Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda 29-05-2019

Ik ben zeer tevreden. Na t plaatsen van een bestelling van een vaatwasser ben ik 2 keer gebeld om te checken of de maatvoering juist was. Ook heb ik meerdere mailtjes gekregen met daarin de komst van de monteur met bijna een exacte tijd erin. Een half uur van te voren belde de monteur zelf ook nog even om te melden dat hij onderweg was. De monteur was aller vriendelijkst en erg kundig. Helemaal top dus!!!

Netty Hartsuiker 29-05-2019

25-05-2019 bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasautomaat gekocht.Prima geadviseerd door de verkoper. Maandag werd hij al bezorgd dus erg snel.Keurig op tijd,ik kreeg nog een telefoontje dat ze er met een kwartiertje konden zijn.Twee aardige bezorgers,ze moesten eerst een wasdroger van mijn oude wasmachine afhalen,dus een hoop werk.Ze gaven mij nog even de tijd toen de oude machine weg was gehaald de vrijgekomen plek nog even schoon te maken want daar kon ik nooit
bij komen.De nieuwe wasmachine werd keurig geplaatst zonder beschadigingen,klasse, want die weegt loodzwaar en de ruimte was beperkt.Ik ben een tevreden klant en kan deze zaak zeker aanbevelen.

J.Dekker 29-05-2019

Perfect, terzakekundig, vriendelijk, meedenkend, professioneel.
Alleen 1 klacht:
We horen de vaatwasser niet als hij aanstaat😂. (41db).
Aanrader voor open keukens.
Hebben al verschillende apparaten bij Bemmel&Kroon/Qruquius gekocht en vrienden hiermee naar toe genomen die er ook kochten.
Perfecte service en installatie.

Ellie 29-05-2019

Snelle en goede levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Nadat mijn betaling was mislukt kreeg ik een mail waarmee ik het nogmaals kon proberen, dit waardeer ik.

Aagje 29-05-2019

Voor ons een absolute aanrader, super site scherpe prijzen, komen afspraken na vragen aan klantenservice worden vriendelijk en snel beantwoord. Ook de bezorging was uitstekend dag van bezorging konden wij zelf bepalen , dag vooraf krijg je de tijd van bezorging per mail, alles verliep vlekkeloos.

Willem 29-05-2019

Vaatwasser besteld. Prima geregeld.
Vanuit de installateur zelf werd aangegeven dat de vaatwasser mogelijk niet zou passen.
Moest een duurdere variant nemen maar zonder bij tr betalen. Noem ik nog eens service.

Een Kroon voor Bemmel. 29-05-2019

Via internet site, heldere en voordelige aanbiedingen.
Correcte afhandeling, en hierop duidelijke respons.
Aflevering en plaatsing op juiste tijd en adres.
SUPER!

Rita v/d Bergh 29-05-2019

Alles is makkelijk. De website ,wanneer het wordt bezorgd en de bezorging zelf. Allemaal prima in orde. Zelfs de prijs

Sander 29-05-2019

Levering was snel en goed. Alles werd geïnstalleerd en weer opgeruimd. Wasmachine werd ook even gecheckt of hij het deed, perfect.

j.Konings 29-05-2019

Vakkundig geadviseerd over een nieuwe inbouwkoelkast, daarna snel en met kennis van zaken geïnstalleerd !
Top !!

P 29-05-2019

Keurig op tijd geleverd volgens tijdsbestek als ingegeven.
Verder kan ik over het product nog niks zeggen moet nog uitgepakt en geïnstalleerd worden

Karina 29-05-2019

Ik ben een supertevreden klant. De bestelling verliep vlot. De levering was uitstekend. Eerst een SMS met een tijdsduur van paar uur. Later een SMS met een richtuur die heel precies is. Dikke proficiat!

Joke 29-05-2019

De verkoper nam echt de tijd en wees mij op een cashback van Siemens. De bezorging werd ook keurig uitgevoerd. Bij een volgende aankoop ga ik wederom naar Bemmel en Kroon! Dik tevreden.

