Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.M. Goedhart 02-03-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24 2491 BD Den Haag

Waar de klant nog koning is.

In het verleden heb ik al eerder ooit iets via Bemmel en Kroon gekocht en was toen ook erg tevreden.
Nu was ik aan een nieuwe koelkast toe en daarom terug gegaan Naar Bemmel en Kroon ik ben daar heel klantvriendelijk en deskundig geholpen. Vandaag werd mijn bestelling met order nr Dh666614 afgeleverd. Ook de bezorging was prima in orde.

Bas 02-03-2018 Via de website gekocht

Super snel en netjes afgeleverd

Snel. Correct en schade vrij binnen gebracht. Netjes oude combi meegenomen. Goed contact via mail over verwachte levertijd. Combi oven kapot en binnen 24u vervangen zodat Ik weer melk kan opwarmen voor mn kleine zonder pannetje. Too

Lenie Wiegand (helaas geen Facebook) 02-03-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geen klachten

We waren in eerste instantie een beetje afkerig omdat we de winkel in Zoetermeer nog in onze gedachten hadden maar na een bezoek aan de showroom van Bosch en Siemens in Hoofddorp zijn we meteen doorgereden naar Zoeterwoude omdat Bemmel & Kroon daar werd geadviseerd. Na de winkel in Zoeterwoude voor het eerst gezien te hebben we toch besloten om daar onze oven te bestellen.
Helaas stond het verkeerde typenr. van onze order op de factuur zodat we s'avonds al gebeld werden dat deze de volgende dag bezorgd zou worden. Onze oven was niet op voorraad en werd dus later in goede orde bezorgd.

R Schultz 02-03-2018 Via de website gekocht

Heb betaald voor de service maar had beter gekund

De shop Bemmel en Kroon is niks mis mee, maar de service waar je voor moet betalen is zeer mager.
Het zijn de mensen die het apparaat brengen maar niet de volledige installatie op zich nemen.
De wasmachine hen ik zelf horizontaal geplaatst en de rubberstrippen aan de onderkant zelf geplaatst. ook de afsluitdoppen hadden zij niet gemonteerd.

ME 02-03-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Goede winkel. Beste prijs voor AEG wasmachine. Gratis levering op zaterdag. Goede info over bezorgtijden, door Dynalogics.

George 01-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

De allergoedkoopste betekend bij deze shop ook een perfecte service. Na de bestelling en betaling via ideal te hebben gedaan, een mail gekregen dat het bestelde niet op voorraad was maar binnen enkele dagen een melding zou krijgen wanneer het binnenkomt en verstuurd zal worden. Dat gebeurde dan ook en had mijn bestelling de volgende dag na de mail binnen. Via de koerier Dynalogic kon ik aangeven wanneer ik het pakjet wou ontvangen en kreeg die dag een sms dat ze in een half uur de bestelling komen afleveren. Product is prima ontvangen en ben er bijzonder blij mee. Deze shop Beveel ik dan ook iedereen aan.

R. Spaander 01-03-2018 Via de website gekocht

Perfect! Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. (BKI667226)

Zit je 's avonds achter je laptop en vraag je even een prijsopgave aan. Tot mijn verbazing krijg ik binnen een half uur al een prijsopgave! Ik had gedacht de volgende dag, maar dit had ik niet verwacht.
De bestelling invoeren gaat zoals je kunt verwachten. Na betaling met ideal heb je in no-time een factuur in je mailbox staan en krijg je bericht hoe het vervoert gaat worden. De volgende dag kijk je eens in de ontvangen track en trace link en zie je gewoon on-line waar de transporteur is, naar welk adres in de rij hij onderweg is en welk nummer jij in de rij bent. Met andere woorden; dat tijdvenster heb je niet meer nodig je kunt gewoon inschatten of je nog even de deur uit kunt gaan of moet thuis blijven omdat de chauffeur er bijna is. Perfect!!

T.H. Pham 01-03-2018 Via de website gekocht

Samengevat in 1 woord: Perfect

Had al goede beoordelingen gezien en nu maak ik het zelf mee. Wat ik besteld heb is niet meer leverbaar en krijg van hun een opvolger daarvan. Samengevat: zeer goede communicatie, service en snelle levering. Is gewoon perfect!

Diaan 01-03-2018 Via de website gekocht

Goed opgelost!

