Deze score is berekend op basis van 2929 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fred 06-12-2016 Via de website gekocht

Fred

Ik was op zoek naar een Miele C2 Black pearl stofzuiger, eerst een paar winkels bezocht (BCC, Media Markt) op Black Friday maar de prijzen lagen beduidend hoger dan bij Bemmel-kroon. Via de site, die prettig en duidelijk is, mijn stofzuiger besteld, gratis thuisbezorgd op de dag van jou keuze en nog 20 euro goedkoper. Mijn dag kon niet meer stuk. Goed product, scherpe prijzen, snelle levering en behulpzame klantenservice.

Pluspunten

• Prettige website
  • Scherpe prijzen
  • Snelle en flexibele aflevering
  • Groot assortiment producten
  • Behulpzame klantenservice

Industriegebied Hoofddorp 06-12-2016 In de winkel gekocht
Qruqius

Aankoop wasautomaat

Ervaring uit het verleden deed ons opnieuw besluiten met dit bedrijf in zee te gaan.
Zonder te vragen kwamen wij voor het apparaat te staan wat wij thuis op de pc reeds gezien hadden.
De krant met aanbieding lag er duidelijk bovenop .Wij kregen in alle rust persoonlijk advies.
De machine stond voor demo ook aangesloten wat nooit voorkomt, en nog met een stoomstrijkbout erbij!
Het afleveren en plaatsing kon niet mooier ,snel en beter.

Pluspunten

• presentatie en advies
  • ook de prijs mocht er zijn
  • Afleveren en plaatsing gewoon TOP!

Minpunten

• Ik zou het niet kunnen benoemen,

Albert 05-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel en snelle bezorging

De bestelprocedure was eenvoudig en ik werd goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Tevens kreeg ik een vervangend product omdat de vaatwasser die ik besteld had niet meer leverbaar was. Uitstekende service dus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Het aflevermoment werd keurig via sms doorgegeven

Cora Steggerda 05-12-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon ordernummer BK1569383

in een tijd van een maand een tweede bestelling gedaan nu voor een AEG warmtepompdroger en een Siemens koelvries/ combinatie inbouw. Prima service goede prijs top geleverd en echt prima bezorgservice.
Keurig en correct

Pluspunten

• goede prijs
  • goed advie
  • prima service
  • netjes
  • correct

Jacqueline 05-12-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Review omtrent aankoop

Goeie snelle service met kordaat handelen. Mooie showroom met een zeer prettige sfeer. Duidelijk en overzichtelijk. Mocht ik in de toekomst nieuwe aankopen willen doen zal ik zeker terug gaan naar Bemmel en Kroon Forepark Leidschenveen.

Tevreden koper uit Belgie 05-12-2016 Via de website gekocht

levering van een koelkast

De website van Bemmel&Kroon werkt subliem en zonder problemen. Schitterend hoe eea afgewikkeld wordt (betaling) en men de klant stipt middels SMS & Email van de levering op de hoogte houdt en het KLOPT! Top B&K

Pluspunten

• Bestelgemak
  • betaalgemak
  • afspraak levering
  • aflevering transporteur

fam vd galien 05-12-2016 Via de website gekocht

Bauknecht vaatwasser door Bemmel & Kroon

bestelling gedaan en binnen half uur al gelijk de leverdatum met tijd in de mail, gehad , daarna nog een mail met welk dagdeel en netjes half uur voordat men aankwam een sms bericht, dus hoefde niet heel de dag zomaar thuis te blijven, dit is echt een pluspunt, vaatwasser netjes binnen afgeleverd, aansluiten doen we zelf, en de oude zoals afgesproken mee retour genomen, dit doet niet iedere webshop, foto's op website zouden wat meer mogen zijn , maar aangezien je overal gaat zoeken en vergelijken mis je dit niet echt, Bemmel en Kroon was veruit de goedkoopste voor deze Bauknecht vaatwasser, ben zeer tevreden.

