Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim 11-04-2020

Een snelle bestelling, een vlotte levering van een alternatief gelijkwaardig product, dat in prijs iets hoger was. Correct contact via e-mail. Niets op aan te merken.

Peggy Schreuder 11-04-2020

Ik ben wederom meer dan uitstekend tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Dit is mijn tweede aankoop. In de winkel werd ik vriendelijk te woord gestaan. Er werd mij snel professioneel advies gegeven. De volgende dag al werd mijn aankoop precies op de afgesproken tijd bezorgd door een vriendelijke, behulpzame bezorger. Fantastisch! De service is excellent en voldeed ruimschoots aan al mijn verwachtingen. Topkwaliteit en topklantvriendelijkheid.

Wieland Lambrechts 11-04-2020

Zeer goede en snelle feedback, snelle en handige levering. Top winkel met duidelijke site. Zeer tevreden, ook over de prijs.

Job Smit 11-04-2020

Gevonden op google. Gecheckt bij de fabrikant die Bemmel en Kroon aanbeveelde. Professioneel en snel geholpen. tevens snelle en correcte levering!
Digitaal sterk (bezorginfo/betaling ideal)

Guido 11-04-2020

Uitstekende service, de wasmachine 4 verdiepingen omhoog getild, superfijn!

Liesbeth Schmidt 11-04-2020

Ik ben bij deze shop terecht gekomen, door op internet te surfen.
hier heb ik absoluut geen spijt van gekregen.
wij gingen voor een nieuwe oven, deze dan ook besteld bij Bemmel en Kroon.
Het mailverkeer werd gelijk in werking gezet.
Deze mails waren dan ook erg duidelijk qua communicatie.
Ook het bezorgen van de oven is ook prima en netjes verlopen. ondanks de regels die we moesten hanteren.
Wij zijn dik tevreden.

Fam. van Duijvenbode 11-04-2020

Het filiaal van Bemmel&Kroon in Zoeterwoude is een zaak waar wij al vele malen aankopen hebben gedaan op het gebied van keukenapparatuur. Vinden het een fraaie winkel waarbij wij keurig en vakkundig geholpen worden. De service is uitstekend.

Marc Brecht-België 11-04-2020

Met enkele maanden ertussen, twee diepvriezers aangekocht (LIEBHERR GP 1486-20). In beide gevallen zeer tevreden over de service en communicatie met Bemmel&Kroon. Uiterst snelle reacties op vragen via mail, bovendien gunstige prijszetting.
Tevens ook goede communicatie met de transportfirma Dynalogic. Volledig correct verlopen volgens afspraak. Pluspunt Dynalogic = omwille van Corona is er volledig contactloos geleverd. Een briefje aan de deur met daarop een unieke leveringscode=handtekening op leverbon, dit zag ik nog nooit (Top)! Toestel geleverd in België.

Roelof 10-04-2020

Het is voor de tweede keer dat ik een wasmachine bij Bemmel & Kroon heb gekocht. De service en de dienstverlening zijn altijd prima; men wist toen ik om informatie belde nog exact wie ik was en welk product ik jaren geleden gekocht had. De avond voordat de wasmachine afgeleverd zou worden ontving ik een e-mail met het tijdstip (een tijdvak van twee uren). Ik kon overigens zelf aangeven wanneer het mij het beste uit kwam. Als Hagenaar koop ik graag lokaal; aangezien Bemmel en Kroon een bedrijf is uit de regio Den Haag, kwam dat goed uit!

Francine 10-04-2020

De bestelling was heel goed gedaan en vriendelijke mensen. De tijd van aflevering klopte goed.

A. van der Hulst 10-04-2020

Prima service alles volgens afpraak
Blij met onze wasmachine
Wij hadden een ander op het oog maar die was niet leverbaar meer.Kregen de duurdere opvolger van de machine voor de prijs van die ander. Zeer tevreden.

Tom Karperien 10-04-2020

Snelle levering de volgende dag en ze houden je steeds op de hoogte van de tijd van afleveren!
Super service!

Arno koehler 10-04-2020

Wat een top service binnen een paar dagen geleverd en geïnstalleerd. Echt super tevreden met alle extra zorgen, alle materialen om het gas af te sluiten etc. Ik kan die aan iedereen aanbevelen.

