9,1 Lees 20569 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4605 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

christiaan 08-10-2020

WAS ZEER PRETTIG IN DE WINKELZEERGOED GEHOLPEN VRIENDELIJK EN ZEER DESKUNDIG, JONGEN HA D VEEL GEDU8LD MET ONS

Anil Hangal 08-10-2020

One of the best suppliers I have come across. I completed my purchase of a Siemens Oven in less than 5 minutes. I know wxactly what I wanted and when I called for the price, I was informed immediately, I confirmed the order and within a minute I had the payment link.
After I paid, less than 12 hours later I already had the Oven delivered at home.

Excellent service. I highly recommend Bemmel&Kroom.

Jan 08-10-2020

Snelle reactie en levering!!
We waren in afwachting van een witte machine, maar het werd een rvs look en dat past wel beter!
Ook de track en tracé van de transporter is prima!!

Wesley 08-10-2020

Je kent het wel. De wasdroger geeft de geest en je wilt graag snel een nieuwe. Het liefst ook nog naar twee hoog gebracht en geïnstalleerd. Dan ga je vaak als eerste kijken bij die concurrent die 'alles doet voor een glimlach'. Als dan blijkt dat voor die service net als bij Bemmel & Kroon tegenwoordig ook betaalt moet worden, dan kies ik voor de goedkoopste.

Via Google Shopping zochten wij op een specifiek typenummer, omdat we graag de wasdroger in de zelfde lijn wilde hebben als de wasmachine. Bemmel & Kroon was gewoon €100 goedkoper, leverde ook de volgende dag tegen de zelfde leveringskosten, dus die keuze was snel gemaakt.

De communicatie omtrent de levering per e-mail was erg goed. Helaas bleek de bestelde wasdroger niet meer leverbaar. Krijgen we gewoon het nieuwe model voor dezelfde prijs. Ik doe niet graag de was, maar gisteravond moest ik het lampje in de trommel toch een keer uitproberen in het donker :D Een kinderhand is snel gevuld.

Sorry, lang verhaal kort. Wij zijn erg tevreden over Bemmel & Kroon.

Mori 08-10-2020

Ik vroeg de bestelling later te bezorgen en dat hebben ze perfect gedaan. Ze hebben op de afgesproken tijd bezorgt.

Bianca Pater 08-10-2020

Ik had deze webshop gekozen omdat de koelkast daar op dat moment het goedkoopst was en op voorraad!
Dat bleek dus echter na 3 min in de mail dus niet zo te zijn. Het zou enkele dagen duren voordat de koelkast weer leverbaar zou zijn. Heel raar overigens want op de website stond nog steeds in het groen bij de koelkast LEVERBAAR!!!
Na een week maar eens gebeld hoe dat nou precies zat. Er werd mij verteld dat ze zouden bellen met Samsung en ik werd dan teruggebeld hoe of wat. Nou ik werd dus niet teruggebeld!!
Daarna een mail gestuurd en krijg als antwoord leverbaar betekend te leveren met levertijd!!
Zet dat dan duidelijk op de site!!!!!!
Aangezien er een promotie van een touch bin prullenbak bij zat die je maar tot 13-9-20 kon aanvragen wilde ik ook graag weten wanneer de koelkast kwam. Vervolgens krijg ik een mail met dat de koelkast in week 40 geleverd wordt!!!!! Toen weer telefonisch gebeld omdat omdat ik dan dus geen gebruik kon maken van de promotie en dan wordt je dus verteld dat de koelkast dus nog een week later komt!!!! En de promotie van de touch bin prullenbak ja daar konden ze helemaal niks mee!!!!! Ik zei prima regel t zelf wel met Samsung!!!!
Ik vervolgens Samsung gebeld waar ik overgens fantastisch geholpen ben!!!! En ook dus gewoon de gratis prullenbak krijg!!!!! Vervolgens is het week 41 en al woensdag ik dacht ik bel maar weer even hé kan de koelkast in ene de volgende dag gebracht worden!!! Goh wat toevallig vraag me af of hij ook was gebracht als ik niet had gebeld!!!!
Maar goed ik heb de koelkast waar ik heel blij mee ben, maar ik zal hier zeker nooit meer wat kopen!!! Omdat ze zelf ook wel even de moeite hadden kunnen nemen om te bellen met Samsung hoe dat met de promotie zat!!!!!!
Ik beveel deze winkel dan ook zeker niet aan!!!!!!

