Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

els lozano 30-08-2015 Via de website gekocht

Het gemak waarmee je een bestelling kunt doen.

Ook op de service valt niets aan te merken want deze is top.

Zal groot zijn maar heb daar niet zo op gelet.

Gewoon goed, geen fratsen of valse belofte.

Kan alleen positief reageren, vanaf het moment van bestelling tot het leveren aan huis is feilloos verlopen.

claush 30-08-2015 In de winkel gekocht
Leidseveen Den Haag

De winkel is goed te bereiken. Tijdens de aankoop goede infomatie en advies over welk vaatwasser voor ons het meest geschikt zou zijn qua produkt/ budget-verhouding. Goede en op een prettige manier afspraken gemaakt voor levering en installatie.

Het assortiment wat uitgestald staat voldeed ruimschoots aan mijn verwachting. Goede informatie en prijzen op de bijgaande labels. Prijzen zijn concurerend met andere en er valt zelfs een beetje te onderhandelen met de prijs (laagste prijsgarantie).

Goed en makkelijk te bereiken. Groot assortiment. Prettige en meedenkende verkoop(sters).

Zijn v.w.b. de aanschaf van onze witgoed en keukenapparatuur zo'n beetje vaste klant bij Bemmel & Kroon. Concurende prijzen en goede en prettige service en advies. Hoef eigenlijk niet meer naar vergelijk-sites te gaan om te kijken waar het het goedkoopst is.

sborsboom 29-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Zeer snel en goed

alles is mogelijk

zeer ruim

goede hulp

Zeer goede verzorging

thecure 29-08-2015 Via de website gekocht

ik had een vaatwasser uitgezocht, maar deze was elders goedkoper. na het mailen van de prijs kreeg ik meteen een scherpe offerte terug. deze bevestigd en meteen een mail terug om de bezorging te plannen. deze op de volgende dag gezet.

zie boven, de ene dag besteld, de volgende dag geleverd. sneller kan niet.

zeer groot assortiment.

beveel deze webwinkel nu aan iedereen aan die nieuwe apparatuur zoekt.

Marlenos 29-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Alle merken, maten en prijsklasse

Eerst op internet gekeken, vervolgens toch in de winkel gaan kijken. Toen wisten we niet precies de goede maat, dankzij duidelijk uitleg thuis de goede maat gevonden en vervolgens telefonisch besteld. Ook de afspraak voor het inbouwen verliep probleemloos. ZWT483242

atoll 29-08-2015 In de winkel gekocht
Forepark

Goede voorlichting,en bij gemaakte keuze flexibele houding verkoper om tot koop over te kunnen gaan.

Je wordt constant op de hoogte gehouden wanneer levering en plaatsing plaats vind, eerst via een keuze van de dag, een dag ervoor bericht welk dagdeel, en uiteindelijk een kwartier voor aflevering een bericht dat de monteur onderweg naar je is.

Keuze uit goede merken, en een goede prijsrange.

Goede service om tot keuze te komen.

nlboer14 29-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Zowel via web als via internet te bestellen. Zeer snel en eenvoudig, niet-bureaucratisch proces.

Binnen 18 uur werd de wasmachine gebracht, naar boven getild, aangesloten en de oude meegenomen door twee zeer voorkomende vaklui. En dat voor slechts 4,95 euro extra.

Zeer breed, ook wasmachines die elders niet (meer) leverbaar waren of op waren hebben zij gewoon in vooraad.

Wij kopen er al jaren. Topzaak en ook nog de goedkoopste!

Alles klopt.

MarcelS76 29-08-2015 Via de website gekocht

Goede website, overzichtelijk en simpel bestelproces

Ik had gekozen voor de inbouwservice en daardoor duurde de aflevering wat langer. Maar eenmaal geleverd, werd de koelkast door de monteur vakkundig en netjes ingebouwd.

