Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JAP van der Linden 30-10-2017 Via de website gekocht

bizonder prettige afhandeling en service

goede prijs/ kwaliteit verhouding,kon het product niet leveren en gaven dus een duurdere machine wat een prettige bijkomstigheid was

Camilla 30-10-2017 In de winkel gekocht

Top geregeld!

Na aankoop kon ik de producten in twee keer laten verzorgen - met zelfs 3 maanden tussen! Geen probleem om (deel van) onze apparatuur even op te slaan. En de leveringen waren stipt met een heel mooi track&trace - webpagina, waarbij de hele dag thuiszitten ook niet nodig was.

Mirjam van Vugt 30-10-2017 Via de website gekocht

Prima service ,snelle levering!!

Makkelijk zoeken!!! Snelle levering ,Goed verpakt !

Het artikel is een van de voordeligste in zijn soort.Hopelijk is dit artikel in het gebruik net zo goed!!!

Jack Erkelens 30-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Snel, kundig en betrouwbaar

Levering was in orde, alles paste goed en snel en kundig geplaatst. Prima service. Ik kan Bemmel en Kroon bij iedereen aanbevelen.

M.Bos 29-10-2017 Via de website gekocht

Positief

Alleen maar positieve ervaring mee. Alles verliep naar wens. Ook de bezorg service was prima. Nette, kundige mensen die ook nog zo aardig waren de oude wasmachine naar beneden te brengen. Bezorg tijd ook goed gecommuniceerd. De was- droogcombinatie bevalt ook nog eens uitstekend tot nu toe dus eigenlijk allemaal perfect.

E.B. Geerken 29-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Zeer uitgebreide winkel

We zijn via vrienden van ons terecht gekomen bij van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude/ Rijndijk .
We vonden het een mooie winkel met een goed assortiment en heel vriendelijk personeel.
tenminste een winkel waar ze niet gelijk in je nek zitten, en waar je goed uitleg krijgt over de apparatuur.
Wij wonen zelf in Almere maar omdat we zo vriendelijk cq goed geholpen waren, hebben wij onze apparatuur bij hun gekocht, Dus een aanrader.

Harest 29-10-2017 Via de website gekocht

correcte service volgens afspraak

Op de site is het gemakkelijk bestellen en de prijs is gunstig verder wordt er rekening gehouden met de wensen van de klant en houden zich aan de gemaakte afspraken

Joost en Miranda 29-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en perfecte service!

Wasdroger (Siemens ZWF9147NW) en een wasmachine (WT44E77NL) van Zanussi besteld bij Bemmel&Kroon omdat ze het goedkoopste waren op internet. Supersnelle levering + twee verdiepeingen omhoog brengen + aansluiten + afvoeren oude apparaten + afvoeren het verpakkingsmateriaal. Complimenten, zo hoort het!!

28-10-2017 29-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede duidelijke en prima service

Door een huis aan huis krantje van Bemmel & Kroon werd ik geattendeerd op een aantal interessante aanbiedingen.

BKI635083 29-10-2017 Via de website gekocht

Goede service van Bemmel en Kroon.

Aanvankelijk liet mijn nieuwe wasmachine me direct in de steek, maar met contact van de zaak direct een nieuwe gekregen die het nu volgens verwachting goed/prima doet.

Henk Thiecke 29-10-2017 Via de website gekocht

Top...................

Had een paar vragen voordat ik tot aanschaf van een wasdroger over ging, correct afgehandeld.
Maar wat mij nog meer trof was de aflevering, 2 zeer vriendelijk mannen kwamen de wasdroger afleveren. Geen enkele moeite was hun te groot binnenbrengen, uitpakken aansluiten en afvoeren oude machine en verpakking. ook nog een extra tip omdat de droogtrommel op een wasmachine staat. Ik zeg TOP.....

Remco 29-10-2017 Via de website gekocht

Snel & Goed

Snelle levering door Dynalogic. Goed online te volgen wanneer de bezorger er is en kreeg een half uur voor aankomst een sms. De prijs van de wasdroger die ik heb gekocht was al de laagste die ik online kon vinden. Daarop kreeg ik nog korting.

Yuliana 29-10-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Op tijd, goed aangesloten. Snelle service.
Men gaf zellf uitleg en een korte instructie.
We zijn tevreden.

