Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ThieuK 01-10-2016 Via de website gekocht

Tevreden :-)

Vandaag zijn de nieuwe Miele wasmachine (WKR771WPS) en warmtepompdroger (TKR850WP) afgeleverd. Zeer fraaie apparaten waarvan we hopen dat ze weer net zo lang meegaan als de vorige Miele droger en wasmachine waar we ruim 15 jaar van hebben mogen genieten. Speciaal gekozen voor TwinDos en SteamCare om het maximale uit je apparaten te halen. Het orderproces bij Van Bemmel en Kroon ging vlekkeloos, mooie prijs (tsja, tis Miele...) en een zeer vlotte afhandeling. Erg tevreden. Aflevering vandaag, na twee dagen door Dynalogic. Daar kan nog wel iets aan verbeterd worden. Het logistieke proces is helemaal ok, je kunt bijna van minuut tot minuut volgen wanneer ze bij je aan zullen bellen. De heren werken snel dat wel maar je houdt je hart vast als je ziet hoe dat gaat met je dure apparatuur. Gelukkig is het goed ingepakt. Een belangrijk verbeterpunt is m.i. dat ze niet op de hoogte zijn van de mogelijkheden van het apparaat. Zo kun je de droger ook rechtstreeks op een (ja, aanwezige) afvoer aansluiten maar dat was niet nodig want de nieuwe uitvinding van Miele was dat het condenswater in een reservoir kwam. Ik ben niet in discussie gegaan en heb de aansluiting later zelf even geregeld. Niet heel erg hoor maar kan dus beter. De prestaties van de apparaten kan ik nog niet beoordelen.Maar het gaat goed goed komen immers: Miele, er is geen betere!

Pluspunten

• Goed order proces
  • Snelle levering
  • Mooie prijs

Mar 01-10-2016 Via de website gekocht

Top

Handig dat je zelf kunt bepalen wanneer je je artikel geleverd wilt hebben. Zo kun je het plannen op je vrije dag en hoef je voor levering geen vrije dag op te nemen. Via de bezorgdienst zie je vanaf 8:00 's morgen hoe laat je de koerier ongeveer kunt verwachten. Je kunt het ook volgen waar hij ongeveer is en een half uur van te voren krijg je keurig een sms. Vriendelijke bezorgers. Kortom, ik zou niet weten waar ik over zou moeten klagen. Order nummer BKI560346

Pluspunten

• Levering wanneer het je zelf uit komt
  • Goede volgbare koeriersdienst

Annemarie 01-10-2016 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon betrouwbare leverancier

Ik heb dit jaar 3 een product besteld bij Bemmel en Kroon en alle drie de keren was de ervaring zeer goed. De website is duidelijk, de verkoopprijzen zijn scherp en maar vooral de levering is op tijd, correct. De medewerkers plaatste de wasmachine en de droger netjes,zonder beschadigingen van het houtwerk op zolder. En zoveel ruimte hadden de mannen niet om te manoeuvreren.

Pluspunten

• Scherpe verkoopprijzen
  • betrouwbare afleverservice

Bettie 01-10-2016 Via de website gekocht

aankoop vaatwasser

Ze komen na wat er vermeld wordt op de site. Voor 16.00 uur bestellen is de volgende werkdag echt in huis. Je kunt zelfs de bestelling volgen via de site, echt SUPER. Prijs en service uitstekend!
Keurige bezorgers ook erg prettig en oude apparaat wordt netjes meegenomen.

Bemmel&Kroon 01-10-2016 Via de website gekocht

Vrolijke aankoop

Had al eerdere ervaringen met deze shop. En die waren goed ! Dit is al weer de 4de grote aankoop. En als het aan ons ligt niet de laatste ! Goede communicatie via de mail. Helder en duidelijke uitleg dus. Bezorging erg goed door vakbekwame koeriers. En nog € 25 euro korting op het aankoopbedrag.

Pluspunten

• Goede en heldere communicatie
  • Bij vragen duidelijke vermelding van telefoonnr.