Ruime keuze en tegen een zéér scherpe prijs!

aadonderwater 28-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site
Goede podium toeschrijving
Snel het gezochte product te selecteren

Mail contact liep traag en het antwoord was tegengesteld met een later telefoninisch contact
Dat was duidelijk en heeft geleid tot aanschaf

Ruim voldoende in de producten waar ik belangstelling in had

Duidelijk in informatie, goede afspraken service

Een professionele internetwinkel. Goede service bij aflevering Op tijd volgens afspraak en goed geïnformeerd Concurrerend e prijsstelling

pjotrr12 28-08-2015 Via de website gekocht

Je vindt alles zo op hun site

Alles snel afgehandeld en ze staan je goed te woord ivm de levering

Ik had een vaatwasser uitgezocht die op Kieskeurig stond maar ze hebben mij de opvolger gestuurd wel voor dezelfde goedkopere prijs

Gemakkelijk handig en snel als je vragen hebt krijg je direct antwoord

Bestellen ging snel net als betalen de volgende dag kreeg ik een mail dat ze hem op de gevraagde dag (de volgende dag) komen leveren. Alleen de vaatwasser die ik graag wou was er niet meer en ze hebben dus de opvolger aangeboden voor hetzelfde bedrag. Het was vriendelijker van ze geweest als ze even hadden gebeld dat de vaatwasser die ik graag wou niet meer te leveren was. Nu heb ik ze zelf gebeld. Uiteindelijk toch tevreden, moest alleen een aantal onderdelen hebben van Whirlpool die netjes worden nageleverd

Wasdroger2 28-08-2015 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke site, met name óók de 'kleine lettertjes' met betrekking tot bezorging en plaatsing!

Geen hele dag thuis hoeven zitten wachten op de levering, maar een behoorlijk nauw tijdsschema, én de chauffeur belt een half uur voor aankomst. Perfect!

Waar andere bedrijven (BCC en Mediamarkt) het door ons gewenste produkt niet in voorraad had, dan wel uit het assortiment had genomen ('oud model'), waarschijnlijk met bedoeling om ons een duurder apparaat te verkopen, had Bemmel en Kroon het produkt gewoon op voorraad!

Onze positieve ervaring zullen wij zéker in onze famlie- en kennissenkring delen.

Een tien voor gemak, service als óók assortiment is o.i. niet overdreven, omdat het hele aankoop- en leveringsproces bijzonder klantvriendelijk is, hetgeen wij bepaald niet overál meemaken...

addekoff 28-08-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijke site. Groot gebruikersgemak.

Dag van leveren aangegeven. Was geen probleem. Dag ervoor tijdvak aangegeven en dat er een half uur voor de levering gebeld zou worden. Mooi in het tijdvak geleverd en zelfs drie kwartier van tevoren gebeld.
Droger vakkundig geplaatst en aangesloten. Net personeel!

Ruim aanbod en voldoende keuzemogelijkheden.

Dit bedrijf doet wat het zegt! Is wel eens anders.

Zoals eerder aangegeven doet dit bedrijf wat het beloofd. Goede service en vakkundig personeel! BKI485057

avbennekom 28-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

We konden onze keuze maken in de prachtige showroom van Bemmel & Kroon in Zoeterwoude Rijndijk

De service was heel goed. We werden vriendelijk geholpen en de levertijden waren duidelijk en goed!

B&K heeft een enorme keuze in zowel keuken apparatuur als witgoed etc.

Vanwege onze tevredenheid op service, assortiment als wel op leverperformance bevelen wij Bemmel & Kroon van harte aan in ons netwerk.

Wij zijn in dit filiaal zeer prettig geholpen en geadviseerd door de heer Theo van Bemmel. Wij vinden het ook een prachtige winkel waar veel apparatuur staat uitgestald.

Irina Raimondo 28-08-2015 Via de website gekocht

Vandaag voor 16.00 besteld. Morgen in huis. Communicatie over wanneer geleverd. Helder en duidelijk.

De mannen hadden zelf een klein deukje in de wasmachine gemaakt. En kwamen met een oplossing

Prima geen opmerkingen

Zie bovenstaande

Zie bovenstaande. Gemak van bestellen. Snelheid in levering en heldere communicatie.