J.J. 29-05-2019

Na wat speurwerk ben ik op de site van BEMMEL&KROON terecht gekomen en met goede prijzen.
De website van deze winkel is zeer overzichtelijk en gemakkelijk
Maar ik had nog wat vragen, dus heb ik even met ze gebeld dat ging ook allemaal heel erg soepel en vlot maar vooral correct te woord gestaan.
Tijdens het gesprek kreeg ik een goed gevoel over deze winkel en heb dus gelijk besloten om mijn koelkast hier te bestellen Mijn koelkast is de volgende dag op het afgesproken tijdsdeel geleverd ook zijn de gemaakte afspraken hierover volledig nagekomen.
Ook wil ik de bezorgers niet vergeten te vermelden, deze waren zeer vriendelijk, behulpzaam ook beleefd te woord gestaan.
Wat voor mij vaststaat indien ik weer wat nodig heb, twijfel ik niet een seconde om hier weer te kopen.
Dit alles bij elkaar is voor mij het plaatje zoals het moet gaan als je iets koopt, andere zouden hier een voorbeeld van kunnen nemen.
Chapo voor BEMMEL&KROON

Ellis M. 28-05-2019

Winkel was mij aanbevolen en heeft ruimschoots aan de verwachtingen voldaan. Vriendelijk personeel en vlotte afhandeling van de aankoop. Netjes avond vóór de aflevering een e-mail ontvangen betreffende het te verwachten tijdsvak van de aflevering en ik werd door de bijrijder van het transportbedrijf gebeld, dat men verwachtte met ca. 25 minuten te zullen arriveren, hetgeen ook het geval was. Vlotte, vakkundige aflevering; zou hier absoluut vaker apparatuur aanschaffen.

Niki 28-05-2019

Een fijne winkel met prachtige producten.
Niet massaal ,dat is erg prettig .
Fijn te woord gestaan en goed geholpen...
Kundig personeel...

Sheila 28-05-2019

Ik ben onder de indruk van de professionaliteit van dit bedrijf en de medewerkers. Na mijn online bestelling werd er direct contact opgenomen over de levering. Daarbij wer goed gecontroleerd of de maten van de nieuwe vaatwasser zouden passen. Ik was daar ook wat onzeker over dus was heel blij met deze controle. De levering verliep uitermate soepel. Op de afgesproken tijden, heel correcte medewerkers en netjes en goed geïnstalleerd.

Paul Sevink 28-05-2019

Prima winkel. Heb al eerder witgoed gekocht bij dit bedrijf en moest ook aanspraak maken op garantie. Zij hebben toen alles keurig en naar tevredenheid en snel geregeld. De extra garantie die zij geven is duidelijk klantgericht. Toppie

Kees Pieters 28-05-2019

Duidelijk en modern ingerichte webshop. Maandagmiddag besteld, keurig een betaalverzoek via Ideal en dinsdag draait de droger al. Echt prima service!

Erwin 28-05-2019

Duidelijke website, vanaf het moment van bestellen tot en met het afleveren wordt alles heel duidelijk gecommuniceerd. Van de bevestiging per mail tot aan de sms van het tijdstip van afleveren.

Beren 28-05-2019

Keurig netjes is de bestelling van onze wijnbewaarkast behandeld. Installatie bij levering was ook prima. Heel blij met onze mooie Avintage wijnbewaarkast (BKI759912).

Gerard 28-05-2019

Zeer scherpe prijs van het product. Product bleek toch niet op voorraad te zijn maar men leverde een duurder vergelijkbaar product voor de prijs van het product dat we wilden. Levering volgende dag inclusief plaatsen en aansluiting. Prima service telefonisch en per email oa mbt aflevering van het product. En dus precies wat iedereen altijd wil!

Ramin Nazarinia 28-05-2019

Ik ben heel tevereden met mijn aankoop en een heel goede prijs dat dit winkel heb ik betaald ik geef 10 aan dit winkel en ik zal ook doorgeven aan andere dat ik aanrader ben en een goede verkoper dit winkel heeft

Fam. Stigter 28-05-2019

Prachtige winkel met deskundig personeel. Enorme keus met mooie aanbiedingen.

Ronald 28-05-2019

Werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Ook de dag van levering werd keurig contact onderhouden

M. Bakker 28-05-2019

De bestelling verliep vlot, we werden goed op de hoogte gehouden en door de track en trace. Je kon zien waar de bezorgwagen was en dat klopte!
De bezorging was snel en correct; kortom alles was prima!
De reden waarom ik geen 10 geef was dat ik een andere machine besteld had en die was niet meer leverbaar en daarom ontving ik een ander type. Daar kon ik mee akkoord gaan, maar als een machine niet meer leverbaar is moet dat op de site staan. Je weet dan dat datgene wat je wilt niet leverbaar is en kunt al dan niet zelf een vervangende machine uitzoeken.

jolanda 28-05-2019

Gisteren fornuis besteld vandaag bezorgd. Ben aan de telefoon keurig en vriendelijk te woord gestaan. Bezorgers ook spontaan en vriendelijk. Dit is de 2e keer dat ik hier iets hebt besteld en mijn volgende bestelling voor tv of wasmachine zal ik ook zeker hier doen. Als ik een cijfer moet geven een dikke 10. Zeker een aanrader.

