Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hvj 24-01-2015 Via de website gekocht

Zeer soepel en gebruiksvriendelijk.
Jammer dat electronisch vanuit België betalen (nog) niet mogelijk is.

Zeer goed geörganiseerd. Men verwittigd via email en een half uur voor levering belt koerier met melding van tijdstip van aankomst.

Voldoende variatie

Ik was aangenaam verrast en zal zeker deze webshop aanbevelen.

Zeer klantvriendelijk en zeer flexibel met keuzemogelijkheid tot levering de dag voor levering ZELFS op ZATERDAG.

mennovaneeden 24-01-2015 In de winkel gekocht
dorpstraat zoetermeer

hoeft niets te sjouwen

perfect

ruime keus in prijsvariatie

aanbeveler

Lifesites 24-01-2015 Via de website gekocht

Bestelproces is heel gemakkelijk. Bemmel en Kroon stond bovenaan met een voordeel van 100 euro tov de concurrent. Zeer gemakkelijk. Allen zou ik het op prijs stellen om ook met credit card te kunnen betalen.

Je wordt precies geïnformeerd hoe de bestelling verloopt. Je ontvangt direct een schatting van het tijdstip van levering, en op de leverdag zelf nog een nauwkeurige schatting van aflevering. Heel positief.

De service is uitstekend, en de prijs is zeer concurrerend voor hetzelfde product.

Gewoon een hele goede webwinkel.

martin noort 24-01-2015 Via de website gekocht

middels de mail een offerte opgevraagd. Binnen een uur reactie met een scherpe prijs

s'avonds besteld, volgende middag geleverd.

prima zakendoen met Bemmel en Kroon

Johnny Bastiaens 24-01-2015 Via de website gekocht

Alles gewoonweg perfect! Perfecte prijs en perfecte service!

lUrker55 24-01-2015 Via de website gekocht

Kreeg recenter model geleverd dan aanvankelijk besteld.Voor dezelfde scherpe prijs. Top!

Siemens vaatwasser besteld bij Bemmel & Kroon online. Was de scherpste prijs op internet. Dit bleek een niet meer leverbaar ouder type te zijn. Kreeg voor dezelfde (scherpe) prijs het nieuwste opvolgmodel geleverd! Prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Was volgende dag (op zaterdag) geleverd. Aanrader. BKI446408.

ritabarneveld 23-01-2015 Via de website gekocht

Online ons apparaat uitgezocht en even telefonisch contact mbt een paar vragen die we nog hadden en de bestelling geplaatst.

Prima service, nette en vooral accurate afhandeling van de bestelling.

verzending track en trace, met Dynalogic prima voor elkaar.

Voor wat wij zochten, een voldoende groot assortiment.

Wij hebben niets te klagen, dat geeft vertrouwen, dat mogen we dan ook wel uitdragen.

Een vlotte en professionele afhandeling van onze bestelling en een transparante communicatie, daar val je bij ons mee in de gratie.

binsjes 23-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Hulp indien gewenst, evenals deskundig advies

Zowel kiezen als aflevering perfect

Nergens zoveel vrijstaande koelkasten en keuze gezien als hier.

Veel klantgerichter dan zaken zoals bcc en mediamarkt en prijzen zelfs een fractie lager. Voor de doelgroep veel meer showmodellen en snel leverbaar

wendyheins 23-01-2015 Via de website gekocht

gemakkelijke website

prima service

hele snelle afhandeling van het gekochte product. Snelle verzending zeker voor herhaling vatbaar

D Riedijk 23-01-2015 Via de website gekocht

Om de korting uit de folder te krijgen moet je via de aanbieding op de voorpagina navigeren. Gewoon de wasmachine opzoeken is niet voldoende, daar zat de korting niet bij.

Van tevoren gebeld, binnen de doorgegeven tijd, wasmachine netjes geplaatst en de oude mee genomen.

De juiste wasmachine in de aanbieding toen onze oude het begaf.

