Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ilonaJ 26-05-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ontzettend snelle levering!!
Op vrijdag gekocht en op maandag ochtend geleverd. Dezelfde dag kreeg ik een mailtje ter bevestiging van mijn bestelde product en geschatte tijdsvlak waarop men zou leveren. Een half uur voordat hij geleverd werd kreeg ik een telefoontje dat ze eraan kwamen.

Fijne service. Er werd kosteloos op 3 hoog zonder lift geleverd. In tegenstelling tot veel andere bedrijven waar je soms tot E20 moet betalen om hem op drie hoog te krijgen.

Ik woon vlakbij een bemmel en kroon vestiging dus besloot ik nadat ik de site had bekeken toch even langs te gaan om het product te bekijken.
In de winkel werd ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Zowel op de site als in de winkel is een groot assortiment beschikbaar.

Ik zou deze winkel zeker aan iemand anders aanbevelen.
De ervaring die ik heb is positief. Snelle levering, goede service en niet te vergeten zijn ze zeer scherp geprijsd.

Goede snelle service en ook nog eens heel erg scherp geprijsde producten.

DennisKK 25-05-2014 Via de website gekocht

Voor 16:00 besteld, de volgende dag geleverd is prima, maar bij sommige concurrenten is dat tijdstip 22:00. En bij vervanging van een defecte koelkast kan dat een dag schelen. Jammer dat er een toeslag wordt gerekend voor creditcard betaling, maar dat doen de meeste aanbieders ook.

Gratis extra service: aansluiten en verpakkingsmateriaal wordt meegenomen.
Zoals gebruikelijk weet je het tijdvenster van leveren. Een half uur vantevoren een telefoontje van de chauffeur. Top!

Prijs en service = top.

Bemmel en Kroon onderscheidt zich van andere aanbieders door een betere service te verlenen.

H-Wijbrand 25-05-2014 Via de website gekocht

Website kan betere informatie bieden die het verschil tussen verschillende modellen duidelijker maakt. Ik vond die info wel op de website van de fabrikant.

Tijdsindicatie was op orde, het half uurtje voor de bezorging bellen gaf vertrouwen. De vanzelfsprekende manier waarop de wasmachine zonder verpakkingsrommel naar 3 hoog werd gebracht en zonder vragen gebruiksklaar werd gemaakt en professioneel werd aangesloten, was erg prettig. Nette jongens, oude machine werd geruisloos afgevoerd.

Scherp geprijsd.

Erg tevreden. Ook pinnen bij aflevering geeft vertrouwen, al vraag ik me af waarom men daar een prijskaartje aan hangt.

Erg tevreden over korte levertijd en wijze van bezorging.

Kelinci 24-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

afspraak nagekomen en op tijd met aflevering, goed vakkundige monteur.

alle apparaten voor mijn inbouw keuken vervangen.

Vriendelijke verkoper met goed uitleg

Jocarol31 24-05-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

KeesII 23-05-2014 Via de website gekocht

Machine echt op voorraad in tegenstelling tot die andere internetzaken!!

Vlotte afhandeling!

Specifieke vatwasser gezocht. verder niet dus geen specifiek oordeel

Apparaat echt op voorraad en binnen 24 uur thuis, vlotte afhandeling!

Echt op voorraad! in tegenstelling tot meerdere andere aanbieders die beweren het apparaat binnen 24 uur te kunnen leveren. Sommige zaken komen met een alternatief.... staan ze inmiddels ook om bekend (zie reviews) Gebeld: op voorraad: ja, wanneer wil je hem hebbe: morgen; geen probleem. ZO hoort het!

monfer 23-05-2014 Via de website gekocht

via internet besteld en thuis bezorgd op tijdstip dat mij uitkwam.

de droger moest naar de 3e verdieping maar dat was geen probleem.

ruime keuze

gewoon heel makkelijk

prima service

Plas001 23-05-2014 In de winkel gekocht

Winkel was makkelijk te bereiken en men kon gratis parkeren. Ook was er een concurrerende winkel in de buurt dus kon ik eenvoudig vergelijken.

De service was prima, zaterdagmiddag besteld, maandag werd ik gebeld door de monteur voor een afspraak wanneer er geleverd moest worden. Ik wilde hem z.s.m. hebben dus de volgende morgen werd hij geleverd en aangesloten. Prima werk.

In vergelijking met een ander vergelijkbaar bedrijf was het assortiment veel ruimer.

Ben zeer goed geholpen dus dit gun ik andere mensen ook.

Ik kan geen verbeterpunten aangeven.