Pluspunten

• duidelijke afspraken
  • snelle levertijd

Minpunten

• wat weinig foto's op website voor product

Silke Wesemann 05-12-2016 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb bij Bemmel en Kroon alle apparatuur voor mijn nieuwe keuken besteld. Men reageert via mail super snel. Ik kreeg een goede aanbieding voor de 5 apparaten en het bestel proces verliep soepel. Doordat 2 apparaten niet voorradig waren kreeg ik zelfs luxere versies voor dezelfde prijs, top geregeld! Ook het transport kon ik eenvoudig zelf inplannen op het moment dat mij dit uitkwam. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle service
  • Men denkt mee

YorDan 05-12-2016 Via de website gekocht

Ongekende service bestaat nog! (#BKI572082)

Ordernr (#BKI572082)
Toen onze droger niet voorradig bleek, zorgde Bemmel & Kroon zonder dat ik het vroeg dat ik het opvolgende, duurdere model kreeg voor dezelfde prijs. En ook nog eens gratis bezorgd, geïnstalleerd en de oude droger afgevoerd. Dat echte service nog bestaat, bewijst deze winkel. Al is het zeldzaam. Wij zijn ontzettend blij en tevreden met deze droger en ik zal zeker terugkomen bij Bemmel & Kroon. Dat is nog eens wat anders dan de onpersoonlijke massaproductie van de grotere witgoedketens.. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Ongekende service
  • Vakkundige installatie

M. van der Mijden 04-12-2016 Via de website gekocht

Voor keukenapparatuur moet je bij Bemmel & Kroon zijn!

Absoluut een aanrader! Een uitgebreid assortiment, scherpe prijs en een snelle en klantvriendelijke service. Levering verliep goed en een klacht over een product werd gelijk zorgvuldig behandeld.
Bij een nieuwe keuken, zou ik zo weer de keukenapparatuur (BKI527764) aanschaffen bij Bemmel & Kroon. Maar eerst gaan we de aankomende jaren genieten van de mooie geleverde spullen!

Pluspunten

• Scherp(st)e prijs
  • Klantvriendelijk en snelle communicatie
  • Uitgebreid assortiment
  • Overzichtelijke webshop

Catharina 04-12-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Producten goed, service niet zoals gewend

Wasmachine en droger besteld vanwege goede eerdere ervaringen bij deze winkel. In de winkel goede service. Medewerkers die leverden en service boden waren vriendelijk maar bij levering was de plaatsing niet zoals afgesproken. Na contact opgenomen te hebben kwamen ze een paar dagen later terug maar het was nog niet goed. uiteindelijk moest ik in totaal drie dagen thuisblijven voor de levering en "service" afspraken zonder echt begrip voor dat dit onnodig en lastig was, geen excuses.
De apparaten zijn prettig en de prijzen goed/competitief maar de service dus niet zoals ik van een eerdere aankoop gewend was.

Wasser en droger beiden stil in gebruik en hebben ruimte voor behoorlijk grote hoeveelheid was. Geluid van de piep na afloop van een programma kan uitgezet of zachter gezet worden.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Wast goed, droogt goed
  • Kan altijd gepauzeerd worden en geopend

Minpunten

• Deuren openen in tegenovergestelde richtingen

Els 04-12-2016 Via de website gekocht

Wasmachine siemens WM14T640NL

Het product is hier goedkoper dan bij diverse andere aanbieders. Ook is een een snelle levering en wordt je op de leverdag goed op de hoogte gehouden wanneer het product bezorgt wordt. Alles in aangesloten en het verpakkingsmateriaal is netjes meegenomen.
Ik beveel deze webshop zeker aan!

Pluspunten

• Snelle service
  • Via mail en sms blijf je op de hoogte

Fam. van Dorp 04-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop vaatwasser.

De winkel ziet er allereerst zeer compleet uit. Meteen bij binnenkomst werden wij te woord gestaan en werden wij naar de desbetreffende afdeling gebracht. Wij kregen rustig de tijd om rond te kijken. Onze uiteindelijke aankoop kregen wij met een leuke korting, wij hadden hier niet om gevraagd. De korting werd ons aangeboden!

Pluspunten

• Ruime keuze.
  • Prettig personeel.

René 04-12-2016 Via de website gekocht

Via de Webshop van Bemmel & Kroon

We waren op zoek naar een inductie kookplaat van een bepaald merk en uitvoering. Via internet gezocht op typenummer, zo zijn we terecht gekomen bij Bemmel & Kroon, hele duidelijke website, met uiteraard de scherpste aanbieding. Dus meteen besteld, tijdens het bestellen kregen we er nog een leuke verrassing bij, bleek dat we naast de al zeer scherpe prijs nog eens € 50,00 korting kregen. Echt super.
Mochten we ooit in de buurt zijn, zullen we zeker de winkel bezoeken.

Pluspunten

• Zeer duidelijke en overzichtelijke website,
  • Doen wat er beloofd wordt, ook de bezorging ervan.