Van Nispen 10-04-2020

Prijs was eigenlijk overal hetzelfde
Alleen de snelle levering en net gekochte keuken bij Bemmel en Kroon gaf de doorslag

Christophe 09-04-2020

Kastmodel koelkast van Liebherr gekocht. Was heel scherp geprijsd bij Bemmel & Kroon, zeker in vergelijking met Belgische winkels. Levering in Belgiê, gratis, keurig en tijdig uitgevoerd. Vervoerfirma Dynalogic communiceert heel goed via track & trace en sms 10 à 15 minuten voor aankomst. Een aanrader

RJM van Veenendaal 09-04-2020

Wat een service!! Helaas verkeerde maat vaatwasser besteld. Met schaamte gebeld maar mocht gelijk een andere bestellen. Deze was 30 euro duurder maar de super vriendelijke meneer van Bemmel en Kroon vertelde mij dat hij die niet in rekening zou brengen. Volgende dag gelijk de machines omgewisseld. Op en top geregeld. En eerlijk is eerlijk...waar vind je deze service nog tegenwoordig. Ik kan Bemmel en Kroon aan iedereen aanbevelen.

Van den Konink 09-04-2020

Dit bedrijf is “TOP” in alles (klantvriendelijk, service, kwaliteit en levering) vooral in deze moeilijke tijd.👍👌😃

Ed de Stadman 09-04-2020

Goede machine tot nu toe, prijs kwaliteit gezien 1600 toeren, grote trommel en tot slot zuinig met energie water. Tot de deur bezorgd. Wasmiddelen bakje gaat stroef open.

R. van 't Pad Bosch 09-04-2020

Toen wij keukenapparatuur bestelden werd goed geluisterd naar onze wensen! Toen we de apparatuur bestelden met ordernummer CRQ825689 en uitgeleverd kregen nam de chauffeur keurig contact op om de tijd af te spreken. Toen bleek dat het afleveradres afweek van het eerder bekende afleveradres zag de chauffeur toch kans om aan het einde van zijn route alsnog op dezelfde dag bij ons af te leveren. Heel fijn.

Breur 09-04-2020

Goede service. Correcte telefonische informatie gekregen over het product. Zeer tevreden zou er zo weer iets kopen en voor een goede prijs

Peter 09-04-2020

Zeer duidelijke webshop. Helder ovrr produkt, wijze van betalen en levering.
Duidelijkr communictie over dsg en tijd van leveting

Levering keurig met in achtneming van coronaonstructies . Vriendelijk en duidelijk

Jiwei Fu 09-04-2020

Super goed service ,op tijd informatie geven, duidelijk e-mail contacten en we zijn tevreden

Johnfred. 09-04-2020

We hebben vorige week bij Bemmel en Kroon telefonisch een Siemens vaatwasser besteld. Tijdens dit gesprek gaf de medewerker de gewenste informatie en meer; hij vroeg naar het typenummer van de oude machine en dat gaf aan dat het een hoog model betrof.
Zonder deze kennis zouden we een verkeerd model hebben besteld!
De monteurs van het bedrijf dat de nieuwe machine plaatste en de oude meenam hielden zich goed aan de Coronarichtlijnen. Binnen een half uur was de klus geklaard en na een korte uitleg over de werking van de machine kon de vaatwasser zijn eerste werk doen.

Hendriks 09-04-2020

Super service.Net personeel,kortom goed geregeld.Zeer tevreden klant.Zal u zeker aanbevelen.

Saleha 08-04-2020

ordernummer BKI845445

Top service!
Waarom Bemmel & Kroon?
Omdat ze snel leveren en doen wat ze beloven.
Ik heb hier een warmtepompdroger besteld en vergeleken met andere bedrijven was dit het goedkoopste voor hetzelfde product.
Het scheelde veel.
Dus raad iedereen ook aan dat als je wat wilt bestellen om eerst hier te kijken.
Want prijzen kunnen enorm verschillen om een zelfde product.

Alija 08-04-2020

Duidelijke, snel en klantvriendelijke zijn de woorden die ik kwijt wil. Daar op komt dat ze ook nog eens de goedkoopste waren toen ik een wasdroger wilden kopen van dit type.

Noordbeek 08-04-2020

Super geregeld meteen terug gemaild, had een wasmachine besteld deze was helaas uitverkocht en niet meer te leveren, was opgelost door een nieuwe type te leveren voor dezelfde prijs

Theo (Den Helder) 08-04-2020

De verkoop afdeling van Bemmel &Kroon geeft snelle, duidelijke en vriendelijke terugkoppeling bij vragen op afstand (woon zelf in Den Helder).
Tevens de laagste prijs van Nederland verkregen, zoals ook op de website staat voor deze AEG L6FBSpeed. Altijd meegenomen.
Onze oude AEG stopte na ruim 19 jaar er mee, zonder noemenswaardige onderhoudskosten. Vandaar weer een AEG.
Binnen een dag verzorgd en bezorgd door een nette en vriendelijke bezorgdienst (incl. meenemen oude AEG ), genaamd Dynalogic.

