Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Herman Plukaard 24-12-2017 Via de website gekocht

Ouderwetse service bij een moderne webshop!

Een service waar je stilletjes op hoopt en to h gekregen!
Ongecompliceert, vriendelijke en terug gebeld worden als het wordt toegezegd.
Van Daniele wordt je gewoon vrolijk om een product aan te kopen.
Levertijd supersnel en volgens afspraak.
De bezorgdienst doet precies wat er wordt afgesproken.
Ze bestaan nog dit soort bedrijven en medewerkers!

A. Gielis 24-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitgebreide keuze
Makkelijk gezocht artikel te vinden
Eenvoudige procedure
Snelle afhandeling
Extra snelle levering
Nog nooit zo goed en correct geïnformeerd over de levering

Yasmine 23-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Waanzinnige snelle service een dag voor kerst!

Doordat een ander bedrijf zn afspraken noet nakwam, kwamen wij 2 dagen voor de kerst nog even een gasfornuis kopen, want de oude had de geest gegeven en we zaten al 2 dagen zonder. Fornuis uitgezocht en de dag voor kerst werd deze zoals afgesproken geleverd in de ochtend. Mooi op tijd om haar eerst te testen voor de kerstmaalrijd erin ging. Hartelijk dank voor deze snelle uitstekende service.

Sam 23-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer vriendelijk geholpen. Wel jammer dat er niet standaard bij de condensdroger een slangetje zat voor in de afvoerpijp. Dit moet weer apart aangeschaft worden en dat was niet duidelijk bij de bestelling.

PietG 23-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en plaatsing

Voor de koelkast die wij hebben wilden was Bemmel en Kroon de goedkoopste. En gisteren besteld en vandaag geleverd en dat in deze drukke dagen voor Kerst is helemaal top. Ook kon de besteldienst helemaal worden gevolgd en de levering was dik op tijd.

Azefanja 23-12-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon: geweldige indruk achtergelaten in alles!

Buitengewoon uitstekende webshop, waar in blind vertrouwen iets kunt kopen. Ik raad het iedereen aan!

Gerard Peters 23-12-2017 Via de website gekocht

Fijn geholpen top

In na volging op eerdere bestelling waar wij goed zijn geholpen en niet te duur is het een prettige waar ik in 1975 mijn eerste koelkast heb gekocht toen de winkel nog gewoon Kroon heten en in Rijswijk zat

Harry 22-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Makkelijk gevonden en besteld voor de goedkoopste prijs op het net.
Telefonisch goed bereikbaar en eerlijke informatie.

Ad 22-12-2017 Via de website gekocht

prijs en kwaliteit

zag toevallig hun aanbieding....was voor mij onbekend webwinkel/bedrijf maar zag er goed uit op het web...met goed bedoel ik betrouwbaar..

Ruud langen 22-12-2017 Via de website gekocht

Konden direct leveren terwijl dat bij anderen pas na kerst kon. Dus let op wanneer leveryojd op 1-2 dagen staat is het product vaak pas veel later lebrrbaar. BEMMEL KROON heeft voldoende op eigen voorraad.

Schuijt 22-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super Service

Gekeken voor een nieuwe machine en hier in de buurt kwamen ze als gunstigste uit de bus.
Goede voorlichting in de winkel en een snelle levering door nette en bekwame medewerkers.
Geen 10 omdat er geen uitleg over de machine werd gegeven bij aflevering, verder gewoon top

Paul 22-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Zoals het hoort

Ondanks goede site toch even de vaatwasser willen bekijken alvorens aan te schaffen. Buitengewoon complete winkel. Goede service en correct advies.
Levering op tijd en goede montage service.

Henri van de Ruitenbeek 22-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het bestellen van het product ging soepel en eenvoudig. De communicatie over en de levering waren uitstekend. We werden goed en helder geïnformeerd met een duidelijke tijdsindicatie van levering. Echt heel tevreden.

Cho 22-12-2017 Via de website gekocht

Administratief waren ze matig

Na bestelling en betaald te hebben, kreeg ik later een telefoon van ze dat de betaling mislukt was. Wel fijn dat ze belde, maar ze was zeer overtuigt dat betaling mislukt was. Kreeg als optie om bestelling te annuleren of door te laten gaan, maar dan stuurde ze een nieuwe ideal betalingslink.

