Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A 05-04-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goede keuzemogelijkheden internet. Toch nog in de winkel langs geweest om te zien. Jammer dat je zover moet rijden om in een winkel te kunnen kijken.

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis, vriendelijk personeel.

Ging gericht voor bepaald merk, welke ik op internet had gezien.

Mijn zoveelste aankoop, in tegenstelling tot andere winkel is er tijd voor de klant.

Elvira 05-04-2016 In de winkel gekocht
Denhaag

Echt super survice en hele snelle levering gelijk de vlogende werkdag een 10 koop voortaan alles daar

Super snel geleverd en heel netjes bezorgt
Krijgen van mij voor alles een 10 ik koop voortaan alles daar ben er zo super blij
Mee top service ook asn de telefoon👍

Is super snel geleverd met super service ze hebben echt een 10 ben er super blij mee

sharonjonk 04-04-2016 Via de website gekocht

mooie site, makkelijk alles te vinden en de bestelprocedure was simpel en snel

Mijn bestelling is netjes op de levertijd aangekomen goed ingepakt en wel! complimenten

Groot assortiment met goede prijzen

MLeiden 04-04-2016 Via de website gekocht

Prima website met makkelijke zoekfunctie.

Contact via e-mail en telefoon verliep prima en vlot!

Wij vonden wat we nodig hadden.

In totaal goede ervaring, gaan we in de toekomst zeker weer gebruiken!

SaCa 04-04-2016 Via de website gekocht

Goede vlotte service, datum van bezorging mocht zelf ingepland worden en op de dag van bezorgen e-mail met een duidelijke track and tracé waarbij ook nog een telefoontje net vooraf aan de bezorging.

Assortiment niet beoordeeld omdat we de rest van het assortiment niet bekeken hebben. Waren gericht op zoek naar ons product en kwamen via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon. Zij hadden een goede beoordeling.

HvH 04-04-2016 Via de website gekocht

Vrijdag morgen besteld en zaterdag ochtend stond de wasdroger op zijn plaats en werkend.

Bezorgd en geplaatst op zolder voor het zelfde geld.

Geen aanmerkingen.

Siemens WT 47Y700 NL besteld was niet op voorraad. Top model Siemens WT4H8Y76NL in plaats van geleverd zonder meer kosten. ordernummer BKI528351.

Gertjan 03-04-2016 Via de website gekocht

Online besteld en 2 dagen later in huis, erg netjes

Netjes geplaatst en oude mee retour

Nette prijs, snel in huis. Complete plaatje was gewoon top !

BKI528160

Marie 03-04-2016 Via de website gekocht

Eergisteren warmtepompdroger besteld en gisteren zelfs iets voor de afgesproken tijd geleverd gekregen. Binnen 5 minuten stond hij keurig op zijn plek op zolder.

Veel keuze en duidelijke omschrijving bij de producten.

Snelle levering zonder gedoe en laagste prijs.

Alex 02-04-2016 Via de website gekocht

Goede keuze, eenvoudig besteld en goed afgeleverd

No nonsense en eenvoud, en allemaal netjes aangekondigd en optijd

Genoeg keuze tegen beste prijs

Fijne winkel, ik kom terug

BKI527892

bart 01-04-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

overzichtelijk aanbod

vragen werden snel beantwoord, communicatie goed

goede keuzemogelijkheden in diverse prijsklassen

compleet assortiment, goed advies door verkoper, razendsnelle levering en sympthieke montage

nee

Maja 01-04-2016 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard Zoeterwoude

fijne website

snelle bezorging

vriendelijke verkopers

wsdijk 01-04-2016 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

de website was erg duidelijk, heb alles snel kunnen vinden

de service is uitstekend!

er was genoeg keus uit verschillende merken

Een goede uitleg en een vriendelijke bediening!

Breemen 31-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke website

zeer snelle levering

ruime keuze

snel en netjes geholpen. Service uitstekend.
klantenservice vriendelijk

de extra service is uitstekend, zonder extra kosten wordt het apparaat naar de 1e verdieping gebracht en aangesloten

Carla 31-03-2016 Via de website gekocht

Website is duidelijk en makkelijk om de juiste informatie te vinden.

