Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huub 23-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende deal.

Ik bestelde mijn mooie Bosch stofzuiger voor de laagste prijs gisteravond 22.30 uur en zojuist ontving ik hem via een geweldige koerier waar ik mijn bestelling vanaf vanmorgen 8 uur kon volgen tot aan huis! Uitermate snel en veilig!

G 23-02-2018 Via de website gekocht

Goede wasmachine

Alles verlopen zoals van te voren was aangegeven. Binnen tijdvak gearriveerd en van te voren een belletje.

Bosman 23-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige correcte service

Prima alles in orde! Perfecte plaatsing van het apparaat.Heel netjes en
aardig. Ook prima op tijd. De prijs een stuk voordeliger.
Ben heel tevreden!

E.R.Ronkes Agerbeek 23-02-2018 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Overzichtelijke site, bestelgemak correcte aflevering van het bestelde product zijn voor mij een reden om vaker de Bemmel & Kroon site te bezoeken. Zonder meer hanteerde Bemmel & Kroon voor het door mij bestelde artikel de laagste prijs ten opzichte van haar concurrenten.

Dominique 23-02-2018 In de winkel gekocht
Heemstede

Ik was opzoek naar een wasmachine en ik ben uitstekend geholpen! De volgende dag werd mijn wasmachine gebracht en aangesloten dit is ook heel goed verlopen. Echt een top bedrijf met goede en snelle service!

Arnoud 22-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon een 10!

Een topwinkel! Hou hun prijzen wel goed in de gaten, want soms zijn ze (nog) goedkoper dan "kieskeurig" aangeeft. Dat komt omdat ze op sommige producten een extra kassakorting geven.

Dirk 22-02-2018 In de winkel gekocht

Dirk

Uitstekende voorlichting, zeer goede service, volgende dag gebracht tot in de keuken. Oude apparaat meegenomen. Apparaat werd uitgepakt, gecontroleerd. Verpakkingsmateriaal meegenomen. Keurig personeel en bijzonder vriendelijk.ik heb vaker apparaten bij Bemmel&Kroon gekocht en vind het een bijzonder zeer goede zaak.

Tevreden klant 22-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede en deskundige winkel

Goede en deskundige verkooppersoneel,nette vriendelijk bezorgers en goede service.
Afspraken netjes nagekomen.

Kammie70 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Ik was nog niet bekend met Bemmel en Kroon, maar afgaande op de goede reviews en mooie prijs voor hen gekozen. Geen spijt gehad, bestelling en levering ging prima, je kunt de koerier live volgen, zodat je weet wanneer hij er bijna is en bovendien word je goed op de hoogte gehouden via mail en sms. Hier ga ik vaker bestellen!

Beata Mensink 22-02-2018 Via de website gekocht

Ben zeer goed geholpen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jullie nemen ook de oude apparaat mee.
Prima service.
Mocht de datum van bezorging uitkiezen.

Marijke 22-02-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en juiste levering

Een wasmachine plus koelkast besteld en deze zijn snel en correct geleverd. Fijne website. Goede communicatie tussen bemmel&kroon en transportbedrijf Zeer tevreden

Marisca Rookhuizen 22-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service van bemmel en kroon!

Wij hebben vorige week een Samsung addwash gekocht bij jullie. Voordat wij dit deden hadden we onze twijfels nog. Wij zijn helemaal niet bekend met jullie winkel en daarom hebben we even telefonisch contact gelegd. Keurig werd ons verteld over het apparaat en de bijbehorende garantie. Ook is dit zelfde type wasmachine veel goedkoper bij jullie als elders. Een hele mooie kassakorting. Bedankt bemmel en kroon!

Benjamin Rekoert 22-02-2018 Via de website gekocht

Snel keurig op tijd.

Ondanks mijn ziekte heeft U via de telefoon en mails mij goed geholpen , ik kan moeilijk praten en de medewerker heeft toch met langzaam praten mij geholpen , Hulde !

werfvdj 22-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Prima service

Half uur van tevoren werden we gebeld dat ze er aan kwamen. Keurig bezorgd in huis en de oude apparaten weer meegenomen.

Rietveld 22-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon

Wij zijn echte klanten

Een klant komt terug als hij/zij sneller, beter, en goedkoper geholpen wordt. Nadat we digitaal een offerte hadden gevraagd zijn we naar de winkel gegaan en weer als vanouds goed geholpen en dus tevreden weg gegaan.

A. ASPESLAGH--DENECKER 22-02-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg een voorbeeld!

Niet alleen een sterke prijs van het aangekochte goed, maar gewoonweg een superservice...de site is overzichtelijk, prijzen meer dan concurrentieel, datum voor levering kan gekozen worden in tegenstelling tot vele andere sites, levering op gestelde datum en dik in orde...met de nodige zorg en vriendelijkheid!

R Verveer 22-02-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Deze shop is heel overzichtelijk geef goede informatie. De bezorging is heel snel, de chauffeur is heel behulpzaam wil het product zelfs bij je boven brengen.

