Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henk peize 31-07-2019

Bij de levering bleek dat er een ander type vaatwasser Siemens was meegenomen door de monteur dan besteld was. De monteur vertelde dat het bestelde type (beste koop Consumentenbond) niet meer levernbaar was. Bij de bestelprocedure was het type nog voorrradig trouwens. Geen enkele communicatie van Bemmel en Kroon, dat het gewenste tyoe niet leverbaar was.. Zat dus met een uitgebouwde oude vaatwasser en een gapend gat in de keuken. Toch maar besloten om het andere type te laten inbouwen. Toen ik de monteur vroeg om even op internet te kijken om me een oordeel te vormen over de meegenomen vaatwasser, was de reactie "ik heb niet de hele middag de tijd". Ik ga niet weer bestellen bij dit bedrijf .

Els 31-07-2019

Goede uitleg van de verkoper. Behulpzaam en geduldig.. denkt met je mee en geeft goed advies.

Ronald 1982 31-07-2019

Erg netjes geholpen in de winkel met goed advies. Bezorging van de wasmachine inclusief aansluiting en afvoeren oude machine verliep ook keurig

Ruud 31-07-2019

Snel en vakkundig geholpen. Eerlijk en objectief advies, heldere uitleg over prijs/kwaliteit verschillen.

Kariene 31-07-2019

Ik bestelde een wasmachine rond 20.00 in de avond. Hij zou geleverd worden de volgende dag. Krijg ik na vijf minuten een mail dat het type wat ik uitgezocht heb voor 545€ helaas niet met leverbaar is maar dat ik de duurdere opvolger voor dezelfde prijs ontvang. Die was bijna 150 Euro duurder. Hij kwam keurig op de afgesproken tijd aan en werd aangesloten en getest. De oude werd netjes afgevoerd. Oh ja en ik kon betalen per bank terwijl hij afgeleverd werd. Geen enkel risico. Top winkel. Ordernummer 420193

Mw. Ost 31-07-2019

Overzichtelijke webshop. Of contact via mail. Ik wou een kookplaat die in Nederland niet te koop is. Ik heb bij hede Zeitaliaanse leverancier het Nederlandse productnummer opgevraagd en Bemmel en Kroon heeft het geregeld. Bij bestellen van meerdere apparaten is de service via mail erg goed. Zonder erom te vragen kreeg ik korting. Bemmel & Kroon werkt voor installatie samen met AJtec. De service is zonder meer top. Na telefonisch overleg werd voor een klein bedrag meerwerk gedaan. Ook het annuleren van een bestelling verliep vlot. Ik heb nog geen defect apparaat gehad dus over garantie kan ik niets zeggen.

Van der Voorn 31-07-2019

Eenvoudige webshop, makkelijk vinden wat je zoekt. Super snelle levering. Vandaag bestellen morgen al in huis.
Klantvriendelijke bezorgers.

Nelly 31-07-2019

Ik wilde een Siemens Inbouw koelkast kopen en zag een mooie aanbieding bij een keukenbedrijf. Vervolgens keek ik ook nog even op de site van Bemmel & Kroon en daar zag ik de koelkast ook met de mogelijkheid een offerte aan te vragen. Dat heb ik gedaan met vermelding van de mooie aanbieding die op de site van een ander keukenbedrijf stond en met de vraag of Bemmel & Kroon mij ook zo'n mooie aanbieding kon doen. Bijna per ommegaande ontving ik een offerte met een aanbieding die nog iets onder de aanbiedingsprijs van het andere bedrijf was, met daarbij levering en vakkundige installatie inbegrepen. Daar ben ik op ingegaan. Wel duurde het even voordat de koelkast geleverd werd, omdat hij besteld moest worden en omdat het bedrijf dat de installatie verzorgde een drukke planning had (het hele proces duurde minder dan twee weken trouwens), maar mijn oude koelkast deed het nog, dus dat was geen probleem. Gisteren is de koelkast bezorgd en zorgvuldig geïnstalleerd, de oude is meegenomen evenals alle verpakkingen en ik ben uiterst tevreden. Het hele proces van offerte tot bestelling en vervolgens installering, en de communicatie tijdens het proces met Bemmel & Kroon, maar ook met het installatiebedrijf, is naar volle tevredenheid verlopen. Ook het contact met de installateur was zeer prettig en die heeft nog voor een mooie oplossing gezorgd voor een probleem met de afvoer van de warme lucht, door op creatieve wijze een roostertje aan te brengen op een plek waar het nauwelijks opvalt (kostte wel iets extra, maar dat mocht eigenlijk geen naam hebben!), dus daar was ik erg blij mee, omdat ik daarmee de volledige fabrieksgarantie behoudt.
Ik kan werkelijk geen enkel negatief punt bedenken, behalve misschien de tijd die de levering en installatie in beslag nam, maar zoals gezegd, dat was binnen twee weken en voor mij geen enkel probleem omdat mijn koelkast het nog deed en ik ook een tweede koelkast heb, maar als je koelkast kapot is, is dat misschien wat lang. Voor mij niet, vandaar mijn zeer positieve oordeel!!