Adot 24 27-08-2015 In de winkel gekocht
Neckar 4 Den-haag

De winkel is goed bereikbaar en dichtbij

Goed geholpen ,snel en alles duidelijk
uitgelegd

Die zaak stond barstens vol met alle apparatuur die je je maar kon bedenken
Wij gingen voor een wasmachine, nou voor elk wat wils en in iedere prijsklasse, Super .Wij zijn er ook al zo'n 25 jaar klant

De keuze is reuze en altijd goed geholpen

Alle tijd voor je ,Grote keuze en duidelijke uitleg

Yel 27-08-2015 Via de website gekocht

website is heel duidelijk

Super! Goede communicatie vanaf bestelling tot aflevering. Top

enorm veel keus

Ik heb gewoon geen klachten.

Goede voorlichting en snelle levering en communicatie tussen aankoop en aflevering

saskia 49 27-08-2015 Via de website gekocht

vanaf de laptop besteld de goedkoopste aanbieder

bevestigings mail gekregen en netjes een mail gehad over de tijd wanneer produkt geleverd wordt.

veel produkten

prima bedrijf

alles verliep heel soepel voor iedereen toegankelijk

Saar55 27-08-2015 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard in Zoeterwoude

Prachtige winkel, goed ingericht, alle apparaten goed opgesteld. Ruime winkel waar rust vanuit gaat. Ruime Parkeergelegenheid direct voor de deur.

Goede ontvangst door een balie medewerkster. Geholpen door een ervaren en vakbekwame medewerker, goed op de hoogte van de mogelijkheden van de apparaten. Laagdrempelig en service gericht. Wij belde later nog op en werd direct prima geholpen.

Veel apparaten opgesteld zodat vergelijken mogelijk is. Ruime opstelling maakt het overzichtelijk.

Prima ervaring dus geen probleem anderen deze winkel aan te bevelen.

Zoals gezegd ruime sortering, goede vakbekwame medewerkers en rustige omgeving. Geen minpunten.

Mojo22 27-08-2015 In de winkel gekocht
cruqius heemstede

Goede en snelle service in de winkel en klantgericht.

Snelle levering en goede communicatie over de levering. Al het personeel vriendelijk.

Genoeg keuze en een ruim aanbod.

Niks aan te merken op de winkel dus zou het zeker aanbevelen.

juniorrr 26-08-2015 Via de website gekocht

Prima te vinden, duidelijke website. Afhandeling goed.

Kreeg een beter model omdat het model dat ik had gekozen uit productie was. Kreeg de opvolger die ruim 10% meer kostte.

Even contact gehad, wat verwarring, maar ging prima. Goed opgepakt, geen gedoe. Dat is wat je wilt. Zelfs een wasmachine hoef je dus niet 'in dorp' te halen.

Erik Valen 26-08-2015 Via de website gekocht

fijn om via internet te kunnen bestellen

aflevering volgens de gemaakte afspraak, netjes op tijd. Ik had een oud model vaatwasser besteld en kreeg een nieuwere voor dezelfde prijs, terwijl deze duurder was geprijst.

ruime keuze aan keukenapparatuur

Prima service

Heb prettig zaken gedaan met Bemmel en Kroon. Ik had een vaatwasser besteld die niet meer leverbaar was omdat het een ouder model was. Ik kreeg een nieuwer model (die ook duurder was volgens de cataloguswaarde) voor dezelfde prijs. Een prima service dus!

hansverbaan 26-08-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

zeer duidelijke internetsite, maar in de winkels kijken is ook prettig.
En dezelfde prijs!

deskundig en vriendelijk maar niet opdringerig personeel. bezorgers idem.

groot, wel niet alles maar groot genoeg in alle prijsklassen

in elk geval voor witgoed. Enorme sortering
mooie wqinkels ook

Zo moet het: prima internetsite én echte showroom. zeer snelle bezorging (

alberts - verwaaijen 26-08-2015 Via de website gekocht

alles keurig en snel in huis

tot heden goed

zeer groot

zeer betrouwbaar komen hun beloftes goed na

zij waren het goedkoops.en de afhandeling van koop tot in huis ging heel snel. daar zat maar een dag tussen

Fysed 26-08-2015 Via de website gekocht

Enkele seconden opzoekwerk op het internet, enkele seconden om je bestelling te plaatsen en perfecte levering op tijd. En het belangrijkste: de mogelijkheid te betalen bij levering!

