Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Christophe 27-10-2017 Via de website gekocht

Vakkundige montage

inbouw koelkast gekocht. Zeer vakkundig geïnstalleerd. De monteurs hingen ook meteen de rest van mijn kastjes recht

Harry 27-10-2017 Via de website gekocht

Levering mooi te volgen via Google Earth !

Beste prijs, stipte levering op de door mij gevraagde datum. Levering was op de leverdag perfect te volgen !

...

Joshua 27-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte droger, aardige monteur.

Vanmorgen is onze droger gebracht, goede service van het bedrijf en oude droger meegenomen! Volgende keer wordt het weer Bemmel en Kroon.

Roos 27-10-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring over Bemmel & kroon

Ik heb gister avond mijn bestelling geplaats via de website, de volgende dag had ik het al in huis!
Ik werd netjes op de hoogte gehouden van datum en tijdstip. En het mooiste was dat ze ook nog is keurig optijd waren en hele vriendelijke werknemers!

Bedankt voor jullie hulp Bemmel & kroon.
Hier kom ik vaker bij terug

Peter 27-10-2017 Via de website gekocht

Echt een goede service

Buiten de web omschrijving had ik toch nog een aantal vragen contact gehad met bemmel vragen werden gevierd, en met 20 minuten werd ik terug gebeld met de antwoorden verkregen bij de leverancier

jim de klerk 27-10-2017 In de winkel gekocht
qrucius haarlem

ondanks een klein miscommunicatiefoutje toch keurig geregeld

de prijs vanwegen de korting de goedkoopste.plus cashback van etna .service en het tegemoet komen.prima

inkie 27-10-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

Vriendelijk ontvangen en geholpen. Het door ons gekozen product was niet meer leverbaar. Kregen het vervangende product voor dezelfde prijs als het eerst door ons gekozen product. Top service!

LM 27-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede prijs, vlotte afhandeling, netjes geïnstalleerd

Na goede voorbereiding op het web, waaronder natuurlijk ook prijsvergelijking, de winkel bezocht. Daar ging alles vlot. Bij de installatie thuis van de apparaten door het door B&K ingeschakelde installatiebedrijf ontstond er een klein conflictje over de afwerking, maar dit werd na enige tijd opgelost tot volle tevredenheid van de klant - zoals het hoort dus.

JJM. Lakeman 27-10-2017 Via de website gekocht

een aanrader

een duidelijke winkel en je kunt precies zien wanneer er geleverd word. Op mijn ipad zagen we zelfs dat hij bij ons in de straat reed.

Judith 27-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Om 21.45 uur mijn bestelling geplaatst en de volgende dag om 11.00 uur al in huis! Een bepaald type koelkast was niet meer voorradig die ik wilde en daarom heb ik voor hetzelfde geld een duurder model gekregen! Top service dus. Bestelling werd netjes afgeleverd door 2 behulpzame mannen!

Amy 27-10-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Dit is nu mijn tweede keuken apparaat. Mijn super vaatwasser en nu...een AEG SKB41011AS inbouwkoelkast.
Ik koos deze om zijn 35dB inhoud 181 L en natuurlijk voor zijn A+
Belangrijk waren ook de verwisselbare deur en dat je hem zelf met gemak kan monteren.

Ron Bandel 27-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende Voorlichting in de winkel in Zoeterwoude.

De winkels van van Bemmel&Kroon zien er altijd prima verzorgt uit en alle producten zijn goed te vinden. Bovendien is er altijd een medewerker aanwezig die je met raad en daad bijstaat en je een uitstekend advies geeft. Bovendien weet je, dat je bij van Bemmel&Kroon voor de scherpste prijs koopt. Ook de bezorging heeft dit bedrijf goed voor elkaar.

Onno 27-10-2017 In de winkel gekocht

Top bedrijf!

Onlangs een vrieskast aangeschaft met dezelfde prijs als media markt. Alleen bij media markt moet je het maar zelf uitzoeken of een bereidwillige verkoper zoeken die ook niet overal van op de hoogte is. Bij Bemmel en Kroon is dat wel anders; directe hulp, extra garantie en gratis bezorgen... jawel, op zaterdag! Dat noem ik nou service! En iedereen maar denken dat mediamarkt het voordeligste is? Even verder kijken bij Bemmel en Kroon!

Van Kuijk 27-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering, super.

