijst.
Top

De winkel ziet er zeer verzorgd uit, personeel helpt je correct.
De prijzen zijn goed concurrerend met internet.

We zijn correct geholpen, we konden het artikel laten leveren op de dag dat het ons uitkwam. Het artikel is op tijd geleverd en de chauffeur belde 20 Min voor levering.

Boortje80 08-04-2014 Via de website gekocht

Vriendelijke bezorgers 10 min van tevoren gebeld dat ze er zo zouden zijn.

Goede uitleg van het geleverde apparaat snel geleverd vriendelijk ter woord gestaan gewoon prima service. Ik zal bij mijn volgende aanschaf zeker weer bij hun kijken als ik wat van mijn gading vind.

hentoos 07-04-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

goede planning volgens afspraak

van alles nonder een dak

mijn ervaring

alles volgens afspraak en de prijs was heel aantrekkelijk

Hennie-Leny 07-04-2014 Via de website gekocht

Lekker vanuit je stoel de keuze maken

Snel en duidelijk de levering welke datum en tijdstip

Veel keuze !!

Goede prijs en geen gedoe met winkels aflopen

Ik ben zeer te vreden over de bestelling van mijn vriezer een snelle levering, fijne bezorgers, alles is netjes verlopen en ook nog 2 hoog de trap op keurig gedaan. De betaling ging ook perfect. Ben hier heel blij mee .....

pverbruggen4563 07-04-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij zijn in de winkel geweest omdat we dichtbij wonen en ook hier prima service en rustige sfeer geen verkopers die opdringen maar eerlijk en goed advies in een mooie winkel.

Prima service en snelle levering keurige overzichtelijke e-mails om je op de hoogte te houden en een belletje dat men eraan komt. kortom dik tevreden

Keurig op de 2 verdieping geplaatst en oude meegenomen geen rotzooi en prima uitleg over het gebruik kortom top zaak.

W.J. Aalders 07-04-2014 In de winkel gekocht
Forepark

snel, netjes en adequaat

bijzonder vriendelijk en heel net uitbesteed t.a.v. plaatsing van de vaatwasser en enkele weken daarvoor van de wasmachine op de 1e etage

van alle markten thuis

kan eigenlijk niet beter, maar een 10 is "te"

kan aan de beoordeling niets toevoegen, snelheid is uitstekend

Delftenaar17 07-04-2014 Via de website gekocht

Bestellen is een eitje en zonder gedoe.
En dit alles voor de laagste prijzen.

Komen de afspraken na en je kan zelf opgeven wanneer je iets wat bestelt is kan laten leveren. Zelfs als jezelf installeert kan men hulp inroepen bij Bemmel en Kroon en krijgt men een goed advies waar geduld een hoofdrol speelt.

Zeer groot assortiment en het meeste gewoon op voorraad.

Al meerdere spullen bestelt en nooit teleurgesteld.

Tot nu toe geen negatieve punten aan deze winkel. Komen hun afspraken na.