Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

teus 08-11-2019

beste prijs, goed advies en gewoon super snel geleverd.
binnen een dag draait de nieuwe droger

Wim Dammers 08-11-2019

Mooie showroom met goed opgestelde goederen. Prima advies gekregen bij de aanschaf van een combi oven, de oven werd snel en conform afspraak geleverd.

H.J. K 08-11-2019

Alles klopt bij dit gerenommeerd bedrijf: hoort bij d positieve uitzonderingen!

DOBBELSTEIN 08-11-2019

Een goede winkel en een goede prijs de levering was korekt hebben alles meegenomen

Rolf 08-11-2019

Vriezer aangeschaft. Deze elders online gevonden, vervolgens gekeken of het goedkoper kon. Dat was dus hier, het scheelde 80 euro. Levering al de volgende dag. De vriezer werd door de bezorger netjes naar zolder gebracht en uitgepakt. De oude vriezer en het verpakkingsmateriaal gingen netjes mee terug zonder extra kosten.

Jef 08-11-2019

Winkel in eerste instantie gekozen voor de beschikbaarheid van het toestel en de bijhorende prijs
Duidelijke info over de aankoop en de verwerking van de bestelling.
Perfecte levering met nuttige info over het tijdstip van leveren.

Jg heemskerk 08-11-2019

wij zijn goed geadviseerd met het kopen van een wasmachine.
Ook fijn dat de wasmachine de andere dag al geleverd kon worden en geiinstaleerd.

Herman K 07-11-2019

goede en correcte service zoals je van een gerenommeerd bedrijf mag verwachten

Willy 07-11-2019

Nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord, maar na surfen op internet ben ik bij Bemmel en Kroon terechtgekomen.
Scherpe prijzen, duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden bij levering van het product.
Ik geniet inmiddels van mijn nieuwe wasdroger die op tijd , zoals afgesproken bij mij geleverd was...
Voor de volgende keer als ik wat nieuws nodig hebt, zal ik zeker weer bij Bemmel en Kroon gaan kijken...

Marina 07-11-2019

Ik beveel Bemmel & Kroon aan omdat er van alle merken wasmachines/drogers heel veel modellen staan. Alles heel overzichtelijk en ik kreeg goede voorlichting over de gebruiksmogelijkheden van de apparaten. Er werd mij ook geen ander merk aangeprijst. Ik wilde weer AEG apparatuur en heb een wasmachine en droger gekocht, die bij elkaar passen. Mijn vorige apparatuur heeft het 23 jaar gedaan en de machines krijgen hopelijk weer een 2de leven.

bommelen 07-11-2019

De gekozen wasmachine was niet meer op voorraad, ik kreeg het nieuwe (duurdere) model voor dezelfde prijs.
Aflevering was perfect. Door volgsysteem kon je meekijken waar bezorger was zodat je niet de hele dag hoeft thuis te zitten wachten.
Bestelling direct de volgende dag geleverd.
Prijs was zeer scherp.

Raymond 07-11-2019

Ik geef niet vaak een 10, maar de bezorging was precies op tijd(doormiddel van een sms houden ze je op de hoogte van wanneer de levering komt), de heren hebben hem netjes en voorzichtig geplaatst.
Ze hebben even de doorgenomen om te kijken of er eventuele schade was.
De rommel hebben ze meegenomen.

Kortom, zo hoort het.

Jowan en Lean 07-11-2019

Goede prijs, kwaliteit verhouding.
Snelle afhandeling.
Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van bestelproces.
Groot aanbod.

Fam. Van Iterson 07-11-2019

Ons bezoek bij Bemmel en Kroon Zoeterwoude om een nieuwe keuken uit te kiezen is tot onze volle tevredenheid verlopen.
De sfeer, de aandacht en de adviezen van Koen Luiten hebben geleid tot een juiste keuze van de keuken en de apparatuur.

Karin 07-11-2019

prima service. Wasmachine was niet meer leverbaar dus zonder meerkosten een ander, betere, machine geleverd!

