Deze score is berekend op basis van 3558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 05-01-2020

Concurrerende prijs, vlotte afhandeling van de order en heldere communicatie over de levering. Enige minpuntje was dat de Dynalogic track & trace applicatie niet werkte waardoor je de bezorging niet kon volgen (ordernummer BKI819532)

Rob Jansen 04-01-2020

Prima service en op verzoek werd de bestelling in de ochtend geleverd. Helemaal top dus!

John Visser 04-01-2020

Eergisteren besloten een nieuwe vaatwasser te bestellen en na het nodige speurwerk leek ons Bemmel&Kroon de beste keus met de beste aanbieding.
De vaatwasser die we bestelde en direct betaalde bleek (terwijl de site aangaf " op voorraad") niet meer te leveren te zijn en binnen 10 minuten nadat we de orderbevestiging binnen hadden, kregen we een aanbod om een vervangende model geleverd te krijgen.
Een hoger type; meer vaatwasser en voor dezelfde prijs, dus zéér netjes opgelost; chapeau !!
Super snel geleverd en tot zover alles helemaal TOP.
ECHTER; wel een deceptie om te moeten constateren dat de vaatwasser er heel anders uitzag dat op het plaatje op de site omdat er géén voorplaat op de vaatwasser zat.
Gebeld met klantenservice, waar keurig uitgelegd werd dat dit normaal is en dat voorplaten nooit aanwezig zijn op inbouw modellen.
Tja, als je dan opnieuw alles op de site gaat lezen, kom je er ergens in de omschrijving wel achter dat dit inderdaad zo is.
Wel jammer dat alle vaatwassers wél met een voorplaat zijn afgebeeld, dus het gevoel van misleiding sloop toch echt wel bij mij binnen :

Jose Bakker 04-01-2020

Perfect advies, goede kennis van zaken en zeker de laagste prijs.
Denken goed met je mee!
Dit is al de zoveelste aankoop bij Bemmel en Kroon naar volle tevredenheid

Fam. van der Stap Enkhuizen 04-01-2020

Geweldige service,
Nadat onze wasmachine het had opgegeven wilden we snel een nieuwe. Bij Bemmel en Kroon een Siemens IQ700 gekocht op aanraden van vrienden. Leuk was dat de verkoper- Marcel- in de winkel voor ons dit zelfde merk en model aanraadde. Ondanks dat we in Enkhuizen wonen werd de machine de volgende dag al afgeleverd en in gebruik gesteld door de monteurs. Oude machine en alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen.

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, een aanrader

P vd Hak 04-01-2020

Overzichtelijke website ,goedkope kwaliteits apparatuur en een snelle levering .
LG Amerikaanse koelkast gekocht, zeer tevreden .

Va Beelen 04-01-2020

Machine via internet besteld. Correcte afhandeling en bezorging. Tijdige informatie toen bleek dat de bestelde machine niet meer leverbaar was en er daarom een machine met andere typenummer bezorgd zou worden.

Cees Sassen 04-01-2020

wij hebben al onze huish.app. reeds daar gekocht, als mede onze keuken! Wij zijn altijd zeer tevreden over de klantenbediening, goede levering van de goederen en de after-service is ook correct!

Lisowski Daniel 04-01-2020

Een overzichtelijk webshop met kwaliteitsproducten aan scherpe prijzen , levering was volgens het boekje kan hier niks verkeerds over zeggen .

Hans Gommeren 04-01-2020

Zeer goed bedrijf, ook de service en de prijs uitstekend. Daar kunnen de “grote” bedrijven niet tegen op.
Een verademing, dat dit bedrijf de klant voorop stelt. Ook de aflevering was klasse.
Voortaan koop ik al mijn witgoed hier.

M.Griffioen 04-01-2020

Tijdige levering en snelle actie bij aansluiting van mijn wasmachine. Mijn droger stond op de wasmachine maar alles werd in oorspronkelijke set up teruggezet en aangesloten.

Roelofs 03-01-2020

Snelle en correcte levering zoals beloofd; tevens een duurdere versie gekregen voor dezelfde prijs.

Hans 03-01-2020

Zeer goed geholpen. De verkoper heeft verstand van zaken. Goede prijs en snelle correcte levering.

