9,1 Lees 20529 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4587 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jean- pierre 20-06-2019

Op en top professionalisme ! Van eerste tot laatste contact : vanaf bestelling, opvolging, tot levering.
Jullie zijn ook de enigen die constant bereikbaar blijven en antwoorden (i.pl.v.info via electrionisch gedoe!). Hier ligt Uw kracht : mensen voor mensen.
Proficiat!
Een aanrader!

M.v.Roekel 20-06-2019

Bezorging was een half uur eerder dan aangekondigd. Jammer dat de bezorgers de wasdroger niet even op de wasmachine zetten; "Ik had voor de 'alleen over de drempel' optie gekozen" was het argument en die 'service' kost extra. Ook namen ze verpakking niet mee. Beetje flauw allemaal.
Verder alles prima in orde; online besteld, bezorging binnen 24uur.

H.K. Groen 20-06-2019

We zijn naar van Bemmel en Kroon (Cruquius) gegaan, op aanraden van onze zoon, die daar een keuken met alle apparatuur had gekocht en heel content was met deze winkel.
Zelf wilden wij onze combi-oven vervangen, nadat deze 19 jaar trouw zijn diensten had bewezen.
Bij binnenkomst waren wij blij verrast met de overzichtelijke fysieke winkel en vooral de netheid !
De keuze was heel groot, maar mede door de hulpvaardige medewerker, waren we er toch gauw uit, met een prima keuze wat betreft kwaliteit/prijs verhouding. Een dag later bleek er wel een probleem te zijn wat betreft de levering, maar dat werd uitermate netjes en goed opgelost !! We zijn nu heel blij met onze aankoop en kunnen iedereen deze zaak van harte aanbevelen.

Jeroen 20-06-2019

We kozen voor de shop omdat ze voor de wasmachine die we zochten de scherpste prijs hadden. Het apparaat dat wij zochten bleek niet meer leverbaar maar als alternatief boden zij een nieuwer (duurder) model voor de zelfde prijs.
Snelle service, goede informatie over levering e.d.
Zeer tevreden!

Jeroen 20-06-2019

Snelle service, goede informatie over levering e.d.
Zeer tevreden!

Pieter 19-06-2019

De bestelde wasmachine had helaas een mankement, vervelend, maar dat kan gebeuren. We hebben de dag ná de levering gebeld met Bemmel & Kroon en tot onze aangename verrassing werd zonder enige omhaal een afspraak gemaakt voor een omruil met een ander exemplaar voor de volgende dag. Geen gedoe, gewoon leveren. Gelukkig werkte de nieuwe machine wel naar behoren.

J.C.J.Noordermeer 19-06-2019

Bij het thuiskomen, terug van vakantie was de vrieskist kapot en de inhoud ervan bedorven. Een vreselijke stank en vieze derrie. Ellende compleet . Door een tip van mijn dochter om te zoeken bij Bemmel & Kroon hebben we onze keus spoedig kunnen maken. Na telefonisch overleg is binnen een dag de vrieskist geleverd , ordernummer ZTW766800 . Wij blij , probleem opgelost naar tevredenheid, en voor Bemmel & Kroon ,goede zaken gewenst in de toekomst.

Bert Nelissen 19-06-2019

Goede communicatie en flexibel met betrekking tot de bestelling.
Een besteld product had een levertijd en een alternatief (duurder) product werd tegen een geringe bijbetaling alsnog heel snel geleverd.
Super service

Ron 19-06-2019

Ik kom al heel lang bij Bemmel&Kroon als er wat nodig is. Kijk natuurlijk ook bij andere zaken maar kom altijd weer bij hun terug. Klantvriendelijk, goed advies, services en zijn toch echt wel meestal de goedkoopste.

jlebbink 19-06-2019

Shop heeft geleverd wat gevraagd is. Volgens Kieskeurig de goedkoopste shop voor dit artikel.
Probleeloze levering dus.

Corien 19-06-2019

Ik ben goed geadviseerd bij Bemmel en kroon en ook de levering verliep stipt op tijd. Heb de droger nog niet geprobeerd maar weet zeker dat het goed zal zijn

Marianne 18-06-2019

De wasmachine die ik bestelde was uitverkocht. Van Bemmel en Kroon stuurde gelijk een mail met het bericht dat ik een duurder alternatief voor dezelfde prijs zou krijgen. Prima geregeld!
En heel snel de nieuwe wasmachine in huis.

Arie kulk 18-06-2019

De service in de winkel was fantastisch . We hebben een mooie koelkast gekocht. Er was alle tijd voor vragen. Wat nog meer opviel was hoe mooi en schoon de winkel was. De glazen tussen schotten en ruiten blonken ons tegemoet. Tevens was de bezorging perfect. De dag na de aankoop is de koelkast al bezorgd en de oude meegenomen.
De 250 euro zou voor goed uitkomen omdat we nog graag een oven willen aanschaffen. 😁.

Richard 18-06-2019

de bezorging is top zoals afgesproken en de prijs weer de goedkoopste voor mijn vriezer blijft een fijne website duidelijk en overzichtelijk top

Ronald Driehuijs 18-06-2019

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Breng service is zeer goed en vriendelijk.