Top geregeld!!!!! 08-10-2020

Een wasmachine van miele besteld bij Bemmel en Kroon, ik kan niet anders zeggen, prima geregeld.
De jongens van de bezorgdienst waren keurig en netjes, en met mondkapjes op, dit waarderen wij zeer.
Een klein minpuntje was, dat de jongens van de bezorging de miele wasmachine op een kort programma lieten draaien,bij miele wasmachine's moet je het eerste programma op 90 graden en katoen zetten, dit ivm het kallibreren van de machine, en de wat duurdere miele's hebben een eenmalige initialiserings programma.
Voor de rest, een keurig nette levering.

Bert 08-10-2020

Bemmel en Kroon reageert super snel op vragen en alles wordt keurig bevestigd per mail.

Angelien Engel 07-10-2020

Goed en klantvriendelijk geholpen, snelle levering en uitstekende service na telefonisch wijzigen van afleveradres.

Joysie 07-10-2020

Eerst een Miele wasmachine gekocht en deze werd geleverd door Dynalogic. Alles netjes waterpas gezet blijkt de machine gelijk te lekken bij de deur. Na (telefonische) beoordeling besloten hem voor een nieuwe om te ruilen de volgende dag omdat Miele zelf ook geen monteurs de komende weken kon sturen. dit in overleg met Miele. Ik was zelf wat dagen weg en dochter en schoonzoon hebben de volgende dag de machine aangenomen. Er zou bezorgd worden door Bemmel en Kroon zelf maar Dynalogic kwam. De transport pennen is met geweld uit de machine gehaald en waren helemaal krom. Deze is op de plaatst neergezet maar niet waterpas. Dit hebben ze ook niet willen doen en heb foto's/mails en telefoontjes gepleegd met Bemmel en die zeiden dat de machine gewoon te gebruiken was en dat hij nadat ik weer thuis zou komen, deze waterpas zouden komen stellen. Ik had nog een droger nodig dus dacht laat ik de droger gelijk ook maar bestellen zodat als deze geleverd en geplaatst zou worden gelijk ook de wasmachine waterpas zou worden gezet. Dit is ook allemaal op de bon gezet. De verkoper garandeerde dat Bemmel het zelf zou afleveren en niet Dynalogic. Je begrijpt het al Dynalogic kwam hem afleveren en nee ze wilde de wasmachine dus niet waterpas stellen want ze kwamen alleen voor de droger. bezorger zei letterlijk hij staat stevig dus waterpas niet nodig en wij doen het gewoon niet. Wilde niet eens aan de telefoon komen met bemmel. Bemmel is zelf ook niet te spreken over Dynalogic maar ze blijven ze wel inhuren. Probleem is niet opgelost en mijn droger die er op staat is natuurlijk ook niet waterpas. Ik zou mijn geld van mijn bestelling kunnen terug winnen na een beoordeling te geven maar die kan ik in mijn zak steken want ben over Bemmel helemaal niet meer tevreden. Voorheen ook spullen besteld bij bemmel maar die hoefde ze alleen af te leveren. Plaatsen deed iemand anders. Ik heb gezegd dat Bemmel met een oplossing moet komen maar tot op heden niets meer vernomen. Ik ga ze gauw weer eens bellen

I. vd Kamp 07-10-2020

Op maandagavond laat een magnetron besteld en woensdag al geleverd. De website van Bemmel & Kroon is overzichtelijk en ze bieden hun producten goedkoper aan dan andere bedrijven. Gezien de goede reviews over service en levering was het niet moeilijk om voor Bemmel & Kroon te kiezen. Ook de verzending ging ontzettend voorspoedig. Onze magnetron werd bezorgd door Dynalogic. We werden goed op de hoogte gehouden, zowel via mail als met sms. Wat enorm prettig is dat je een half uur voor levering een extra sms ontvangt.

Jeuring 07-10-2020

Mijn bestelde droger was niet meer leverbaar.
Ik kreeg daarop een reactie,
dat ik het nieuwe type zonder bijbetaling tegemoet kon zien!
Erg blij mee! Top droger!

Avelien 07-10-2020

Keurige duidelijke site, 1 keer model besteld kregen we keurig een mail dat ons model was uitverkocht en we een nieuwer model kregen voor het hetzelfde geld, nou dat noem ik nu service👍🏻Top ga zo door.