Goede informatie via mail en perfecte opvolging mogelijk.

Wat ons betreft in ieder geval geen probleem voor het product dat we zochten.

Gemakkelijk en correct, wat wil een mens nog meer.

Gemakkelijk, correct en betaling bij levering.

CynthiaA 26-08-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk kon makkelijk het gewenste product terug vinden.

Volgende dag was de machine al in huis. Kreeg keurig een mail over de tijd van levering. Definitieve tijd werd nogmaals bevestigd op de telefoon.

Voldoende keus. Prijs is zeker concurrerend.

Goede service nette bezorging goede prijs.

Winkel is prima keurige service

Berlinda1972 26-08-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-RIjndijk

Duidelijke en overzichtelijke site.
Makkelijke tools om het product te zoeken waar naar je op zoek bent.

Iedere keer wordt ik weer verrast hoe service verlenend men is. Het maken van een afspraak voor het laten bezorgen van onze aankoop was heel keurig ik werd heel netjes te woord gestaan ondanks de drukte. In eerste instantie was er geen mogelijkheid om op de door onze gewenste datum te leveren. Na het maken van een afspraak werden wij dezelfde dag nog terug gebeld dat het toch mogelijk was op de datum en het tijdstip dat voor ons het beste uitkwam. Erg attent !!

Voor zover ik kan beoordelen heeft Bemmel en Kroon een zeer compleet assortiment van koffiezetapparaat tot luxe keukens. Voor ons voldoet dit helemaal.

Zie mijn eerdere opmerkingen

Wij hebben eerst online uitgezocht naar welk product onze voorkeur uitgaat. Vervolgens naar een fysieke winkel van Bemmel en Kroon gegaan, in dit geval het filiaal in Zoeterwoude-RIjndijk. Wat een mooie showroom !! Eerst zelf ons produkt opgezocht en bekeken daarna met een medewerker onze wensen besproken. En of onze keus een goede keus is ten opzichte van vergelijkbare producten. Een belangrijke rol hierbij speelde ook ons budget en dit werd heel serieus genomen en er werd zeker niet geprobeerd toch een veel duurder product aan te schaffen. Bij de definitieve koop werd zelfs eerst nog op het internet gekeken of ons gewenste produkt elder goedkoper was. Koelkast is keurig op afspraak geleverd en heel professioneel ingestalleerd.

marionelskamp 26-08-2015 Via de website gekocht

Even bellen en je wordt direct en correct geholpen.

De verkoper denkt goed met je mee en in ons geval kwam hij met een goed alternatief

Bemmel en Kroon had meer apparaten in voorraad dan de collega bedrijven. Vandaar dat een snelle levering mogelijk was.

Betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Bedenktijd was mogelijk.

Alles wat gezegd is aan de telefoon is nagekomen. Bij contact met andere bedrijven bleek dat nergens een inbouw combi-oven op voorraad was. Bij Bemmel en Kroon wel. Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad. Geen opdringerigheid.

wimvandevooren 25-08-2015 Via de website gekocht

De website van Bemmel en Kroon is logisch opgebouwd en het vinden van de juiste diepvrieskast ging snel en gemakkelijk. Ook het vergelijken van verschillende merken en typen was eenvoudig.
Het zou prettig zijn als er ook op de hoogte van diepvrieskasten geselekteerd zou kunnen worden.

De dag van levering kan op de website worden geselekteerd, de avond voor de levering een email ontvangen met de tijdspanne waarbinnen de levering zal plaatsvinden, hetgeen ook klopte. Plaatsing ging snel en efficient. Gekozen voor verlengde garantie voor gunstig tarief.

Op de website zijn alle grote merken en alle gewenste modellen te vinden. Bemmel en Kroon garandeert de laagste prijs op internet en houdt zich hier ook aan.

Wij hebben al meerdere apparaten bij Bemmel en Kroon besteld en altijd goede ervaring gehad.

