Deze score is berekend op basis van 3097 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Claire 06-07-2018 Via de website gekocht

Al 25 jaar prima service

Vroeger gewoon in de winkel, maar nu online, elke aankoop zo geregeld.
Duidelijke omschrijving, goede prijzen. Gebruiksvriendelijke website.
Levering keurig in aangeduid tijdvak.
Prettig en kundig personeel

Victor 05-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Wasmachine en droger besteld
Ze hebben met de extra service de wasmachine en droger naar boven gebracht.
Rommel netjes meegenomen machines aangesloten en getest! Dat niet alleen maar ze waren ook de goedkoopste! Netjes de boekjes gekregen met uitleg.

Anton Cornet 05-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede vriendelijke en deskundige informatie

In het verleden goede ervaringen gehad in deze vestiginng.Ook service in het verleden was uitstekend

Ben 05-07-2018 Via de website gekocht

Voel mij in de maling genomen

2 minuten na bestelling van een Siemens SN657X01PN vaatwasser online kreeg ik een mailtje met daarin het aanbod van een duurder model, wegens geen voorraad van het door mij bestelde artikel. Momenteel nog steeds op voorraad volgens de website. Het door mij bestelde artikele is DE beste volgens de consumentenbond, duurder of niet, het alternatief is dus minder goed.

Het voelt voor mij al doorgestoken kaart en vandaar mijn review, om andere mensen waakzaam te maken.

Peter 05-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Uitstekend!

Zowel in de winkel als bij de montage zeer netjes geholpen. Klantvriendelijk, goed product tegen de juiste prijs en een vakbekwame monteur. Wat wil je nog meer? Die combinatie kom je niet vaak meer tegen vandaag de dag. Ik weet waar ik mijn volgende apparaat ga kopen!

M.v.B 05-07-2018 Via de website gekocht

zeer goed service

alles volgens afspraak geleverd en een goede prijs had nog een paar vragen en die zijn uitsteken beantwoord

Maris Hoogerdijk 05-07-2018 Via de website gekocht

TOP!

Op de site heel gemakkelijk een goede keus voor een nieuwe machine kunnen maken. Duidelijk omschreven wat welke wasmachine kan en eventuele extra's. Besteld en de levering zou na 2 dagen plaatshebben. We werden netjes een kwartiertje van te voren gebeld dat de heren onderweg waren met onze nieuwe wasmachine. Eenmaal aanwezig hebben de heren de wasmachine keurig geplaatst en aangesloten en de oude mee retour genomen!! TOP!

Ordernummer BKI692354

Johan Meijerink 05-07-2018 Via de website gekocht

Zoals. Het hoort

De prettige en professionele afhandeling is geweldig. Houden zich op elk gebied aan de afspraken. De zeer correcte chauffeur was bovendien ook nog vriendelijk en behulpzaam.
Ik verander mijn beoordeling van een 9 in een 10.

Marcel-Jan Krijgsman 04-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige planning, snel geplaatst

Mijn vorige oven was kapot en via Bemmel&Kroon kon ik het snelst de oude laten verwijderen en de nieuwe laten plaatsen.

De installatie werd gedaan door AJTec. Wat al heel fijn was, dat alles gedaan kon worden, voordat ik naar mijn werk ging. Maandag 8 uur stipt stond de monteur klaar. Een half uur later vertrok hij weer en stond de oven op zijn plaats. Hij werkt en de klok staat ook alvast ingesteld. Wat wil je nog meer?

D. Koolbergen 03-07-2018 In de winkel gekocht

Snelle service en super snelle levering

De keuze is groot en er zijn veel apparaten aanwezig om te bekijken. De prijzen zijn van goedkoper tot duur aanwezig waardoor ook de keuze ruim is. De aflevering was binnen 2 werkdagen geregeld dus super snel.
De monteur was keurig op tijd en alles ging volgens afspraak! De koelkast was alleen niet rechtop vervoerd waardoor deze niet direct aan kon, dit was wel aangegeven van te voren.