W v Dommelen 04-12-2016 Via de website gekocht

Koel vriescombinatie

Ooit al eens iets besteld na alle tevredenhijd besloot ik om de koelkast/ vriescombinatie te bestellen.
Voordeel is dat je kan plannen wanneer je hem wil laten bezorgen.
De dag van bezorgen kan je het paket volgen via tractrace, via een makkelijk overzicht.

CLM van Paassen 04-12-2016 Via de website gekocht

Prima bedrijf

heb een vrieskist besteld. Werd de volgende dag al geleverd en netjes neergezet.
Verpakkingsmateriaal werd meegenomen. De 2 mensen die het product neerzette waren super vriendelijk.
Oude vriezer werd meegenomen.
Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

Pluspunten

• super vriendelijke personeelsleden
  • volgende dag al in huis

Minpunten

• die zijn er niet.

Jansma 04-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Aankoop vaatwasser

VaaTWASSER in de winkel in Zoeterwoude gekocht. Duidelijke uitleg van de verkoper heeft ons overtuigd van de aankoop. De winkel is eigentijds en straalt van allure.

papo 04-12-2016 Via de website gekocht

bemmel&kroon prima webshop met goede service

Ik was op zoek naar een Hotpoint magnetron passend bij de Hotpoint apparaten lijn die we reeds hadden. Alleen bij Bemmel&Kroon was die nog leverbaar, en ook nog voor een goede prijs. Leverdag kon zelf gekozen worden. Bij installatie bleek een probleem waarvoor B&K met succes de Hotpoint service heeft langs gestuurd.

Pluspunten

• prijs
  • Goede service bij problemen

papo 03-12-2016 Via de website gekocht

bemmel&kroon prima webshop met goede service

Ik was op zoek naar een Hotpoint magnetron passend bij de Hotpoint apparaten lijn die we reeds hadden. Alleen bij Bemmel&Kroon was die (MWK434.1X) nog leverbaar, en ook nog voor een goede prijs. Leverdag kon zelf gekozen worden. Bij aanschakelen kwam er soms een tikkend geluid uit. Hiervoor is door B&K de Hotpoint service langs gestuurd en deze hebben het tik-probleem (bleek los schroefje in ventilator) prima verholpen. Service B&K en hotpoint is als prima ervaren.

Pluspunten

• snelle levering, zelf dag bepalen
  • Goede service bij problemen

Dennis Overschie 03-12-2016 Via de website gekocht

Snelle professionele service

Gisteren gebeld, vandaag bezorgd! Erg handig was de link via email met ideal-betalingsmogelijkheid.
Met name blij met track en trace-systeem. Je ziet gewoon bij welk klantnr je pakket is en welk klantnr jij bent. Ideaal als je nog een boodschapje moet doen. Ook krijg je 30 min voor levering nog een melding. Daarna door 3 vriendelijke mannen tot over de drempel bezorgd. Perfect dus.

Pluspunten

• bedrijf werkt met ideal en track en trace
  • snelle, goedkope levering

Minpunten

• niets, behalve de moddervoetstappen op de vloer.

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

We hebben deze webshop gekozen omdat ze als enige winkel dat type echt op voorraad hadden en netjes op tyd product afleverd

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs

Maarten 03-12-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Tevreden over product en service!

Op internet gevonden maar omdat de wasmachine precies moest passen ben ik langs de winkel geweest en heb de machine bekeken en opgemeten, vriendelijk te woord gestaan door de medewerker en snel en vakkundig afgeleverd. Oude wasmachine mee terug en nieuwe keurig aangesloten. En dat allemaal tegen een fatsoenlijke prijs. Tevreden met mijn bestelling CRQ572870.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs

Klaus Dorscht 03-12-2016 Via de website gekocht

Klaus Dorscht

Goede service,goede levering ,goede informatie,alles perfect verlopen,prima prijs
kan deze winkel aanbevelen

Aankoop whirlpool koel/vriescombinatie

Pluspunten

• Mooie koelvriezer combinatie voor een mooie prijs

Nadia 03-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke webshop, snelle levering , keuze welke dag het geleverd kan worden zonder extra kosten en meenemen van het oude toestel Is ook volledig gratis

A. Bax 03-12-2016 Via de website gekocht

Miele Complete C2 Black Pearl

De bestelling verliep snel en goed helaas was het product niet voorradig maar werd door door de webwinkel snel gecommuniceerd en besteld, de levering was daarna snel geregeld en ook geleverd.