Frans 31-07-2019

We zijn in de winkel in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen. Ruime keuze en goed personeel.

Puja 31-07-2019

Great service! Efficient guys. I ordered LG washing dryer. Did the first cycle. Looks good.

Mike 31-07-2019

Prettig winkel met vakkundig personeel, duidelijke uitleg over het gekochte product en de bijbehorende accessoires.
Ook tijdens het afleveren keurige uitleg over het gebruik van het apparaat.
Ordernummer is CRQ 775589

Ilonka 31-07-2019

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Een goed en snel contact per telefoon en mail.Probleem aansluiting snel en keurig opgelost. Ik ben blij met mijn aankoop.

A. Koens 31-07-2019

Bij een concurrent van Bemmel en Kroon bestelde ik een wasdroger. Geen van de beloftes,
toezeggingen werden waargemaakt: levering de volgende dag gebeurde niet; uitleg over het 'waarom' kwam er niet; na diverse telefoontjes (zonder resultaat) annuleerde ik de bestelling. Een zeer negatieve ervaring, deze slechte communicatie.
Toen kwam ik op de site van Bemmel en Kroon en besloot daar de wasdroger te bestellen. En nu gebeurde dat, waar ik op hoopte: duidelijke berichtgeving; duidelijke planning die ook precies zo uitgevoerd werd.
De dag na de bestelling had ik de droger in huis, keurig afgeleverd en zorgvuldig op zijn plaats gezet door de mensen van de transportdienst van Bemmel en Kroon.
Kortom: na een vervelende ervaring een héél positieve!!! Een aanrader.

Mariette 31-07-2019

Deze shop gekozen omdat mijn gekozen product hier de volgende dag geleverd kon worden en een stuk goedkoper was dan de grote, mij meer bekende concurrenten. Duidelijke site, goede, snelle levering. Ik heb deze leverancier bij mijn favorieten gezet. Daarnaast heel blij met mijn aankoop!

Wilco 30-07-2019

Leuke ervaring met deze aankoop, vriendelijk contact en stipte levering.
Hier ga ik zeker nog een keer iets kopen

Wilco

Han 30-07-2019

Prettig geholpen aan de telefoon, zeer snelle bezorging. Bezorgers waren nette vriendelijke jongemannen. Ook nog na bezorging wasmachine op zolder. Nooit eerder van Bemmel en Kroon gehoord maar ben zeer tevreden met deze bestelling!!

Rob de Zwart 30-07-2019

De Webshop is prima en de levering voor zover het de shop betreft ging probleemloos en snel. Jammer echter dat de logistiek partner DynaLogic de boel verprutst. Bij de bestelling kon ik opgeven Lift:Nee etage:1en daar gaat DynaLogic in de fout, ze leveren de grote vries-koelkast af tot achter de voordeur en bekijk het verder maar. De koel-vriescombinatie is exact dezelfde als we eerder bij Coolblue bestelden en is nu extra aangeschaft i.v.m. de opbrengst van een flinke volkstuin. Coolbiue had 2 jaar geleden geen enkel probleem om het apparaat naar de 1e etafge te tillen maar Dynalogic zegt we hebben nog meer te doen, m.a.w., zij hebben oog voor het belang van DynaLogic en niet voor het belang van Bemmel en Kroon, jammer. Ik moet nu zelf handen regelen om het karwei af te maken. Ik koos voor Bemmel en Kroon vanwege de 5 jaar garantie maar voor grote apparaten ga ik voortaan weer naar Coolbue want die hebben hun eigen logistiek zelf in de hand.

Kimvv 30-07-2019

Super fijne service! Wij hebben gebruik gemaakt van de extra service zodat onze wasmachine en droger op de juiste plek werd gezet. Ook hebben ze het verbindingsstuk tussen wasmachine en droger bevestigd en alles aangesloten. De oude wasmachine en verpakkingsmateriaal hebben ze netjes meegenomen. We konden meteen een wasje draaien, super fijn!

