Deze score is berekend op basis van 3185 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tygo02 08-01-2014 Via de website gekocht

Het is makkelijk iets online te bestellen en te betalen.

Het product wordt keurig thuisgebracht. Je krijgt eerst een mail over de te verwachten bezorgingstijd en op de dag zelf een kwartier van te voren nog een telefoontje. Het product wordt uitgepakt binnengebracht en het oude product wordt weer meegenomen. Je hebt er zelf geen rommel van. De bezorgers waren ook erg vriendelijk.

Het assortiment is groot.

De goedkoopste prijs en een goede levering.

Tot nu toe vindt ik alles goed.

jabbie 08-01-2014 Via de website gekocht

online bestellen

keurig 20 min voor aflevering gebeld en op afgesproken tijd geleverd.

grote keuze en tevens de goedkoopste in mijn geval (siemens wasmachine en droger)

heb alleen positieve ervaring met dit bedrijf.

prijsstelling oke afspraken oke levering oke echt niets op aan te merken

michelfuncke 08-01-2014 Via de website gekocht

gewoon via de site je product keuze maken en alles op voorraad uit eigen magazijn

keurig volgens afspraak geleverd en ook de datum en bezorg tijden via de mail ontvangen .ook kreeg ik nog een half uur van te voren een telefoontje dat ze er met 30 minuten waren

zeer ruime keus en de aller nieuwste modellen gewoon op voorraad

zeker een aanrader gezien de keuze ,service ,en prijs

zeer goede service producten gewoon op voorraad bij de miele service winkel zat er een wachttijd van 14 dagen op keurig volgens planning nette bezorgers die ook de oude machine gelijk afvoeren en de nieuwe machine plaatsen en aansluiten netjes de verpakking ook meenemen en keurig volgens afspraak kortom een super winkel en kom er zeker vaker bemmel en kroon bedankt voor de service

Reisgraag 08-01-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

6,5

we konden rustig rond kijken en niet dat er gelijk verkopers op je afspringen

zoals afgesproken werd ik ruim van te voren gebeld dat ze er aan kwamen

we hadden wat meer merken koffie machines verwacht

men gaat goed met klanten om en proberen je niets extra aan te smeren

ruim opgezette winkel vriendelijk personeel, je gaat met een goed gevoel weg

Wasboy 08-01-2014 Via de website gekocht

Artikel gevonden via kieskeurig.nl. Bestellen en betalen is zeer gemakkelijk. De aankoopbevestiging en zeer snelle levering is geweldig.

Apparaat is gratis geinstalleerd en op de goede plaats gezet.

Zeer concurrerende prijs!

Ik ken deze winkel al jaren. Bemmel en Kroon staat en stond in Den Haag bekend als degelijk en betrouwbaar. Hier kun je gerust iets kopen

Niet alleen de (web)winkel voldoet ruimschoot aan de verwachtingen, ook de firma Fiege verdient een compliment. De wasdroger is keurig op tijd bezorgd door twee nette en zeer vriendelijke en behulpzame heren. De wasdroger was binnen een mum van tijd vakkundig geinstalleerd.

DMLee 08-01-2014 Via de website gekocht

Heerlijk thuis bestellen zonder dat je de deur uit moet. De website is overzichtelijk en artikelen zijn makkelijk te vinden.

Goede service, ze waren zelfs iets te vroeg dus had ik de rest van de dag voor mijzelf.

Groot assortiment.

Goede webwinkel en vriendelijke bezorgers.

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Vriendelijk en snel.

Brinks78 08-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Ook de zoekfunctie voor wasmachines was erg compleet.

De machine die we hadden besteld was niet meer leverbaar. Zonder meerkosten kregen we het opvolgende model geleverd.

Zeer ruime sortering. Wij wilden per se een Siemens vanwege onze goede ervaringen in de aftersales bij andere apparaten. Bemmel en Kroon kon het hele gamma van Siemens leveren.

