Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Loes & John 04-08-2018 In de winkel gekocht

Goede winkel!

In tegenstelling tot Mediamarkt ademt de winkel een rustige sfeer, alles staat overzichtelijk, en er komt tenminste een verkoper op je af, die bovendien nog eens terzake kundig is.

Geol 04-08-2018 Via de website gekocht

Alles goed

Precies op de dag geleverd zoals gevraagd. Handig verpakt. Mooi mijn oude koelkast me terug genomen. En keurig op de dag zelf zeer nauwkeurig de bezorgtijd doorgekregen

Elske 04-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Bestelling van Siemens wasmachine en droger op woensdagavond, en op zaterdag geleverd!
De machines die we uitgezocht hadden waren niet meer leverbaar dus kregen we een gratis upgrade. Duidelijke communicatie via de mail van B&K en goede afspraken met Dynalogic voor de levering.

Fam. van Bekkum 04-08-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf met een geweldige service!

Dit bedrijf kun je bellen als je vragen hebt over een product dat je wilt kopen. Ze leggen alles duidelijk uit, nemen de tijd en de volgende dag hebben wij onze droger door het bedrijf zelf thuisbezorgd gekregen. (Ordernr:Zoeterwoude:699383)

M. vd Bog 04-08-2018 Via de website gekocht

Zonder twijfel weer voor Bemmel&Kroon gekozen!

Een maand geleden mijn nieuwe wasmachine via Bemmel&Kroon besteld. Ik was dermate tevreden over levering en service dat ik nu bij mijn droger niet hoefde na te denken; meteen via Bemmel&Kroon!
D.m.v. duidelijke communicatie weet je precies wanneer de bestelling geleverd wordt! Kortom...zeer scherpe prijs, snelle levering en uitstekende service!

R. Epker 04-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, uitstekend geholpen

Vaatwasser besteld; deze werd niet meer geleverd en voor hetzelfde bedrag kreeg ik de verbeterde versie van dit merk. Perfecte service.

Tevreden klant 04-08-2018 Via de website gekocht

Goede site, goede prijs, goede levering

Website is overzichtelijk en prijzen zijn goed. Goede beschrijving van producten met bijbehorende foto's. Kan daardoor goed kiezen. Uit overige beoordelingen kwam B&K als een serieuze en betrouwbare zaak naar voren. Dit is een belangrijk criterium voor ons.

Bezorging door Dynalogic kwam niet altijd positief naar voren, maar in ons geval ging alles goed. We maakten gebruik van extra service voor het plaatsen van de koelkast, Netjes de oude meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal. Track & Trace werkte prima en tijdsindicatie (op de dag zelf) was prima. Bij deze een compliment voor de heren van Dynalogic.

Chris 04-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Goede communicatie, perfecte levering, Met de handige track en trace kan je live de bezorger volgen waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zijn

M Meewis 04-08-2018 Via de website gekocht

In de avond besteld en de volgende dag bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden van de status en een bericht van tevoren.

Jacques 04-08-2018 Via de website gekocht

Volop keuze en scherpe prijzen!!!

Heldere voorlichting bij aanschaf en goed advies mbt de vele of te vele opties op de afwasmachine. Uiteindelijk werd het een Siemens met voor ons ruim voldoende mogelijkheden. Scherpe prijs en zeer vlotte levering en plaatsing. Top!!!!

Familie de Roos 03-08-2018 Via de website gekocht

Zo hoort service te zijn!

Mede gekozen voor Bemmel & Kroon vanwege de positieve berichten over de service. En dit hebben ze zeker waar gemaakt. Binnen enkele minuten kreeg ik een reactie op mijn vraag die ik had gesteld via de mail. Daarnaast was de levering perfect; netjes een kwartier voor levering door de bezorgers gebeld, vervolgens hebben ze snel en zonder stoten de wasmachine naar de 2e verdieping gedragen en aangesloten en de oude machine ook weer zonder stoten netjes naar beneden gebracht en mee retour genomen inclusief verpakking van de nieuwe wasmachine. Erg fijn en blij verrast!

Maria 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en keurig op tijd!

Ze hebben het product keurig op tijd geleverd. De service was uitstekend! Volgende keer bestel ik hier weer!

Baldrich 03-08-2018 Via de website gekocht

service super top

De levering was geweldig en snel. alles is super goed verlopen, zal zeker weer bij Bommel en Kroon aparatuur bestellen

S 03-08-2018 Via de website gekocht

Bijna goed...