Irene 29-10-2017 Via de website gekocht

Advies in winkel en online besteld

We zijn eerst naar de winkel in de Cruquius gegaan voor advies. Daar werd een wasdroger aanbevolen die aan onze wensen voldeed. Op een kaartje werd het type genoteerd en geadviseerd denk er nog even over en vergelijk on line en dan kun je weloverwogen bestellen in de winkel of on line. geen opdringerige verkoper.

Peter 29-10-2017 Via de website gekocht

Top webwinkel!

Dit is onze tweede aankoop bij Bemmel en Kroon.
Overzichtelijke website ,Snelle levering op de afgesproken tijd en een Uitstekende prijs.

Angel* 28-10-2017 Via de website gekocht

Super goed geholpen We hebben nog heel laat op de avond nog gebeld en zijn vriendelijk geholpen met de vragen die We hadden omtrent het product...
De levering was netjes binnen de aangegeven tijd geleverd en zelfs de volgende dag al.
De magnetron/oven was erg mooi en van zeer goede kwaliteit.

Arjan Almere 28-10-2017 Via de website gekocht

Siemens Wasmachine gekocht die scherp (af)geprijsd was

Na het lezen van diverse reviews een keuze gemaakt voor nieuwe Siemens wasmachine (met laag dB). Daarna even het type ge googled en kwam ik op Bemmel & Kroon met een scherpe prijs, daarom hier besteld. Bezorging gaat (net als bij Bol, Cool Blue en Wehkamp) via Dynalogic, daar was ik minder gelukkig mee (gezien onjuiste installatie van mijn Siemens wasdroger 2 maand geleden). Ditmaal u hadden de bezorgers van Dynalogic een voorman/coach mee, waardoor het bezorgen een stuk prettiger en deskundiger verliep. Maar ook nu weer niet waterpas (volgens handleiding wel nodig) afgesteld bij levering.

Angelique van der Biesen 28-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Donderdag een droger besteld vandaag geleverd door 2 zeer vriendelijke heren.
VK637123
Erg fijn dat de klantenservice makkelijk bereikbaar is en vriendelijk
Het is voor ons de eerste keer dat we bij veiligkopen iets hebben besteld maar zeker niet de laatste keer.

Phylis en bertus 28-10-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie .fijn personen. Wij zijn zeer te vreden.

Mooie aanbieding zeer overzichtelijk. Goede cominicatie over de mail. Stipt op tijd. Tja wat nog meer te vertellen ik denk dat het duidelijk is ik ben te vreden

Koen 28-10-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden met de aankoop van een droogkast!!

De prijs van het toestel (droogkast) en vooral de snelle levering. Super!! De website is ook heel duidelijk!!

Willem 28-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering, perfecte prijs

vanwege de prijs, is toch ettelijke tientjes goedkoper dan elders, en door het de volgende dag kunnen leveren. het wordt netjes binnen gebracht. en de oude machine weer meegenomen. dat is service.

Esther 28-10-2017 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen

De vaatwasser werd snel bezorgd, de bezorgers waren zeer behulpzaam en hebben mijn oude vaatwasser meegenomen!

Ineke Kok 28-10-2017 Via de website gekocht

Helder, duidelijk, prima service!

Snelle, duidelijke informatie betreffende bestelling. Was niet op voorraad maar heel goed aangegeven wanneer levering kon plaatsvinden. Levering op zaterdag, keurig aangesloten op zolder, oude apparaat mee terug. Super! Betaling bij aflevering, dat is ook fijn tegenwoordig.

Pieter Jan 28-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en supersnelle levering!

Wasmachine stuk en te dure reparatiekosten. Even gegoogeld en kwam al snel bij Bemmel en Kroon terecht. Beste prijs en binnen 24 uur geleverd. Top! Met sportende kids kan alles gewoon ‘doordraaien’.

Aartsen 28-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Goed koopadvies en goede installatieservice.

Na 17!!! jaar ging de koelkast in de door Bemmel en Kroon geleverde keuken stuk. In de winkel werden de maten gecontroleerd zodat de juiste maat koelkast geleverd kon worden. Installatie service is uitbesteed aan firma aj tec. Op afgesproken tijdstip werd de koelkast geleverd en gelijk geïnstalleerd. Geen aanbetaling, maar betaling van hele bedrag (aankoop plus montage) ineens na installatie. Oude kast werd afgevoerd. Bij installatie werd netjes gewerkt. Voorbeeld: meegebrachte vloerbescherming.