Na de bestelling ge plaats te hebben en afgehandeld, heel snel een e-mail van ze terug ontvangen. waarop de aflevering datum etc. op stond.

Ik zocht een wasmachine en een droger en er was meer dan genoeg modellen en merken om voor te kiezen. Ook wat prijs klasse meer dan voldoende.

Prijs verhouding kwam dezen het beste uit de bus en ook de levering is een 10.

Enige toelichting als ik weer een nieuwe apparaat nodig heb ga ik weer naar hun web winkel als eerste.

KrisG 31-03-2016 Via de website gekocht

Bestelling ging vlot. Klein beetje verwarring bij de betaling omdat deze vanuit België enkel via overschrijving mogelijk was en niet met Bancontact mistercash.

Duidelijke communicatie, snelle levering en scherpe prijs

Lia 30-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Telefonisch besteld en zeer snelle levering, gewoon super !!,

Fijn dat je de machine die je koopt ook kan bekijken.

Jan Ruijg 30-03-2016 Via de website gekocht

De website is erg overzichtelijk en de keuze uit allerlei apparaten is ruim voldoende. Dus genoeg redenen om eens goed de website te bekijken.

Binnen 2 dagen al werd het tafelmodel vrieskast gratis bezorgd met 5!! jaar garantie, boven gebracht tot op de zolder van onze eengezinswoning en de oude vriezer werd meegenomen. Wat een service!

De keuze is reuze, vandaar dat wij Bemmel en Kroon zijn terecht gekomen. Ook onze Miele wasmachine kwam 11 jaar geleden bij hen vandaan!

Slaag je hier niet dan slaag je nergens!

Voor het bezorgen van de vrieskast werd ik opgebeld dat zij tussen 10.30 uur en 13.30 uur deze zouden bezorgen! En zij warkeurig op tijd!

Harrie 30-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en duidelijk

Snel geleverd en geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers

Veel keuze en goed in prijs

Ga bij een volgende aankoop zeker nog eens terug naar deze webshop

nvoogt 30-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij waren op zoek naar een koelkast. Deze hebben we vrijwel direct bij B&K gevonden en na direct goed geholpen te zijn, hebben we deze besteld; allemaal erg gemakkelijk.

Voor de bestelde koelkast konden wij zelf een leverdatum aangeven, vervolgens werd ruim op tijd een bezorg tijd aangegeven waardoor de dag makkelijk ingepland kon worden. De koelkast is door twee werknemers netjes twee hoog gebracht en geinstalleerd. Al met al een hele goede service.

Alle modellen waar wij tussen twijfelde, waren aanwezig in het filiaal in Den Haag

goed assortiment
goede service
en laagste prijs

goed assortiment goede service en laagste prijs

Fam. Roza 30-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Aangezien de door ons gekozen Miele niet meer door Miele geleverd kon worden, heeft de verkoper van Bemmel & Kroon naar een goede opvolger van onze keuze gezocht. En het was ook nog de goedkoopste Miele die er in de winkel stond.

Bemmel & Kroon in Zoeterwoude-Rijndijk is voor ons heel goed bereikbaar, je kunt er gratis en voor de deur parkeren. De verkoper nam de tijd om op onze vragen een antwoord te geven. De machine werd gratis en binnen 2 dagen bij ons op zolder gezet en de oude, 24-jarige Miele werd meegenomen. Een dag van tevoren kregen we een mail met een geschatte tijd, een uur voordat de machine gebracht werd, werden we zelfs nog gebeld! Zo hoef je niet onnodig te wachten. Super!

Wegens jarenlange goede ervaringen met een Miele-wasmachine, wilden we alleen naar dat merk kijken. Toch hebben we met de verkoper even naar andere merken gekeken. Volgens ons stonden er 6 Miele wasmachines, die een goed beeld gaven van de uitgebreidste snufjes en de modellen die wat minder uitgebreid waren. Het enige jammer is, dat het nieuwe model niet tegen de prijs van het (oude) model op de website geleverd kon worden. Maar dat is ook wel weer begrijpelijk.