Na 17 jaar gebruik te hebben gemaakt van een Miele wasmachine zijn we een keer overgestapt op Siemens. Het apparaat was bezorgd maar met vieze modder spetters en een scheur in de deur!
Het apparaat klonk ook niet geruisloos. Van Bemmel & Kroon heeft dit probleem super aangepakt en gelijk een nieuw apparaat aangeboden! Super!

Happy Customer 01-03-2018 Via de website gekocht

Fast delivery, excellent service

First of all, the price was very competitive and the delivery costs were included. I paid an extra EUR 9.50 for them to unpack the fridge and take the packaging away with them, but the store also gave me a EUR 20 discount so, here too, I came out on top. I was able to select the day of delivery too.

I was very nervous about the difficulty of getting an 'American fridge' into my flat but my concerns were ungrounded. The delivery men were super efficient and considerate and made the delivery without problem.

Fam. de Bruijn 01-03-2018 Via de website gekocht

Snel besteld, snelle bezorging

Deze shop werd ons aangeraden via de 'goedkoopste koop' (?)
De jongens die de droger brachten waren vriendelijk en beleefd. En sterk ;)

Ďorien Aalders 01-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie; snelle levering; TOP!!!

Snelle uitstekende service oa.goede planning van tijd bezorging; mogelijkheid van levering binnen 12 uur; vriendelijke behulpzame bezorgers; ; lagere prijs gezien lagere offerte; uitstekende communicatie bij bestellen.

R . v Laar 01-03-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Onze inbouw-magnetron ging na 15 jaar stuk. Inmiddels is de standaard inbouw-hoogte 45 cm maar wij hadden een 38 cm model en we wilden geen combi magnetron maar een solo model wat kan worden ingebouwd. Er was maar heel beperkt keuze maar deze winkel had 2 modellen en was ook nog eens de goedkoopste. Er werd aangegeven dat ze de magnetron moesten bestellen en dat zou 2 tot 3 dagen gaan duren, maar na twee dagen werd onze bestelling al bezorgd en namen ze de oude magnetron gelijk mee. Prima communicatie en goed geregeld.

Edwin 01-03-2018 Via de website gekocht

Zou hier zo weer bestellen.

Bij Bemmel en Kroon de Ghrohe red duo kraan besteld vanwege een zeer scherpe prijs en de goede recensies op internet. De kraan was goed verpakt en op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger. Ik zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

jan Goossens 01-03-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs en snelle levering

De geboden prijs was de laagste die te vinden was, en de levering was precies volgens afspraak. Prima winkel dus.

Robbert 01-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede communicatie

Op zaterdag een vaatwasser besteld nadat de onze het begeven had. Direct terugkoppeling dat de bestelde machine niet meer leverbaar was maar we een nieuwer (en duurder) model voor dezelfde prijs zouden ontvangen. Vandaag is hij netjes afgeleverd en geinstalleerd door de firma AJtec. Meer dan tevreden!

Matti Amersfoort 01-03-2018 Via de website gekocht

Snelle online levering : Siemens Afzuigkap Order# BKI665361

Adequate internet bestelling met snelle levering. Goede en bereikbare telefonische informatie met rustig personeel voor verdere vragen. Installatie kan voor vaste en concurrerende prijs € 95 worden meegenomen in bestelling. En wordt super snel verwerkt met installateur. Binnen 1 week hadden we de beschikking over een nieuwe afzuigkap. De kapotte wordt meegenomen. Prettige monteur die voor € 25 extra er ook nog een windkap in monteert. En bij mogelijke problemen in de toekomst snel langs komt. Dat geeft vertrouwen.

Leon 01-03-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Van te voren (snel na de bestelling) contact opgenomen om een dag af te spreken en één dag voor de levering en (de)montage van de afzuigkap en keurige mail m.b.t. het tijdsvenster.
En ook voor de uitvoering complimenten, netjes en proffesioneel werk geleverd.

Rico 01-03-2018 Via de website gekocht

Lage prijzen, snelle levering en extra service mogelijkheden

Ondanks de lage prijzen toch een goede service en mogelijkheden om extra service af te nemen zoals verlengde garantie, aansluiten wasmachine e.d. Telefonisch ook netjes te woord gestaan.
Aanrader.

