Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

O. de Jong 05-10-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Bemmel en Kroon

De shop is duidelijk en overzichtelijk op internet. Belangrijk pluspunt is uiteraard de prijs, zeer concurrerend. De afhandeling staat op hoog peil. De door mij bestelde magnetron werd laat geleverd door de externe bezorgdienst. Bemmel en Kroon handelde dit zeer coulant en netjes af.

Pluspunten

• Snelle reactie op vraag/opmerking.

y.veelenturf 05-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Makkelijke, overzichtelijke site. Goede en snelle service. Gemanierde mannen die de koelkast,ordernummer BKI561428 , netjes op hun plaats zetten en de rommel weer meenemen. Van tevoren even bellen dat ze onderweg zijn. En ook nog een goede prijs. Ik raad deze zaak aan.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs

Han 05-10-2016 Via de website gekocht

Vaatwasser

De vaatwasser ging kapot in het weekend, maandagochtend bestelling geplaatst op de site en dinsdagmiddag is het apparaat geleverd en aangesloten. Prima service voor een aangename prijs.
Dit is niet de eerste keer dat Bemmel & Kroon prima functioneert!

Pluspunten

• Direct aanbieden van montage en aansluiten

Geertw 05-10-2016 Via de website gekocht

prima assortiment,concurerende prijzen, snelle levering

Via vrienden bij jullie terecht gekomen. Concurerende prijzen, snelle en zeer correcte levering van mijn order BK1560452. Tot volgende keer.

Pluspunten

• zie beoordeling

A.Claessen 05-10-2016 In de winkel gekocht
Site internet

A. Claessen

Site zeer gebruiksvriendelijk en dus makkelijk bestellen van producten. Correcte en snelle levering van een uitstekend product. Was nergens goedkoper te krijgen.

Pluspunten

• Goede prijs van product.
  • Snelle en correcte levering.

Yvonne 05-10-2016 Via de website gekocht

Levering LG Stoomwasmachine BKI560730

Prijs van de LG stoomwasmachine was doorslaggevend. Na betaling nog een extra e-mail ontvangen van Bemmel dat ik toch teveel betaald had. Naast de lage prijs/korting ben ik zeer te spreken over de koerier Dynalogic. Via e-mail/track en trace nummer/sms werd ik keurig op de hoogte gebracht wanneer de wasmachine afgeleverd zou worden.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Goede service

Jokelollie 05-10-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Koop gewoon bij Bemmel en Kroon!!!

De site is duidelijk, verschaft veel informatie en Bemmel en Kroon is inderdaad 7 x beter omdat ze alles waar maken wat ze zeggen van advies tot garantie!!! Daarna de winkel bezocht met hele goede informatie van de verkoper en ze steken er met kop en schouders boven uit en dat is in deze tijd echt van belang. Je bent hier echt geen nummer, maar een klant!!! Helemaal TOP!!

Assendelft 05-10-2016 In de winkel gekocht

goede service!

We zijn erg blij met onze nieuwe vaatwasser van Siemens ordernummer CRQ559554 . De verkoper in de winkel heeft ons van goed advies voorzien. De machine is thuis afgeleverd en netjes gemonteerd. Een belletje vooraf zodat we wisten hoe laat hij er zou zijn! We komen zeker weer terug voor een nieuwe aankop bij Bemmel &Kroon!

Rob 05-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon

Laagste prijs, snelle levering, wasmachine en droger uitgepakt en geïnstalleerd, verpakking mee retour.
Top!!

Mevr Th van Tussenbroek 05-10-2016 Via de website gekocht

Bestellen met spoed afwasmachine

Bemmel en kroon is al jaren voor ons een vertrouwd adres...bestellen gewoon aan de telefoon duidelijke uitleg en altijd het nieuwste model. En hebben de scherpste prijs....wij zijn blij met Bemmel en Kroon altijd vertrouwd. Levering is super.

Pluspunten

• Vertrouwd adres
  • Staan altijd voor je klaar
  • Scherpe prijs
  • Vriendelijk

Minpunten

• Kan ik niet opnoemen

Monique 04-10-2016 Via de website gekocht

Supervlugge levering!!

Duidelijk en overzichtelijke site!! Geen bezorgkosten. Zondagavond laat besteld en dinsdag netje thuis bezorgd.