Cline 07-10-2020

Ik koos voor B&K omdat een vriend hier heel positief over was. Vanwege een nieuwe keuken heb ik een koelvriescombinatie, een vaatwasser en een quooker bij B&K besteld. De afhandeling was vriendelijk, soms joviaal. Wel werd heel gemakkelijk een vervangend (nieuwer) product aangeboden omdat het door mij gevraagde (en door de consumentenbond aanbevolen) artikel er niet meer was. Daar kreeg ik dan wel weer fikse korting op, wat mij de wind uit de zeilen nam om nog te protesteren of er zelfs maar even over na te denken. Het gaat toch om grote uitgaven, maar goed. De levering ging niet helemaal soepel: door interne overdracht werd de koelkast tot de drempel geleverd, terwijl mijn keuken op de eerste verdieping ligt. De vervoerder heeft hem spontaan omhoog gebracht, maar de medewerker van B&K reageerde vooral door drie keer te vertellen dat het toch echt niet zijn schuld was.

Diana 07-10-2020

Ik was op zoek naar een Samsung wasmachine. Bij BemmelenKroon was een mooie aanbieding. Ik kon zelf mijn bezorgdag kiezen. Op de dag zelf kreeg ik al heel vroeg een mail met track en trace. Tegen de tijd dat de bezorgers kwamen kreeg ik nog een sms. Ze kwamen mooi op tijd. Heel vriendelijk.
Zeker aan te raden.

Koen 07-10-2020

Vlotte afhandeling bij een scherpe prijs. Snelle levering zelfs bij NL-webshop, nauwelijks vertraging.

Nomis 07-10-2020

Ik heb gisteren een Siemens wasmaschine gekocht en ik kreeg een korting van € 50,-. De machine werd vandaag al bezorgd. Hij moest geplaatst worden op de zolder hetgeen een pittige klus was. De bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben de wasmachine zonder problemen geplaatst en netjes aangesloten, helemaal top. Ik koop al jaren bij Van Bemmel en Kroon gezien de goede service, bovendien zijn ze niet duur. Ik beveel van Bemmel en Kroon bij iedereen.

Daniel vR 07-10-2020

Naast de laagste prijs voor mijn nieuwe vaatwasser kreeg ik hier ook supersnelle levering (Bemmel & Kroon had hem gewoon in voorraad) en goede service. Een probleempje bij de aflevering werd zonder discussie opgelost. Aanbevolen!

Rob 07-10-2020

Prima contact, snelle service. Netjes op de hoogte gehouden van de levering. Kocht een inbouwkoelkast waarvan ik wist dat de deur omgedraaid moest worden. Voor €99 wordt installatieservice aangeboden en een compleet werkend apparaat achtergelaten. Maar daar valt die deur niet onder en ook wordt de deurplaat niet gemonteerd. Dus €99 voor een stekker in het stopcontact vind ik wel wat veel. Dus maar niet gedaan. Verder tevreden.

RF Lourens 07-10-2020

Duidelijke omschrijving van het product en heel veel goedkoper dan waar dan ook. Volledige uitleg bezorg voorwaarden en een goede samenwerking met het bezorg bedrijf Dynalogic! Mocht ik weer iets qua witgoed oid nodig zijn kijk ik als eerst bij Bemmel en Kroon op de site.

Erna 07-10-2020

Gisteren besteld en gelijk de bevestiging per e-mail ontvangen van Firma Bemmel en Kroon, die ik niet kende. Van morgen voor 8 uur kreeg ik direct een indicatie van de bezorgtijd en die werd in de loop van de dag nog 2 maal specifieker gemaakt. Prima service en de bezorging liep volgens planning.
De bezorger was vriendelijk, netjes en heel voorzichtig met de oude en nieuwe vriezer en de deurposten. Hij plaatste de vriezer op de goede plaatst en zette hem waterpas met de verstelbare pootjes. De oude vriezer en verpakking gingen mee terug, dus binnen 10 minuten was alles voor elkaar. Super!
Bedankt!

Boelo Sonnenberg 07-10-2020

Bemme&Kroon heeft een overzichtelijke site wat je op weg helpt om een keus te maken voor aanschaf van een wasmachine. duidelijke info over technische aspecten van deze aan te schaffen apparatuur.
Uiteindelijk is mijn keus geworden de Miele WEI875 WPS.
Bij aankoop kreeg ik nog een korting van €149,90 op de adviesprijs en een voucher voor een pakket wasmiddelen t.w.v.€65,00 (super bedankt Bemmel&Kroon!). Bezorging (optijd) en aansluiten van de machine is vlekkeloos gelopen.
Ook de oude machine is gratis meegenomen,al met al prima service!

ordernummer BKI899352

snelle service, voor mooie prijs 07-10-2020

De door ons gekozen vrieskast bleek pas na 11 weken leverbaar bij de fabriek. In overleg met de klantenservice gekeken naar een andere optie. Deze was weliswaar iets duurder, maar werd aangeboden voor de afgesproken prijs. Levering meteen de volgende dag, inclusief plaatsing.