Carla spigt 30-07-2019

Nette winkel goed behandeld en duidelijk uitgelegd en snel gebracht de medewerkers waren klantvriendelijk

Tom 30-07-2019

Al eerder bij deze winkel gekocht en ook deze keer alles prima volgens afspraak geleverd. Bij het bestellen had ik zelf een vergissing gemaakt . Vrijdagavond om 20.45 uur nog even gebeld en keurig geholpen. Duidelijk advies gekregen. Ik ben dik tevreden en niet onbelangrijk is dat ze ook nog eens de goedkoopste webshop waren.

Eddie Feller 30-07-2019

dit is de 2e x dat ik in de webshop van Bemmel en Kroon een bestelling heb gedaan.

de 1e x hadden we een droger besteld, prima prijs een snelle adequate levering, dus toen onze koeler de geest gaf, ben ik maar gelijk naar de site van B&K gegaan en daar de koeler gevonden die ons wat prijs en inhoud het beste leek. omdat we eigenlijk ook een nieuwe vriezer en magnetron wilden kopen, hebben we die daar ook gevonden.
op vrijdagmiddag besteld en maandagmiddag geleverd, keurig netjes, geen beschadigde verpakking, nette bezorgers, gewoon niets op aan te merken.

we kwamen erachter dat er van de koeler een deurpaneeltje miste, 1 telefoontje, en het zou direct opgelost worden, op een keurige manier te woord gestaan, ga ervan uit dat ik deze alsnog ontvang,
ook hier, niets op aan te merken

Loek Nooter 30-07-2019

Ik was totaal onbekend met Bemmel & Kroon maar al Google-end kwam ik er achter dat Bemmel & Kroon het voordeligst is. In de winkel in Cruquius ben ik uitermate vriendelijk te woord gestaan door Frank uit Twente, die deskundig advies gaf bovendien.De door mij bestelde apparatuur is de volgende dag op het afgesproken tijdstip afgeleverd en geinstalleerd. Kortom : Bemmel&Kroon , beter kan niet.

Michel Frijns 30-07-2019

Website prima. Goedkoopste prijs. Binnen 17 uur bezorgd. Keurige en vriendelijke bezorgers.

Ingrid van der Laan 30-07-2019

IK geef een 10 voor de mensen die de koelkast hebben afgeleverd,
ze wisten niet dat ze de koelkast op de 2e etage moesten afleveren.

De doorgang was ook nog voor de helft niet vrij, staat een kast, kan die niet verwijderen.
ze hebben de koelkast opgetild, ondanks dat de mijnheer aangaf dat dit eigenlijk niet hun taak is,

Super dat er mensen zijn, die net dat beetje extra doen voor de klanten van Bemmel en Kroon.

Johan 30-07-2019

Wij hadden een Siemens vriezer besteld van 700 euro,
Helaas was dit product uitverkocht en kregen als service een vriezer van 900 euro.
Ook deze van Siemens vinden wij prachtig.
Helaas bij bezorgen werd het niet geplaatst en uitgepakt,want daar moet je extra voor betalen.
Voor de rest erg tevreden,top!!!

Visser 30-07-2019

Vorige week ging ik naar Bemmel en Kroon om info in te winnen over een nieuwe koelkast. Ik trof daar de heer Bob van Groot Battave aan. Ik vertelde hem mijn wensen en liet een foto zien van mijn huidige keuken. Ik wilde de koelkast vervangen door een no-frost koelkast en de heer van Groot Battave deelde mij onmiddellijk mede dat dit niet mogelijk was daar de keuken te oud was. Ik moest maar een nieuwe keuken nemen. Ik was dit niet van plan en drong er bij hem op aan om mij het een en ander te laten zien. Hij bleef er bij dat het niet mogelijk was en het gesprek werd al stroever. Ik kreeg niet de indruk dat de heer van Groot Battave erg ter zake deskundig was en al helemaal niet wist wat no-frost betekende. Ik zei hem dat ik wel mijn licht bij een ander bedrijf zou gaan opsteken en hij antwoordde dat ik dat vooral moest doen. Vervolgens ging hij telefoneren en deed alsof ik lucht was. De indruk die ik van de heer van Groot Battave heb gekregen is dat hij arrogant en onbeschoft is. Voorts kleineerde hij mij en dat vond ik zeer beledigend. Zolang deze heer werkzaam is bij Bemmel en Kroon denk ik niet dat ik nog een voet in deze zaak zal zetten. Ik ben toch geen slechte klant daar ik in de laatste twee jaar een koelkast, een koel vries combinatie, een afzuigsysteem, een wasmachine en een droger bij B & K heb aangeschaft.

