Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Thierry Van Waeyenberghe 13-02-2019

Zeer goede prijs & supersnelle levering !!!
Gisteren om 21uur besteld , vandaag om 13 uur gratis geleverd in België !!!
Super snelle klantendienst , Een vraag via mail is na 1minuut al beantwoord !!!
TOP TOP TOP en nog eens TOP , tot de volgende bestelling !!!

Jacques 13-02-2019

Prijs Qauliteit een aanrader, snelle service, goed ingepakt, intact aangekomen, snel te plaatsen, tip ; hoe vaster je deze plaatst hoe beter de geluidsdemping. Zeer tevreden.

Lucien 13-02-2019

Snelle service. Professioneel, vriendelijk personeel die weet waar ze het over hebben. Ook wordt informatie gegeven over de installatie en tips over verbetering van de huidige keuken set-up. Een absolute aanrader.

Fam. Nicodem 13-02-2019

Uitgebreid assortiment A-merken, deskundig advies in (ordelijke) winkel, interessante prijs en supersnelle levering en installatie.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De site is overzichtelijk en geeft goede informatie. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. De site is bijzonder gebruiksvriendelijk. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Rijck Rani van de Kuil 13-02-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de uitgebreide keuze mogelijkheden. In de shop kun je de producten nader beschouwen en met elkaar vergelijken. De medewerkers/verkopers zijn deskundig en geven bruikbare adviezen. Aflevering van apparatuur en nazorg zijn goed geregeld. De plaatsing van apparatuur vindt op professionele wijze plaats.

Ellen1964 13-02-2019

Op internet hadden we al een nieuwe wasmachine en droger van Siemens uitgezocht na grondig onderzoek via internet. Gebeld met het filiaal of de machines in de winkel stonden. Meneer Theo van Bemmel stond mij ter woord en gaf aan dat als we beiden apparaten in 1 keer kochten, een combinatiekorting mogelijk was. De volgende dag naar de winkel in Zoeterwoude getogen; Mooie winkel en meneer van Bemmel hielp ons. Hij wist nog precies om welke apparaten het ging en dat hij een korting had toegezegd. De machines bekeken en uitgelegd door meneer van Bemmel.
De koop was snel rond. Op maandag zoude de machines geleverd worden tussen 10.30-13-30 uur. Kwart over tien kreeg ik een belletje dat ze onderweg waren. Binnen een kwartier stonden ze voor de deur. En ongelooflijk; binnen nog geen 20 minuten stonden de oude machines buiten op straat en de nieuwe aangesloten op de tweede verdieping! TOP! Wat een service!

Marianne 13-02-2019

Prima geholpen en mooie vaatwasser gekocht.
Ook heeft het installatiebureau vaatwasser snel en vakkundig geplaatst.
Ben ervoor om altijd in een winkel te kopen en niet via internet.

Jeroen 13-02-2019

Prima geholpen klant vriendelijk . Mooie winkel met ruime keuze uit meerdere niveau apparatuur

Arie 12-02-2019

Deskundig,en zeer gemotiveerd personeel. En productkennis is belangrijk wat overigens niet meevalt bij een dergelijke sortering, maar de vriendelijke meneer die mij hielp was goed op de hoogte.

P.P.Jerphanion 12-02-2019

Ik zag de koelkast voor 545,00 euro staan en bij nog 2 andere zaken.
Wel spijt dat ik hem bij Bemmel en Kroon heb besteld, bezorgers waren niet vriendelijk, ramde mijn kapstok nog, wel weer op de muur geschroefd, maar toch beschadigd, was wel een van de kringloop dus niet zo erg.
Vroegen of ze de koelkast moesten uitpakken, ik zei Laat maar, zijn toen weggegaan.
Ik had het karton er afgehaald, zag dat de koelkast op piepschuim stond, ik dacht dat ga ik er nooit afkrijgen, gelukkig was mijn zoon die dag vrij en is gekomen om hem te plaatsen en waterpas te zetten, dus voor mij geen Bemmel en Kroon meer.

Lotte 12-02-2019

Goed geholpen in de winkel bij het uitkiezen van onze wasmachine en droger. Alle Lof voor Meneer .... die ons goed heeft geïnformeerd!!
Ook was een afspraak maken voor de levering erg eenvoudig. De mannen die het kwamen bezorgen waren super netjes en belde ook nog eens 30min van te voren toen zij er aan kwamen, ideaal want zo hoef je niet de hele dag te zitten wachten!
(Respect voor de mannen die onze wasmachine en droger helemaal naar zolder hebben getild!)

Cleo 12-02-2019

Top winkel , super snel geleverd en fijne bezorgers en ook nog eens gratis bezorgt , deze week 2 wasmachines gekocht helemaal blij !