MAS 22-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk/betrouwbaar met goede service.

Ik heb de site toevallig gevonden en ik was klaar met de gevestigde orde dus kwam ik op "Kroon & Bemmel"

en ik was niet teleurgesteld dus ik kan het iedereen aanraden.

Jimmy 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Goede service en perfecte beschrijving van het product. Levering zoals afgesproken. Zeker een aanrader!

Paul 22-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Duidelijke omschrijving. Heldere service desk. Alleen de tekst: voor 22.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis klopt niet. Dat duurde 1,5 week.

R Woertman 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede en hele snelle service

Overzichtelijk en goede prijzen en zou zeker zo weer hier iets gaan kopen .
En goed op de hoogte worden gehouden van de levering.

J. van der Heide 21-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service en binnen een dag bezorgd

Gebruiksvriendelijke site, prettig te woord gestaan en afspraak nagekomen. Producten zoals op de site vermeld binnen 24 uur geleverd. Ook bij aflevering keurig te woord gestaan door de bezorgers.

derks 21-02-2018 Via de website gekocht

Uitermate goede ervaring

Product netjes en snel geleverd voor een uitermate goede prijs. De bezorgdienst was prima te volgen (realtime) en ook netjes door op de hoogte gehouden van de voortgang. Kon zelf de bezorgdag kiezen.
Enige minpuntje, als ik dan toch iets moet verzinnen, vond ik dat op de website vermeld werd bezorging binnen een gespecificeerd tijdvak van 4 uur.... Dat was weleenswaar ook zo, alleen werd dat tijdvak pas gespecificeerd op de bezorgdag... dan heb ik er niet zoveel meer aan zeg maar...

SunFuLai 21-02-2018 Via de website gekocht

Prima combinatie van showroom en webwinkel

Na een internet selectie (fijne site van B&K) van KV-combinaties in de hand hebben we de voor ons juiste keuze kunnen maken. Thuis, na een dag bedenktijd het apparaat via de webwinkel besteld. Betaling, aflevering en plaatsing volgde zonder een enkel probleem. En dat alles voor een prima prijs. Hulde!

Poly 21-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en je hoeft niet de hele dag thuis te gaan wachten. Je kan precies zien wanneer je order geleverd wordt.

Alem 21-02-2018 Via de website gekocht

Top levering

We hadden een mode besteld die niet op voorraad was kregen een nieuwer model.. Snel levering. Tot nu toe nog geen pin punten..

Fam vandenbosch 21-02-2018 Via de website gekocht

Afspraak = Afspraak

Betrouwbare webshop met duidelijke omschrijvingen goede offerte.
Tevens correcte levering precies volgens afspraak. Al vaker besteld ik Bemmel en Kroon en zeker niet de laatste keer. Als ik ze tegenover media markt zet dan is Bemmel en kroon voor mij het licht en media markt het donker

Claire 21-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed op hoogte houden van de klant

Snel geleverd de stofzuiger (andere dag in huis).
Goede prijs en geen verzendkosten
En dan toch snel : bon ,verzendbevestiging en aanscherping daarop met verwschte bezorgtijd

Jasper uit Zoetermeer 21-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed advies, scherpe prijs !

Onze Constructa VW-machine ging kapot, dus moesten we met spoed op zoek naar een nieuwe. Natuurlijk eerst even goed op internet gekeken. Aangezien we wel een aantal specifieke wensen hadden, toch nog maar even op zaterdagmiddag naar Bemmel en Kroon om ons daar te laten adviseren door een zeer vriendelijke adviseur.
Deze heer heeft verstand van zaken en wist onze keuze te beperken tot twee machines van AEG.
Daardoor hebben wij gekozen voor de XXL machine van AEG ( FSE7261P ) die dezelfde ruimte inneemt als een gewone vaatwasser. Mede door de extra kassakorting werd de keuze wat makkelijker gemaakt.
Voor ons dus aanrader.

J.j.heerema 20-02-2018 Via de website gekocht

goed geholpen

de koelkast was niet op voorraad maar kreeg gelijk toen hij binnen was een bezorgafspraak. welke uitgebreid te volgen was op internet.

bram 20-02-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Prima communicatie en verloop in samenwerking met Ajtec "de huisinstallateur" voor installatie nieuwe kookplaat en levering stofzuiger .

Jan 20-02-2018 Via de website gekocht

Super levering van een vaatwasser

Bestelling en levering vaatwasser vlekkeloos. Vaatwasser zelf geplaatst en perfect geholpen door zeer behulpzame medewerker van het servicenummer.Top zaak. Jan Vegter

Yvonne Hoogeveen 20-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service

Vond deze shop via internet en ben naar de winkel in de Cruquius gegaan, waar ik tot mijn verbazing een zeer groot assortiment wasmachines vond. Wij werden er prettig geholpen en de levering was prima op tijd.

jaap 20-02-2018 Via de website gekocht

Winkel met service en advies voor lage prijzen

Zeker voor witgoed heb je advies nodig. Dat vind je mediamarkt niet. Daar word geheid een duurder product verkocht. Voor advies gaat men naar een traditionele winkel en koop je goedkoper op internet. Dus Bemmel en Kroon: ga verder met de moderne tijd.