Goede bereikbaarheid, gratis parkeren, goed te woord gestaan, geen gladde verkoper, snelle service, komt na, waar men voor staat.

lvs 30-03-2016 Via de website gekocht

Prettige website en snelle levering

Eigenlijk een 11. Snel, keurig en omdat ik het model wat ik had besteld niet meer voorradig was kreeg ik een update (model dat ruim 200 euro duurder was) voor hetzelfde geld. Nog nooit meegemaakt, echt top

Tot nu toe alles wat ik zocht hebben ze in collectie.

Goede service met net dat beetje extra ook voor klanten die niet een grote bestelling doen, snelle levering, helemaal geweldig...

Moet het product nog uitproberen, maar de service qua levering is super...

Anna-Marie 29-03-2016 Via de website gekocht

bestellen, betalen en de volgende dag in huis

Ik had er geen extra service bij besteld

Ik zocht een product en deze winkel was het goedkoopst

Snelle levering, lage prijs

Theo 29-03-2016 In de winkel gekocht

Ruime assortiment

Goed advies over mogelijkheden en snelle levering

ruime keuze

De duidelijkheid en afspraken nakomen

Verkoper met verstand van zaken

JB 29-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Kan via webshop of in de winkel bestellen.

Zeer behulpzaam en kundig personeel, snelle levering.

Kan beter vragen wat er niet is.

Al eerder aangegeven.

Top bedrijf.

Roelof 29-03-2016 Via de website gekocht

Na wat heen weer gemail kreeg ik snel een correcte offerte en bevestiging van de bestelling incluis levering op de volgende dag.

Prima service en snelle levering, ook het bezorg bedrijf was correct en op tijd..

Prima en snelle service, netjes afgeleverd door het door hun gebruikte bedrijf DynaLogic, ook nette en correcte jongens ..

Joeri 29-03-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website met foto's en specificaties, dus ook heel makkelijk te vergelijken met toestellen onderling en met concurrentie.

Wij hadden een Pelgrim kookplaat besteld (order DH516323) en toen bleek dat het ging om een model dat nog niet beschikbaar was hebben ze zelf gebeld en voorgesteld om een duurdere ATAG te leveren, met nog betere specificaties. Enkele dagen later stond de technieker in onze keuken voor de plaatsing. Echt wel een SUPER Service.

Zeer uitgebreid assortiment, ook voor elk budget. Ook zeer voordelig, en is het elders toch goedkoper dan passen ze hun prijzen aan, we hebben hier echt wel een koopje gedaan. Ik ben iemand die het net afschuimt om steeds de beste deal te doen. Toen ik mijn Pelgrim hier dan had besteld dacht ik de deal van mijn leven gedaan te hebben, en wanneer er dan werd gebeld met de melding dat ik ofwel nog wat kon wachten ofwel er onmiddellijk een betere en duurdere ATAG werd geleverd aan dezelfde prijs kon ik mijn oren niet geloven.

Toen we de Pelgrim IDK862ONY bestelden wisten we dat het wel even kon duren daar dit een nieuw toestel van Pelgrim was, dat nog niet beschikbaar was. Groot was onze verrassing toen B&K ons zelf belde om voor te stellen om deze te vervangen door een ATAG HI6271MV di beter en duurder is, en onmiddellijk beschikbaar was. Echt wel heel tevreden over Bemmel&Kroon, zullen er bij volgende gelegenheden opnieuw bestellen.

Ellen 28-03-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

6,5

Ze hebben mij goed geadviseerd in de winkel bij de aankoop van mijn producten!

Bij de aankoop van mijn producten werd ik goed geïnformeerd! Ik vond dat de verkoper veel van de verschillende producten af wist!

Helaas vond ik de persoon die ik na mijn aankoop heb gesproken via de telefoon niet vriendelijk toen ik wilde melde dat ze bij de levering van mijn koelkast de vloer hebben beschadigd (wat kan gebeuren). Dit gaf mij helaas het gevoel alsof de vriendelijkheid ophield na de aankoop. Dit vond ik niet klantvriendelijk!

mnhr73 27-03-2016 Via de website gekocht

Snelle link naar witgoed site, wel wat weinig filters om sneller te zoeken.

Levering kon binnen een dag, maar ook op een andere, gewenste dag. Alleen jammer dat je pas op de dag zelf te horen krijgt wanneer ongeveer de levering is. Hierdoor moet je de hele dag vrij houden.

Ruim assortiment.

Heb hier nu al drie keer eerder besteld, dus dat zegt genoeg...

