Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

patrick 03-06-2017 Via de website gekocht

betere service is bijna onmogelijk

in samenwerking met Dynalogistic, perfecte afhandeling van de bestelling. ik werd precies op de hoogte gehouden, wat de status van mijn bestelling was. op de minuut nauwkeurig.

Teske 02-06-2017 Via de website gekocht

Wederom dik tevreden!

In 2009 heb ik grote bestelling geplaatst en ik was toen erg tevreden over B&K. Toen ik van de week op zoek ging naar een vaatwasser keek ik uiteraard ook weer op deze website. Het viel mij direct op dat B&K iets goedkoper was dan sommige andere zaken (in ieder geval nergens duurder) en dat er geen kosten (bezorgkosten) meer bijkwamen. Alles was gewoon duidelijk vermeld. Ook was het apparaat de volgende dag al beschikbaar i.p.v. 5-10 werkdagen. Ik heb de vaatwasser op de geplande dag gekregen en een redelijke inschatting van bezorgmoment. Tevens kreeg ik van de bezorgers nog een belletje 30 minuten van te voren. De bezorgers van B&K waren ook vriendelijk.

Normaal gesproken geef ik geen 10, maar ik kan echt even geen verbeterpunten bedenken. De afgelopen jaren een hoop "pech" gehad met orders, dus deze kwaliteit van service was voor mij niet vanzelfsprekend.

Ro 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

ik had de wasmachine XWE 81683X WSSS EU besteld via internet, vervolgens kreeg ik de bevestiging dat deze de volgende dag geleverd zou worden echter was die niet meer op voorraad, vervolgens heb ik de opvolger BWE 81683X WSSS NL geleverd gekregen deze was 50 euro duurder maar werd voor dezelfde prijs als de XWE 81683X WSSS EU geleverd, nette communicatie en petje af voor de mannen van de levering, al 3 wasjes gedraaid super tevreden.

Ger Jansen 02-06-2017 Via de website gekocht

Nadat we op zoek waren naar een wasautomaat van het merk Bosch kwamen we via , via op Bemmel & Kroon uit. Op deze site kregen wij het artikel van onze keuze nog voordeliger aangeboden. Het is een duidelijke website, nadat we hier de bestelling hadden geplaatst is alles zeer soepel verlopen. We zijn zeer tevreden met de goede geleverde service.

Pivadebo 02-06-2017 Via de website gekocht

Correct en snel

Duidelijke website. Makkelijk te bestellen. Goede communicatie. Snelle levering. Werkelijk: Afspraak is afspraak!

Mo 02-06-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, geweldige service

De wasmachine was het goedkoopst bij Bemmel en Kroon. Daarnaast kon de wasmachine de volgende dag al geleverd worden én werd de oude wasmachine mee teruggenomen.

anneleen 02-06-2017 Via de website gekocht

goeie service!

Correcte site waar alles juist opstaat; duidelijke info. Info is makkelijk terug te vinden. Geen leverkosten

M.amirzadian 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Snelle levering vandaag besteld morgen gekrijgen bezorgers netjes alles afgehaald en mij nieuwe koelkast in plek gezet ik raad iedereen aan danku wel

Johnny 02-06-2017 Via de website gekocht

geweldig service

Via Google zocht ik een samsung amerikaanse koelkast en terecht gekomen bij Bemmel en Kroon
Vandaag besteld en morgen in huis. Wat een geweldige service van de medewerker en klantvriendelijk een echte aanrader

Frankpaul 01-06-2017 Via de website gekocht

Goede servers

Zocht een vriezer niet te duur! Zag hier bij bemmel-kroon mooi vriezer van 150euro super blij mee vandaag binnen gekomen. Volgende keer maar weer hier wat bestellen mooie prijzen niet te duur!!

Rene 01-06-2017 Via de website gekocht

Besteld artikel netjes op tijd.

Een mielle stofzuiger besteld en deze kwam netjes op tijd binnen en was ook de goodkoopste aanbieder.

Wim Uit Assen 01-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service tot in de puntjes geregeld

Vaatwasser besteld en zoals bevestigd, de volgende dag geleverd. Zonder enige beschadiging aan de verpakking. Verder tijdens de gehele levertijd (hoe kort die ook is) steeds op de hoogte gehouden wat de status is en wanneer de aankomst is. Verder half uur voor levering een sms dat ze onderweg zijn met mijn bestelling. Allemaal zeer correct en betalen bij aflevering. Nog een groot voordeel om voor Bemmel en Kroon te kiezen is de zeer goede prijs. Met dit product waren ze gewoon weg de goedkoopste. Dus een goede winkel om zaken mee te doen!!