Overzichtelijke site en snelle levertijd. Track & Trace zeer nauwkeurig. Verpakkingsmateriaal werd kosteloos retour genomen evenals de oude vaatwasser en wasdroger. Top.

Dennis 27-10-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf, snelle service en duidelijke informatie!

Wij waren op zoek naar een mooie oven van het merk Siemens. De oven stond op de site van Veiligkopen.nu, na het hebben besteld van de oven zijn wij goed op hoogte gebracht van de verzending en algemene voorwaarden en service.

De volgende dag al in huis, super! :)

monique 27-10-2017 Via de website gekocht

geweldige winkel

goede produkten voor weinig geld super site om te bestellen Ik zou het iedereen aan bevelen.dezelfde produkten zijn op deze winkel goedkoper dan ergens anders

Stef 26-10-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Zeer goede ervaring met Bemmel en Kroon. Beste prijs. Goed telefonisch te bereiken tot 23:00! snelle levering, waarbij je middels sms op de hoogte wordt gebracht van de exacte levertijd. Gewoon Top.
Ik geef een 9 i.p.v. een 10 zodat ze blijven streven naar perfectie;-)

H.Zethof 26-10-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Goede adviezen gekregen en alles werd volgens afspraak keurig geleverd.
Ook de oude machine werd netjes mee genomen.

Mieke Bonnier 26-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, snel, betrouwbaar en scherp geprijsd!

Mijn wasmachine sneuvelde, ik kwam vrij snel bij Bemmel-Kroon terecht, mn vanwege de scherpe prijs. Even gebeld voor nader advies eind middag, volgende ochtend vroeg werd nieuwe machine al geplaatst en aangesloten. Snelle prima service en mijn nieuwe LG loopt als een zonnetje. 😃
Enige kleine minpuntje is dat hij niet helemaal waterpas staat, merkte ik pas toen de heren weg waren. Daardoor iets te veel lawaai bij centrifugeren. Dat moet ik nog zien te (laten) fixen.

Bernadette Havinga 26-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ben zeer tevreden het scheelde mij wel 40 euro t.o.v. andere winkels en de service uitstekend snelle levering en goed contact over de levering

Arjan van Gemert 26-10-2017 Via de website gekocht

In tweede instantie top geregeld!

Gekozen voor Bemmel & Kroon vanwege de scherpe prijs en het feit dat de wasmachine naar de 4e etage gebracht zou worden. Bij aankomst bleken de bezorgers hier niet van op de hoogte, maar na één belletje is de wasmachine alsnog nog de 4e gesjouwd, top. Daarnaast keurig advies gekregen hoe de machine aan te sluiten zonder de stekker af te hoeven knippen en dus de garantie te verliezen. Vanwege het feit dat we een trekschakelaar hebben sloten ze hem niet aan, anders wel. Begrijpelijk.

Adriaan 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede service bij aflevering

De koelkast is keurig netjes bezorgd en de oude is meegenomen.
De bezorgers waren vriendelijke mensen. Het enige nadeel is dat ik de 75 euro cashback heb mis gelopen, omdat hij uiteindelijk niet meer in de actieperiode geleverd kon worden.

geweldig 26-10-2017 Via de website gekocht

Mooi apparaat

De shop was goed te vinden ,de service prima en het apparaat is super
de levering was ook prima en de prijs zeer gunstig (heel belangrijk natuurlijk)
met andere worden een aanrader

job45 26-10-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Mooie winkel en uitstekende verkopers in Hazerswoude

Mooiste winkel van Nederland met goede verkopers en kwaliteitsproducten.
Verkoper neemt ruimschoots de Tijd om alles uit te leggen

Gerard Jansen 26-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor deze winkel gekozen voor de korte levertijd en de lage prijs op de site. Na bestelling en betaling bleek de levertijd van 2-3 dagen, 2-3 weken omdat de fabrikant (Siemens) de koelkast niet op voorraad had. Dit was dan ook het enige minpunt. De levering en de installatie/inbouwen door de fa AJtec.bv verliepen prima en mijn oude uitgebouwde koelkast werd samen met verpakking netjes afgevoerd. Mijn Complimenten!

Gerard Jansen

E10 26-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service9

Gebruikersvriendelijke webshop.
Direct een alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.
Levering prima in orde en opvolging via Track en Trace zeer klantvriendelijk, alsmede het sms berichtje een half uur voor de levering. Uitstekende service.

