Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc 18-03-2018 Via de website gekocht

Heel correcte en snelle service

Heel correcte en snelle service, vandaag besteld, morgen reeds geleverd. De website is gemakkelijk toegankelijk, levering heel correct, betaling via terminal duur en per slot van rekening toch nog cash moeten betalen, nadat ik met de bestellers tot aan de bank had gereden.

JVL 18-03-2018 Via de website gekocht

Gisteren besteld, vandaag al geleverd

De wasmachine stopte er gisteren mee, gisterenmiddag nog snel een nieuwe Bosch Wasmachine besteld via de website van Bemmel en Kroon, had de scherpste prijs aanbieding en vandaag al gebracht. Machine draait al.

Sander 18-03-2018 Via de website gekocht

Alles in orde en uitstekende service

Vaatwasser met installatie! Zeer tevreden, vakmensen met geduld en service gericht. Ook kostenloos wat aanpassingen aan keuken verricht voor een perfecte fit

Doet wat het beloofd! 18-03-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, meedenkend en erg servicegericht!

Op aanraden van mijn schoonouders een vaatwasser hier aangeschaft. Aangezien het door ons gekozen model uitverkocht was, kregen wij kosteloos een nieuwer model. Hele fijne service. Wij hebben hierdoor maar een paar dagen zonder vaatwasser gezeten! De communicatie met de bezorging loopt ook soepel. Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam.

Steven 18-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Prima aanschaf. Alleen wat gegoochel met prijzen

Goede aankoop die snel geleverd kon worden. Prijs was prima, al was de opbouw van de prijs vreemd, zeker ook in relatie tot de genoemde prijs op de website (er was een verschil met de winkel, waar ik gekocht). Verder vriendelijk advies en ik kon aanschaffen waar ik voor kwam

Anneke 17-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Een zeer duidelijke webshop en ook nog eens de goedkoopste snelle levering, je wordt ook goed geinformeerd over de levering!

AST 17-03-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie via E-mail

Om tot definitieve aanschaf en gunstige prijsstelling te komen verliep de communicatie per e-mail prima.
Ook de aflevering van 2 apparaten Bosch (vaatwasser en inductiekookplaat) verliep prima

Fam. K, Almere 17-03-2018 Via de website gekocht

Goeie en snelle service

Zeer tevreden over de service. Je wordt constant op de hoogte gehouden van het leveringsproces.
Bij de bestelling kun je aangeven wanneer je het apparaat (in ons geval een wasmachine) geleverd wilt hebben. Bij de opmerkingen aangegeven dat we na een bepaalde tijd geleverd wilde hebben en daar is keurig rekening mee gehouden. Een kwartier tot half uur van te voren wordt je gebeld. De wasmachine is keurig op zijn plek gezet en aangesloten en de oude is weer meegenomen. Wij zijn zeer tevreden.

H. Beerding 17-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Voor het eerst bij Bemmel & Kroon een Samsung Magnetron oven besteld. Zowel de prijs, snelheid van levering en accuratesse van de koeriersdienst Dynalogic zijn uitstekend. Een absolute aanrader! Wat mij bijzonder beviel was de exacte opgave van het tijdstip van levering. Ik hoefde daardoor niet een halve dag thuis te blijven.

Maic 17-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prachtige winkel, grote keuze!

Via de website terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Winkel in Zoeterwoude bezocht. Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. 2 producten, spoelbak en rvs kraan, reeds op ons verzoek bezorgd. Prijs kwaliteit verhouding prima. Eerstofferte aangevraagd en deze mee genomen naar de winkel.

Chapot 17-03-2018 In de winkel gekocht

perfecte prestatie

wij kopen vaak bij Bemmel&Kroon tot volle tevredenheid: prettige vakkundige hulp in de winkel, scherpe prijs, prima aflevering

Jeffrey vermaat 17-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld! En helemaal conform afspraak

Ik had een inbouw vaatwasser met installatie besteld! Werd na bestelling netje gebeld om te kijken of de maten klopte met de kast. Wist niet eens dat er verschillende maten waren...... Maar gelukkig de specialist wel. Plaatsing was perfect op tijd en er werd ook netje een half uur van te voren gebeld, dat vind ik altijd heel erg fijn. Anders zit je de hele middag te wachten!