C henny 07-10-2020

Duidelijk bedrijf je wordt perfect op de hoogte gehouden van je bestelde artikel super service ook heel erg blij met de levering snel en vriendelijk personeel 👍🏼

Bianc 07-10-2020

Top service, de ene dag besteld de andere bezorgd. Handige tool om de keuze te maken welke machine het best bij jou past. En dan wordt hij ook nog eens netjes bezorgd door vriendelijk personeel die de droger ordernr BKI901770 binnen neer zet. Binnenkort de wasmachine ook bij jullie bestellen. Oja en dan ook nog onder de prijs van andere winkel. 👍🏼

van der Linden 07-10-2020

Online een nieuwe vaatwasser uitgezocht en bij Bemmel en Kroon uitgekomen vanwege de gunstige prijs en levering volgende dag.
Vervolgens zoals beloofd de volgende dag levering via Dynalogic waarbij je echt heel erg goed op de hoogte gehouden wordt van de levering. Makkelijk, snel en alles volgens afspraak. Geweldige aankoop.

RogierV 07-10-2020

Goede site en prima prijzen. Maar de levering is knudde. Niet de volgende dag zoals op de site aangegeven, maar pas na 2 dagen. Met een logistieke partner (Dynalogic) die een betaalnummer heeft (45 cent per minuut) als je wilt vragen waar je spullen blijven, en Bemmel & Kroon zelf reageert in het geheel niet. Volgende keer weer Coolblue, die doen tenminste wel ouderwets wat ze beloven.

Rob Pietersen 07-10-2020

Koelkast gekocht. De volgende dag reeds geleverd.
Verkeerd model door de bezorger netjes in de keuken gezet.
Dat was een misverstand. Er moesten 2 koelkasten in Malden geleverd worden.
Na een telefoontje stonden de bezorgers na 10 minuten weer aan de deur met het goede model.
Natuurlijk kan zoiets gebeuren. We zijn allemaal mensen.
De wijze van oplossen is wat telt. Vriendelijk en efficiënt. Met een lach. Dat is wat mij blij maakt en dat is waarom ik het bedrijf een tien geef. Ga zo door mensen!

We blijven er terugkomen 06-10-2020

Voor keukeninrichting en keukenapparatuur komen wij na elke zoektocht toch uiteindelijk weer bij Bemmel en Kroon uit. Overzichtelijk site, waarin het goed zoeken is. Telefonisch contact is mogelijk en naar onze ervaring zijn medewerkers tijdens dat contact servicegericht. Bovendien is de prijs-kwaliteitverhouding bij Bemmel en Kroon uitstekend in orde.
Ten slotte zijn wij telkens weer meer dan tevreden over het probleemloos verloop van bestelling en levering en de coördinatie met de eventueel benodigde inbouwer.

Marien Kreuger 06-10-2020

Prima site, ik zocht een energiezuinige wasdroger en kwam hier terecht. Ik bestelde en zag dat de bestelling direct opgehaald kon worden. We gingen de volgende dag naar de winkel maar helaas was de bestelling niet te vinden. Na wat bellen bleek dat internetbestellingen pas later in hun systeem gezet werden. Omdat het magazijn nog gesloten was, konden we ofwel twee uur wachten, of zonder droger naar huis. De verkoper bood aan om de droger dan de volgende dag maar te bezorgen. Dit aanbod namen we aan en de droger werd inderdaad volgens afspraak thuisbezorgd. Al met al goed dus.

Henry 06-10-2020

De bestelde Magnetron/Oven was niet meer leverbaar, het is vervangen door een duurder/opvolgend model.. Super service. Snelle levertijd en goede communicatie via de mail.

Tynke 06-10-2020

Ontzettend snelle service! Je bestelt 's avonds een wasmachine en de volgende dag staat hij aangesloten in je huis.
Het type dat ik had besteld was helaas uitverkocht en zonder meerkosten heb ik een upgrade gekregen. Ik mocht deze upgrade weigeren, maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan.

Maarten 06-10-2020

Ik heb bij Bemmel en Kroon een wasmachine besteld met ordernummer: BKI900261
Van de aftersales heb ik gelukkig nog geen gebruik hoeven maken maar de levering vond plaats op de dag die mij uit kwam en dat was een fijne optie.

Al met al ben ik zeer tevreden met de prijs/kwaliteit/service verhouding bij Bemmel en Kroon

Tilly 06-10-2020

Prijs en kwaliteit gaven de doorslag
ook het feit dat het de volgende dag al bezorgd werd is een absoluut pré.