Werkt prima

ordernr. BKI446068 Super aanbieding, wasmachine exact als onze oude (maar dan 10 jaar nieuwer en dus ook stiller) met korting en een gratis stofzuiger erbij. Precies op het moment dat onze oude AEG het begeven had

BettinavanDam 23-01-2015 Via de website gekocht

Ideaal, bestellen via internet, bezorgd op de dag die je wenst en betalen per pin.

Van A tot Z wordt je op de hoogte gehouden wanneer je pakket wordt bezorgd tot zelf 30 minuten van te voren wanneer de chauffeur er zullen zijn. Bereidheid chauffeurs voor het helpen met het pakket is top.

Ik zocht een combi oven/magnetron, veel keuze en helder overzicht m.b.t. technische gegevens.

Helemaal tevreden, zeer dienstverlenend ingesteld. Je hoeft geen dag te wachten maar krijgt de dag van bezorgen een mail waarin ze een tijdsbestek van 4 uur aangeven en half uurtje van te voren wordt je gebeld dat de chauffeur onder weg is en binnen een half uur staan ze op de stoep.

De service m.b.t. bestellen, bezorgen en per pin bij chauffeur betalen. Verademing m.b.t. veel andere bedrijven die bezorgen maar alleen de dag aan kunnen en waar je vervolgens een hele dag zit te wachten.

D257 23-01-2015 Via de website gekocht

ordernummer: CRQ440085 Ik had online een koelkast bij bemmel & kroon gevonden. Toen heb ik de dichtsbijzijnde winkel gebeld om hem te bestellen. Bestellen en betalen via ideal ging makkelijk. Ik vind het prettig dat ze zowel een online als een fysieke winkel hebben. Ze zijn makkelijk bereikbaar op gewoon lokaal nummer(dus geen 0900 o.i.d.) en je wordt vriendelijk te woord gestaan. Mijn bestelling had vertraging en daar hebben ze me netjes meteen over gebeld om te overleggen. Kortom, ik ben uiterst tevreden over deze winkel.

lepro4 23-01-2015 Via de website gekocht

perfecte afspraken, perfecte levering, concurerende prijs Wij zijn zeer tevreden, wij kopen hier nog.

Alexvaneck 23-01-2015 Via de website gekocht

Via internet snel en gemakkelijk besteld, na twee dagen al in huis

Bezorging door 2 vakbekwame jongemannen, alles netjes neergezet en verpakkingsmaterialen meegenomen

Vis internet zeer ruim assortiment

Prima service

Prima service, snel contact via email. En bij vragen ben ik netjes telefonisch te woord gestaan. De wasmachine is netjes en voor een scherpe prijs geleverd. We zijn er erg blij mee..!!! Ordernummer BKI445825

jhonsbeek 23-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Afgelopen dinsdag een nieuwe Miele WDA110 wasautomaat gekocht bij van Bemmel & Kroon. Nu ben ik een persoon die graag in het echt wil zien hoe het product eruit ziet wat wij willen gaan kopen. Maar helaas willen heel veel verkopers ook graag verkopen en krijg je niet eens de kans om op je gemak rond te kijken. Wij dus gaan kijken bij van Bemmel & Kroon, we hebben rusting kunnen rondkijken zonder dat een verkoper achter ons stond om te vragen wat we zochten of hij/zij ons kon helpen. Na een keuze te hebben gemaakt keken we rond om een verkoper te roepen……maar dat was niet nodig want ineens stond de verkoper er, precies op het goede moment. Wat een genot is het om daar je product te kopen. Maar dat is nog niet alles want de dag erna stond onze nieuwe wasautomaat al te draaien in ons huis. J.Honsbeek. ordernummer ZTW445902

G. Nijhuis 22-01-2015 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk.

bestelling kwam op de juiste dag en de aangegeven tijd.

wat ik zocht was goed te vinden, ruime keuze en voor een gunstige prijs.

mijn ervaring is goed.