Koen 16-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte bezorging

Zeer tevreden over de service omdat ik zelf kon bepalen welke dag de bezorger langs kwam en mijn oude vaatwasser werd gelijk meegenomen

Martijn uit Alphen aan den Rijn 16-03-2018 In de winkel gekocht

Communicatie echt top

De showroom is prachtig, dat had ik niet verwacht, ik associeer het logo met een dumpstore, kleuren van de Wibra. Als dat goedkope imago op de gevel bewust is gekozen, werkt dat voor mij niet, want ik ben er al 20 jaar voorbij gereden. Eenmaal binnen was ik onder de indruk van de showroom, de deskundigheid en echte klantgerichtheid. Plannen van de afspraak voor het plaatsen ging helemaal prima en ook de monteur heeft mij gebeld om tijdens het plaatsen te checken of ik akkoord ging met de extra kosten. Die extra kosten waren al vooraf gecommuniceerd, dus dat de monteur nog een keer verifieerde en nog andere nuttige vragen aan mij stelde vond ik geweldig. Toen stuurde de monteur ook nog via WhatsApp een foto van het eindresultaat. Dit is echt klantverwachtingen overtreffen. Zeer tevreden. Volgende keer ga ik zeker weer naar van Bemmel & Kroon.

Petra 16-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Een heldere klantenservice. Wachttijd heel kort. Je krijgt vriendelijke mensen aan de telefoon. Geen vraag is te gek. Zeer prettige ervaring voor ons!

mp 16-03-2018 Via de website gekocht

snelle service

snelle service voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis mits op voorraad
netjes door de bezorger binnen neer gezet

AHM de Bakker 16-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijke ontvangst en uitstekende voorlichting !

bij het bezoek aan de winkel van Bemmel en Kroon in winkelcentrum Cruquius werden wij heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Een heldere en duidelijke productinformatie waarbij volop ruimte werd genomen om diverse producten te zien en te vergelijken. Kortom een klantbehandeling zoals het hoort!!

Klasse behandeling verkoop en afleveren/monteren 16-03-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf...

Vanwege mijn ziekte kan ik geen winkels meer bezoeken, wij hadden een nieuwe afwasmachine nodig en ben diverse websites gaan bezoeken, ik kwam uit bij Bemmel & Kroon keukens. Hen via de telefoon gevraagd of deze nieuwe afwasmachine in de plaats van de oude kon orden gemonteerd, ja was hun antwoord na uitzoekwerk via het oude serienummer, nu is deze keurig werkend geplaatst! ondertussen nog iets mogen bestellen bij een ander bedrijf waar ik erachter kwam dat zij ook dezelfde machine goedkoper leverden, hierop heb ik een mail verstuurd aan Bemmel & Kroon met deze mededeling zonder hier iets mee te bedoelen, echter ik kreeg een mail retour dat zij het verschil aan mij gaan retourneren, 1-woord Klasse

Hans Hulst 16-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service van Bemmel&Kroon

Top service van Bemmel&Kroon, de bezorgers waren vriendelijk en geduldig omdat de betaling niet wilde vlotten en er met bank gebeld moest worden om dit als nog te kunnen doen en er werd niet gezuurt dat het te lang duurde.
De bezorgers hadden begrip voor de situatie en waren erg meegaand en probeerde ook hetprobleem op te lossen en dat is ook gelukt.

Lindsay 16-03-2018 In de winkel gekocht
Hogerijndijk

Top service!

Super service in de winkel en bezorgd en aangesloten in de keuken! Snel geregeld en aardig personeel!

Ed Gijsman 16-03-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Blv Zoeterwoude Rd

Geweldige service.

Supersnelle levering. Gisteren gekocht, vanochtend bezorgd. Aangesloten en verpakking meegenomen. Toppie. :-)

JWvE 16-03-2018 Via de website gekocht

Onbekend maakt onbemind, maar NIET bij Bemmel & Kroon!

Zoekend naar de beste prijs kwaliteit verhouding voor een Bosch E-stofzuiger kwam ik terecht bij een regio leverancier, die ik nog niet eerder was tegengekomen! Even de achtergrond informatie en reviews gelezen en daarna de product-prijs-vergelijking opgezet! De doorslag gaf de duidelijke informatie over het product , de perfecte navigatie op de site en de extra kassa korting maakte mijn besluit definitief voor Bemmel & Kroon!
De aflevering met Dynalogic verliep perfect door de online tracking en voorafgaand smsje met verwachte aflevering op mijn adres! Top en zeer tevreden over het gehele aankoop en leveringsproces! Tot ziens, dat is zeker!

Willem 16-03-2018 Via de website gekocht

Goede website met scherpe aanbiedingen

Heb bij Bemmel & Kroon op de website de juiste koelkastcombinatie gevonden met de scherpste prijs van alle aanbieders !

