9,1 Lees 19672 reviews Schrijf een review

Deze score is berekend op basis van 4073 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hub 24-10-2020

Net voor 23.00u op vrijdag een nieuwe vrieskast besteld en zaterdag om15.30u al gratis bezorgd. En dat tegen de beste prijs op internet. Dank!

daphne 24-10-2020

Hele goede service! Savonds om 8 uur besteld volgende dag om 11.30 in huis, bezorgers waren heel vriendelijk hebben de koelkast op de juiste plek gezet en hebben al het karton meegenomen! Zeker vaker iets bestellen hier

Z. Yonar 24-10-2020

Ik heb eerder een koelkast daarna een diepvries en vandaag een wasmachine besteld. Alles netjes en op tijd geleverd. De prijzen zijn beste prijs op de markt. We zijn zeer tevreden van Bemmel en Kroon. Klantvriendelijke en zeer goede communicatie. Ik geef 9 punten.

Paul Tromp 24-10-2020

Scherpe prijzen, direct antwoord gekregen op mijn vragen en aanvullingen via telefoon en mail. Goede bezorgservice, betalen aan de deur dmv pin ging ook goed. Apparaten zijn schadeloos afgeleverd en werken uitstekend.

Menno De Jong 23-10-2020

Op donderdag avond zocht ik een koelvriescombinatie. Bemmel en Kroon was telefonisch bereikbaar terwijl de meeste winkels gesloten zijn. Ik werd gelijk goed en vakkundig geholpen, na meerdere opties te vergeleken te hebben besloot ik de gewenste koelvriescombinatie te kopen. Helaas bleek de vriezer maat anders te zijn dan mijn vorige apparaat waardoor de frontjes niet pasten. De verkoper begreep het probleem gelijk en kwam met en passend alternatief De koelvriescombinatie kon ik zonder problemen omruilen voor een passend exemplaar. Een geweldige service en wederom een razend snelle levering
Zeer tevreden, ik raad iedereen Bemmel en kroon van harte aan
Menno de Jong

T. Fernhout-Snjjders 23-10-2020

Ja, ik vind het een uitstekende shop met ook rustige vriendelijke telefonische uitleg, daarom heb ik mede voor deze shop gekozen.
De site was erg duidelijk en gebruiksvriendelijk. De levering was keurig op tijd aangegeven en bezorgd door twee leuke vriendelijke jonge mannen.

M. Henni 23-10-2020

Prima website, duidelijk informatie voor de levering and top installatie service. Ik heb al twee keer bestelled en kan voor iedereen aanbevelen.

Trouwe klant Bemmel & Kroon Zoeterwoude Rijndijk 23-10-2020

Het is een fijne winkel, waar we eerst voor de wasmachine en nu een paar maanden later voor de warmtepompdroger zijn gegaan. Prettig personeel. Goed advies over de verschillende machines.

Letitia Korompis 23-10-2020

Goed en snel geholpen bij de aanschaf van een Bosch wasdroger, ook de 🚚 was snel en prima geregeld.

Fransen 23-10-2020

Vriendelijke medewerkers aan de telefoon.
En de levering was volgens afspraak.

H. Boten 23-10-2020

Na veel omwegen en veel gezoek op internet vond ik bij Bemmel & Kroon de juiste materialen om mijn keuken te updaten.
Bovendien was de prijs uitermate gunstig. De contacten, veelal via mail, verliepen zeer positief en uiterst klantvriendelijk.

G.Visscher 23-10-2020

Op de site zijn goede filtermogelijkheden om de juiste keuzes te maken en het produkt te vinden, in ons geval een inbouw vaatwasser.
Wel mogen sommige produkten eerder van de site, omdat bij navraag blijkt dat deze niet meer geleverd kunnen worden (zo kan ik ook jubileum akties aanbieden!). Maar utieindelijk toch geslaagd omdat ook helder wordt aangegeven welke produkten de volgende dag wel geleverd kunnen worden en dat is ook waargemaakt (betreft ordernummer BKI907463).

Bastiaan 23-10-2020

Absolute topservice! De wasmachine die ik besteld had bleek toch niet op voorraad, kreeg gelijk een ander duurder model van hetzelfde merk aangeboden. Levering, montage, etc. precies volgens afspraak. Voor mij geen ander bedrijf voor witgoed etc.

Vraagbaak 23-10-2020

Ben via een Google search op de site van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Een nette site met een uitgebreid assortiment en goede productomschrijvingen. Heb voor de producten die ik wilde hebben een prijsopgave gevraagd daar de prijzen niet allemaal op de site staan (speciale aanbiedingen e.d.). Heb hiervoor een mooie aanbieding gehad waarbij me opviel hoe snel er gereageerd word op mijn aanvraag en e-mails wel ik nog heb verstuurd.