R.F.Popken 01-03-2018 In de winkel gekocht
Den-Haag

service TOP

Ze zijn zeer klantvriendelijk Ze denken met je mee , ze zoeken en kijken of het haalbaar is voor je en de service is geweldig

Marja 01-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en goede communicatie per email

Duidelijke website en doen wat ze beloven. Product werd snel geleverd en per email word je goed op de hoogte gehouden van het verzendproces plus nog een berichtje als de bezorger bijna voor de deur staat!

Peter Klaarmond 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer behulpzaam en prima service

Ik heb bij deze Firma bijna al mijn witgoed gekocht, zeer behulpzaam passen de prijs aan indien mogelijk.

Van Straten 28-02-2018 Via de website gekocht

Snel en goede service!

De bestelling was snel en op conform de aangegeven tijd bezorgd! Aardig en service gerichte bezorgers.

Jolande 28-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Precies op de tijd dat aangegeven werd geleverd. Professioneel en met een glimlach op zijn plaats gezet

Wim 28-02-2018 Via de website gekocht

uitstekende service en op tijd geleverd

Duidelijke productomschrijving en na bestelling in de webwinkel digitaal zeer goed begeleid.
De levering was ook op tijd en duidelijk op internet vermeld.
betaling kon bij levering met de pin. prima service.

Ronald 28-02-2018 Via de website gekocht

AEGON Wasmachine

We hebben gisteravond een AEG wasmachine besteld bij Bemmel&Kroon en de volgende dag is hij al geleverd wij zijn heel blij met deze snelle levering bedankt Bemmel&Kroon

Goed advies 28-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed persoonlijk advies

Een aantal jaren geleden keukenapparatuur gekocht naar alle tevredenheid. Alles (stoomoven en wasmachine) werken zonder problemen

Wimke 28-02-2018 Via de website gekocht

Heel mooi produckt

Overzichtelijk en ruim assortiment met vele kwaliteit-producten tegen een scherpe prijs en een makkelijke bestel methode

W.A. Botter 28-02-2018 Via de website gekocht

Superfantastische service!

De omschrijving van de wasmachine op de webshop was volledig en informatief. Bestellen was doodsimpel en de prijs was lager dan waar dan ook. Het volgen van het verloop van de bestelling was bijzonder goed geregeld en het apparaat werd de volgende dag keurig afgeleverd en aangesloten. Ook het oude apparaat werd meegenomen, zoals vantevoren afgesproken. Er viel niets af te dingen op het hele proces van start tot finish!

s.m.stolk 28-02-2018 Via de website gekocht

zeer vlotte en duidelijke service

duidelijkheid over zeer vlotte levering ook de website is duidelijk ik ben zeer tevreden en zou deze Bemmel & Kroon aanbevelen

Nelleke 28-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Voor deze shop gekozen vanwege de snelle levering, binnen 24 uur in mijn geval en hun site is overzichtelijk. En prima service ook van de bezorgdienst, werd netjes op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering

Jan 28-02-2018 Via de website gekocht

Matige service

De levering duurde veel langer dan beloofd. Op de website stond vermeld dat product niet op voorraad was. In verband hiermee werd een levertijd vermeld van 2 tot 3 werkdagen. De levertijd werd uiteindelijk meer dan 3 weken omdat het product ook niet bij de leverancier in voorraad was. Desondanks bleef de website 2 tot 3 werkdagen vermelden. Een beetje misleidend.

Brigitte 27-02-2018 In de winkel gekocht

Snelle levering en goede service

Bij deze shop was het wasmachine het goedkoopste en kon de volgende dag geleverd worden. Ook het achteraf betalen vind ik prettig. Bij levering kon ik gemakkelijk per pin betalen

Ernest Kappers 27-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en prima aflevering van diepvrieskast

Duidelijke website, prima afhandeling van bestelling, eerstvolgende werkdag (maandag) al geleverd. Frequente update waar vrachtwagen die dag was en wanneer hij zou arriveren.

Kamstra 27-02-2018 Via de website gekocht

super snel

De wasmachine was stuk dus tijd voor een nieuwe, bij Bemmel & Kroon gekocht voor de goedkoopste prijs en supersnel geleverd, wat een klasse. Als de wasdroger of koelkast er ooit mee stoppen dan ga ik zeker bij Bemmel en Kroon een nieuwe kopen.

Vos,v,d,R 27-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk.

Goed geholpen, de verkoper begreep het.