De shop en bestelprocedure van de vrieskast ging prima. De bezorging door Dynalogic was keurig binnen het aangekondigde tijdvak. Had echter voor "extra service" betaald, zodat al het verpakkingsmateriaal weer mee terug werd genomen. Dat is deels gebeurd (pas nadat ik de bezorgers had geattendeerd op de extra service), maar tot mijn verrassing vond ik later het piepschuim in mijn groencontainer! Om dat kwijt te raken moeten wij 15 km rijden naar de afvalverwerker. Niet goed dus. Ook hadden de bezorgers de vrieskast op zijn plek gezet, zonder aan te geven dat er eerst afstandhouders aan de achterkant ingeschoven moesten worden. Daar hadden ze allemaal geen idee van. Wij moesten dus voor ingebruikname eerst de vriezer weer van zijn plek halen. Conclusie: Extra service heeft eigenlijk alleen zin als het apparaat naar een verdieping gebracht moet worden (wat bij ons niet het geval was).

Jack Vinken 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Geweldige service en aflevering vriendelijk bezorging.
Duidelijke info via mail over levering tindstip en datum.

R.van Sprang 03-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede voorlichting en advies en bekwame montage

Mooie zaak, goede afspraken kunnen maken. Goed meedenken en proberen in te leven in de wensen en de mogelijkheden voor de best mogelijke prijs.

Gemmy 03-08-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Bij Bemmel & Kroon alles super geleverd EN SUPER SERVICE.

Al vaker wat gekocht via Bemmel & Kroon en ALTIJD alles goed geleverd en nooit problemen.
DUS: Super bedrijf!!

Mark R 03-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Gisteravond besteld, keurig op de hoogte gehouden van de leverperiode en uiteindelijke tijd. En nog keurig op tijd ook. zeker aan te bevelen!

Kees 03-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Snelle en klantgerichte service!!

Dinsdag bestelling van vaatwasser en afzuigkap gedaan, donderdag alles al geïnstalleerd. Grote klasse.

Energetische 03-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering.

AEG wasautomaat gekocht, ruim 100 euro goedkoper dan de goedkoopste op internet. Keurig afgeleverd, aangesloten met een korte uitleg over de machiene door de twee vriendelijke bezorgers. Meer dan tevreden.

Bert Middelkoop 03-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima service en vriendelijke mannen

Mijn bestelling is keurig op tijd bezorgd. Goed begeleid met e-mail en netjes in huis
op de plaats gezet.

Maia 02-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prettige en terzake kundige verkoper,goede prijzen

Het was mijn eerste aankoop bij Bemmel&Kroon,en Ik was verrast over het uitgebreide assortiment,en de vakkundige advisering van de verkoper.Aangezien ik meerdere apparaten nodig had,was het kiezen tussen alle mogelijkheden extra moeilijk,maar dankzij de hulp van de verkoper,ben ik tot goede keuzes gekomen:alles werkt naar volle tevredenheid.!Ook de prijs-kwaliteit verhouding vind ik meer dan okay.

Riki 02-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Wat een geweldige mensen en service de bestelling was zo geregeld en de bezorgers kwamen mooi op tijd keurige jonge mannen die het netjes instaleerde in een woord TOP!!!

J.w.coens 02-08-2018 Via de website gekocht

Superfijne webshop

Fijne webshop met goede prijzen en snelle levering.
Had een wasmachine besteld maar kreeg voor hetzelfde bedrag een nieuwer model!
Via mijn dochter bij Bemmel en Kroon terecht gekomen, zij had ook goede ervaringen met dit bedrijf.

Nellen 02-08-2018 Via de website gekocht

Mooie Koelkast

Bestelde koelkast niet meer leverbaar, nieuw model gekregen voor dezelfde prijs.
Prima aflevering met duidelijk tijdvak.
goeie service.

Cyriel 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede snelle, en efficiënte service, Top winkel!

Een wasmachine kapot, terwijl je net terug bent van vakantie.
Daar zit niemand op te wachten. Op internet gegoogeld naar een type wasmachine dat ons aanstond. Het werd een Bosch, en Bemmel&Kroon waren een van de goedkoopste aanbieders, met de snelste levering. Er stonden aanbieders bij die eerder konden leveren volgens kieskeurig , maar bij navraag, konden ze toch niet leveren ivm vakantiedrukte, of te weinig chauffeurs.
Bemmel&Kroon beloofde bij bestelling op dinsdag, vrijdag te kunnen leveren, ik belde om 16:30.
Eigenlijk einde werkdag, maar kreeg meteen daarna een bestelopdracht dat het artikel meteen besteld was. De wasmachine werd ook nog eens donderdag geleverd, na overleg i.p.v. vrijdag, Top! 1 dag eerder, prima service.
Goede planning door Dynafix, en zeer vriendelijke en behulpzame chauffeurs, zeer goede service!
Een aanrader dit bedrijf, zowel Bemmel&Kroon als Dynafix.