Goed assortiment, eenvoudig artikelen met elkaar vergelijken, snelle levering op de aangegeven dag en de mogelijkheid met pin bij levering te betalen. Het zou prettig zijn om als zoekcriterium de gewenste hoogte aan te kunnen geven.

R.Timmers 25-08-2015 In de winkel gekocht

Grote winkel met zeer veel producten

Fijne medewerker met grote product kennis

Zeer veel keuze

prettig geholpen
Vriendelijke medewerker

Goede bereikbaarheid Voldoende parkeer plaatsen Groot assortiment

Velence 25-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Winkel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Goede informatie over het apparaat en snelle levering en plaatsing. Pinbetaling aan huis.

Voldoende keuze en verschillende kwaliteiten en prijsklasse.

Voor de keuze mogelijkheid en makkelijk te bereiken.

Winkel is goed te bereiken en ruime parkeergelegenheid. Goed,duidelijke informatie over het apparaat ,voldoende keuze en snelle levering .

barelfysio 25-08-2015 In de winkel gekocht
filiaal Leidschenveen Den Haag

Mijn wasmachine bleek op vrijdag kapot. heb gegoogeld en consumentensites bekeken voor welke machine beste koop e.d. was. Ik belde en kon een machine bestellen, die op maandag afgeleverd zou worden. Heb om mening van hen gevraagd en zij kwamen met dezelfde machine.

makkelijk bestellen, snel afgeleverd.
Model was niet leverbaar en voor het zelfde geld werd de opvolger geleverd.

groot assortiment, maar de waardering voor een machine is ook van belang.

Snelle afhandeling via de mail, toch goed advies.

RobFijt 25-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces. Daar valt niets aan te verbeteren hoor.

Ik vond dit product ergens anders 10 Euro goedkoper en heb dit via de website aangegeven. Ik kreeg snel een keurige mail terug met daarin een offerte met een concurerende prijs waar ik blij mee was.

Ik heb gevonden wat ik zocht.

De afleverdatum werd keurig doorgegeven en een half uur voor aflevering werd ik ook nog gebeld door de transporteur dat ze eraan kwamen. Apparaat werd uitgepakt/gecontrolleerd en het transportmateriaal werd weer meegenomen.

Keurig binnen de gestelde tijd afgeleverd. We hebben al eerder apparatuur bij Bemmel en Kroon besteld. Ook dat was perfect in orde. Ook daarom deze goede beoording.

Miekje1111 25-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, simpele stappen, geen accountverplichting

De informatievoorziening is prima, alleen spreken de materialen elkaar tegen: 'de krijgt de avond van tevoren de bezorgbevestiging''voor 8 uur 's ochtens krijg je de bezorgbevestiging''het tijdframe voor de bezorging is 3 uur' het tijdframe voor de bezorging is 4 uur'

Moeilijk te beoordelen of ze álles hebben. In mijn geval was het niet op voorraad, maar moest het eerst van de fabrikant komen. Prima.

Geen problemen gehad, dus waarom niet?

Duidelijke site, goede klantenservice

fvandamme 25-08-2015 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk te bestellen, ruime keus!

Helemaal top! Zorgvuldig, snel, professioneel en aardig! wat wil je nog meer?

Goede keuze

Beste service ever!

Een uitstekende combinatie van het gemak van online kopen en echte, professionele mensen! Helemaal top!

Hans van der Hoop 24-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijk in te vullen online en snelle levering.

Makkelijk telefonisch contact bij vragen!

Ordernummer BKI484618. Eenvoudig duidelijke online service. Snelle bezorging Telefonisch prima service!

Hansbvh00 24-08-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Via kieskeurig een drietal combimagnetrons geselecteerd. De vorige had het na 11 jaar begeven.
In de showroom een goed advies gekregen
en de zaak afgerond en de afleverdatum bepaald.

Hoewel was afgesproken dat de nieuwe magnetron uitgepakt en geplaatst zou worden had de bezorger hier kennelijk geen zin in, liep daardoor zijn fooi mis en na overleg met de verkoper deden wij het zelf in nog geen 10 minuten.

We keken onze ogen uit, overweldigend en logisch opgesteld.

Combinatie websides kieskeurig/Bemmel & Kroon klopte en de vakbekwaamheid in de zaak was prima. Prijstechnisch O.K.

