Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vos,v,d,R 27-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk.

Goed geholpen, de verkoper begreep het.

De levering was goed, optijd (kreeg een belletje wanneer ze bij me waren)de wasmachine werd netjes neergezet waar ik hem hebben wou.

L. Mol 27-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede service!

Ruime sortering in de winkel en goed advies van de verkoper. Snelle en keurige levering. De prijs/kwaliteit verhouding t.o.v. andere winkels is goed.

Peter 27-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en geweldige service

Ik heb goede ervaringen met Bemmel en kroon en ook via internet kreeg ik iedere keer snelle reacties. Ik heb een nieuwe inbouw vaatwasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht. Ook de monteur kwam steeds op tijd en men komt de afspraken na. Ik ben zeer tevreden hoe dit allemaal gelopen is.

rene 27-02-2018 Via de website gekocht

S'middags besteld via internet , speciale korting gekregen van € 30. Volgende dag geleverd om 10.30. Track&Trace perfect je kan zien waar de chauffeur is en hoeveel klanten er voor je zijn.

Marjolijn 27-02-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijk

Besteld en binnen een paar uur in huis, van te voren netjes een berichtje hoe laat de bezorgers aan de deur waren. En ze waren perfect op tijd.

Peter S. Molenhoek. 26-02-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling van de bestelling

Datum afgesproken voor levering. ‘S morgens een berichtje hoe laat de levering zou plaatsvinden.
Een half uur voor levering een berichtje dat ze er aankwamen. Zeer goede aflevering. Vrieskast werd uitgepakt en verpakking meegenomen. Grote klasse. Bedankt!

Super Service! 26-02-2018 Via de website gekocht

Een goede service waar je voor terug komt!

Het is een overzichtelijke website en de service heb ik ook totaal niets op aan te merken.
helaas was 1 van de producten niet meer leverbaar, ik kreeg alle tijd en ruimte om een andere keus te maken.

Meta 26-02-2018 Via de website gekocht

Top Service

Via kieskeurig bij van Bemmel & Kroon uitgekomen. Gisteravond om 21.45 besteld en vandaag om 15.00 in huis. Track en trace is heel duidelijk en je krijgt een half uur van tevoren een sms dat het pakketje eraan komt, kan post.nl nog iets van leren.

Jo 26-02-2018 Via de website gekocht

Super service.

Geweldige winkel, wasmachine besteld. Deze was niet meer leverbaar maar kregen voor hetzelfde geld een nieuwer model.
De volgende dag al bezorgd. Voor €10,- extra naar zolder getild, aangesloten en oude apparaat weer meegenomen.
Echt top service!!!

Gerard Maas 26-02-2018 In de winkel gekocht
Cruquis filiaal

Zo hoort het!

Zowel tijdens onze informatie naar een nieuwe kookplaat, tot aan de koop en de plaatsing voortreffelijke service. Niets was teveel naar onze vragen over uitleg tijdens ons laatste bezoek aan Bemmel en Kroon. En de cappuchino smaakte heerlijk. De plaatsing was binnen 15 min gebeurd. Ook hier weer een prettige kerel.
Aanbevelen aan anderen; zonder twijfel! Met nogmaals onze dank!
Nogmaals bedankt

Don 25-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle afhandeling

Wasmachine besteld. Top service en snelle levering. Ben zeker van plan meer te bestellen. Ook zeer aantrekkelijke prijzen.

Bianca 25-02-2018 Via de website gekocht

Super service van order BKI664819

We hebben een vaatwasser van Siemens gekocht op de site van Bemmel en Kroon.
Op een vraag over het apparaat die we per mail hadden gesteld werden we binnen een kwartier teruggebeld met het antwoord. Snelle service.
De avond voor levering kregen we een melding dat het model wat we hadden niet meer leverbaar was
echter werd ons meteen het opvolgende model van Siemens aangeboden voor dezelfde prijs.
Wat een goede service!!!!

Koen 25-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Alles perfectv verlopen , bestelling binnen 24 hr toegekomen,correcte levering,correcte informatie

Nederlof 25-02-2018 Via de website gekocht

Topservice en wasmachine!

Onze wasmachine begaf het en binnen 24 uur stond er een mooie nieuwe wasmachine aangesloten en in gebruik. De nieuwe wasmachine voldoet aan alle eisen die we hadden en meer. Bestelling DH665800

Erica 24-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super snelle levering

De wasmachine werd de dag na de besteldag al geleverd. Hij werd netjes afgeleverd en geinstalleerd. Ik kon hem gelijk in gebruik nemen.

Dekker 24-02-2018 Via de website gekocht

Lage prijs en correcte levering

Het was de scherpste offerte die ik kreeg voor alle keukenapparatuur. Het was ook mogelijk om een deellevering te doen zonder kortingsreductie. Verder een goede communicatie en levering.

Anoniem 24-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte comunicatie via mail.s en bezorging super.........