Arjanwijn 23-05-2014 Via de website gekocht

Online bestellen en zelf een bezorgdag uitkiezen. Ideaal!

Toen ze de vaatwasser kwamen brengen, pakte ze het buiten eerst uit en deden de verpakking weer terug in de vrachtwagen. Keurig, kan niet anders zeggen.

Vaatwasser was gewoon op voorraad en zonder problemen leverbaar

De motivatie hierboven zegt genoeg om voor deze winkel te kiezen. Gewoon top!

A.Seegers 23-05-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude (nabij bekende bierbrouwer)

Website is goed vindbaar en duidelijk, veel variaties, product uiteindelijk in winkel gekocht, prijs wordt vergeleken met verschillende aanbieders, bestelprocedure is helder en snel, betaling bij aflevering.

Prima service, er wordt meegedacht.

Hoewel niet alles wat op de website wordt aangeboden in de winkel te bezichtigen is (kan ook niet) wordt wel gekeken naar de beste oplossing voor de klant.

Service, klantgericht en meedenken.

Uiteindelijk is het de persoonlijke beleving van de klant die de keuze maakt bij welke (web)winkel hij/zij iets koopt. Je kunt overal een koelkast of complete keuken kopen en door het internet is prijs/kwaliteit van het product goed te vergelijken. Maar service en aandacht krijg je niet overal. Bij dit filiaal geven ze de klant tijd om de juiste beslissing te nemen.

hvdbosch 22-05-2014 Via de website gekocht

Telefonisch besteld. Ging heel vlot

wij hebben een Bosch koelkast besteld bij Bemmel & Kroon/Cruquius. Hij zou op donderdag worden afgeleverd en zo stond dat ook op de bon. Als gevolg van mysterieuze omstandigheden was dat verschoven naar maandag. De koelkast stond dus niet in de auto. Dankzij de inspanningen van een medewerker is de koelkast toch nog op donderdag door een allervriendelijkste chauffeur bezorgd. Hulde voor de inzet en de service!!

Als gevolg van de ondervonden service zou ik dat zeker doen

Marco.Str 21-05-2014 Via de website gekocht

Binnen kwartiertje alles geregeld!!

In een woord grandioos, nette bezorgers en netjes half uur vooraf gebeld zoals afgesproken!!

Alle gangbare modellen tegen superscherpe prijzen!

Inmiddels is dit al de tweede aankoop bij deze winkel en in een woord een verademing!! Dit noem ik nou service met een grote "s"!!!

Perfecte website, goede prijstelling, grandioze service en vriendelijk en behulpzaam personeel!!

prazak 21-05-2014 In de winkel gekocht
Cruquius, N.H.

Vriendelijke ontvangst, goede technische informatie, snelle administratieve afhandeling

Veel meer keuze dan bij de ernaast liggende MediaMarkt

Goede ervaring bij aankoop, maar ook uistekende ervaring met firma Ajtek, die de installatie thuis verzorgde. Binnen enkele dagen snel geplaatst door twee jonge uiterst handige monteurs. Schoon en netjes gedaan, oude machine afgevoerd, alles opgeruimd.

Jim NL 20-05-2014 Via de website gekocht

Via de website de bestelling kunnen plaatsen.

Bij de mail dat de producten binnen waren zat netjes een link om een bezorgafspraak te maken. Wij hadden de volgende dag gekozen maar werden de volgende ochtend gebeld dat het niet geleverd kon worden omdat het installatiebedrijf niet zo snel kon. Vervolgens toch nog dezelfde week een afspraak kunen plannen.
Uiteindelijk is alles naar wens bezorgd en geïnstalleerd.

Via de site alle producten gevonden.

Zeker, goede prijs/kwaliteit.

Zie omschrijving bij service.

HP2 20-05-2014 Via de website gekocht

We wisten wat we wilden hebben (vaatwasser) en konden dat gewoon per telefoon bestellen. Niet naar een winkel moeten komen dus.

Snel geleverd, alleen jammer dat de installatie even een week duurde. (maar is nog wel snel)
En de oude werd meegenomen, hoefden we ook niets aan te doen.

Voor ons was dit helemaal prima, maar we wisten ook al precies wat we wilden hebben.

Prima service, betaling bij aflevering.

simtec 20-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website

Levering binnen 24 uur conform afspraak

Prima winkel die zijn afspraken nakomt

Zie bovenstaande info!

tandioka 20-05-2014 Via de website gekocht

bestelling was gemakkelijk

weet ik niet veel van, tot nu toe ok

ruime keuze....

prima

De machine was niet op voorraad, werd meteen doorgegeven, en enkele dagen later bezorgd. Heldere mails en van tevoren een telefoontje dat men er aan kwam.