Pluspunten

• snel en goedkoop
  • betrouwbaar
  • goede en snelle communicatie

Simone 03-12-2016 Via de website gekocht

Eindelijk van de afwas af met mijn nieuwe Bosch vaatwasser!

Ordernummer BKI564384

Ik heb mijn vaatwasser bij Bemmel & Kroon gekocht omdat ik via internet op dat moment geen goedkopere van dit exemplaar kon vinden. Ook las ik goede reviews over dit bedrijf en brachten ze voor de levering geen kosten in rekening. De website is lekker uitgebreid, maar toch overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Betalen was zeer eenvoudig. Het bestelproces verliep daarom moeiteloos en ook de bevestigings- en factuuremail volgden na aankoop snel.
Extra pluim voor deze zaak is dat ze voor hetzelfde bedrag de opvolger ( met o.a, meer wasprogramma's) van het model dat ik had besteld hebben geleverd.
Telefonisch contact verliep gemoedelijk en gegeven advies kwam daardoor betrouwbaar over.
Product werd keurig op tijd geleverd en ook dit personeel was prettig en hulpvaardig in de omgang.
Geen spijt dus van mijn aankoop bij Bemmel & Kroon!

Pluspunten

• zeer concurrerende prijzen!
  • probleemloze afhandeling
  • keuze bezorgdag

Bert 02-12-2016 Via de website gekocht

goede ervaring

Eigenlijk wel bijzonder dat je om 4 uur een wasmachine besteld en dat die de volgende dag al in huis staat. Heel goede prijs/prestatie verhouding. De kwaliteit moet zich nog bewijzen in de tijd en lijkt heel goed te zijn wast schoon

Pluspunten

• snelle bezorging
  • neemt de oude machine mee

Gijs 02-12-2016 Via de website gekocht

Snel en duidelijk en goedkoop

Droger online gekocht, snelle levering, goedkoopste aanbieding, duidelijke communicatie (o.a. Door sms'jes over aflever tijden) Uitstekend!

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk
  • Sms'jes over aflever tijden

Hans 02-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!!

Wij waren opzoek naar een warmtepompdroger van Siemens. Bij Bemmel en Kroon vonden we het gewenste type het voordeligst! Dankzij hun zeer overzichtelijke en makkelijke website was het bestellen van de droger een fluitje van een cent. We konden zelfs aangeven wanneer wij hem bezorgd wilde hebben. Dat is erg prettig. Op de leverdatum werd het apparaat netjes geplaatst en alle verpakkingsmaterialen mee genomen. De bezorgers vroegen zelfs nog of ze het oude apparaat mee moesten nemen. Kortom: zeeeer tevreden klanten en bij een volgende aankoop zullen we zeker weer op de site van Bemmel en Kroon kijken!! Top!

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Duidelijke en makkelijke site
  • Vriendelijke en behulpzame bezorgers
  • Keuze uit je leverdag

Minpunten

• Ik kan er echt geen verzinnen!

Wilfredo 02-12-2016 Via de website gekocht

Wilfredo

Ik beveel u deze webshop van harte aan : Steeds de beste prijzen, de nieuwste toestellen en de snelste en stipte levering !

Pluspunten

• beste prijzen van het net
  • snelle, stipte levering ook in Belgiê

Minpunten

• nihil

Rijndijk 02-12-2016 In de winkel gekocht
Rijndijk

Aankoop Afwasser en droger

Veel keus en goede verkoper met verstand van zaken. Waren in een half uur klaar. Alles werd keurig bezorgd en de afwasser werd aangesloten.

Pluspunten

• Veel keuze
  • Goede gratis parkeergelenheid

romeo.tewari 02-12-2016 Via de website gekocht

Concurrerende prijzen, onvoldoende oog voor service

Had een bloktijd voor aflevering ontvangen. Bijna aan einde bloktijd kreeg ik de melding dat het door mij bestelde niet in de vrachtwagen zat. Kreeg te horen dat het overmacht was en dat ik een andere bloktijd zou ontvangen. S'middags gebeld met B&K om te vragen of ik nog een bloktijd kreeg en dat ik overwoog de bestelling te cancelen. Met moeite af kunnen dwingen dat ik als 1e mijn product zou ontvangen de volgende dag (vandaag) Jammer genoeg kon er geen goedmaker vanaf.