TM67 16-03-2018 Via de website gekocht

Service zeer goed

Zeer correct, levering binnen 1 week, goede afspraken, Mochten zelf een datum uitzoeken voor levering

Bas 16-03-2018 Via de website gekocht

Top winkel.

Geweldig geholpen, s'avonds om 21:00 een wasmichine besteld en de volgende dag geleverd. Perfect op de hoogte gehouden mbt de levertijd. De wasmachine is geplaatst op 2 hoog, aangesloten en een kort programma gedraaid. Vriendelijk en kundig personeel.

Aalsmeer 15-03-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Top winkel met goede prijzen!

Prima advies op locatie Cruquius van XXX
Nette bezorging en scherp geprijsd! Fijn dat ze op locatie veel apparatuur hebben om te bekijken.

Angelique 15-03-2018 Via de website gekocht

Geweldig advies voor de beste prijs

Super snelle email reactie en scherpe prijs. Correcte levering en aardige mensen aan de telefoon. Ik zou hier zo weer iets kopen.

BWBaar 15-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (langs A4)

Prima service en snelle levering

Afgelopen zondag gaf de oude wasmachine, een Siemens, na 14 jaar de geest. Maandag naar Bemmel & Kroon Den Haag (langs A4) voor weer een Siemens wasmachine, de dag erna geleverd en geplaatst.
Ook onze ander 'witgoed' apparaten (vriezer, vaatwasser e.d.) steeds bij B&K gekocht.

John Benders 15-03-2018 Via de website gekocht

Snel en alles volgens afspraak!

Van begin tot eind is het volgens afspraak gegaan. Alle tiezeggingen waar gemaakt.
Keurig een belletje 20 min voor aankomst bij levering. Alles netjes uitgepakt.
En nog wat handige tips meegekregen van de chauffeurs.
Van bestelling tot levering Top
!!

Marcus 15-03-2018 Via de website gekocht

Aflevering en montage zeer professioneel.

Zowel via de site, per mail als telefonisch behulpzaam en deskundige begeleiding en informatie. Aflevering en montage zeer professioneel.

Jongeneel 15-03-2018 Via de website gekocht

snelle en zorgeloze levering en montage

Gekozen voor een vaatwasser bij Bemmel Kroon. Scherpe prijs. Vaatwasser op donderdagavond laat besteld. Vrijdag werd ik al gebeld of ze maandag de vaatwasser konden plaatsen! Super. We hoefde alleen de deur maar op te doen. Oude werd verwijderd en meegenomen en de nieuwe werd geplaatst en aangesloten.

J . Krafft 15-03-2018 Via de website gekocht

Aankoop/aansluiten vaatwasser

Vaatwasser besteld via Bemmel&Kroon .
Bestellen incl. Installatie van de vaatwasser ging supersnel.
Terwijl bij andere leveranciers je weken moest wachten.
Komen afspraken netjes na, vaatwasser netjes aangesloten, oude meegenomen.
Ik kan niet anders zeggen top!

M 15-03-2018 Via de website gekocht

Goede uitleg en bezorging op afgesproken tijd

Dinsdagavond gebeld met mederwerkster over magnetron. Goede uitleg gekregen en apparaat werd ook netjes op tijd geleverd. Voor 22 uur besteld volgende dag geleverd werd dus ook waar gemaakt

Jaap 15-03-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Ik koop altijd mijn witgoed apparaten bij Bemmel & Kroon. Ze zijn meestal 1 van de scherpste aanbieders en ze werken goed volgens afspraak. Elke keer weer top geregeld.
Goed advies en zeer betrouwbaar en dat voor de scherpste prijs, top!!

Roberto 14-03-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Het bedrijf is super ze hebben een goede breng service en de prijzen van de goederen zijn ook zeer scherp

Westerholt 14-03-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijs en levering op tijd.

Op basis van presentatie en prestatie dit bedrijf gekozen.
De levering volgens afspraak en op tijd.
De prijs concurrerend met andere partijen.

ron 14-03-2018 Via de website gekocht

snelle nette levering

de website was overzichtelijk de keus was groots en prima prijs gratis bezorging .
levering volgens afspraak.
netjes de oude retour genomen en de nieuwe geplaatst.

Eveline 14-03-2018 Via de website gekocht

Meedenken met de klant. Top!