Ik wou dat bestelling door ging en ik zei dat ik even nakijken of betaling gelukt was of niet. Kreeg als commentaar daarop van "Betaling is zowiezo mislukt." In plaats van weer te betalen, nam ik contact op met mijn bank en die zei dat betaling goed was gegaan. Belde weer terug naar Bemmel en Kroon en zei dat het juist wel gelukt was, na controle met hun administratie bleek dat het toch wel goed betaald was. Zonde van iedereens tijd.

Product kwam wat iets later aan dan geplanned, maar dat kan Bemmel en Kroon zelf niets aan doen. Verder was alles wel goed gegaan.

C.j.van Tricht 22-12-2017 Via de website gekocht

Goed nakomen van gemaakte afspraken

De afspraken correct nakomen en vriendelijk personeel,levering volgens afspraak,duidekijke site en bezorging met juiste tujdsplanning

Martin 22-12-2017 Via de website gekocht

Mooie aanbieding!

Goede uitleg op de site! Levering op afgesproken tijd. Mooie aanbiedingen te vinden op de site van Bemmel&Kroon.

Jos 22-12-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Prima winkel met een uitstekende service
Op de afgesproken datum is mijn bestelling keurig afgeleverd door een transporteur die goed te volgen is en vlak voor aflevering een melding geeft via een sms bericht.
Mooi meegenomen, bij het afrekenen kreeg ik ook nog een kassakorting van 10 euro.

JG Adriaans 22-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en perfecte levering!

De website was snel en duidelijk ingedeeld. Levering was de volgende dag, en perfect georganiseerd met track & trace. Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

R.van lunenburg 21-12-2017 In de winkel gekocht

Prima prijs/kwaliteit

CRQ650690
Paar maanden geleden hier een Samsung wasmachine gekocht. Erg tevreden over complete afhandeling en service.
Nu net voor de kerst ging helaas mijn Siemens droogtrommel kapot. Geen moment getwijfeld om weer naar dezelfde winkel te gaan. Ruime keuze en deskundig personeel. Ook zo met de drukke feestdagen kon de nieuwe Samsung droogtrommel meteen geleverd worden. Een keurige mail werd gestuurd met tijdsindictie mbt de te verwachte levertijd. Prima geleverd tot op zolder. Mocht er weer iets kapot gaan en Bemmel en Kroon levert het dan is dit weer mijn eerste keuze. Dames heren gaat zo door met het leveren van deze prima service.

g nicolai 21-12-2017 In de winkel gekocht
van bemmel en kroon filiaal den haag

vaatwasser plaatsen

Een super vriendelijke en vakkundige monteur en zeer netjes afgewerkt Zeker een aanbeveling en precies op de afgesproken tijd niets op aan te merken

Ton 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische, snelle service

's-avonds 20:00 uur besteld, de volgende dag netjes in 't blok van 15:30 - 18:30 om 16:30 bezorgd en dat in deze drukke kerstperiode! Perfect!

Zeer tevreden! 21-12-2017 Via de website gekocht

Goed-Beter-Best

Heb drie apparaten gekocht en een erg leuke korting gekregen, ondanks dat de prijzen ver onder de adviesprijs liggen. Verder heb ik goed telefonisch contact gehad met de verkoper. Een van de apparaten kon nl. maar niet geleverd worden. Hij heeft naar een oplossing gezocht waar ik tevreden mee ben.
Alles kon op de dag die ik wenste geleverd worden. De Track & Trace van de bezorger was duidelijk, ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het bezorgtraject d.m.v. e-mail en bericht. Alles werd netjes verpakt afgeleverd. Ik heb alleen maar complimenten!

aster 21-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Artikel geleverd zoals afgesproken. Goed, snel en op tijd. Alleen het sms-je om je het exacte uur van levering te laten weten, kwam een half uur na levering :-)

Dick Hoogendoorn 21-12-2017 In de winkel gekocht

Het eerlijke verhaal

Van begin tot eind gedegen informatie. Geen loze beloftes. Zorgvuldige bezorging. Men weet wat men doet breed scala van producten in de showroom

Jessica 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch!

's Avonds bestellen en de volgende dag aan huis geleverd en geplaatst. Ze nemen zelfs je oude apparaat mee. Dit is de 2e keer dat ik witgoed bij hen bestel, eerst een wasmachine en nu een droger. Geen gezeur, goedkoopste prijs, snel geleverd en geplaatst. Dat is toch wat je wilt?

Adrie Davidse 21-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische snelle service

Zeer goede service en bijzonder netjes geleverd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vakbekwaam en duidelijk.