Snelle afhandeling en en zeer nette aflevering. Het apparaat werd aangesloten en getest. De afleveraars wisten waar ze het over hadden.

Een prettige website en een snelle afhandeling. De afleveraars waren kundig en netjes. Ik zou Bemmel en Kroon aanraden bij mijn vrienden en kennissen.

DutchJay 08-01-2014 Via de website gekocht

De online site van Bemmel en Kroon is zeer makkelijk te gebruiken. Ik vond het niet lastig om mijn gezochte product te vinden. De prijzen zijn concurrent, en betaling was makkelijk.

Service kan niet beter! Mijn email vragen waren met spoed beantwoord. Levering en installatie van mijn ingebouwd koel- vrieskast was in een eerste klas manier uitgevoerd. De technicus van AJTec (de installatiebedrijf voor Bemmel en Kroon)was zeer vriendelijk en professioneel.

Goed keus van producten en voor een goede, concurrerende prijs.

Eerste klas dienst zonder een eerste klas prijs. Mijn ervaring met Bemmel en Kroon was uitstekend. Wanneer ik andere keuken producten nodig heb, dan ga ik, zonder twijfel, naar Bemmel en Kroon terug.

dvdpavert 07-01-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Na de winkel ingelopen te zijn zochten we een nieuwe koelkast/ vriescombi. Alles staat duidelijk en overzichtelijk in de winkel. Nadat we het bewuste product hadden gevonden kwam er na 5 min de verkoper aan. Heel vriendelijk werden wij geholpen en product was op voorraad. Direct naar de balie om gegevens door te geven.

De service in de winkel was super, verkoper vermelde ook nog eens dat er 50,- vd prijs af ging. En bij bosch aankoop was er al 100,- beloofd. Dus meevaller. De koelkast werd ook nog eens gratis geleverd. Wat een win win situatie. 2 beleefde heren kwamen de koelkast brengen keurig volgens afspraak. Ook kregen we zaterdag email hoe laat ze zouden komen op maandag. Top geregeld!

Diversiteit genoeg aanwezig. Wij gingen voor aanbieding van bosch naar aanleiding van krantje winkel die geldig was t/m 31 dec.

De netheidheid vd winkel, vriendelijkheid vd verkoper, snelle en kosteloze levering hebben wij als prettig ervaren.

Markkieh 07-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zeer goed geholpen in de winkel te Cruquius. Professioneel. Zaterdag keuze gemaakt, wasmachine en droger, dinsdag geleverd. Prima op tijd. Je krijgt ook nog een half uur voor aflevering een belletje. Netjes en vakkundig geplaatst!

We hadden eerst vooronderzoek gedaan op internet. We hadden een voorkeuze gemaakt en verwachtten niet dat we deze zouden aantreffen in de winkel en dat ze zo'n groot aanbod zouden hebben. Uiteindelijk is de keuze op een ander merk geworden.

Goede service, afspraken worden nagekomen, zelfs de aflevertijd! Ook waren de machines scherp geprijsd.

Professioneel en niet opdringerig. Super winkel. Je voelt je een gewaardeerde klant.

Jan Nrg 07-01-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Goede informatie over tijden van levering. Kopen via website gaat dus prima. In de winkel zelf is het een stuk minder. Onvriendelijk personeel en niet deskundig. Was in Zoeterwoude. Desbetreffende verkoper vond het onzin dat we een alarmsignaal op de koelvries wilden. Zijn kind zat immers nooit aan dat soort zaken vroeger. Tja.... eerst even vragen waarom je het zou willen had wel netjes geweest i.p.v. een vooroordeel hebben. De koelvries was namelijk niet voor onszelf ... Daarnaast niet echt veel parate kennis van de apparaten die ze verkopen. Dus via de webshop zelf kopen gaat een stuk beter.

K. van Noort 07-01-2014 Via de website gekocht

Goede website, heldere informatie over combinatie-ovens, prima!

Ze zijn zeer klantvriendelijk, luisteren goed naar je vraag en werken erg snel. De levering en plaatsing door de monteur was buiten kunst!

