Deze score is berekend op basis van 3181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo 17-10-2017 Via de website gekocht

fijne service. Mooi op de juiste tijd

Mooi geleverd oude droger meegenomen en mooi op tijd . Wat wil je nog meer. Vriendelijke bezorgers. Wisten wat ze deden. Brachten hem netjes naar binnen. Namen ook nog de oude mee die in de woonkamer stond

J. Cornelisse 17-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

een fijn bedijf met vriendelijke verkopers

Bij het zoeken naar een nieuwe koelkast op internet trok de site van Bemmel&Kroon mijn aandacht; ik vond wat ik zocht. Ik Kon het model in het filiaal Zoeterwoude bekijken; het bedrijf gaf mij gelijk vertrouwen., Ik werd op een fijne wijze deskundig geholpen. 3 dagen later werd koelkast netjes en op tijd afgeleverd. De koelkast doet het prima; wij zijn blij met deze aankoop.

Jan Appeldoorn 17-10-2017 Via de website gekocht

Het was geweldig, betalen en binnen 16 uur geleverd

Ja de prijs natuurlijk, en ik had gehoord dat het een betrouwbaar bedrijf is en dat ze aan de levertijd voldoen. E ondertussen op de hoogte gehouden wordt van de levering. SUPER

Jose 17-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Goede info over de Combi oven en supersnelle levering! Smiddags besteld en de volgende ochtend geleverd en het oude apparaat meteen mee retour genomen

Frans 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Daarnaast heeft B&K fysieke winkels waarbij je met eventuele vragen terecht kunt.

Wouter 17-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een inductiekookplaat besteld ter vervanging van mijn zwaar verouderde veel problemen gevende keramischekookplaat. Inclusief installatie aangezien ik mijzelf net niet handig genoeg schat om dit zelf veilig en vakkundig te kunnen doen. De prijs was hier het laagst en installatie kon meteen mee worden besteld (wat door een extern bedrijf wordt uitgevoerd).

Ik werd na bestelling vrij snel al gebeld voor een afspraak. Monteur verscheen keurig binnen het afgesproken tijdvak en heeft de nieuwe plaat snel en vakkundig geïnstalleerd.

S.E. 17-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Onverwachts ging mijn wasmachine kapot, zodat ik via o.a. Kieskeurig op zoek ging naar een nieuwe. Dat is een LG geworden, die ik bij Bemmel en Kroon voordelig kon bestellen. Aangezien de wasmand al weer vulde, had ik de wasmachine snel nodig. Bij Bemmel en Kroon kon het de volgende dag al geleverd worden! Op de site heb ik gekozen voor de extra service om de machine te laten aansluiten en de oude te laten meenemen. Al snel kreeg ik een mail dat de door mij gekozen type niet meer leverbaar was, maar dat ik voor het zelfde geld een nieuwer type aangeboden kreeg! Kijk dat is pas service! De volgende dag werd de wasmachine al bijtijds bezorgd en keurig geplaatst. Verpakkingsmateriaal en de oude machine werden meegenomen en ik kon meteen de machine gebruiken. Prima service en snelle levering!

Eelko 17-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik geef niet zo gauw een 9 aan een bedrijf, maar Bemmel & kroon verdienen het. Dit was het tweede grote apparaat wat hebben gekocht bij hun. De laatste was een vaatwasser alleen was de gene die ik besteld had niet meer leverbaar en kreeg dezelfde dag nog een mail met het volgende antwoord: Het door u bestelde artikel is namelijk helaas uitverkocht en krijgen wij ook niet meer binnen. Als service leveren wij hiervoor nu een duurder alternatief aan u voor de zelfde prijs. Uiteraard zijn de specificaties van dit artikel minimaal gelijkwaardig aan het door u uitgezochte apparaat.
En vervolgens werd deze ook nog heel netjes de volgende dag bezorgd (de afgesproken bezorgdag)