Jack 30-07-2019

Snelle levering, netjes op tijd en... goed en snel zowel de wasmachine en droger geplaatst en aangesloten!

Michelle 30-07-2019

Heb onze wasmachine, droger en koelkast bij Bemmel en kroon gekocht omdat het qua prijs het beste was. Daarnaast vond ik de service perfect. Werd snel geantwoord op de mail. Daarnaast zat er bij de levering een deuk in de koelkast wat heel netjes is opgelost! Ben erg tevreden :)

JESvH 30-07-2019

De online shop van Bemmel & Kroon was een van de goedkoopste leveranciers. Nadat product was besteld, bleek dit type niet meer leverbaar. Ik kreeg een nieuwer model aangeboden met dezelfde specificaties. Prijs van het nieuwe model lag 220,- boven het door mij gekozen model, maar ik kreeg het nieuwe model (zonder daarom te hoeven vragen) voor de prijs van het eerder gekozen model. Op zaterdag besteld en de maandag erop geleverd door Dynalogic, op de afgesproken tijd zonder problemen.

ordernummer BKI773885 30-07-2019

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsproducten. Site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Verder was het een zeer snelle levering (naar België !!! waarvoor trouwens geen verzendkosten voor werden aangerekend). We werden constant op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en het geschatte uur van levering was correct. Toppie

Ricky Thakkar 30-07-2019

Recently I bought whirlpool microwave AMW9605IX from Bemmel&Kroon. I selected to buy from here because of their high quality service and as one of the online shopping partners of Whirlpool as recommended by Whirlpool.nl. I placed my order via telephone and the customer caretaker was very professional and quickly helped in placing the order. The order was delivered right on time and with good packaging. I highly recommend Bemmel&Kroon for your next appliance. 10/10 for their service.

G Horsman 29-07-2019

De snelle levering heeft mij overgehaald bij Bemmel en kroon een wasmachine aan te schaffen. Zij konden wel binnen 24 uur de machine leveren die via kieskeurig had besteld! Cool bleu, mediamarkt, Bol en wehkamp niet dus vandaar!
Vriendelijke bezorgers die het zware bakbeest naar mijn 2e etage hebben getild, petje af!
En de machine draait Toppie! Bedankt kieskeurig!

Adrie 29-07-2019

Eerste aanschaf van Bosch inductiekookplaat bij firma Bemmel en Kroon. Op dit moment de voordeligste die ik kon vinden op het Internet. Makkelijk om een aankoop te doen en toen bleek dat het bestelde model niet meer leverbaar was is ons een nieuw model van een hogere prijsklasse aangeboden voor dezelfde prijs. Zeer attent gebaar. Levering zoals beloofd op de eerstvolgende werkdag met makkelijk track and trace en melding van levering binnen tijdvak van 3 uur.Nu nog inbouwen, testen en koken maar.

R. de Jonge 29-07-2019

Prima service. Prima bezorging. Ook telefonisch wordt je prima geholpen door Bemmel en Kroon. Ook de extra service om het apparaat naar een verdieping te plaatsen en aan te sluiten verloopt prima. Nemen verpakkingsmateriaal weer mee.

Jeevano 29-07-2019

Ik was op zoek naar een goedkope extra koelkast (i.v.m het warme weer én groot gezin) voor in de garage. Kwam uit bij Bemmel en Kroon die snel én als goedkoopste konden leveren. Ben blij met de Inventum KV501. Doet wat hij moet doen.

Dennis 29-07-2019

Waren op zoek naar een nieuwe grotere wasmachine. Via Kieskeurig op de site van Bemmel & Kroon terecht gekomen. Tot onze verbazing was de wasmachine zelfs nog goedkoper doordat er een cashback actie was van AEG (die nergens anders was, of we konden het niet vinden).

Knoop doorgehakt, wasmachine besteld. Kregen keurig via de mail meteen een bevestiging en dat we via een smsje de volgende dag een tijdsvenster zouden krijgen hoe laat hij geleverd werd.
Volgende dag, inderdaad een smsje in de ochtend. Tijdsvenster tussen kwart voor 1 en kwart voor 4. Rond half 3 kreeg ik weer een smsje, dat ze er over een kwartiertje zouden zijn wat bijna op de seconde na klopte.