Er is ruime keuze in producten en verschillende merken, snelle levering en zeer correcte bezorging, vriendelijke mensen.

maartenvdberg 22-01-2015 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service, nemen echt de tijd voor je. Hebben verstand van producten en geven je de tijd. Zijn niet opdringerig.

Vindt het een goede winkel, veel keus, goede service.. Een van de weinige winkels waar je nog goede service voor een goede prijs.

Sluisjes 22-01-2015 Via de website gekocht

Vooral de bezorgservice is perfect. Netjes een mail met de geschatte bezorgtijd en een half uur van tevoren een belletje dat ze er bijna zijn. Echt top!!!! Ter plekke hebben ze mijn wasmachine netjes boven gezet, oude meegenomen en ook al het verpakkingsmateriaal.

elinebon 22-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, snel de juiste keuze kunnen maken en supersnel geleverd.

Snelle levering en kundig ingebouwd

Ik was alleen op zoek naar een vaatwasser, dus het complete assortiment niet bekeken. Maar wat ze hadden aan keus wat betreft vaatwassers was prima.

Snelle levering en ruime keus vaatwassers. Goede service en tevreden over het apparaat.

Onze oude vaatwasser maakte niet meer goed schoon en na wat vergelijken deze besteld. De website was erg duidelijk en ik kon snel vinden wat ik zocht. Prijzen waren duidelijk en de mogelijkheid tot volledig inbouwen vond ik erg fijn. Snel een bevestiging per mail gekregen en een paar dagen later had ik hem al in huis. Erg tevreden over de snelheid en service. Super!

zwies 22-01-2015 Via de website gekocht

via ideal betaald en volgende dag bezorgd. erg fijn ook dat ik vrij goed kon inschatten hoe laat de bezorger zou komen; er is een volgprogramma waar je kan zien waar de chauffeur is en hoeveel adressen hij nog moet.

wasmachine werd snel op de plaats bezorgd

prima service, fijne dat er duidelijke informatie is over bezorging.

visserj 22-01-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig doorverwezen,overzichtelijke site, makkelijk in te vullen ,geen lange formulieren, geen verzendkosten en je oude machine mee retour en afgeleverd in de keuken

Afleverdag zelf bepalen. Goede aflever informatie,half uur voor aflevering sms,bij aflevering wordt er gevraagd waar je de machine wil hebben en je oude machine gratis retour.prima service

Op basis van deze ervaring en voordelig geprijsde vaatwasser zou ik bemmel en kroon aanbevelen

Wat ik prettig vind van deze winkel dat je de keuze hebt om een dag te selecteren voor bezorging. En dat ze ook op zaterdag leveren zodat je door de week geen halve vrije dag hoeft te nemen.

kees1311 21-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

De snelle levering en de vriendelijke bezorgers die kosteloos mijn gasfornuis naar de 2e verdieping sjouwde waren een aangename verrassing toen ik mijn gasfornuis kocht.

Wat ik zocht vond ik direct en daarmee ben ik dus tevreden met het aanbod.

Overzichtelijke winkel,vriendelijke verkoper en eindelijk een keer geen opdringende verkopers.

Het is een fijne overzichtelijke winkel met goede verkopers.

Een tevreden klant die blij is met de aankoop 21-01-2015 In de winkel gekocht
Forepark

De winkel is goed bereikbaar en is overzichtelijk.

We werden goed geinformeerd over het produkt.

Is goed. Genoeg om uit te kiezen.

Goed, snel, eenvoudig.

We werden niet direct geholpen want iedereen was bezig, maar dat kan natuurlijk gebeuren. De verkoper heeft ons goed voorgelicht en laten zien wat de verschillende mogelijkheden zijn. Daarna was het eenvoudig een keuze te maken. De afwasmachine stond binnen 24 uur na aankoop in de keuken! Sneller kan niet. De monteur was zeer professioneel en heeft de oude machine netjes eruit gehaald en de nieuwe machine er met zorg en oog voor detail ingezet. Wij zijn een zeer tevreden klant.

apparaat 21-01-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

snelle levering

ruime keus, goede prijs

duidelijke site,veel keus en snelle levering met duidelijke tijd afspraken . ordernummer BKI445663

Rickos84 21-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verkopers doen alles voor je.