Pluspunten

• Goede prijzen
  • als je aanhoudt komen ze je summier tegemoet

Minpunten

• niet service- en klantgericht
  • af te leveren spullen niet meegenomen.
  • Geen compensatie voor het wachten

Angelien Engel 02-12-2016 Via de website gekocht

A. Engel

Ik KIES voor een KEURIG bedrijf dus valt de keuze al snel op van Bemmel & Kroon!
Genoeg keuze en een keurige en snelle levering! Ik betaal niets meer maar ook niets minder dan bij een ander betrouwbaar bedrijf!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Voldoende keuze
  • Snelle en keurige levering

Verhelst Rudy 02-12-2016 Via de website gekocht

Koelkast Siemens

Heel erg vlot verlopen. Prima! Afspraken zijn nagekomen zoals verwacht. Het toestel was voldoende beschreven en daardoor de goede keuze gemaakt.

JFP van Keulen 02-12-2016 In de winkel gekocht
Cruquius factuurnummer 571570

echt meer keuze

Wij waren op zoek naar een amerikaanse koelkast. Bij vele keukenbedrijven vind je er af en toe eentje. Zelfs bij de grote witgoedbedrijven is de keuze niet erg groot. Des te groter was onze verrassing bij Bemmel & Kroon. Een grote keuze aan amerikaanse koelkasten en zeer scherp geprijsd. Zelfs een zoektocht op internet leverde geen beter resultaat. We kregen er zelfs nog een flessenrek bij die niet standaard bij deze koelkast behoorde. Binnen 3 dagen is de koelkast geleverd. Een juweeltje.

Pluspunten

• grote keuzevrijheid en prijsstelling
  • open en eerlijke advisering

mooijman 01-12-2016 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Miele wasmachine

een Miele wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude
goed advies gekregen in winkel en de bezorgers waren erg netjes en correct
Wij zijn erg tevreden met de Wasmachine

Pluspunten

• Veel keus
  • mooie winkel

Yvonne 01-12-2016 Via de website gekocht

Altijd tevreden

10 betekent perfect, en dat is niemand, maar ik ben zeer tevreden over de service. Vandaag mijn derde apparaat geleverd. Mooi op tijd, tenminste niet de hele dag thuisgezeten. Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam.
Bij vorige aankoop net na garantie panne.. geheel naar tevredenheid opgelost!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijk personeel
  • Telefonisch goed bereikbaar

Simone 01-12-2016 Via de website gekocht

Eindelijk van de afwas af met mijn nieuwe Bosch vaatwasser!

Ordernummer BKI564384

Geen spijt dus van mijn aankoop bij Bemmel & Kroon!

Pluspunten

• zeer concurrerende prijzen!
  • probleemloze afhandeling
  • keuze bezorgdag

simon 01-12-2016 Via de website gekocht

snelle en uitstekende communicatie

Goede prijs/kwaliteit verhouding, duidelijke communicatie over bestel verloop, tussentijds melding van levering, zodat je niet de hele dag paraat hoeft te zitten. Snelle reactie op vragen, telefonisch goed bereikbaar. Komt afspraken na. Ik heb 9 gegeven alleen omdat er geen mogelijkheid voor creditcard keuze was.

Pluspunten

• snelle reactie op vragen
  • goede telefonische bereikbaarheid

Minpunten

• niet mogelijk om met creditcard te betalen

Iba 01-12-2016 In de winkel gekocht

Inductie kookplaat

Ik belde naar de zaak en werd direct perfect geholpen. Ik wilde een nieuwe kookplaat kopen zonder verstand er van te hebben. De medewerker adviseerde mij heel snel en duidelijk, de service was perfect! De volgende dag stond de monteur al in mijn keuken om de kookplaat te vervangen. Ook deze man was zeer vriendelijk en servicegericht, ik merkte dat deze mensen er veel vertand van hebben en hun werk met passie verrichten om hun klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. 1 woord: TOP

Pluspunten

• Servicegericht
  • Ervaring
  • Vriendelijk

JT 01-12-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Nieuwe wasmachine

Bemmel&Kroon Hazerswoude-Rijndijk : prachtige en complete winkel. Prettig en eerlijk advies - uiteindelijk gekozen voor een Samsung. De aankoop werd direct bevestigd via e-mail en een bezorgafspraak volgde snel. De uiteindelijke bezorging en installatie van de machine is meer dan perfect verlopen.

