Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

avuflora 11-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Eerst op internet gekeken, maar je ziet alles toch even graag in het echt. En dat kon uitstekend in de winkel. Ideaal!

Eenmaal in de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen en de aflevering kon plaats vinden op de door mij gekozen dag en zelfs op mijn voorkeurstijdstip. Zelfs werd ik nog drie kwartier van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen.

Wat een keuze! En wat ik zocht was er bij.

Zeer tevreden over het verloop van de aankoop en installatie.

Het gemak en de service zijn een groot voordeel.

fcjscheepers 11-08-2013 Via de website gekocht

Heldere website, kinderlijk eenvoudig bestelproces.

Alles correct en tijdig geleverd.

Uitgebreid assortiment waarvan veel op voorraad en dus korte levertijden.

Alles correct geleverd en gefactureerd, kunnen andere winkels wat van leren.

bvdbeemd 10-08-2013 Via de website gekocht

gewoon goed, op tijd geleverd zoals afgesproken. Krijgt 's morgens mail hoe laat je ze kunt verwachten, gewoon super!

aart035 10-08-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Deze review gaat over de winkel van Bemmel & Kroon zelf . De vriezer die ik er kocht heb ik pas een paar dagen in bezit en dus kan ik daar geen oordeel over geven. Aankoop ging allemaal heel gemakkelijk. Goede hulp in de winkel en er werd gekeken naar wat ik wel of niet nodig had mbt de aankoop. Er werd niet aangestuurd naar een duurder product enz. Personeel goed op de hoogte en duidelijke info. Levering ging goed na eerst een mail met tijd enz en er werd ook nog een half uur van te voren gebeld vlak voor de aflevering !!

tes11 10-08-2013 Via de website gekocht

Je kiest makkelijk een product naar keuze op de gewenste dag van levering.

Om 02.00 's nachts een mail gekregen dat de bestelling tussen 08.30 en 10.30 zou komen. Wij moesten ons 's ochtends enorm haasten om op tijd bij ons nieuwe huisje aanwezig te zijn.
Een halfuur van tevoren kregen we een belletje dat ze eraan kwamen en hoe lang het ongeveer nog zou duren, dit was wel erg fijn.

Ruime keuze

Fijne service, ondanks de latere mail, goede producten.

AvanderZwan 10-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Bij dit bedrijf goeie service zonder extra bijbetalingen voor ieder dingetje. Meedenken met de klant.

Aardige goedluisterende niet pusherige verkoper. Prijs goed concurrerend. Uitgebreid assortiment. Levering op tijd, van tevoren gemeld, door twee aardige en behulpzame bezorgers

Een prachtige winkel.

Hele goede ervaring met Van Bemmel en Kroon. Geen minpuntje maar een advies is dat je de winkel als zodanig niet direct als winkelpand kunt herkennen. Het lijkt meer op een kantoorpand. Op de voorgevel staat alleen internet winkel.Het is dat er waving tubes voor de deur stonden. We twijfelden toch nog maar zijn uiteindelijk naar binnen gestapt. Dan zie je ineens een enorme trap en vraagt je af, "ben ik wel goed". Boven gekomen was het echt een prachtige winkel. Ga zo door en ik kom in de toekomst zeker vaker shoppen

Marcelfm 10-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Snelle service, grote showroom en internetprijzen!

Prima, snelle service inclusief plaaten binnen een week. Ze hebben zelfs het granietenblad ter plaatse op maat gemaakt voor de gasplaat.

Ruim assortiment, hadden we helemaal niet verwacht. Van koelkast t/m buitenkeuken, wasmachines, etc.

Zeer tevreden over dienstverlening

Vriendelijke en snelle service. Aflevering en plaatsing netjes gedaan en dat alles voor de internetprijzen.

DvanderStarre 10-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, duidelijke afspraken en daar ook aan gehouden. Specifiek de vermelding wanneer er geleverd wordt was prima, Een uitstel van 1 uur werd keurig netjes gemeld via de Track & Trace code van het vervoerbedrijf

Het meenemen van het oude apparaat is een prima service. Verder is apparatuur neergezet waar ik hetnodig had, dat was dus net wat verder als volgens afspraak. Prima

Meer als voldoende keus

Geen enkel op/aanmerking. Let wel dat dit het bestel en leverproces betreft. Ik heb nog geen aanspraak hoeven te doen op het service proces.