Meer dan voldoende keus in de webwinkel.

de Prijs en kwaliteit zijn zeker in balans.

De afstemming tussen (web)winkel en service bij levering/plaatsing vind ik uitstekend. Dat is voor mij erg plezierig

rwp83690 07-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

mooie winkel, duidelijke prijs aanduiding op de artikelen

netjes een mail op de voorgaande dag en gebeld30 minuten van te voren volgens afspraak.

heel veel modellen in verschillende prijsklasse, dus voor ele budget een artikel

goed volgens afspraak geleverd.

goede informatie in de winkel, en volgens afspraak afgehandeld, dat maak je wel eens anders mee.

ocoolwijk 07-01-2014 Via de website gekocht

Ik heb al heel wat apparatuur bij Bemmel gekocht. Ook bij deze aankoop weer waardering en een compliment voor de vriendelijke en vakkundige verkoop, de accurate bezorging en de verzorgde plaatsing van de apparatuur door het Bemmel en Kroon team.

zonneveld1954 07-01-2014 Via de website gekocht

Kijken via internet en als je vragen hebt krijg je keurig via telefoon antwoord

Vriendelijke medewerkers en ook op 3 hoog zonder lift wordt alles netjes bezorgd

Koelkast, wasdroogcombinatie en gasplaat gekocht en er is keuze uit vele merken

Vooral door de persoonlijke service

Super vriendelijke mensen en goede service

hula 06-01-2014 Via de website gekocht

De beoordeling zegt al voldoende

gratis aansluitservice, Perfect!

Wat we zochten was in zeer ruime mate aanwezig.

We kochten 30 jaar geleden al in de winkel. De service is op de website
absoluut gelijk gebleven.

gelet op de beoordeling we zijn op alle punten 100% tevreden.

normaarp 06-01-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Alles goed geregeld.

Ik ben tevreden met de service. Vanaf het bestelling tot het bezorging en montage.

edward16 06-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Zowel in de webshop als in de fysieke winkel (Cruquius) een uitgebreid assortiment.

Erg prettig om in de fysieke winkel een goed overzicht te hebben van de online producten, en met dezelfde prijs als online.

mirjam365 06-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

De wasautomaat die wij voor ogen hadden bleek helaas niet meer leverbaar te zijn. Er werd een vergelijkbaar, maar duurder alternatief gevonden, waarbij Bemmel & Kroon een zeer klantvriendelijke oplossing voor het prijsverschil heeft voorgesteld. Van dat aanbod hebben wij graag gebruik gemaakt.
Vlotte levering, waarbij vooraf een mailtje werd gestuurd met een tijdsblok waarbinnen de machine inderdaad werd afgeleverd door twee attente heren.

Hierboven alle punten al gemotiveerd.

TheRobster1978 06-01-2014 Via de website gekocht

Via de telefoon zeer snel en makkelijk te bestellen.

Klantvriendelijk te woord gestaan (telefonisch) en meteen mogelijk om het te bestellen.

Veel keus uit goede koelkasten (waar ik naar keek)

In Nederland was dit de laatste plek waar de koelkast nog aanwezig was EN op dinsdag (voor Kerst) besteld en vrijdag geleverd kon worden. Bij alle andere winkels moesten we een heel weekend zonder koelkast uit zien te zitten. Super dat het op zo een korte termijn geregeld kon worden. En ook nog eens tegen de (gedeelde) scherpste prijs.

liekje12 05-01-2014 Via de website gekocht

op internet iets gezien even gebeld met de winkel voor aanvullende info echt perfect geholpen

volgende dag in huis veel internet sites zeggen dat maar heb er drie geprobeerd en bij allemaal levertijd 2 a 3 weken terwijl ze zeggen 24 uur en allemaal dezelfde vaatwasser . bij bemmel en kroon echt binnen 24 uur top

ze hadden wat ik zocht t merk en type niet verder gezocht

super service en nette bezorgers

super service aan de telefoon en super snel geleverd ben een blij mens met mijn vaatwasser en hij wast prima schoon en is lekker stil

