Deze score is berekend op basis van 2983 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

pessar 12-11-2013 In de winkel gekocht

prima winkel

Goede winkel voor aankopen van complete winkels en keukenapparatuur. BEzorging en service tot nu toe is prima geweest.

Erikuit63 11-11-2013 Via de website gekocht

Vanaf de bank een wasmachine/droger besteld, kan het nóg gemakkelijker?

Aangeven wanneer je het gekozen artikel wil ontvangen en word ook nog eens snel en vakkundig geplaatst. De oude machine werd gelijk meegenomen, dat is service.

Als je een goede review van een product op internet vindt, is datzelfde artikel ook bij Bemmel en Kroon te bestellen tegen hele mooie prijzen.

Ik heb deze machine gekozen omdat ik ook een droger wilde hebben. Aangezien mijn woning niet zo heel groot is heb ik voor een combinatie gekozen. De machine is mooi, waanzinnig eenvoudig makkelijk te bedienen. Wereldding!

M.Trippenzee 11-11-2013 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

Bemmel en Kroon is zeer gemakkelijk te vionden op de Rijneke Boulevard in Zoeterwoude

Bij een kapotte kookplaat (22 jr oud)moesten we over gaan tot de aankoop van een nieuwe. Hierbij werden we zeer goed geïnformeerd en zochten naar een goed passende.

Er is zoveel keuze dat je niet weet wat je kiezen moet, gelukkig krijg je goede informatie

wij werden zeer goed geholpen en het product voldoet tot nu toe ( een paar dagen) aan de verwaxhtingen

Er werd ook gezocht in de koopjes afd. Dus niet direct de duurste aanbieden.

Anste 11-11-2013 Via de website gekocht

Het is gewoon een bedrijf waar je van op aan kunt Ze geven goede service En zijn ook nog eens scherp met de prijzen

wijngr 10-11-2013 Via de website gekocht

Eerder al prima ervaringen bij de aankoop van onze keuken bij Bemmel en Kroon en ook nu bij het vervangen van de wasmachine super tevreden. Communicatie ging goed, levering binnen 24 uur, geen verrassingen met de prijs en zelfs de levering liep gesmeerd. Nu de wasmachine een paar dagen staat kunnen wij niet anders dan tevreden zijn. Wat een vooruitgang ten opzichte van de oude machine. Duurzaamheid zal moeten blijken, maar over Bemmel en Kroon niets dan goeds!

Berends24 09-11-2013 Via de website gekocht

Het hele proces van bestellen tot en met de levering verliep zeer soepel.

Uitstekende informatie via e-mail over de levering, kreeg zelfs nog een telefoontje kwartier voor bezorging. De levering (2e etage via smalle trap)werd zeer zorgvuldig uitgevoerd. Alles top; daar mogen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Prima, voldoende keuze.

Goed product, lage prijs, lage bezorgkosten, zeer goed service: een absolute aanrader dus.

Uit mijn beoordeling blijkt dat ik zeer positief ben over de aankoop bij en levering door Bemmel en Kroon.

hans donk 09-11-2013 Via de website gekocht

Wilde een aeg lavamat was/droog combinatie bestellen via de site en wilde de levertijd weten , 1 belletje was genoeg.
Dat was op donderdag middag.
Vrijdag morgen om 10.00 uur had ik hem staan.Helemaal top.

De monteurs waren er op de afgesproken tijd.
Hebben de machine naar boven de trap op getild uitgepakt en aangesloten.
Mijn oude machine maar beneden gebracht.
En dat alles met een lach.
Uiteraard hebben ze een fooitje gehad

Er was voor mij genoeg keuze en de gegeven info was goed

Direct per telefoon de juiste informatie gekregen en een leverafspraak gemaakt welke later per mail werd bevestigt.
Alles klopte

Per telefoon goede en juiste info. Snelle levering,donderdag besteld vrijdagmorgen op zijn plek Komen hun afspraken na. juiste prijsstelling. Aardige monteurs. Nemen de verpakking mee. Ik ben zeer tevreden

mmullie 09-11-2013 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel bestellen

Vanaf het moment van bestellen kon ik zelf een dag kiezen en werd op de hoogte gehouden op welk moment vd dag geleverd zou worden

Ze leveren zoals je overeenkomt en dat heb ik voor hetzelfde apparaat anders mee gemaakt

loekhagen 08-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettig en duidelijke afspraken, snelle afhandeling, geode ervaring uit het verleden hebben me geholpen om opnieuw te kiezen voor Bemmel en Kroon!

omarood 08-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Alles ziet er zeer netjes uit. Ruim. Groot assortiement. Duidelijke afspraken die ook goed worden nagekomen.

