Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob Bakker 01-11-2019

Na overleg en revieuws gelezen te hebben besloten wij bij deze leverancier een nieuwe Liebherr GP 1376-20 vriekast te bestellen. De doorslag voor deze bestelling was het feit dat deze vrieskast ( als enige ) geschikt is om in de schuur te plaatsen . De vrieskist blijft zelfs tot -15C buitentemperatuur functioneren. De overige vrieskasten schakelen reeds bij - 0C volledig uit en dat zonder alarm.
Voor ons is dit een topproduct.
Het leuke feit deed zich ook nog voor dat deze vrieskist maar liefst 90 euro goedkoper was als bij CoolBlue.
Omdat ik dit zeker wilde weten heb ik via klantenservice van Cool Blue dit enorme prijsverschil 20% duurder gecontroleerd en gevraagd hoe dit mogelijk was ?
Het antwoord van CoolBlue was dat zij hele soepele retourvoorwaarden hanteerden ?
Mijn vraag was of dit uit de 90€ meerprijs betaald moest worden maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Verder kreeg ik zonder meerprijs 49,50€ bij CB als meerprijs, 5 jaar extra garantie op de vrieskist.
Vervolgens werd de bestelde vrieskist afgeleverd door een hele aardige ( koerier ) xxxx
Op mijn aanwijzingen werd de vrieskist keurig achter het huis in de schuur geplaatst en de oude werd meegenomen incl de overtollige verpakking. De bezorger vertelde dat ik de vrieskist eerst na 4 a 5 uur aan mocht zetten i.v.b met terug komen van de koelvloeistof in de compressor ondanks dat de vrieskist verticaal op z,n pootjes was getransporteerd.
De levering was dus ook top !!
De volgende bestellingen zal ik indien van toepassing zeker opnieuw bij Bemmel en Kroon doen.

Jurgen 01-11-2019

Gekozen voor Bemmel en Kroon voor het kundige advies en de zeer lage prijzen.
Het apparaat is mooi van design heeft een eenvoudige bediening en is zeer zuinig.
De extra schoonmaak mogelijkheid is een voordeel.
Deze droger is een aanwinst

Ronny vagenende 31-10-2019

Geweldige shop,s avonds mijn wasmachine besteld en de dag nadien geleverd en aangesloten door twee zeer vriendelijke vakmensen,de machine ter plaatse getest of er geen fouten waren,kortom ben ik een fantastisch toestel rijker aan een prijs waar niemand anders aan kan,bedankt bemmel en kroon,mijn volgende aankoop is zeker weer bij jullie !!!

Rommy 31-10-2019

Ondanks dat het bedrijf in Rotterdam zit en ik in Groningen woon was de monteur exact om 8 uur s morgens bij me. De monteur was heel vriendelijk, netjes en snel. En de vaatwasser werkt uitstekend👍

patriek 31-10-2019

Ben bij de aanschaf van alle producten voor mn keuken fantastisch geholpen door Lex met adviezen. Spullen werden apart gezet en keurig op afroep afgeleverd. Bovendien tegen concurrerende prijzen.

Nijsco 31-10-2019

Koffieautomaat van Miele hier besteld, was de goedkoopste op het net. ook nog eens kassakorting en een mooie prijs gemaakt voor het monteren. de CVA 6041 werd de week erop geleverd en geiinstalleerd.
Monteur van AJ tec was mooi op tijd en heeft het apparaat perfect netjes ingebouwd.
Helaas bleek, toen de monteur weg was en ik alles ging uitproberen en nalezen in de handleiding, dat er enkele accessoires ontbraken. B&K hierover gebeld; ze zouden dit wel voor me regelen werd gezegd, verkoper belde me netjes terug. Wordt vervolgd

Johan 31-10-2019

Prima webshop. Meedenkende medewerkers. Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverprocess. De aflevering van te voren aangekondigd en precies op de geschatte minuut afgeleverd.

ron 31-10-2019

mooi product voor een nette prijs en zeer netjes bezorgd.
zeker voor herhaling vatbaar.