Super, verkopers doen alles om de klant tevreden te maken.

Ruim assortiment met alle soorten en maten.

Absoluut, goede kwaliteit apparatuur voor een mooie prijs en service.

Deskundig personeel die de juiste spullen geadviseerd hebben. Daarnaast is het bedrijf dat de apparatuur installeert top en doet absoluut niet moeilijk over wat kleine extra werkzaamheden! Ordernummer ZTW437189

nancyderoos 21-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Snel bestelproces, pin betaling bij aflevering

Snelle levering, retour oud apparaat
Duidelijke communicatie

Ruime keuze, scherpe aanbiedingen

Kundig, vriendelijk personeel die met je meedenkt

Saraver 21-01-2015 Via de website gekocht

Eergisteren online besteld en de volgende ochtend een bericht gekregen mbt levertijd van onze order BKI445790. Onze vaatwasser is gisteren geleverd in een tijdvak van 3 uur dus de hele dag thuisblijven is niet nodig. Fijne en snelle service! Ben een tevreden klant.

visser275 21-01-2015 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en goed advies

Veel keuze

Goed advies, snelle levering tegen gunstig prijs

Ben goed geinformeerd over de aanschaf, snelle levering tegen een gunstige prijs. Nieuwe machine keurig afgeleverd en geplaatst. Oude mee genomen.

Sander Jansma 21-01-2015 Via de website gekocht

Top service van A tot Z. Het bestellen was erg makkelijk. De leveringstijd werd keurig vooraf aangekondigd. Onze ervaring bij Bemmel & Kroon is dat ze doen wat ze beloven. Wij hebben een duurder en nieuwer product geleverd gekregen dan besteld. Het oorspronkelijk bestelde product was niet voorradig en werd kosteloos vervangen door een beter model. De levering ging voorspoedig en onze oude vaatwasser werd keurig mee retour genomen. Al met al zijn we zeer tevreden! Ons ordernummer was BKI441970.

vanruitenburg 21-01-2015 In de winkel gekocht
Rijneken boulevard

makkelijk bereikbaar

verkoper geeft goede uitleg

genoeg keus

wij zijn goed geholpen zelfs per tel. uitleg gekregen om de vaatwasser in te bouwen

alles was perfect

Didi04 21-01-2015 Via de website gekocht

Vrieskist besteld en 2 dagen later in huis!
Van tevoren mail en belletje wanneer de vrieskist bezorgd gaat worden!

Uitstekend!
Nieuwe vrieskist geleverd en oude weer meegenomen! gemak dient de mens :)

genoeg vrieskisten om te kiezen.

Besteld, betaald, direct geleverd!
ordernummer BKI445835

Gemakkelijker kan het niet..... supersnelle levering, bericht wanneer hij geleverd gaat worden, oude vriezer weer mee, ideaal! en de vriezer ziet er precies zo uit als ik verwacht had, klein en compact, ideaal! ordernummer BKI445835

toessie 21-01-2015 Via de website gekocht

snel het juiste product vinden in de zoekmachine, zeer overzichtelijk en informatief

prima! komt alles na wat er beloofd wordt : alles op tijd en uitstekend in orde

meer dan genoeg keuze, met duidelijke gegevens en technische details over de
producten

heb de winkel reeds aangeraden aan anderen, ze zegden toe er ook naar te zullen kijken

zoals vermeld: een uitstekende service, prima assortiment met heldere uitleg en komt alles na wat beloofd wordt. Levering is daadwerkelijk levering de volgende dag. geen enkel minpunt, enkel positieve ervaring. Pluim !

ninikermit 21-01-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig een keuze gemaakt voor een wasmachine. Eenvoudig doorgelinkt naar de website van Bemmel en Kroon. De website is erg praktisch en duidelijk. Bestelling snel te plaatsen. Bij een vraag heb ik diverse malen gemaild en zeer snel reactie ontvangen. Top! Levering tot op zolder, oude machine werd meegenomen net als al het verpakkingsmateriaal. Binnen een kwartier stond de nieuwe machine zijn proefprogramma te draaien.