Men heeft gedaan wat men belooft had. Met name het gedetailleerde inzicht m.b.t. van het aflevermoment en het meenemen van het oude apparaat vind ik erg sterk.

timchr 10-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Ruim voldoende keus in de winkel. Alles staat ook zeer overzichtelijk in de winkel.

We zijn keurig geholpen en geadviseerd. Men nam ook de tijd voor ons, en wist precies waar we op moesten letten. Het ging om een inbouw koel/vries combinatie. Maar deze combinaties passen niet zomaar in elke keuken.

We zijn prima geholpen, en de gemaakte afspraken zijn netjes nagekomen. Ook de monteur die kwam voor de montage was duidelijk een vakman.

Bobdebruijn 09-08-2013 In de winkel gekocht
De winkel van Bemmel en Kroon in het Forepark.

Bemmel en Kroon heeft erg veel in voorraad en de verkoper was zeer deskundig in zijn advies. Dit alles maakt een keuze maken welk apparaat je nodig hebt zeer gemakkelijk.

De aflevering was precies zoals gepland en de plaatsing van de inbouw koelkast gebeurde zeer snel en vakkundig.

De showroom van Bemmel en Kroon in het Forepark straalt klasse uit en heeft een zeer groot assortiment aan keukens en keukenapparatuur.

Je wordt bij van Bemmel en Kroon geholpen zoals je wenst geholpen te worden. Deskundig, vriendelijk en voorkomend.

Ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon en ga ervan uit, dat dit ook in de toekomst zo zal zijn.

S de Haan 09-08-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

Initiatiefrijk en vriendelijk personeel. Snel de juiste keuze kunnen maken.

Bemmel en Kroon regelde alles voor ons en hield ons prima op de hoogte. In 3 dagen was apparatuur afgeleverd en oude apparaat werd meegenomen.

Afhankelijk van afstand winkel/afleveradres.

zie voorgaand commentaar

henkannet 09-08-2013 Via de website gekocht

Product makkelijk te vinden op website. Bestelproces duidelijk en gemakkelijk. Zeer snelle respons van de verkoper.

Snelle levertijd volgens afspraak.

Prijs zeer concurrerend. Laatste versie wordt geleverd voor zelfde prijs

Voldoet aan alle verwachtingen

Snelle respons op bestelling en korte levertijd

rijswijk37 09-08-2013 In de winkel gekocht
forepark den haag

goede uitleg van het apparaat op een vriendelijke manier

ruim voldoende assortiment in verschillende prijsklasse

enorm veel keuze op allerlei fronten:het hele keukengebeuren,vloeren,los witgoed, echt fantastisch!!

alles wordt aangesloten door de bezorgers, prima, maar er waren een paar kleine onderdelen nodig,die de bezorgers niet bij zich hadden.zoiets lijkt mij toch wel noodzakelijk dat het in de bestelauto aanwezig is.

Swivri 09-08-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goede informatie over aankoop en goede service bij installatie inbouw koelvriezer

Ruime keuze in merken en assortiment.

Prima service tegen een goede kwaliteit- prijsverhouding!

Geen op- of aanmerkingen of verbeterpunten.

mspanjaart 08-08-2013 Via de website gekocht

Wij zijn ontzettend klantvriendelijk geholpen. We wilde de nieuwste Miele wasmachine bestellen en hier bleek een levertijd op te zitten. Steeds schoof Miele deze naar achteren. Bemmel en Kroon informeerde mij steeds keurig en deed er alles aan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bezorging was ook erg goed. Alles aangesloten. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Zeer klantvriendelijk en super behulpzaam. Bezorgdienst is ook een feestje. Wordt gratis naar de tweede verdieping gebracht, geinstalleerd en getest op werking. Zoals het hoort!!