Emiel 12-02-2019

Allereerst duidelijke omschrijving m.b.t.. het product. Je weet wat je koopt! Eenmaal in de winkelmand heel eenvoudig tot het betalen toe. Ook prettig om te weten hoe laat de chauffeur komt om het product af te leveren. Alles gaat zoals je zelf gewenst zou hebben helemaal goed!

Birgit de Boer-Ceh 12-02-2019

Het begint met een prima website: duidelijk, overzichtelijk, prettig om te gebruiken.
De medewerker aan de telefoon was correct, vriendelijk en behulpzaam (zoals het bij alle bedrijven zou moeten zijn).
Bij een ander bedrijf hadden wij de Siemens inbouw vaatwasser voor minder kunnen aanschaffen, maar wij wisten door eerdere ervaringen, dat Bemmel & Kroon betrouwbaar is.
Wij kunnen Bemmel & Kroon aanraden!
- goede service
- vriendelijk en adequate medewerkers
- correcte en snelle levering

JRJE 11-02-2019

Het bestelde product was niet meer leverbaar, vandaar geen 10... maar in ruil daarvoor kreeg ik voor hetzelfde bedrag een nieuwer duurder model aangeboden! Snel en netjes geleverd. Top service

Mat 11-02-2019

De bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad. We kregen als alternatief het nieuwere en duurdere type vaatwasser, zonder bijbetaling. Dat is nog eens service. Oh ja ze namen ook de oude vaatwasser mee.

Hans 11-02-2019

We hebben vaker bij Bemmel en Kroon gekocht. Prettig is dat ze ook winkels hebben waar we prima zijn geadviseerd. prijstechnisch de laagste. Erg goede service en snelle levering.

Johan 11-02-2019

Alles is prima geregeld, scherpe prijs en netjes op tijd afgeleverd. Zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Seelen 11-02-2019

Zeer goedkoop alleen jammer dat er op de site niet bij staat bij welk filiaal het product evt op voorraad is. Had weer een ritje gescheeld. Snelle levering netjes met een track en trace nummer.

Erik 11-02-2019

Wij wilden voor ons nieuwbouwhuis een keuken kopen bij een zaak die goede reviews had en die niet werkt met stuntprijzen waar je direct over moet beslissen, maar direct duidelijkheid geeft over een reële prijs, waar je rustig over kunt nadenken en kunt vergelijken met andere aanbieders. We hebben enkele keukenzaken bezocht die aan die criteria voldoen en daarbij kwam Bemmel en Kroon er het beste uit: goede voorlichting en advies, goed en flexibel inspelen op onze wensen, geen valse verwachtingen wekken, direct de benodigde informatie leveren, afspraken nakomen. Daar hebben wij dus onze keuken gekocht (ordernr. ZTW529984). Voor het traject tot de beslissing om de keuken te kopen hebben we niets dan lof.
Een volledige keuken met apparatuur is een complex product. Bij een nieuwbouwhuis ligt er nogal wat tijd tussen de koop en de uiteindelijke levering (bij ons meer dan een jaar). Als de plaatsing van de keuken eraan komt, moet je zelf wel goed opletten dat alles in de definitieve lijsten en tekeningen klopt. Sommige nummers zijn veranderd, maar er bleken toen ook enkele vergissingen in geslopen te zijn, die we tijdig hebben kunnen corrigeren. Bemmel en Kroon had in dat stadium daar wel wat meer aandacht aan mogen schenken.
We hebben de keuken en de apparatuur inmiddels enige tijd in gebruik. Het ziet er heel goed uit en over het algemeen doet alles het prima. Een enkel klein dingetje dat bijgesteld moest is vlot door de service van Bemmel en Kroon verholpen.
Wel hadden we een serieus probleem met de inductieplaat van Siemens. De serviceafdeling van Bemmel en Kroon nam dat eigenlijk niet serieus en stuurde ons door naar de technische dienst van Siemens, die ontkende dat er iets mis was en er niets aan wilde doen. Wij hadden ons eigenlijk al bij de situatie neergelegd, maar toen we voor iets anders nog eens bij het Inspiratiehuis van Siemens waren, kwam deze teleurstellende ervaring ter sprake met een (niet-technische) medewerker. Zij vond dat zoiets niet zou moeten kunnen. Door haar tussenkomst is de inductieplaat toen vervangen door een andere die het wel prima doet! Wij vinden dat hier in feite is geprobeerd een technisch niet-deskundige de klant met een kluitje in het riet te sturen. We hadden verwacht dat Bemmel en Kroon de zaak serieuzer bij Siemens had aangekaart, zodat de uiteindelijk gevonden toevallige oplossing direct was aangeboden.

