Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hettie Kees 07-08-2018 Via de website gekocht

slechte servies

de aankondiging van het tijd stip van bezorging was perfect .
Maar daarna was de servies over.
de wasmachine stond zonder drempel 5 meter van de voordeur.
dat was niet kort genoeg bij de voordeur ,dus werd de nieuw machine bij de voordeur neer gezet en de oude wel meegenomen .
Nu moet ik zelf de machine op zijn plaats krijgen en installeren .
Dat is niet de servies die ik gewend ben bij alle bedrijven waar ik soort gelijken spullen heb gekocht.
Heel jammer.
Heb ze wel goed te drinken gegeven van wegen de hitte.

Danny 07-08-2018 Via de website gekocht

Heb hier voor de eerste keer in de web winkel gekocht. Een koelkast voor de laagste prijs op internet. Bestelling en levering verliepen prima. Toen achteraf bleek dat er iets niet in orde was met de koelkast werd dit snel en adequaat opgepakt en binnen enkele dagen is het in orde gemaakt.

Karo 07-08-2018 Via de website gekocht

Snel en flexibel!

Flexibel: aanpassing bestelling omdat artikel niet meer in voorraad was.
Snelle levering!
Vlotte en vriendelijke communicatie.
Scherpe prijzen.

Jan 07-08-2018 Via de website gekocht

miele wasmachine en droger

Heb deze combinatie via de telefoon en laptop samen met de verkoper uit gezocht.
Verkoper kon zich goed inleven in situatie van ons en hebben zo de beste keuze kunnen maken.

Danny van Laar 07-08-2018 Via de website gekocht

Op tijd en goed

Wij hebben een wasmachine en droger besteld. Het gewenste model was helaas niet meer leverbaar. Wij hebben een opvolgend model gekregen voor de prijs van het gewenste model. De machines zijn op tijd en keurig afgeleverd. Samengevat de service die je mag verwachten Prima en complimenten wat ons betreft!

Charlotte 06-08-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Deze shop doet wat hij zegt en zegt wat hij doet, duidelijk en overzichtelijk. Goede communicatie via de mail. Niet teveel maar ook niet te weinig.

Ad 06-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik heb via de website een koelkast besteld, deze werd de volgende dag ook al geleverd. Bemmel en Kroon maakt gebruik van de bestelservice van Dynalogic, die real-time het besteltraject doorgeeft en via een sms op de minuut doorgeeft wanneer het product wordt bezorgd. Daarover ben ik zeer tevreden.
Maar ook over de koelkast. Prima prijs-kwaliteit verhouding!
Ik raad dan ook Bemmel en Kroon van harte aan!

Van Wijn 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima winkel en super service

Vlotte levering, ruim assortiment met scherpe prijzen.
Vergeleken met andere webwinkels goede aanbiedingen. Voor koelvries combinatie 100 euro goedkoper dan hetzelfde product b8j coolblue en andere sites.

Jaap van Duijn 06-08-2018 Via de website gekocht

Heel attente organisatie

Zondagavond een tafelmodel vrieskast besteld,
Maandagmiddag reeds om 14.00 uur geleverd,
Keurig van te voren gebeld hoelaat ze zouden arriveren.
Kortom men zegt wat ze doen, en doen wat ze hebben
gezegd!!

Marit 06-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle bezorging

Bezorgd op een zelfgekozen dag, en zonder te overdrijven, was m'n wasmachine binnen 3 minuten boven en aangesloten! Top service!

Rino 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De goedkoopste van de site, snelle en gratis levering en ze hebben de oude ook nog meegenomen. Super

René 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en mooi product

Perfect, zoals het altijd gaat op het laatste moment een kookplaat bestellen en gelukkig kan dat bij Bemmel en kroon gewoon op zondag en komt het maandag binnen !
Zodat de monteur het nu al heeft gemonteerd
Gewoon klasse.

Wilma 06-08-2018 Via de website gekocht

Wilma

Goede shop.Bestelde koelkast niet meer leverbaar.Kreeg een duurder type voor het zelfde geld.Snelle levering.Een vriendelijke koerier.