Wij zijn ontzettend klantvriendelijk geholpen aan de telefoon. We wilde de nieuwste Miele wasmachine bestellen en hier bleek een levertijd op te zitten. Steeds schoof Miele deze naar achteren. Bemmel en Kroon informeerde mij steeds keurig en deed er alles aan om het zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bezorging was ook erg goed. Alles aangesloten. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

MarielleLommen 08-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke afspraken en perfecte aflever en aansluitservice. Nemen de verpakking en eventueel de oude machine mee terug. Onze complimenten.

lfeitsma 07-08-2013 Via de website gekocht

We zijn heel goed en zorgvuldig geïnformeerd over de aflevering van onze wasmachine.

Het apparaat is binnen 24 uur heel correct, snel en zorgvuldig afgeleverd.

Bij iedereen die ik een goed bedrijf wil aanbevelen: Onverwacht, heel prettig zaken gedaan!

Gestroomlijnde service. Telefonisch en online zeer goed geïnformeerd over de levering.

yayahoo 07-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk vanachter je Pc bestellen en meteen antwoord

Mail service perfect, doch chauffeur wist niet eens wat hij moest leveren en ook conform mail wisseling geen belletje 1/2 uur vooraf gepleegd.

Attentie via de mail perfect,

Levering conform mailwisseling binnen tijdsbestek doch geen belletje vooraf door de chauffeur wat conform mailwisseling en advertentie gebeurt zou moeten zijn.

otmar 06-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen > Betalen > Bezorgen is uitstekend op elkaar afgestemd. De mails zijn duidelijk en volledig. Prima webshop.

bart mutsaars 06-08-2013 Via de website gekocht

We kregen zonder bijbetaling een duurder apparaat geleverd. De bestelde was nl tijdelijk niet leverbaar.

We hadden net voor 3 uur besteld ; en inderdaad de volgende dag was ons apparaat al in huis.

Martijn_1979 06-08-2013 Via de website gekocht

snelle beantwoording van vragen

Snelle service, scherpe prijzen en vriendelijke mensen.

nannol 06-08-2013 Via de website gekocht

De site is helder en overzichtelijk

Alles wordt en 1 keer geregeld. Oude apparatuur wordt desgewenst meegenomen en het nieuwe apparaat wordt geinstalleerd. Na mijn negatieve ervaringen op internet bij andere bedrijven betaal ik nooit vooruit. Hier kan je zonder extra kosten pinnen wij de chauffeur. TOP!

Bestelling gedaan via de website. Diverse berichten terug ontvangen (factuur bevestiging etc). op de dag van aflevering kreeg ik een mailtje waarin het tijdstip van leveren bekend werd gemaakt (tijdspanne van 2 uur). Het product is netjes binnen deze aangegeven tijd afgeleverd

Rob Glaser 06-08-2013 Via de website gekocht

Supereenvoudige bestelprocedure, afrekenen per ideal en zelf opgeven op welke datum je de aflevering wenst

Goede voorlichting over het bezorgtijdstip. Zeer correcte aflevering met meenemen van het oude apparaat

Grote keuze en schappelijke prijzen

Peterpan2 05-08-2013 Via de website gekocht

Deze firma stond als goedkoopste genoteerd voor het product dat ik zocht op vergelijk.be. Met één klik kwam ik op hun site, deed mijn bestelling en klaar was Kees! Ik hoefde zelfs niet op voorhand te betalen!

De levering was gratis, de extra's ook: het ging om een koelkast die op de eerste etage moest geleverd worden.

Ik zocht een bepaald type koelkast dat op Test-Aankoop als Beste Koop was gekozen. Dat was in voorraad, dus meer hoefde ik niet te weten.

Ik ben tevreden met mijn product, dus waarom zou ik hem niet aanbevelen?