P Linssen 21-12-2017 Via de website gekocht

3 dagen voor kerstmis besteld binnen 20 uur in huis top

goede prijs en snelle levering goede beschrijving op de website
kon hen nergens goedkoper krijgen
zal deze webwinkel zeker aan familie en bekenden aan prijzen
mijn hartelijke dank

E. Kuiper 21-12-2017 Via de website gekocht

Na bestellen kregen we gelijk een mail dat het product niet meer leverbaar was en we een ander typenummer kregen. Gelukkig kon ik nog tot 23 uur bellen. Heb dat gedaan en ook al was ik niet helemaal overtuigd van de uitleg hebben we de vaatwasser toch maar laten komen. En de volgende ochtend is deze al bezorgd.

Wubben 21-12-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Den Haag (DH649891)

Top service voor een prima product en prijs

Bemmel & Kroon gekozen, omdat we daar 12 jaar terug ook een wasmachine en condensdroger gekocht hadden en tevreden waren over hun service. Nu hadden we via de site van Bemmel & Kroon een AEG warmtepompdroger T8DE86ES op het oog met prima reviews en A+++, maar wilde hem wel eerst even zien. De verkoper gaf ons een demonstratie en meer informatie. M.b.t. het stapelen van de wasmachine en droger dacht hij met ons mee en stelde voor om een nieuwe AEG stapelkit mee te nemen, want de kans zou aanwezig zijn dat de bestaande stapelkit niet zou passen met de nieuwe warmtepompdroger. We konden ook de deur laten wijzigen, zodat de deur nu Links open zou gaan. Die wijziging werd voor de bezorging uitgevoerd, zodat men bij de aflevering en plaatsing geen tijd zou verliezen. Binnen een kwartier was de nieuwe droger geplaatst, waarbij de bestaande stapelkit voldeed, dus geen nieuwe stapelkit nodig. We zijn weer zeer tevreden over de service.

Jan Ramakers 21-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van bestelling

Prima website, correcte afhandeling van mijn bestelling. De administratieve afhandeling was duidelijk en snel.

Joop 21-12-2017 Via de website gekocht

Afspraak is afspraak

Vriezer van Siemens besteld. Keurig volgens afspraak geleverd en precies op de afgesproken tijd. Bleek dat ze het gekozen model niet meer op voorraad hadden. Kregen gratis de duurdere versie van Bemmel en Kroon!!
Prima dus.

Ellen 21-12-2017 In de winkel gekocht

Professionele personlijke aandacht en advies

Bemmel&Kroon is een vertrouwd bedrijf waar je zowel online kan bestellen en naar een winkel kan gaan. Altijd prettig om een apparaat in het echt te zien voordat je een definitieve beslissing neemt!
De service is prima, evenals de bezorging. Apparaat op voorraad, de volgende dag in huis!
Zelfs met bijzondere wensen wordt rekening gehouden, de klant is hier nog echt Koning:-)
Resumerend, een aanrader en een winkel om met plezier naar terug te gaan.

KSJS 21-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Kookplaat

Wederom terug gekomen naar Bemmel&Kroon, dit keer omdat we een nieuwe gaskookplaat nodig hadden. Een prima zaak met super goede en snelle service waar we ook de volgende keer naartoe zullen gaan. Zeker een aanrader.

Evy 21-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer klantvriendelijke levering

In de avond besteld en de volgende ochtend om 10 uur bezorgd. Supersnel en correct. Bezorgtijd via track and trace te volgen en op de minuut voorspeld. Helaas vergeten mijn oude stofzuiger mee te geven, wat wel de bedoeling was. Bezorger heeft er ook niet naar gevraagd.

Fittersbedrijf C-Ris bv 21-12-2017 Via de website gekocht

Goede adequate levering

Bestelde wasmachine is op vrijdag besteld en op maandag ochtend al geleverd.
Bezorgers heel vriendelijk en beleeft, wilden de machine ook direct aansluiten voor ons.

Adviesbureau Schrik 21-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Op zoek naar een apparaat welke we snel geleverd moesten hebben kwamen bij Bemmel en Kroon.
's Avonds nog laat besteld en de volgende dag stipt op afspraak geleverd. Ook de vervoerder liet een zeer goede indruk achter.

R louman 21-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer toegankelijke winkel met uitstekend advies. Medewerkster Mandy van Rossum neemt de tijd en verrast je. Product was snel gekocht en wij hebben ook idee meegekregen voor toekomstige andere aankoop.