Aad 04-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

snel, sneller, snelst

Bijzonder goed geadviseerd bij onze aankoop en alles netjes afgehandeld, onder andere laagste prijs garantie. Snelle levering.

Mariska 04-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Wasdroger

Wisten zelf niet goed waar we moesten beginnen met het aanschaffen van een nieuwe droger. Goed geholpen in de winkel en zo een goede keus kunnen maken. Vragen via de email werden ook netjes en snel beantwoord. Wasdroger werd geleverd op een dag die ons uitkwam, oude droger werd gelijk gratis meegenomen en tot nu toe erg tevreden over het gekochte product. Ordernummer DH559538

Pluspunten

• Goede service
  • Thuisbezorgd en geinstalleerd
  • Oude droger gelijk afgevoerd

A.M.Everton Slui 04-10-2016 Via de website gekocht

A.M.Everton

Goed assortiment en snelle levering.Donderdag de inbouwkoelkast BKI558925 besteld en maandag geplaatst door een zeer kundige monteur. Fijne webwinkel.

Pluspunten

• .Zeer snelle levering

Jolanda 04-10-2016 Via de website gekocht

Broodbakmachine keurig, snel en op tijd geleverd

We hebben een broodbakmachine besteld en meteen ontvangen wij de emails met orderbevestiging en hoe het proces van aanlevering zou verlopen. De volgende ochtend al een mail dat de machine in de middag gekeverd zou worden en daarna een sms met tijdstip van de bezorgdienst. Een nette bezorger en het pakket tot in het appartement brengt. Een top bezorging. Top top en top.

Pluspunten

• Emails met bevestiging en sms met bezorgtijd
  • Produkt goed verpakt
  • Nette bezorger
  • Komen afspraken na

Siemens WT4H8Y76NL 04-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Siemens Droger

Zowel de aankoop en de aflevering was erg voorspoedig. Web-site is overzichtelijk opgezet en bezorgers belden mooi 15 minuten voor de aflevering van de droger op om aan te geven dat ze eraan kwamen. De aflevering en instalatie gebeurde erg professioneel en het verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen.

Pluspunten

• Aflevering en installatie

patjanss 04-10-2016 Via de website gekocht

vlotte bestelling en levering

Groot assortiment te vinden en blijkbaar ook goede voorraad. Gemakkelijk doorheen webpagina's te browsen en ook snel respons via email

Pluspunten

• Snelle levering en uitgebreide keuze
  • gemakkkelijke betalingswijze

Minpunten

• ..man alleen om diepvriezer binnen te brengen
  • een beetje onhandig gedoe..met bijna schade erbij

EDSC 04-10-2016 Via de website gekocht

Topper in verkoop - slechte logistieke partner

Ik had bestelling BKI560878 een Bosch wasdroger. Omdat het model dat ik bestelde niet meer leverbaar was krijg ik de opvolger voor dezelfde prijs. Dit was een goede deal. Alle contact met de winkel was zeer correct en prettig. Helaas werkt Bemmel en Kroon met Dynalogic - Ondanks vooraf aangegeven te hebben dat het apparaat naar de 2e verdieping moet en dat er geen lift was weigerde Dynalogic het te plaatsen. Nieuwe droger neergezet in de gang, oude nog boven en ik moet een paar sterke jongens inhuren om te sjouwen. Bemmel en Kroon heeft wel €20 hiervoor teruggestort maar zij kunnen beter een andere partner vinden, want aan een droger die in de gang staat hebben we niets.

Pluspunten

• Snel
  • goede prijs
  • alle contact zeer correct
  • Duidelijke website

Minpunten

• Logistieke partner Dynalogic
  • Alle minpunten zijn toe te wijden aan Dynalogic

Rutger 03-10-2016 Via de website gekocht

Wasmachine Zanussi ZWF71443W

Gemakkelijke site, levering op de datum die ons schikte. Op de dag van aflevering krijg je een link waarmee je je pakket kan volgen zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten. Wasmachine netjes 4 trappen hoog gebracht en aangesloten, zonder extra kosten. Top!!!

Pluspunten

• Zonder kosten naar 4 hoog bezorgen
  • Pakket volgen in de tijd

Youn 03-10-2016 Via de website gekocht

Netjes geleverd gekregen voor een mooie prijs.