E. B. 27-03-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Uitstekend, ook telefonisch erg vriendelijk

Uitgebreid assortiment waardoor veel keuze

Een aanrader voor iedereen

Door een woningbrand, na herstel snel op zoek naar deze wasdroger en qua prijs en levertijd super.

C.H. 27-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag/ FourePark

Goed te bereiken met de auto. Binnen ook goed bereikbaar met een trap of een ruime lift naar boven.

Goede uitleg. Op al mijn vragen een duidelijk en sereus antwoord.

Alles op keuken apparatuur en keukens en huishoudelijke artikelen kun je er kopen.

Deskundig, vriendelijk en geduldig personeel,en in alle prijsklasse een keus te maken.

Met meedenken van de verkoper, die de tijd er voor nam, heb ik een besluit kunnen nemen. Bedankt!!

sytse 26-03-2016 Via de website gekocht

duidelijke website!

Product was niet meer leverbaar, er wordt een prima alternatief aangeboden.

Vrijdagmiddag wasdroger besteld, en zaterdag in huis. Leuk dat je precies kunt volgen waar de auto met de droger zich bevindt.
Het door mij gekozen artikel was niet leverbaar, toen kreeg ik een beter en duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs.
Dik tevreden over Bemmel en Kroon dus !!

Leon 26-03-2016 Via de website gekocht

Goede service ook in aanverwante artikelenkomen afsoraken na en bellen zeer snel met het juiste antwoord terug, zelfs als dit nagegaan moet worden ij de fabrikant!

Uitstekend, volledig, netjes en vriendelijk.

Kreeg meteen een vervangend product voor dezelde prijs!

Gewoon top!

Harry 26-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Perfecte, kundige en vriendelijke bediening met een reusachtig assortiment.

bovengemiddeld aanbod en scherpe prijzen gelijk aan webwinkels.

Het aertikelaanbod is groot, de bediening vakkundig en vriendelijk, de prijzen zijn scherp , gratis thuisbezorgd en geplaatst en niets vooruit betalen of tekenen!

Leo 26-03-2016 Via de website gekocht

zeer goede en beleefde behandeling door Gino vd Kleij

Nette en snelle aflevering en op afgesproken tijden

Goede overzicht folder gevonden op Reclame.nl

Online zeer tevreden

zeer geluidarme wasmachine en goed programmeer baar

BJBulpitt 26-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk website en bestellingproces

Snel en duidelijk

Prima

Goede dienstverlening

A. De boer 25-03-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Mooie overzichtelijke winkel. Met veel parkeer gemak.

Kundig advies, Gratis levering aan huis.

Nic 25-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon in Zoeterwoude Rijndijk

Alles aanwezig en goed gepresenteerd.

2 Bosch app waren geen matching set en men stelde alles in het werk om dit alsnog te regelelen.

In 1 koop alles op 1 adres kunnen vinden.

Overzichtelijk en duidelijk, geen loze beloftes.

Aanrader

Tom Jacobs 25-03-2016 Via de website gekocht

Bij telefonisch contact goed geholpen

Prima service. Zorgden ook voor een gratis installatie van deze geïntegreerde vaatwasser, die zijn voorganger na 16 jaar moest vervangen.

Louis Frequin 25-03-2016 In de winkel gekocht
in Forepark - Neckar 24 Den Haag

Artikelen overzichtelijk gepresenteerd in categorien met duidelijke product informatie . In de gelegenheid gesteld om zelf eerst te kijken , super. Verkoper ( uitstekende vakspecialist representatief) komt indien ik hem verzoek te adviseren .

Fantastisch kunnen vele bedrijven in deze branche een voorbeeld aan nemen. Model Liebher koelkast en vriezer niet in showroom , direct catalogus laten zien en het belangrijkste fantastisch geadviseerd . Ook de kookplaat informatie gingen voor inductie toch gas genomen gezien de bijkomende hoge kosten voor aparte een stroomgroep en bekabeling naar de meterkast voor inductie advies van verkoper toch gas genomen . De gratis installatie en snelle levering is geweldig. Bedankt de heer Herman Linkerhof de complimenten

Geweldig assortiment met kwaliteit producten - veel merken en in vele assortiment groepen aanwezig

Assortiment - prijs niveau en vakkundige verkopers en service zal ik alle nieuwe klanten toewensen bij Bemmel en Kroon te gaan shoppen , daar ben je klant .

