Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E. Tak 15-12-2018 Via de website gekocht

De bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar, het opvolgende model wel. Deze ca. € 50,- duurder maar werd tegen dezelfde prijs geleverd.
De bezorging was zeer correct en op de seconde op tijd.

Jeroen 15-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site . Bij niet voorradig wordt er een goed alternatief gezocht voor dezelfde prijs. De levering volgende dag komt niet in gevaar!!!

Koos Boukens 15-12-2018 Via de website gekocht

Alles klopt, het assortiment, de service het vakbekwame personeel. er is interactie tussen klant en van Bemmel en Kroon

Patrick 15-12-2018 Via de website gekocht

Super bedrijf had vaatwasser besteld en al betaald online was ie op voorraad maar erna toch ineens niet maar kreeg voor het zelde geld de opvolger.
Top geregeld heren en dames van Bemmel en kroon.
Tevens doet ie het goed en erg stil

Ketting 15-12-2018 Via de website gekocht

Wij hadden net spoed zo voor de kerst een nieuwe koelkast nodig en een aparte losse vriezer.In de winkel werd gesproken over een softclose systeem die er uiteindelijk niet op zat.De levering stond 1 wk later gepland na de koop maar dan pas kon er een afspraak gemaakt worden om deze te laten inbouwen.Toen hebben wij gekozen om het zelf maar te doen met de feestdagen voor de deur.Bij de aflevering zou de losse vriezer volgens afspraak in de winkel naar de zolder getild worden.De bezorgers, ik noem ze voor het gemak even stuntel en Co, kregen de vriezer niet de 2e trap op door de draai.Het was een redelijk smalle vriezer maar het lukte niet want de trapleuningen zouden er eerst af moeten.Ze hebben de vriezer dus op de overloop laten staan.Die avond heb ik samen met mijn man en dochter de vriezer naar boven getild met rugklachten tot gevolg.Erg jammer want de vezorgers hadden er duidrlijk geen zin in.

H. Toet 14-12-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen in de winkel, en het bedrijf die de kookplaat heeft geplaatst heeft het ook allemaal zorgvuldig gedaan!

Van eetvelde Veronique 14-12-2018 Via de website gekocht

De dag van levering krijg je ongeveer de tijd wanneer ze komen ke kab je pakket volgen en een half uur op voorhand sms met exacte tijd goeie service vriendelijk e mensen dus een tevreden klant

boelee 14-12-2018 Via de website gekocht

ik vind de winkel en webshop erg aantrekkelijk.
service vind ik helemaal top. eigen service hebben ze ook !
de jongens die het komen brengen erg vriendelijk en goede uitleg. gewoon een top winkel kom er altijd weer terug

Ben Bakker 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website goede respons
goed advies.komen afspraken na.
Aanbevolen installateur ook heel goed.

Nicolet 14-12-2018 Via de website gekocht

CRQ727687
Lang op zoek geweest naar de beste deal voor de Siemens inbouwapparatuur en uiteindelijk gevonden bij Bemmel en kroon. Vijf apparaten en al de volgende dag geleverd! Super service.

Annette Janssen 14-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service en levering. Dit is de tweede maal dat ik iets heb gekocht bij deze winkel. Ben zeer tevreden. Goede merkartikelen tegen een prima prijs. Waarom geen 10 dan??...... De levering is zo snel dat je eigenlijk niet eens zo snel een vrij dagdeel kunt regelen!!!

Henk Kop 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, met veel mogelijkheden. De vriezer die ik uiteindelijk heb gekozen, voldoet prima aan de eisen die we hiervoor stelden. Snelle levering. Correct geplaatst en de oude vriezer mee terug genomen.

Karin 14-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Vriendelijk geholpen in de winkel

Netjes geholpen in winkel. Levering zoals afgesproken met vooraf een berichtje. Gewoon zoals het hoort.

arvind 14-12-2018 Via de website gekocht

Excellent company to buy products from

Excellent delivery service. Found them very reliable. Nice and polite delivery personals. They could placed the washing machine on second floor and unpacked with minimum charge of 20 euro. Helpful and gave us the all the tips the machine.

Will definitely buy other products and highly recommended for others.

Jessy 13-12-2018 Via de website gekocht

De winkel heeft zeer scherpe prijzen. Daarnaast was alles prima geregeld. We werden in prima op de hoogte gehouden van de verwachte aankomst tijd en dit klopte prima. Aflevering ging erg netjes.

Guy Demilie 13-12-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk, correct, plaats en uur van levering OK, zeer vriendelijke leveranciers en zeer gedienstwillig!!! Nog niet veel meegemaakt!

Perry 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik vind deze winkel heel erg goed qua prijs en hele goede service. Had gisteravond besteld en werd vandaag al bezorgd. Koop eigenlijk altijd bij Bemmel en Kroon en ga niet eens ergens anders meer kijken.