MARJON Hanse 30-10-2019

Geweldige aflevering, vrij op tijd, en van tevoren opgebeld, precies zoals de medewerker mij had gezegd tijdens de bestelling de avond ervoor! Goede kontaktuele eigenschappen hadden de medewerkers die de aankoop kwamen leveren, ik ka niets verkeerds ontdekken, alleen maar lof over deze winkel!

Theo 30-10-2019

Hele ruime en overzichtelijke winkel met bekwaam en vriendelijk personeel.!

albert 30-10-2019

Snel gereageerd op mijn offerte verzoek. Hele ruime openingstijden tijden en goede service, vandaag voor 22:00 besteld is inderdaad ook volgende dag geleverd. Aardig personeel behulpzaam en alles is duidelijk uitgelegd.

w kantebeen 30-10-2019

maandagmiddag vaatwasmachine besteld (in de winkel) dinsdagsmorgens geleverd en aangesloten. Oude machine meegenomen. Klasse

Geert Nijhof 30-10-2019

Het kopen van een wasmachine via de internetwinkel van Bemmel&Kroon verliep eigenlijk identiek aan het kopen van een artikel in een fysieke winkel. Alle informatie en vergelijkingen van prestaties en prijzen verloopt uitstekend en je kan het op ieder gewenst moment in alle rust doen.
De prijzen en leveringsvoorwaarden zijn duidelijk en blijken ook te kloppen.
Levering van het bestelde artikel was snel en accuraat.

Sander 30-10-2019

Heel goed en snel geholpen.
Bemmel&Kroon levert gewoon wel de volgende dag en de 2 grote concurenten doen dit niet.

Ton & Jeanette 30-10-2019

Deze week nieuwe droger gekocht bij Bemmel & Kroon. Prima prijs en snelle aflever service met uitstekende communicatie over aflevertijden. Dat is bij andere bedrijven soms een probleem. Kan iedereen van harte aanraden bij hen te winkelen!

Tsong 29-10-2019

Zondag avond een mooie Miele wasmachine besteld en maandag middag werd hij al bezorgd! Keurig binnen het per e-mail 's ochtends vroeg aangegeven timeframe. Installeren lukte niet doordat een wastafel in de weg zat, die ik gelukkig zelf in de loop van de middag kon demonteren. De volgende dag kwamen ze terug en toen werd de machine keurig en vlot geïnstalleerd.

van der Ende 29-10-2019

Goede produkten en voorlichting. Wij hebben dit keer een wasmachine aangeschaft die vandaag geleverd is door 2 stoere binken en netjes op zijn plaats gezet en aangesloten, niks anders dan lof, dus zeker een aanrader

Robert 29-10-2019

een uitnodigende winkel om in rond te lopen en ideeën op te doen. de bediening was ter zake kundig en prettig, een hoog cijfer waardig!

Victor 29-10-2019

De levering was snel, precies op de aangekondigde tijd, vriendelijk, zorgvuldig en netjes. Niets op aan te merken. Vandaar tien punten!

marc 29-10-2019

goede service, duidelijke site en een nieuwer model voor de zelfde prijs gekregen.
de moeite waard

Han 28-10-2019

Prima en duidelijke website.
Ik heb ook nog tel contact gehad, en dat ging ook prima en netjes te woord gestaan.
Bezorging en plaatsing volgens planning verlopen.
Zeer goede bezorgers die alles perfect hebben gedaan.

Thomas van den Ende 28-10-2019

Super service! Binnen een dag geleverd en netjes van te voren gebeld zodat ik van kantoor naar huis kon om de bezorgers binnen te laten. Aardige bezorgers die alles netjes hebben aangesloten en het oude verpakkingsmateriaal weer mee hebben terug genomen.

Plugge/ order DH796706 28-10-2019

We kennen B&K heel lang.Hebben al vele jaren ervaring met de verkopers, prijsstelling, service/ levering en de garantie afwikkeling. Dit zowel voor witgoed als voor de keukens. Binnen onze familie is het al de 7e keuken van B&K.
Goed advies, ruime keuze, mogelijkheden en meedenken staan centraal bij dit bedrijf. Terecht een dikke 9!