Hols 30-09-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Goed advies

Fijne winkel, met goed advies van een ervaren verkoper. Gaat niet voor de duurste artikelen, maar luistert echt wat je wensen zijn en komt met juiste advies

Pluspunten

• Goed advies
  • Gratis bezorging

Maarten 30-09-2016 In de winkel gekocht

Afzuigkap met extra service

Bosch afzuigkap gekocht ter vervanging van oude kap.
Helaas werd de kap zonder handgreep geleverd. (standaard bij Bosch bleek later)
Dit staat niet vermeld op de site van B&K.
Na een klacht hierover werd de handgreep als nog onder coulance nagezonden.
Prima service dus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • goede service

Swivri 30-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Bemmel & Kroon maken de kroon op hun werk waar!

Alles past bij Kroon &Bemmel, van ontvangst in de showroom tot en met de installatie van de gekochte artikelen. Goede voorlichting en informatie, goede informatie over de voortgang van de aankoop en installatie en prima inbouwservice.

Pluspunten

• Ontspannen rondkijken in de showroom.
  • Vakbekwame verkopers.
  • Niet opdringerig.

Saskia 30-09-2016 Via de website gekocht

Snelle & goede service bij aanschaf inbouwvaatwasser

Op zondagavond had ik via de website bij Bemmel&Kroon een Bosch vaatwasser besteld. Al de volgende dag werd gebeld voor het maken van een afspraak voor de inbouw . Woensdag was deze al ingebouwd. Super nette en snelle service.

Pluspunten

• Snelle service
  • Heldere communicatie
  • Vriendelijke en nette afhandeling

MB 29-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Na 15 jaar toe aan een nieuwe magnetron. Snel een gevonden, maar vond hem te duur. Even verder gezocht en kwam op Bemmel en Kroon uit, waar hij 100 euro goedkoper was!
Snelle, duidelijke communicatie. Levering was snel en keurig verzorgd. Ik ben heel tevreden en bij een volgende aankoop kijk ik zeker eerst op Bemmel en Kroon.

Pluspunten

• prijs
  • communicatie
  • levering
  • website

Alinda Wit 29-09-2016 Via de website gekocht

Top! - kennis van zaken - gratis bezorging en installatie

- Een dag na bestelling konden de wasmachine en droger worden geleverd, wat geweldig was omdat de oude machine het had begeven.
- Gratis bezorging en installatie
- Direct antwoord op al je vragen. Er werken mensen met hart voor de zaak bij Bemmel en Kroon - je krijgt in een mum van tijd antwoord op vragen, ook na kantooruren. Heel fijn.

Pluspunten

• Uitgebreid assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Peet 29-09-2016 Via de website gekocht

super geregeld

al eerder een wasmachine bij Bemmel en kroon Besteld nu een vaatwasser, de service is nog steeds uitstekend, op tijd bezorgd, kortom dik tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

R.Sonnemans 29-09-2016 Via de website gekocht

Wasmachnine ZWF81463W Zanussi

Op zondag besteld en dinsdag al in huis gaat echt snel dit is de tweede keer dat ik iets koop online via Bemmel en Kroon en de service is echt goed alles gaat dan ook naar wens.

Ivo 29-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service

We hadden een LG koelkast besteld, welke niet direct op voorraad bleek bij Bemmel en Kroon, maar de levering rechtstreeks uit LG ging snel en we hadden alsnog binnen een paar dagen de koelkast in huis.

J de Bruin - Borg 29-09-2016 Via de website gekocht

Prima service

Prima service ook na de betaling. Hulpvaardig en meegedacht over de te leveren goederen. Prima keuze in de online shop en goed bereikbaar per telefoon en per email

Pluspunten

• service
  • keuze

Eric Hermans 29-09-2016 In de winkel gekocht
Forepark, Neckar 24

Amerkaanse koelkast

Zeer uitgebreide keuze in Amerikaanse koelkasten, waar wij naar op zoek waren, maar ook een ruime keuze in andersoortig witgoed.
We werden zeer goed geholpen bij het maken van de juiste keus en kregen ook nog eens een extra korting.
Aflevering van de Amerikaanse koelkast ging volgens het boekje en alles werd keurig afgehandeld en afgevoerd.

Pluspunten

• ruime sortering keuken aparatuur en keukens
  • goede deskundige hulp
  • vriendelijk personeel

hobbybobby1995 29-09-2016 Via de website gekocht

Samsung koelvries rb41j7059sr/ef streling voor het oog!