Roland 01-06-2017 In de winkel gekocht
Cruqius

Verkopers met kennis

Na een zoektocht bij verschillende winkels (dus niet op internet) was dit de eerste winkel waar de verkoperecht goed advies kon geven en over alle wasmachines wist te vertellen wat de pro's en con's waren. Die professionaliteit missen we toch echt bij anderen.

Lablans 01-06-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Super geregeld allemaal!!

Dit is mijn tweede ervaring wat zo goed is met Bemmel. 10 jaar geleden mijn volledig keuken gekocht voor een ander huis en nu voor ons nieuwe huis een super fijn advies gekregen over de producten en keuken. Ze nemen de tijd voor het advies, hebben geduld en denken mee. Maakt waar wat ze beloven.
De aflevering was keurig op tijd met zeer beleefde nette chauffeurs. TOP

L Law 01-06-2017 Via de website gekocht

Good price and good services

I found that the price is very competitive and good customer services. They offered extra discount on a better product because selected product was out of stock. At the end it is a win-win for both parties because it saved time and money.

J. Hulscher 01-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

service en betrouwbaarheid

ik wilde een nieuwe wasmachine, reclamekrant van Bemmel & Kroon bekeken, keuze gemaakt en telefonisch besteld. Duidelijke informatie gekregen. Werd op korte termijn door -deskundige - bezorgers geplaatst.
Zeer tevreden over de aankoop m.n. prijs/kwaliteitverhouding. Voor mij comfortabele en betrouwbare manier van aankoop. Ben al langer klant van Bemmel & Kroon.

lien hermsen 31-05-2017 Via de website gekocht

snelle service

ik heb deze shop gekozen omdat hij op dit moment de voordeligste was en de service is prima .ik weet niet wat ik verder op moet zetten ,ik hoop dat de service als hij kapot is ook goed is

Sonja 31-05-2017 Via de website gekocht

Super de luxe service

Heel duidelijke site, 1 van de weinigen de ook in België levert, dus super echt. In België kost elektronica duurder dus dankzij jullie site, heb ik mijn wasmachine goedkoper kunnen krijgen! Bestelling exact zoals aangegeven op de juiste uur en dag bezorgd. 2 x een sms ontvangen van de koeriersdienst wanneer ze gingen komen. Vanaf bestel ik altijd bij jullie.

Reen 31-05-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bij Bemmel en Kroon besteld. Omdat de droger bij hun goedkoper was. Zeer snelle levering. Volgende dag na bestellen in huis. Machine naar de zolder gebracht. En netjes aangesloten. Super Machine!!

peter schreuder 31-05-2017 Via de website gekocht

super snel

service is goed aan sluiten rommel weer meegenomen perfect oude wasmachine ook mee genomen een keer leeg laten draaien bleven even wachten dat die water pakte en gingen weer naar de volgende

Mw EDC Oud 30-05-2017 Via de website gekocht

De website is heel overzichtelijk en de goedkoopste !
Je kunt veilig betalen !! Je kunt via track en tracen zien hoe laat je product bij aan de deur wordt afgeleverd.
Echt een aanrader!!!

Koper 30-05-2017 In de winkel gekocht
Den haag

Goede service filiaal Den haag

Ik had een fornuis en een wasmachine nodig dus ik was even wezen kijken bij Bemmel en kroon. Ik vond de zaak in Den Haag kwa service en klant vriendelijkheid veel beter dan in Zoeterwoude. Daar leken ze on ongeïnteresseerd en niet behulpzaam. Maar bij Den Haag was het echt het tegen over gestelde. Zeer vriendelijke verkopers en beschikken over veel kennis. Ze waren meer in staat inhoudelijk informatie over de producten te vertellen. Maar als ik nieuwe spullen nodig heb zal ik zeker naar Bemmel en kroon in Den Haag gaan.

koen 30-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

zeer snelle reactie op vragen! doen concrete voorstellen om u verder te helpen - wel spijtig dat ze niet aan de laagste prijs garantie konden voldoen

Liane 30-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag/ Leidschendam

zondag besteld. De dag erna om 10 uur geleverd..