Elly 17-10-2017 Via de website gekocht

Klasse service

Eind september bestelling geplaats voor een koelkast en vaatwasser. Blijkbaar was de vaatwasser niet meer verkrijgbaar. Er werd direct een gelijkwaardig, iets duurder model voorgesteld zonder meerprijs.
De koelkast was ook niet voorradig en ik moest enkele dagen wachten, wat geen probleem was.
Echter na enkele dagen bleek dat de levering nog enkele weken ging duren en ik had de koelkast toch dringend nodig. Ik heb zonder enig probleem de koelkast kunnen ruilen voor een ander model dat wel direct leverbaar was. Indien gewenst had ik ze zelfs kunnen annuleren en mijn geld teruggekregen.
De communicatie met de klantenservice verliep telkens zeer snel (antwoord binnen het half uur) en zeer correct. Dikke duim voor de geleverde service.

Theunissen 17-10-2017 Via de website gekocht

Top

Fijne winkel! Duidelijke omschrijving, snelle levering! Diepvries was uitverkocht maar kregen een duurdere voor in de plaats!

Norddin 16-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel en uitstekend geregeld

Uitstekende bezorgservice en wordt goed op de hoogte gehouden van het bestel-en bezorgproces. Prima prijs en de beste service!!

Mustafa 16-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquis

Geweldige service!

Het product vind ik waanzinnig goed. Ik heb voor Bemmel en kroon gekozen omdat ik van mijn vrienden heb gehoord hoe goed de service is. Bovendien zijn de prijzen erg laag met goede service.

carlos 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Goede levering en snelle ,laagste prijs.
vandaag besteld, de dag erop geleverd.
Heb het artikel voor dezelfde prijs gevonden op andere site, echter er zat nog een extra korting op.
Hiermee dus de laagste prijs.

Lukas 16-10-2017 Via de website gekocht

Perfect webwinkel!

Afgelopen week een koelkast besteld bij Bemmel en Kroon. Mooie duidelijke website.
Levertijd en facturen worden netjes gemaild. Je krijgt zelfs een half uur voordat ze er zijn een sms toegestuurd! Ideaal

Tante Toos 16-10-2017 Via de website gekocht

Was elke online winkel maar zo!

Geen keuzemenu als je ze belt met vragen! Geen wachttijd, heldere antwoorden. Ontzettend verfrissend. Zo ook de bezorging. Snel, efficient, vriendelijk, keurig netjes. Al met al een hele prettige ervaring. Een echte aanrader!

john koosterman 16-10-2017 Via de website gekocht

goede service

was op zoek naar een indesit wasmachine na enig zoeken kwam ik op de website van bemmel & kroon een overzichtelijke website en duidelijkheid daar een wasmachine besteld en betaald maar die ik besteld had was niet voorradig en kwam ook niet meer te koop zonder heen en weer e mailen een andere soortgelijke duurdere wasmachine aangeboden gekregen zonder het verschil te moeten bij te betalen prima bedrijf

Beekhuizen 16-10-2017 Via de website gekocht

Wat ik het mooist vond is na het bestellen en betalen kreeg ik een mail dat het model uitverkocht was en kreeg ik een veel duurdere model voor de zelfde prijs,dit heb ik nog nooit meegemaakt

S. de Laaf 16-10-2017 Via de website gekocht

Laagste prijs en goed klantenservice

Veruit de laagste prijs en nette levering (tot in de schuur, geen probleem) van Siemens wasdroger en wasmaschine. Goede klantenservice ook, toen ik nog wat vragen had.

Haytham 16-10-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en geweldige Service

makkelijke bestelling.
Duidelijke mail communicatie
levering dag zelf bepalen
Koelkast tot aan de keuken bezorgd
Oud koelkast gratis meegenomen

Ernest 15-10-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed zoals het hoort en direct geleverd

Bestelling met ordernummer BKI634176
Op zoek naar een Miele wasmachine die net een half jaar vervangen was door een nieuwe lijn. Zul je net zien!
Gelukkig had Bemmel&Kroon deze nog op voorraad en zelfs met een actiekorting!
Erg vriendelijke en accurate telefonische helpdesk en direct per telefoon de knoop doorgehakt.
Voor ons Bemmel&Kroon: zoiets in de trend van: : Probeer het eerst hier en de kans is groot dat je niet verder hoeft te zoeken"......