Pluspunten

• Grote keuze
  • Professioneel en eerlijk advies
  • Aantrekkelijke prijzen

Wendy 01-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop vaatwasser Bosch bij Bemmel & Kroon

De artikelen in de webshop zijn makkelijk te vinden. Er staat een duidelijke omschrijving bij de producten. De bestelde vaatwasser bleek niet op voorraad te zijn/of niet meer verkrijgbaar te zijn maar wij kregen een nieuwer en duurder model aangeboden tegen dezelfde prijs. Top!
De vaatwasser werd 1 dag later bezorgd binnen de aangegeven tijd. De bezorger belde zelfs van te voren op dat hij binnen 20 minuten de vaatwasser zou komen leveren.

Pluspunten

• Goede service, direct nieuwer model aangeboden
  • Afspraak snelle levering wordt nagekomen
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Shassy 01-12-2016 Via de website gekocht

Heel erg tevreden over deze wasdroger

Wij hadden een nieuwe wasdroger nodig.. na uren zoeken kwam ik op deze uit. Droogt prima en is makkelijk te bedienen! Ben er erg blij mee en de was is goed droog, dat is het belangrijkste. Je hoort hem wel maar niet extreem, dit vind ik geen probleem.
Ik zou deze droger iedereen aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Simpel in onderhoud
  • Droogt goed
  • Super service
  • Gratis 2jaar extra garantie van Whirpool

Roland C 30-11-2016 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevard

I understand Bemmel & Kroons excellent reputation

After visiting over eight different kitchen stores, I decided on Bemmel & Kroon because of the great value they offer on their products and the remarkable customer service. I ended up ordering a kitchen and a free-standing stove from B&K. Arjan K from the Rijneke Boulevard location was my sales representative. He was very patient and offered excellent advice. If I ever need to buy another kitchen again, I will definitely go to him. Others have also spoken highly of B&K. I definitely recommend them and have already made multiple other appliance purchases. There were a few problems with my kitchen, but their excellent after-sales/service department is currently handling things with excellent professionalism. The problem with my kitchen was not because of B&K directly, but was due to the disappointing installation which was done by a company that B&K uses. I think B&K should choose a better installation company. Nonetheless, I plan to be a repeat customer for many years to come.

Pluspunten

• Great value
  • Great service
  • Great delivery times

Minpunten

• Communication is very good, but could be improved
  • Sometimes too busy in the store
  • Installation company could be better

Rakhan 30-11-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Miele wasmachine ordernummer DH571843

Grote keuze aan wasmachines, goede serviceverlening en uitleg over wasmachine en bezorging was goed en snel. Plaatsing nieuwe wasmachine werd ook met zorg gedaan en werd meegedacht

Pluspunten

• Service
  • Uitleg
  • Keuze

Henk 30-11-2016 In de winkel gekocht
Cruqius

Aankoop wasdroger

Ben heel prettig bij van Bemmel geholpen en binnen 4 dagen staat de droger in mijn keuken. Er werd ook uitgebreid uitgelegd welke droger het meest geschikt voor mij was, niets opgedrongen

Minpunten

• Dat ik pinkosten moest betalen, begreep ik niet

Sonja KF 30-11-2016 Via de website gekocht

snel en persoonlijk advies

Ik heb een wasmachine, droger en een universele stapelkit (voor de wasmachine/droger) gekocht en het advies van de winkel is helder. Men denkt met je mee, luistert naar je wensen en wat je belangrijk vindt incl je budget. Reageren snel op emails. Snelle levering (de volgende dag).
Ordernummer BKI572435

Pluspunten

• persoonlijk advies
  • luisteren goed naar je wensen
  • levering de volgende dag

Maarten 30-11-2016 In de winkel gekocht
den haag

Kookplaat goed advies

Naar het filiaal in Den haag gegaan omdat ik nog advies wilde wat ik via internet niet dacht te krijgen.
Ik wist tussen welke 2 kookplaten ik moest kiezen. Verkoper heeft naar importeur gebeld en zo kreeg ik snel antwoord op mijn vraag en kon ik de knoop door hakken. Kreeg nog tip de over inbouw, verkoper heeft inbouw instructie op internet geraadpleegd en daarmee was dat puntje ook opgelost.
Plaat besteld op donderdag, dinsdag daarop is de plaat geleverd.
Over de plaat zelf kan ik nog niks zeggen omdat die pas volgende week kan worden ingebouw door mijn aannemer

Pluspunten

• Goede voorlichting en advies
  • Snelle levering
  • Scherpe prijs