Deze score is berekend op basis van 3208 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke van Gelder 25-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekend!

Onze inbouwkoelkast moest vervangen worden, Bemmel&Kroon stond boven aan de lijst op Google en de koelkast die wij nodig hadden was in voorraad, dus bellen voor de prijs en levertijd. Peter aan de telefoon was erg behulpzaam en de koelkast kon de volgende dag reeds geleverd worden (op zaterdag) dat was erg prettig en het klopte bijna allemaal. Het enige wat ons tegenzit is dat de deur totaal veranderd is to de oude dus daar zullen we zelf een aanpassing voor moeten maken, maar dat gaat ook lukken, de producten staan inmiddels weer gekoeld in de kast.

Wouter 24-03-2018 Via de website gekocht

Top service en snel geleverd

Duidelijke website met overzichtelijke informatie. En de goedkoopste van het internet met de juiste persoonlijke service.

Gerard 24-03-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Forepark

Zeer goed geadviseerd !!!

Inmiddels een aantal keren wat besteld bij Bemmel & Kroon en tot nu toe altijd goed geholpen middels vakkundig advies en snelle levering en plaatsing.

Jan 24-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Snelle reactie op offerte aanvraag, duidelijke offerte met een scherpe prijs en snelle levering.
Duidelijk website, grote keuze, zeker een aanrader

Mw. d.l.R. 24-03-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke en snelle Service

Hebben al vaker bij deze winkel gekocht en ook dat was goed, dus daarom viel weer onze keus op deze winkel en het is ook qua prijzen een fijne zaak.

Ruurd A. van Dam 24-03-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Prima geregeld

Mooie shop in het Forepark in Leidschendam alwaar ik een goed idee heb gekregen over de wasmachine die ik aan wilde schaffen. Ik had allang gezien dat Bemmel & Kroon zo'n beetje de goedkoopste hiermee was en de aflevering was ook prima geregeld.

Marco booij 24-03-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd

Na 10 jaar trouwe dienst was het tijd voor een nieuwe wasmachine ben er super blij mee ik ga zeker tegen al mijn vrienden zegen

Van Berkel 24-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Hele goede service en aflevering

Prettige aflevering; eerst een mail over tijdsduur; daarna nog een telefoontje dat ze er bijna waren

Ruud 24-03-2018 Via de website gekocht

Prima keuze

Hoewel de via de website gekozen vaatwasser niet leverbaar was, werd meteen een adequate vervanger aangeboden (kleine upgrade zelfs) waardoor we prima zijn geholpen. Alle afspraken werden keurig nagekomen, zoals het een goede webshop betaamt. Niets op aan te merken.

Piet van Dijk 24-03-2018 Via de website gekocht

Ongekende service

Afgelopen week een Liebherr koel/vries combinatie besteld onder ordernummer BKI671039.

De reden was allereerst dat wij een nieuw apparaat nodig hadden, maar een belangrijke en overwegende rol speelde alle goede tot zeer goede reviews welke wij in Kieskeurig over Bemmel & Kroon lazen.

Omdat ik te maken heb met 2 ernstige levensbedreigende ziekten had ik op het bestelformulier aangegeven dat wij hulp nodig hadden bij het plaatsen en stellen van de koel/vries combinatie omdat ik dit niet zelf kan doen.

Afgelopen vrijdag is het apparaat geleverd en de beide medewerkers van Bemmel & Kroon hebben keurig geholpen bij het plaatsen en opstellen van het apparaat en beide mensen waren ook nog zeer vriendelijk en behulpzaam. Doordat het apparaat bijna niet door onze voordeur kon moesten zij ook nog extra manoevreren om het apparaat zonder schade bij ons binnen te krijgen. Daarvoor hadden zij het apparaat al 3 hoog de trap opgesjouwd.

Kortom, alle hulde voor de uitstekende service van Bemmel & Kroon en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van haar medewerkers.

Het was onze eerste kennismaking met Bemmel & Kroon en het zal wat ons betreft zeker niet onze laatste zijn. Wij kunnen iedereen van harte aanbevelen om daar hun aankopen te doen en wij zijn beslist geen mensen om iemand naar de mond te praten.

Jo 24-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Ik zocht naar een kookplaat en koelkast via een vergelijkingswebsite waarna Bemmel en Kroon als de voordeligste uit kwamen. Als iets op voorraad is, is het snel geregeld. Ik had iets besteld dat niet op voorraad was maar miste de informatie over de verwachte levering. Toen ik twee dagen later belde konden ze mij dit direct vertellen. Het klopt, afspraak is bij hun afspraak. Filteren naar het juiste product is helaas nog wat lastiger op hun website.