Joppeboppe 06-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloos kopen, afleverdag bepalen

Mijn wasmachine was hier 100 euro goedkoper dan waar dan ook op internet of bij mijn vaste vertrouwde leverancier! Zèlf de afleverdag vaststellen is ook een pré. De helpdesk kon mij precies vertellen hoe laat er geleverd zou worden. Wordt Bemmel-Kroon mijn toekomstige vaste leverancier?

Monique 06-08-2018 Via de website gekocht

Prima in alle opzichten

Zeer duidelijke site
Snelle levertijd, tijdstip van levering van te voren bekend
Prima product; ruime trommel, energiezuinig en stil

peter 06-08-2018 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

voorlichting telefonisch zeer goed meedenken bij welk apparaat goede informatie over leve ringstijd en ook goede nazorg

Debora Nap 06-08-2018 Via de website gekocht

Benoemswaardige Service

Ik vind de shop duidelijk, heeft goede prijzen (voordeliger dan andere shops) en levert vooral goed en snel. De levering was heel goed aangegeven en ik hoefde niet de hele dag thuis zitten te wachten op het pakket.

Pierre 06-08-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Bemmel&Kroon gekozen vanwege de beloofde levering binnen 24 uur.
Dit is ook waargemaakt, mijn wasmachine werd daadwerkelijk de volgende dag afgeleverd. De wasmachine werd trouwens geleverd door de kundige medewerkers van vervoerder Dynalogic. De communicatie (bestellinginfo, factuur, afspraakbevestiging) van zowel Bemmel&Kroon als Dynalogic is prima in orde.

Alie 05-08-2018 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment en behulpzame klantenservice

Groot assortiment en eerlijke prijzen.
Doen wat ze beloven.
Snelle levering en keurig ingebouwd, zowel de combi magnetron als de koelkast.

Mink Spaans 05-08-2018 Via de website gekocht

Snel een nieuwe vaatwasser

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag een werkende vaatwasser. En dat voor een goede concurrerende prijs. De website is overzichtelijk met een ruime keus. Ook het proces voor de afhandeling van de order via de website verloopt soepel.

J. Sins 05-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zoals beloofd werd droger andere dag keurig bezorgd en geplaatst. Product werkt prima al heb ik deze nog maar paar dagen.

Buys Els 05-08-2018 Via de website gekocht

Vlugge en geweldige service !

Ingebouwde koelkast gekocht. Juiste maat geleverd ! Met dit warm weer is het zalig om alles goed koel te krijgen. Ze maakt weinIg lawaai wat ook belangrijk is in een open keuken.
Wij zijn zeer tevreden ! Bedankt voor de vlugge service!

Raymond 05-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

De bestelling werd snel geleverd op de dag die ik zelf kon kiezen. Dat is wel zo prettig. En achteraf betalen is mogelijk zonder extra kosten. Geeft net een beetje meer zekerheid.

Marjan 04-08-2018 Via de website gekocht

Snel, secuur en service bereid

Op vrijdagmiddag besloten een AEG wasmachine te kopen. De bestelde wasmachine was niet leverbaar en de firma stelde voor een opvolgend type voor dezelfde prijs te leveren. Keurig op zaterdagmiddag in België afgeleverd en aangesloten op de afgesproken tijd . Kunnen betalen per pin nadat de machine op z'n plaats stond. Prima service geleverd.

Jaasma 04-08-2018 Via de website gekocht

Tip service

We waren opzoek naar een nieuwe inbouw koelkast nadat de onze het had begeven. Wij kwamen bij bemmel en kroon uit en bestelde hier ons product. Super snelle service met volgende dag bezorgt. Het type wat wij hadden bestel bleek uitverkocht, dit is keurig op hun initiatief opgelost Door de nieuwe versie voor dezelfde prijs, met de bezorger mee te geven! Geweldig niets meer dan lof voor dit bedrijf.

Gerda 04-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Duidelijke site. Snelle levering en heel snel en deskundig geplaatst.
Informatie op website prima.
Vragen werden telefonisch goed beantwoord.

Frank 04-08-2018 Via de website gekocht

goede prijs maar lange levertijd

vandaag voor 22 uur besteld morgen in huis maken ze niet waar, klantenservice reageert wel snel op email,

Elly 04-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Kennis van zaken. Prettig en snel geholpen.

