Deze score is berekend op basis van 3182 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

V. Radtchenko 03-11-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, snel geleverd

Wij wilden al een tijdje een vervanging voor ons oude gasfornuis / elektrische oven-combinatie. De eisen waren onder meer dat het niet breder mocht zijn dan 500 mm en een lade onderin moest hebben. Wij hebben het apparaat al een keer in de fysieke winkel gezien en besloten het na vergelijking met andere fabrikanten / modellen te halen.

De zending kwam goed verpakt aan en bleek na controle intact. Wel moesten we nog een verloop halen voor de RVS gasslang die wij (elders) hadden aangeschaft, maar dat hadden we zelf uit de specificaties kunnen halen. Een eis voor het omruilen wegens eventuele gebreken vanuit de leverancier is om deze binnen 24 uur na ontvangst te melden. Misschien wat krap, maar de bezorgers kwamen de volgende dag al vroeg aan, zodat wij daar in ieder geval prima de gelegenheid voor kregen. De service voor het meenemen van het oude apparaat is ook erg prettig, hebben wij ook gebruik van gemaakt.

Enige aanmerking op de webshop is dat de breedtecategorie van 500 mm voor fornuizen ontbreekt. De apparaten die daaronder vallen, staan nu onder 600mm geschaard. Wel staat de breedte correct op de productpagina's.

Jan Willem 03-11-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend in alle opzichten

Na 20 jaar wilden onze nulgraden koelkast van Gaggenau vervangen. We werden snel en vakkundig geholpen. De prijs was concurrerend. De levering snel en accuraat.

Jan 03-11-2018 In de winkel gekocht

Service is top

Ondanks dat er een verbouwing aan de gang was hebben ze toch de tijd genomen voor een goed advies en uitleg

Johan Thijssen 02-11-2018 Via de website gekocht

Misleidende aanbieiding

Eerdere goede ervaringen maakten dat ik bewust bij Bemmel en Kroon op zoek ging naar een wasmachine die ik mijn dochter cadeau zou doen. De bestelling van de in de namiddag uitgezochte LG wasmachine zou ik ‘s avonds afronden. Die avond bleek er een korting op de machine te zijn toegevoegd, evenals een prijsverhoging waar deE korting vanaf zou worden getrokken. Resultaat: met deze actie werd de machine 25 euro duurder. Dan ben ik er klaar mee: dus de machine elders besteld (Coolblue)

Freke 02-11-2018 In de winkel gekocht

Ik vind het een schone en overzichtelijk zaak goede verkopers en fijne uitleg ik zal deze zaak ook aan bevelen bij kennis en familie

Hilde 02-11-2018 Via de website gekocht

Prettige service voor een mooie prijs.

Mooie aanbieding vaatwasser gekocht, gratis bezorgd door vriendelijke bezorger die niet moeilijk deed over 5 meter extra sjouwen. Werden goed op de hoogte gehouden wanneer de vaatwasser precies geleverd werd, top!

André Huf 02-11-2018 Via de website gekocht

Via website besteld werd door Bemmel/Kroon snel gereageerd

Eerst in winkel geweest en daarna via website besteld.
Snelle reacties en het verloop na de koop prima ondersteund via de mail.

B 02-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Supersnelle levering werd gehoord op de hoogte gehouden van hoe laat het bezorgt zou worden.
Vriendelijke bezorger.

Roeliene 02-11-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Nog nooit zo'n snelle afhandeling gehad van een bestelling en een zeer goede communicatie en mogelijkheid voor afleveren op werk.

Ronny 02-11-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd

prima lichtgewicht stofzuiger met prima zuigkracht deze stofzuiger kan je gemakelijk mee op de trap nemen hanteerbaar een aanrader . Voldoende accesoires en betaalbare stofzuigerzakken . Is onze 2e GL30 zou hem weer nemen ook het geluid is aanvaardbaar , ok stofzuigen is niet het leukste om te doen maar als het dan toch moet is het goed te doen met deze Bosch . Levering was snel en goed.