Reitsma 15-10-2017 Via de website gekocht

goede en snelle afhandeling goede service

Op zoek naar inbouw koffiemachine kwamen we op deze dit terecht. De goedkoopste aanbieding leek een goede machine. Dus meteen gemaald en binnen een dag hadden we de koffiemachine in huis. Wat een snelle levering. Geweldig

Fred van de Schilde 15-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Kennis, service, betrouwbaarheid en scherpe prijzen

Ik keek eerst rond op de site en ben daarna naar de winkel gegaan, ongelooflijk vriendelijke mensen die ontzettend veel kennis van zaken hebben. Geen heigerig aandringen maar een nette offerte mee. Na het denken over de bestelling geplaatst en die werd wederom keurig binnen het tijdsblok geleverd.
Echt een topzaak.

j.aardema 15-10-2017 In de winkel gekocht
bemmel & Kroon de Cruquius te Vijfhuizen

goede advies en goede levering

In het verleden ook al aankopen gedaan bij deze winkel en was,en nu ook zeer tevreden en hoop in de nabije toekomst nog te zullen kopen.

Zal ook vrienden,familie en kennissen informeren over de goede service en bediening van deze zaak.

G J vd Gaag 14-10-2017 Via de website gekocht

Super servive

goede website ,altijd laagste prijs garantie.en deskundig advies indien nodig,en zeer snelle levering.Super

Theo 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte orderbehandeling

Offerte na een uur al binnen , scherpe prijs vriendelijk mensen , vrijdag 15 uur besteld Zaterdag 10 uur geleverd

VK634205 14-10-2017 Via de website gekocht

snelle service!

einde middag bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 9:20 uur bezorgd, super fijn! daarnaast was het product 20 euro goedkoper dan de concurrentie.

Peterhel 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Goede, duidelijk website. Scherpe prijzen, ruim aanbod. Gisteravond besteld, vandaag geleverd. Oude apparaat ook gratis retour. Al meer besteld bij Bemmel & Kroon de laatste 15 jaar, al kijk ik ook elders, kom hier vaak toch weer terecht om te bestellen.

Siemens,vaatwasser. 14-10-2017 In de winkel gekocht

Hele snelle levering,petje af hoor.

Super die snelle levering,nu nog afwachten of onze James het er goed van af brengt,ik vertrouw er gewoon op het is in ieder he all spannend.

Sander 14-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!

Gisteravond een nieuwe vaatwasser besteld en de volgende dag om 12.15 uur. Wordt deze al afgeleverd thuis. Echt hele snelle service en de vaatwasser werd tot in de keuken afgeleverd. De oude ging mee retour dus ook daar geen omkijken naar. Vriendelijk personeel welke de bestelling kwam afleveren. Al met al prima geregeld.

KVDN 14-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel!!

Zeer scherpe prijs, eenvoudige betaling, zeer snelle levering.
Zeer tevreden over de afhandeling.Tot de volgende keer !

Joop 14-10-2017 Via de website gekocht

Siemen afwas machine

Was leuke aanschafprijs 500 euro goed geleverd en oude weer mee genomen heb deze gekozen vanwege upgrade had eerst ouder model

H. de Jong 14-10-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Prima service.

Op de site een afwasmachine gezocht daarna een mooie offerte gekregen van Bemmel en Kroon. (sávonds om half 11!)
Volgende dag in de mooi ingerichte winkel naar het model gekeken. Goed geholpen door de verkoper.
Aankoop bevestigd en werd de volgende dag om 10 uur bezorgd.
Bezorging ook prima, kregen vooraf een telefoontje en na een kwartier stond de afwasmachine in huis.

Mark 14-10-2017 Via de website gekocht

Levering goed, maar installatie service is onder de maat

Ik heb de afgelopen week een wasdroger laten leveren door Bemmel en Kroon.
Tijdens de bestelling aangegeven dat ik installatie service wil en betaal daar ook bijna een tientje voor.