Arjan 03-01-2020

Wij waren blij verrast met de korting en het grote prijsverschil met de concurrenten. Gister gekocht en vandaag al geleverd. Echt Top service en de oude machine is keurig netjes afgevoerd. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aannemen

Callista Vlottes 03-01-2020

Op woensdagavond mijn droger besteld en de volgende dag rond 14.00 uur geleverd. Ruime keuze op de website met duidelijke omschrijving. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Droger draait al volop. Prima keuze.

madeleine 03-01-2020

Uw ordernummer: xxxx
na een snelle en juiste levering ingebouwd en uitgetest. vaatwasser werkt uitstekend.
je wordt steeds op de hoogte gehouden wanneer de levering plaatsvind.

madeleine 03-01-2020

het is een goede shop je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd word

Christiaan 03-01-2020

Er is een snelle reactie na de bestelling.
We kregen een nieuwer model voor de zelfde prijs.
De bestelling was netjes afgestemd op het geen we hadden afgesproken.

NR2020 03-01-2020

Bestelnummer: xxxxx
Bemmel & Kroon hanteert een scherpe prijs, heeft overzichtelijke website en levert snelle service. Ik heb gebruik gemaakt van een eindejaarskorting, die zonder problemen zichtbaar werd op de factuur. Ook de levering en aansluiting van witgoed (wasmachine) via trappenhuis ging gepaard met ruime vriendelijkheid en behulpzaamheid van de technici. Aanrader!

NR2020 03-01-2020

Snelle levering, goeie service, goeie communicatie 03-01-2020

Goeie ervaring met vorige aankoop, een koelkast. Wist daardoor ook van goeie communicatie en snelle levering en aansluiten van wasmachine. Kortom, volgende keer weer Bemmel & Kroon! Snelle levering, goeie service, goeie communicatie!

Adriaan Nagel 03-01-2020

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ik goede reviews las op verschillende sites. En ja, ze maken het helemaal 100% waar! Ik heb een vaatwasser besteld van een type dat niet meer leverbaar was, kreeg een upgrade: een nog completer apparaat voor dezelfde prijs. Alles werd na twee dagen bezorgd, gemonteerd en getest: alles perfect. De oude vaatwasser werd afgevoerd en de monteur was zeer vriendelijk en service gericht.
Ik zou er onmiddellijk weer komen als klant!

Mol 03-01-2020

Mooie webwinkel waarbij je snel en makkelijk kan bestellen. Alles is netjes en snel geregeld en afgeleverd!

Ben 03-01-2020

In korte tijd een koelkast en vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon ( Forepark ) koelkast geleverd en geplaatst keurig netjes 👍👍. Mede daardoor ook voor de vaatwasser naar Bemmel en Kroon gegaan .vaatwasser binnen 3 dagen geleverd met netjes een telefoontje vooraf ( Helemaal top )

fornuis 02-01-2020

Na een zoektocht op internet kwam ik bij van Bemmel en Kroon uit.
Prijstechnisch zeker een aanrader !! Maar.... ik had gekozen voor de extra service (9,95), echter de bezorgdienst vond het vreemd dat ze moesten uitpakken en de verpakkingsmaterialen moesten meenemen. Ook ontbreekt de elektrische bedrading en stekker. Vreemd, zonder stroom wordt het moeilijk koken en er is hierover ook geen melding te vinden, ik dacht dat extra service toch minstens een aansluiting betekent.

kees 02-01-2020

snelle levering, zelfs op oudejaarsdag.
aardige jongens bij het afleveren.
je word goed op de hoogte gehouden van de levertijd.

kees 02-01-2020

goede beschrijving en ruime keuze.
snelle levering. en de extra nieuw jaars korting is mooi meegenomen.
aardige jongens bij afleveren,

Theo Selhorst 02-01-2020

Vriendelijk klant gericht personeel, vakkundige adviezen en niet opdringerig.

L.W. Sjollema 02-01-2020

De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving. De artikelen staan logisch en goed zichtbaar opgesteld. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De service is uitstekend. (30 december 2019 besteld en 31 december 2019 geleverd). In de winkel is een ruim assortiment in diverse prijsklassen van de artikelen aanwezig.

Marco 02-01-2020

Hele vriendelijke verkoper. Verder laagste prijs voor onze wasmachine betaald en daarnaast werd machine snel en zeer klantvriendelijk geleverd en geïnstalleerd. Perfect!