Zaza 06-11-2019

Als een kind zo blij met deze luxe liebherr cnell 4213-21 koelvriescombinatie
Prachtig design, en voor een no-frost weinig geluid en gratis 5 jaar garantie
Professioneel en symphatiek personeel. Snel geleverd ma besteld di in huis
Telefoontje wanneer ze bij je zijn, uitgepakt en op z'n plaats gezet.
Wat wil je nog meer ?

Thomas 06-11-2019

Scherpe prijzen en grote assortiment. Heb eerder hier ook bestelt, altijd zonder enige gedoe afgehandeld. Vriendelijk, snel en professioneel.

MargreetM 06-11-2019

Kieskeurig.nl heeft mij op het goede spoor gezet. De goede reviews en een hoge score voor Bemmel en Kroon overtuigen mij: hier moet ik zijn voor een nieuwe Bosch wasdroger. Na het plaatsen van de order is direct duidelijk op welke dag de wasdroger geleverd wordt. Ik hoef niet de hele dag thuis te blijven. Fijn! Het plaatsen en aansluiten is een fluitje van een cent. Nu mijn was er nog in voor de eerste droogbeurt.

Lars 06-11-2019

Mijn bestelling BKI801035
Is snel en vakkundig behandeld. Gisteravond de bestelling geplaatst, en de apparaten werden vandaag voor 12uur al afgeleverd.
De mannen die langs kwamen hebben een top service geleverd door de wasmaschine en droger netjes binnen te zetten. Even snel een bakje koffie en door. Hele aardige jongens waren het.
Bedankt firma Bemmel&Kroon.

Mark V. 06-11-2019

Bij Bemmel en Kroon geweest voor een nieuwe inbouwkoelkast. Ben allergisch voor opdringerige verkopers maar hier iemand die aanwezig was en beschikbaar wanneer ik vragen etc had. Wist waar hij het over had. Correct geholpen en goed geinformeerd over de verdere afhandeling m.b.t. de montage.

Jos 06-11-2019

Goed advies in de winkel en een uitstekende monteur die de afwasmachine kwam plaatsen.

Peter Saarloos 05-11-2019

Ik ben bij verschillende aanbieders geweest en wilde een vaatwasser inbouw met de front van keukenkastje en lade. Bij Bemmel & Kroon was dit geen probleem. Werd goed geholpen bij de aanschaf, prima levering: op tijd en goed geïnformeerd over levertijd en plaatsing door A.J. Tec in opdracht van Bemmel & Kroon was heel goed: goed geplaatst en netjes afgewerkt! De volgende keer ga ik gelijk naar Bemmel & Kroon! :-)

Steef Houweling 05-11-2019

Bestelde artikel kon niet meer worden geleverd,
Kreeg een duurdere ter vervanging voor de zelfde prijs,dus geweldige service.
Prima site goed overzichtelijk,en duidelijk,
De bezorging ook prima,de aangegeven tijd klopt precies,en nette en vriendelijke jongens,dus wij zijn heel tevreden met Bemmel en Kroon

Siemerink 05-11-2019

Zeer persoonlijke en klantvriendelijke benadering door eigenaar van de zaak. De afhandeling van de bestelling verliep heel correct, duidelijk en klantvriendelijk

Harry 05-11-2019

Supersnelle levering van onze nieuwe diepvries. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal werden ook meegenomen. De gekozen diepvries had bij alle webshops dezelfde prijs maar Bemmel&Kroon levert ook gratis 5 jaar garantie bij.

monica 05-11-2019

Erg snelle levering, nette installatie en erg prettig dat er gelijk een testprogramma werd gedraaid.
Privé had ik al vaker gebruik gemaakt van de goede service van Bemmel en Kroon en nu heb ik dit op mijn werk ook aangeraden. Erg prettig!

Alessandra A 05-11-2019

Bemmel en Kroon offers a great assortment, impeccable service and very competitive prices. It is MY reference website to buy electric appliances.

Eugenio Habraken 05-11-2019

Bemmel en de Kroon goede webshop in prijs en levering.
perfecte levering mooi op tijd.