Na de bestelling kreeg ik nog van een ander bedrijf ook een offerte binnen (Die leverancier was dus niet zo snel) waar een lagere prijs geoffreerd werd (een verschil wat je niet kan negeren). Hierover heb ik contact opgenomen met Bemmel&Kroon daar er op de site ook een laagste prijs garantie stond vermeld. Ook hier werd snel op gereageerd en na het doorsturen van de andere offerte meteen de bevestiging gekregen voor het verrekenen van het verschil. Keurig nette en snelle afhandeling dus.
De enige kanttekening die ik hierbij heb is dat de initiële offerte dus nog iet de scherpste was.
Het loont dus om nog even wat prijzen elders op te vragen.
Was het een klein bedrag geweest, dan had ik er geen moeite mee gehad daar de dienstverlening voor de rest goed en snel was.

Wat betreft de bestelling, daar heb ik helaas even op moeten wachten daar de apparatuur niet op voorraad was. Nadat bij Bemmel&Kroon de spullen binnen waren meteen een melding van hun gekregen voor het inplannen van de levering.
De levering bleek dus al de volgende dag te kunnen en dit is dan ook conform afspraak gedaan.
Bij de levering goed op de hoogte gehouden van de verwachte tijd van levering (kon je opvragen via de website van de vervoerder) en vlak voor de levering ook nog een SMS van de tijd.
Een snelle, vriendelijke en nette levering.

Sonja 23-10-2020

De winkel was een prima service en leuk geholpen, maar de levering van de koerier liet te wensen over. Hebben helaas de oude vaatwasser niet meegenomen omdat ze zoals dat zelf zeiden niet wilden/ geen zin in hadden.

Karen 23-10-2020

Er was een telefoonstoring de bijgevoegde 06 nummer sprongen direct op voicemail. Uiteindelijk de winkel in Cruquius aan de lijn gekregen. Zeer vriendelijk geholpen door XXX die dankzij zijn handelen er voor gezorgd heeft dat mijn wasmachine en droger netjes de dag erna afgeleverd werden. En mijn vragen beantwoord.
Droger was niet op voorraad en werd direct besteld. 1,5 uur later belde hij terug dat de droger binnen was en dat ze toch de dag erna geleverd konden worden. Heel erg netjes en zeer goede service 👍🏻.
Ook de heren die de machines kwamen leveren waren vriendelijk en beleefd.

Rinkema 23-10-2020

Onze inductie kookplaat was aan vervanging toe. Al eerder iets bij Bemmel en Kroon gekocht dus er weer heen.
Wij hebben tot onze tevredenheid een nieuwe inductie kookplaat gekocht. Zeer tevreden over de uitleg en behandeling.
Indien andere apparaten het gaan begeven toch weer bij Bemmel en Kroon kijken

Monique Feller 23-10-2020

Wij waren reeds enige tijd op zoek naar een nieuwe (inbouw)koelkast combinatie. Na verwijzing door de dealer kwamen we terecht bij Bemmel en Kroon in Cruquius. Wij zijn op zeer vriendelijke en deskundige wijze ontvangen en geholpen. Gisteren is de koelkast combinatie geleverd en gemonteerd, ook op professionele doch informatieve en vriendelijke wijze. Wij zullen zeker Bemmel en Kroon aanbevelen aan vrienden en familie, en voor onze volgende aankoop (een wasautomaat!) zullen wij opnieuw de winkel van Bemmel en Kroon bezoeken.

Karel H. Wallien 23-10-2020

Na aanvankelijke onduidelijkheid over de levering is alles in orde gekomen. Aflevering perfect en vriendelijke behandeling.

Elma 22-10-2020

Uitstekend telefonisch geholpen naast de info op de website. Prima afleverservice waarbij de bezorger gevolgd kon worden en het tijdslot steeds kleiner werd.

William 22-10-2020

Altijd goed geholpen bij Bemmel en Kroon. Kom er al jaren en nog steeds helemaal tevreden

Jacques 22-10-2020

Fijn geholpen en binnen 24 uur wasmachine en droger in huis! Super efficiënt !!

Jolanda 22-10-2020

Goede service vriendelijk personeel en goed te woord gestaan aan de telefoon

Naghmé 22-10-2020

Gebruiksvriendelijkheid van de site is prima. Alleen de leveringdag die erbij stond (19 oktober) klopte niet. Omdat ik daarna een mail ontving dat wanneer de was-droogcombi ontvangen is door u, krijg ik bericht om een leveringsafspraak te maken. Ik moest dus over bellen om te zien welke info klopt.
Daarna heeft u op19de de apparaat ontvangen en mij over gemaild.
De apparaat is verder netjes op de dag dat ik heb gepland, bezorgd en gebruiksklaar aangesloten. Hopelijk straks gaat de was-droogcombi ook prima werken.
U had precies de was-droogcombinatie dat ik zocht beschikbaar met de juiste prijs waardoor ik bij u besteld heb.