Maarten 03-07-2018 Via de website gekocht

Zou er zo weer kopen

Vriezer nodig en kwam al vrij snel op deze website terecht. Daar stond zeer goed omschreven wat ik zou gaan kopen en de prijs was zeer oké. Dus die keuze was snel gemaakt. Verder perfect geïnformeerd wanneer de vriezer zou komen en dat was de volgende dag keurig binnen de afspraak tijd. Die mannen hebben de vriezer geplaatst en ik ben blij.

C van den Berg 03-07-2018 In de winkel gekocht

Goede afspraken en die ook nakomen,

Wij komen al jaren daar bij Bemmel en Kroon, onze keuken is geheel vernieuwd met het gehele elektische apparatuur door hun geplaatst. In de loop van jaren. Goede afspraken en die ook nakomen,

R.V. 03-07-2018 Via de website gekocht

Het product wat we besteld hadden, was niet meer leverbaar, we kregen van het bedrijf een bijna identieke kookplaat (beter/duurder) voor dezelfde prijs als degene die we besteld hadden.

R Beukers 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige servise

Bemmel&Kroon heeft ons goed toebedeeld
Het apparaat dat wij bestelden was niet meer leverbaar en kregen daarom een nieuwere versie (Top)

Helmy Waaijer 02-07-2018 In de winkel gekocht

Prettig vlot geholpen via de telefoon

Al eerder kochten wij bij Bemmel en Kroon, op de website een goede warmtepompdroger gevonden, overlegd met Medewerker, onze vaste topverkoper was met vakantie, hij heeft intern overleg gepleegd en belde zoals afgesproken binnen een kwartier terug, dit alles op vrijdag.
Wij kwamen samen overeen , factuur en voorwaarden per mail en maandag werd de droger geplaatst, ‘s ochtends een mail over de aflevertijden.
Oude droger afgevoerd, nieuwe droger aangesloten, een aparte vraag van mij werd per mail nog direct beantwoord.
We zijn weer blij met de firma en met de snelle service, dit kostte voor mij erg weinig tijd om tot een goed resultaat te komen.

Jan 02-07-2018 Via de website gekocht

Vriezer geleverd. Goede service, prima prijs.

Prima, niets op aan te merken. Alleen de levering tot over de eerste drempel is een verbeterpunt, even uitpakken en hem 5 meter verder op zijn plaats zetten had het helemaal compleet gemaakt. Aanbeveling!

Linda 02-07-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Bemmel & Kroon reageert altijd snel en klantvriendelijk. Ook de bezorging is supersnel en wordt via een fijne bezorgdienst afgehandeld. En ook niet onbelangrijk: goede prijzen!

Verwer 01-07-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service, goed advies en uitleg.

Omdat er weinig inbouw koelvriescombinatie in de maat van mijn keuken voorradig waren uiteindelijk bij van Bemmel&Kroon terecht gekomen. Goed advies gekregen en nu een passend apparaat gekocht binnen het butget!

Noa 29-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik kende het bedrijf nog niet maar bij sommige bekendere bedrijven gaat het wel vaker mis, dus dat is geen garantie. Ik had net voor 2200 uur besteld en had de volgende ochtend mijn stofzuiger al in huis, veel sneller dan verwacht! Ik zit midden in een verbouwing en dan ben je behoorlijk afhankelijk van een stofzuiger. Als je dan zo snel een nieuwe in huis hebt, is dat echt een opluchting!

Johan 27-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering en nette communicatie

Eind van de middag een vriezer bekeken. Hij was iets goedkoper in een andere internet shop. Offerte aangevraagd en binnen 10 minuten ontvangen. Prijs was keurig en incl 5 jaar garantie. Één mailtje terug was genoeg om de order te plaatsen. Volgende dag geleverd en pinnen aan de deur.
100% tevreden over deze shop.

Joyce Mossel 26-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

Dit is de eerste keer dat ik bij Bemmel en Kroon iets aanschaf, en ze presteerden onmiddelijk uitstekend. Vriendelijke bezorgers, handige emails om te weten wat er gebeurt met je aankoop, en gratis bezorgd. Wat een service, zo doe je het goed!

S.Hoekstra 25-06-2018 Via de website gekocht

Fijne service.