Bemmel & Kroon 05-11-2019

Via internet laat op de zaterdagavond na 21.30 uur een Bosch wasmachine besteld
Verbazingwekkend wordt deze bestelling nog voor de zondag tot in de perfectie geregeld

Isko 05-11-2019

Er zijn heel veel soorten drogers te koop, dus na een behoorlijke zoektocht uitgekomen op een bepaalde type van Beko (DH 8533 GAO) . Deze zeer betaalbare droger, zeer energiezuinig is bij de meeste 'bekende' zaken niet te krijgen. Maar Bemmel&Kroon heeft hem wel. En deze zaak heeft ongeveer elke type die je maar wil, van heel veel merken. Dus hier is de klant echt koning. Erg onder de indruk van de keuze mogelijkheden en ook van de snelheid van levering. Een prachtige droger, heel snel geleverd de volgende dag (zaterdag), aangesloten en wel en ik heb nog nooit zo'n goeie droger gehad. TOP

Wil Dekker 04-11-2019

Betreft ordernr. DH784403
Zeer goed geregeld! Ik belde om een afspraak te maken en het kon al de volgende dag bezorgt worden.
De avond ervoor een mail ontvangen in welk tijdblok de bezorging zou zijn en 20 minuten van te voren kreeg ik een telefoontje van de bezorger dat hij er binnen 20 minuten zou zijn.
Helemaal Top!

Intres 04-11-2019

waardeloos!!
fornuis zonder stekker geleverd.
kan dan een monteur laten komen voor 95euro.
dit was niet vermeld bij de aankoop ervan.
Raad het niet aan om bij deze firma een los fornuis te kopen.

Jan 03-11-2019

Goede voorlichting, prima prijs en tenslotte heel gemakkelijk bezorgproces, met zeer vriendelijke bezoergers.

Frits F. te Hoofddorp 03-11-2019

Overzichtelijke winkel met breed assortiment in de Cruquius, parkeren voor de deur. Geholpen door een heer met kennis van zaken, en om in de witgoed sfeer te blijven; in een poep en een scheet geleverd en geinstalleerd!

J.A. Bagijn 03-11-2019

De shop van Bemmel en Kroon was ons niet onbekend. De uitleg was voldoende om deze Droger te kopen. Alle hulp was geweldig van de verkoop naar de levering. Direct de volgende dag geleverd en aangesloten. De oude droger meegenomen.
Precies op tijd geleverd volgens de gemaakte afspraken. In 1 woord perfect.

J.Bommelijn 02-11-2019

de prijs kwaliteit verhouding van geleverd product tezamen met de klantvriendelijkheid is voor mij de reden van het cijfer 9

Ruth 02-11-2019

Heel tevreden over Bemmel & Kroon. De aankoop via de site ging probleemloos en de aflevering èn installatie
van de inductie kookplaat is supersnel (op zaterdag besteld en dinsdag geïnstalleerd) en vakkundig uitgevoerd.

den Haan 02-11-2019

Wij kozen voor deze shop vanwege de prijs. Gewoon de goedkoopste. De site was duidelijk en de afhandeling verder naar het afrekenen was ook goed en snel. Ook via e-mail werden we goed op de hoogte gehouden en de bezorging via Dynalogic was ook perfect. Ga zo door!!

Eddie P 01-11-2019

Van begin bestelling tot levering op de hoogte gehouden, en een correcte en snelle levering door Dynalogic Benelux BV.
Dank u wel voor de supper snelle levering.
Ik zou hier zo weer een bestelling doen!!!
Eddie P

HanksAngels 01-11-2019

Goede service en vlotte inbedrijfsname. Beste prijs kwaliteits-verhouding die ik kon vinden, ga zo door !

Fred Bosch 01-11-2019

Ben bij jullie terecht gekomen via internet en Bemmel & Kroon kwam als laagste prijs garantie uit de bus, heb mijn bestelling gedaan en werd direct op de hoogte gehouden over de levering en voorwaarden. De bestelling en levering was top en de juiste tijd zoals afgesproken.