Ik heb bij deze webshop een inbouw koel/vriescombi en inbouw vaatwasser aangeschaft. De producten zijn gemakkelijk te vinden op de site. Doormiddel van je criteriums kan je een juiste product uitzieken. De website gaf bij mij wel wat moeilijkheden toen ik hem op mijn smartphone wou raadplegen. Het bestelproces verloop ook soepel. Je kan gemakkelijk betalen via Ideal. Qua prijs zit Bemmel en Kroon in het lage segment. Je kan Bemmel en Kroon ook nog een mail sturen voor een offerte (heb ik gedaan omdat ik meerdere producten kocht). Hierdoor kan je misschien nog iets meer korting krijgen. De communicatie via de mail verliep goed. Je kan zelf aangeven wanneer je het graag geleverd wilt hebben. De producten waren zoals gewoonlijk netjes verpakt. Omdat ik midden in een verhuizing zat hoefde de koeriers de producten niet voor mij uit te pakken. Dat hebben ze mij wel aangeboden. Zeer netjes van ze. Order: BKI559167

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle levering

Minpunten

• Website niet smartphone vriendelijk

Lili 03-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer goede communicatie

Door omstandigheden stond de koelkast die we besteld hebben nog als bestelbaar op de site, terwijl deze uitverkocht en niet meer te leveren was. De winkel deed ons een goed voorstel met een prima alternatief die ook nog goedkoper was. De volgende dag werd de koelkast al geleverd. Toen ik vroeg of de koelkast via de achterkant van ons huis gebracht zou kunnen worden was dit geen enkel probleem. Levering was dus TOP ordernr BKI559911

Pluspunten

• Snelle communicatie via email
  • Flexibel

Minpunten

• Voorraad niet up to date

Fam. Weesenaar 03-10-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Bestelling, aflevering wasautomaat, droger, stofzuiger

Zeer ongelukkig toen onze oude wasautomaat het begaf, gingen we naar Bemmel & Kroon bij ons in de buurt. De man die ons hielp wist zoveel van wassen en drogen en vertelde geduldig alle verschillen van diverse apparaten. Uiteindelijk hebben we besloten voor een wasautomaat, droger en nog een stofzuiger. De droger stond al lang op ons verlanglijstje. Bemmel & Kroon hanteert Internet prijzen dus daarvoor hoef je niet ergens anders te shoppen en omdat we alles in 1 keer kochten, ging er nog wat extra van de prijs af. Overigens was de prijs inclusief bezorging. Daarna was alles binnen 1 dag bezorgd, naar de 2e etage gebracht en aangesloten. Mocht er onverhoopt toch nog iets zijn, dan mochten we de bezorgdienst bellen en zou men terugkomen. Een super deal en super service! Bedankt Bemmel.

Pluspunten

• Zeer goede voorlichting
  • Ruime keuze uit merken & types
  • Snelle bezorging
  • Goede service

Hofstede 03-10-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Samsung Showcase Bemmel en Kroon

Samsung Showcase tegen de laagst mogelijke prijs gekocht. Bezorging was erg goed. Werd een half uur van te voren gebeld. Aansluiting hebben we zelf gedaan; was gelukkig niet erg moeilijk. Ik kan iedereen Bemmel En Kroon aanraden.

Pluspunten

• Goed geholpen in de winkel
  • Uitstekende bezorging

De lange 01-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf vaatwasser

Ik had de vaatwasser gezien op internet en besteld in de winkel , in de winkel was het artikel niet aanwezig dus hebben ze hem besteld , je betaald geen bezorgkosten ,en de service vind ik goed,
Het was niet het eerste artikel wat ik bij dit filiaal (Cruquius ) gekocht heb , en de volgende keer ga ik daar weer heen ,

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede service

ThieuK 01-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden :-)

