Deze score is berekend op basis van 3558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul Duurkoop 17-09-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe vaatwasmachine. In de winkel zijn wij vriendelijk geholpen en de verkoper was naar onze mening ook heel deskundig. Voor het installeren een afspraak gemaakt. Ook dit verliep heel soepel. De installateur was keurig op tijd, heeft netjes gewerkt en heeft alle rommel weer opgeruimd en meegenomen. Ook heeft hij nog een uitleg gegeven hoe het apparaat werkte.

Ruud 17-09-2020

De door mij bestelde Siemens afzuigkap en Inductiekookplaat waren tegen een redelijke prijs uit voorraad leverbaar. De door mij aangevraagde offerte en latere vragen werden snel en adequaat beantwoord. Het meegeleverde snoer was echter los en niet zoals door de verkoper aangegeven reeds gemonteerd.

Roos 17-09-2020

Wat een fantastische en snelle service van zowel Bemmel & Kroon als hun koeriersbedrijf Dynalogic.

Gistermiddag een ouder model was-droogcombi besteld via de site van het merk Indesit (ordernummer BKI895786). Toen deze niet meer leverbaar bleek te zijn kreeg ik een nieuw model tegen dezelde prijs. Dus ik bespaarde hierop 50 euro!

Hij werd vandaag al, dus binnen 24h, bezorgd. De koeriers waren erg vriendelijk en professioneel. Ze hebben de oude wasmachine meegenomen en de nieuwe netjes op zijn plaats gezet in de lekbak.

Deze service is niets minder waard dan een 10 sterren review!

Paulus 75 17-09-2020

Levering van bestelde machine volgens afspraak. Overzichtelijk nota.
Website was duidelijk. De prijs van de wasmachine was zeer concurrerend, mede ook door de extra korting van 25 euro

Robert 17-09-2020

Deze shop is een goede shop . Aardige mensen goede service btft bezorgen en aansluiten/plaatsen . . Aan de telefoon zijn ze ook aardig. Ik raad je zeker om hier je witgoed zoals bevoorbeeld een vaatwasser te kopen . Ik heb hier een vaatwasser gekocht . .

Leo 17-09-2020

Rond kijken op internet kwam ik bij Bemmel en Kroon uit . Uiteindelijk toch nog even naar de showroom geweest voor uitleg . Op tijd bezorgt en naar eerste etage gebracht en de oude afgevoerd . En dit tegen een concurreerde prijs .

Betreft aanschaf ; Bosch inbouw koelkast

Claudia 16-09-2020

Makkelijk om te bestellen en te betalen. Erg fijn dat je zelf je bezorgdag/datum mag kiezen.

Martin 16-09-2020

M'n eerste bestelling bij Bemmel en Kroon. Inventum inductie kookplaat IK16030. Goede prijs, prima aflevering via Dynalogic en prima klantenservice.

VPO 16-09-2020

Excellent service! Really nice. Fast and easy. Initially I called around 22:00, yeah, very late and they answered. I was really surprised as I didn't have time to search for the fridge during the day so I spent some hours googling it late in the evening and I got an answer - that is really nice. That is really pleasant. However, most important was the price - it was much lower than the prices I found on most of other stores around. And the services - also brilliant, very competitive and just on time - Superb! Thank you!

A.Wenning 16-09-2020

Al meerdere keren bij Bemmel&Kroon witgoed besteld. Ook deze keer verliep alles prima. Bestelling via de site is eenvoudig en snel te plaatsen. Vind je het zelfde apparaat op een andere site goedkoper dan bieden zij het voor de zelfde prijs. Heb je vragen dan worden deze snel en met een vriendelijke toon beantwoordt. Op een later moment de leveringsdatum wijzigen, zoals in mijn geval, ook dat is geen probleem en wordt correct uitgevoerd. De levering wordt uitgevoerd door een externe partij. Ook hier geen verkeerd woord over. Bezorgers zijn vriendelijk, niet gehaast en plaatsen het apparaat vakkundig.

Joop Pluijmers 16-09-2020

Bemmel en Kroon gekozen door de actie die zij hadden met een Amerikaanse koelkast van Inventum type SKV1178R.
Alle correspondentie over de aankoop en levering inclusief de bezorging verliep zonder enig probleem.
De koelkast werd keurig binnen de opgegeven tijd en onbeschadigd bezorgt.
Dit heb ik bij mijn vorige koelkast Whirlpool (helaas na 8 jaar overleden) wel anders meegemaakt, deze werd door de leverancier tot 4* toe beschadigd geleverd.
De koelkast zelf bevalt prima.
+ Veel inhoud op de legplaten en in de kastdeur.
+ Geluid is bijna niet hoorbaar,
+ Per graad in te stellen,
+ Energie zuinig door de A++
- De temperatuur aanduiding is niet continu zichtbaar, maar alleen bij info of aanpassen.
Uiteraard kun je over meer puntjes een oordeel hebben, maar voor deze prijs is dit een uitstekende Amerikaanse koelkast.
Naar aanleiding van mijn zeer positieve ervaring zal ik dus zeker bij een volgende aankoop, eerst Bemmel en Kroon benaderen.