Isa 22-10-2020

Fantastisch!! 👍via kieskeurig wat uitgezocht, volgende dag netjes bezorgd en nu staat hij al te draaien. Makkelijk te bedienen. Erg blij mee😀

Roger D 22-10-2020

Op vrijdagmorgen besteld. 1h later een bericht ontvangen: het bestelde toestel was niet meer voorradig maar men kon een ander (duurder) toestel leveren voor dezelfde prijs.
Bij de leverancier (Dynalogic) liep het echter fout ... Ik kon via de website netjes volgen hoe laat de levering zou plaats vinden, hiervoor een pluim. Bij de aflevering heeft Dynalogic een steek laten vallen: ik zat netjes thuis te wachten op de levering maar de medewerker vond het niet nodig om even aan te bellen, hij heeft meteen bij de buren geleverd ... Volgende keer beter?

Wibi 22-10-2020

Een goede keuze kunnen maken via de shop op basis van het in te stellen filter. Afspraak gemaakt omtrent de levering en prima nagekomen.

Lelany 22-10-2020

Bemmel en Kroon heeft een duidelijke website en biedt kwaliteitsapparatuur aan voor een lage prijs. Geen rotzooi, maar goede merken. De helpdesk is makkelijk bereikbaar en je wordt vriendelijk en goed geholpen.
Onze order werd in overleg van aflevering gebracht en vlak voor de vriendelijke jongens met het transport komen, krijg je nogmaals een berichtje dat ze eraan komen.Zijn tot nu toe erg tevreden met onze Bosch wasdroogmachine WDU28540NL.Nu maar hopen dat wij er nog lang zonder gebreken plezier van zullen hebben

Annette van Kaathoven 22-10-2020

Site is toegankelijk, duidelijk, berichtgeving over de levering punctueel en helder. Koeriers vriendelijk en op tijd.

Coen 22-10-2020

Ik heb gebeld om een tojdsregistratie aan te geven dat mij het bedte uitkwam, dat was geen probleem. Na get krijgen can de sms was de lecering ook precies op tijd.
Het plaatsing gebeurde snel en netjes.

wil 22-10-2020

keurige, snelle levering, carona veiligheid gerespecteerd.
product geheel naar verwachting

Roel 22-10-2020

Scherpe prijs, maar leveringsbelofte werd niet nagekomen. Koelkast zou binnen een week geleverd worden, duurde uiteindelijk, na herhaaldelijk bellen en mailen, 4 weken. Toen maar afgezien van bestelling wasmachine en elders besteld.

Heleen en Hans 22-10-2020

We hebben in de winkel goede uitleg gehad. De wasmachine is zaterdag gekocht en maandag netjes op tijd geleverd en geplaatst, met medeneming van de oude machine. En dat in deze coronatijd!

Beatrice 21-10-2020

Kwaliteit en vriendelijk manier.Bedankt voor jullie bezorgen en vriendelijk manieren.

Duif 21-10-2020

Zeer goed geholpen. Een ander oudere type nr besteld en ik kreeg de nieuwste versie en ook nog a+++ geleverd omdat hij er niet was. Ook de bezorgers waar erg vriendelijk. De droger gebruikt en gewoon top een 10!!!

G.h. 21-10-2020

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle levering. Goede prijs. Kortom; aanbevelenswaardig.

Pierre 21-10-2020

Ben zeer tevreden. Scherpe prijs, prima snelle aflevering en overzichtelijke website. Prima op de hoogte gehouden tussen moment van bestelling en aflevering.

H10 21-10-2020

Inderdaad 21.00 besteld en de volgende dag 13.00 vol in gebruik. Nette bezorging, tijdige vooraankondiging. Oude machine weer netjes meegenomen.

F Boudewijns 21-10-2020

Betrouwbare zaak. Ik heb daar al meerdere keren wat besteld. Overzichtelijke site. Concurrerende prijzen. Bij vragen kan je bellen. De levering is echt perfect. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling is. Ongeveer 20 min van te voren krijg je een berichtje dat ze eraan komen.

Bemmel&Kroon 21-10-2020

Deze winkel beveel ik aan, omdat ze je online heel goed helpen en uiterst behulpzaam en vriendelijk zijn. Een volgende keer zal ik zeker online weer bij hen bestellen, de winkels zitten in het westen en ik woon in het oosten van het land, dit is geen enkele probleem.