Zoals hierboven vermeld. Snelle reactie bij vragen, goede en snelle levering. Daarbij : de wasmachine die ik gekozen had bleek niet meer leverbaar, zonder meerkosten voor mijn kant kreeg ik de opvolger geleverd die 100 euro duurder was. Deze kosten werden niet aan mij doorbelast. Echt service!

Zie eerdere omschrijvingen hier boven : duidelijk, simpel, snel, goedkoop en prima service! Ordernummer BKI445727

Maartje-1 20-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prima via internet of in de winkel!

Plaatsing van inbouwoven goed geregeld

Ruime keuze

Zeker aan te bevelen alleen maar goede ervaringen gehad!

Personeel denkt met je mee. Perfect! Mijn bovenstaande order ZTM 443700 was binnen enkele dagen geheel afgehandel.

Fred Steensma 20-01-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Deskundig geleverd en aangesloten

Keus in overvloed

Snelle en goede levering
Vakkundig geholpen

Zeer tevreden over het product en levering

N.d.v. 20-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd!

Snelle bezorging van de wasmachine, werd op zolder geïnstalleerd! Oude wasmachine direct mee genomen. Ordernr.: BKI445642

N.d.v. 20-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd!

S.Oosterbroek 20-01-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel besteld op een fijn en overzichtelijke site.

Keurige mail met bevestiging van bestelling. Op de dag van levering krijg je een mail met een track en trace link. En er wordt een globale levertijd weergegeven. een half uur voor de levering werd ik netjes gebeld door de bezorgers dat ze onderweg waren en arriveerde over 30 min.

Voldoende assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

Alles is perfect, voordelig en snel verlopen. Zeker een aanrader als u keuken,witgoed of keukenapparatuur zoekt

Alles klopt. * voordelig * Juiste en snelle afhandeling via mail * track & Trace * Fantsoelijke bezorgers die ook nog 30 min van te voren bellen dat onderweg zijn. ordernummer BKI444817

ben kanis 20-01-2015 Via de website gekocht

ik wilde wat extra informatie en kon deze heel makkelijk telefonisch achterhalen.

ik kreeg heel duidelijk antwoord en de informatie klopte.

er was ruime keuze voor het artikel dat ik zocht

goed bereikbaar en snelle service

Ik vond het prettig dat ik meteen iemand aan de lijn had, die duidelijk wist waar hij over sprak en me goed advies kon geven.

Yvonne en Ronald 20-01-2015 In de winkel gekocht
Cruqius Hoofddorp

Je kunt eerst rustig kijken en daarna geeft men deskundig advies. Vervolgens wordt vraag en aanbod goed bij elkaar gebracht.

Klantvriendelijk en goed ingespeeld op de wens.

Voldoende keuze.

Goede winkel voor diverse klasse mensen.

De winkel is sfeervol ingericht met een diversiteit aan artikelen. Een winkel waar alles te vinden is. Het personeel is deskundig en behulpzaam, maar niet opdringerig.

edjp 20-01-2015 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken is een wasmachine gekocht.

Aspraken prima nagekomen.

Prima assortiment.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ze zijn correct en komen hun afspraken prima na.

Prima service, vriendelijke en efficiënte bezorgers. Zeer correct!

Canadian 19-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Je kunt bestellen via de website, maar ook langs gaan in de winkel.

Je krijgt een dag te voren een mail met de afleverings datum & een tijdindicatie. 10 minuten voordat ze komen kreeg ik een telefoontje dat ze eraan kwamen, toppie.

de Siemens koelkast was bij vele winkels & webshops moeilijk verkrijgbaar. Een telefoontje naar Siemens en de koelkast was er binnen een paar dagen.

Goede & snelle service.