Phila Wiljeans 24-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, geen overbodige pagina's om door te lopen.

Goede informatie voorziening

Goede prijs kwaliteit verhouding, aanbevolen door monteur van Miele

484658-1 Snelle en goede levering. Bezorgen conform afspraak en retour nemen oude apparatuur.

rinke1943 23-08-2015 Via de website gekocht

Goede informatie,bezorging volgens afspraak en zeer op tijd.

De heren hebben zelfs de hoek waar de nieuwe vaatwasser moest komen, gestofzuigd!

Goede keus in betaalbare artikelen.

Dat doe ik altijd als mensen witgoed o.i.d. nodig hebben.

Die punten heb ik niet.

Reestryck 23-08-2015 Via de website gekocht

omschrijving product volledig, betalen via ideal en gratis bezorging aan de deur.

Bezorging aan de deur. Vriendelijke bezorgers.

Genoeg keuze

Echt een aanrader!

Prijs - kwaliteit verhouding is prima. Goede service. Gratis bezorgen.

jurgendv 23-08-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk gevonden in de webshop wat ik wilde

De afspraak nagekomen zoals beloofd.

Wat ik bestelde was niet meer beschikbaar, zonder meerprijs een nieuwer model vaatwasser geleverd gekregen

1. Snelle levering, zoals vermeld in de webshop 2. Groot assortiment producten 3. Goede prijs voor de producten

FDS1978 23-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige en overzichtige site zorgt voor gemakkelijk bestellen.

Erg snel geleverd en aangesloten. Zowel de wasmachine als droger waren niet leverbaar en daarom kregen we een upgrade, zodat we wel binnen 24uur onze machines hadden. Top!

Ze hebben niet alles maar wel in ieder klasse de beste.

Hebben we al gedaan. Mede door bovenstaande uitleg en omdat we de keten niet kende.

Snelle, duidelijke en fijne service. Wij zijn erg tevreden met de gratis upgrade, maar zijn hier niet eerder gevraagd of dat dit goed was. Kan mij voorstellen dat sommige mensen dit graag eerst zouden willen overleggen.

Enkelaar1 22-08-2015 Via de website gekocht

6,5

We wisten precies wat we wilde en het was snel te regelen via de telefoon

Alleen door de vreselijke bezorging zal ik deze winkel niet aanbevelen. Ik beveel wel de winkel aan om een andere bezorgservice te regelen dan Dynalogic. Wat een stel botte amateurs. de eerste levering kwam een dag later, de andere levering zou tussen 8 en 11 komen en kwam niet opdagen. Moest er de hele dag op wachten en ze kwamen om half 7 in de avond pas aanzetten met de bezorging. Wilde hem niet uitpakken, niet netjes neerzetten niets. Daar stond ik dan met mijn apparaat en 5 joelende kinderen. Te zwaar om hem weg te zetten op een veilige plek. Ben echt zwaar ontevreden over de bezorging. Kreeg van Bemmel en Kroon 30 euro ter compensatie. Erg lief bedoeld maar ik verlies als ZZP-er wel meer dan 30 euro nadat ik 2 dagen compleet kwijt ben hierdoor. Zal mijn uurloon en afspraken maar even niet noemen...

Prima assortiment en mooie prijzen

De onvoldoende komt door hun bezorgservice. Met een goede bezorging hadden ze een 10 gehad.

Jammer van deze onwijze blunder. Anders had ik de rest van onze apparatuur ook bij jullie besteld. We moeten volgend jaar een hele nieuwe keuken installeren en toevallig ging onze combimagnetron wat eerder kapot waardoor we deze aankoop moesten vervroegen maar met een bezorgservice als deze is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om weer bij jullie te bestellen. Ze zijn bot, zijn tot weinig bereid en klanttevredenheid is niet bekend daar.

hansRJZ 22-08-2015 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke bestellingsprocedure

Prima prijs, gebruikersvriendelijke bestellingsprocedure, geleverd binnen de aangegeven periode (1 dag), uitstekende track & trace informatie.

zie bovengenoemde punten.