Vandaag zijn de nieuwe Miele wasmachine (WKR771WPS) en warmtepompdroger (TKR850WP) afgeleverd. Zeer fraaie apparaten waarvan we hopen dat ze weer net zo lang meegaan als de vorige Miele droger en wasmachine waar we ruim 15 jaar van hebben mogen genieten. Speciaal gekozen voor TwinDos en SteamCare om het maximale uit je apparaten te halen. Het orderproces bij Van Bemmel en Kroon ging vlekkeloos, mooie prijs (tsja, tis Miele...) en een zeer vlotte afhandeling. Erg tevreden. Aflevering vandaag, na twee dagen door Dynalogic. Daar kan nog wel iets aan verbeterd worden. Het logistieke proces is helemaal ok, je kunt bijna van minuut tot minuut volgen wanneer ze bij je aan zullen bellen. De heren werken snel dat wel maar je houdt je hart vast als je ziet hoe dat gaat met je dure apparatuur. Gelukkig is het goed ingepakt. Een belangrijk verbeterpunt is m.i. dat ze niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden van het apparaat. Zo kun je de droger ook rechtstreeks op een (ja, aanwezige) afvoer aansluiten maar dat was niet nodig want de nieuwe uitvinding van Miele was dat het condenswater in een reservoir kwam. Ik ben niet in discussie gegaan en heb de aansluiting later zelf even geregeld. Niet heel erg hoor maar kan dus beter. De prestaties van de apparaten kan ik nog niet beoordelen.Maar het gaat goed goed komen immers: Miele, er is geen betere!

Pluspunten

• Goed order proces
  • Snelle levering
  • Mooie prijs

Mar 01-10-2016 Via de website gekocht

Top

Handig dat je zelf kunt bepalen wanneer je je artikel geleverd wilt hebben. Zo kun je het plannen op je vrije dag en hoef je voor levering geen vrije dag op te nemen. Via de bezorgdienst zie je vanaf 8:00 's morgen hoe laat je de koerier ongeveer kunt verwachten. Je kunt het ook volgen waar hij ongeveer is en een half uur van te voren krijg je keurig een sms. Vriendelijke bezorgers. Kortom, ik zou niet weten waar ik over zou moeten klagen. Order nummer BKI560346

Pluspunten

• Levering wanneer het je zelf uit komt
  • Goede volgbare koeriersdienst

Annemarie 01-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon betrouwbare leverancier

Ik heb dit jaar 3 een product besteld bij Bemmel en Kroon en alle drie de keren was de ervaring zeer goed. De website is duidelijk, de verkoopprijzen zijn scherp en maar vooral de levering is op tijd, correct. De medewerkers plaatste de wasmachine en de droger netjes,zonder beschadigingen van het houtwerk op zolder. En zoveel ruimte hadden de mannen niet om te manoeuvreren.

Pluspunten

• Scherpe verkoopprijzen
  • betrouwbare afleverservice

Bettie 01-10-2016 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Ze komen na wat er vermeld wordt op de site. Voor 16.00 uur bestellen is de volgende werkdag echt in huis. Je kunt zelfs de bestelling volgen via de site, echt SUPER. Prijs en service uitstekend!
Keurige bezorgers ook erg prettig en oude apparaat wordt netjes meegenomen.

Bemmel&Kroon 01-10-2016 Via de website gekocht

Vrolijke aankoop

Had al eerdere ervaringen met deze shop. En die waren goed ! Dit is al weer de 4de grote aankoop. En als het aan ons ligt niet de laatste ! Goede communicatie via de mail. Helder en duidelijke uitleg dus. Bezorging erg goed door vakbekwame koeriers. En nog € 25 euro korting op het aankoopbedrag.

Pluspunten

• Goede en heldere communicatie
  • Bij vragen duidelijke vermelding van telefoonnr.

Hols 30-09-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Goed advies

Fijne winkel, met goed advies van een ervaren verkoper. Gaat niet voor de duurste artikelen, maar luistert echt wat je wensen zijn en komt met juiste advies

Pluspunten

• Goed advies
  • Gratis bezorging

Maarten 30-09-2016 In de winkel gekocht

Afzuigkap met extra service

Bosch afzuigkap gekocht ter vervanging van oude kap.
Helaas werd de kap zonder handgreep geleverd. (standaard bij Bosch bleek later)
Dit staat niet vermeld op de site van B&K.
Na een klacht hierover werd de handgreep als nog onder coulance nagezonden.
Prima service dus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede service

Swivri 30-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Bemmel & Kroon maken de kroon op hun werk waar!

Alles past bij Kroon &Bemmel, van ontvangst in de showroom tot en met de installatie van de gekochte artikelen. Goede voorlichting en informatie, goede informatie over de voortgang van de aankoop en installatie en prima inbouwservice.

Pluspunten

• Ontspannen rondkijken in de showroom.
  • Vakbekwame verkopers.
  • Niet opdringerig.