Ja , het installatie bedrijf Ajtec heeft zeer snel alle inbouw apparatuur geinstalleerd ( heeft de producten zelf bij zich ) Neemt oude apparatuur terug . Uitstekende monteur de heer Dennis Volker , zeer creatief om onze kookplaat in te bouwen , ruimt alles op en prima vakman . Een uitstekende partner van Bemmel & Kroon geeft een uitstekend visitekaartje af . Chapeau .

Piet 25-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel Kroon te Den Haag

Meer dan genoeg kennis aanwezig en correct.

Ondanks wat uitdagingen bij het plaatsen, rust, correct en vriendelijk.

Genoeg keuze

Marjolein 25-03-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

lekker dichtbij en de winkel is overzichtelijk

vriendelijk

groot genoeg

ruime keuze voor een goede prijs, service tegen internetprijzen

Cathy 23-03-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Cruquius

vriendelijk geholpen

winkel goed bereikbaar. alle apparatuur werd snel geleverd en geplaatst

er was een ruime keuze in de winkel

ben op aanraden van derden naar bemmel en kroon gegaan. heb bemmel en kroon ook al weer aan anderen geadviseerd

Frans 22-03-2016 Via de website gekocht

duidelijke uitleg op al je vragen enorme duidelijk site

super vriendelijk geholpen ook als je net voor sluiting tijd een bestelling plaatst

wat je ook zoekt van Bemmel heeft het en zit er iets prijs verschil in dan word het vlekkeloos weg gepoetst, effe wat anders als media markt

ik adviseer van Bemmel zeker aan mijn vrienden en familie ook mijn zoon heeft alles gekocht voor zijn Ikea keuken wederom ook weer super geleverd en tot in de puntjes gepland

Do 22-03-2016 Via de website gekocht

het gewenste apparaat was in voorraad en was makkelijk na te kijken

We werden keurig op de hoogte gehouden wanneer het apparaat wordt geleverd, nl. eerst een mail om een dagdeel door te geven en dan een half uur van te voren gebeld door chauffeur. Prima servie

alle apparaten welke we wilden vergelijken werden verkocht

Keurig, net bedrijf die alles waarmaakt wat beloofd wordt. Top

Henk 22-03-2016 Via de website gekocht

Goed toegankelijke site en bestelmenu

Snelle terugkoppeling en bij een vraag snel en correct aan de telefoon geholpen

Komen hun afspraken na, concurrerende prijs

Wouter 22-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en helder

eenvoudig aangeven wanneer je bestelling wilt ontvangen en eenvoudig betalen

Super winkel

Rein 22-03-2016 Via de website gekocht

Alles verliep prima, duidelijke website, eenvoudig bestelproces.

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Tijdstip goed in te schatten door een duidelijke track-en-trace.

Laagste prijs voor de aangeschafte stofzuiger.

Prima afhandeling.

van der Molen 22-03-2016 Via de website gekocht

Had een grote bestelling voor witgoed. Kon ik allemaal bij Bemmer en Kroon vinden. Voordat ik hun site had gevonden duurde helaas even.

Vooral het kunnen aanvragen van een offerte, heeft mij blij verrast.

Grote keuze.

Wou dat ik ze eerder had ontdekt!

Aflevering van produkten was uitstekend!

ps54 21-03-2016 Via de website gekocht

Eenvoud van bestellen goed assortiment en heel belangrijk een prima firma die de apparaten netjes installeert!

Binnen 24 uur was er een afspraak met de installateur en een paar dagen later was de vaatwasser geinstalleerd.

Wat wij uitgezocht hadden op het internet was beschikbaar ik kan niet beoordelen of dat altijd zo is. Wel is er dan altijd een goed alternatief

Prijsstelling , de goedkoopste, met een soepele en goede levering en installatie

JanB 21-03-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed overleg met medewerker van Bemmel & Kroon

Goede overleg wat betreft de bestelling.

Ruime keuze en voorstellen.

Goede medewerkers met kennis

Indien ik weer wat heb te bestellen zal ik zeker weer bellen.