S.T. Zwaneveld 28-10-2017 In de winkel gekocht

Hele goede service!

Begrijpen wat je wilt. Proberen niets te verkopen wat je uiteindelijk niet nodig hebt.
Denken met je mee.
Top verkoper en installateur!

W.Göbbels 28-10-2017 Via de website gekocht

Top service.

Enkele malen telefonisch contact gehad met Dhr. Marco Rietveld .
Keurig te woord gestaan en toen er een probleempje met de transporteur was
heeft hij dit perfect opgelost. Als er weer een of ander apparaat aangeschaft dient
te worden dan weer bij Veilig Kopen. Mijn vrouw is 200% tevreden over de vaatwasser.

Leeuw62 28-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en vriendelijk personeel.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Drie jaar gratis extra garantie. Oud defect product wordt gratis meegenomen. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Duidelijke website en makkelijke betaling.

Joos van de Pol 28-10-2017 Via de website gekocht

Supergeweldige Service

Bestellen is erg simpel; alles is duidelijk omschreven en heel belangrijk: DE PRIJS is gewoon super
Je betaalt pas bij aflevering, als je dit wenst en installeren wordt tegen 'n meerprijs voor je gedaan;
monteur gaat pas weg, als alles naar behoren werkt
ECHT EEN AANRADER

Peter de W 28-10-2017 In de winkel gekocht

Geleverd zoals afgesproken

Top bedrijf zeer duidelijke uitleg over de producten en afgeleverd op de dag en tijdstip zoals afgesproken.

Fam. Hekker, Voorhout 28-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service, maar toch mis je iets

Op zoek naar een wasmachine in de winkel van Bemmel en Kroon terechtgekomen vanwege de scherpe prijzen. Wasmachine netjes bezorgd, maar alleen de uitleg hoe hij werkte ontbrak. Dat is echt een minpuntje. Verder super tevreden.

Inbouw ijskast 27-10-2017 Via de website gekocht

Correcte firma

Communicatie via mail en telefoon perfect verlopen. Geleverd op de dag dat wij het wilden. Vooraf nog een mail gekregen tussen welk uur ze gingen komen en ook daar hielden ze woord. Heel belangrijk is ook dat onze ijskast stukken goedkoper is dan in België . Als we ooit nog eens iets nodig hebben is jullie website de eerste naar waar we gaan kijken .

Jos Pronk 27-10-2017 Via de website gekocht

Service en levering

Bij de bestelling van een Amerikaanse koelkast van Samsung werd vermeld dat deze op voorraad zou zijn.
Dat bleek niet het geval. De levering vond vond uiteindelijk bijna 4 weken later plaats.

Tine Winkel 27-10-2017 Via de website gekocht

niet echt meedenken

Koerier kwam stipt op tijd, top. Plaatsen van materiaal niet top. Vriezer in eerste instantie niet stevig geplaatst, ik moest de koerier aanwijzingen geven hoe deze beter geplaatst kon worden. Koerier vond dat het aan de vloer lag, maar dat was niet de oorzaak. Uiteindelijk strak tegen de muur geplaatst. Terwijl hij wegloopt zegt hij: stekker zit aan de achterkant. Ja, hoe moet ik dan bij die stekker komen als het apparaat strak tegen de muur staat? Ik heb de vriezer dus zelf weer naar voren gehaald, snoer losgemaakt en vriezer weer geplaatst.

Harry 27-10-2017 Via de website gekocht

echt voordelig !

Ruime keuze en zeer scherpe prijzen. Nette afhandeling en vlotte bezorging. online een bestelling geplaatst. zeer tevreden.

Groen in 't Woud 27-10-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

zeer duidelijke uitleg.

Zeer duidelijke uitleg. Goede uitleg op de plus en minpunten. werd duidelijke gewezen wat men met het appaaraat kan en niet.

Julia 27-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Goed geholpen, mooie aanbieding voor een inbouwkoelkast en goed advies over de plaatsing van een diepvrieskast.