Snelle service, zowel telefonisch als via de website.

hillebil1964 19-01-2015 In de winkel gekocht
forelpark

producten goed te vinden op de site , maar gekocht in de winkel

goed

genoeg assortimenten in de winkel om de juiste keuze te kunnen maken

omagijssie 19-01-2015 Via de website gekocht

Fantastische service. Het bestelde typewasmachine was niet te leveren, kreeg de opvolger de siemens wm14t490nl. Hoefde het verschil niet bij te betalen. Droogtrommel er ook nog bovenop geplaatst. (Man pas overleden dus heel fijn). Heel fijne machine. Gemakkelijke bediening en goede wasresultaten. Zelfs het spuugsel en de gal van mijn zieke hond gaan eruit. Zelfs een kort programma leverde een goed resultaat op. dus mijn conclusie zowel de winkel als de machine is goed.

Astrid O00stveen 19-01-2015 Via de website gekocht

Nog netjes gebeld vlak voor aflevering.
Alles goed en snel.

Nog niet van toepassing, maar ik heb goede verwachtingen voor als het nodig is.

Ik ga in ieder geval laten weten dat het voor mij een positieve levering was van mijn wasmachine.

Bosch wasmachine Tot nu toe nog geen negatieve punten. Prijs goed Levertijd goed Aflevering goed wasmachine goed

dbiebaut 19-01-2015 Via de website gekocht

Aankoop via I-net = gemakkelijk

Klantvriendelijk

Meer dan behoorlijke keuze

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

nico van egdom 19-01-2015 Via de website gekocht

telefonisch kom je in contact met een verkoper die weet waar hij het over heeft. Met een minimum aan tekst is het bestelmoment afgehandeld en geeft je het gevoel dat het goed komt

De bestelling wordt tot op het half uur nauwkeurig begeleidt en afgeleverd. Troep en oude spullen meegenomen en geen gezeur over een te kleine lift.

vast wel goed maar ik heb op basis van mijn wensen gericht besteld. wel was de productomschrijving erg helder

het gebleken gemak is een openbaring en toch met een persoonlijke touch

online maar toch heel persoonlijk

HteHennepe 19-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen.
Bij de bestelde wasdroge (siemens WT47W590NL) stond bij gratis extra service: wilt u dat wij het apparaat ook voor u aansluiten ... vink dan extra optie Aansluiten aan' deze extra optie was echter niet te vinden,

goede telefonische bereikbaarheid, snelle levertijd, betaling bij levering.

groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede kwaliteit. Prettig zou zijn als duidelijk wordt vermeld op site en telefonisch dat het aansluiten van condenswaterafvoer door de klant zelf moet gebeuren.

richardbex 19-01-2015 Via de website gekocht

goede site met voldoende informatie

snelle levering en goede informatie over levering

voldoende , ik heb gevonden wat ik zocht

alles was precies zoals je je het zou mogen verwachten. gewoon prima. ordernr; 294504

Pietjepuk1976 18-01-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje was genoeg om een de vaatwasser te bestellen en de volgende dag kan hij al geleverd worden

In eerste instantie is de vaatwasser gereserveerd alvorens wij deze besteld hebben

Snelle bestelling, soepele aflevering aan huis.

Een telefoontje was genoeg om de vaatwasser te bestellen. Bij een andere winkel hadden we de vaatwasser besteld, echter na bijna twee maanden wachten nog niet ontvangen. Op internet op de site van Bemmel en Kroon uitgekomen. De verkoper dacht met ons mee door het apparaat te reserveren omdat zij nog 1 apparaat op voorraad hadden. Na annulering bij de andere zaak hebben we het toestel besteld bij Bemmel en Kroon. Het apparaat was de volgende dag al te leveren en geen onzin met levering tot de eerste drempel. Een half uur voordat bezorgers bij ons zouden zijn, kregen we een telefoontje. Het oude apparaat netjes meegenomen en verpakking van het nieuwe apparaat. De volgende keer ga ik meteen kijken op de site van Bemmel en Kroon.