William Smeenk 02-08-2018 Via de website gekocht

Bemmel& Kroon een zaak waar alles klopt !

Ordernummer DH697814 Leuk om te kopen bij Bemmel & Kroon beter dan bij al die grote giganten, prima service - vooraf aan de bezorging een mailtje en een telefoontje. Ik ben dik tevreden, ook over de indertijd daar gekochte complete keuken.

IetsAnders44 02-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

goede service

altijd scherp geprijsd en goede voorraad. Word ook snel geholpen. winkel is overzichtelijk.Duidelijke uitleg

Kurt 02-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De site is duidelijk en overzichtelijk opgesteld. Je vindt er alle nodige informatie, zowel over de artikels die aangeboden worden als de firma.

Bert Kassing 02-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldig goed!

1-8 nieuwe wasmachine gekocht Wat een goed advies hebben we gekregen in de winkel (Cruquius). Een verkoper die verstand van zaken had. Geen zaterdagmiddag verkoper! Wat een goed advies hebben we daar gekregen zeg. 2-8 plaatsing van de machine. Zeer correcte mannen die de machine compleet werkend installeerden. Kortom: Zeer tevreden!!!!

Victor 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en snelle levering

Persoonlijke behandeling in de winkel. Rustige zaak en een kids hoekje.
Bezorgers waren rap, ook met de plaatsing van de vriezer.

Buys Els 02-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge en geweldige service !

Ingebouwde koelkast gekocht. Juiste maat geleverd ! Met dit warm weer is het zalig om alles goed koel te krijgen. Ze maakt weinIg lawaai wat ook belangrijk is in een open keuken.
Wij zijn zeer tevreden ! Bedankt voor de vlugge service!

Erwin 02-08-2018 Via de website gekocht

Correcte snelle service

Na bestelling van de vriezer werd deze op de aangegeven dag netjes bezorgd. Oude vriezer werd evenals de verpakking netjes meegenomen.
Doordat ik 30minuten voor de levering een appje kreeg hoefde ik ook niet speciaal vrij te nemen.

Rene 02-08-2018 Via de website gekocht

Top levering

Direct na de aanschaf van mijn inbouw koffiemachine loopt de communicatie bijzonder goed. Je wordt als klant direct op de hoogte gebracht van je bestelling en de door het bedrijf ingehuurde koeriersdienst houd je vanaf het eerste begin op de hoogte en geeft een keurige kloppende termijn van levering aan. Vooraf keurige digitale levering van je bestellingsoverzicht en hetgeen van je verwacht wordt indien je bestelling niet juist zo zijn. Als de eventuele zorg tijdens het gebruik tijdens het gebruik ook zo goed is dan schaf ik hier vaker aan!

Henk 01-08-2018 Via de website gekocht

doen wat ze zeggen

in dit geval het goedkoopste merk-aanbod wat ik wilde hebben; verder binnen 2 dagen afgeleverd; goed gepland en afgesproken
de oude koelkast (gratis) mee genomen

B 01-08-2018 Via de website gekocht

Top!

Uiterst correcte telefonische afhandeling. In overleg een prima en snelle levering. Van product. De BBQ zelf moet ik nog uitproberen maar daar heb ik alle vertrouwen in.

blokland 01-08-2018 Via de website gekocht

perfect

goede service en snel geregeld en netjes boven gebracht op tijd gebeld van te voren en aangesloten

Christine 01-08-2018 Via de website gekocht

Superrrrr !!!

Betrouwbaar, snel, goede service, superpersoneel !!
Mooi op tijd, keurig afgeleverd en vriendelijk personeel

Diana Twigt 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, gemakkelijke montage van onze gaskookplaat!

Ik vind de webshop erg overzichtelijk. Onze Atag gaskookplaat met 6 branders werd de volgende dag al geleverd. Er zat een goede gebruiksaanwijzing bij en de montage was eenvoudig. Ordernummer: BKI698639 Wat een gemak en wat een ruimte om te koken! Wij koken graag uitgebreid en onze oude gaskookplaat was gewoon te klein.

Jacques 01-08-2018 Via de website gekocht

Alles geleverd en geplaatst zoals verwacht!

Goede service, net het stapje meer! Ondanks dat ik tijdens het plaatsen van de bestelling gemist had om te vermelden dat het om een 1e verdieping ging. Alles toch geplaatst en oude machine meegenomen.

