Deze score is berekend op basis van 2944 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.Jacobs 18-12-2018

Op zondagavond een wasmachine besteld, en op maandag al in huis !!
Keurig via de E-mail op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd, en een half uur vantevoren via SMS.
Topservice van Bemmel&Kroon en Dynalogic.
De eerste was is inmiddels naar volle tevredenheid gedraaid !!

A v't Wout 18-12-2018

bijzonder overzichtelijk [web ]winkel aan de Rijneke Boulevard te Haz.woude.
Prijstechnisch was deze aankoop voor ons de goedkoopste en binnen 24 uur geleverd op de plek waar wij hem wilden hebben.Als deze het ook 16 jaar blijft doen dan hebben we niets te klagen.

M. Eken 18-12-2018

Al een aantal producten hier gekocht, laatste een LG amerikaanse koelkast.
Bijzonder goed geholpen in de winkel, en ruime keus om te vergelijken. Super snel geleverd en geplaatst! (oude apparaat ging gewoon mee) En uiteraard niet te vergeten de prijs is ook prima!

mevr. vd Looij 18-12-2018

Bemmel en Kroon was de goedkoopste voor mijn product,heeft een overzichtelijke website
Savonds besteld ,meteen bevestiging en volgende dag met goede,duidelijke communicatie dmv mail en app door koeriersservice netjes thuis gebracht.

Hans Baron 18-12-2018

Bij Bemmel en Kroon word je goed en klantvriendelijk geholpen. De medewerkers zijn deskundig.
Verder een mooie winkel met ruime keuze waar je graag rondkijkt.
En de koffie is heerlijk!

S 18-12-2018

Goede ,snelle dienst, goede prijs. Goede telefonische afspraak. Wordt snel geleverd!

yvonne 18-12-2018

goede service, goede prijs en kwaliteit en snelle levering.
oude apparatuur werd netjes meegenomen en het verpakkingsmateriaal hebben ze ook meegenomen

Gerard Twee 18-12-2018

Na eerder een Bosch droogtrommel, Samsung wasmachine en LG koelkast daar gekocht te hebben, nu een Grohe K7 keukenkraan besteld en geleverd gekregen door Bemmel en Kroon. Het is niet voor niets dat ik telkens weer terugga naar hen. Professionele en vriendelijke service. En zoals elke keer weer keurig op de hoogte gehouden m.b.t. de levering.

GerJan 18-12-2018 Via de website gekocht

De verkoper heeft mij op een ontspannen en zeer uitgebreide manier geholpen. Geen vraag was teveel en de uitleg was dusdanig kundig, dat mijn keuze voor 3 nieuwe keukenapparaten makkelijk was te maken. Daarbij kwam nog, omdat ik 3 apparaten heb gekocht, een leuke kassakorting bij. Voor de inbouw hebben ze een vast bedrijf dat uitstekend werk verricht. Mijn dank, ik ben heel blij met mijn nieuwe producten.

Pierre 18-12-2018 Via de website gekocht

Prix fantastique, rapidité de la livraison fantastique, précision de l'heure de la livraison fantastique, livreur très sympa, je félicite Bemmel en Kroon et les recommande vraiment.

Gemma Vermeulen 17-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering/installatie.
Bestelling telefonisch geplaatst bij Bemmel & Kroon.
Keurige installateurs en waren op het toegezegde tijdstip.

fam.Koedam 17-12-2018 Via de website gekocht

Het gehele proces van selecteren tot aan 15 minuten voor het leveren verloopt vlekkeloos. we weten continu waar de spullen zijn en wat de volgende stap zal zijn. Meer kan je niet verwachten. Daarnaast hadden ze ook nog de scherpste prijs.:-)

Jennifer 17-12-2018 Via de website gekocht

Online onze ijskast besteld, informatie telefonisch gevraagd, heel netjes geholpen aan de telefoon en goede informatie gekregen, snelle levertijd, scherpe prijs. Tevreden klant.

L. de Visser 17-12-2018 Via de website gekocht

Gezocht op een goede prijs/kwaliteit verhouding droger en toen kwamen we voor een Siemens uit bij Bemmel & Kroon. De levering door de pakketdienst was te laat, Bemmel&Kroon was tot 's avonds laat bereikbaar en zorgde ervoor dat de pakketdienst alsnog kwam. Compliment!

Henk van Overeem 17-12-2018 Via de website gekocht

Na onze zeer goede ervaring met de levering van een Bosch vaatwasser een aantal jaren geleden nu een AEG droger besteld.
Deze is geheel volgens afspraak geleverd.
Wederom een zeer goede ervaring met Bemmel & Kroon.
Een aanrader.

Kitty Verwoerd 17-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat ik hier altijd goed wordt geholpen. De mensen die er werken hebben passie voor hun werk. Altijd prettig. De machine is ook zonder probleem geplaatst.