Richard 01-11-2018 Via de website gekocht

super snelle levering

1 avond surfen op het internet voor een combi oven, de beste prijs bij Bemmel en Kroon gevonden en de volgende dag al in huis en de oude meegenomen. Boven verwachting

Leo van rooijen 01-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geregeld

Keurig geholpen in de winkel bij de aankoop. Duidelijke uitleg van de levering. Keurig telefoontje over tijdstip levering. Prima afgeleverd op de plek waar ik hem wilde plaatsen. Kortom zeer tevreden.

D. Vastenhout 01-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Wat een betrouwbaar bedrijf !!!

Nadat bleek dat de levering van ons gasfornuis door een breuk in het glas niet geleverd kon worden werden wij daar onmiddellijk van op de hoogte gebracht en werd ons zonder verdere kosten een duurder fornuis aangeboden dat met een dag vertraging door zeer professionele bezorgers gebracht en aan gesloten werd. super!

D. Smith 01-11-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Via website wasmachine besteld. De site is gebruikersvriendelijk, zelfs met extra servicepakket à 9,95 was het apparaat goedkoper dan bij andere aanbieders. Werd goed op de hoogte gehouden op dag van bezorging door de firma Dynalogic. Aardige bezorgers!

Martin 01-11-2018 Via de website gekocht

Koel/vries combinatie

Bestelling geplaatst na eerst onderhandeld te hebben over de prijs. Na goed aanbod bestelling geplaatst. Kon zelf dag aangeven van levering. In de ochtend bericht van levering met tijdsvenster van 3 uur. Alles keurig op tijd. De zware combinatie keurig naar binnen gebracht en uitgepakt. Oude koelkast weer meegenomen.

Marianne 01-11-2018 Via de website gekocht

Doet wat bet beloofd

natuurlijk kijk je eerst naar de prijs. na een vervelende ervaring met een ander bedrijf mijn besteling bij Bemmel & Kroon geplaatst. even gebeld om te vragen of mijn vrieskast op voorraad was en een uiterst vriendelijke verkoper aan de lijn die mij garandeerde dat mijn bestelling echt de volgende dag geleverd zou worden. En dat gebeurde ook.

Smeets 01-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

De levering was boven verwachting snel en accuraat. Alles klopte. Daarnaast was de prijs van het product ook de laagste van de bekende winkels.

H.Brons 01-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende afhandeling.

Zeer correcte en goede afhandeling koop van een oven. In samenspraak een tijd bepaald via het door Bemmel en Kroon ingeschakelde installatiebedrijf. Uitstekende communicatie.

Chantal 01-11-2018 Via de website gekocht

Super goed advies, goed meegedacht, snelle afhandeling.

Bij elk huishuidelijk apparaat raadpleeg ik Bemmel en Kroon. Ze denken mee, geven mij een goed advies en een scherpe prijs. De aflevering en installatie is een top service, optijd, schoon en werkend.

van mechelen patrick 01-11-2018 Via de website gekocht

zeer goede service en goed op tijd en uur

goed koop in reclame zeer sterke kwaliteit de douchekraan + sproeier .de reclame op de website mag wat duidelijker zijn vooral de zichtbaarheid

Tevreden klant 01-11-2018 Via de website gekocht

Soepele internet aankoop

Bemmel & Kroon biedt het artikel tegen de laagste prijs aan en levert snel. Miele staat bekend als het merk met de best geteste stofzuigers. De keus voor een stofzuiger van Miele ligt dan voor de hand. Als Bemmel & Kroon vervolgens een officiële dealer van Miele blijkt te zijn en bovendien de laagste prijs hanteert, is ook die keuze logisch. Kortom beste product tegen de laagste prijs.

Anna 31-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Fijne Smeg koelkast en heetwaterkraan gekocht tegen een superprijs en toen bleek dat ik de draairichting van de deur anders wilde was het in no time geregeld

Helga de Waal 31-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Super goede service. En snel. Op dinsdagavond een vaatwasser besteld en woensdag al binnen. Kreeg in de ochtend al een sms binnen Hoe Laat de bezorgers zouden komen. 10 min van te voren de precieze tijd. Correct behandeld, ook aan de telefoon.