Laurens 21-10-2020

Snelle Levering. Wordt netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.
Mijn vrouw heeft hier al eerder een aankoop gedaan. Vriendelijke mensen.

Ben Heideveld 21-10-2020

De winkel was al scherp geprijsd op het internet, ging er EUR 50,= Jubileum kassa korting vanaf én nog eens EUR 100 cashback!! Nou vraag ik je! Voor het nieuwste model Bosch van Juli 2020...
De heren bezorgers waren stipt op tijd; belangrijk voor mij want ik werk thuis en zit in vergaderingen. We hadden al goede ervaringen met Bemmel en Kroon gemaakt in het verleden. Dat ze bij een avond bestelling de volgende ochtendblad konden afleveren kwam ook heel goed uit, niets zo vervelend als zich opstapelende vuile was.
De wasmachine moest maar liefst drie smalle trappen op. Geen probleem voor deze kerels! De oude machine werd afgekoppeld en voor ons in onze berging geplaatst, de jongste dochter had er belangstelling voor als ze op kamers gaat. Keurig achterin de garage geplaatst. Nieuwe machine geïnstalleerd en getest!! Heel vriendelijk, en ondanks de hindernissen in huis geen onvertogen woord. Hier past alleen een tien!

Frans Teunissen 21-10-2020

Alles klopt. Bevestiging aankoop, factuur, levering. Gewoon prima in orde en kan eenieder deze firma aanbevelen.

M v leeuwen 21-10-2020

Bemmel & kroon. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit van gehoord had. Tot dat ik een nieuwe wasmachine nodig had. Je kent het wel alles komt in drieën droger is helaas ook overleden. Maar met 4 kinderen was de wasmachine toch wel het belangrijkst. Mijn oude LG heeft het 13 jaar perfect gedaan met de vele was op een dag. Dus mijn keuze was snel gemaakt het moest weer een LG worden. Met zoeken en vergelijken kwam ik bij Bemmel & Kroon op de site uit. En heb ik een offerte aangevraagd. De keus was toen heel snel gemaakt. Ver uit de goedkoopste !!! Een dag later werd het juweeltje ( zo ver een wasmachine mooi kan zijn ) bezorgt. Door twee hele vriendelijke mannen ze hebben het juweeltje boven gebracht en aangesloten. En wat een geweldig apparaat. Ik ben nu aan het verder sparen voor de bijpassende LG droger. Wat zal dat een tijd besparen. Ben onder de indruk hoe snel alles geregeld was. Top service !!

Tinus Luppen 20-10-2020

Kookplaat zaterdag besteld . Maandag in huis

Goede info en de juiste prijs en ze werken met goede bezorgdienst , stuurden de hele dag realtime info , en na bezorging namen ze Direct ff contact op

Erg netjes!!

MBA 20-10-2020

Super ervaring! Telefonisch contact gehad en super geholpen. Vervolgens bestelling vaatwasser geplaatst voor 21:00 uur ‘s avonds en geleverd voor 17:00 uur de volgende dag! Kortom super tevreden!

Drs. A. van der Wulp 20-10-2020

In 2003 bestelde ik bij Bemmel & Bemmel onze vorige MIELE wasautomaat, die draaide op volle toeren tot en met zaterdag jl. We hebben een nieuwe uitgezocht. KIESKEURIG meldde dat Bemmel & Bemmel opnieuw de goedkoopste was, goede service, goede reviews, 9,1 gemiddeld. Hoop- en verwachtingsvol gestemd belde ik maandag, gisteren dus, voor een nieuwe. Vlot geregeld, to the pointe -vragen en oor voor de klant. Bij de voordelige prijs, kwam in het gesprek spontaan een jubileumkorting op tafel. Pluspuntjes voor ons zijn een benedenwoning, op de hoek. De machine stond dinsdagmiddag binnen. Exact op het geplande moment. Chapeau !!

Chunny 20-10-2020

We purchased a new Samsung washer/dryer with the lowest price I found over the internet. The machine has been working perfectly since. The delivery time was very fast and accurate to the provided time frame. The extra service of delivery to our desired location and assembly was done professionally and promptly by the servicemen (who spoke perfect English) was free of charge! We would buy from them again!

John Roskam 20-10-2020

Een inbouwkoelkast besteld. Werd binnen paar dagen geleverd en tot in de keuken gebracht door vriendelijke bezorger, die oude apparaat direct meenam. Prima ervaring!

Jonathan 20-10-2020

From the moment we walked into the showroom we were positively impressed...we received immediate assistance and bought our washer and dryer and it was delivered very fast, very professionally and smoothly. I highly recommend Bemmelenkroon!