Een dag voor de levering krijg ik een mail in welk dagdeel ik de bezorging kan verwachten. Mooi, kan ik daar rekening mee houden.
Een half uur voor de levering krijg ik een telefoontje, waar ik al een hoop geouwehoer meen te horen, met de melding dat de bezorging zo kan verwachten.
Vond ik erg fijne service.

Als de heren aankomen wordt mij gevraagd naar mijn oude machine die ze eerst uitpakken.

Daarna het neerzetten van de nieuwe machine en 'installatie'. Het is mogelijk met deze droger om de afvoer van condens via de wasmachine afvoer te doen. De verwachting dat de heren dit voor mij gaan regelen is een te hoge verwachting. Ze steken de stekker in het stopcontact, zorgen dat de droger stabiel staat en geven vervolgens aan dat ik de afvoer eerst zelf geschikt moet maken voor 2 machines die afvoeren.
Die 10 euro had ik dus beter in mijn eigen zak kunnen steken.

Ook vroeg één van de heren of hij gebruik mocht maken van het toilet. Dat had hij met veel gebruik van wc papier gedaan, waardoor ik eerst met ontstopper aan de gang moest. En meneer was inmiddels vertrokken alsof zijn neus bloedde.

Alles opgelost en dit zal ook niet tot gevolg hebben dat ik nooit weer iets bestel bij dit bedrijf. Ik denk echter wel en keer extra na over betalen voor installatie of het toegang verschaffen tot mijn toilet.

Order nummer: BKI633518

Sanne 14-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Offerte aangevraagd voor een droger maar kreeg de melding dat ik een nieuwer type voor dezelfde prijs kon kopen. Zeer tevreden over de aankoop. Ik kon zelf kiezen wanneer de droger geleverd moest worden. Met andere woorden super goede service!! Bedankt.

Bert 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer correcte levertijd!

Prima shop!Levertijden zoals gewenst en voor de levering nog een mail met de verwachte leveringstijd.
Daarna nog een sms met de exacte leveringstijd.De service is dus tot nu toe prima!

Joop van der Ploeg 14-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Geeft vertrouwen

Het aanzien van het bedrijf geeft vertrouwen. Ook de voorlichting door de vertegenwoordigers is uitstekend.

Miep 14-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle goede service!

Tot nu toe zijn we erg tevreden. De droger hadden we de volgende dag al in huis. De prijs was ook vergeleken met andere winkels niet te hoog.

Peclave 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede Service

Goede overzichtelijke website. Snel antwoord op vragen voor wat betreft informatie over het product. Goede prijsverhoudingen t.o.v. andere aanbieders.

Lorette 13-10-2017 Via de website gekocht

Snel, attent en klantvriendelijk

Prijs voor vaatwasser was bij Bemmel&Kroon het laagst agv een kassa kortingsactie. Toen na mijn online bestelling het model niet meer leverbaar bleek kreeg ik direct een mail dat ik voor dezelfde prijs het opvolgmodel kreeg wat duurder geprijsd was. Super attent en klantvriendelijk. De levering was de volgende dag met duidelijke instructies en info mbt het tijdstip. Nette en vriendelijke koeriers.

Josh 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige web ervaring

Fantastisch. Wat wens je nog meer in dit tijdperk? De tijd van winkels bezoeken voor alles en nog wat is toch wel voorbij voor veel producten want we hebben internet om ons in te leren op een product, te vergelijken op prijs en reviews wat mijn inziens een betrouwbaardere mening geeft ipv die verkoopadviseur die jouw graag het product aansmeert waar die het meest aan verdient.
Nu na mijn werk (avond) bij thuiskomst ineens tegen het probleem aangelopen dat de koelkast na al wat jaren gebruik de geest had gegeven, een apparaat waar je toch echt niet graag zonder wilt zitten.
Nu met mijn redelijke ervaring op het web druk gaan zoeken naar een vervanger en na eindelijk een keuze gemaakt te hebben op prijzen gaan zoeken, al snel kwam Bemmel en Kroon naar voren als laagste prijs.
Aangezien er op hun site staat dat je tot 22.00u kan bestellen met de volgende dag bezorging had ik die avond nog wat extra tijd om te blijven vergelijken.
Bemmel en Kroon bleef de goedkoopste en de productkeuze bleef voor mij onveranderd.
Aangezien het ondertussen al 21.55u was geworden snel de koelkast besteld via de duidelijke website.
Een Ideal betaling was snel geregeld en ik kreeg al prompt de bevestigingsmails over de bestelling en de levering.
De volgende ochtend gelijk weer netjes een email met bezorginformatie over het tijdsvak, daarnaast een link om de bezorger te kunnen traceren en in de middag een sms dat de bezorger er in 37minuten zou zijn.
Koelkast is keurig geleverd en de oude is mee retour genomen.