Bart 11-02-2019

Ik koos voor B&K omdat mijn gewenste koelkast hier 27 euro goedkoper was (372 vs 399) en de winkel goed aangeschreven stond bij kieskeurig (en ik neig ernaar langlopende familiebedrijven te vertrouwen).
De informatie op de website was zeer volledig, de levering was makkelijk (indien gewenst al de volgende dag) te regelen en verliep keurig via Dynalogic. Ruim voldoende informatie over levertijden en een haf uur voor aflevering krijg je nog even een smsje. Alles werd afgeleverd zoals beloofd en werkt prima.

Sophie 11-02-2019

Uitstekend geholpen in de winkel en op de afgesproken tijden werden de producten thuisbezorgd.
Erg prettig dat er ook een fysieke winkel is.
Aardige verkoper die duidelijke uitleg gaf over de producten. Hele fijne ervaring.

JC 11-02-2019

Gisteren eind van de middag (zondag) gaf mijn oude wasmachine er de brui aan. Vanmorgen (maandag) om 9.00 uur werd de bestelde, nieuwe wasmachine door twee vriendelijke heren geïnstalleerd en in werking gesteld. Sneller kan het niet! Een geweldige service.

SRob Sanders 11-02-2019

In de zaak heerste rust, ik werd direct geholpen en naar de betreffende deskundige gebracht. Deze persoon wist alles af van het product waarvoor ik kwam. Goede uitleg. De afspraak voor levering werd stipt nagekomen. Kortom: een prima ervaring. Maar dat had ik al eerder ondervonden.

Walter 11-02-2019

Deze keer naar Bemmel en Kroon geweest voor een diepvriezer, zoals ik gewend ben binnen een aantal minuten klaar. Dag later is de diepvriezer al binnen, keurig netjes uitgepakt en geïnstalleerd.

Jolanda 11-02-2019

Na bestelling, al vrij snel bericht wanneer de bestelling geleverd werd. De volgende dag netjes gebeld hoelaat ze kwamen. Tijdens levering alles netjes geplaatst en aangesloten.
Zou zeker weer wat bestellen

R.Schulze 11-02-2019

Op 5 februari 2019 via de website een fornuis besteld, waarvan de leveringstermijn enkele dagen zou duren wegens het niet op voorraad zijn. Na een week stilte maar eens navraag gedaan: de leveringstermijn blijkt nu geen enkele dagen, maar enkele weken te zijn ( levering na 18 februari) . Misschien is het aan te bevelen om de website en ook de tekst van de orderbevestiging aan te passen naar de realiteit. Dit voorkomt enige teleurstelling en kan wellicht bepalend werken voor de keuze voor een ander bedrijf........ Jammer, geen beste beurt....

Patrick Keppens 11-02-2019

Knappe en correcte supervriendelijke service! Werd erg snel en vakkundig geinformeerd en de levering verliep onberispelijk! Daar kunnen veel bedrijven een puntje aan zuigen. Ga zo verder!

Raymond 10-02-2019

Ik heb in 1x 2 apparaten besteld bij Bemmel & Kroon. Een vrijstaande vriezer en een inbouwkoelkast.

Als ik 2 reviews zou schrijven, dan zouden daar behoorlijk verschillende cijfers uitkomen. Gemiddeld had ik dan maar een 7 bedacht als totaalcijfer. Ik zal het toelichten.

Als eerste ontving ik de vriezer, bezorgd via Dynalogic. Met name over Dynalogic was ik niet zo tevreden. Een weekje later ontving ik de inbouwkoelkast. Deze werd geleverd en ingebouwd door de firma Ajtec. Als ik deze levering en het inbouwen apart zou beoordelen, dan zou dit zeker een 10 zijn.

De bezorger / monteur van Ajtec begrijpt heel goed wat je moet doen om klantvriendelijk te zijn, en hoe je omgaat met andermans spullen.

De website was prima, net als het contact met Bemmel & Kroon.

Mandarine 10-02-2019

Duidelijke omschrijving van het product, met reviews (vind ik erg belangrijk). Bovendien een stuk goedkoper dan bv. Coolblue!

de Jong 10-02-2019

Een nieuwe Siemens afwasmachine gekocht. Direct na de online bestelling werd er gebeld om te checken of de maten van deze machine overeenstemden met de inbouwruimte en de maat van de deur. Paste dus prima. Door het servicebedrijf AJtec werd het apparaat keurig en vakkundig geïnstalleerd door een vriendelijke monteur.

Helenus in Emmen 10-02-2019

snel gevonden wat ik zocht
Goede technische beschrijving
Verreweg het goedkoopst
en hele aardige bezorgers

Guido 10-02-2019

Prima zaken gedaan met Bemmel&Kroon! Ze doen wat ze beloven. Had volgende dag mijn wasmachine in huis. Prima contact via de mail. De levering was ook dik in orde. 's Morgens een mail, later 2 sms-en met de indicatie van de leveringstijd.

martijn 10-02-2019

Goede winkel en duidelijke site , medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee ook de bezorging is goed en snel geregeld

JOE 10-02-2019

We hebben al eerder artikelen bij hun gekocht en de service is prima. Wordt snel geleverd en ook snel geïnstalleerd.