Ik was over de hele lijn tevreden wat de winkel betreft. Een klein minpunt was de levering, maar die werd door een onafhankelijke firma uitgevoerd: de levering was uren later dan beloofd, één van de twee mannen liet de koelkast van op geringe hoogte vallen, wellicht uit vermoeidheid of overhaasting én zij spraken gebrekkig Nederlands, waren eigenlijk Franstalig. Maar er was wel contact tussen mij en die firma tussendoor om de tijd van de levering nauwkeuriger te kunnen vaststellen. Een half uur voor aankomst belde men mij ook vanuit de bestelwagen, wat dan toch weer een pluspunt is (de firma noemt "Fiege BV").

doornrvan 05-08-2013 Via de website gekocht

Alles direct gevonden en leverbaar

Vragen erna goed beantwoord

Direct op voorraad

Prettige en correcte afwikkeling voor goede prijs

Prettig contact, levering correct volgens afspraak

worrel 05-08-2013 Via de website gekocht

website (productinformatie en vergelijkingsmogelijkheid) mag wel een update gebruiken

snel en duidelijk contact

Louis van der Vooren 05-08-2013 In de winkel gekocht
Cruqius

Na de Bosch site en die van B&K te hebben bezocht de definitieve uitleg en keuze gemaakt bij B&K te Cruqius.
Prima geholpen en men nam alle tijd .

Omdat de nieuwe combi oven /magnetron iets andere maatvoering had door B&K doorverwezen naar hun vaste montage bedrijf AJ TEC .
Afspraak gemaakt en op de dag werden we een half uurtje van te voren gebeld met de juiste aankomsttijd.
De monteur Dennis verdient een 10 met griffel !
In alle opzichten uitstekende service en hulp!

Kijk naar de site en je ziet dat ze bijna alles hebben of zsm kunnen bestellen

In prijs de goedkoopste en in service de beste !

josien5 05-08-2013 Via de website gekocht

Ideaal dat je na levering per pin kan betalen!

Heldere en duidelijke berichtgeving.

Super snelle service, erg handig en prettig.

Prettige en heldere berichtgeving via mail. Van te voren was erg duidelijk wat, wanneer en hoe qua levering. Buitengewoon kundige en vriendelijke monteur, absoluut ook een plus!

westenkiest 04-08-2013 Via de website gekocht

De verkoopprijs werd direct aangepast nadat bleek dat hetzelfde artikel bij een andere (web)winkel goedkoper werd aangeboden

Het artikel werd binnen de levertermijn afgeleverd op het van tevoren afgesproken tijdstip. Zeer correct.

Biljart 04-08-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ben in de winkel goed geadviseert.
Wat mijn beslissing makkellijk maakte

Goede service werd gratis thuis bezorgt
en keurig afgeleverd door vakkundig
personeel.

Voldoende keus in het product wat ik zocht

Mijn ervaring hartelijk ontvanst goed advies voldoende keus een aanrader!!!!

Ben tevreden over de benadering over het door mij aangekochte produckt verder niet echt rondgekeken.Dus een prima zaak.

Kaaskop84 03-08-2013 Via de website gekocht

Snel geleverd, levering geschiedde via fiege. Koelkast werd geleverd tot in mijn keuken. Nette afhandeling van bemmel&kroon. kon van te voren bezorgdag bepalen en werd via mail netjes uitgelegd hoe ver de bestelling was. Kreeg er nog een gratis ice mate bij ook. Goede winkel tot nu toe aangezien het apparaat nog maar 2 dagen in bezit is. Heb nog geen after-sale service nodig gehad.

F.G. van der Voorn 03-08-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Overzichtelijk showroom die correspondeert met website

Klantvriendelijk en deskundig advies

Ruime sortering

Gunstige prijzen en ruim assortiment

Aan te bevelen.

jvankooperen 02-08-2013 In de winkel gekocht
zoetewoude-rijndijk

Geen op merkingen alles goed.

VTC 02-08-2013 Via de website gekocht

Ric19k 02-08-2013 Via de website gekocht

Besteld via de site, kiest zelf een bezorg datum!

Krijgt netjes de avond van te voren mail met daarin het tijdsframe dat ze langskomen, 15 min voordat ze er zijn geven ze netjes een telefoontje

c.gort 02-08-2013 Via de website gekocht

Ik heb telefonisch besteld omdat ik nog wat vragen had. Kreeg duidelijke informatie en werd snel geholpen.