C.M.van den Buk-Bijkerk 23-03-2018 Via de website gekocht

super snelle levering in zeer nette staat

zeer gebruiksvriendelijke site.
goed overzicht van de prijzen en zuinigheid van het apparaat.
ook bij vragen direct antwoord.
tevens klanttevredenheid te zien.

Pison 23-03-2018 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard, Zoeterwoude Rijndijk

Super winkelgenot

Het personeel is heel vriendelijk en product gericht. De kennis van zaken is zeer groot en zij informeren je zeer duidelijk. Zij hebben een luisterend oor naar jouw ideeën en weten het juiste product voor je te vinden. Nadat de juiste producten zijn uitgekozen is de afhandeling zeer correct (indien er korting mogelijke is hoef je hier niet om te vragen). Nadat de bestelling is afgehandeld kan je ervoor kiezen om het te laten installeren. Dit is ook perfect geregeld. Wij zijn heel tevreden hoe de afhandeling is geregeld. Petje af voor Bemmel & Kroon.

ACM 23-03-2018 Via de website gekocht

fantastische orderafhandeling

zeer vlotte afhandeling, correct en prima bezorgdienst en voorts ook bij start een mooie prijs van het product, een mooie 10 verdiend!

R.Wolf 23-03-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke service.

Artikel was hier goedkoopst.
Levering ging door ondanks storing in elektronisch betaling. Pinkosten werden niet berekend .

Muriel 23-03-2018 In de winkel gekocht

snelle en goede service

Goed en deskundig geholpen in de winkel bij uitkiezen van apparatuur en daarna snelle levering en prima plaatsing van alles. Erg tevreden over alle service.

erihaas 23-03-2018 In de winkel gekocht
den haag

inderdaad goede, fijne en duidelijke service in de winkel

Groot filiaal met een enorme keuze aan huishoudelijke apparatuur: je raakt niet uitgekeken. Ivm mijn eerdere aankoop ging ik dus wederom naar deze firma. Deze stond nu op een andere locatie maar was wel in de buurt. De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. De verkoper was duidelijk in zijn uitleg. Ook de levering was perfect met een telefoontje vooraf gemeld. Ik zou zeggen, deze firma is een bezoek meer dan waard. Doen!!!

Wietske 23-03-2018 Via de website gekocht

Prijs van het product: Top! Service: Top!

Na het bestellen en betalen kan je zelf de bezorgdatum instellen. Een half uurtje voor aflevering volgt een sms met de exacte tijd. En niet te vergeten: een vriendelijke bezorger die je een fijn weekend wenst. Top!

Sjaak 23-03-2018 Via de website gekocht

De aller goedkoopste en super service!

Snelle goed service. Klantenservice zeer goed bereikbaar. Ze waren de goedkoopste en ik kreeg een duurder model toen bleek dat het bestelde was uitverkocht. Waar vind je zoiets nog! En dat alles binnen 1 dag.

van deventer 23-03-2018 In de winkel gekocht
Forepark

je wordt prima te woord gestaan.

Er wordt geluisterd naar je vragen, voorts wordt er niet moeilijk gedaan, als je vraagt of het toestel ook kan worden geplaatst en aangesloten zonder meerkosten.

Magdalena Koole van den Akker 23-03-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijneke Boulevard

Héél fijn geholpen, alles is naar wens gegaan.

Omdat ik het een fijne zaak vind prettige mensen ! Alles is naar wens verlopen. Goed idee voor een volgende keer,bij nieuwe aankopen!

Mark 23-03-2018 Via de website gekocht

Eerlijke prijzen

Via een sanitairboer doorverwezen hiernaartoe. Offerte aangevraagd en een goede prijs gekregen. Ze deden oon niet moeilijk dat de afleverdatum een maand werdt uitgesteld. Vriendelijke telefonische service.

John Veldhuis 22-03-2018 Via de website gekocht

Eerste keer op internet grote aankoop met prima ervaring!