Ilona 21-12-2017 Via de website gekocht

Prima

In de winkel werd goed advies geven. En kreeg ook de tijd om rustig rond te kijken. Uiteindelijk via de site besteld. En de goedkoopste.

Marieke 21-12-2017 Via de website gekocht

Super service, klantenservice hoog in het vaandel

Super netjes geholpen het type dat wij bestelde bleek niet leverbaar.
Dit hebben ze keurig opgelost door een vervangend duurder model aan te bieden voor dezelfde prijs

KvB 21-12-2017 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon, perfecte service tot in de puntjes geregeld

Zeer professioneel. Website werkt goed. 3 x contact gehad met het verkoopteam via de telefoon. (door mijn eigen stomme fout) Tot 3x toe werd de telefoon snel opgenomen en werd er goede service verleend. Ook de levering, aansluiting en weghalen van de oude apparaten verliep op rolletjes.

Familie G. 20-12-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting en vlotte levering

We hebben voor Bemmel & Kroon gekozen nadat we uitgebreid met de verkoper hebben besproken dat deze winkel niet alleen producten levert, maar zich ook bewust is van de levensduur van een product en de rol die de winkel speelt bij het ervoor zorgen dat het product die levensduur ook haalt. En dat dat verder gaat dan de wettelijke garantie van twee jaar.

Daarna is het product vlot geleverd.
Voor levering geven we 'voldoende'. De levering zelf was erg snel, maar de Dynalogic chauffeur gedroeg zich dermate agressief dat we dit onderdeel hierdoor een lagere score moeten geven.
Ordernummer: BKI649078

Piet Nelemans 20-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, bezorging en informatievoorziening.

Bemmel & Kroon gevonden vanwege de laagste prijs voor een wasmachine. Uitstekende service. Bestelde product bleek uitverkocht; klantenservice bood zelf een duurdere wasmachine aan voor hetzelfde geld. Snelle bezorging. Duidelijke en actuele informatievoorziening over de bezorgtijden. Sympathieke en capabele bezorgers. Niets dan lof!

Niels B 20-12-2017 Via de website gekocht

Het is echt waar

Geweldige service, snel en echt voordelig (zeer concurrerende offerte). behulpzame en kundige helpdesk. De volgende dag volgens afspraak direct geleverd. (ordernummer BKI650453)

Leo d. E. 20-12-2017 Via de website gekocht

Kennis van het product!

Ik heb deze shop gebeld om info omdat ik tegenstrijdige berichten vond in diverse winkels waaronder bol.com . Deze winkel gaf mij de enige, juiste informatie. Zeer vakkundig!

Stephan 20-12-2017 Via de website gekocht

Snel, beleefd, vriendelijk en service gericht

Na het heen gaan van onze ouwe wasmachine via Bemmel en kroon een nieuwe besteld.
De vorige ervaring(droger gekocht) heeft ons doen besluiten hier de wasmachine ook te bestellen.
Nog geen 24 uur later staat de wasmachine op ze plek.
Zeer professioneel, vriendelijk en meewerkend personeel heeft hem zonder moeite neer gezet.
De vraag of ze aub de droger erop willen zetten was ook geen probleem.
Wasmachine aangesloten en kon meteen gebruikt worden.
De uitvaart van de oude machine ook zeer eerbiedig afgehandeld.
Top service en goede prijs.

WIlko 20-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

het loont om een email te sturen voor meer korting, webistes mogen vaak niet onder een bepaalde prijs adverteren, maar verkopen blijkbaar wel

JB 20-12-2017 Via de website gekocht

Vakkundig advies en service

Voor onze apparatuur altijd naar Bemmel & Kroon, scherpe prijzen, snelle service en levering en een goed advies.

eilandschouwkap 20-12-2017 Via de website gekocht

Status bestelling, levertijd, bezorging

Levertijd van 1-2 dagen werd bijna 4 weken. Elke week werd het 1 week later, maar moest hier zelf achteraan.
Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam!

Han 20-12-2017 Via de website gekocht

4 dagen voor kerst en toch met 2 dagen leveren,super goed.

Hadden eerder al positieve ervaring met B&K en ook nu weer super goed,en super snel ,en met ook nog eens de scherpste prijs.

Hartog 20-12-2017 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Service winkel en levering top!!!

Wij zijn in de winkel geweest. Werden zeer vriendelijk geholpen. En alles mooi opgesteld . Alles zeer verzorgd. Zeker ons adres als we witgoed nodig hebben en een mooie prijs.