Rob Bakker 01-11-2019

Na overleg en revieuws gelezen te hebben besloten wij bij deze leverancier een nieuwe Liebherr GP 1376-20 vriekast te bestellen. De doorslag voor deze bestelling was het feit dat deze vrieskast ( als enige ) geschikt is om in de schuur te plaatsen . De vrieskist blijft zelfs tot -15C buitentemperatuur functioneren. De overige vrieskasten schakelen reeds bij - 0C volledig uit en dat zonder alarm.
Voor ons is dit een topproduct.
Het leuke feit deed zich ook nog voor dat deze vrieskist maar liefst 90 euro goedkoper was als bij CoolBlue.
Omdat ik dit zeker wilde weten heb ik via klantenservice van Cool Blue dit enorme prijsverschil 20% duurder gecontroleerd en gevraagd hoe dit mogelijk was ?
Het antwoord van CoolBlue was dat zij hele soepele retourvoorwaarden hanteerden ?
Mijn vraag was of dit uit de 90€ meerprijs betaald moest worden maar daar kreeg ik geen antwoord op.
Verder kreeg ik zonder meerprijs 49,50€ bij CB als meerprijs, 5 jaar extra garantie op de vrieskist.
Vervolgens werd de bestelde vrieskist afgeleverd door een hele aardige ( koerier ) xxxx
Op mijn aanwijzingen werd de vrieskist keurig achter het huis in de schuur geplaatst en de oude werd meegenomen incl de overtollige verpakking. De bezorger vertelde dat ik de vrieskist eerst na 4 a 5 uur aan mocht zetten i.v.b met terug komen van de koelvloeistof in de compressor ondanks dat de vrieskist verticaal op z,n pootjes was getransporteerd.
De levering was dus ook top !!
De volgende bestellingen zal ik indien van toepassing zeker opnieuw bij Bemmel en Kroon doen.

Jurgen 01-11-2019

Gekozen voor Bemmel en Kroon voor het kundige advies en de zeer lage prijzen.
Het apparaat is mooi van design heeft een eenvoudige bediening en is zeer zuinig.
De extra schoonmaak mogelijkheid is een voordeel.
Deze droger is een aanwinst

Ronny vagenende 31-10-2019

Geweldige shop,s avonds mijn wasmachine besteld en de dag nadien geleverd en aangesloten door twee zeer vriendelijke vakmensen,de machine ter plaatse getest of er geen fouten waren,kortom ben ik een fantastisch toestel rijker aan een prijs waar niemand anders aan kan,bedankt bemmel en kroon,mijn volgende aankoop is zeker weer bij jullie !!!

Rommy 31-10-2019

Ondanks dat het bedrijf in Rotterdam zit en ik in Groningen woon was de monteur exact om 8 uur s morgens bij me. De monteur was heel vriendelijk, netjes en snel. En de vaatwasser werkt uitstekend👍

patriek 31-10-2019

Ben bij de aanschaf van alle producten voor mn keuken fantastisch geholpen door Lex met adviezen. Spullen werden apart gezet en keurig op afroep afgeleverd. Bovendien tegen concurrerende prijzen.

Nijsco 31-10-2019

Koffieautomaat van Miele hier besteld, was de goedkoopste op het net. ook nog eens kassakorting en een mooie prijs gemaakt voor het monteren. de CVA 6041 werd de week erop geleverd en geiinstalleerd.
Monteur van AJ tec was mooi op tijd en heeft het apparaat perfect netjes ingebouwd.
Helaas bleek, toen de monteur weg was en ik alles ging uitproberen en nalezen in de handleiding, dat er enkele accessoires ontbraken. B&K hierover gebeld; ze zouden dit wel voor me regelen werd gezegd, verkoper belde me netjes terug. Wordt vervolgd

Johan 31-10-2019

Prima webshop. Meedenkende medewerkers. Snelle levering en goede communicatie tijdens het leverprocess. De aflevering van te voren aangekondigd en precies op de geschatte minuut afgeleverd.

ron 31-10-2019

mooi product voor een nette prijs en zeer netjes bezorgd.
zeker voor herhaling vatbaar.

MARJON Hanse 30-10-2019

Geweldige aflevering, vrij op tijd, en van tevoren opgebeld, precies zoals de medewerker mij had gezegd tijdens de bestelling de avond ervoor! Goede kontaktuele eigenschappen hadden de medewerkers die de aankoop kwamen leveren, ik ka niets verkeerds ontdekken, alleen maar lof over deze winkel!