Alphonse van der Veer 26-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bemmel en Kroon kwam ik tegen na wat google werk.
Het Smeg fornuis was bij hen het scherpst geprijst en de recencies over de service logen er ook niet om.
Prima bedrijf en het track en trace systeem van hun vervoerder was super accuraat. Bijna op de minuut konden ze zeggen wanneer geleverd zou worden.
Prima tent en ik zal zeker hun shop raadplegen wanneer we weer wat nodig hebben.

PSi 26-10-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk site met eenvoudige afhandeling

Gebruiksvriendelijk site met een goede prijs voor het gewenste artikel. Afhandeling gaat geheel volgens opgave en verloopt zonder een enkel probleem.

Van der Plaat 26-10-2017 Via de website gekocht

Aankoop droger Bosch

Op artikel gezocht en bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Niet alleen de voordeligste maar ook qua service standaard plaatsen en installeren inbegrepen. Enkele jaren terug ook een showroom model oven gekocht welke ook netjes zonder kosten werd afgeleverd. Snel en transparant.

J. T. te A. 26-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius.

Vakkundige en vriendelijke service.

Winkel via Kieskeurig gevonden. Duidelijke, vertrouwenwekkende website. Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Installatie door 2 aardige jongemannen verliep, ondanks dat er 2 trappen beklommen moesten worden, netjes, snel en probleemloos.

Roland 26-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede Service

Ze hadden de koelkast die ik besteld had niet meer op voorraad, daarom kregen we voor hetzelfde bedrag een iets duurder type.
Ook het transport is goed geregeld, nette en vriendelijke bezorgers. Ook word je goed op de hoogte gebracht wanneer de vervoerder bij jou komt.

Dennis Stafleu 25-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zeer goede service in de winkel en bij het plaatsen

Wij hebben al meerdere goede ervaringen gehad met Bemmel en kroon Zoeterwoude daarom ook Nu weer terug gegaan. Verkoper was niet uit op het verkopen maar op een advies geven eerder gebben we dat ook gehad met deze verkoper we dachten dat onze afzuigkap stuk was en hij vertelde dat er iets anders was binnen vijf minuten opgelost. Nu ook met wasmachine goed advies gehad.

Harold 25-10-2017 Via de website gekocht

steengoeie service

Aan iedereen aan te raden, kende deze site niet en kwam er vanwege een link naar de lage, concurrerende prijs. Binnen een dag geleverd en binnen no time aangesloten en oude wasautomaat meegenomen.

COMPLIMENTEN!

Dick 25-10-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prima service, houden zich aan alle afspraken!

Afhankelijk van welk artikel ik nodig heb koop ik in de winkel of via de webwinkel. In dit geval, een combimagnetron, vond ik het belangrijk om te kijken/voelen/vergelijken en advies krijgen. Dat kan prima bij Bemmel & Kroon, altijd gedegen en vakkundig advies. Daarnaast zijn de prijzen vergelijkbaar met die van webwinkels. Bij de bezorging ontving ik van te voren een mail met de te verwachten leveringstijd en binnen de genoemde tijd is het apparaat keurig afgeleverd. Eigenlijk alles zoals je het van een winkel verwacht.

Martine 25-10-2017 Via de website gekocht

Prachtige geweldige wasmachine, voor perfecte service

Geweldige service, oude typenummer wasmachine was niet meer leverbaar, zonder extra kosten het nieuwere typenummer geleverd gekregen.
Top service en super aardige jonge gasten die hem aan kwamen sluiten.
Ik zou zo weer bij Bemmel en Kroon gaan bestellen

Willem 25-10-2017 Via de website gekocht

Bezorgen gaat niet goed

Boven aan de lijst met goedkope prijs. Goede revieuws. Product op voorraad. Levering slecht. Steeds werd een leveringsdatum van een week verder gekozen na zelf een datum te hebben gekozen. Ook gebeurde dat nadat de leverancier het zelf heeft gedaan en na kontzak te hebben gehad met de vervoerder. Dit Tot 4 maal toe.

ton 25-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

in de avond besteld en de volgende dag al geleverd. vanaf het moment van de bestelling telkens op de hoogte gehouden van elke stap in het leveringsproces. er wordt een duidelijke tijd van levering gegeven, geen vaag verhaal van tussen 9.00 en 17.00. mooi product tegen een goede prijs

JvD 25-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijk service

Fijne winkel ook online. Snelle service en reactie op vragen die ik stelde. Via kieskeurig snel een keuze kunnen maken.