Mr NielsR 08-11-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en betrouwbaar bestellen. Er hoeft pas bij levering betaald te worden met pin.

Goede bezorgservice. Per email wordt je geïnformeerd wanneer de levering plaats vindt. En op de dag zelf krijg je de bezorgperiode tot een uur nauwkeurig door.
De mannen van de bezorgservice hebben wel veel haast. En hebben geen tijd voor verdere uitleg van de droger.

marvado 08-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer internetwinkel

Fijn dat je eerst de winkel kan bezoeken voor advies. bezorging en installatie prima geregeld ,ook nergens anders een betere prijs kunnen vinden. kortom voor inbouw apparatuur moet je hier zijn.

Alles is perfect geregeld, monteur gaat na installatie zelfs nog stofzuigen .

pluissebol 08-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkoper in de winkel wist waar die het over had en heeft ons goed geadviseerd

Meer dan genoeg keus

danielle2953 08-11-2013 Via de website gekocht

prima overzichtelijke website en vanuit je luie stoel op je gemak een apparaat bestellen

Wasdroger die ik wilde was niet op voorraad. Kreeg ik een andere wasdroger aangeboden die duurder was, maar voor dezelfde prijs; top!

tot nu toe alles gevonden waar ik naar op zoek was

Snelle levering, goede service, nooit problemen, doen wat ze beloven.

Zie hierboven. Prima webshop die doet wat beloofd wordt en een goede service geeft als en eventueel toch iets mis gaat

sonvp 08-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie over de levering. Site is makkelijk in gebruik.

De bestelde wasmachine was niet meer te leveren, kreeg een duurdere uitvoering tegen dezelfde prijs. Top.

Waren al eerder in de winkel in Zoetermeer geweest voor een koelkast. Werden er heel goed geholpen, helaas de koelkast daar niet kunnen kopen, maar nu dan wel de wasmachine!

Na anderhalf jaar geleden in de winkel geweest te zijn, waar we heel goed en uitgebreid werden geholpen voor een ander artikel, nu online onze wasmachine gekocht.Communicatie via de mail was helder. Tijden van levering kort en ze waren op tijd. Levering ook top, heel vriendelijke chauffeurs. Gratis plaatsing en aansluiting. En ze kwamen ook nog eens als goedkoopste naar voren hier. Maar het ging ons om de eerdere service die verleent was.

European 07-11-2013 Via de website gekocht

Ik heb telefonisch besteld en ben heel goed geholpen.

Telefonisch profesioneel te woord gestaan. Goed op de hoogte gehouden m.b.t. het leveren. Leveren is ook keurig op tijd gegaan en oestel netjes geplaatst.

Goed geholpen, juiste prijs !!

Goed geholpen, zowel online als telefonisch. Betalen gaat makkelijk en kan op diverse manieren. Levering was snel en goed.

embertus a.m.mooijekind 07-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijker kan volgens mij niet. Kijken in de winkel van Bemmel en
Kroon en bij anderen en vervolgens op basis van vergelijking online bestellen. Perfekt

kroon

Je staat gewoon versteld dat deze service nog bestaat.

Wat ik zocht was aanwezig en in voorraad en voor een hele mooie prijs

Als je iemand aanbeveeld moet je zeker weten dat zijn/haar ervaring ook goed is. Dat vertrouwen heb ik.
Ik kom zelf ook bij jullie terug!

Bovenstaand heb ik aangegeven waarom ik zo'n hoog cijfer geef. Gewoon omdat ik nog nooit iets bij Bemmel en Kroon heb gekocht en versteld sta van het assortiment en de service.

tropicalaroma 07-11-2013 In de winkel gekocht

Vlotte handeling en duidelijkheid

Vlotte informatie i.v.m de levering en tijd

op elektronisch gebied veel aanbod

klant is koning

Al mijn vragen zijn naar behoren en vlot beantwoordt

AK. Jadoenandansing 07-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden en duidelijke specificatie

Telefonisch goed bereikbaar en levering binnen de gestelde termijn.

Goede prijs en service.