Ik ben niet zo van het online bestellen maar soms ontkom je er niet aan. Uiteindelijk bij Bemmel & Kroon uitgekomen, zij hadden beide producten in het assortiment en naast een webshop ook een stenen winkel. Gebeld om te horen wat de levertijd was, en de huidige voorraad. Het uitgekozen product was toch niet op voorraad maar binnen een minuut was het opgelost. Er werd een opvolgend model aangeboden voor de prijs van het "oudere" model. De heer yy heeft mij erg fijn te woord gestaan via de telefoon en de verschillen duidelijk uitgelegd. Al met al een goede deal, prettig geholpen en de bezorgtijd klopte.

Bedankt voor de service

H. Bollen 25-06-2018 In de winkel gekocht

Prima service bij aankoop en snelle goede levering

Bij de aanschaf van een Miele wasmachine en droger een goede duidelijke uitleg gekregen ook in vergelijking met andere producten. Aangeboden met een scherpe prijs. Levering was super snel. Netjes geplaatst en uitleg gehad over de werking. Oude apparaten werden direct afgevoerd.

Arij 25-06-2018 Via de website gekocht

Prima!

Al eerder bij B&K gekocht. Een keer voor garantiekwestie na een jaar een factuur nodig gehad, waren we kwijt. De factuur werd na een vraag keurig gemaild. De ervaring is steeds positief. Ook nu tijdige en vriendelijke levering, prima service!

T. Valentijn 25-06-2018 Via de website gekocht

Behulpzame helpdesk hielp me snel toen het nodig was

De service was uitstekend, toen ik een foutje had gemaakt in mijn bestelling was het via de behulpzame helpdesk snel gecorrigeerd. De installateur was ook vakkundig en heeft goed werk geleverd. Mijn ordernummer was BKI689063.

Muller 24-06-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld!! En correct!!

Bestelling via internet gedaan, wel even gebeld voor nadere informatie, vriendelijk te woord gestaan en geholpen! De prijs van het artikel was vergeleken bij anderen heel goed!

Karen 23-06-2018 Via de website gekocht

Goede service, bereikbaarheid en goedkope keukenapparatuur

Wij hebben onze keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon besteld. We hebben verschillende webwinkels vergeleken, offertes aangevraagd etc. Bemmel en Kroon reageerde direct op de aanvraag en was verreweg de goedkoopste. Verlengen van de offerte was geen punt. Contact met de servicedesk verliep altijd goed en de bereikbaarheid tot 23 uur 's avonds, zowel per mail (direct antwoord) als per telefoon, is echt een uitkomst voor mensen die overdag gewoon werken en 's avonds pas tijd hebben voor dit soort dingen. Een keer kwam het voor dat het door ons gewenste apparaat niet meer leverbaar was; er werd direct een (duurder) alternatief geboden zonder dat wij meer hoefde te betalen. Door deze verandering werd de look en feel anders van onze keuken en werd ook kosteloos het apparaat ernaast naar de vergelijkbare, duurdere versie geupgrade. De levering van de apparatuur konden we uitkiezen op een dag naar keuze, zelfs ver in het voren, zodat we niet met de apparatuur in ons oude huis zouden zitten. Geen enkel probleem voor Bemmel en Kroon. De aflevering via Dynalogic verliep ook heel soepel. Eerst schrok ik wel even dat de tijd tussen 08.00 uur en 22.00 uur op de gewenste datum was, maar die tijd werd de dag van tevoren al teruggebracht naar een timeslot van 3 uur en zelfs was er een live track en trace van de auto, zodat je bijna op de minuut af kon zien wanneer het allemaal gebracht zou worden. Dus al met al alleen positieve ervaringen van begin tot eind.

Patricia 23-06-2018 Via de website gekocht

Van Bemmel en Kroon, beste service ooit!

Mijn droger ging kapot en met een gezin met 3 jonge kinderen had ik snel een nieuwe nodig. Gisteravond 21.50 uur bestelde ik een nieuwe droger bij Van Bemmel & Kroon. Op hun website staat dat voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis. En ze maakten dit waar. Tevens werken zij samen met een goed transportbedrijf die op de minuut precies de droger netjes leverden. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee!!