Arie 28-10-2019

Goede informatie van de verkoper in de winkel. De levering is snel en goed uitgevoerd. Aangesloten op zolder en werkend achtergelaten!

PvR 28-10-2019

Duidelijke website, lage prijzen, goede bezorging, keurig op tijd. Kortom, een aanrader!

P van hooven 28-10-2019

Goed geholpen en goede uitleg. Winkel is als goed zien. Verkopers staan je goed te woord.

Mitchel Brouwer 28-10-2019

Snelle service. Vrijdag besteld, zaterdagochtend in huis. Bezorgers werkten snel en ruimden de verpakking van de nieuwe wasmachine op. Oude wasmachine namen ze mee. Eerder een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon en dit is dan de tweede na elf jaar. Apparaat was echt nieuw en onbeschadigd. Tevens aangesloten en een half uur na bezorging zat de eerste was er weer in.

Ruud van Munster, Zoetermeer 27-10-2019

Wij hadden een kookplaat nodig die o.a. qua ruimte aan strenge randvoorwaarden moest voldoen. Wij werden bij Bemmel en Kroon zeer ter zake kundig geholpen. Tijdens oplevering en installatie ging de monteur zeer deskundig aan de gang. Hij had een oplossingsgerichte instelling, waardoor de lastige plaatsing succesvol werd uitgevoerd. Wij waren zeer onder de indruk van hoe de monteur te werk ging.

CWA 27-10-2019

(Tijdelijk) de goedkoopste webshop voor door ons gekozen wasmachine. Vlotte bezorging. makkelijk te volgen track en trace.

Rob V. 27-10-2019

Een perfecte 10. Goede website, goede communicatie en zeer snelle levering.
Vriendelijke en behulpzame mensen bij de aflevering en keurige installatie van onze nieuwe wasdroger.
Tevreden!!!

Fam. Den Breejen 27-10-2019

Zeer snelle levering, scherpe prijs MET extra lange garantietermijn (5 jaar). Allemaal top!

Birgit Verhoeven 27-10-2019

Wat een super service, vrijdag laat in de middag een bestelling geplaatst en zaterdagavond was de nieuwe droger al een was aan het drogen.

Bemmel en Kroon of bedoel je de bezorg dienst ? 27-10-2019

ik ben teleur gesteld de manier waarop het apparaat bezorgd is voor de deur en als je om iets extra vraag een meter verder dan gaan ze hun wel en iet werkzaamheden vertellen maar ik ben alleen en hoe moet ik het installeren de motor zit vast i.v.m. het vervoer en nu ........................

Marc 26-10-2019

Deskundig advies gekregen in de winkel, levering was snel en heel netjes geplaats op de tweede verdieping. Oude machine weer meegenomen. Ik zal Bemmel en Kroon zeker aanbevelen bij mijn kennissen en familie. We hadden al een hele goede ervaring toen we 9 jaar geleden onze keuken daar hadden uitgezocht. Top zaak!

R. en G. 26-10-2019

zondagavond een mooi gasfornuis besteld, maandag bericht gehad dat deze niet meer leverbaar was(uit de collectie) ze hebben meteen een ander voorstel gedaan ondanks dat dit fornuis duurder was, hij zag er het zelfde uit.
Vrijdag middag al geleverd. we zijn zeer tevreden.

Barbara 25-10-2019

Ik koop altijd mijn witgoed bij Bemmel & Kroon. Laagste prijs garantie en goede service. Mijn vaatwasser onlangs stuk, wasmachine en nu ook een droger. Goede service, zowel via de mail (verkoop) als telefonisch erg behulpzaam. Zeker aan te bevelen.

Myriam Klopper 25-10-2019

Geleverd op het afgesproken tijdstip. Dank ook aan de medewerkers van Dynalogic die de vaatwasser keurig hebben aangesloten, na de oude afgekoppeld te hebben. Ging heel snel en kundig!

Walther 25-10-2019

De verkoper was deskundig en heeft ons zeer goed geadviseerd ! Contact per telefoon met de winkel verliep eveneens goed. De installatie is keurig op tijd uitgevoerd door een gemotiveerde monteur.