De levering was goed, optijd (kreeg een belletje wanneer ze bij me waren)de wasmachine werd netjes neergezet waar ik hem hebben wou.

L. Mol 27-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service!

Ruime sortering in de winkel en goed advies van de verkoper. Snelle en keurige levering. De prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. andere winkels is goed.

Peter 27-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service

Ik heb goede ervaringen met Bemmel en kroon en ook via internet kreeg ik iedere keer snelle reacties. Ik heb een nieuwe inbouw vaatwasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht. Ook de monteur kwam steeds op tijd en men komt de afspraken na. Ik ben zeer tevreden hoe dit allemaal gelopen is.

rene 27-02-2018 Via de website gekocht

S'middags besteld via internet , speciale korting gekregen van € 30. Volgende dag geleverd om 10.30. Track&Trace perfect je kan zien waar de chauffeur is en hoeveel klanten er voor je zijn.

Marjolijn 27-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijk

Besteld en binnen een paar uur in huis, van te voren netjes een berichtje hoe laat de bezorgers aan de deur waren. En ze waren perfect op tijd.

Peter S. Molenhoek. 26-02-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling van de bestelling

Datum afgesproken voor levering. ‘S morgens een berichtje hoe laat de levering zou plaatsvinden.
Een half uur voor levering een berichtje dat ze er aankwamen. Zeer goede aflevering. Vrieskast werd uitgepakt en verpakking meegenomen. Grote klasse. Bedankt!

Super Service! 26-02-2018 Via de website gekocht

Een goede service waar je voor terug komt!

Het is een overzichtelijke website en de service heb ik ook totaal niets op aan te merken.
helaas was 1 van de producten niet meer leverbaar, ik kreeg alle tijd en ruimte om een andere keus te maken.

Meta 26-02-2018 Via de website gekocht

Top Service

Via kieskeurig bij van Bemmel & Kroon uitgekomen. Gisteravond om 21.45 besteld en vandaag om 15.00 in huis. Track en trace is heel duidelijk en je krijgt een half uur van tevoren een sms dat het pakketje eraan komt, kan post.nl nog iets van leren.

Jo 26-02-2018 Via de website gekocht

Super service.

Geweldige winkel, wasmachine besteld. Deze was niet meer leverbaar maar kregen voor hetzelfde geld een nieuwer model.
De volgende dag al bezorgd. Voor €10,- extra naar zolder getild, aangesloten en oude apparaat weer meegenomen.
Echt top service!!!

Gerard Maas 26-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquis filiaal

Zo hoort het!

Zowel tijdens onze informatie naar een nieuwe kookplaat, tot aan de koop en de plaatsing voortreffelijke service. Niets was teveel naar onze vragen over uitleg tijdens ons laatste bezoek aan Bemmel en Kroon. En de cappuchino smaakte heerlijk. De plaatsing was binnen 15 min gebeurd. Ook hier weer een prettige kerel.
Aanbevelen aan anderen; zonder twijfel! Met nogmaals onze dank!
Nogmaals bedankt

Don 25-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle afhandeling

Wasmachine besteld. Top service en snelle levering. Ben zeker van plan meer te bestellen. Ook zeer aantrekkelijke prijzen.

Bianca 25-02-2018 Via de website gekocht

Super service van order BKI664819

We hebben een vaatwasser van Siemens gekocht op de site van Bemmel en Kroon.
Op een vraag over het apparaat die we per mail hadden gesteld werden we binnen een kwartier teruggebeld met het antwoord. Snelle service.
De avond voor levering kregen we een melding dat het model wat we hadden niet meer leverbaar was
echter werd ons meteen het opvolgende model van Siemens aangeboden voor dezelfde prijs.
Wat een goede service!!!!

Koen 25-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Alles perfectv verlopen , bestelling binnen 24 hr toegekomen,correcte levering,correcte informatie

Nederlof 25-02-2018 Via de website gekocht

Topservice en wasmachine!

Onze wasmachine begaf het en binnen 24 uur stond er een mooie nieuwe wasmachine aangesloten en in gebruik. De nieuwe wasmachine voldoet aan alle eisen die we hadden en meer. Bestelling DH665800

Erica 24-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super snelle levering

De wasmachine werd de dag na de besteldag al geleverd. Hij werd netjes afgeleverd en geinstalleerd. Ik kon hem gelijk in gebruik nemen.