J van Gils 06-10-2020

Wij hebben bij Bemmel en Kroon een koel/vries combinatie besteld, we zijn uiterst tevreden , zowel over de bestelling als bij de levering.
Netjes op tijd geleverd en de prijs was ook gunstig.
Wij zijn heel blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen.
Als we nog eens iets nodig hebben gaan wij naar Bemmel en Kroon.

Rob 06-10-2020

Mooie Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel & Kroon, voor een goede prijs volgens een aangeboden offerte aan de laagste prijs.
Direct geleverd, alles volgens afspraak. Ook bij mailverkeer direct antwoord.
Deze webshop is zeker aan te bevelen.

Kees de Groot 06-10-2020

De winkel heeft een overzichtelijke indeling en het is prettig om rond te neuzen op zoek naar het best passende artikel en de producten voor aankoop in het echt te inspecteren. Je komt ook op idee voor andere zaken die je nodig hebt. Je kunt ook zien of je bestaande apparaten thuis niet aan vervanging toe zijn omdat de nieuwe vervangende artikelen die in de winkel staan veel voordelen hebben. Daar kan een website nooit tegenop!
in ons geval een vrieskist die zichzelf ontdooit in plaats van dat je er zelf op moet letten, en dat tegen een verbruik wat veel lager is dan het product wat je al een tijdje hebt.

Daarnaast is de aflevering snel en op de afgesproken tijd!

Kevin 06-10-2020

Niets op aan te merken. Ik word vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en bezorging is vlot en volgens afspraak.

R.Klos 06-10-2020

Via kieskeurig gekeken, en kwamen jullie goed uit de bus.!
Besteld en daags erna om 14:30 uur geleverd.
De oude en verpakkingsmateriaal meegenomen. Top

Jaap 06-10-2020

Duidelijke webshop. De bestelde wasmachine was niet op voorraad dus zonder bijbetaling een iets duurder model geleverd. Aflevering en plaatsing keurig op tijd en netjes

RWM 06-10-2020

Goede service en de aankoop is keurig op zijn plaats gezet, vriendelijke mensen

Noël Bijl 06-10-2020

Na de wasmachine nu ook een warmtepompdroger besteld en laten leveren. Bezorgers zijn erg beleefd en zeer kundig. Het bestelproces is erg doorzichtig en plezierig. Het volgen van de levering was op de minuut nauwkeurig. Bemmel & Kroon zeker een aanrader!!

Annie 06-10-2020

Wij hebben Bemmel&Kroon genomen voor de goede prijs en de het snel de Mail te beantwoorden. En een mooie en juiste levering,
op de afgesproken dag en tijdstip. Geweldig.

R. Moen 06-10-2020

Telefonisch een keurige voorlichting over de door mij gewenste artikelen. Zeer vriendelijk geholpen. De goederen waren niet op voorraad, maar binnen 3 dagen werd alles keurig op tijd geleverd. Ik zal deze winkel zeker bij familie en vrienden aanbevelen.

Ben van den Berg 06-10-2020

Ze geven helder en duidelijk advies over de apparaten.
15 jaar geleden ook daar gekocht!!
Correcte plaatsing en goede service Top!!!

Marit willems 06-10-2020

Goede service en er wordt zorgvuldig met het bestelde artikel omgegaan, vriendelijke mannen. Zeker een aanbeveling.

Victoria 05-10-2020

Scherp geprijsd, uitstekend werkende shop met duidelijke uitleg.
Bestelling snel geleverd volgens afspraak.
Prima shop en de moeite waard.
Ordernummer BKI901453

Martin Dullaart 05-10-2020

Levering was volgens afspraak. Ook de montage van, in dit geval de vaatwasser, was zeer professioneel. Personeel en transport met het bedrijfslogo, dus herkenbaar. Dit is nu zo'n bedrijf waar service nog hoog in het vaandel staat.

Kris 05-10-2020

Netjes op tijd geleverd volgens afspraak. Personeel was heel vriendelijk en de koelkast is netjes in huis gezet. Communicatie met Bemmel en Kroon kunnen andere een voorbeeld aannemen, echt een top zaak!

Ambagtsheer 05-10-2020

Diepvries besteld en ben zeer tevreden.
Klantenservice was tot 23.00 uur bereikbaar en heb daar de datum van levering afgesproken.
En werd tot een kwartier voor levering op de hoogte gehouden, wanneer diepvries geleverd werd.
Diepvries was heel goed verpakt en zonder schade aangekomen.
Prijs was ook gunstig...
Ik ben zeer tevreden over van Bemmel & Kroon