Jose 02-01-2020

Was het goedkoopste en een duidelijke site. Keurig afgehandeld. Regelmatig e-mails ontvangen over de gang van zaken. Zelf de afhaling kunnen plannen en weer een e-mail ontvangen over de verdere gang van zaken. Een kwartier voor de bezorging een sms ontvangen waarna precies op tijd mijn vrieskast, op mijn verzoek keurig in mijn keuken werd afgeleverd.

B. Czirjak Minnee 01-01-2020

Ik heb dit keer een mooie grote amerikaanse koelkast gekocht nadat ik bij diverse zaken hiervoor had gekeken waaronder BCC maar die hadden beduidend minder keuze dan Bemmel & Kroon. Ik heb al eerder hier een wasmachine gekocht en daar ben ik nog steeds heel tevreden mee. De zaak bied goed service, grote klantvriendelijkheid en een duidelijke manier van communiceren en afspraken wat betreft de levering. de medewerkers in de winkel weten waar ze over praten en hadden duidelijke antwoorden op al onze vragen en op basis daarvan hebben wij een keuze kunnen maken. Ik beveel Bemmel & Kroon dan ook van harte aan. mvg B.

Teun 01-01-2020

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website, groot assortiment, duidelijke informatie, snelle levering, waarbij je ook geïnformeerd prima wordt.

abrahams 31-12-2019

goede service, verkoper weet waar hij over praat. diverse keuzes aangegeven, duidelijkheid en komt zijn afspraak na
perfect

Will 31-12-2019

Duidelijke site, gemakkelijke bestelprocedure en heldere communicatie via e-mail.
Betrouwbaar en komt afspraken goed na.
Super bezorging door Dynalogic!!

Sybilla Sciaroni 31-12-2019

Wij kochten een wasdroger was beduidend goedkoper als de grote winkels ,alles keurig op tijd geleverd.Top

Rob 31-12-2019

Ik heb een wasdroger gekocht bij Bemmel & Kroon. Bleek wederom de scherpste prijs te zijn. Daarnaast kon de machine per direct worden geleverd, en is deze keurig afgeleverd en geinstalleerd. Oude apparaat meegenomen.

Scherpe prijzen, snelle levering en prima service. Wederom erg tevreden met onze aankoop bij Bemmel & Kroon.

joost andriessen 31-12-2019

prima prijs/kwaliteit verhouding; goede service; deskundig advies. en op tijd geleverd en geinstalleerd.

Elisabeth 31-12-2019

Ik ben uiterst tevreden! Kan ook niet anders ik koop hier al vele jaren de inbouwapparatuur indien die aan vervanging toe is voor mijn Bemmel en Kroon keuken. Ideaal om in de showroom te kijken en eventueel via internet te bestellen met de juiste afmetingen.

Toine 31-12-2019

Super snel, Ze hebben zelfs gewacht omdat ik te laat was. Echt TOP.

Liebherr 1486-20 31-12-2019

Wij bestelden een vriezer van Liebherr 1486-20 Ordernummer BKI815606
De vriezer ziet er mooi uit, is heel goed afgewerkt en werkt goed.
Bij het veranderen van het scharnierpunt konden we één klein vijsje niet indraaien
We hebben dit op 29 december gemeld aan Bemmel & Kroon en onmiddellijk kregen we bericht dat de technische dienst van Liebherr op de hoogte was gebracht
De volgende dag contacteerde Liebherr ons en maakten een afspraak om op 2 januari te komen
wat een goeie service van Liebherr !
Maar ook alle lof voor Bemmel & Kroon
Ze boden de beste prijs en gratis vervoer naar België met afhaling van onze oude vriezer
De communicatie met Bemmel & Kroon verliep erg vlot en het toestel werd, zoals afgesproken, op tijd geleverd.
Bij het melden van een klein euvel ivm het vijsje aan het handvat zorgden zij ervoor dat de technische service van Liebherr op de hoogte werd gebracht
Bemmel & Kroon is uitmuntend. Wat een service !
We geven hen het hoogste cijfer 10 en willen deze firma
aan iedereen aanbevelen

Lidy 31-12-2019

Een goede en snelle levering. Via track en tracé was perfect te volgen hoe laat product geleverd zou worden.
Heel fijn dat oude apparatuur gelijk wordt meegenomen.
Betrouwbare zaak waar je terecht kan.