Miriam 31-10-2018 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Goede service van de monteurs

Er is meer mogelijk dan enkel de machine naar binnen schuiven. De bezorgers kunnen ook de machine monteren ook als de situatie ter plekke niet standaard is.

Nico Geurtsen 31-10-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd geleverd .

Op Zondag besteld .(Een Droogtrommel)
Op verzoek Woensdag geleverd.
En via twee trappen, op de plaats gezet .
Een warme douche voor Bemmel&Kroon

M.E. Van Oostendorp 31-10-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Deze keer geen goede service, jammer

Ik had gevraagd om bezorging in de middag. Ik zie op dynalogic dat dat absoluut mogelijk is, maar de verkoper heeft niet de moeite genomen dit door te geven. Ik heb een afspraak af moeten zeggen en dat zou niet nodig moeten zijn. Ik heb tot voor kort Uw winkel aangeraden, maar dit is geen aanbeveling waard.

hermien 31-10-2018 Via de website gekocht

top service

Top service , na bestellen goed op de hoogte gehouden via de mail , bestelling was precies te volgen , en werd bezorgd zoals beloofd ip aangegeven tijdstip

Rene 31-10-2018 Via de website gekocht

super geholpen ondanks dat men in een grote verbouwing zat

de winkel was in Cruqius in verbouwing maar werd met alle geduld geholpen.
Heb de zelfde dag de Magnetron online gekocht en zoals afgesproken de volgende dag keurig geleverd.

jolanda 31-10-2018 Via de website gekocht

prima service!

Goed werkende website! Correcte en snelle service! Levering op de minuut nauwkeurig!
Zeer aardige chauffeur!

Lies Fraaij 31-10-2018 Via de website gekocht

Keurig nette mensen. Prima service.

Uitstekende leveringsinformatie per mail en sms omtren datum en tijdstip aankomst van het transport.
Binnen 15 minuten werd de nieuwe wasmachine 2 hoog gebracht, aangesloten, de oude afgevoerd en in de auto geladen.
Kwaliteit.

San 30-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service en nog betere prijs

We hebben de winkel bezocht en kregen goede uitleg en konden daardoor voor ons de juiste keuze maken. Verder kregen wij een hele scherpe prijs. Machine werd gratis thuis bezorgd, zelfs naar de tweede verdieping, aangesloten en de oude machine werd gratis meegenomen.

Kwam nooit voor zeggen ze 30-10-2018 Via de website gekocht

Bij een echt probleem zijn ze niet thuis

Dit jaar drie apparaten gekocht bij Bemmel & Kroon, waaronder een wasmachine van Siemens op 15 juni. Gisteravond sprong de glazen deur tijdens het draaien! We schrokken enorm en konden de machine alleen stoppen door de stekker uit het stopcontact te halen. Vanmorgen gebeld en we krijgen alleen "nou, dat komt nooit voor". Nee, dit hebben wij ook nog nooit meegemaakt. Pas 8 november gaat er iemand komen om de machine, die vol glas ligt, uit te zuigen. Daarna moeten we dus weer verder met dit ondeugdelijke apparaat. Service nul-komma-nul!

Jaap 30-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en prima service

Deze shop was het goedkoopste, mede doordat er nog Euro 25 kassakorting werd gegeven.
Alhoewel het artikel niet in voorraad was werd er toch binnen enkele dagen geleverd. Keurig bezorgd op de gekozen dag en het tijdstip wat werd aangegeven middels een sms.
Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

FredDenHaag 30-10-2018 Via de website gekocht

Top prijs en service!

Scherpste prijs. Levering op zaterdag met aansluiting op 2-de etage. . "Oude" wasmachine gaat naar mijn dochter. Bezorgers hebben die zonder probleem 2 trappen naar begane grond gebracht.

Martijn Stelt 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs.

Goede site, overzichtelijk en niet te veel schermen om doorheen te klikken. Snel handelen als je weet wat je nodig hebt. Snelle levering en duidelijk geïnformeerd. Je hoeft niet heel de dag thuis te zijn.

jwetering 30-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen, omdat zij het product het snelste konden leveren. Dat is ook gebeurd. Verder is alles zonder problemen verlopen.