Wat een fijne ervaring om voor het eerst een grote aankoop te doen op internet. Gisteren nog laat op de avond de bestelling gedaan nadat ik de site goed had geraadpleegd. Heel erg duidelijk omtrent info, extra's en voorwaarden! De bestelling ging Toppie! Duidelijk en direct inzichtelijk wat er werd besteld en de extra's en korting duidelijk aangegeven. Wat me erg positief opviel is dat ik al vrijwel direct inzicht kreeg omtrent de voortgang en het verwachtte levertijdstip. Er fijn was het om via track en trace de route van levering te kunnen volgen. en ook kunnen zien dat het voorspelde tijdstip precies werd gehaald. Bij de Aflevering werd ik nogmaals positief verrast door de keurige en vriendelijke bezorgers. Snel en prima de droger naar de 2e etage gebracht en aangesloten en de oude droger weer naar beneden gebracht. De bezorgers haaden nog even tijd om staand een "bakkie"te doen om het schema te kunnen blijven halen. Voor ons een heel erg positieve ervaring en zeker door de nette afwikkeling van Nota en verdere papieren, een blij gevoel! we kunnen dus zowel de firma Bemmel & Kroon en ook de bezorgdienst Dynalogic van harte aanbevelen!

Mient Boonstra 22-03-2018 Via de website gekocht

Ook in Nijehaske ( Fr.) werd exact binnen 24 u geleverd!

Gemak en prijs en de toezegging zeer snel te leveren waren doorslaggevend .
Is volledig waar gemaakt.

Nico 22-03-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Goede communicatie, over de levering. Tevens goed geholpen bij het doorvoeren van een wijziging m.b.t. De reeds afgesproken leverdata.
Levering binnen enkele dagen duurde toch iets langer dan waar ik op gerekend had.

Maaike 22-03-2018 Via de website gekocht

Super service!

Super fijne bezorgers! Helaas bleek op de bezorgdag dat de lift er geen zin meer in had.. Ik gaf dit aan en dat was allemaal geen probleem en zonder zucht of steun werd mijn wasmachine netjes naar de eerste verdieping getild!

J. (Jan) de Meij 22-03-2018 Via de website gekocht

Kind kan de was doen

Ik heb binnen 1 dag weer een bruikbare wasmachine aan de gang.
Mijn bestelling heb ik via de web site gedaan.
Het invullen en het uitzoeken van mijn bestelling is duidelijk en overzichtelijk.

Van Deventer 22-03-2018 In de winkel gekocht

Service zoals altijd perfect!!

Al een paar keer eerder in deze winkel geweest . Er is altijd goed en kundig personeel aanwezig
De site is goed overzichtelijk.

Chris 22-03-2018 Via de website gekocht

Top Service voor kleine prijs

Hebben ons georienteerd voor een AEG warmtepomp condensor en daar kwam Bemmel&Kroon naar voren als voordeligste aanbieder. Ze zijn niet alleen voordelig maar de service was ook heel erg goed. Na bestelling keurig na twee dagen geleverd. Nette chauffeurs en oude apparaat meegenomen.

Peter S 22-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Nadat ik een vrieskast had besteld deze was deze niet meer leverbaar.
Bemmel en Kroon leverde toen een 50 euro duurdere vrieskast voor dezelfde prijs.

A. beelen 22-03-2018 Via de website gekocht

broodbakmachine

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het product dat ik wilde hebben, hier het goedkoopst was en een snelle levering.

Remoz Zomer 22-03-2018 Via de website gekocht

Goed geadviseerd vóór mijn aankoop van mijn koelkast.

Bij Bemmel en Kroon blijk Afspraak is afspraak. De montage was de "Kroon" op het uiteindelijke werk.
Kies dus gewoon, voor Bemmel en Kroon!!

Dick Donkervoort 22-03-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed geadviseerd door dhr. Kees Vrijhof

Mooie showroom (Den Haag) veel keus, goed advies en bijna altijd de goedkoopste.
Geen aanbetaling, maar betalen bij levering geeft een goed gevoel.

John 22-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Had een vaatwasser besteld die later uitverkocht bleek te zijn en heb toen een nieuwer type gekregen die nog een stuk duurder was voor dezelfde prijs.
Toppie

Riccardo 22-03-2018 Via de website gekocht

Good price / quality, and good service

Good price compared to other vendors. Easy ordering. Good delivery tracking service. And good options for extra warranty.

Hein 22-03-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon, wat een klasse!

Ik ben zeer tevreden over shop van Bemmel en Kroon, 's-avonds wasmachine besteld, de volgende morgen geleverd, echt klasse. Ook ben ik zeer tevreden over de informatievoorziening. Ik werd continu op de hoogte gehouden van de planning. De aflevering de volgende dag was ook prima (mede dankzij Dynalogic).