Josee van Beek 30-12-2019

Wij kwamen nadat we bij BCC, Mediamarkt en Coolblue waren geweest bij Bemmel en Kroon terecht omdat hier een korting werd gegeven vanwege Kerst van 69,85. De uiterst vriendelijke medewerker wees ons erop, wat nergens elders is gedaan, dat onze gewenste no frost vriezer niet geschikt was om in de garage te plaatsen vanwege de eventuele te lage temperatuur aldaar. Gelukkig dat hij ons daarop wees! Bovendien was de vriezer aanwezig zodat we deze konden zien. Uiteindelijk besloten we een ander type te kopen en deze werd ook gelijk de volgende morgen geleverd! Wij zijn heel blij met deze zaak en zullen vaker hier terugkomen.

Annemarie 30-12-2019

Kreeg goede telefonische uitleg over de vaatwasser die ik online wilde bestellen en daarna besteld heb. Het model dat ik besteld had, was niet meer leverbaar, ik kreeg zonder meerkosten een duurder alternatief aangeboden. Het apparaat is netjes geleverd, en de kapotte vaatwasser idem afgevoerd. Ben zeer tevreden!

Eric 30-12-2019

Duidelijk uitleg in de shop betreffende een koelkast. Na rondgekeken op internet was het advies van de verkoper zeer goed. Teruggegaan besteld en laten leveren de eerste werkdag na de bestelling. Helemaal top. Oude koelkast weer meegenomen. Komzeker terug bij deze zaak

Ahman 30-12-2019

Overzichtelijke website, makkelijk en vlot te bestellen via de website. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Uitgebreide keuze witgoed-/keukenapparatuur!

Helaas 1 punt aftrek door wat mindere service via bezorger Dynalogic. Ten eerste bijna bij de verkeerde bezorgd, op de verpakking staat duidelijk 10B, terwijl zij naar nummer 6 zijn gegaan. Als ik ze niet achterna ren, wordt de koelkast gewoon bij de buren bezorgd!? Verder heb ik extra service bijgekocht voor uitpakken, plaatsing, installatie van de koelkast en meenemen van de verpakking. Niet erg bereid om ze uit te voeren, de bezorgers willen eigenlijk al heel snel weg nadat je je handtekening hebt gegeven, maar uiteindelijk alles uitgevoerd, toen ik ze het vraag. Beetje Jammer. Levering is wel ruim op tijd, dat moet wel er bij gezegd worden!

Martijn 30-12-2019

Scherpe prijzen en een goed assortiment om uit te kiezen. Waarom dan maar een 7, toen ik mij wasdroger bestelde stond deze op voorradig, echter bij de bevestigingsmail na bestellen stond dat ineen dat deze niet voorradig was en besteld moest worden bij de leverancier. Totdat het artikel weer leverbaar (2 weken) was er geen communicatie vanuit Bemmel en Kroon. Dit is wel een verbeterpunt. De mail die ik richting hun had gestuurd was ook geen reactie opgekomen. Toen ik telefonisch contact had gezocht werd mij verteld dat de mail niet in het systeem stond.
Voor de levering had ik het uitgebreide pakket gekozen met installeren en het verpakkingsmateriaal meenemen voor 9 euro. De wasdroger werd geleverd door Dynalogic en dat ging perfect daar kan een TNT nog wat van leren. Op de gekozen dag van levering krijg je een window van 3 uur en een track & trace van de chauffeur zodat je hem kan volgen + 30minuten van te voren een sms.

van Wijlen 30-12-2019

Geweldige inductieplaat van Inventum. Geen problemen met het aansluiten, koken geweldig. Even wennen wat betreft lager zetten van de kookstand maar dat is nu ook onder de knie. Enkele nieuw pan aangeschaft, anders pannen werkte gewoon, wel goed de bodem schoongemaakt met een staalsponsje. Ene dag besteld de volgende dag werd het al bezorgd en dat in de drukke december maand, bedankt.

Grande 29-12-2019

Op tweede kerstdag nog een wasmachine besteld, mooie prijs gevonden bij deze webshop en goede recensies over de webshop gezien, dus benieuwd of de levering binnen 1 dag zou gaan lukken. Volgende ochtend netjes een mail op welke dagdeel de verwachte aflevering zou plaatsvinden. Later op de de dag een sms wanneer de wasmachine afgeleverd zou worden. Stipt op tijd netjes binnenshuis afgeleverd en nog de aanbieding om de oude machine mee te nemen ook al had ik op de site aangegeven dit zelf te verzorgen.Aan te bevelen bedrijf.

N van de Pas 29-12-2019

een prima site en jullie waren het goedkoopste. de levering was perfect, precies hoe het was afgesproken.