Over het geheel bekeken kon ik heel snel tot een beslissing komen.

joldert 07-11-2013 Via de website gekocht

prima service. ontving dag vooraf levering een mail met dagdeel en werd een half uur van te voren gebeld dat de bezorgers onderweg waren. netjes aangesloten. aanrader.

jorgkeuning 07-11-2013 Via de website gekocht

Goede prijzen en assortiment en kiezen wanneer het bezorgd wordt. Levering erg duidelijk en goed.

pattyenricardo 06-11-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

Ik heb mijn wasmachine niet in on-line gekocht. Bij de winkel genoeg ruimte om te parkeren en de winkel is ook erg prettig om even doorheen te lopen. Het gemak daarna van de site was erg makkelijk om wat informatie te vinden en om ons verder te helpen met onderzoek

De service was erg goed vanuit de winkel. Ik heb nog een keer gebeld en daar namen ze toen alle tijd voor mijn vragen en werd ik goed geholpen. de service van het leveren was snel en ook als erg prettig ervaren. Ze hebben het allemaal erg netjes achter gelaten, ook erg fijn.

Ze hebben genoeg keuzes en bij vragen werd je goed geholpen en geadviseerd.

De service is erg goed. De wasmachine en de droger zijn keurig netjes geplaatst op de 2e verdieping en aangesloten. Je vragen werden serieus genomen.

randypijper 06-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

De Extra Service betekende dat ze de nieuwe koeler uitpakten en op de goede plek neerzetten. De oude koeler namen ze mee.

fliewanz 06-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Overzichtelijke winkel, klantgericht personeel. Aankoop was snel afgewikkeld, alsof het een boodschap bij de Albert Heijn betrof.

Binnen 24 uur werd de droger geleverd en aangesloten. Ook werd de oude, defecte droger kosteloos meegenomen.

Een ruim assortiment, van basistypes tot top-of-the-line machines.

Zonder van hot naar her te moeten rijden om een passend product te vinden kunnen ze beter meteen naar een centrale, kwalitatieve winkel met een ruime keuze.

Zie antwoorden bij alle vragen. B&K is een grote, ruime winkel, zonder verkopers die meteen vanalles aan je willen slijten. Alles is duidelijk, overzichtelijk en netjes. Een ruime keuze, met een goede prijs-kwaliteit verhouding, die slechts iets hoger ligt dan sommige webwinkels.

chriswilt 06-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk thuis via de computer vergelijken en uitkiezen

Prima service!

Teveel om te kiezen!
Een mens is ook nooit tevreden

Goede service en snelle afhsndeling. Voor mij een aanrader.

Giselein Mutsaards 05-11-2013 In de winkel gekocht
Forepark, Den haag

Op de website al bekeken wat Bemmel & Kroon in de aanbieding heeft aan vaatwassers. Keuze gemaakt uit 2 Bosch vaatwassers en die bekeken op kieskeurig.nl

Goede voorlichting gehad in de winkel. Afspraken maken over de levering ging erg snel en makkelijk.Een kleine 20 minuten voor de chauffeur kwam kreeg ik een telefoontje als aankondiging.

Genoeg keuze in elke prijsklasse

Perfecte service en een snelle levering. Levering keurig volgens afspraak die ik per mail een dag van te voren kreeg.

10 jaar geleden een keuken gekocht bij Bemmel&Kroon. Voldoet nog prima, alleen na 10 jaar begaf de Pelgrim vaatwasser het.In 2003 ook een goede service gekregen en 10 jaar later weer een perfecte service. Bemmel&Kroon ga zo door!

PeterJeJe 05-11-2013 Via de website gekocht

Ze doen wat ze schrijven op hun webpagina. Vlotte service en afhandeling. De zending was goed te volgen en was op tijd binnen.Oude machine zonder problemen weer mee terug.

tippel 05-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site en het bestelproces verloopt erg soepel.

Snelle en correcte reactie op mijn vragen.
Levering van onze Nieuwe Miele wasmachine kon zonder problemen al de volgende dag.
Levering van de wasmachine keurig op tijd en netjes afgehandelt.

Voldoende keus.

Goede service en kwaliteit.
Je weet waar je aan toe bent.
Pinnen bij aflevering

Ga zo door.

guppey2000 05-11-2013 Via de website gekocht

Lekker vanuit de luie stoel thuis een bestelling geplaatst. Snelle reactie, supersnelle levering!

De bestelling werd vlot geleverd. De installatie werd door de bezorgers verzorgd en kostte niets extra. Na vertrek kon ik dus direct mijn apparaat in gebruik nemen.

Gebaseerd op bovenstaande punten beveel ik Bemmel & Kroon bij anderen aan.

breukel 05-11-2013 Via de website gekocht

Mogelijkheid: Vandaag bestellen, eerst volgende werkdag in huis.

Telefonisch goed bereikbaar en open voor aanpassing leveringstijd.
Vriendelijk en begripvol te woord gestaan.