Koelemeijer 16-09-2020

Snelle levering en als klant wordt je goed geïnformeerd over de voortgang van de levering.
Snel het apparaat geplaatst met in acht neming van de corona maatregelen.

TFW 16-09-2020

Aankoop online gedaan, makkelijke site, prima bezorging. Contact / correspondentie prima. In de ochtend chauffeur aan de lijn wanneer hij er was. Oude wasmachine mee genomen nieuwe aangesloten, alles meer dan oké

Tollen 16-09-2020

Na een aantal andere winkels kwamen we terecht bij Bemmel en Kroon. Wat een ruime keus! Het handige is dat de wasmachines en drogers per merk boven elkaar staan en.......aangesloten! Zo kun je de display zien en de mogelijkheden van een machine beter bestuderen. Bij de meeste andere zaken zijn de machines niet aangesloten. We werden vakkundig geholpen, inclusief een aantal wasadviezen waar zelfs mijn vrouw iets aan had ondanks zoveel jaren waservaring !! We maakten dankbaar gebruik van de jubileum aanbieding en inmiddels staan beide aankopen in ons huis. Bezorging en plaatsing en info over het tijdstip, waren naar volle tevredenheid!

Bart 16-09-2020

Product blijkt niet leverbaar, ondanks dat de site zegt dat het op voorraad is. Alternatief product was op zich acceptabel, maar vervolgens blijkt dat montage pas over drie weken kan. Gaat om vervanging kapot product, dus dat is onacceptabel. Als ik de winkel daarop aanspreek, krijg ik een grote mond.

Rwin 16-09-2020

Wanneer je terugkomt van vakantie en je wasdroger is stuk, dan wil je snel een nieuwe hebben. na de consumentengids geraadpleegd te hebben en na wat zoeken kwam ik het voordeligst uit bij Bemmel & Kroon.
Zij bieden naast de beste prijs ook een perfecte service en snelle levering, de volgende dag stond de wasdroger er al.
De oude werd kosteloos meegenomen en ondanks dat ik geen aanvullende service had besteld voor het aansluiten ging de leverancier toch helpen.
Grote klasse.
Volgende keer weer Bemmel & Kroon.

Kenny Van Geel 16-09-2020

Betreffende ordernummer BKI8814270

Zeer vlotte afhandeling en bestelling snel geplaatst via het vakkundig en vriendelijk verkoopsteam van bemmel en kroon. ( Eline , Mats , Marvin , Laurens allemaal top!
Zeer snelle verwerking van de betaling en daardoor snele levering op 2 dagen.

Droogkast miele tcr 870 en wasmachine miele wcf 890 wps gekocht
Beide werkelijk toptoestellen met ene minumum aan water en elektriciteits verbruik
Powerwash 2.0 bij miele is top en het gladstomen van de je was werk echt. Komt uit de wasmachine eruit zodat je amper nog moet strijken
Droogkast droog perfect dry zoals ze beloven zonder een krimp te geven
Ook kan ik eindelijk beddegoed drogen zonder dat dit in een bolletje op elk rolt en het vanbinnen nog volledig nat is
Miele is niet goedkoop in aankoop , maar zen geld dubbel en dik waard dat zijn aankoop zeker terug verdiend!

Bedankt bemmel en kroon en graag tot nog eens!

Bindoe 16-09-2020

Hele goede afhandeling vanaf bestellen tot levering, duidelijke communicatie. Vriendelijke heren die je order netjes op de gewenste plaats hebben gezet.

Jos gulicher 15-09-2020

Maken inmiddels gebruik van dynalogic om de goederen te bezorgen.
Wat een misstap. Je moet met de bezorger het gevecht aan om je oude apparaat mee te laten nemen.
Allemaal smoesjes om hier onderuit te komen zoals mijnheer mijn autobus al zo vol en nee hoor wij doen alleen drempelbezorgingeyc etc

Het is wettelijk verplicht dus let op ze moeten het oude apparaat :
Direct meenemen.
Binnen een week indien vooraf overeengekomen ophalen
of je mag het op hun kosten laten verwijderen.
Gewoon het recht van u als consument.
Ik begrijp dynalogic wel. Maakt het allemaal veel eenvoudigere begrijp Bemmel en Kroon niet. Vroeger was alles daar top.