Vrijdagavond net voor negen uur een inbouwkoelkast gekocht. Zaterdagmiddag 15.30 uur al geleverd door heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Scherpe prijzen!

RB_kieskeurig 04-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service, zeer scherpe prijs!

De laatste jaren al meerdere positieve ervaringen gehad met Veiligkopen / Bemmel & Kroon. Zeer scherpe prijzen en levering binnen 24 uur.
Veiligkopen conformeerde zich ook nu weer qua prijs direct aan een lokale stuntactie van EP:Tummers. En als voordeel konden zij de dag erna leveren én installeren.
Order: BKI697397

G.Schild 04-08-2018 Via de website gekocht

Dit is pas service!

Bij de bestelling kon ik zelf aangeven wanneer de wasmachine moest worden bezorgd. Op de dag van mijn keuze ontving ik een berichtje op welke tijd ik de wasmachine kon verwachten en ik kon via Track en Tracé kijken waar de auto met mijn bestelling zich bevond. De twee bezorgers waren zeer behulpzaam. Tilden de wasmachine helemaal naar de 2e verdieping en namen al het verpakkingsmateriaal weer mee. Topservice! Heel erg tevreden.

Loes & John 04-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede winkel!

In tegenstelling tot Mediamarkt ademt de winkel een rustige sfeer, alles staat overzichtelijk, en er komt tenminste een verkoper op je af, die bovendien nog eens terzake kundig is.

Geol 04-08-2018 Via de website gekocht

Alles goed

Precies op de dag geleverd zoals gevraagd. Handig verpakt. Mooi mijn oude koelkast me terug genomen. En keurig op de dag zelf zeer nauwkeurig de bezorgtijd doorgekregen

Elske 04-08-2018 Via de website gekocht

Super service!

Bestelling van Siemens wasmachine en droger op woensdagavond, en op zaterdag geleverd!
De machines die we uitgezocht hadden waren niet meer leverbaar dus kregen we een gratis upgrade. Duidelijke communicatie via de mail van B&K en goede afspraken met Dynalogic voor de levering.

Fam. van Bekkum 04-08-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf met een geweldige service!

Dit bedrijf kun je bellen als je vragen hebt over een product dat je wilt kopen. Ze leggen alles duidelijk uit, nemen de tijd en de volgende dag hebben wij onze droger door het bedrijf zelf thuisbezorgd gekregen. (Ordernr:Zoeterwoude:699383)

M. vd Bog 04-08-2018 Via de website gekocht

Zonder twijfel weer voor Bemmel&Kroon gekozen!

Een maand geleden mijn nieuwe wasmachine via Bemmel&Kroon besteld. Ik was dermate tevreden over levering en service dat ik nu bij mijn droger niet hoefde na te denken; meteen via Bemmel&Kroon!
D.m.v. duidelijke communicatie weet je precies wanneer de bestelling geleverd wordt! Kortom...zeer scherpe prijs, snelle levering en uitstekende service!

R. Epker 04-08-2018 Via de website gekocht

Prima service, uitstekend geholpen

Vaatwasser besteld; deze werd niet meer geleverd en voor hetzelfde bedrag kreeg ik de verbeterde versie van dit merk. Perfecte service.

Tevreden klant 04-08-2018 Via de website gekocht

Goede site, goede prijs, goede levering

Website is overzichtelijk en prijzen zijn goed. Goede beschrijving van producten met bijbehorende foto's. Kan daardoor goed kiezen. Uit overige beoordelingen kwam B&K als een serieuze en betrouwbare zaak naar voren. Dit is een belangrijk criterium voor ons.

Bezorging door Dynalogic kwam niet altijd positief naar voren, maar in ons geval ging alles goed. We maakten gebruik van extra service voor het plaatsen van de koelkast, Netjes de oude meegenomen evenals het verpakkingsmateriaal. Track & Trace werkte prima en tijdsindicatie (op de dag zelf) was prima. Bij deze een compliment voor de heren van Dynalogic.