Goeijke 04-01-2014 Via de website gekocht

Gercaro 04-01-2014 Via de website gekocht

De bestelling opmaken ging heel simpel. Het is super snel bezorgd en dit was ook heel goed. Het product was meer dan goed. Nieuwe versie en toch voor dezelfde prijs als de ouderen. Wat jammer was is dat we in de mail niet goed hadden gezien dat de oude wasmachine leeggemaakt en ontkoppeld moest worden. Dus is de oude machine niet meegenomen. Mogelijk vetgedrukt in de mail zetten? Verder dik tevreden!

bwichers 04-01-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

via webwinkel en ook via fysieke winkel even gemakkelijk door goede informatie

in één woord: uitstekend

zeer ruim assortiment

niets dan goeds

highroom 03-01-2014 Via de website gekocht

Laagste prijsgarantie, dus je hoeft niet verder te zoeken.

Snelle en prima levering, incl. gratis bezorging en gratis aansluiten van de apparatuur.

Ze leveren alles.

Prima bedrijf.

Ik vind alles prima aan deze winkel. Ik heb wel vaker hier gekocht.

markvanrosmalen 03-01-2014 Via de website gekocht

in 2 minuten wasmachine telefonisch besteld na uitzoeken via Kieskeurig

Levering binnen 24 u. Avond tevoren e-mailtje met verwacht aflevertijdstip en 30 min vantevoren telefoontje van chauffeur. 2 Jongens brachten WA naar 2e etage en namen oude mee zonder extra kosten (bij veel anderen betaal je daarvoor 15,- extra!).

ARhijn 03-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Website overzichtelijk. Producten snel te vinden.

Uitstekende service, zowel pre-sales als after-sales.

Ruim assortiment met concurrerende prijzen.

Prima winkel.

Prima winkel. Ruim assortiment. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Snelle en kosteloze bezorging. Zowel per mail als telefonisch helderheid gegeven over tijdstip van bestelling. Als extra service werd de te vervangen (en nogal zware) koel/vriescombinatie gratis mee teruggenomen.

RoyJ 03-01-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle service tegen de laagste prijs ! Prijs incl. bezorgkosten en installatie en oude apparaat wordt meegenomen.

Henri van Lienden 03-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, naast de A4, bij Leidschendam

Toch nog even een stukje met de auto!

Plezierige en correcte afhandeling tijdens ons bezoek aan de showroom! Wij verlieten het pand met een prettig gevoel.......zo van: hier komen we terug als we soortgelijke
zaken nogeens nodig hebben!
De aflevering vond plaats "zoals afgesproken!", goed op tijd en correct.

Zeer uitgebreid; alhoewel wij nogal specifieke eisen hadden, werden er toch goede oplossingen geboden.

Prima prijsniveau, prettige behandeling, goede service.

YWeber 03-01-2014 Via de website gekocht

De snelheid waar mee alles ging.M.n als het om een wasmachine gaat is het fijn dat het snel geregeld wordt.

De jongens die het kwamen bezorgen waren top.Alles ging even vlot en kostte geen enkele moeite.Op zulke werknemers kan ieder bedrijf trots zijn.

ruim voldoende

aan een ieder die iets zoekt in deze strekking.

Sdemuynck 03-01-2014 Via de website gekocht

Nette site duidelijke afronding.
Je word goed op de hoogte gehouden wat de status is van uw order en wanneer deze geleverd word.

Groot assortiment.

Goede service en afronding.

K. Bel 02-01-2014 Via de website gekocht

Goede site, duidelijke keuze mogelijkheden, veel gratis service, laagste prijs voor het apparaat en heel correcte terugkoppel informatie. De dag en tijdstip van levering werd ook erg goed gecommuniceerd. En de twee medewerkers zijn representatief en deskundig.

jaapeden 02-01-2014 In de winkel gekocht
cruquis

Prima geholpen in winkel

Keurig op tijd geleverd en geplaatst ,zonder kosten.