Voor een internet aankoop opvallend goede service, zoals je dat kent van een fysieke winkel.

kwaanders 05-11-2013 Via de website gekocht

Bestelling is zo gemaakt, overzichtelijk.

Uitstekend. Er ging wat mis bij de betaling via internet en dat was zo geregeld via de mail. Kreeg binnen 5 minuten een reactie op mijn mail. Super fijn.

Ze hadden wat ik wilde, dus ik was daar blij mee

danielle1960 05-11-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat

alles was goed enkel betlen met mijn visakaart kon niet omdat die in belgie is uitgegeven

nlehman 05-11-2013 Via de website gekocht

Goede service en after sales. Er wordt duidelijk en helder per email gecommuniceerd!

Tim Zeegers 04-11-2013 Via de website gekocht

Producten vinden, bestelling plaatsen, bezorgmoment kiezen, alles is goed gestroomlijnd

De dag voor bezorging wordt er een tijdsbestek van 3 uur doorgegeven wanneer ze komen. Dag zelf belden de bezorgers nog even. De wasmachine werd gratis in huis op de goede plek gezet (1 hoog, portiekwoning)

Goede en snelle service tegen aardige prijzen.

Ben Pont 04-11-2013 Via de website gekocht

We wilden wat informatie aanvragen om via internet te gaan bestellen, dit gebeurde na de verkregen informatie, direct telefonisch, we werden hierbij uitermate vriendelijk te woord gestaan, top!

1 dag van te voren krijg je bericht wanneer de bestelde goederen bezorgd worden, een 1/2 uur van te voren dat ze er aan komen, 2 man met een glimlach brengen de spullen tot hun plek en starten de boel op, pas dan gaan ze weg. Klasse!

We wisten al wat we wilden kopen, hebben gekozen voor Bemmel en kroon vanwege het hoge cijfer bij Kieskeurig.

Als B en K zo blijft werken gaat hun cijfer de 10 halen.

Wat moet ik er verder over zeggen, verhouding prijs met de geleverde spullen en de geleverde service is uitstekend te noemen, ik zou zeggen bestel je volgende witgoed bij B en K en ervaar het zelf, het met pin betalen bij de chauffeur is helemaal top, hoef je niet met geld over straat, je hoeft niets vooraf te voldoen en de chauffeurs hebben ook geen contant geld bij zich, echt super en heel verstandig.

aartvanderrest 04-11-2013 Via de website gekocht

Website is erg overzichtelijk en de bestelling was makkelijk te plaatsen.

Op woensdagavond via internet besteld, vrijdag afgeleverd.

Kon precies de vaatwasser vinden die ik wilde kopen.

Heb alleen via internet ervaring met deze winkel. Zou de site aanbevelen.

raclede 04-11-2013 Via de website gekocht

Good service!

heinleenstra 04-11-2013 In de winkel gekocht
Leiderdorp

De winkel is prima bereikbaar en je wordt deskundig en vriendelijk geholpen

alles wat afgesproken is klopt, tot en met de levering.

Men kon alles waaruit wij wilden kiezen tonen en men had het ook op voorraad.

je parkeert voor de deur, men heeft een uitgebreid assortiment zowel in de showroom als op voorraad. De verkoper was vriendelijk deskundig en niet opdringerig. De service bij levering was uitmuntend.

Ebrent45 04-11-2013 In de winkel gekocht

klantvriendelijkheid bij aankoop niet aandringen, aflevering is top mocht ik tot een andere aanschaf van een of ander apparaat overgaan kom ik terug ik zal dit ook aan mijn familie en kennissen mededelen, Pluim!!!!

anja mo 04-11-2013 Via de website gekocht

snel en goed afgeleverd.

jocodojo 04-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetrwoude

6,5

naast internet ook bezoek winkels zodat je kunt zien wat je koopt.

In eerste instantie prima geholpen alleen blijkt achteraf dat de gegeven informatie dus voor geen meter klopt. Jammer. Bij mijn vorige aanschaf scoorde ze erg hoog maar bij de vaatwasmachine helaas niet. Was een hele tour om op een redelijke aanzicht in te bouwen.

Ja, je kan nu eenmaal niet alles in je toko hebben staan.

Er vanuit gaande dat wat ons nu is overkomen een slippertje was en gelet op onze vorige aanschaf toch nog een 6.