Toen ik belde, hoefde ik niet lang te wachten, werd vriendelijk en accuraat geholpen. Ook over de transportservice ben ik meer dan tevreden.

Ik kon uit een ruim assortiment kiezen en heb op deze site een koelkast gevonden met een hoogte die ik nergens anders kon vinden.

Zie boven.

Ik zocht naar een koelvriescombinatie met een bepaalde hoogte, heb dagen op internet gezocht, maar kon niet precies vinden wat ik zocht. Tot ik op de site van deze winkel keek, toen had ik al snel " mijn" koelkast gevonden. Dat vond ik heel bijzonder!

cybergabi 01-08-2013 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen.

Beste online winkel voor witgoed. Ze hebben een extra service die aflevert tot in de keuken, aansluit, tips geeft, en alles helemaal gratis. Zo kan het ook!

Goede keuze uit verschillende modellen, goede informatie over specificaties enz.

Ik ga witgoed nooit meer bij een andere webwinkel kopen.

Vriendelijk personeel aan het telefoon, betrouwbare termijnafspraak, super informatie over levertijdstip, en extra goede afleverservice. Heel klein min: Mijn informatie over de achteringang op begane grond met lift die ik met mijn bestelling heb geplaatst word niet doorgegeven naar de leverancier. Dus hebben ze de voordeur genomen met 12 hoge stapjes - niet makkelijk met een grote koelkast bij deze hitte.

Irene S 01-08-2013 Via de website gekocht

Via de website kieskeurig naar de website van Bemmel en Kroon, heel overzichtelijk en snel het juiste artikel te bestellen

Zaterdag avond wasmachine besteld, dinsdag al geleverd, link met geschatte levertijd is te volgen en 10 min. van te voren een telefoontje, netjes boven gebracht en uitgepakt,allemaal prima

Helemaal tevreden

De winkel is goed omdat hetgoede product op de beloofde datum en tijd is bezorgd, ter plekke betaald en netjes afgeleverd.

jabrou 01-08-2013 Via de website gekocht

Website is goed toegankelijk en laat keuze makkelijk maken. Daarnaast is levering snel en met heldere afspraken conform uitgevoerd.

goed

uitgebreid en m.i. geschikt voor elck wat wils

In zijn geheel goed maar een aanduiding dat het eventueel omzetten van de deur met scharnier naar de linkerkant door een vakman (extra kosten) gedaan moet worden is op zijn plaats.

doornrvan 01-08-2013 Via de website gekocht

Liep allemaal vlot, goede berichtgeving

Keurig op afgesproken tijd bezorgd

Goede prijs, goede service

Het gezochte artikel tegen goede prijs aanwezig en volgens afspraak geleverd.

Riesj68 01-08-2013 Via de website gekocht

Alles wijst zich van zelf. Hele goede communicatie. Zowel van het bedrijf als de leverancier Fiege.

Qua bestelling en levering heel goed. Levering is erg netjes en volgens afspraak gebeurd. Mail met indicatieve levertijd (en datum), een half uur voor levering nog een tel. bevestiging door de bezorgers. Ik hoop niet dat ik de garantie hoef te gebruiken, dan blijkt natuurlijk pas de daadwerkelijke service.

Heel uitgebreid assortiment. Veel op voorraad.

Horas 31-07-2013 Via de website gekocht

Het hele proces, van kiezen tot afrekenen is simpel zonder een account te hoeven aanmaken.

Omdat het bestelde artikel niet bij de fabrikant leverbaar was werd ik gebeld met het verzoek of ik genoegen wilde nemen met een ander model. Deze had dezelfde technische specificaties maar stond in de winkel voor een hogere prijs, ik hoefde echter niets extra bij te betalen.
Daarbij wordt je vooraf in kennis gesteld wanneer het product wordt afgeleverd

Er is in de winkel online (maar ook fysiek) een ruime keus van producten.
De prijzen van de producten liggen daarbij vaak nog onder de prijzen van andere witgoedzaken.

takkeboom 31-07-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Het vinden van een product in de webshop van Bemmel en Kroon is super makkelijk. Gewoon zoeken op het typenummer van het product dat je voor ogen hebt en je krijgt gelijk te zien waar je het kunt bezichtigen.