Bert 18-06-2019

Fraaie winkel in Zoeterwoude. Goed geinformeerd, en keurig op tijd afgeleverd! Zeer tevreden!

Ilse 17-06-2019

Niks op aan te merken. Duidelijk site. Levering kan je zelf bepalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ook nog de goedkoopste!

Pieter 17-06-2019

Prima apparaat. Goede service van Bemmel en Kroon. Snel (zaterdag besteld, maandag voor 12:00 was hij geleverd), ze informeren goed, afspraken nagekomen (mooi op tijd). Vriendelijke bezorger. Netjes de auto droger meegenomen. Top dus.

Aad en Els Scholtes 17-06-2019

Onze wasmachine deed niks meer kapot helaas. Bijna 9 jaar oud ooit gekocht bij Bemmel&Kroon in Leidschendam ( Julianaweg) Toen perfect geholpen dus de keuze niet zo moeilijk om weer naar Bemmel&Kroon te gaan voor een nieuwe. Mischien nog droger gelijk erbij? Op de site gekeken en met ons keuzelijstje op weg naar de winkel in het Forepark. Daar uitstekend geholpen Door verkoper Bob. Hij luisterde naar onze wensen demonstreerde verschillende apparaten liet ons ook de verschillen zien alles op een rustige voor ons begrijpbare manier. Wij zijn wat ouder en wilde graag een wasmachine die niet zo moeilijk te bedienen is en snel klaar en zuinig is.Zelf hadden we een ander uitgezocht op de site maar verkoper liet ons de verschillen zien en op aanraden van hem voor de Samsung quickdrive gekozen .Nieuwe droger van hetzelfde merk er boven op gekocht. Allemaal in goed overleg er werdan ons niets opgedrongen. 7 jaar garantie dus helemaal goed. Inmiddels staan de appiraten en hebben we gewassen en de droger doet het goed. Complimenten ook voor de aflevering keurig telefoontje van te voren leuke mannen en alles netjes aangesloten. Wij zijn super tevreden. Gr Els en Aad Scholtes.

Zoetermeer 17-06-2019

Prima service die zich keurig aan de afgesproken bezorgtijden houden ! Zelfs een kwartier voor aflevering telefonisch contact op nemen met de definitieve bezorgtijd

P groot 17-06-2019

Ik heb nog nooit zo snel een groot electrisch apparaat gekocht. Met dank aan de deskundigheid van de verkoper van filiaal Cruquius. En nergens goedkoper. Dus de keus was voor mij niet zo moeilijk.

W.Akerboom 17-06-2019

Bemmel en Kroon staat voor goede service en laagste prijs. Veel merken en goede uitleg

Ovaatje 17-06-2019

Ik werd beleefd te woord gestaan toen ik belde en later via de website kreeg ik snel antwoord toen ik een vraag had over een artikel. Er werd mij goed op de voor- en nadelen gewezen en in korte tijd kon ik toen een goede keuze maken.
Ook het feit dat ik nog een sleutel had van mijn nieuwe woning en er nog geen afleverdatum afgesproken kon worden werd soepel opgepakt en ik ben uiterst vriendelijk geholpen. Heel correct is alles genoteerd en toen ik terug kwam op de afspraken wisten de medewerkers er zorgvuldig van.

m.kleine staarman 17-06-2019

assortiment was groot, tevens werd de aankoop bonus gelijk vd prijs afgehaald, dus zeer klant gerivht.
en supersnelle levering!! toppers

Chris. 17-06-2019

Zeer grote keuze van keuken apparatuur voor leuke prijzen.
makkelijke site om alles goed te bekijken.
levering was zeer goed. ( perfect )

Peter 17-06-2019

De shop werd mij aangeraden door kennissen door het brede assortiment. Ik had zelf een grote (5 stuks) partij apparaten nodig voor mijn keuken en heb dan ook een offerte aangevraagd bij Bemmel en Kroon. Ik had binnen 10 minuten antwoord en een opgave. Super snel dus en ook nog eens een zeer nette prijs.

Frerichs 17-06-2019

Uitstekende onlineshop. Goede duidelijke website en afspraken worden 100% nagekomen.
Daarnaast scherp geprijsd.
Zeker aan te bevelen.

Debby H. 17-06-2019

Vriendelijk en deskundig personeel.
Alles goed geregeld met betaling en levering!
Super blij met mijn nieuwe wasmachine!

van Houts 17-06-2019

overzichtelijk, duidelijk omschreven, veel op voorraad, kwaliteit/prijsverhouding klopt en gratis verzenden.
Heel tevreden!!

Hubertus 17-06-2019

Klantvriendelijk snelle levering en heel goed service wat bezorg afspraken betreft

ger 16-06-2019

via internet hier aan gekomen erg snelle afhandeling we zochten een wasdroger en hier gevonden voor een zeer aantrekkelijke prijs .voordeel vrijdag besteltl zaterdag bezorgd .zou zo weer hier bestellen dus mijn rieview is heel positief

René 16-06-2019

Duidelijke website, product goed afgeleverd. Mail om de bezorgdatum te wijzigen werd gelijk opgepakt.