Nita 01-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en behulpzaam

We hebben bij Bemmel& Kroon onze wasdroger besteld aangezien deze daar het goedkoopst was. Bij bestelling ook gelijk 50 Euro extra korting gekregen, dus was het helemaal een stuk goedkoper dan de rest. We hebben direct een bevestiging gekregen maar ook dat de wasmachine die we gekozen hebben niet meer op voorraad was. Meteen de opvolger ervan aangeboden gekregen voor dezelfde prijs. Prima!
De levering was conform afspraak . Enige minpunt is dat we 4,5 uur thuis moesten blijven in het geval de wasdroger kwam; is iets te lang). De wasdroger werd snel aangesloten en de oude gelijk meegenomen. Geen gedoe! Vriendelijk personeel, zowel aan de telefoon als de mannen die de wasdroger kwamen brengen.

JT 01-08-2018 Via de website gekocht

Ruime keus snelle levering

We wilde een inbouw combimagnetron en een inbouw koffie apparaat met de zelfde uitstraling en van een goed merk dus dan kom je al gauw bij Bemmel&Kroon terecht de een was op voorraad de ander niet maar toch beide binnen een paar dagen geleverd erg snel dus.

Koelkast nodig? ook bij hoge buiten temperatuur? 01-08-2018 Via de website gekocht

Een hele snelle bezorging bij tropische temperaturen

Terwijl de temperatuur buiten opliep richting 30 graden Celsius en de winkel waar we de Liebherr Koelkast hadden besteld het liet afweten en pas na week kon leveren vonden we op internet Bemmel & Kroon. Op mijn vraag die ik om 11 uur stelde "kunt u echt morgen leveren" was het antwoord "Ja" telefonisch mijn gegevens door gegeven en de volgende dag werd keurig de Koelkast geleverd. De twee bezorgers hebben zeer nauwkeurig de koelkast door de kamer geloodst met het zweet op hun hoofd. Super, goede en snelle service ook bij tropische temperaturen

Janssen 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle keurige service

Binnen werkdag bezorgd op vooraf afgesproken tijdstip. Nette jongens hebben wasmachine op zijn plaats gezet zonder iets van muren te beschadigen. Vervolgens aangesloten en wassen maar. Al met al prima aanschaf voor laagste prijs op internet! Oja op factuur en mailbevestiging wordt ondertekend door iemand, dit maakt het ondanks dat je via internet koopt toch persoonk.
Bedankt!

Victor 31-07-2018 Via de website gekocht

Moeilijke eerste levering, maar met alerte en na-service.

De eerste geplande levering werd geannuleerd door het verzendbedrijf om onduidelijke reden. Uiteindelijke nieuwe dag afgesproken maar toen bleek de aankoop verpakking al geopend te zijn en het product niet meer verpakt zoals je dat verwacht in nieuwe staat. Na melding bij de winkel hebben ze onmiddellijk een afspraak voor nieuwe levering geregeld ter vervanging van het product. We zijn nu in afwachting van de nieuwe levering. Al bij al zeer correcte naservice van de winkel. Dus finaal zeer tevreden.

P.SNOEIJER 31-07-2018 Via de website gekocht

Prima website

Duidelijke website .Door kieskeurig op de website van van Bemmel & Kroon terecht gekomen en een vrieskist besteld ,alles wat op de mail is afgesproken is 100 % nagekomen .Ook de aflevering door Dynalogic was perfect .

Jeem 31-07-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service!! 1000%

Vriendelijk personeel, ze denken met je mee wat er het beste bij je huishouden past en bezorgen alles netjes op tijd

jolanda snoek 31-07-2018 In de winkel gekocht

super tevreden ordernummer

vorige week een vaatwasser gekocht en een oven, ordernummer DH697560. werd ontzettend goed geholpen, er werd naar ons geluisterd vwbt de wensen en kwam een helder en betaalbaar advies uit. We gingen voor een duurdere versie van een product maar uiteindelijk heeft de verkoper zijn kennis en kunde overgebracht en kwamen we zelfs voordeliger uit. al een tijdje zijn we een klant. We komen graag als het nodig is weer terug

Alie 31-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Omdat het de goedkoopste shop is. En wat mij zeer aanstaat is dat ze meteen de oude vriezer mee terug nemen omdat ik dan niet aan de gemeente hoe te vragen om hem op te halen wat waarschijnlijk wel 14 dagen duurde voordat ze in mijn wijk komen. Goede afspraak wanneer en hoe laat ze hem komen brengen. Uitstekende service. Ik raad het iedereen aan om het via deze shop te kopen.

Wim Hellenthal 31-07-2018 In de winkel gekocht
Tineke boulevard. Zoeterwoude

Heel goede service!

De winkel is zeer overzichtelijk, ruim gesorteerd. De geboden service overtrof mijn verwachtingen. Ik heb een Miele Stofzuiger gekocht, en omdat ik geen auto heb, heb ik hem laten bezorgen. Voordat ik thuis was, had Bemmel&Kroon, al een orderbevestiging (ZTW698448), per mail gestuurd!! Dit vind ik een top prestatie!