Perfecte ogende site, duidelijke informatie, goede en directe communicatie en bovendien de goedkoopste aanbieder dankzij de kassakorting die je bijna nergens nog eens op de al lage prijs krijgt! Vragen worden direct via e-mail beantwoord, kortom perfecte service voor de goedkoopste prijs!

Pluspunten

• goed ogende, duidelijke en overzichtelijke site
  • perfecte service
  • goedkoopste aanbieder met de extra kassakorting
  • supersnelle levering en communicatie
  • kortom goede wijn behoeft géén krans!

Minpunten

• géén enkel minpunt.

Henk 29-09-2016 Via de website gekocht

AEG wasmachine

wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de website er makkelijk en duidelijk benaderbaar is. Bovendien was dit ook de winkel die voor ons voordelig naar voren kwam. De levering was goed! Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop de spullen worden geleverd. Echt een aanrader!

Pluspunten

• duidelijke en makkelijk toegankelijke website
  • levering van de wasmachine goed met tijdmeldingen
  • vriendelijk personeel dat machine aflevert

John 29-09-2016 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel met uitstekende service

Bemmel & Kroon was niet helemaal nieuw voor ons. De site is zeer overzichtelijk en de koelkast van onze keus was makkelijk te vinden. Het hele order proces verliep vlekkeloos met zeer veel info per email. We hebben ook nog extra kassakorting gekregen terwijl de prijs al de laagste was in Nederland!
De levering van de koelkast was precies volgens afspraak en neergezet op de plek die we wilden.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • snelle levering
  • uitstekende communicatie

Conny 29-09-2016 Via de website gekocht

Goed advies

Omdat wij een klein huis hebben en geen enkele ervaring met een wasdroogcombinatie, hadden we wel advies nodig. Voor onze situatie is de wasdroogcombinatie van AEG L99696HDW de beste keus. De aflevering op de derde etage, zonder lift was geen probleem en het apparaat is gebruiksklaar afgeleverd. Hij doet het prima! Goede keus!

Pluspunten

• Goed advies
  • Keurige aflevering

Mia Reijnders 29-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Amerikaanse koelkast/diepvriezer

Deze shop heb ik gekozen omdat het een van de goedkoopste was, geen verzendkosten en een gebruiksvriendelijke shop inzake keuzes extra service, teruggave oud artikel.
Supergoede levering, snel en helemaal te volgen wanneer je artikel geleverd wordt tot op de minuut, vriendelijke en behulpzame vervoerders die ook zeer behulpzaam waren toen bleek dat er lichte beschadiging was bij aankomst artikel. Omdat er maar een lichte beschadiging was hebben we besloten om het artikel te behouden en er werd niet moeilijk gedaan over de korting die we hiervoor ontvingen

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke shop
  • Vervoersbedrijf
  • Heel mooi artikel
  • Uitleg bij plaatsing

Minpunten

• Artikel had beter ingepakt moeten worden

Steven Weiler 28-09-2016 Via de website gekocht

An easy and smooth replacement of my washing machine

During searching for a replacement Washing machine Bemmel and Kroon came up with the best price I could find. The order was promptly acknowledged and the delivery date was spot on. Who said you need to pay more for a good service?

Pluspunten

• Great transporter company.
  • Very good communication

Anne 28-09-2016 Via de website gekocht

Eerlijk, betrouwbaar deskundig en ook nog goedkoper!

Eerlijk, betrouwbaar, deskundig en ook nog goedkoper. De allernieuwste wasmachine die ik bestelde was 242 euro goedkoper (oa vanwege een webkorting van 100 euro) dan de bekende grotere leveranciers die zeggen dat ze de goedkoopste zijn. Nadat levering van deze allernieuwste wasmachine op zich liet wachten vanwege de vakantieperiode van de fabrikant, kwam Bemmel en Kroon met een goed alternatief. We hebben overigens toch gewacht omdat de prijs echt zoveel goedkoper was dan van de concurrenten. We werden netjes gebeld nadat we niet gelijk op de mail reageerden dat de wasmachine binnen was om af te leveren. Toen we de leveringsdatum pas 2 weken later wilden hebben, was dat ook geen probleem. De wasmachine draait inmiddels naar alle tevredenheid op volle toeren!