We hadden 10 euro extra betaald zodat de wasmachine werd aangesloten en verpakkingsmateriaal weer mee werd teruggenomen. Zonder dat ik hierover moest beginnen werd dit inderdaad keurig gedaan, zelfs nog even de pootjes gesteld van de wasmachine.

Als ik echt een minpunt moet noemen is dat je niet met creditcard kan betalen in de webshop (via een creditcard ben je namelijk nog verzekerd, via iDeal niet). Maar voor de rest enorm netjes en alles op orde.

Elke 29-07-2019

Alles verliep heel vlot tot bij de levering. Ik had service gevraagd omdat ikzelf met mijn been in het gips zit en niet mobiel ben. De 2 mannen die de diepvriezer kwamen leveren waren zeer bruut. Het kon niet snel genoeg gaan. De diepvries moest op een andere plaats maar ze waren al weg voor ik het hen kon vragen. Jammer want dit laatste maakt dat ik nu minder positief ben.

A de Water 28-07-2019

Wij kopen al jaren onze witgoed apparatuur bij Bemmel en Kroon , omdat het persoonlijke contact en advies van het personeel kundig is

Radjen 28-07-2019

Hele goede ervaring gehad met Bemmel & kroon doen werkelijk wat ze beloven. Ik zocht naar een koelkast. Via internet bij hun beland, serienummer doorgegeven en een prijsopgave binnen vijf minuten gehad. Hun gaf aan goedkoper te zijn van iedereen, en werkelijk zo meer dan €200 goedkoper van de laagste prijs. Binnen tien minuten bestelling geplaatst en volgende dag keurig afgeleverd. Als via internet geregeld. Zeer te vreden.

Hendrik 28-07-2019

De klandizie was enorm goed keken nog even op internet of de koelkast ergens anders goedkoper was inderdaad dus ging er nog 50 euro van de prijs af

Fam de Jong 28-07-2019

deze week bij Bemmel en Kroon een nieuwe koelkast besteld, een Bosch, omdat onze defect was en ze een vergelijkbare duurdere van Siemens op voorraad hadden mocht ik die voor dezelfde prijs afhalen, keurig bedrijf en netje en correct geregeld.
.....

Veurink 28-07-2019

Telefonisch zeer goed geholpen. Supersnelle en correcte levering, binnen 1 dag

Hardeep Rana 28-07-2019

Good option on quality products with low prices. Very satisfied with the fast delivery

Wendy Langenburg 27-07-2019

Keurige afhandeling van email met betrekking tot aanvraag offerte.
Ook in verdere verloop goede en prettige communicatie.
Apparaten werden keurig op afgesproken datum geleverd. Prettig personeel, tot 4e etage per trap werd witgoed bezorgd. Zorgvuldige omgang met apparatuur. Kortom zeer tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

wil 27-07-2019

Goede website
Duidelijke afspraken overlevering met belletje over kwartier zijn we bij u.
Laagste prijs
Bij eerder bestelling moest er een trekschakelaar af en aangesloten worden bij vervanging wasautomaat binnen 1 werkdag kwam er een monteur langs bij mijn moeder van 92.
Reden bezorgers zijn geen elektromonteur

Vrolijk 27-07-2019

Duidelijke omschrijving van de verschillende apparaten.

Voor de bezorging is het zeer handig om zelf een bezorgdag te kiezen.

Gerrie 27-07-2019

Veel keuze niet al te duur en de levering zoals afgesproken
En de mensen die hem kwamen leveren waren zeer vriendelijk
Gewoon helemaal toppie

Koos Jansen 27-07-2019

Deze shop had 3 jaar meer garantie op mijn bestelde product. Zeer makkelijk te bestellen op de site en vooral wanneer ik hem zelf wou ontvangen thuis super.

svw 27-07-2019

Onze oude wasmachine was kapot op donderdag. Op vrijdagochtend hadden we al een nieuwe, geïnstalleerd en wel, helemaal op zolder en tegen een goede prijs.

Jeannie 27-07-2019

Op de Consumentenbond heb ik wasmachines bekeken die ik graag zou willen hebben en Bemmel & Kroon stond op de lijst van winkels die de machine zou hebben, evenals een andere winkel. Beide websites vermelden dat ze de volgende dag konden bezorgen, met het grote verschil dat Bemmel & Kroon ook echt de volgende dag kon bezorgen en de andere stiekem tock niet. Dus dat was gauw besloten.
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice.
Goede indicatie van de leveringstijd de volgende dag.