Bemmel en Kroon, bedankt ;-) Er staat weer een mooie nieuwe koelkast te draaien

Josh

Nadia 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima winkel

We hebben een wasmachine gekocht bij deze winkel via de site en die werd de volgende dag gelijk bezorgd. De site is duidelijk waardoor het allemaal zo geregeld was.

Eijnden 13-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Omdat deze met heel veel producten ver onder de prijs liggen met een goede service en bezorgen de volgende dag.

Nico 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima service, bestelling geplaatst via de website.

Goede overzichtelijke keurige site.
Uiteindelijk geleverd gekregen wat er besteld is, correct en netjes op de afgesproken tijd.

Maurice 13-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Grote voorraad, goeie service

Per ongeluk ontdekte ik deze winkel in Cruiquius. Ik was op zoek naar een wasmachine en zag dat zij een grote sortering hadden. Door de assistentie van de winkelmedewerker kon ik een goede keus maken.
De bezorging werd een dag van te voren aangekondigd en op de dag zelf werd ik door de bezorgers geïnformeerd over het precieze tijdstip.

DaGi 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima service!!

Toevallig ben ik op de site van Bemmel&kroon terecht gekomen door op zoek te gaan naar een nieuwe afzuigkap.Ik vond daar de beste prijs voor wat ik wilde kopen. Ik bestelde en was aangenaam verrast door de vlotheid en het professionalism waarmee ze mij bediende. Van begin tot aankomst van mijn product kon ik alles volgen. Alles proper en netjes op tijd. Dikke duim bedankt ! Bemmel&Kroon

Bosch, Siemens 13-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb op internet gezocht alles wat ik nodig had (vaatwasser, wasmachine, fornuis) en het was lang zoeken. Ik ben uiteindelijk bij kieskeurig.nl terecht gekomen en daar heb ik alles gevonden voor een ongelofelijk lage prijs! Toevallig was het bij dezelfde winkel wat alles voor het beste prijs beschikbaar was, het kon gratis bezorgd worden naar Zuid-Limburg, en om meer informatie te krijgen over alles wat ik ging kopen was er een aardige meneer die alles rustig met veel geduld heeft uitgelegd. Ik heb de grootste waarderen voor zijn hulp, voor zijn tijd, voor zijn attentie, en voor zijn goed advies!

GvdW 13-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Onze vaatwasser begaf het plotseling, om acht uur die avond besteld en de volgende morgen al in huis! Prima service.

Robert 13-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering! ?? ??

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Warmtepompdroger in de avond besteld en de volgende dag al bezorgd.

Joey 13-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering & goede prijs kwaliteit

Gewoon snel geleverd (binnen 2 dagen), netjes via Dynalogic waardoor ik mijn bestelling kon volgen en het product is uitstekend voor de prijs die ik betaald heb.

N. Ninos 13-10-2017 Via de website gekocht

Fantastische service keurig netjes.

Ik was huiverig om iets online te kopen. Maar toch geprobeerd en wat een goed plan. Nadat ik via internet de wasdroger had gekocht, had ik nog vragen. Ik kreeg direct antwoord fantastisch. Mijn huivering om online iets te kopen, is door dit bedrijf helemaal weggenomen. Ik ben super blij en wil dit graag delen.