RK 15-09-2020

Goed advies, verkoper denkt mee en is correct, tevreden over de winkel, minder tevreden over de bezorgdienst medewerker, vond het niet nodig om de vriezer waterpas te stellen, gebruikte de afstand houders niet, gebruikte de Check van de leveren niet vroeg geen handtekening voor goede aflevering, kwam de afspraak van een half uur van te voren niet na. Jammer, toch een hoge waardering vanwege de verkopers.

Elisabeth 15-09-2020

De winkel had een ruim aanbod van goede merken, zodat ik meteen een keus kon maken.

marion 15-09-2020

helder en duidelijk , echte no nonsens policy , snel geleverd en keurig afgehandeld zien wij helaas te weinig .

L. Arora 15-09-2020

Top service en aandacht voor de klant. Alles was prima geregeld.............

Mickey 15-09-2020

Super levering, bij de eerste zelfs nog even hulp naar boven terwijl dat niet had gehoeven. Maar ook de winkel zelf was top. Tweede product was niet op voorraad maar na een belletje vertelde de man mij hij de het eerste product (koelkast) wel apart op tijd kan brengen, zo hadden we na de verhuizing alles wat we nodig hadden.

Ton B 15-09-2020

Een zeer goede gebruiksvriendelijke site. Mooie jubileum aktie ! Correcte levering en super was/droogcombinatie ontvangen.
Zeer zeker aan te bevelen.

JanENEllen 15-09-2020

We kochten binnen een aantal weken, drie verschillende producten. Verkopers hebben kennis van zaken en geven een zéér duidelijke uitleg over de diverse producten. Verder heeft men "afspraak is afspraak" hoog in het vaandel staan. Ook de bezorging werkt perfect. Ook over de communicatie via de e-mail alleen maar lof.

Joop van der Horst 15-09-2020

Goed product voor mooie prijs; niet leverbaar, wel hogere versie tegen dezelfde prijs. Keurig afgeleverd en oude wasmachine meegenomen. Levertijd van 13 dagen.

Nico&Bianca 15-09-2020

Wij hebben echt een super aardig gesprek gehad in de winkel met goede adviezen. En bezorging was ook naar wens. Zoals afgesproken werden de oude apparaten netjes en op de afgesproken tijd meegenomen.

Cas Bouwer 14-09-2020

Het kan een kort antwoord worden: alles is prima verzorgd, vanaf binnenkomst winkel tot aan de bezorging. Conform alle afspraken. Voor de eerste keer zaken gedaan met Bemmel & Kroon, maar zeker niet de laatste keer. Mediamarkt vind ik ook goed, maar Bemmel is een klasse beter, nogmaals in alle opzichten!

Robert1980 14-09-2020

super shop snelle bezorgers, goede online winkel. goede communicatie. ik raad het iedereen aan.

Paul 14-09-2020

Perfecte service, snel en adequaat geregeld. Levering soepel en keurig op tijd

Yvon 14-09-2020

Het is een mooie en overzichtelijke winkel (in cruquius) Wij waren op zoek naar een koelkast, en er was genoeg om uit te kiezen. We werden vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen in het maken van de juiste keuze.

P van Vuure 14-09-2020

Zaterdag besteld, maandag geleverd. Top! Verbeter puntje: wij hadden een vaatwasser incl montage besteld. Zondagavond vroeg ik of er al iets bekend was over de levering en toen kreeg ik te horen dat er pas over drie weken een installateur beschikbaar was.. domper. Montage zelf geannuleerd en vaatwasser kon alsnog maandags worden geleverd. Voortaan misschien handig om op de website te vermelden alvorens je besteld, maar goede klantenservice! Onze vaatwasser was ook nog niet uitgebouwd, maar kon alsnog opgehaald worden als we hier wel een moment voor hadden gevonden!

Ordernummer: BKI894687

Pris 14-09-2020

Klaas 14-09-2020

Zaterdag een magnetron besteld en maandag voor 12 uur al bezorgd. En de chauffeur was precies op tijd wat je volgens de mail toegestuurd krijgt.
Helemaal super. En de magnetron is ook nog eens super. Ik zeg super Bemmel en kroon. 👍

Jonny 14-09-2020

It just arrived. Perfect so far. Quick delivery. Delivery man even carried it up the stairs rather than use the elevator. What more can I say.