Hilco 28-05-2019

Prima shop met een fijne aanbieding. Levering ging als een speer, goede afstemming van de bezorgtijd en netjes afgeleverd! Naar boven sjouwen en aansluiten binnen 10 minuten, en alles netjes gedaan.

Ekinci 28-05-2019

Wat een top service bij Bemmel en Kroon. We hadden een wasmachine besteld en de volgende dag hadden we deze in huis. Gelijk de ouwe wasmachine meegenomen en de nieuwe aangesloten. Ons complimenten aan medewerker ... van filiaal Den Haag. Nogmaals dank en ga vooral zo door met jullie fantastische familie bedrijf.

Familie Ekinci

Sunny 28-05-2019

Snelle levering. Zaterdag koelkast besteld en maandag geleverd. Ook de prijs was lager als concurrenten. Keurige bezorgers, dus zeer tevreden. Koelkast was goed ingepakt en zonder schade. Ook.duidelijke uitleg van bezorgers over evt. klachten.

Alice Poot 28-05-2019

De winkel krijgt een "duim omhoog" Snelle levering! Alleen het vervoersbedrijf een "duim omlaag".
Wij waren gewoon thuis want je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de bezorgtijden betreft. Maar waarschijnlijk de bel niet gehoord dus heeft hij de koelkast bij de buren weggezet zonder een briefje bij ons in de brievenbus te doen. Lijkt me dat je daar ook voor moet tekenen.
Mijn man was op het afgesproken tijdstip omgelopen om de bezorger te zeggen dat hij beter langs de andere kant kon rijden, hij zag de bezorger en die zei dood leuk hij staat bij de buren.....en die oude kon niet meer mee want hij had alles al afgesloten.
Nou leuk zit ik hier nog met een oude/kapotte koelkast. Ik had voor deze winkel gekozen omdat ze ook gelijk de oude mee zouden nemen....nu zit ik nog mee.

Aad van Rijswijk 27-05-2019

Na een vreselijke ontdekking "de wasautomaat is kapot" zijn mijn vrouw en ik op internet gaan snuffelen om een goede en liefst zo goedkoop mogelijk een nieuwe wasautomaat te kopen. De site van Bemmel & Kroon sprak tot onze verbeelding en hebben eenvoudig onze wens kunnen vervullen. Er was keuze zat in product en prijs. Wij hebben gekozen voor een bosch wasautomaat en direct besteld. Er werd snel en adequaat gereageerd ons ordernummer werd bekend gemaakt met Heel netjes werd de levertijd ( zeer kort) via email adres bekend gemaakt en op de dag van levering telefonisch contact van de chauffeur wij komen op die tijd. Mooi op tijd en de wasautomaat werd op zijn plaats gezet op de eerste verdieping daarna werd de oude wasautomaat meegenomen. Mijn vrouw heeft de wasautomaat direct uitgeprobeerd en is zeer tevreden. Kort samen gevat het zoeken op internetsite prima, bestelling met reactie prachtig, levering goed geregeld en aflevering het einde.

Anouk 27-05-2019

De shop is goed bereikbaar, fijne tijden dat je kan bellen met de klantenservice. De bezorgdienst was ook er voorzichtig met de spullen in huis zetten en gaf tips over de juiste manier van in gebruik nemen.

Kitty 27-05-2019

Op zoek naar een wasdroger eerst op internet gekeken maar wilde de droger ook "in het echt"zien. Op naar BCC. weinig keus en niemand die naar je toe kom, Daar ben ik gauw klaar mee dus op naar Bemmel en Kroon.
De winkel ziet er mooi, ruim en overzichtelijk uit. Ruime keuze in alle prijsklasse. Zeer snel, vriendelijk en goed geholpen door de medewerker. Droger de volgende dag gebracht , geplaatst en de oude meegenomen. Als ik weer wat nodig heb kom ik hier zeker weer !!

S.J 27-05-2019

Dit is mijn tweede Miele Bovenlader wasmachine bij Bemmel&Kroon.
Voor deze zaak gekozen omdat zij het bij ' de eerste wasmachine ' ook netjes geregeld hebben
Netjes telefonisch te woord gestaan , ook zelfs toen ik nog ' een vraagje' na de bezorging had , alles keurig en vriendelijk!
Ik ben tevreden over Bemmel&Kroon.