Boya 25-10-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Hele pretrige website! Wij hebben hier een wasmachine besteld en dit was de goedkoopste icm levering, naar boven brengen en oude wasmachine mee terug nemen. Via internet kon ik precies in de gaten houden wanneer de wasmachine geleverd werd, erg handig! De koeriers waren supervriendelijk. Al met al erg tevreden!

K. De jager 25-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer goede website, en een hele goeie service.
Wij hadden een droger besteld maar bleek niet meer op voorraad voor het zelfde bedrag een duurdere droger gekregen dat vindt ik nu top....

Fecunda 25-10-2017 Via de website gekocht

Top

Deze shop was het goedkoopst, zondag besteld en maandag te horen gekregen dat mijn product niet op voorraad was maar dat deze met spoed was besteld, wornsdag bericht ontvangen dat het maandag binnen zou zijn en dit was ook zo, dinsdag was het thuis bezzorgd,too!!

Van den Boorn 25-10-2017 Via de website gekocht

Super!

Hele fijne webwinkel om je keukenapparatuur te bestellen. Wij hadden de winkel gekozen vanwege de lage prijs en goede reviews en dat is gebleken! Heel handig dat je zelf een dag kunt uitzoeken waarop je bestelling wordt afgeleverd en op de dag zelf krijg je een mailtje en SMS wanneer de bezorger er is. Aardige bezorger, goede service en een topproduct voor een super prijs! Wij bevelen Bemmel&Kroon zeker aan!

Odette Droogh 25-10-2017 Via de website gekocht

Super blij en tevreden

Ik vond de website heel toegankelijk en de produkten heel scherp geprijsd in vergelijking tot andere sites.

Sasja 25-10-2017 Via de website gekocht

dik tevreden

zeer correcte afhandeling werd per mail constant op de hoogte gehouden .
perfect.
en de bezorging uitstekend in tijden niet zoon correcte bezorgers gehad.

Jeroen 25-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare fijne gasten

Nette prijzen, goed geholpen aan te telefoon en toen ik na opdracht een apparaat wilde wijzigen kreeg ik wederom een goed voorstel. Geen probleem toen de levering 2x door mij verlaat werd en op de uiteindelijke dag keurig op tijd geleverd. Beslist aan te bevelen.

peter 25-10-2017 Via de website gekocht

Wij kregen binnen 2 werkdagen het bericht dat de bestelde amerikaanse koelkast niet meer leverbaar was, maar daarvoor in de plaats een andere voor dezelfde prijs direct geleverd kon worden.

Nick Berger 25-10-2017 Via de website gekocht

Inderdaad, zoals aangegeven, geweldige service.

Voor de verkoop goede informatie en advies.
Prijs en levering was prima.
De montage was perfect.
Wij zijn enorm blij met deze keuze!

JJ. Van Weeren 25-10-2017 In de winkel gekocht

Een geweldige ervaring.

Keurig netjes en eerlijk geholpen in de winkel. Uitstekende uitleg van div. machines. Geen verkoop druk van verkoper. Goede afspraken gemaakt en ook nagekomen. Kortom een geweldige service en hele goede afspraken zijn allemaal nagekomen. Waar vindt je nog. Een regelrechte aanrader Bemmel en Kroon.

Theo van G 25-10-2017 Via de website gekocht

UItmuntende service en levering

Zonder poespas of overdreven beloftes leveren ze service en zorgen dat het product correct de volgende dag wordt geleverd.
Een schoolvoorbeeld van een goede en betrouwbare websitewinkel!

Jaap, Hoofddorp 25-10-2017 Via de website gekocht

TOP-service van Bemmel en Kroon

Wij hebben een Siemens-vaatwasser aangeschaft via de website van Bemmel en Kroon, waarin (ter waarde van € 95,=) geadverteerd werd met gratis installatie en afvoer van de oude vaatwasser. Op de site hebben we aangevinkt dat we dezelfde vaatwasser elders goedkoper hadden gezien. Na opgave van het bedrijf én de prijs waarvoor de vaatwasser daar werd aangeboden, kregen we dezelfde avond van Bemmel en Kroon een mailtje dat wij de vaatwasser voor dezelfde laagste prijs konden kopen en dat de actie van gratis installatie bovendien gehandhaafd bleef, zodat wij dus € 95,= goedkoper uitkwamen dan bij de laagste aanbieder. De vaatwasser is inmiddels, zoals toegezegd, naar volle tevredenheid geïnstalleerd. Klasse !!!