Pluspunten

• goedkoper
  • zeer behulpzame deskundige medewerkers
  • betrouwbaar

Arie 28-09-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

prima service

Prima voorgelicht in de winkel door vakbekwame verkoper. Snelle levering en goede administratieve afhandeling. Prettig geholpen. Aanrader.

Pluspunten

• vakbekwaam personeel
  • snelle levering

Devries 28-09-2016 Via de website gekocht

Goede levering & service

Online hebben we gezocht naar een vaatwasser die het best bij ons pastte. Daarna gekeken naar de beste prijs. Icm plaatsingskosten. Na de bestelling en betaling konden we afspreken welke dag de vaatwasser geleverd werd. Op de dag van de levering kregen we een halfuur voor de levering een telefoontje dat ze in de buurt waren zodat we optijd thuis konden zijn. De monteur was vriendelijk en hielp ons goed met adviezen over een aansluitingsprobleem. Advies overgenomen en apparaat en waterafvoer werken zeer goed. De monteur werkte keurig en nam de oude vaatwasser mee om aanvoeren.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede communicatie
  • Voordelige montageprijs

Edwin A 28-09-2016 In de winkel gekocht
Cruiqius

Snel en simpel

Spullen op voorraad, snelle levering, goede prijzen, personeel dat weet wat ze verkopen, al met al een heel goede ervaring bij Bemmel en Kroon

Ordernummer CRQ559989

Pluspunten

• Leverings snelheid
  • Winkel personeel

GH 28-09-2016 In de winkel gekocht

Siemens warmtepomp droger Factuur BKI559709

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon .
Voor de eerste keer hier iets besteld , maar we gaan ze zeker onthouden.

Pluspunten

• Supersnel geleverd en gratis bezorgd
  • in huis geplaatst en de oude droger afgevoerd

h.kastein 28-09-2016 Via de website gekocht

Aaankoop siemens gaskookplaat

Telefonisch netjes te woord gestaan. Product was niet in de winkel, maar werd doorverwezen naar SBH inHoofddorp.

Pluspunten

• correcte levering
  • op tijd

Paul Helvensteijn 28-09-2016 In de winkel gekocht

Dhr

Deze shop gekozen om zijn scherpe prijzen. De besteld goederen had ik nog niet direct nodig. Geen probleem, wij houden het op voorraad. Toen bestelling definitief was en de datum voor later werden de goederen opgeslagen tot ik ze nodig. Een prima service. Ook de verzending was in orde kon duidelijk zien wanneer en hoe laat de goederen afgeleverd zouden worden. Compliment

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Denken mee

Luke 28-09-2016 Via de website gekocht

Good price, efficient service, disappointing delivery guys.

Great price and online handling and communications. Next day delivery at the time stated. Paid extra for unpacking/connection but the guys couldn't get out quick enough, and left me to do the unpacking and get rid of the massive box. Not the easiest task with a huge fridge/freezer :(

Pluspunten

• online service
  • price

Minpunten

• didn't do connection or unpacking I'd paid for.

Erick Knapen 28-09-2016 Via de website gekocht

Probleemloos bezorgd

Scherpste prijs gevonden via diverse vergelijkingssites, 2e order tot nu toe en ja net als de eerste keer, netjes en correct bezorgd

Pluspunten

• prijs
  • service

Minpunten

• levertijd kan beter

Sandra 27-09-2016 Via de website gekocht

bosch inbouwkoelkast ordernummer BKI558961

Shop is duidelijk. Goede prijs. Snelle levering. Super verzendinformatie. Nette aflevering. Nemen oude apparatuur mee. Echt super

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Mooie duidelijk site
  • Snelle en correcte levering
  • Duidelijke verzendinfo
  • Nemen oude apparatuur mee

Minpunten

• Eigen niks

Overeem 27-09-2016 In de winkel gekocht
Online

Prima!