Henriette 22-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en perfecte afhandeling van mijn order

Duidelijke website , eenvoudig in gebruik en zeer snelle levering zoals beloofd op de website. Hier kan BCC nog een voorbeeld aan nemen.

Bertje 22-06-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Offerte binnen 5 seconden, tweede offerte nog sneller:) zo moet webcare werken ook buiten kantoortijden, chapeau!

Ivan 22-06-2018 Via de website gekocht

Formidabele opvolging van onze Noorderburen.

Professionele website. Klaar en duidelijk. Zonder toeters en bellen overzichtelijk. Straalt vertrouwen uit.

R.R. van der Meij 21-06-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Super geholpen met goed advies

Wij waren er in de ochtend om ons te oriënteren voor een nieuwe wasmachine we werden netjes te woord gestaan en kregen alle informatie waar we om vroegen. Na het bezoek zijn we nog bij andere winkels wezen kijken maar zijn uiteindelijk terug gegaan om hier de machine te kopen.

Ook bij ons tweede bezoek weer goed geholpen en met het advies dat ze gaven is onze keuze gemaakt. De volgende dag werd de machine netjes geleverd keurig uitgepakt en op de plaats neer gezet, Ook de oude die op de eerste etage stond werd netjes mee genomen. Wij hebben nu al meerdere spullen bij deze winkel gehaald, fornuis vaatwassen en afzuigkap en hebben nog nooit een klacht gehad. (wel een problemen met een apparaat maar dat is in de garantie netjes verholpen)

fam luyten 21-06-2018 Via de website gekocht

goede service

heb gebeld voor informatie over de vriezer werd vakkundig te woord gestaan
daarna gelijk de bestelling geplaatst de volgende dag is de vriezer netjes bezorgd
top

Beems 21-06-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Professionele service voor zeer concurrerende prijs.

Wij werden uitstekend geadviseerd over het product, dat het meest aansloot bij onze wensen. Door de kassakorting was onze magnetron voordeliger dan de laagste prijs op de vergelijkings websites voor dit artikel. Prompte gratis bezorging met medeneming van het oude apparaat.

Marialouise77 21-06-2018 Via de website gekocht

Fijne service, snelle levering

Ik heb een vaatwasser besteld en laten inbouwen. Ik wilde dit graag zsm en had een fout gemaakt in betalingsmogelijkheid. Dit was na 1 belletje direct verholpen en en twee dagen later kon de vaatwasser al worden ingebouwd, rekening houdend met het feit dat ik s middags naar het ziekenhuis moest qua planning. Al met al dus zeer tevreden, kan het iedereen aanbevelen

EdG 20-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en fijne service

Op zondagmiddag een nieuwe kookplaat besteld, ordernr. BKI687437 op maandagochtend al in huis. Fijn dat Bemmel en Kroon ook op zondag telefonisch bereikbaar is en fijn dat er zo snel geleverd is. Inmiddels is de kookplaat geinstalleerd en het is een genot om op te koken. Wederom zeer tevreden over Bemmel en Kroon :-)

Jan 20-06-2018 Via de website gekocht

Perfect afgeleverd

Bij het zoeken naar een diepvrieskast kwam Bemmel & Kroon al snel in beeld qua prijs en overzichtelijke site. Het product was op voorraad en werd de volgende dag keurig op de afgesproken tijd geleverd. Wat opviel was dat de bezorgers tijd namen om de kast uit te pakken en te controleren op eventuele beschadiging. En ze namen het verpakkingsmateriaal (karton en tempex) ook mee!!!
Kortom een prettig bedrijf en een goede service........

Jonker 20-06-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en super snelle levering

Na 17.5 jaar trouwe dienst besloot onze Miele wasautomaat met pensioen te gaan. Na even googelen via Kieskeurig op de site van Bemmel en Kroon uitgekomen. Om 21:45 de bestelling met ordernummer BKI689736 geplaatst en de volgende dag om 12:15 geleverd. Via sms wordt je op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger arriveerd. Echt ideaal!
Het bestelde model kon niet meer geleverd worden, maar B & K hebben een verbeterde, duurdere versie aangeboden. Wat een service! De machine draait nu en ik ben zo blij als een kind in een snoepwinkel.
Wij komen zeker nog eens terug bij deze winkel.