Wedde 19-05-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

rosalinde32 19-05-2014 Via de website gekocht

Inbouw oven besteld,je kunt de aflever datum zelf kiezen..ze bellen een half uur voor dat ze bij je zijn....en komen dus hun afspraken na....Wij zijn zeer positief..

marjolijn1957 19-05-2014 Via de website gekocht

Wat hadnig zou zijn als je in een rubriek wat filters zou kunnen toepassen

Volgens mij een zeer ruim aanbod

Goede service. Afspraken worden na gekomen

De door mij uitgekozen vriezer had hier de laagste prijs. Wat mij daarnaast heel arg aansprak is dat je zelf een dag aan kan geven wanneer je je aankoop bezorgd wil krijgen. Verder wil ik graag aangaven dat de bezorgers, het waren er twee, uiterst vriendelijk en behulpzaam waren.

2cb 19-05-2014 In de winkel gekocht
qrucius

eckhardt 16-05-2014 Via de website gekocht

website was snel te vinden

service was perfect

goeie assortiment

goede behandeling door de verkoper.

telefonisch advies was goed, kon gelijk bestelling en heeft ons geld bespaard. service thuis was ook correct en de vervoerders waren correct en beleefd.

Vos1611 16-05-2014 Via de website gekocht

Heel vriendelijk te woord gestaan en het woord is ook nagekomen

Goede telefonische bereikbaarheid, snelle en perfecte levering. De levering zelf wordt goed gecoördineerd, je weet precies hoe alles ervoor staat, door de diverse mailtjes die ter bevestiging gezonden worden.

Jolanda van der Horst 16-05-2014 Via de website gekocht

bestellen vanuit je luie stoel op een goed overzichtelijke site

Vriendelijke chauffeurs/installateurs, aansluiten van de apparaten is geen probleem en ze nemen de oude apparaten gewoon mee

Estheruchtman 15-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk om bestelling te plaatsen

Ook bedrijf dat de vaatwasser installeerde gaf n goede snelle service

its me only me 15-05-2014 Via de website gekocht

soms ver naar beneden scrollen

erg snelle reactie

gevonden wat ik zocht voor een schappelijke prijs

niks op aan te merken

snelle reactie tijd, goede service, en hebben ze een product niet meer bieden ze voor de zelfde prijs de opvolger aan. donderdags 15 uur besteld en vrijdag dag 11 uur stond alles al op zijn plek. een aanrader deze winkel

pp100165 14-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Je hebt maar een paar muisklikken nodig om op de plaats van bestemming te komen

Telefonische contact gehad over levertijd van een vaatwasser werd mij mede gedeeld dat er voor dezelfde prijs en met meer opties het aller nieuwste model ook geleverd kon worden. Toppie

Ruime keuze uit verschillende modellen en merken

nemen de tijd voor je.

Na eerst op de website rond te hebben gekeken en na telefonische advies heb ik een vaatwasser besteld. Deze werd de volgende dag netjes bezorgd op de afgesproken tijd,werd zelfs een half uur van tevoren gebeld dat ze onderweg waren. 1 overzichtelijke website 2 vakkundig en duidelijk advies via telefoon 3 duidelijke bezorgtijden,wordt zelfs een half uur van te voren gebeld dat de bezorgers onderweg zijn 4 oud apparaat en verpakkingsmatriaal worden meegenomen 5 geen aanbetaling verplicht/kan bij bezorger pinnen

100adst 14-05-2014 Via de website gekocht

Snel geregeld

Groot assortiment

Prima bedrijf

rpjager 14-05-2014 Via de website gekocht

We werden persoonlijk op de hoogte gehouden van de levertijd.

Onze oude wasmachine was kapotgegaan en het gewenste nieuwe model was nergens op voorraad. Voor Bemmel en Kroon gekozen voor aankoop van een nieuwe wasmachine omdat zij op hun website de kortste levertijd aangaven en de prijzen verder overal nagenoeg gelijk waren. Door de afd. verkoop van Bemmel en Kroon werden we telefonisch geïnformeerd toen het product bij hen werd afgeleverd en werd meteen een afleverafspraak ingepland voor de volgende dag. Uiteindelijk hebben ze nog sneller geleverd dan de website aangaf.

Zustertje 14-05-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prettig om vooraf onderzoek te doen en alle informatie op internet te kunnen vinden alvorens naar de winkel te gaan

Service was super. Of je nu wel of niet tot aankoop over ging.

Zeer zeker!