Ik heb eerder bij deze winkel producten gekocht. Altijd scherpe prijs en goede service. Het apparaat hebben wij op zondag uitgekozen en.maandag om 10 uur werd t al geleverd en het oude apparaat meegenomen

Jeroen 30-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Snelle en nette levering

Koelkast was online duurder dan in de folder, dus online bestellen werd lastig. Eén telefoontje en dat wered opgelost. Daarna: vlot geregeld. Keurig op de hoogte gehouden van aflevertijdstip, en koelkast is netjes geplaatst.

Ghayt 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service, medewerkers met productkennis

Ik heb een koelkast, wasmachine en wasdroger bij Bemmel & Kroon besteld. De medewerkers hadden genoeg productkennis over de producten om al mijn vragen te beantwoorden. Ik vond het verder erg fijn om zelf gebeld te worden mbt de levering in plaats van zelf elke keer daar moeite voor te doen. Kleine probleempjes werden moeiteloos opgelost en er werd een oplossing geboden waar ik tevreden mee kon zijn. De medewerkers denken goed mee.

Laura 30-05-2017 In de winkel gekocht
Qruquius

Erg prettig geholpen goede service en voorlichting

Door een vriendin ben ik op deze zaak geattendeerd, zij was erg tevreden. Prettige winkel. vriendelijk personeel. Goede voorlichting. Ook de aflevering en plaatsing was prima. Uitstekende service.

Eva 30-05-2017 Via de website gekocht

Super track en trace!

Super secure track en tracé, met zelfs naam en foto van de bezorger. Keurig volgens de planning gearriveerd!

j.van den Biggelaar 30-05-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

goede prijs kwaliteit verhouding . Zeer groot assortiment Bij vermeend probleem zéér goede service en back-up. Bij een vraag die niet direct beantwoord kan worden word je ook echt in korte tijd terug gebeld met antwoord wat ter zake doende is. Dus prima adviezen worden er door dit bedrijf gegeven zonder enige verplichting.

Herman 30-05-2017 Via de website gekocht

Levering binnen 24 uur, tijdstip makkelijk in te schatten

Overzichtelijke shop, vlotte reacties en keurig pakketdienst, waarbij je pakket door de stad te volgen is

Rozemarijn 30-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Fijn dat ik zelf kon aangeven wanneer ik thuis was om de spullen te ontvangen. De levering was op tijd en helemaal in orde.

Louis 29-05-2017 In de winkel gekocht
Cruquius (NH)

Voorbeeld zoals het moet

Bij Bemmel & Kroon in de Cruquius een Miele wasmachine gekocht. De man in de winkel was zo kundig en vriendelijk dat hij ons ook heeft verleid tot de verkoop van een bijpassende Miele wasdroger. Ook de levering was goed gepland en op kwamen exact op het afgesproken tijdstip. De medewerkers hebben onze oude netjes vervangen voor 2 nieuwe en ook uitleg bij gegeven. Je hoort wel eens anders maar het was aangenaam dat er ook nog bedrijven zijn die doen wat ze zeggen. Dit is gemeend en gezien deze ervaring in de toekomst daar meerdere artikelen te kopen.

Kees Jumpertz 29-05-2017 Via de website gekocht

Aangenaam verrast

Prima website, uitgebreid aanbod en in vergelijking met anderen zéér scherpe prijzen, daarnaast is het meteen duidelijk welke kosten je kunt verwachten naast het bestelde product. Na de bestelling binnen een dag een offerte en na bevestiging de betalingsgegevens. Direct na dat de betaling binnen was een email om de plaatsing te regelen. Het laatste heb ik telefonisch afgehandeld. 2 dagen later kwam de vriendelijke en vooral kundige monteur de bestelde producten plaatsen. Snel vakkundig en wat ik belangrijk vond, gaf hij mij de tijd om even schoon te maken waar je normaalgesproken niet bij komt.

Cees 29-05-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Prima webshop, No nonsens en zonder problemen koelkast geïnstalleerd en oude afgevoerd. Zelfs noodzakelijke aanpassingen werden tegen aanvullende betaling keurig uitgevoerd!

Smits 29-05-2017 Via de website gekocht

Fijne, eerlijke klanterservice, goede service en super prijs

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat ze een model in de aanbieding hadden, die ik al een tijdje op het oog had. Qua prijs zaten ze ver onder de rest, met gunstige levervoorwaarden en goede service. Ook het contact met de klantenservice wat fijn en soepel. Ik zou hier de volgende keer misschien wel weer een aankoop doen.

Patrick 29-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Snel geleverd, super snel alles gebruiksklaar geinstalleerd en een dag na bestelling gebruiken wij de droger al!