Zo zie ik een webshop/bedrijf graag. Goede prijs en snelle en duidelijke service.

Martin van der Linden 08-04-2020

Met een vraag via de mail een snelle reactie en duidelijk wat het kost.
En het belangrijkste snelle levering en een goede bezorging.

Christine 08-04-2020

Kan aan iedereen Bemmel&Kroon aanbevelen. Vanaf de bestelling tot aan de deur verliep alles perfect. Op de dag van levering bericht ontvangen dat het bestelde artikel onderweg was en levering tussen 10.00u en 12.00u plaats zou vinden. Om 10.00u bericht dat het artikel om 10.30 zou arriveren. En dat was ook zo. Super services dus.

Peter 08-04-2020

In 2015 nieuwe keuken laten plaatsen voor dik 20.000,- in een huis dat door ons wordt verhuurd, alles naar volledige tevredenheid. In 2018 begint de bovenrand van de vaatwasser wat kleine scheurtjes te vertonen, waarschijnlijk doordat er geen vochtbeschermrand op zit maar nog niet verontrustend, dus nog geen actie ondernomen.
Begin April 2019 weigert de Siemens afzuigkap alle dienst, dus contact opgenomen met Bemmel en Kroon en reparatieaanvraag gedaan voor zowel de afzuigkap als de deur van de vaatwasser, welke toch wel erg lelijk aan het worden is. Bericht ontvangen dat de reparatie begin Juni zou worden gedaan. Als ik in Augustus bij onze huurders op bezoek ben blijkt de afzuigkap nog niet te zijn gerepareerd dus weer contact met Bemmel en Kroon, contactpersoon op vakantie dus ik neem aan dat er na de vakantie wel iets zal worden ondernomen, maar hoor in januari 2020!! dat er nog steeds niets is gebeurd, dus weer contact en wederom toezegging dat er actie wordt ondernomen. afgelopen weekend ( 5 April ) weer even bij de huurders geweest en er is nog steeds niets gebeurd, deze mensen zitten dus al bijna een jaar met een niet werkende afzuigkap!! Niet nodig te zeggen dat er bij mij nooit meer Siemens apparatuur over de drempel komt en de volgende keuken dus niet door Bemmel en Kroon geleverd gaat worden.....

Co van Liere 07-04-2020

Wasautomaat, op zondagavond (!) online besteld, maar bleek niet beschikbaar. Toen werd mij een andere aangeboden die duurder was en met minimaal dezelfde specificaties voor dezelfde prijs. De volgende dag werd hij al bezorgd. Topservice!

Hendrietta van Geel 07-04-2020

Super shop, had al eerder een inbouw oven met kookplaat besteld ook top service.
Ik belde nu voor info over een afzuigkap van Atag werdt perfect te woord gestaan en goed advies de koop was daardoor ook snel gesloten. nadat ik een offerte had gehad gelijk geregeld zelfs de filters die er bij moesten hebben ze netjes verzorgd. De bezorging was perfect. En nu hij hangt ben ik er ook super blij mee heel mooi.
Bemmel en Kroon wederom hartelijk dank

Ella Mihaljevic 07-04-2020

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwam ik op internet dit bedrijf tegen. Toen “mijn” wasmachine ook nog eens in de aanbieding was, heb ik hem meteen besteld. Niets dan lof, snelle levering en telefonisch werd keurig gemeld hoe laat de machine op de afgesproken dag geleverd zou worden.

Sean Peters 07-04-2020

Nadat de koelkast van mijn ouders kapot was gegaan heb ik direct op internet gekeken naar een nieuwe. Omdat het een koelkast betrof met een nis hoogte van 102 cm ben ik bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Deze hadden de koelkast op voorraad en het merk wat mijn ouders als voorkeur hadden.
De service is uitstekend, product was op voorraad en voor 22.00 uur besteld is volgende dag bezorgd. De communicatie vanuit het bedrijf en de bezorging was erg goed. 10 min voordat de bezorgers er waren werd er nog netjes contact opgenomen. De nieuwe koelkast werd naar binnen gedragen en de oude werd gratis meegenomen dus qua recycling ook prima.

Al met al een goed gevoel overgehouden aan Bemmel en Kroon en zou dit bedrijf zeker aanraden. Ga zo door Bemmel en Kroon.