Christophe 27-10-2017 Via de website gekocht

Vakkundige montage

inbouw koelkast gekocht. Zeer vakkundig geïnstalleerd. De monteurs hingen ook meteen de rest van mijn kastjes recht

Harry 27-10-2017 Via de website gekocht

Levering mooi te volgen via Google Earth !

Beste prijs, stipte levering op de door mij gevraagde datum. Levering was op de leverdag perfect te volgen !

...

Joshua 27-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte droger, aardige monteur.

Vanmorgen is onze droger gebracht, goede service van het bedrijf en oude droger meegenomen! Volgende keer wordt het weer Bemmel en Kroon.

Roos 27-10-2017 Via de website gekocht

Mijn ervaring over Bemmel & kroon

Ik heb gister avond mijn bestelling geplaats via de website, de volgende dag had ik het al in huis!
Ik werd netjes op de hoogte gehouden van datum en tijdstip. En het mooiste was dat ze ook nog is keurig optijd waren en hele vriendelijke werknemers!

Bedankt voor jullie hulp Bemmel & kroon.
Hier kom ik vaker bij terug

Peter 27-10-2017 Via de website gekocht

Echt een goede service

Buiten de web omschrijving had ik toch nog een aantal vragen contact gehad met bemmel vragen werden gevierd, en met 20 minuten werd ik terug gebeld met de antwoorden verkregen bij de leverancier

jim de klerk 27-10-2017 In de winkel gekocht
qrucius haarlem

ondanks een klein miscommunicatiefoutje toch keurig geregeld

de prijs vanwegen de korting de goedkoopste.plus cashback van etna .service en het tegemoet komen.prima

inkie 27-10-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

Vriendelijk ontvangen en geholpen. Het door ons gekozen product was niet meer leverbaar. Kregen het vervangende product voor dezelfde prijs als het eerst door ons gekozen product. Top service!

LM 27-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede prijs, vlotte afhandeling, netjes geïnstalleerd

Na goede voorbereiding op het web, waaronder natuurlijk ook prijsvergelijking, de winkel bezocht. Daar ging alles vlot. Bij de installatie thuis van de apparaten door het door B&K ingeschakelde installatiebedrijf ontstond er een klein conflictje over de afwerking, maar dit werd na enige tijd opgelost tot volle tevredenheid van de klant - zoals het hoort dus.

JJM. Lakeman 27-10-2017 Via de website gekocht

een aanrader

een duidelijke winkel en je kunt precies zien wanneer er geleverd word. Op mijn ipad zagen we zelfs dat hij bij ons in de straat reed.

Judith 27-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service!

Om 21.45 uur mijn bestelling geplaatst en de volgende dag om 11.00 uur al in huis! Een bepaald type koelkast was niet meer voorradig die ik wilde en daarom heb ik voor hetzelfde geld een duurder model gekregen! Top service dus. Bestelling werd netjes afgeleverd door 2 behulpzame mannen!

Amy 27-10-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf

Dit is nu mijn tweede keuken apparaat. Mijn super vaatwasser en nu...een AEG SKB41011AS inbouwkoelkast.
Ik koos deze om zijn 35dB inhoud 181 L en natuurlijk voor zijn A+
Belangrijk waren ook de verwisselbare deur en dat je hem zelf met gemak kan monteren.

Ron Bandel 27-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende Voorlichting in de winkel in Zoeterwoude.

De winkels van van Bemmel&Kroon zien er altijd prima verzorgt uit en alle producten zijn goed te vinden. Bovendien is er altijd een medewerker aanwezig die je met raad en daad bijstaat en je een uitstekend advies geeft. Bovendien weet je, dat je bij van Bemmel&Kroon voor de scherpste prijs koopt. Ook de bezorging heeft dit bedrijf goed voor elkaar.

Onno 27-10-2017 In de winkel gekocht

Top bedrijf!

Onlangs een vrieskast aangeschaft met dezelfde prijs als media markt. Alleen bij media markt moet je het maar zelf uitzoeken of een bereidwillige verkoper zoeken die ook niet overal van op de hoogte is. Bij Bemmel en Kroon is dat wel anders; directe hulp, extra garantie en gratis bezorgen... jawel, op zaterdag! Dat noem ik nou service! En iedereen maar denken dat mediamarkt het voordeligste is? Even verder kijken bij Bemmel en Kroon!