Frank 29-05-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende en snelle service

Onze AEG vaatwasser was defect en er werd gezocht naar een nieuwe. Uitgekomen bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude. Goede uitleg over inpassen in de keuken en nieuwe technologie.
Uiteindelijk thuis gemeten, terug naar de winkel en binnen 5 minuten besteld, en de dag erna geleverd.
Dat is dus Service met een hoofdletter. Chapeau voor Bemmel en Kroon.

M Jillings 28-05-2017 Via de website gekocht

Eindelijk de goeie kookplaat!

Na lang zoeken heb ik bij Bemmel & Kroon de passende kookplaat gevonden voor de nieuwe studentenstudio van mijn zoon. Bij andere verkopers het verkeerde advies gehad en daardoor de verkeerde kookplaat besteld. Bij Bemmel & Kroon ging het direct goed, de prijs was prima en zelfs goedkoper dan op andere adressen! Levering de volgende dag, een e-mail daarna én een keurig sms-je met de exacte levertijd! Hier zou ik wéér bestellen!

mg meijerink 28-05-2017 Via de website gekocht

goede service en klantvriendelijke bezorgers

Ik vindt leuk aan deze shop je wordt per mail op de hoogte gehouden van begin tot aan de
het eind. Het is een duidelijke shop en met actie. Betalingsmogelijkheden . Het is een goed en veilige site.
En vooral de andere dag al kunnen bezorgen

Frederik Duchene 28-05-2017 Via de website gekocht

Alles is verlopen zoals het hoort. Dik in orde

Deze shop was het goedkoopst daarbij ook zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. Alles is perfect verlopen van bestelling tot levering.

Ricky 28-05-2017 Via de website gekocht

Spijtig

Ik vond zelfde bbq bij Bol aan een goedkopere prijs en melde dit,jullie konden het niet leveren aan die prijs,wel was er bij jullie een gratis hoes bij. Ik vroeg echter een tangen set om mijn bestelling bij jullie te plaatsen en dit werd volgens mij toegestaan? Echter bij de levering geen spoor van de gratis tangen set. Zeer spijtig dat dit niet voldaan is!

Johan de Kock 28-05-2017 Via de website gekocht

Top gedaan. Snelle levering en excellente service.

Perfect advies gekregen van deze zaak. Ik kan het iedereen aanraden. Mooi apparaat gekocht wat voldoet aan alle onze verwachtingen.

fvdveen 28-05-2017 Via de website gekocht

Prima aflevering, keurige plaatsing. Hartelijk dank!

De Siemens '871 wasmachine besteld via eigen website. Blijkt dat ze deze nog goedkoper leveren dan vermeld op Kieskeurig!

christian 27-05-2017 Via de website gekocht

good process but delivery delayed

Everything was good for the order. Only the delivery that was delayed. The extractor is not installed for the moment.

Raes 27-05-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service en informatie

Scherpe goede prijs, Goede snelle service
Goede en snelle bezorging...product was zelfs een stuk goedkoper bij deze winkel en je kreeg ook nog gratis extra service

HuSa 27-05-2017 Via de website gekocht

Goed mee te onderhandelen! Super snelle levering.

Op aanraden van een familie lid hier terecht gekomen. De machines (was- en droger) elders voordeliger gezien, na een mailtje voor dezelfde prijs bij Bemmel en Kroon kunnen bestellen.

Dik Mos 27-05-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Prima service

We werden uitstekend geadviseerd in het zoeken van een nieuwe magnetron. Ook is er een uitgebreid
assortiment maar daardoor was de keuze toch niet moeilijk.

angelo 27-05-2017 Via de website gekocht

super geweldige service

Alles perfect gegaan afspraken nagekomen monteur op tijd koelkast netjes en snel ingebouwd vriendelijke monteur . Gewoon in 1 woord perfect deden alle winkels het maar zo ,voorkomt veel trammelant.

John Smit 27-05-2017 Via de website gekocht

Ontzettend goed bedrijf

Het bedrijf heeft een goede en overzichtelijke website je wordt goed op de hoogte gehouden over het te leveren product nette afhandeling en goede service. Product wordt goed en netjes afgeleverd zonder schade .

germain 26-05-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede en vlotte service

Miele wasmachine en droger gekocht via bemmel en Kroon.
Na een aantal dagen surfen op het net toch gekozen voor bemmel en kroon.
-Een goede prijs.
-Goede en Snelle service
-Fijne bezorging tot de 2de etage bezorgd en de oude apparaten meegenomen.
-Zou bemmel en kroon aanbevelen bij vrienden en kennissen