Sjors B 07-04-2020

Prima afgehandeld. Snel en adequaat.
Zelfs toen ik items bij nader inzien wilde toevoegen was dat geen probleem!

Anthonie v d Kraa 07-04-2020

fijne winkel de wasmachine die we hadden besteld was niet meer voorradig en kregen een duurdere en wat luxer model aangeboden voor de zelfde prijs was een bonus van 64 euro vind ik een hele nette oplossing

M. Koehler 07-04-2020

Duidelijke webshop. Prijs vaak goedkoper dan elders. Service is top! Je hoeft niet de hele dag op je bestelling te wachten, er wordt duidelijk aangegeven wanneer je bestelling wordt geleverd via sms. Vlak voor de chauffeur met je bestelling komt, ontvang je nog een sms! Super tevreden.

Siebolt Moltman 07-04-2020

Prijs was super en de koelkast werd de volgende dag geleverd. Kon via een linkje op de mail zien wanneer de koelkast kwam. Super geregeld allemaal ook in deze tijd met het coronavirus werd alles duidelijk uitgelegd.

Martien Witsenburg 07-04-2020

Ik heb al vaker bij Bemmel gekocht. Ik begrijp echter totaal niet dat de dure Miele wasmachine/droger volledig ingepakt wordt afgeleverd en dus NIET wordt uitgepakt.

Sandra 07-04-2020

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij goed vindbaar zijn op internet en er qua prijs ook echt uitspringen. De site vind ik ook erg gebruiksvriendelijk. Alles staat overzichtelijk weergegeven per categorie en je kan ook zoeken op artikelnummer van een betreffend apparaat. De prijzen zijn t.o.v. anderen goed! De communicatie via de mail verloopt prima en duidelijk. Minpuntje dat je 's nachts een bericht krijgt i.v.m. de verwachte levertijd. Vervolgens krijg je dan een mail waarin staat dat je het order nummer aan de chauffeur moet doorgeven, hier wordt echter door de chauffeur niet om gevraagd. Dus dit kan nog wel verbeterd worden vind ik.

jaappost 07-04-2020

in een woord geweldig alles piek fijn voor elkaar alles snel geleverd van mijn krijgen ze een dikke tien!

P.Tak 06-04-2020

Duidelijke website.
Zondag besteld maandag geleverd super snel.
Goede bezorgdiensten met goede communicatie netjes afgeleverd.

Marinus 06-04-2020

Duidelijke shop,hele snelle levering,van tevoren bericht hoe laat de bestelling bezorgd wordt.

Naomi 06-04-2020

Heel goede zaak en erg behulpzaam. Vrijdag een nieuwe vaatwasser uitgezocht en maandag stond hij al te draaien! Ook onze wasmachine komt hier vandaan. Altijd erg tevreden!

Gea 06-04-2020

Duidelijke webshop alles word duidelijk uit gelegd.was op zoek naar wasmachine er waren vele keuzes mee duidelijke specificaties
Kreeg na bestellen al snel bericht en het bezorgen was helemaal top ging snel en volgens de regels die er nu gelden

P. Driessen 06-04-2020

Wij hebben hier eerder een complete keuken gekocht en niet te ver rijden. De info en vergelijkingen op de website zijn duidelijk, zeer concurrerend en daarnaast, in deze hectische periode, op koopavond alle tijd met een verkoper die goed adviseerde, niet opdrong, de juiste tips meegaf en ik goed een keuze kon maken. Aflevering van deze combi-oven was al de volgende dag en goed geregeld.

Kenny Vermeersch 06-04-2020

Zeer professionele en snelle afwerking van mijn bestelling, echt volgens het boekje. De verkoper was zeer klantgericht en professioneel in al zijn communicatie, zowel telefonisch als via e-mail. Het online boekingssysteem voor de levering werkte perfect en het track en trace systeem voor opvolging van de bestelling was zeer goed. De levering was perfect op tijd op het afgesproken tijdstip. Het was mijn eerste bestelling maar ik twijfel er niet aan om ook een volgende bestelling bij hen te plaatsen. Een aanrader!

Joop 05-04-2020

Ordernummer BKI844267. Duidelijke website. Bestellen is eenvoudig. Netjes op tijd. Wordt netjes tot over de drempel gebracht. Oude apparaat gelijk meegenomen.

theeleutje 05-04-2020

ik heb deze winkel gekozen ivm de prijs .
daarna bleek alles goed en snel geregeld