Fiona Herregodts 14-09-2020

Snelle levering, alles keurig geïnstalleerd, Altijd een mooie prijs voor t bestelde product

Rene v. M. 13-09-2020

Bemmel&Kroon gekozen vanwege scherpe prijs van de beoogde inbouw oven. Zoals beloofd op de website had ik hem de volgende dag in huis en netjes afgeleverd door Dynalogic. Niks op aan te merken!

J.M.E. Zonneveld. 13-09-2020

Goede en duidelijke wep shop uitstekende begeleiding wat betreft de levering.
De levertijd klopte tot op de minuut en de bestelde apparatuur werd keurig netjes geplaatst.

Joke 13-09-2020

Bemmel en Kroon heeft mijn mooie nostalgische Etna fornuis op tijd en heel netjes geleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden over de bezorgservice maar ook over de medewerkers die mij hielpen met bestellen. Dik compliment!

Adfo 13-09-2020

Voor de zoveelste keer telefonisch een koelkast besteld. Goed geholpen en artikel kon al de volgende dag bezorgd worden. Koelkast netjes afgeleverd en aangesloten. Ik ben al meer dan twintig jaar klant van dit bedrijf, vroeger kwam ik in de winkel in Zoetermeer, tegenwoordig online. Altijd goed geholpen en alle witgoed-artikelen bij hun gekocht.

Peter 12-09-2020

Naar de vertrouwde witgoed specialist Bemmel en Kroon gegaan voor de aanschaf van een aantal witgoed producten. Na eerst rond te hebben gekeken in de winkel advies gevraagd aan de verkoper. Na een goed advies gekozen voor een drietal producten.

Daar Bemmel en Kroon internetprijzen hanteert toch nog wat extra korting kunnen bemachtigen. De producten waren niet voorradig en zouden besteld worden. Precies 7 dagen na de aankoop zijn de spullen keurig netjes afgeleverd. De oude apparatuur is door de bezorgers meegenomen.

Al met al een tevreden aankoop en levering.

Prima klantenservice 12-09-2020

Wij hebben een vaatwasser besteld en die zou de dag erna geleverd worden. Een uur na de bestelling krijg ik een mail dat de machine niet op voorraad is en zal worden besteld. Ik bel de dag erna en geef aan dat ik dit jammer vind. Ik moet ook nog 3 weken wachten voor de machine op voorraad was. Gelukkig kwamen ze direct met een oplossing. Ik kreeg ipv een witte de Chrome versie een dag later dan in eerste instantie gedacht maar netjes opgelost. Vriendelijke mensen bij de klantenservice die je heel persoonlijk te woord staan. Goed bedrijf. Alleen jammer dat de voorraad op de website dus niet altijd blijkt te kloppen. Kan een keer gebeuren.

Alex 12-09-2020

Deze winkel doet wat het beloofd. Voor 10 uur bestelt de volgende dag in huis. Je kon precies volgen wanneer de wasmachine werd langs gebracht, en zeer vriendelijke mannen aan de deur. Wilden zelfs de wasmachine naar binnen rijden. Affijn de wasmachine doet nu zijn werk en is fluisterstil.

Lars 12-09-2020

Prachtige LG koelkast besteld, leverdatum aangegeven en keurig op tijd geleverd. Geen gedoe, alles duidelijk.

Eefje 12-09-2020

Perfecte service droger was niet leverbaar. Ik kreeg een super alternatief. Snelle levering en keurig op tijd.

Mj 12-09-2020

Bezorger is heel aardig en behulpzaam. Hij was er op tijd en het ging allemaal heel snel. Top

annairena 12-09-2020

snelle levering, erg leuke koerier, de beste prijzen . Ik heb een wasdroger besteld maar dit model was uitverkocht, ik kreeg een duurder model voor dezelfde prijs . SUPER!

Jenny 12-09-2020

Wij hadden een oven besteld via de webshop van Bemmel&Kroon, na bestelling bleek het model uitverkocht te zijn. Voordat we het zelf doorhadden kreeg ik al een mail van een medewerker van B&K met daarin uitleg over het feit dat we een nieuwer model oven voor dezelfde prijs kregen. Die nieuwere oven was met een jumbileumaanbieding ietsje duurder dan de door ons uitgekozen versie.
Levering was niet de volgende dag, maar wel netjes ingepland en uitgevoerd, de oude oven is ook door de vervoerder meegenomen. Al met al een prima ervaring dus, en een stuk persoonlijker dan de meeste webwinkels.

Ingrid 12-09-2020

Zeer tevreden over de snelle levering en goede communicatie. Uitstekende prijs en zeer klantvriendelijk.