Francoise 13-12-2018 Via de website gekocht

Eerst even gebeld voor wat informatie, vervolgens naar de winkel toegegaan om de producten te bekijken. Daar is een goed uitleg gegeven voor de solo oven die wij wilden kopen, tevens gekeken naar vergelijkbare ovens. Men verkoopt je hier niet de duurste oven maar de oven die het beste bij jou past, kijkend met wat je met de oven wilt gaan doen, wil je juist heel uitgebreid culinair koken stomen etc of basis bakken en braden en dat ervaar ik als erg prettig, meteen maar een magnetron erbij gekocht.

Cihan 13-12-2018 Via de website gekocht

Heel goed en snel geholpen! Afspraken nagekomen, wasmachine is bezorgd en geïnstalleerd. Heel tevreden over de service.

Maxi 13-12-2018 Via de website gekocht

Prima service, vergeleken op internet. Gebeld en goede uitleg, geen slappe praatjes.Combi korting die niemand anders geeft voor 2 apparaten.Snelle levering de dag na besteld te hebben.Keurig afgeleverd door Dynalogic.Via de app volg je de koerier.

Lodewikus 13-12-2018 Via de website gekocht

Perfect bedrijf andere bedrijven benaderd levertijd was dubieus hier heel duidelijk
Prijs was ook minder dan bij voorgnenoemde bedrijven
Levering letterijk op de minuut!!

Lodewikus 13-12-2018 Via de website gekocht

Prijs was ook minder dan bij voorgnenoemde bedrijven
Levering letterijk op de minuut!!

Gemma 13-12-2018 Via de website gekocht

Online besteld, perfect geregeld volgende dag al in huis en keurig aangesloten.
Vriendelijke chauffeurs.

Huib 13-12-2018 Via de website gekocht

Aanschaf nieuwe wasmachine en droger. Uitgebreide keuze mogelijkheid, goed en eerlijk advies en een snelle levering (volgende dag).
Aflevering netjes en keurig, alles aangesloten en oude apparatuur afgevoerd. In één woord: Top!

louis 12-12-2018 Via de website gekocht

jullie hadden als enige het apparaat aan geboden op de website en de volgende dag al geleverd

De enige echte Klaas 12-12-2018 Via de website gekocht

De webshop van Bemmel en Kroon is makkelijk en duidelijk met alle informatie. De levering is snel en correct afgewerkt. De informatie over de levering word via alle sociale media kanalen gedeeld als je dat wilt, dus een bericht missen is niet mogelijk. Mijn ordernummer BKI724354 werd ondanks de drukte van Black Friday toch heel snel uitgeleverd.

Frans Wondergem 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop waar reactie en dienstverlening prima is. Offerte binnen een half uur en aankoop binnen 1 dag binnen. Top

Mike 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen door de mensen, daarom moesten we wel langer wachten dan normaal maar dan heb je ook wat.

RobertGG 12-12-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon biedt een grote keuze, een uitgebreide showroom, goed en prettig advies. En bovenal: lage prijzen.

Arnold van Herk 12-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal top, niets aan te merken op alle facetten van koopproces tot en met oplevering van de installatie, erg blij en daarom ook sinds lange tijd terugkomende klant van Bemmel & Kroon.

Henk 12-12-2018 Via de website gekocht

Prima telefonische service, snelle en correcte levering.
Complimenten.

Ordernummer 727185

S G 12-12-2018 Via de website gekocht

Arrogant, impolite, irritating! Worst customer care ever!

At Bemmel & Kroon Den Haag, they did not want to design the kitchen as we wanted, because "it was not possible". So we had it designed by Bemmel & Kroon Zoeterwoude (Leiden) exactly as we wanted and it is was perfectly possible. We bought our kitchen there in fact.

Then, we ordered an item from Bemmel & Kroon Zoeterwoude, they sent it to B&K Den Haag so we could pick it up.

Long story short, WITHOUT INFORMING US, B&K Den Haag decided to send it back to Leiden. After months of emails and phone calls, we still do not have the item and we cannot pick it up to the closest B&K place.

In summary:
- People working at Bemmel & Kroon Den Haag are very impolite, unable to deal with customers, arrogant and irritating.

We sent a letter to Bemmel & Kroon headquarters to inform them about how bad are the local managers in Den Haag.

Advice:
- Never go to Bemmel & Kroon Den Haag!

Go to Zoeterwoude (Leiden) instead. The employees there are very polite, helpful and work towards making their customers happy.

Fam prins 12-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service en contact via de mail en via de telefoon. Aardige monteur die netjes te werk gaat! Blij dat mn vaatwasser gelijk weer kon draaien!

Sven 12-12-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen bij deze winkel en alles netjes op tijd geleverd. Ook in de winkel uitermate goed door Bram geholpen.

N. van Noppen 11-12-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Hoge kwaliteit vaatwasser voor een aantrekkelijke prijs

We hadden een Siemens vaatwasser uitgezocht via Consumentenbond, voor goede prijs/kwaliteitverhouding bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Eerst op website gekeken, daarna naar winkel bij Cruquius. Goed geholpen door verkoopmedewerker. Uitgezochte vaatwasser was niet (meer) leverbaar, wel een ander, duurder model, dat ons tegen de prijs van de door ons uitgezochte vaatwasser werd aangeboden.