Paul Op ten Berg 20-02-2018 Via de website gekocht

De scherpste prijs. Perfecte en snelle service. Klasse!

Voor mijn Miele hoge druk stoomoven en oven maakte Bemmel en Kroon de scherpste prijs van Nederland en België. Vlotte levering en contact per telefoon en e-mail. Precies volgens afspraak bezorgd en een etage hoger gedragen. Klasse!

streep 20-02-2018 Via de website gekocht

wat heerlijk.mijn nieuwe wasmachine.klaar voor gebruik

snelle en zeer correcte service.ik kan weer zorgeloks wassen.alles snel en correct aangesloten.zeer vriendelijke medewerkers

R.Ram 20-02-2018 Via de website gekocht

alles goed geregeld

prijs,duidelijkheid ,eerdere goede ervaring.makkelijk met bestellen en goede bezorging.Volop keuze in het product wat ik zocht met duidelijke uitleg en prijsvergelijking.

M.N. 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Op vrijdagavond een nieuwe stofzuiger besteld, op zaterdagochtend om 8.30 stond de bezorger al aan de deur en hij nam gratis de oude stofzuiger mee retour. Top!

w.rombouts 20-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Snelle en correcte levering vandaag besteld morgen bezorgd. De artikelen hebben de laagste prijs. Alle zijn merk artikelen

vd Bosch 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel en correct!

Beste prijs-duidelijke site-bestelde apparaat was niet leverbaar: duurdere uitvoering voor zelfde prijs ontvangen!

Hartog 19-02-2018 Via de website gekocht

Goedkope inductieplaat, zeer snel geleverd!

Toen onze inductiekookplaat het in het weekend begaf, kwam ik al Googlend bij Bemmel & Kroon terecht.
Een inbouwkookplaat voor onder de € 200, dat vind je zo goed als nergens!
Bovendien: op zondag besteld en op maandagmiddag geleverd. Bij de meeste webshops kan dat niet eerder dan de dinsdag bij bestelling in het weekend

Fidanque-Murphy 19-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Super Service

Goeie kennis van de producten die wij hebben gekocht tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Wij hebben een Amerikaanse koelkast een vaatwasser en een wasmachine gekocht.

kees 19-02-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

heel goede service

de winkel vond ik heel overzichtelijk en de verkoper was ook zeer behulpzaam.
De artikelen stonden goed gesorteerd op merk en artikel

M.H. van den Berg 19-02-2018 In de winkel gekocht

Wederom weer top geholpen

Ook nu weer top geholpen met een goed advies en altijd scherpe prijs.
Snel geleverd en een goede service.
Echt een aanrader!

Ine 19-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering. Keurig op tijd. Route goed te volgen en zelfs goto van de bezorger.
Volgende apparaten gaan we hier ook bestellen.

CPeschar 19-02-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd op afgesproken tijd

Prima levering. 15minuten van te voren een sms gehad met correct geschatte levertijd. De bezorgers kwamen, haalde mijn pakket uit de vrachtauto en binnen 2 minuten stond het in mijn hal. Al met al vond ik het prima.

W van der Hulst 18-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service , vriendelijk personeel

Heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, ons verder verwezen waar we wel terrecht konden voor onze vragen.

Harry van Sterkenburg 18-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Zelden hebben wij (80-plussers) zo'n fijne koelvriescombinatie gekocht als de Siemens KG36EBW40. In alle opzichten perfect, een heel fijne en efficiënte indeling, energie optimaal zuinig en echt geluidloos. Geheel in de stijl daarvan was ook de levering door Bemmel & Kroon. Het tijdstip van de levering is tevoren enkele malen correct doorgegeven en de bezorging en plaatsing verliepen eveneens foutloos. De voorkomendheid en behulpzaamheid van de bezorgers was gewoon heel goed, een betere promotie van dit bedrijf kunnen wij ons nauwelijks voorstellen.

Emile 18-02-2018 Via de website gekocht

Samsung koelkast, Bosch afzuigkap

Erg mooie aanbiedingen en contact via email heel snel. Zeer tevreden over de verwerking. Levertijd was vertraagd door Samsung en via email keurig op de hoogte gehouden.

M.VK 18-02-2018 Via de website gekocht

prima, snelle service!

Ik had al eerder een product bij deze winkel gekocht en toen was de ook al service prima. Ik kijk altijd bij diverse zaken op het internet vóór ik definitief over ga tot koop. Dus deze keer ben ik ook weer bij Bemmel&Kroongaan kijken. Enkele vragen die ik had werden bijzonder snel en correct beantwoord. Dit was dan ook de reden om mijn bestelling wéér bij Bemmel & Kroon te plaatsen. Zij zorgden dat de inductie kookpaat keurig op de gevraagde datum werd bezorgd! Prima zaak en van harte aanbevolen!