Stans 17-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijke bestelling, fijn te volgen via Track&Trace en binnen de aangegeven tijd aanwezig, dus goede service en correcte afhandeling.

Jan Daams 17-12-2018 Via de website gekocht

De site is gebruiksvriendelijk. De prijzen van de artikelen zijn zeer scherp. Voor de actuele aankomsttijd via Track en Trace was alles te volgen. Product is geleverd binnen de afgesproken tijd. De koerier heeft de wasmachine keurig geplaatst en aangesloten.

JosL 17-12-2018 Via de website gekocht

Gezocht naar combi oven / magnetron met goede review.
De meerdere keren o.a. door de consumentengids goed geteste type CM751 was met Black Friday in de actie. Deze besteld , was niet meer leverbaar en kregen ZONDER meerprijs het verder doorontwikkelde ( verbeterde software)type cm851 geleverd.
Verder werd de bestelde oven geheel volgens afspraak op tijd bezorgd!

Erik 17-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop. Keurig volgens afspraak bezorgd. Track en trace goed en overzichtelijk.

Pierre Mattelaer 17-12-2018 Via de website gekocht

Een van de beste prijzen gevonden voor een Bosch koelkast, ÉN de levering was inbegrepen tot naar Nivelles, België. De leverancier is op tijd gekomen, en heeft de koelkast in de keuken binnen gebracht (3de ruimte op het gelijksvloer).

PeterH 16-12-2018 Via de website gekocht

Goede shop, duidelijk, overzichtelijk, snelle levering. Heb hier al meerdere keren naar tevredenheid apparaten gekocht

M TE MEBEL 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf. Snelle zaterdag levering. En mooie prijs. Ik zou er zeker als we weer wat nodig hebben daar weer wat bestellen.

Dennis 16-12-2018 Via de website gekocht

Prima site maar van die 9,95 extra service had ik meer verwacht.
Alleen verpakkingsmateriaal hebben ze meegenomen.

Victoria Werry 16-12-2018 Via de website gekocht

Bemmel&Kroon is voor mij een vertrouwde winkel geworden. De prijzen en het uitgebreide aanbod hebben mij ertoe bewogen om rechtstreeks naar de site te gaan. Kijk wel verder maar toch kom ik steeds weer terug . Mede ook door de goede service! Daarbij komt dan nog de snelle levering! Ik ben reuze tevreden en kan deze winkel echt aanbevelen!!

k4rluk 16-12-2018 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijs en omdat het model wat besteld was niet meer leverbaar was, kregen wij voor hetzelfde geld de opvolger (waardoor het nog een veel betere deal werd). Bestellen via de website ging erg makkelijk en ook de verdere communicatie verliep erg snel en fijn. Na bestelling bleek dat ook de opvolger niet direct leverbaar was, waardoor wij 2,5 week moesten wachten op de levering (hetgeen voor ons geen probleem was). Hier is vanuit de klantenservice netjes over gecommuniceerd.
De droger is uiteindelijk netjes en volgens afspraak door de afleverpartner bezorgd en inmiddels al een aantal keer naar tevredenheid gebruikt.

Hans 16-12-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke site en geleverd op de dag dat we de Diepvrieskast wilden hebben, alleen wat laat op de dag 9 uur avond pas maar voor de rest prima service

Marijke 15-12-2018 Via de website gekocht

Een voor mij onbekende shop. Toch een keer geprobeerd. Wasdroger gekocht. Zeer snelle bevestiging per mail met te kiezen leveringsdatum. Prima track en tracé en ook prima aflevering.

Peter Smits 15-12-2018 Via de website gekocht

Een aantal maanden geleden een inbouw-vaatwasser gekocht en laten plaatsen door Bemmel en Kroon. We waren hier zo tevreden over, vandaar dat we voor de wasmachine weer kozen voor B&K. Goede service en prettige medewerkers.

R. Uenk 15-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering, scherpe prijs. Keurig verpakt en erg fijn dat onze oude afzuigkap gelijk is meegenomen.

Eric peeman 15-12-2018 Via de website gekocht

De prijzen van de witgoed apparaten waren goedkoper als ergens anders, goede service, snelle levering

E. Tak 15-12-2018 Via de website gekocht

De bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar, het opvolgende model wel. Deze ca. € 50,- duurder maar werd tegen dezelfde prijs geleverd.
De bezorging was zeer correct en op de seconde op tijd.

Jeroen 15-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site . Bij niet voorradig wordt er een goed alternatief gezocht voor dezelfde prijs. De levering volgende dag komt niet in gevaar!!!