B 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Tweede keer dat ik bij deze winkel besteld heb en wederom alles prima geregeld. Prima winkel, groot assortiment en snelle levering.

Hetty 11-12-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs, snel geleverd, prima service

We kochten een vriezer en een koelkast tegelijk en kregen een heel mooie korting.
Beide apparaten werden keurig op tijd binnen een paar dagen geleverd en in de keuken neergezet.
Op vragen per e-mail wordt snel gereageerd.

C. Smit 11-12-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Via de website een vaatwasser uitgezocht. Daarna telefonisch contact gehad. Levering en plaatsen verliep prima. Goede klantvriendelijkheid.

An 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Na eerst een verkeerde koelkast besteld te hebben reageerde de winkel heel snel voor een alternatief en hadden we het resterende bedrag binnen een paar dagen weer terug. ook de bezorging gig snel en goed.

AvS 11-12-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Klantvriendelijke site, koelvriescombinatie was op voorraad leverbaar. Handig te betalen via IDEAL link. Minder geslaagd was de levering door Dynalogic. Wat een onbeschofte lieden! Ik ga een klacht hierover indienen. Ik had alle details van de levering bij Bemmel & Kroon toegelicht en toch ging het mis .

Robbert 10-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ik heb mijn offerte een aantal keer moeten wijzigen, dit werd elke keer binnen 10 minuten geregeld, ook al was het ‘s avonds of in het weekend. Alles is volgens afspraak geleverd. Opnieuw ben ik zeer tevreden, een aanrader

Guus Vogelpoel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

ook nu weer een gunstiger prijs dan de grote marktleiders

Ik heb al vaker witgoed bij Bemmel en Kroon gekocht. De prijs is bij een gelijkwaardig product voor mij van belang. Tot nu toe steeds De gunstigste. Daarnaast een vriendelijke en professionele hulp bij aankoop

Hans 10-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goede service en zo hoort het

Afzuigschouw en kookplaat gekocht, bij het plaatsen bleek dat de kookplaat niet de juiste binnenmaat had. Bemmel & Kroon hadden een bestelfoutje gemaakt. Dus onnodig wachten, is wel opgelost en kreeg spontaan een extra korting van 150 euro. Nu nog even wachten tot het geheel geplaatst gaat worden, ik ga er van uit dat dit ook prima gaat verlopen.

René Gordijn 10-12-2018 Via de website gekocht

TOP service ! ! !

In het verleden als eens een inbouw vaatwasser bij Bemmel&Kroon gekocht en toen zo fijn en vakkundig geholpen door de mensen aldaar dus nu weer terug gegaan voor een nieuwe wasmachine.
Wederom weer zeer prettig geholpen en uitstekende service gekregen.
Met als extra service 5 jaar garantie in plaats van de gebruikelijke 2 jaar voor dezelfde prijs als waar de wasmachine bij de concurrentie te koop staat.
De wasmachine is netjes volgens afspraak thuis afgeleverd en aangesloten.
Bemmel&Kroon is zeker niet duurder als de concurrentie, integendeel, maar levert wel een super service naar de consument.
Wij zijn wederom weer vakkundig en fijn geholpen en daarom superblij ! ! !

Noelle 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in het kwadraat

Zeer goede service, website en top firma die product bij je thuis bezorgd. Stofzuiger is exact hoe deze omschreven is en functioneert uitstekend.

Klaudia van der Groef 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette service !!

Het product bevalt prima !! En goedkoop !!
Super nette service en snelle levering met nauwkeurige service wat betreft track en trace

Angelique 10-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar. Snel volgens afspraak geleverd.

Op zoek naar specifieke vriezer. Overal de standaard prijs, maar deze leverancier heeft er toch weer extra garantie bijgedaan. Hopelijk niet nodig, maar geeft toch een goed, vertrouwd gevoel. Volgens afspraak de volgende dag al geleverd. Toppie.

Diana 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service!

Wasmachine besteld, kreeg een mailtje dat hij niet leverbaar was, en zonder bijbetaling kregen we een duurder type gestuurd.
Voor 9,95 is de wasmachine op zolder geplaatst, aangesloten en de oude wasmachine weer meegenomen.

Robert 10-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP!!!!

Alles super geregeld, snel in huis! En als klapper op de vuurpijl ook nog een nieuwer en duurder artikel gekregen voor dezelfde prijs, omdat het oude bestelde artikel niet op leverbaar was!

Willem Koch 10-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De verrassing van het jaar

Via de website kreeg ik per omgaande een offerte die ik nauwelijks kon geloven, zoveel dat het scheelde met eldersl. Dus wilde ik weten met voor bedrijf ik te maken had. Mijn bezoek aan de de winkel zorgde voor de tweede verbazing. Een prachtig overzichtelijke en goed georganiseerde winkel met zeer deskundig personeel. De koop van de gewenste oven direct afgesloten. Daarna zeer snelle levering met uitstekende informatie via de mail wat betreft de dag en tijdstip van bezorging en deskundige plaatsing van de oven. Oude oven mee terug en dat allemaal voor een super-(de beste) prijs.