I Van Vliet 27-05-2019

overzichtelijk website ben blij met me aankoop
Mooie wasmachine gekocht voor een leuke prijs
Goed geregeld als ze aan komen eerst bellen ze je op dat ze onderweg zijn aardig personeel
Goede uitleg over de wasmachine

Anouk 27-05-2019

Via de website een wasmachine en droger gekocht. Via de klantenservice super geholpen en een goede aanbiedingsprijs gekregen. De volgende werkdag is bestelling geleverd en geïnstalleerd. Goede service en prijs!

Fam. J.Selier Leiden 27-05-2019

Nadat we een aantal jaren na uitstekende adviezen een keuken hebben gekocht en laten plaatsen door Bemmel en Kroon . hebben wij nu weer een nieuwe vaatwasser aangeschaft en laten plaatsen .En tot volle tevredenheid en ook nog eens betaalbaar.

Cees 27-05-2019

Uitstekend geadviseerd door xxx ook wijzigingen soepel doorgevoerd. Levering conform afspraak. Netjes afgeleverd op de 1e verdheling zoals afgesproken

Natas 27-05-2019

Goede service zowel in de winkel als het bezorgen! Top.. en al het verpakkingsmateriaal weer keurig meegenomen.

Franklin Eind 27-05-2019

Een koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon, alleen was ik vergeten een afleveringsdatum in te vullen. Toen ik belde wanneer ik de koelkast geleverd zou krijgen, gaven zij aan dat ik geen afleveringsdatum heb aangegeven. De volgende dag had ik de koelkast gelijk in huis, dit is echt klasse. Heel snel geleverd en wat een hele goede service.

Daan 27-05-2019

Vaatwasser besteld bij deze webshop. Hele snelle levering, want ze komen al de volgende dag. De juiste prijs, want deze stond al prima en nog 25 euro extra voordeel gehad. Vaatwasser gebracht in een vooraf aangegeven tijdvak. Netjes binnengebracht en oude vaatwasser meegenomen. Super service!

Ton 27-05-2019

service prima, tracking systeem prima. Keurig voor levering een bericht.
Zou een 10 zijn wanneer niet alleen mensen via Facebook het aankoop bedrag zouden kunnen terug krijgen (er zijn gelukkig nog mensen zonder dit anti-sociaal medium) en pas na bestelling een ander (gelijkwaardig) type van het product kenbaar werd.

Ineke de wacht 27-05-2019

Prima shop. Supersnelle levering. Goede service. En het oude apparaat namen ze ook nog mee. Enorm bedankt

Jacobs 27-05-2019

Uiterst correcte levering, zeer snelle leveringen geheel volgens afspraak.
Prima communicatie en beste prijs in de markt.
Men maakt gebruik van zeer vriendelijke en provisionele bezorgdienst.

Hans 27-05-2019

De producten zijn middels de website aangeschaft. De website is duidelijk en overzichtelijk.
Tijdens de betaling hadden we een computerstoring en we hadden de bestelling opnieuw uitgevoerd, meteen werden we door een medewerker na de tweede bestelling er op attent gemaakt dat er 2 keer de zelfde artikelen waren besteld of dat de juist was. Tijdens het gesprek werd de correctie uitgevoerd. op de geplande datum werden en in de kamer afgeleverd en er werd nog gevraagd of alles naar wens was. Wij zullen de volgende keer zeker weer bij Bemmel en Kroon kijken naar het assortiment of ze aan onze wensen kunnen voldoen.

Devender Kamra 27-05-2019

De bestelling was op tijd bezorgd. Ik had netjes email voor bevistiging ontvangen. Ook de chauffeur belt mij op tijd voor hij kwam. Ze hebben de was machine goed geinstalleerd en de oude aparaat meegenomen. Het was echt moeilijk zonder lift, maar mensen waren heel aardig.

Abdon 27-05-2019

De service en iedere keer wordt geleverd met allerlei apparaturen, super!
Op tijd bezorgd en behulpzaam bij iedere garantie issue. Top!

Joop.k 27-05-2019

Allereerst de bezorging,die was echt grote klasse voor de 2 mannen was niets te veel en hebben mij fantastisch geholpen.Tot nu toe ben ik tevreden met wasmachine+droger van Samsung hij wast prima de droger heb ik nog niet gebruikt.Bemmel&Kroon was een oude bekende want de oude wasmachine kwam nog van de Loevesteinlaan net als mijn koelkast en oven dus.......

Marianne Custers 27-05-2019

Perfecte service. Vooraf gebeld dat de bestelling eraan kwam. Doordat de (even)lift defect was een trap extra moeten nemen. Geen probleem. Spontane leuke jongens (mannen). Bemmel en Kroon is ook goedkoper dan andere bekende leveranciers....scheelt echt soms tientallen euro's