Wat we zochten hadden ze.

Niet zo massaal ,je bent meer klant

mpasmits 02-01-2014 Via de website gekocht

een zeer overzichtelijke site, makkelijk om je keus te vinden en duidelijke uitleg over het produkt
met revieuws om zeker te worden van je keuze

nadat we onze bestelling hadden geplaatst, kwam de bevestiging waarop een ander serie nummer bleek te staan.
het bleek dat onze keuze niet meer leverbaar was,dit produkt was een duurdere maar werd voor dezelfde prijs geleverd

Er is in een duidelijke overzicht een zeer ruime keuze te kiezen

Prima bevallen en zeker aan te raden, de levering was goed en het verpakkingsmateriaal werd mee terug genomen, ons produkt werd ook binnen geplaatst

het was voor ons de eerste keer dat we zo`n aankoop online hebben gedaan en door de goede service en correcte afhandeling is het ons goed bevallen

Annettevanbijnen 02-01-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, dorpsstraat

Uitermate goed en netjes geholpen in de winkel.
Ook het leveren was uitstekend.

Zeer veel keuze.

Uitstekende winkel met echte vakmannen.

ferrykw 02-01-2014 Via de website gekocht

zeer gebruiksvriendelijke site, prijs in vergelijk meet andere aanbieders veel lager. snelle levering,met uitstekende service

James_4 02-01-2014 Via de website gekocht

De avond voor levering kreeg ik een mailtje met het timeframe waarin het geleverd zou worden (een frame van 2 uur), en een half uur voor levering werd ik gebeld om te vragen of het mij uitkwam als ze over een half uur het product kwamen leveren. Dat vond ik erg aangenaam.
Verder kwamen ze het product (een wasdroger) helemaal boven brengen (3e verdieping), wat ik ook prettig vond, aangezien ik geen lift in mijn gebouw heb.

Zie boven: bijzonder comfortabele levering: duidelijk en specifiek gecommuniceerd, product naar boven gebracht, en de levering was ook binnen 2 werkdagen na bestelling.

Ik zocht maar naar 1 specifiek product, dus ik kan niet oordelen over de compleetheid van het assortiment, maar het product (droger) is zeer goed en de prijs was concurrerend (1 v/d top 4 laagste prijzen op internet). Ze onderscheiden zich van de andere lage-prijs-aanbieders door betere leveringsvoorwaarden.

Bijzonder comfortabele levering.

Zoals ik al zei: veel betere levering dan ik van andere webshops gewend ben.

jansm102 02-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Duidelijke, toegankelijke website.

Onverwacht groot assortiment.

Opnieuw goede ervaring met advies aankoop, levering en nazorg (bij eerdere aanschaf van een keuken).

Gewoon goede service zonder verdere poespas.

marjabu 02-01-2014 Via de website gekocht

Het was gemakkelijk een keuze te maken en te vergelijken.

Heel correct en snel geholpen.

Wat ik zocht, was aanwezig.

Ik ben snel en correct geholpen, ik weet niet hoe het gaat als er iets fout gaat, maar het was een eerste keer prima!

Het was de eerste keer dat ik op deze site terechtkwam. Ik zocht een wasmachine die direct én correct geleverd kon worden. Ik ben zeer zeker niet teleurgesteld!

Frank kroes 01-01-2014 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard

Niet via de site maar rechtstreeks in de winkel gekocht op de Rijneke boulevard.

Zijn prima geholpen alles zeer professioneel en duidelijk.

Nog nooit zoveel in 1 winkel tegelijk kunnen zien geweldig!!!

Mensen kijk niet verder gewoon zaken doen bij Bemmel& Kroon

Geen min punten kunnen ontdekken tot een volgende keer.

ahulst 01-01-2014 In de winkel gekocht

Winkel waar je na selectie op internet het materieel nog eens van dichtbij kan bekijken en je door een vakkundig adviseur laten adviseren.