Saskia 30-09-2016 Via de website gekocht

Snelle & goede service bij aanschaf inbouwvaatwasser

Op zondagavond had ik via de website bij Bemmel&Kroon een Bosch vaatwasser besteld. Al de volgende dag werd gebeld voor het maken van een afspraak voor de inbouw . Woensdag was deze al ingebouwd. Super nette en snelle service.

Pluspunten

• Snelle service
  • Heldere communicatie
  • Vriendelijke en nette afhandeling

MB 29-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Na 15 jaar toe aan een nieuwe magnetron. Snel een gevonden, maar vond hem te duur. Even verder gezocht en kwam op Bemmel en Kroon uit, waar hij 100 euro goedkoper was!
Snelle, duidelijke communicatie. Levering was snel en keurig verzorgd. Ik ben heel tevreden en bij een volgende aankoop kijk ik zeker eerst op Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• prijs
  • communicatie
  • levering
  • website

Alinda Wit 29-09-2016 Via de website gekocht

Top! - kennis van zaken - gratis bezorging en installatie

- Een dag na bestelling konden de wasmachine en droger worden geleverd, wat geweldig was omdat de oude machine het had begeven.
- Gratis bezorging en installatie
- Direct antwoord op al je vragen. Er werken mensen met hart voor de zaak bij Bemmel en Kroon - je krijgt in een mum van tijd antwoord op vragen, ook na kantooruren. Heel fijn.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Peet 29-09-2016 Via de website gekocht

super geregeld

al eerder een wasmachine bij Bemmel en kroon Besteld nu een vaatwasser, de service is nog steeds uitstekend, op tijd bezorgd, kortom dik tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

R.Sonnemans 29-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachnine ZWF81463W Zanussi

Op zondag besteld en dinsdag al in huis gaat echt snel dit is de tweede keer dat ik iets koop online via Bemmel en Kroon en de service is echt goed alles gaat dan ook naar wens.

Ivo 29-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

We hadden een LG koelkast besteld, welke niet direct op voorraad bleek bij Bemmel en Kroon, maar de levering rechtstreeks uit LG ging snel en we hadden alsnog binnen een paar dagen de koelkast in huis.

J de Bruin - Borg 29-09-2016 Via de website gekocht

Prima service

Prima service ook na de betaling. Hulpvaardig en meegedacht over de te leveren goederen. Prima keuze in de online shop en goed bereikbaar per telefoon en per email

Pluspunten

• service
  • keuze

Eric Hermans 29-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Neckar 24

Amerkaanse koelkast

Zeer uitgebreide keuze in Amerikaanse koelkasten, waar wij naar op zoek waren, maar ook een ruime keuze in andersoortig witgoed.
We werden zeer goed geholpen bij het maken van de juiste keus en kregen ook nog eens een extra korting.
Aflevering van de Amerikaanse koelkast ging volgens het boekje en alles werd keurig afgehandeld en afgevoerd.

Pluspunten

• ruime sortering keuken aparatuur en keukens
  • goede deskundige hulp
  • vriendelijk personeel

hobbybobby1995 29-09-2016 Via de website gekocht

Samsung koelvries rb41j7059sr/ef streling voor het oog!

Perfecte ogende site, duidelijke informatie, goede en directe communicatie en bovendien de goedkoopste aanbieder dankzij de kassakorting die je bijna nergens nog eens op de al lage prijs krijgt! Vragen worden direct via e-mail beantwoord, kortom perfecte service voor de goedkoopste prijs!

Pluspunten

• goed ogende, duidelijke en overzichtelijke site
  • perfecte service
  • goedkoopste aanbieder met de extra kassakorting
  • supersnelle levering en communicatie
  • kortom goede wijn behoeft géén krans!

Minpunten

• géén enkel minpunt.

Henk 29-09-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachine

wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de website er makkelijk en duidelijk benaderbaar is. Bovendien was dit ook de winkel die voor ons voordelig naar voren kwam. De levering was goed! Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de spullen worden geleverd. Echt een aanrader!