Bas van der Marel 29-10-2018 In de winkel gekocht

Prima advies, prima produkt

Met een prima web-site en een groot assortiment in combinatie met een goed advies in de winkel was omze keus snel gemaakt.

Jr 29-10-2018 In de winkel gekocht

Prima advies en levering

Bij onze vraag kregen wij een prima advies en de hulp bij de mogelijkheden om onze keuze te maken.
De betalingen kunnen bij aflevering geregeld worden en per Ideal
Bij de aflevering waren de mensen zeer behulpzaam.

Blokkie 29-10-2018 Via de website gekocht

Inbouwoven

Goede en goedkope keuze. Snelle reactie en levering. Goede informatie. Bezorging vriendelijk/zeer goed.

Ge 29-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Shop gevonden via website door de uitstraling van de shop voor deze gekozen,
Achteraf een goede keuze de service is top, de bezorgers hebben het product goed afgeleverd en geplaatst zeer tevreden ik kan deze shop daarom goed aanbevelen.

Kris 28-10-2018 Via de website gekocht

Zeer goed geleverd

Zeer correcte levering, ik had wel niet verwacht dat de levering zou gebeuren na de kantooruren dit was om 8 uur 's avonds, dit werd 's morgens meegedeeld.

Jos Welling 28-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Kwam deze winkele tegen op Kieskeurig en zag dat er veel goede reviews waren. Supersnelle levering. Helemaal top!

Edwin Verheijen 27-10-2018 Via de website gekocht

Voldaan aan de verwachtingen!

Tot achter de eerste deur geleverd, keurig op tijd! Met aansluiten erbij had het een 10 opgeleverd! 👌

Jose van der sman 27-10-2018 In de winkel gekocht
Forepark den haag

Goed op tijd bezorgt aardige jongens

Fijne winkel en lekker dichtbij goeie services
Op tijd bezorgt zelfs eerder gekomen heel fijn en leuke aardige jongens

Poell 26-10-2018 Via de website gekocht

bestelling prima in orde, aflevering niet volgens afspraak .

Shop is prima. De aflevering door Dynalogics was niet volgens afspraak. Bezorgers wilde aanvankelijk de vriezer niet naar boven brengen en het kapotte apparaat meenemen. Daar had ik wel voor betaald. Pas met veel aandringen en meehelpen is het toch gelukt. Het apparaat is niet uitgepakt en op op de juiste plek geïnstalleerd. Daar had ik wel voor betaald.

Cornèl 26-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Inbouwkoelkast: scherpe prijs en snel geleverd.

Goed advies: ruime koelkast voor scherpe prijs. Bij de planning van de levering werd rekening gehouden met de aangegeven voorkeur voor levering in de ochtend. De feitelijke levering was keurig op tijd.

Gert 26-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Mooie Amerikaanse koelkast Goed geholpen netjes optijd geleverd belletje gehad dat ze onderweg waren met de prijs waren ze de goedkoopste

Anja 26-10-2018 Via de website gekocht

5 maanden na fabr.garantie gewoon pech, wasdroger 800 euro!

5 maaanden buiten de fabrieksgarantie van 2 jaar mijn is mijn Siemens droger stuk. Bemmel en Kroon zegt het te melden, en verder is het niet hun probleem.....!!
Wel erg gemakkelijk, verkoper weet nergens iets van, weet niet hoe het werkt, en doet geen moeite, niet echt klantvriendelijk!

Checker 30-10-2018

Je hebt gewoon recht op garantie, check hier: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/garantie-reparatie/garantietermijn/garantie-buiten-garantietermijn

Corine 26-10-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon , Zoeterwoude Rijndijk

Een aanradertje

Goede hulp en uitleg, denken met je mee!
Bezorgd geïnstalleerd en ik kon gelijk aan de slag... echt top

Adriaan 26-10-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat ze zeggen!

Alles ging even gemakkelijk. Direct reactie op bestelling met melding wanneer er bezorgd werd. Tot op een half uur precies. Alle lof!