Pels 20-06-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Via de site op Bemmel & Kroon gekomen , ook op basis van de prijs. Door de goed informatie het product ook bij deze winkel besteld.

Martin Koop 20-06-2018 Via de website gekocht

Erg netjes in de bezorging, koerier was netjes en behulpzaam.
Koelkast was rechtop bezorgd waardoor de meteen aan gezet kon worden.
Financieel is Bemmel en kroon me ook tegemoet gekomen, fijn dat dat online kan!

C.G 19-06-2018 Via de website gekocht

Fijne adequate winkel

We zijn voor de derde keer terug bij deze winkel. Zowel in levende lijve in Zoeterwoude als via de website krijg je goeee informatie. Levering van de vaatwasser, en eerder van een oven enveen kookplaat was snel en prettig. Vaatwasser door prettige monteur gemonteerd.

F stevens 18-06-2018 Via de website gekocht

Prima bedrijf netjes geregeld en afgeleverd

Mijn dochter had al een keer bij Bemmel en kroon een afwasmachine gekocht en ze werd heel netjes behandeld . Dus wij ook een warmtepompdroger besteld bij dit bedrijf inclusief 5 jaar garantie en dit voor een mooie prijs
En de volgende dag was hij er al en netjes afgeleverd geen enkel probleem prima bedrijf.

Mw Toet 18-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische service.

Via de website van Bemmel en Kroon een Miele stofzuiger besteld. De volgende dag hadden wij het artikel al in huis. Na bestelling via de website werden via een email op de hoogte gehouden voor aflevering van de stofzuiger. Zeer gebruiksvriendelijke website. Ik moet zeggen dat Bemmel en Kroon er een klant bij heeft. Alle lof voor alle medewerkers. De stofzuiger bij Bemmel en Kroon was 50 euro goedkoper als bij Mediamarkt.

Richard van der Gaag 18-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service.

Afgelopen zondag vriezer defect gekeken op diverse site's bemmel&kroon het goedkoopst en het snelst met leveren en ze hebben word gehouden perfecte service top.
Bestelnr:BKI689178

Corina 18-06-2018 Via de website gekocht

Voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis! Heel blij met de nieuwe vaatwasser.
Gekozen type was er niet, een nieuwer type gekregen voor de prijs van de bestelde.
Super service!

Juul 16-06-2018 Via de website gekocht

Super service!

Erg snelle reacties op mail zelfs op zondag! Goede en snelle levering, stevig verpakt! Kortom een aanrader!

Rafis 16-06-2018 Via de website gekocht

Bad delivery service!

The delivery is done by Dynalogic and I have already scheduled it four times.

First delivery was not done because the fridge had a damage
Second delivery was not done because they say I was not at home even though I was waiting for them.
Third delivery was cancelled because they have sorting error of the shipment.

They scheduled fourth delivery by their own without asking me. They provided me with a time slot but still did not deliver it on time.

Also I am waiting for the washing machine that is delivered by the same courier. I bought it in another company.

Maybe B&K is a good company but really dissatisfied by the delivery courier that you are using.

Peter 15-06-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Prima afhandeling. Vanaf het begin tot het eind. Kan het bedrijf zeker aanbevelen. Ik vond ook de track en trace handig. Je wist precies hoe laat de bezorgers zouden arriveren.

Kata79 15-06-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitstekende advies en service

Wij hebben in de winkel goede advies gekregen en ontdanks dat de levering niet soepel afliep, was dat heel netjes en snel verholpen.

Westgeest 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Wij hadden een nieuwe inductieplaat nodig. Ik heb gebeld naar de shop. Ik kreeg een expert aan de lijn en meekijkend op de site heb ik een passend model kunnen vinden. Kreeg ook meteen extra korting toen dat model niet op voorraad bleek en ik een duurdere variant moest kiezen. Binnen 20 minuten werd ik teruggebeld wanneer de installatie plaats zou vinden. Samenvattend: snel, deskundig en effectief.