Feitelijk al aangegeven maar de aangeschafte vaatwasser was veel kleiner dan de vorige. Aangezien ik hier op gewezen was heb ik expliciet de afmetingen van de voorplaat gemeld met de vraag of volledige inbouw zonder aanpassingen mogelijk was. Nou dat was zonder meer mogelijk de afmetingen waren namelijk standaard. Helaas pindakaas, een hele tour moeten uithalen om het op een beetje acceptabele manier in te bouwen. Machine was bijna 10cm kleiner. Dus deur tegen de vaatwasser. opgelost door het geheel te laten zaken. maar de schoonheidsprijs verdient het niet.

wjagnes52 04-11-2013 In de winkel gekocht
Cruquius

website is duidelijk.Ik zocht een alternatief voor inbouw combi magnetron.
Dit telefonisch afgehandeld en via aanbieding per mail keuze kunnen maken.
Zonder te winkelen kunnen beslissen

Volgens mij kan het niet beter.Zeer snel per mail aangeboden. Afspraken voor montage zijn exact nagekomen.
Zelfs voor montage werd ik een kwartier voor de afgesproken tijd nog even gebeld. Klasse

Ik kreeg keuze per mail van 4 types en wel van hetzelfde merk . Keuze voor mij hieruit was niet van toepassing omdat ik eigenlijk al wist wat ik wilde

Prima prijs. Vanuit winkel telefonisch goed geholpen en afspraken zijn goed nagekomen.Met dit gegeven zou ik zeer zeker iemand anders U aanbevelen

Over alle facetten ben ik heel tevreden en kan niet anders dan de maximale rating te geven

Meulen1204 04-11-2013 Via de website gekocht

De mannen kwamen precies op tijd en hebben mij van advies voorzien waar ik wat mee kon. De wasmachine stond in no-time en was aangesloten om het eerste programma te draaien.

richekke 04-11-2013 Via de website gekocht

goede en duidelijke website, laagste prijs garantie

perfecte service, per telefoon mijn bestelling gedaan. netjes geholpen. en nog een extra korting gehad helemaal super.

ruim assortiment ze kunnen alles leveren.

echt een klantvriendelijke winkel en website.

netjes telefoonisch te woord gestaan. van mijn bestelling werd ik steeds goed op de hoogte gehouden van levering. de levering ging netjes en snel. keurige bezorgers hebben netjes de wasmachine en droger op de 1ste etage gezet en alle rommel weer netjes meegenomen. ik zou zeggen ga zo door dan komen we elkaar zeker weer tegen.

witnie 03-11-2013 Via de website gekocht

Handig via goede website en ook telefonisch goed bereikbaar

binnen paar dagen leverbaar en geïnstalleerd. Bovendien proactief door voorstel om nieuwe type te leveren voor zelfde prijs.

prima meegedacht en technisch inhoudelijk goed op de hoogte

amlacher55 03-11-2013 Via de website gekocht

het is mogelijk om zelf de leverdatum te bepalen

snelle en correctie e-mailreacties

ruime keuze

zeer correcte afhandeling van de bestelling, betrouwbaar bedrijf

Deze winkel komt bij ons zeer betrouwbaar en integer over! De jongens die de droger hebben afgeleverd waren zeer behulpzaam en vriendelijk, compliment!!

Loe uit Maastricht 02-11-2013 Via de website gekocht

Snel en makkelijk te bestellen, met uitgebreide betalingsmogelijkheden.

Top service. Na een telefoontje waarin ik aangaf slechts op zaterdag mijn bestelling te kunnen aannemen, werd zonder vragen een andere bezorger gekozen welke binnen 24 uur op zaterdag leverde.

Ruimschoots voldoende in kwaliteitsproducten.

1951willem 02-11-2013 Via de website gekocht

eenvoudig per internet te bestellen e

retour nemen oude wasmachine is +

het feit dat zonder meerkosten de aflevering op de eerste verdieping plaatsvindt en ook oude apparatuur mee terug kan is een prima service

f1234kok 01-11-2013 In de winkel gekocht
zoetermeer dorpsstraat.

Meteen vakkundig geholpen en een speelplek voor kinderen.

Zeer snelle levering en ook de gratis montage stipt op tijd.

Zeer ruime keus in de betere kwaliteiten.

Gewoon zoals het hoort.

Locatie is goed. Personeel vriendelijk en vakkundig. Je voelt je welkom.

Louisa23 01-11-2013 Via de website gekocht

Appeltje eitje zo makkelijk

Vriendelijk aan de telefoon,ook belangrijk.

Weet niet precies hoe groot het assortiment is.

Heb vertrouwen in die zaak,goede bezorging ,goed op de hoogte gehouden van het vervoer.

Alles tot nog toe goed