Pluspunten

• duidelijke en makkelijk toegankelijke website
  • levering van de wasmachine goed met tijdmeldingen
  • vriendelijk personeel dat machine aflevert

John 29-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met uitstekende service

Bemmel & Kroon was niet helemaal nieuw voor ons. De site is zeer overzichtelijk en de koelkast van onze keus was makkelijk te vinden. Het hele order proces verliep vlekkeloos met zeer veel info per email. We hebben ook nog extra kassakorting gekregen terwijl de prijs al de laagste was in Nederland!
De levering van de koelkast was precies volgens afspraak en neergezet op de plek die we wilden.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • snelle levering
  • uitstekende communicatie

Conny 29-09-2016 Via de website gekocht

Goed advies

Omdat wij een klein huis hebben en geen enkele ervaring met een wasdroogcombinatie, hadden we wel advies nodig. Voor onze situatie is de wasdroogcombinatie van AEG L99696HDW de beste keus. De aflevering op de derde etage, zonder lift was geen probleem en het apparaat is gebruiksklaar afgeleverd. Hij doet het prima! Goede keus!

Pluspunten

• Goed advies
  • Keurige aflevering

Mia Reijnders 29-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Amerikaanse koelkast/diepvriezer

Deze shop heb ik gekozen omdat het een van de goedkoopste was, geen verzendkosten en een gebruiksvriendelijke shop inzake keuzes extra service, teruggave oud artikel.
Supergoede levering, snel en helemaal te volgen wanneer je artikel geleverd wordt tot op de minuut, vriendelijke en behulpzame vervoerders die ook zeer behulpzaam waren toen bleek dat er lichte beschadiging was bij aankomst artikel. Omdat er maar een lichte beschadiging was hebben we besloten om het artikel te behouden en er werd niet moeilijk gedaan over de korting die we hiervoor ontvingen

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke shop
  • Vervoersbedrijf
  • Heel mooi artikel
  • Uitleg bij plaatsing

Minpunten

• Artikel had beter ingepakt moeten worden

Steven Weiler 28-09-2016 Via de website gekocht

An easy and smooth replacement of my washing machine

During searching for a replacement Washing machine Bemmel and Kroon came up with the best price I could find. The order was promptly acknowledged and the delivery date was spot on. Who said you need to pay more for a good service?

Pluspunten

• Great transporter company.
  • Very good communication

Anne 28-09-2016 Via de website gekocht

Eerlijk, betrouwbaar deskundig en ook nog goedkoper!

Eerlijk, betrouwbaar, deskundig en ook nog goedkoper. De allernieuwste wasmachine die ik bestelde was 242 euro goedkoper (oa vanwege een webkorting van 100 euro) dan de bekende grotere leveranciers die zeggen dat ze de goedkoopste zijn. Nadat levering van deze allernieuwste wasmachine op zich liet wachten vanwege de vakantieperiode van de fabrikant, kwam Bemmel en Kroon met een goed alternatief. We hebben overigens toch gewacht omdat de prijs echt zoveel goedkoper was dan van de concurrenten. We werden netjes gebeld nadat we niet gelijk op de mail reageerden dat de wasmachine binnen was om af te leveren. Toen we de leveringsdatum pas 2 weken later wilden hebben, was dat ook geen probleem. De wasmachine draait inmiddels naar alle tevredenheid op volle toeren!

Pluspunten

• goedkoper
  • zeer behulpzame deskundige medewerkers
  • betrouwbaar

Arie 28-09-2016 In de winkel gekocht

prima service

Prima voorgelicht in de winkel door vakbekwame verkoper. Snelle levering en goede administratieve afhandeling. Prettig geholpen. Aanrader.

Pluspunten

• vakbekwaam personeel
  • snelle levering

Devries 28-09-2016 Via de website gekocht

Goede levering & service

Online hebben we gezocht naar een vaatwasser die het best bij ons pastte. Daarna gekeken naar de beste prijs. Icm plaatsingskosten. Na de bestelling en betaling konden we afspreken welke dag de vaatwasser geleverd werd. Op de dag van de levering kregen we een halfuur voor de levering een telefoontje dat ze in de buurt waren zodat we optijd thuis konden zijn. De monteur was vriendelijk en hielp ons goed met adviezen over een aansluitingsprobleem. Advies overgenomen en apparaat en waterafvoer werken zeer goed. De monteur werkte keurig en nam de oude vaatwasser mee om aanvoeren.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede communicatie
  • Voordelige montageprijs

Edwin A 28-09-2016 In de winkel gekocht
Cruiqius

Snel en simpel

Spullen op voorraad, snelle levering, goede prijzen, personeel dat weet wat ze verkopen, al met al een heel goede ervaring bij Bemmel en Kroon

Ordernummer CRQ559989

Pluspunten

• Leverings snelheid
  • Winkel personeel