Lej 25-10-2019

De website ziet heel vertrouwenwekkend uit.
Zonder enig probleem verliepen de bestelling, betaling en bezorging.
Na ingebruikname van de diepvriezer, zag ik op een hoek van het apparaat een beschadiging - een buts.
Toen ik dat middels een foto meldde, kreeg ik direct een passende oplossing aangeboden.
Conclusie: een zeer betrouwbare webwinkel.

Carstens 25-10-2019

in mijn review van gisteren ( 24 oktober 2019) zijn enkele storende taalfouten geslopen. De juiste tekst moet zijn:

Na uitstekend advies zijn we overgegaan tot de aankoop van een Siemens inductieplaat. Ordernummer : xxxx
Met name de wens van mijn vrouw om met beperkte binnenmaten van het keukenblad toch een inductieplaat met 5 (3 + 2 Flex) kookpunten te realiseren.
De bestelling is snel en correct afgeleverd.

Alfons 25-10-2019

vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude Rijndijk we werden prettig geholpen en ze hadden veel machines staan. Besloten om de Inventum vvw6025 te kopen. Werd keurig op de afgesproken bezorgd en binnen gebracht. Heb de machine zelf aan gesloten. en proef gedraaid. alles geweldig goed Mijn volgende wit goed apparaat weer bij Bemmel en Kroon

jose 25-10-2019

Bemmel en Kroon heeft veel keus. Ik ben uitstekend geholpen door de klantenservice . Snel geleverd .
De bezorging ging ook heel goed. Rustig. Werd meteen gebruiksklaar gemaakt.

Sietske 25-10-2019

De web winkel werkte bij ons heel goed omdat ze (ook s avonds) tot laat telefonisch bereikbaar zijn.
wij konden niet de exacte maat vinden voor de nieuwe koelkast,maar met n telefoontje werden we direct
geholpen!
De communicatie over afhandeling,bezorging en plaatsing verliep soepel.

j Hageraats 25-10-2019

Nieuwe wasmachine besteld, kreeg de montage en bezorging gratis. De volgende dag keurig bezorgd!

Henny Wendt 24-10-2019

Toen ik nog een paar vragen had over de wasmachine die ik wilde bestellen, was het heel gemakkelijk om een telefoonnummer te vinden waar ik naar toe kon bellen om die vragen te stellen. Ik kreeg heel snel een vriendelijk en geduldige persoon aan de telefoon die duidelijk mijn vragen kon beantwoorden. Dat was gewoonweg fantastisch. Mijn ervaring is dat je vaak in dit soort gevallen van het kastje naar het muurtje wordt gestuurd en eindeloos moet wachten op een antwoord.

Roelof Hutten 24-10-2019

Mijn vorige aankoop was ook bij Bemmel en Kroon, daar was ik zeer tevreden over. Dus de keus was voor mij niet zo moeilijk. De levering was weer precies op tijd. Mijn volgende witgoed aankoop word weer bij Bemmel en Kroon gedaan!!

Sandra 24-10-2019

Netjes geholpen met al onze vragen, duidelijk advies gekregen.
Onze twijfel is door de verkoper weggenomen.
Vervoer netjes en heel zorgvuldig

Lisette 24-10-2019

Na wat speurwerk kwam ik bij Bemmel en Kroon uit.
Mooie prijzen, goed bereikbaar (zelfs 's avonds laat), behulpzame mederwerkers.
De bezorging was ook goed geregeld, ook daar duidelijke communicatie.

Gertie Roijmans -Silvertand 24-10-2019

Heb op vrijdag een warmtepompdroger besteld en die is volgens mailbevestiging op zaterdag n.m. geleverd en geplaatst.Alles correct, vlug en vriendelijk. Na wat onduidelijkheid ,over het invullen van de gegevens bij de cashback actie ,die op dat apparaat liep, telefonisch contact opgenomen en daar heel goed bij geholpen geworden, waarvoor dank.

Catherine 24-10-2019

Zeer gebruiksvriendelijk. Meteen de volgende dag geleverd en scherpe prijzen!