Apparaten worden thuisbezorgd en aangesloten. Het naken en naleven van de afspraken werkt prima. Oude apparatuur wordt zonder meerkosten mee retour genomen.

Showroom is goed voorzien om een keuze te kunnen maken.

Zie mijn review teksten hierboven,

Zie mijn reviewteksten hierboven

klerkos 01-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag,Zoetermeer

Je word hier prima geholpen.Niets word opgedrongen.Als er vragen waren stond er direct iemand klaar.Een winkel waar je nog normaal behandeld word,waar wij weer terug komen.

hampoppe 01-01-2014 Via de website gekocht

Gemakelijk te bestellen.

Werd van te voren netjes gebeld op het afgesproken tijdstip. Wasdroger werd netjes uit de verpakking gehaald en op de juist plek neergezet. Verpakking werd meegenomen.

De eerste keer dat iets bij Bemmel en Kroon kocht.

Aankoop is probleemloos verlopen.

Bestelling en levering is gebeurt conform gemaakte afspraken.

Kuperus1972 01-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Nette verkopers, geen bla bla verhaal maar concrete informatie

Harmaas 01-01-2014 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van de bestelling, zowel administratief alsook de levering. Prima georganiseerd. Bemmel & Kroon voldoet aan alles, wat op de site wordt beloofd. We kopen vaker via internet, maar B & K is voor ons tot nog toe de beste internetwinkel geweest. Kunnen deze webwinkel aan iedereen aanbevelen.

H. Evers 01-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Product in winkel gekocht

Behulpzaam en klantvriendelijk personeel

Ruim assortiment, goede uitleg

Na eerdere goede ervaring weer aankoop gedaan bij B&K, dus ook aanrader voor anderen

Tot op heden goede ervaringen, dus geen verbeterpunten te vermelden.

wyonhaleber 31-12-2013 Via de website gekocht

Alles gaat bijna vanzelf. De afspraakdatum zie je gelijk en kan je ook veranderen, er wordt netjes een kwartier van tevoren gebeld.

Extra service was inbegrepen. Mobiel pinnen bij de levering was mogelijk.
Besteld zonder aanbetaling.

Genoeg keuze, maar het gekozen product was ook het goedkoopste van kieskeurig met 50euro extra korting.

Ik zou de volgende keer zeker weer iets bestellen bij Bemmel&Kroon, omdat alles perfect was verlopen.

Ik heb geen minpunt kunnen ontdekken. De prijs was goed, de service was prima, de levering vroeg in de ochtend zodat je niet lang hoeft te wachten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Giertje 31-12-2013 Via de website gekocht

Goede uitleg en informatie van product

snelle levering en keurig op tijd

Veel keus en verschillende merken veel op voorraad of snel te leveren

het is fijn je hebt veel invloed op de lever datum en tijd. Je ziet waar en hoe laat de levering bij je thuis bezorgt gaat worden.
Krijgt vooraf nog een belletje dat ze er bijna zijn.

Fijne site met veel keus en snelle levering waarop ik veel keus had met de lever datum. Prima service

roenje 31-12-2013 Via de website gekocht

Gratis bezorging.

Netjes aangesloten

Meeste is uit voorraad leverbaar.

Koop sinds 8 jaar al mijn witgoed bij Bemmel en Kroon.
Bevalt uitstekend,meestal ook de goedkoopste.

Altijd goede service. Bezorging belt 15 minuten van te voren .

Bob lejeune 31-12-2013 Via de website gekocht

Twee nette bezorgers die ooknog eens m'n droger plaatsten en aansloten.
Goede uitleg, en niet weg voor alles naar behoren werkte.
Kan menig zaak nog iets van leren...

Ben erg tevreden, goede service, vriendelijke bezorgers ook de reactie snelheidvm.b.t. vragen is naar alle tevredenheid. Zou deze zaak aanbevelen. Ga zo door.