Duidelijke site, voorwaarden en snelle levering. Plezierig dat de bezorging online te volgen is. Prijs is de laagste die ik op internet heb gevonden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zending online te volgen

C.S. Ketting 27-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Echte aanrader. Eerlijk, goede prijzen en service

Allereerst werden we geduldig, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen in de winkel. Ook daarna bij levering ging alles keurig netjes en snel.Doordat ik mijn slang had verlengd en ik een oude aansluiting had op mijn wasmachine paste deze niet op de nieuwe. Toen ik vroeg of zij dat voor mij in orde wilde maken plande ze gelijk voor de andere dag mijn reparatie verzoek in. Wat een service. Het enigste wat ik na de aansluiting hoefde te doen was mijn handtekening zetten dat ze waren geweest! En mocht het tussen stukje toch gaan lekken mocht ik ze gerust weer bellen. En dat terwijl dat niks met de gekochte wasmachine heeft te maken. In tijde niet zo goed en vriendelijk geholpen. Zowel in de winkel door de verkoper, als door de reparateurs/ bezorgers aan huis. Ik weet nog niet eens hoe mijn wasmachine wast maar aan Bemmel en Kroon zal het niet liggen. Ik ben fan!
(559278)

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Voegen woord bij daad.

Minpunten

• Tot nog toe geen

MRF 26-09-2016 Via de website gekocht

Levering en plaatsing binnen 1 week

Op kantoor was de vaatwasser stuk gegaan, en we hebben gekozen voor Bemmel & Kroon omdat er op de website stond dat de vaatwasser al de volgende dag geleverd zou worden. Helaas werd op de website niet meteen duidelijk dat als je dan ook voor de montageservice zou kiezen deze wachttijd aanzienlijk zou worden verlengd. Na een week is de vaatwasser gebracht, en geplaatst en de oude weer mee genomen. Al met al zijn we tevreden met de levering, al mag de informatie op de website wel wat duidelijker.

Pluspunten

• montageservice
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• langere levertijd

Henny 26-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

aanschaf onderbouw vaatwasser

Ik zou Bemmel en Kroon aan iedereen aanbevelen mooie ruime opgezette winkel met veel keus, leuke aanbiedingen en zeer vriendelijk personeel, makkelijk parkeren voor de deur en de bezorging van de nieuwe vaatwasser en afvoer van de oude apparatuur liep allemaal volgens planning.

Pluspunten

• ruim opgezet
  • veel keus (merkgericht)
  • zeer vriendelijk geholpen
  • makkelijk bereikbaar

RyanM 26-09-2016 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Professioneel en zeer scherp geprijsd!

Het advies in de winkel was heel en kon snel tot mijn aankoop overgaan. Het bezorgen ging feilloos ondanks de smalle doorgang en trappen.

Pluspunten

• Professioneel
  • Meedenkend

Minpunten

• Kleine showroom

R.B. 25-09-2016 Via de website gekocht

Combimagnetron besteld bij Bemmel & Kroon

Zeer scherpe prijs! En uiterst snelle levering door een goede toeleverancier (half uur van te voren krijg je nog een berichtje). Ordernummer: ZTW558267

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Vriendelijk personeel

De Bruijn 25-09-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Snel en goed

Als je in mijn geval op zoek ben naar een wasmachine en het hele internet afgestruind hebt naar de beste prijs, loont het de moeite om het model ook fysiek te gaan bekijken. Op de site kun je zien in welke filiaal het model opgesteld staat. Bemmel&Kroon is naar mijn mening een van de weinige winkels die van alle aangeboden merken alle typen opgesteld heeft staan. Vriendelijk en deskundig personeel die de tijd neemt. Voordeel van een winkelbezoek is dat er naar aanleiding van advies je beter tot je finale keuze kan komen. Bezorging van de spullen kan de volgende dag al en is middels internet tot op het laatste kwartier van levering te volgen. Dan ontvang je een sms met het verwachte tijdstip. Het apparaat wordt op de door jou gewenste positie gesitueerd en aangesloten als je dat afgesproken hebt.

(ZTW559349)

Pluspunten

• (zeer) ruim assortiment
  • concurrerende prijs
  • deskundigheid personeel

Melanie 25-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop bosch bakoven + magnetron functie + bosch vaatwasser

Per toeval kwam ik op de site van Bemmel en Kroon terecht. Eerst op internet gekeken en vergeleken daarna telefonisch contact gehad met de vestiging in Den Haag. Hun advies opgevolgd en de producten besteld onder ordernummer 558730. De volgende dag werd alles keurig netjes op de afgesproken tijd bezorgd door het postorder bedrijf waarmee bemmel en kroon samen werkt. Top service!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle service
  • Lage prijzen

Tjeu 25-09-2016 In de winkel gekocht
Internet

Gewoon goed

De spullen zijn op een goede manier bij ons afgeleverd, netjes de oude spullen meegenomen.
Ook kun je achteraf per pin betalen.
Dat hieraan kosten van 4,95 euro aan verbonden zijn is wel vreemd.