Prima uitleg, service en begeleiding of je nu wel/ niet tot koop over gaat. Verkoper liet duidelijk blijken dat service hoog in het vaandel te hebben staan. Uiteraard draait het om de verkoop maar dit was niet merkbaar. Ook de service na levering was uitstekend toen we met een aantal onduidelijkheden zaten

hugo67 14-05-2014 Via de website gekocht

Correcte bezorging. bezorging binnen 2 werkdagen, mailtje met datum en tijdsindicatie, telefoontje 1/2 uur van tevoren dat de chauffeur eraan zou komen.

Ingrid53 14-05-2014 Via de website gekocht

Prima webwinkel.

Prima levering, voor en tijdens de levering weet je exact waar je aan toe bent. Via "track en Trace" kan je precies zien waar de chauffeur is en hoe laat ze bij jou afleveren.

Gewoon een hele goede webwinkel Doen wat ze beloven.

edenien 13-05-2014 Via de website gekocht

Goed op de hoogte gehouden van sratus bestelling. Bezorging kon op korte termijn en stipt volgens afspraak. Eenvoudig digitaal te volgen wanneer de bezorgers komen. Keurig afgeverd, naar zolder gebracht en uitgepakt. Alles efficient en vriendelijk uitgevoerd.

Ruime keuze in merken en modellen tegen scherpe prijs

Scherp geprijsd en bestelling keurig en snel verwerkt/uitgevoerd.

Bestelling snel en goed verwerkt en uitgevoerd. Via e-mail goed op de hoogte gehouden van status bestelling en bezorging. Alles snel, vriendelijk en efficient

L.E.E. Krijt-Rob 13-05-2014 In de winkel gekocht
Leidschendam-Voorburg

Showroom in de buurt en informatie via website ook voor handen.

Een bijzonder vriendelijk meedenkende verkoper. Ook de hele afhandeling verder t.a.v. de installatie was bijzonder goed geregeld.

rplhlb 12-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Op de website gezien welke modellen er te bezichtigen waren in de winkel en ter plekke meer dar praktische en deskundige informatie ontvangen

Verkoop en levering (incluis de gehanteerde procedure) zijn voorzien van goede informatie en werkwijze.

Meer dan genoeg keuze en mogelijkheden.

Zeer prettig geholpen van aankoop tot levering (en meenemen van oude apparaat hoorde bij de service!)

Wij waren zeer te spreken over de prettige manier waarop we in de winkel geholpen zijn bij de keuze van een nieuw en groot fornuis. Deskundig, vriendelijk en ter zake. De levering verliep vlot en zeer stipt. Apparaat geplaatst, tips voor aansluiten en oude apparaat werd als service afgevoerd.

Herost 09-05-2014 Via de website gekocht

1 telefoontje alles geregeld

De droger welke ik zocht was vervangen door een nieuw type maar wel veel duurder. Kreeg hem wel voor de prijs van het oudere type.

Ruime keuze

Goed telefonisch advies, bezorging goed in te plannen en half uur vooraf nog een berichtje dat er hij geleverd wordt.

Galantina 09-05-2014 Via de website gekocht

Altijd al goede ervaringen met Bemmel en Kroon. Even bellen, je weet zo of ze het het hebben of niet en wanneer het geleverd kan worden. De avond van tevoren weet je wanneer ze komen. Ideaal !

Afspraken altijd nagekomen.

Prima assortiment, wat ik zocht was er altijd.

Goede ervaringen geef je door, dus bij deze !

De vaatwasser is niet het eerste product wat ik bij B&K koop, altijd zijn ze hun afspraken goed nagekomen, leveren volgens belofte. En altijd goed geholpen met goede spullen. Prima zaak !

simentje 09-05-2014 Via de website gekocht

Online bestellen snelle reacties en dito levering.

Gewoon goed

Ruime keuze

Zeker gezien onze ervaring

Kabelventje 09-05-2014 Via de website gekocht

Gehele proces van uitkiezen tot betaling verliep zeer soepel.

Geselecteerd type was niet meer leverbaar. Opvolgend (duurder) type geleverd voor dezelfde prijs.

Van bestelling tot levering is alles zeer prettig duidelijk verlopen

Na bestelling werd er steeds duidelijk gecommuniceerd m.b.t. lever tijdstip en lever bijzonderheden. Ook het volgen van de bestelling werd positief ervaren. Geen extra kosten voor plaatsen en op derde verdieping brengen van het apparaat. Kortom als ik weer iets nodig heb , kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon.

jbbikkel 09-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel online besteld

Uitstekende service. Koelkast werd gratis geinstalleerd. De monteur heeft ruim 2 uur de tijd genomen om de koelkast netjes in te bouwen. Zelfs nog wat extra dingetjes gedaan.