Ik en zowel als me vader van 86 jaar,(hij bestelde als cadeutje voor ons nieuwe huis )ik bestel nu vd derde keer bij bemmel en kroon..omdat de service wn comunicatie SUPER is......precies op tyd bezorgd zoals aangegeven.....als ik de 250 win doneer ik dese aan de voedselbank.omdat me dat een fyn gevoel geeft

Ruud Steenbergen 24-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gebruiksvriendelijk is de site en je kunt er gemakkelijk op bestellen. Je krijgt snel een bevestiging en ook de levering wordt duidelijk aan gekondigd. Tot en met de uitlevering dus een dikke 10.

fam.Franck 24-02-2018 Via de website gekocht

Mooie machine met een duidelijke keuze voor de programma's.

Deze webshop was goed te raadplegen en artikelen zijn van een duidelijke beschrijving voorzien. Geeft vertrouwen bij het maken van een keus.

Herman 24-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte en goede service

In de middag besteld en volgende dag rond de middag in huis, binnen 24u. De bezorger heeft in tegenstelling tot wat gebruikelijk is de droger uitgepakt, op de plaats gezet en aangesloten en het verpakkingsmateriaal mee genomen, echt top!

W.L. 24-02-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snel en duidelijk!

Enige aanbieder die 'elders goedkoper?' waarmaakte via tegenaanbod. Snelle en heldere communicatie (zelfs op zondag). Accurate levering.

Martin 24-02-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld !

Via de site het gewenste artikel geslecteerd en via IDeal betaald!
Direct de nodige bevestigingsmails en de factuur ontvangen. Tevens ook van het transportbedrijf zeer goed op de hoogte gehouden van de levering. Door twee heren netjes geïnstalleerd en het oude apparaat is meegenomen. Dus helemaal tevreden!

B.A.M.Bruins 23-02-2018 Via de website gekocht

n Aanrader voor een ieder die witgoed wil gaan kopen

Netjes, vlot, binnen de gestelde tijd .En wat zeker mee woog de prijs beduidend veel en veel lager een aanrader.

Annemieke 23-02-2018 Via de website gekocht

Top service!

Na dramatische ervaringen bij mediamarkt via internet terecht gekomen bij Bemmel en kroon. Snelle service, ontzettend vriendelijke en kundige installateurs! Wij zijn fan. Na koop via site werd er binnen Eem uur contact opgenomen voor installatie. Tijdens het bezoek bleek dat er toch wat bouwkundige aanpassingen moesten worden gedaan. Ook dit heeft Bemmel en kroon prima voor ons geregeld. Je word keurig een kwartier van tevoren gebeld op de installatiedag wanneer ze komen.

J. Meyer 23-02-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Wasmachine besteld. Had eerst een 8kg machine besteld maar omdat die niet op voorraad was en ook niet meer geleverd kon worden heeft Bemmel en Kroon automatisch geregeld dat ik een “upgrade” kreeg. Uiteindelijk het opvolgende type machine gekregen met 9kg trommel. En hier niet extra voor hoeven betalen. Prima op tijd geleverd. De bezorgers belde 15 minuten van te voren dat ze eraan kwamen en zelfs toen geen minuut langer hoeven wachten! Kortom uitstekende service en ze waren nog de goedkoopste ook. Ik kom zeker terug.

Marja Verboom-Hornes 23-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Levering keuken apparatuur.

Heel netjes dat er even gebeld is dat de levering onderweg is. Is heel erg gewaardeerd. Alles perfect afgeleverd. Goede voorlichting gehad in de winkel in Zoeterwoude.

NdeR 23-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijs en goede service

Bij een aantal zaken gekeken voor een AEG wasmachine en droger. Bemmel & Kroon had een mooie prijs voor de 2 artikelen kreeg zelfs nog wat extra korting en ze konden de volgende dag al leveren.
Ook het plaatsen was een top service.

Jessica 23-02-2018 Via de website gekocht

Top levering!

Snelle levering, netjes gebeld. Oude vaatwasser is weer meegenomen en de goedkoopste incl bezorging!

Huub 23-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende deal.

Ik bestelde mijn mooie Bosch stofzuiger voor de laagste prijs gisteravond 22.30 uur en zojuist ontving ik hem via een geweldige koerier waar ik mijn bestelling vanaf vanmorgen 8 uur kon volgen tot aan huis! Uitermate snel en veilig!

G 23-02-2018 Via de website gekocht

Goede wasmachine

Alles verlopen zoals van te voren was aangegeven. Binnen tijdvak gearriveerd en van te voren een belletje.

Bosman 23-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige correcte service

Prima alles in orde! Perfecte plaatsing van het apparaat.Heel netjes en
aardig. Ook prima op tijd. De prijs een stuk voordeliger.
Ben heel tevreden!

E.R.Ronkes Agerbeek 23-02-2018 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant

Overzichtelijke site, bestelgemak correcte aflevering van het bestelde product zijn voor mij een reden om vaker de Bemmel & Kroon site te bezoeken. Zonder meer hanteerde Bemmel & Kroon voor het door mij bestelde artikel de laagste prijs ten opzichte van haar concurrenten.