Dick Korver 10-02-2019

Onze vriezer vroor niet meer. Via internet bij van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Telefonisch contact op genomen. Alle vragen werden clip en klaar beantwoord tegelijkertijd werd de bestelling opgenomen. De volgende de dag het apparaat in huis. Ook de bezorging was uitstekend.

Jan 10-02-2019

Duidelijk aanbod. Bestellen snel en eenvoudig. Duidelijke voorwaarden en punctuele levering. met 2 keurige voorwaarschuwing. Prima! Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Lex 10-02-2019

Prettig dat ik kon kiezen op welke dag de wasmachine geleverd zou worden. Duidelijk bestelproces.

de Vos 10-02-2019

Goed , snel en duidelijk geholpen. pakket goed te volgen dankzij een kloppend track en trace systeem.
daardoor niet de gehele dag hoeven te wachten thuis

Erwin 09-02-2019

Onze ervaring is super goed. Wij dachten dat onze vriezer voorradig was, maar dat was niet zo. Met ze gebeld en ze gingen gelijk met de leverancier bellen vervolgens werden we binnen 5 minuten terug gebeld. Het kon de volgende dag bij hun geleverd worden en de dag erna bij ons. Ook top dat je op de hoogte wordt gesteld wanneer ze bij je komen. Ook de aflevering was perfect. Wij geven dit bedrijf een dikke 10!

Susanne 09-02-2019

Goede makkelijke site. Artikel was niet op voorraad maar er werd netjes verteld dat het besteld was in duitsland en dat het er binnen enkele dagen zou zijn. Dat was niet gelogen, hetvwas er ca 2 dagen later.BKI739135 (Ordernummer)

Chand 09-02-2019

Uitstekende service, persoonlijke benadering en prijs/ kwaliteit is prima. Een leverancier die meedenkt met de klant en doet wat toegezegd is.

Meijer 09-02-2019

Buitengewoon klantvriendelijke, professionele shop; medewerkers geven zeer snel en duidelijk antwoord op gestelde vragen. Complete keukenapparatuur geleverd tegen een zeer concurrerende prijs !! De website is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
De opdracht (5 items) is tot voller tevredenheid afgehandeld mede ook door een uitstekende samenwerking met het door u gebruikte transportbedrijf Dynalogic Benelux B.V. U krijgt een 10 !!

Van Hoorn 09-02-2019

Een Miele topklasse vaatwasser gekocht. Ik werd meteen ter bevestiging gebeld en om het typenr vr de oude vaatwasser door te geven. Hele aardige man aan de lijn. Volgend ochtend gebeld door het installatiebedrijf voor de plaatsing. Ook erg vriendelijk en kon de vragen goed beantwoorden die ik nog had. De installatie verliep ook vlekkeloos en vlot! Ze lieten alles netjes achter en vaatwasser werd nog getest. Kortom, heel tevreden met de service van Van Bemmel en Kroon en hun installatiebedrijf!

Peter Ter Burg 09-02-2019

Was op zoek naar een nieuw Magnetron-Combi. Via de handige revue's op Kieskeurig kwam ik terecht op de site van Bemmel&Kroon. Het bestellen ging echt super vlot. Geen gezeur met account aanmaken o.i.d. Maar alleen de noodzakelijke gegevens invullen en online betalen. Werd de volgende dag al bezorgd via transporteur Dynalogic.
Ook al zo'n geweldige ervaring: De bezorger is realtime te volgen via hun website. Krijg een sms-je 10 minuten voor aankomst en een belletje als hij voor de deur staat.
Al met al TOP-service voor een TOP-magnetron: de Inventum MN255C

W. Kuijk 09-02-2019

20 jaar geleden onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht. Nu pas ging de oven kapot, daarom weer dit bedrijf bebeld voor een nieuwe. Binnen een week was het geregeld, chapeau 👍🏻 Prima service en top kwaliteit.

Conny 09-02-2019

De Website is zeer toegankelijk maar de keuze voor Bemmel&Kroon is vooral bepaald het telefonisch contact met de medewerkers. Ik werd prima geholpen en geadviseerd. Ook werd meegedacht hoe de machines het beste op de kleine zolder geplaatst konden worden. De kers op de slagroom was dat die oplossing ook op de pakbon voor de bezorgers stond. Ook een mooie prijs gekregen en vlotte levering. Kortom: ik ben super tevreden over dit bedrijf! 👍

Fons van Beelen 09-02-2019

Gewoon goed geprijsd en zij bieden goede service. Ook de samenwerking met het expeditiebedrijf Dynalogic geeft het een proffesionele uitstraling. Goed trach and trace systeem.