Hans Schoorl 08-05-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles staat keurig opgesteld en is goed te overzien.

Duidelijke uitleg over kwaliteit prijsverhouding. Veel kennis in huis.

Als er al niet bij staat wordt het besteld.

Zie boven

Goede en snelle service (levertijd)

GerritJacob 08-05-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel met heel veel keus, goede bereikbaarheid en gratis parkeergelegenheid. Goed en vriendelijk advies van de verkoper. Snelle levering, tot nu toe de indruk dat ze doen wat ze beloven. Uitstekende en vakkundige montage door monteur D- van de firma Ajtec, het installatiebedrijf dat dit doet voor Bemmel&Kroon. De vaatwasser draait als een zonnetje.

goreme 08-05-2014 Via de website gekocht

Positief: Bestelling ging zoals altijd gewoon via iDEAL. Volgende ochtend bevestiging gehad maar dat de wasmachine die ik besteld had niet in voorraad was. Hierdoor kreeg ik een nieuwere model geleverd wat wel een super service is. Levering volgen was ook handig en de jongens die de machine kwamen brengen hebben keurig de machine naar de zolder gebracht en opgestart (Bemmel en Kroon vraag hier geen extra kosten voor). Oude machine meegenomen incl kartonnen etc. Zeer tevreden klant zoals u het kan begrijpen :)

Erikmar 07-05-2014 Via de website gekocht

Ze brachten de afwasmachine zelfs boven.

Oude A 07-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig om bestelling te plaatsen

Snelle levering, handige en vriendelijke kerels. Binnen kwartiertje was wasmachine op de zolder geïnstalleerd en de oude afgevoerd, super!

Goede service!

Uitstekende service, prettige kerels!

Paard18 07-05-2014 Via de website gekocht

Snel per computer besteld en duidelijke bevestiging prima verzorgd!

Keurige bezorgers netjes aangesloten perfecte service

Ik zou zeker deze winkel bij vrienden en familie aan bevelen

Kan alleen maar zeggen netjes afgehandeld en prima service!!

Tilma 07-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk bestel procedure.
Snelle en makkelijke betaling via iDEAL betaling.

Zaterdag om 20.26 besteld, vaatwasser Dinsdag om 11.00 uur ontvangen.

Vaatwasser voldoet aan wat in beschrijving
is omschreven. Goede Prijs kwaliteit verhouding. Goedkoopste op het internet.

Vroeger was er een reclame van “dat is snel lijkt Overtoom wel” maar een snellere en betere bezorging als Bemmel & Kroon spant op dit punt wel de Kroon.

Via E-mail zorgvuldig op de hoogte gesteld van de bezorging. Perfect, volgende bestelling gaat ook weer via internet bij Bemmel & Kroon.

antoin de vrind 07-05-2014 In de winkel gekocht
leidschendam

Op een zaterdag de machine gekocht. Binnen 30 min gereed.

Levering op tijd en goed op de hoogte gehouden wanneer men deze kwamen brengen.

Zeer ruime keus

Goed advies en prijs

zottekop 05-05-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Den Haag

Draad van de Miele wasmachine was te kort, ze waren te beroerd om het van mijn oude (zelfde merk)af te halen. Moest maar een monteur laten komen en dat zou mij 75 euro gaan kosten.

Ze hebben genoeg keus

Zeker niet, service is ontzettend slecht. Je betaald 40 euro aansluitkosten. Als ze dan zelf geen materiaal bij zich hebben dan moet je apart weer een monteur laten komen en dik voor betalen.

De service is echt een flop, BCC sluit alles gratis aan. Bij van Bemmel en Kroon betaal je er dik voor. En als het hun goed uitkomt betaal je meer dan het dubbele. Prutzaak waar ik nooit meer wat koop!

Jessievan 05-05-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer, dorpsstraat

We werden in de winkel in Zoetermeer goed geholpen, wij gaven aan waar de wasmachine aan moest voldoen en daarna kregen we de keuze uit verschillende modellen.
Er werd duidelijk uitgelegd waar het verschil in zat.

Op vrijdag in de middag de wasmachine uitgezocht.
Maandag begin van de middag geleverd. Alles werd op zijn plaats gezet en asngesloten. Ook werd gezegd dat de wasmachine eerst een keer moest draaien zonder wasgoed.

Veel keuze, maar met de uitleg van de verkoper erbij, geen koeilijke keuze.

Alles liep goed. Ook het feit dat alle informatie over de wasmachine en wasdroger al op de factuur stonden en dat ik die per email kreeg, was erg handig.