Koos Boukens 15-12-2018 Via de website gekocht

Alles klopt, het assortiment, de service het vakbekwame personeel. er is interactie tussen klant en van Bemmel en Kroon

Patrick 15-12-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf had vaatwasser besteld en al betaald online was ie op voorraad maar erna toch ineens niet maar kreeg voor het zelde geld de opvolger.
Top geregeld heren en dames van Bemmel en kroon.
Tevens doet ie het goed en erg stil

Ketting 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij hadden net spoed zo voor de kerst een nieuwe koelkast nodig en een aparte losse vriezer.In de winkel werd gesproken over een softclose systeem die er uiteindelijk niet op zat.De levering stond 1 wk later gepland na de koop maar dan pas kon er een afspraak gemaakt worden om deze te laten inbouwen.Toen hebben wij gekozen om het zelf maar te doen met de feestdagen voor de deur.Bij de aflevering zou de losse vriezer volgens afspraak in de winkel naar de zolder getild worden.De bezorgers, ik noem ze voor het gemak even stuntel en Co, kregen de vriezer niet de 2e trap op door de draai.Het was een redelijk smalle vriezer maar het lukte niet want de trapleuningen zouden er eerst af moeten.Ze hebben de vriezer dus op de overloop laten staan.Die avond heb ik samen met mijn man en dochter de vriezer naar boven getild met rugklachten tot gevolg.Erg jammer want de vezorgers hadden er duidrlijk geen zin in.

H. Toet 14-12-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen in de winkel, en het bedrijf die de kookplaat heeft geplaatst heeft het ook allemaal zorgvuldig gedaan!

Van eetvelde Veronique 14-12-2018 Via de website gekocht

De dag van levering krijg je ongeveer de tijd wanneer ze komen ke kab je pakket volgen en een half uur op voorhand sms met exacte tijd goeie service vriendelijk e mensen dus een tevreden klant

boelee 14-12-2018 Via de website gekocht

ik vind de winkel en webshop erg aantrekkelijk.
service vind ik helemaal top. eigen service hebben ze ook !
de jongens die het komen brengen erg vriendelijk en goede uitleg. gewoon een top winkel kom er altijd weer terug

Ben Bakker 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website goede respons
goed advies.komen afspraken na.
Aanbevolen installateur ook heel goed.

Nicolet 14-12-2018 Via de website gekocht

CRQ727687
Lang op zoek geweest naar de beste deal voor de Siemens inbouwapparatuur en uiteindelijk gevonden bij Bemmel en kroon. Vijf apparaten en al de volgende dag geleverd! Super service.

Annette Janssen 14-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service en levering. Dit is de tweede maal dat ik iets heb gekocht bij deze winkel. Ben zeer tevreden. Goede merkartikelen tegen een prima prijs. Waarom geen 10 dan??...... De levering is zo snel dat je eigenlijk niet eens zo snel een vrij dagdeel kunt regelen!!!

Henk Kop 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, met veel mogelijkheden. De vriezer die ik uiteindelijk heb gekozen, voldoet prima aan de eisen die we hiervoor stelden. Snelle levering. Correct geplaatst en de oude vriezer mee terug genomen.

Karin 14-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Vriendelijk geholpen in de winkel

Netjes geholpen in winkel. Levering zoals afgesproken met vooraf een berichtje. Gewoon zoals het hoort.

arvind 14-12-2018 Via de website gekocht

Excellent company to buy products from

Excellent delivery service. Found them very reliable. Nice and polite delivery personals. They could placed the washing machine on second floor and unpacked with minimum charge of 20 euro. Helpful and gave us the all the tips the machine.

Will definitely buy other products and highly recommended for others.

Jessy 13-12-2018 Via de website gekocht

De winkel heeft zeer scherpe prijzen. Daarnaast was alles prima geregeld. We werden in prima op de hoogte gehouden van de verwachte aankomst tijd en dit klopte prima. Aflevering ging erg netjes.

Guy Demilie 13-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk, correct, plaats en uur van levering OK, zeer vriendelijke leveranciers en zeer gedienstwillig!!! Nog niet veel meegemaakt!

Perry 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik vind deze winkel heel erg goed qua prijs en hele goede service. Had gisteravond besteld en werd vandaag al bezorgd. Koop eigenlijk altijd bij Bemmel en Kroon en ga niet eens ergens anders meer kijken.

Francoise 13-12-2018 Via de website gekocht

Eerst even gebeld voor wat informatie, vervolgens naar de winkel toegegaan om de producten te bekijken. Daar is een goed uitleg gegeven voor de solo oven die wij wilden kopen, tevens gekeken naar vergelijkbare ovens. Men verkoopt je hier niet de duurste oven maar de oven die het beste bij jou past, kijkend met wat je met de oven wilt gaan doen, wil je juist heel uitgebreid culinair koken stomen etc of basis bakken en braden en dat ervaar ik als erg prettig, meteen maar een magnetron erbij gekocht.

Cihan 13-12-2018 Via de website gekocht

Heel goed en snel geholpen! Afspraken nagekomen, wasmachine is bezorgd en geïnstalleerd. Heel tevreden over de service.