Robhavermans 22-08-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige webshop

Snel en conform toelichtig geleverd en op zolder geinstalleerd.

Prima service voor de beste prijs!

Goede webshop, goede service, beste prijs

cbemel 21-08-2015 Via de website gekocht

Via de webshop besteld en mogelijkheid om de meest geschikte afleverdag aan te geven.

De wasdroger werd uitgepakt aangeleverd en neergezet met uitleg over de aansluiting van de afvoer. De oude machine werd van boven gehaald en is meegenomen.

Via de consumentenbond beoordeling gekozen voor een type wasdroger welke op voorraad was.

Gezien de service en de nette en stipte wijze van afleveren zou ik dit bij iedereen willen aanbevelen. We hebben ook onze keuken bij Bemmel en Kroon gekocht en mede gezien de goede ervaring bij die aanschaf durven we dit iedereen aan te raden.

De webshop bood de mogelijkheid om precies datgene te regelen wat op dat moment speelde. Het afleveren op een bepaalde dag. Het retour meenemen van het oude apparaat. Het is inzichtelijk of de aanschaf op voorraad is. Prima geregeld gewoon.

Martine S 21-08-2015 Via de website gekocht

eenvoudig te bestellen , duidelijke informatie per mail nl. orderbevestiging , uitleg transport enz.

een echte aanrader

correcte afspraken , duidelijke informatie betreffende leverdatum en uur. De man aan de telefoon mocht van mij een beetje vriendelijker zijn maar ik denk dat hij het veel te druk heeft om uitgebreid uitleg en hulp te bieden aan de telefoon en dat is jammer zowel voor de klant als voor de verkoper want hij probeert alleen maar zijn best te doen.

anita marks 21-08-2015 Via de website gekocht

zeer eenvoudig bestel systeem

keurige en correcte levering, vriendelijke chauffeurs

zeer uitgebreide collectie modellen en merken

heel aangename prijsstelling en snelle levering

prijs gunstig, levering correct en snel

christiaan1010 21-08-2015 In de winkel gekocht
Leidsendam

Super ontvangst netjes geholpen en een goed advies voor wat voor ons nodig, aankoop was goedkoper dan wat wij vantevoren hadden gedacht

Keurig en snelle levering, niets extra hoeven te betalen voor het brengen en plaatsen op de eerste etage

weer ruime keuze in witgoed en zeker niet duurder dan de prijsvechters zoals mediamarkt en bcc

door de beleving die wij op deden bij Bemmel en Kroon zeker de moeite waard en ook zeker dat je door dit advies geen vrienden kwijt raakt

Service zeer, goed ontvangst vriendelijk, geen opdringende verkoop, rustig advies, ruimte voor vragen en duidelijk vragen van verkoop over samenstelling gezin en daarop advies gekregen voor wat wij nodig hebben, dit was in ons voordeel daar wij met een lichtere machine onze was goed kunnen drogen en dat ons flink wat geld bespaard heeft.

Roshensewradj 21-08-2015 Via de website gekocht

Geen bericht is goed bericht zeg ik dan maar.
Geleverd zonder enige vorm van Ergenis.

Wasmachine bij coolblue besteld. Wacht al 4 weken op m'n geld door ontevredenheid.
Uiteindeljk bij Bemmel & Kroon besteld.
Binnen 1 dag binnen zonder problemen.
Ook heren van logistiek netjes aangesloten en achtergelaten.

BKI483395

oldstijl 21-08-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website!
goede informatie!

Sàvonds besteld volgende dag al geleverd! Met track and trace super je hoef niet onnodig thuis te zitten,je kunt precies zien waar ze zijn en wanneer ze bij jou komen! Hele vriendelijke chaffeurs,had een gasfornuis besteld hebben ze voor mij naar de keuken gebracht uitgepakt troep opgeruimd(verpakking) en oude meegenomen!ZONDER extra kosten Geweldig!!

Voldoende aanbod!! prijs is goed zeker met zo`n goede service!

De eerste keer iets gekocht maar zeker niet de laatste!! ben zeer tevreden over het verloop van de aankoop!!

Geen negative punten! Alleen maar positief!!