MN 16-06-2019

prima service. al de derde of vierde bestelling en altijd op tijd geleverd. Bovendien voor bijna alle artikelen een scherpe prijs

Piebe 16-06-2019

Alles is volgens afspraak gegaan. Op Pinkstermaadag nog gebeld. Heb ik toch nog een andere keuze gemaakt. Ik ben deskundig geholpen en zeer tevreden.

Henk 15-06-2019

Heb hier een samsung koelvriescombinatie gekocht, was de goedkoopste op internet, en komen de afspraken na, ook de aflevering met tijdsindicatie werkt super, erg tevreden en zal in de toekomst vaker hier bestellen.

Sira. 15-06-2019

Vandaag mijn bestelling met ordernummer BKI765522 in goede orde mogen ontvangen. Zeer tevreden over de service en mijn product! Mijn eerste bestelling, maar vanaf heden zal Bemmel en Kroon mijn eerste keuze zijn. Bedankt!

Stephanie de Frankrijker 15-06-2019

We zijn Super tevreden, netjes mail wanneer ze kwamen, handig dat er zelf een dag gekozen kon worden , en Netjes voor de tijd geleverd , dus niet lang hoeven wachten .
Hadden 2x gebeld maar doordat ik in de Gevangenis werk kon ik niet opnemen , maar was gelukkig iemand thuis !
Ze hadden netjes de oude koelkast weggehaald en nieuwe op de plek gezet waar wij het wilde !
TOP BEZORGDIENST !

Ron 15-06-2019

Goede, overzichtelijke website. N.a.v. mijn mail ivm lagere prijs elders, is meteen prijs op bestelde producten bijgesteld. Producten volgens afspraak geleverd.

Marcel 15-06-2019

Prima winkel. Bestellen erg gemakkelijk en duidelijke communicatie en een scherpe prijs.

Henny 15-06-2019

ik heb verschillende goederen gekocht om de goede prijs /kwaliteit verhouding. Daarom hebben ook al een paar kennissen van mij bij Bemmel en Kroon gekocht.

Ruud 15-06-2019

Deze webshop is overzichtelijk, snel en er zijn hele leuke kassakortingen te verdienen. Duidelijke beschrijving van de artikelen en goed uitgelicht.

Chris 15-06-2019

Wat ik niet had verwacht gebeurde toch ik zag de vrieskast elders goedkoper. Maar Bemmel-Kroon hebben dit super opgelost. En nu staat het er een dag later. Mooi geruisloos. Bedankt hier voor.

Pieter 15-06-2019

Uitgebreide internetshop met zeer klantvriendelijke klantenservice. Deskundig over het product en volgens mij écht de beste prijzen van Nederland (zeker als het mogelijk blijkt om na een eerste offerte nog een scherper aanbod te doen). Bemmel en Kroon werkt met een professionele bezorgdienst, die je goed en duidelijk informeert over het bezorgmoment, waardoor je precies weet wanneer ze komen

H. van Arum 14-06-2019

Al 4 keer een order geplaatst bij dit bedrijf en alle keren naar tevredenheid geleverd,
dit bedrijf doet wat ze beloven.

Ilse 14-06-2019

De berichten na de bestelling gaven goede informatie over mijn bestelling. De bestelling is snel en goed verlopen. De bezorger is duidelijk met berichten over de bezorging. De bezorgers zijn vriendelijk, geduldig en hulpvaardig. De oplossing voor niet meer te leveren machine wordt erg gewaardeerd, prima gedaan!

JS 14-06-2019

Deze review kan gewoon ik kort houden;
Goede producten, mooie aanbieding. Met snelle levering. Voor mij betreft is niets te verbeteren. Kortom gelukkig met Bemmel & Kroon dmen haar service!
Kortom bedankt voor de meer dan correcte afwikkeling van bestelling BKI765789. !!!

Ruud 14-06-2019

Een mooie ruime winkel Personeel kwam bekwaam over, was niet opdringerig
We gingen met een goed gevoel weg ( met een aankoop ook)

Daniëlle uit Rotterdam 14-06-2019

Super vriendelijk en behulpzaam advies gekregen mbt mijn vaatwasmachine. De levering was helemaal volgens wens, inclusief goede en nette monteur.

Loes 14-06-2019

Wij gingen gewoon even kijken ,en waren verrast door het vriendelijke personeel.
Niet opdringerig, en tijd om te beslissen. Goede Info en snelle levering van showroommodel.
Netjes op tijd geleverd ook weer zeer correct en vriendelijk.

M. Simons-Wassenaar 14-06-2019

Wij kenden deze zaak niet en kwamen er bij toeval terecht omdat zij de gaskookplaat die wij zochten (van Bosch) verkopen.
Wij keken onze ogen uit wat daar allemaal wordt verkocht en nemen ons voor bij aanschaf van een apparaat: bv wasmachine, vaatwasser, oven ed wij wederom naar Bemmel en Kroon gaan.
Want wij werden vervolgens uitstekend geholpen en kregen goede bruikbare informatie.