Pure ontzorging. Bellen naar de winkel, probleem schetsen, verkoper haalt oude info erbij, vertelt, legt uit, geeft tips en uiteindelijk een mooie aanbieding.
Onze keukenblad is hoog. Hierdoor hebben wij een grotere vaatwasser nodig. Ik was dit vergeten. De verkoper wist het nog en adviseert. 3 dagen later wordt alles netjes geplaatst, oude exemplaar gaat mee retour. Pure ontzorging en dat tegen een heel schappelijke prijs!

F.K.N. van Huissteden 14-03-2018 Via de website gekocht

Teleurstelling over de levering.

De info is goed en voldoende betreffende de aankoop van deze wasmachine.

Wat echt tegenvalt is de aflevering namelijk op mijn vraag of de machine waterpas staat is het antwoord van de bezorger ja dat klopt daar zijn de instelpootjes voor.Achteraf blijkt de machine graag een solo dans uit tevoeren niet waterpas dus. Opnieuw een afspraak gemaakt niet prettig allemaal de machine bevalt en voldoet aan de verwachting .

K. v. Eijndthoven 14-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik heb gekozen voor de site omdat een onderdeel van de keuken en wel de kraan stuk was ik had hem zo gevonden en besteld. Binnen 4 dagen was hij binnen en zit er nu op heerlijk als de keuken weer heel is.

Lierop 13-03-2018 Via de website gekocht

Goeie website, goeie service

Vaatwasser gekocht via de website incl. plaatsing door monteur. Gebruikersvriendelijke site en een dag na de geplaatste order werden we gebeld om een afspraak te maken voor de plaatsing van het product. eea is verzorgd door een vriendelijke, vakkundige monteur. Dus een dikke plus voor dit bedrijf!

de Boer 13-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering vaatwasser Siemens

Scherpe prijs en goede afhandeling bestelling. Snelle reacties, ook in weekend.
Zelfs bereid tot enige onderhandeling.

Tevreden klant 13-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Top service en laagste prijs en volgende dag in huis

Supper winkel.
Aeg wasmachine gekocht (ordenumer 669900)
Vriendelijk en goed advies en nergens anders goedkoper.
Maandagmiddag gekocht dinsdagochtend in huis

A.Lindeboom 13-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Niet servicegericht bij nalevering ivm fout bij bezorging

Een inbouwkoelkast en inbouw combi magnetron/oven gekocht. Bij levering kwam de mededeling dat de combi magnetron nageleverd zou worden omdat de bezorgers het apparaat hadden laten vallen waardoor de glazen deur gebroken was. Weliswaar een nieuwe afspraak op korte termijn kunnen inplannen voor de nalevering, maar voor een financiële compensatie stond de afdeling logistiek en service (tot aan de manager toe) geheel niet open, terwijl het mij een extra vrije dag kost om de levering in ontvangst te nemen. Zeer klantonvriendelijke houding, terwijl het probleem aan Bemmel & Kroon te wijten is en nu voor mijn rekening komt!

HPL 13-03-2018 Via de website gekocht

goede service en scherpe prijs

Ik had een offerte aangevraagd van een Siemens koelkast en de inbouwprijs daarvan. 5 Min later kreeg ik een superscherpe prijs en ben meteen akkoord gegaan. Hierna werd ik gebeld door een firma in een afspraak te maken voor het inbouwen en dat is ook supernetjes gedaan.

john 13-03-2018 Via de website gekocht

Een woord geweldig

zeer snelle service zaterdag besteld en dinsdag erop bezorgd en vakkundig gemonteerd en alle verpakkingen en de oude ijskast retour genomen zelfs de monteur vroeg om de stofzuiger prima

Jurgen 13-03-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering en de allerlaagste prijs. Top

Alles gaat heel soepel bij deze leverancier. Goede communicatie en zeer snelle levering. Ik ben heel tevreden met de wijze van afhandeling. Ook een goed overzichtelijke webwinkel.

Marieke van der Giessen 13-03-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!!

Dit is een bedrijf die zowel online als in de winkel zelf klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan, ook dit keer weer keurig geholpen en meedenkend.

Claudia Trost 13-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Het gemak van online bestellen en snelle en levering vinden wij uitstekend.
Heel keurige jongens die de droger brachten .zaten de droger in de kelder en namen dd oude mee plus al he verpakkingsmateriaal.
Erg teveden dus.

Knijnenburg 13-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Voor de eerste keer daar iets gekocht maar niet het laatst

Koop hier dan heb kwaliteit en service ga niet verder zoeken bij andere shops of winkels want je vindt het niet goedkoper en beter