Pluspunten

• Snelle service
  • Netjes afgeleverd.

Minpunten

• Voor pinnen betalen.

Jessica 25-09-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service snelle levering

In de winkel prettig geholpen, goed geïnformeerd en konden er rustig over nadenken, levering kon de volgende dag en wa's keurig binnen de afgesproken tijd!
CRQ558604

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Goed product

Jeroen 24-09-2016 Via de website gekocht

Atag wv6011km

Nette duidelijke bevestigingsmail. Je word goed op de hoogt gehouden van de levering. Ook de gebruikte transporteur houd je goed op de hoogte. BKI558937

Pluspunten

• Website
  • Nette mails

Minpunten

• Lever indikatie

Nico Verhoeven 24-09-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

BK: Zeer klantvriendelijk, deskundig en behulpzaam

Een paar keer in de winkel geweest om me te laten adviseren over verschillende apparaten. Zeer deskundig en behulpzaam en nemen duidelijk alternatieven met je door. Combinatie van winkel en internetshop werkt perfekt.
Strakke afspraken en terugkoppeling via mail en aflevering zeer punctueel. Beter kun je het niet krijgen.

Pluspunten

• specialist deskundig
  • mailterugkoppeling
  • behulpzaamheid

GerritdenHoed 24-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering en plaatsing

Voor de vervanging van mijn ingebouwde AEG vaatwasser een nieuwe AEG gekocht bij Bemmel&Kroon. Bestelling, levering en plaatsing van het apparaat uitstekend verzorgt.
Kortom een prima web winkel.

Pluspunten

• Eenvoudige bestelling
  • Snelle levering
  • Perfecte plaatsing

Wendy Hahn 24-09-2016 Via de website gekocht

Beter kan niet!

Bki599146 smiddags gemaild, binnen 5 minuten reactie.volgende dag geleverd. Je krijgt netjes een ideal link in je mail

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snel reactie op mail
  • Er valt altijd te praten

BvdV 23-09-2016 Via de website gekocht

Samsung Side by Side order 559109-1

Supersnelle levering, zorgvuldige behandeling door de koerier. Ze hebben best moeite moeten doen om hem bij me binnen te krijgen. De kast is snel op temperatuur en heeft een zee aan ruimte. Een plaatje om te zien. We hopen hem lang te gaan gebruiken. Wij zijn heel tevreden !

Pluspunten

• Correct en snel
  • Mobile pinnen

Frans Visser 23-09-2016 Via de website gekocht

koelklasse, Liebherr k2630 comfort

Ik stap de winkel binnen. Na, bij de Liebherr koelkasten rondgekeken te hebben, kwam de verkoper ons vragen of hij kon helpen. Wij hebben hem onze wensen voorgelegd en kwam gelijk met de juiste Liebherr koelkast aan en gaf een uitstekende uitleg, advies over deze skoelkast, deze koelkast aangeschaft, afspraken over de levering hoe en wanneer. Koelkast volgens afspraak en tijd netjes afgeleverd. Volgende aankoop magnetron combi weer bij Bemmel & Kroon. Alles was in de winkel het zelfde als op hun website, klasse...

Pluspunten

• Afspraak is waarde
  • Alles nagekomen
  • Lekkere koffie, prima

Kuipers 23-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Goede service. Erg blij met de dubbelcheck die ze in mijn geval deden op de vaatwasser die ik had besteld. Na meting bleek ik het verkeerde model qua maat te hebben besteld. Dit is per direct gecorrigeerd. Het juiste model is twee dagen later snel en goed geinstalleerd.

Anne Marie 23-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop en bezorging van wasmachine

Grote keuze, scherpe prijsstelling, goede service!
Ook de bezorging was heel accuraat : ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van t tijdstip van bezorging via mail en sms.