Dominique 23-02-2018 In de winkel gekocht
Heemstede

Ik was opzoek naar een wasmachine en ik ben uitstekend geholpen! De volgende dag werd mijn wasmachine gebracht en aangesloten dit is ook heel goed verlopen. Echt een top bedrijf met goede en snelle service!

Arnoud 22-02-2018 Via de website gekocht

Gewoon een 10!

Een topwinkel! Hou hun prijzen wel goed in de gaten, want soms zijn ze (nog) goedkoper dan "kieskeurig" aangeeft. Dat komt omdat ze op sommige producten een extra kassakorting geven.

Dirk 22-02-2018 In de winkel gekocht

Dirk

Uitstekende voorlichting, zeer goede service, volgende dag gebracht tot in de keuken. Oude apparaat meegenomen. Apparaat werd uitgepakt, gecontroleerd. Verpakkingsmateriaal meegenomen. Keurig personeel en bijzonder vriendelijk.ik heb vaker apparaten bij Bemmel&Kroon gekocht en vind het een bijzonder zeer goede zaak.

Tevreden klant 22-02-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede en deskundige winkel

Goede en deskundige verkooppersoneel,nette vriendelijk bezorgers en goede service.
Afspraken netjes nagekomen.

Kammie70 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf!

Ik was nog niet bekend met Bemmel en Kroon, maar afgaande op de goede reviews en mooie prijs voor hen gekozen. Geen spijt gehad, bestelling en levering ging prima, je kunt de koerier live volgen, zodat je weet wanneer hij er bijna is en bovendien word je goed op de hoogte gehouden via mail en sms. Hier ga ik vaker bestellen!

Beata Mensink 22-02-2018 Via de website gekocht

Ben zeer goed geholpen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jullie nemen ook de oude apparaat mee.
Prima service.
Mocht de datum van bezorging uitkiezen.

Marijke 22-02-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en juiste levering

Een wasmachine plus koelkast besteld en deze zijn snel en correct geleverd. Fijne website. Goede communicatie tussen bemmel&kroon en transportbedrijf Zeer tevreden

Marisca Rookhuizen 22-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service van bemmel en kroon!

Wij hebben vorige week een Samsung addwash gekocht bij jullie. Voordat wij dit deden hadden we onze twijfels nog. Wij zijn helemaal niet bekend met jullie winkel en daarom hebben we even telefonisch contact gelegd. Keurig werd ons verteld over het apparaat en de bijbehorende garantie. Ook is dit zelfde type wasmachine veel goedkoper bij jullie als elders. Een hele mooie kassakorting. Bedankt bemmel en kroon!

Benjamin Rekoert 22-02-2018 Via de website gekocht

Snel keurig op tijd.

Ondanks mijn ziekte heeft U via de telefoon en mails mij goed geholpen , ik kan moeilijk praten en de medewerker heeft toch met langzaam praten mij geholpen , Hulde !

werfvdj 22-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk

Prima service

Half uur van tevoren werden we gebeld dat ze er aan kwamen. Keurig bezorgd in huis en de oude apparaten weer meegenomen.

Rietveld 22-02-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon

Wij zijn echte klanten

Een klant komt terug als hij/zij sneller, beter, en goedkoper geholpen wordt. Nadat we digitaal een offerte hadden gevraagd zijn we naar de winkel gegaan en weer als vanouds goed geholpen en dus tevreden weg gegaan.

A. ASPESLAGH--DENECKER 22-02-2018 Via de website gekocht

Gewoonweg een voorbeeld!

Niet alleen een sterke prijs van het aangekochte goed, maar gewoonweg een superservice...de site is overzichtelijk, prijzen meer dan concurrentieel, datum voor levering kan gekozen worden in tegenstelling tot vele andere sites, levering op gestelde datum en dik in orde...met de nodige zorg en vriendelijkheid!

R Verveer 22-02-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede service

Deze shop is heel overzichtelijk geef goede informatie. De bezorging is heel snel, de chauffeur is heel behulpzaam wil het product zelfs bij je boven brengen.

MAS 22-02-2018 Via de website gekocht

Makkelijk/betrouwbaar met goede service.

Ik heb de site toevallig gevonden en ik was klaar met de gevestigde orde dus kwam ik op "Kroon & Bemmel"

en ik was niet teleurgesteld dus ik kan het iedereen aanraden.

Jimmy 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Goede service en perfecte beschrijving van het product. Levering zoals afgesproken. Zeker een aanrader!

Paul 22-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Duidelijke omschrijving. Heldere service desk. Alleen de tekst: voor 22.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis klopt niet. Dat duurde 1,5 week.

R Woertman 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede en hele snelle service

Overzichtelijk en goede prijzen en zou zeker zo weer hier iets gaan kopen .
En goed op de hoogte worden gehouden van de levering.

J. van der Heide 21-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service en binnen een dag bezorgd

Gebruiksvriendelijke site, prettig te woord gestaan en afspraak nagekomen. Producten zoals op de site vermeld binnen 24 uur geleverd. Ook bij aflevering keurig te woord gestaan door de bezorgers.