Goede service. Ik had een bepaald type koelkast op het oog maar die was niet meer leverbaar. Ze vertelden me meteen wat het opvolgend model was.
Ook met mijn wasdroger kwam ik uit op net een iets ander type d.m.v. het advies van de verkoper (en nee, dat pakte niet direct duurder uit).

De levering was precies op tijd. De avond van tevoren kreeg ik nog een bevestigingsmail m.b.t. de levertijd. 15 minuten voordat de bezorgers voor de deur stonden, kreeg ik ook nog en belletje.

De wasmachine en droger zijn netjes naar de 2e verdieping gebracht (geen lift dus dat was sjouwen voor die gasten). De koelkast mocht, gelukkig voor hun, op de begane grond blijven.
Alles is uitgepakt en het verpakkingsmateriaal hebben ze gelijk afgevoerd.

Zeer veel te vinden in de webshop. Ik ben ook wezen kijken in Zoeterwoude. Daar kun je redelijk verdwalen tussen alle verschillende apparaten die ze hebben staan. Keuze genoeg dus.

Alle positieve reviews die ik van Bemmel en Kroon heb gelezen, kan ik alleen maar bevestigen. Zelf zou ik er zo weer naartoe gaan als ik weer iets nodig had. En daarom zou ik de winkel ook zeker willen aanbevelen aan anderen.

Zoals individueel bij de verschillende onderdelen al aangegeven... - goede webshop - zeer goede service, zowel aan de telefoon als in de winkel - zeer veel producten voor hele scherpe prijzen!!! Al met al een winkel om aan te raden.

anvstr. 31-07-2013 Via de website gekocht

ik ben zeer tevreden over het geleverde produkt en de afhandeling er van

aan iedereen in mijn omgeving omdat alles netjes geregeld word ik ben zeer tevreden

gerwes65 31-07-2013 Via de website gekocht

prima de verzending kunnen volgen correct
afgeleverd en op tijd

krekel1970 31-07-2013 Via de website gekocht

Alles is goed via internet te regelen en te volgen.

Super! Het tijdvak van bezorging was klein en tijdig bekend. Werden zelfs 5 minuten van tevoren gebeld.

Heb gevonden wat ik wilde hebben.

Perfecte service, van bestelling tot plaatsing.

josjepollmann 30-07-2013 Via de website gekocht

Heel eenvoudig gevonden wat ik zocht en direct leverbaar. Goeie berichtgeving over aflevering/bezorgingstijdstip

geweldige inzet van de 2 bezorgers bij naar boven krijgen van de loodzware Miele over moeilijke 'amsterdamse' trappen, vakkundig zoeken naar oplossing voor de aansluiting, afvoering van oude Miele. Wat een goeie mannen, harde werkers zeiden onze kleinkinderen die op bezoek waren..!

gevonden wat ik zocht

succesvolle aanschaf

alles ging van een leien dakje, zorgvuldig en betrouwbaar.

Lahja 30-07-2013 Via de website gekocht

Online te bestellen, volgende dag in huis, perfect

De monteurs waren erg vriendelijk en hadden razendsnel mijn wasmachine aangesloten. De oude werd meegenomen. Ze hebben zelfs de vaatwasser die ik al had teruggeplaatst en aangesloten. Ik kon bij aflevering met pin betalen, makkelijk.

Ik zou deze zaak zeker aan anderen aanbevelen

Djpm 30-07-2013 Via de website gekocht

Via internet

Correcte afspraak , indien een andere leveringsdag dan wordt je nog extra opgebeld

Door de correcte aflevering en gemaakte afspraak

Je moet niet op voorhand betalen

Margot68 30-07-2013 Via de website gekocht

Internetwinkel goed telefonisch bereikbaar op een gewoon nummer. Medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam. Service uitstekend, levering heel snel, after-sales heel goed en (ook belangrijk) hele lage prijzen.