Chris 04-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Goede communicatie, perfecte levering, Met de handige track en trace kan je live de bezorger volgen waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te zijn

M Meewis 04-08-2018 Via de website gekocht

In de avond besteld en de volgende dag bezorgd. Keurig op de hoogte gehouden van de status en een bericht van tevoren.

Jacques 04-08-2018 Via de website gekocht

Volop keuze en scherpe prijzen!!!

Heldere voorlichting bij aanschaf en goed advies mbt de vele of te vele opties op de afwasmachine. Uiteindelijk werd het een Siemens met voor ons ruim voldoende mogelijkheden. Scherpe prijs en zeer vlotte levering en plaatsing. Top!!!!

Familie de Roos 03-08-2018 Via de website gekocht

Zo hoort service te zijn!

Mede gekozen voor Bemmel & Kroon vanwege de positieve berichten over de service. En dit hebben ze zeker waar gemaakt. Binnen enkele minuten kreeg ik een reactie op mijn vraag die ik had gesteld via de mail. Daarnaast was de levering perfect; netjes een kwartier voor levering door de bezorgers gebeld, vervolgens hebben ze snel en zonder stoten de wasmachine naar de 2e verdieping gedragen en aangesloten en de oude machine ook weer zonder stoten netjes naar beneden gebracht en mee retour genomen inclusief verpakking van de nieuwe wasmachine. Erg fijn en blij verrast!

Maria 03-08-2018 Via de website gekocht

Goede service en keurig op tijd!

Ze hebben het product keurig op tijd geleverd. De service was uitstekend! Volgende keer bestel ik hier weer!

Baldrich 03-08-2018 Via de website gekocht

service super top

De levering was geweldig en snel. alles is super goed verlopen, zal zeker weer bij Bommel en Kroon aparatuur bestellen

S 03-08-2018 Via de website gekocht

Bijna goed...

De shop en bestelprocedure van de vrieskast ging prima. De bezorging door Dynalogic was keurig binnen het aangekondigde tijdvak. Had echter voor "extra service" betaald, zodat al het verpakkingsmateriaal weer mee terug werd genomen. Dat is deels gebeurd (pas nadat ik de bezorgers had geattendeerd op de extra service), maar tot mijn verrassing vond ik later het piepschuim in mijn groencontainer! Om dat kwijt te raken moeten wij 15 km rijden naar de afvalverwerker. Niet goed dus. Ook hadden de bezorgers de vrieskast op zijn plek gezet, zonder aan te geven dat er eerst afstandhouders aan de achterkant ingeschoven moesten worden. Daar hadden ze allemaal geen idee van. Wij moesten dus voor ingebruikname eerst de vriezer weer van zijn plek halen. Conclusie: Extra service heeft eigenlijk alleen zin als het apparaat naar een verdieping gebracht moet worden (wat bij ons niet het geval was).

Jack Vinken 03-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Geweldige service en aflevering vriendelijk bezorging.
Duidelijke info via mail over levering tindstip en datum.

R.van Sprang 03-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede voorlichting en advies en bekwame montage

Mooie zaak, goede afspraken kunnen maken. Goed meedenken en proberen in te leven in de wensen en de mogelijkheden voor de best mogelijke prijs.

Gemmy 03-08-2018 Via de website gekocht

Super geregeld!!

Bij Bemmel & Kroon alles super geleverd EN SUPER SERVICE.

Al vaker wat gekocht via Bemmel & Kroon en ALTIJD alles goed geleverd en nooit problemen.
DUS: Super bedrijf!!

Mark R 03-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Gisteravond besteld, keurig op de hoogte gehouden van de leverperiode en uiteindelijke tijd. En nog keurig op tijd ook. zeker aan te bevelen!

Kees 03-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Snelle en klantgerichte service!!

Dinsdag bestelling van vaatwasser en afzuigkap gedaan, donderdag alles al geïnstalleerd. Grote klasse.

Energetische 03-08-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering.

AEG wasautomaat gekocht, ruim 100 euro goedkoper dan de goedkoopste op internet. Keurig afgeleverd, aangesloten met een korte uitleg over de machiene door de twee vriendelijke bezorgers. Meer dan tevreden.