Zeer aan te bevelen!

romo 22-03-2018 Via de website gekocht

Een 9+ voor BEMMEL&KROON

Ik heb bij Bemmel&Kroon een AEG wasmachine en een AEG wasdroger besteld. Kreeg een goed advies, een scherpe offerte en omdat het type wasdroger dat ik had besteld niet meer leverbaar was, de opvolger voor dezelfde prijs.
Daarnaast de grootste service, vanwege een nieuw huis wilde ik het pas na ruim 1 1/2 maand laten leveren en dat was geen probleem.

Venera Smolders 22-03-2018 Via de website gekocht

Top service!

We hebben via deze website onze nieuwe broodmachine aangeschaft.
Lekker overzichtelijke website en super snelle levering.
Je kan de koerier via de website volgen en zo kan je prima in de gaten houden wanneer het product geleverd wordt.
Echt top service!

A. kouwenhoven 22-03-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Na 22 jaar trouwe dienst ging mijn Bosch wasmachine stuk. Telefonisch een nieuwe besteld bij v. Bemmel en Kroon. Hij werd keurig op tijd bezorgd. Wat een fijne machine en zó geluidsarm, ik ben er erg blij mee. Verkopers weten waar ze over praten.

J os Ooms 22-03-2018 Via de website gekocht

Heel vlot verlopen, een aanrader

Door het zoeken op het internet deze zaak gevonden. Correcte afhandeling en doen ook wat ze beloven. De verzending is top, ik kan geen netatieve punten vinden. Dikke proficiat, doe zo voort.

Jacqui 21-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

De beste prijs voor deze droger. Oude droger gratis afgevoerd! Snelle service, goed product helemaal top!

André 21-03-2018 Via de website gekocht

Top service

Super shop, de producten zijn zeer scherp geprijsd. Bestellen is eenvoudig en de afhandeling via e-mail is duidelijk en snel. Track en trace is geweldig. Duidelijke communicatie en ongeveer een half uur voordat de bestelling geleverd werd nog een sms ontvangen.

Herman 21-03-2018 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon . Uitstekende prijs - kwaliteit en service !

Eerste online aankoop bij Bemmel & Kroon , zeer tevreden !! Prijs - kwaliteit verhouding uitstekend ! Snelle en vlotte levering volgens de afspraak !

Magyarvizla 21-03-2018 Via de website gekocht

Prompt en.volgens afspraak

De concurrerende prijs en beloofde snelle levering. Ook de informatie bij het product was duidelijk.

W Oost 21-03-2018 Via de website gekocht

De shop is overzichtelijk.
Op vrijdag besteld en op zaterdag voor de middag al thuis bezorgd.
Terwijl ze helemaal naar de platteland in Drenthe moesten om ons wasmachine te komen brengen.
Helemaal top.
De wasmachine die wij besteld hadden was niet meer voorradig.
Kregen we soortgelijke wasmachine van dezelfde merk voor de dezelfde geld.
Waar kom je dit tegenwoordig tegen.
Een eerlijk en vertrouwd adres waar je tegen scherpe prijzen een goede wasmachine kunt kopen.

Elleke 21-03-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Geweldige service!

Zaterdags telefonisch wasmachine besteld; duidelijke afspraken met verkoper. sMaandags geleverd en aangesloten tm eerste proefwasje draaien door de bezorgdienst.
Vriendelijk en behulpzaam personeel

T. Pappot 21-03-2018 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Forepark

Goed advies

3 apparaten gekocht. Goed advies gekregen, fijne service.
Verkoper dacht met ons mee en had duidelijk ervaring met alle apparaten. Levering top!

Jacko de Groot 21-03-2018 Via de website gekocht

Excellente services

Alles was en is in de puntjes verzorgd. Respect voor het geleverde, de klant en de inbouw verliep uitstekend.

Sjoerd 20-03-2018 Via de website gekocht

Zeer Tevreden klant!

Zeer klantvriendelijk en zeer adequaat gereageerd door de verkoper! En daarna de procedure erg goed voor elkaar. 7x beter klopt helemaal!!!

Marc 20-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en snelle communicatie

Via de site een wasmachine gekocht en betaald via iDeal. Binnen enkele seconden een bevestiging en de factuur in de mailbox. Kort daarna een mail met uitleg dat dit type wasmachine niet meer voorradig was en ook niet meer was te bestellen. Hij zou worden vervangen door een minstens gelijkwaardig en duurder model. Dit model uiteraard vergeleken met het bestelde model en inderdaad een groter model met meer opties. Echter niet duurder maar, omdat er een actie liep op dit model, juist goedkoper. Gebeld (tot 23 uur bereikbaar!) en uitgelegd. De dame deed hier niet moeilijk over en binnen enkele minuten ontving ik een creditnota. Chapeau!