Deze score is berekend op basis van 2948 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

van Gils 25-07-2018 In de winkel gekocht
Rijneke Boulevaerd

goed geholpen

Wij hebben deze winkel gevonden op internet, na een goed telefoongesprek zijn we in de winkel terecht gekomen. goed geholpen zeer goed geadviseerd. Wij zijn heel tevreden.

Marjolein Harmsen - van Hout 25-07-2018 Via de website gekocht

Aanrader

Goed advies en zorgvuldige installatie. Alleen jammer dat we achteraf 20 euro bij moesten betalen op het bedrag van de offerte vanwege het koppelen van de twee deurtjes, hoewel we van te voren foto's hadden opgestuurd. Maar de koelkast was nog steeds goed geprijsd.

Tomas V. 25-07-2018 Via de website gekocht

Supper service met goed me traceerbaarheid

Snel geleverd met een goed indicatie van het uur zodat je niet heel je dag moet op offeren om te wachten op een levering. De combii-koelkast kwasi tot op zen vaste plaats gezet wat ze eigenlijk niet moesten. De betaling via iDeal werkt jammer genoeg wel niet met Belgische kaart maar na even bellen hebben we dan geregeld dat ik bij levering kon betalen zonder meerprijs. Zeer tevreden

Sam VD 24-07-2018 Via de website gekocht

Review

Een koelkast/vriezer uit de middenklasse in uitstekende staat en al bij al snel geleverd in België. Het grote voordeel van shoppen in Nederland voor ons is natuurlijk de lagere prijs (toch zeker 20%), aan dezelfde kwaliteit. Top!!

Anoniem uit Den Haag 24-07-2018 Via de website gekocht

Super snel

Rond 20.00 uur besteld, volgende dag om 14.30 uur in huis. Perfecte service. Gratis is de oude vaatwasser meegenomen. En de prijs die is nergens goedkoper. Helemaal blij.

Jan uit delft 24-07-2018 Via de website gekocht

Punctuele Brompot

Mijn koelkast was zeer snel afgeleverd...werd netjes half uur eerder gebeld...een van de bezorgers had duidelijk last van ochtend humeur...verder werd ook vloer plintje kapot gemaakt bij het verwijderen van mijn oude machine...kortom tevreden over product en snelheid van levering...uitvoering mocht iets professioneler en vriendelijker

Richard P 24-07-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Wasmachine

Breed assortiment en goede service, zoals advies en installatie van de wasmachine!

Carlijn 24-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Fijn dat je je eigen leverdag kunt kiezen. Levering kon daarbij ook heel snel en liep voorspoedig. Aardige bezorgers ook.

Alfons vd Berg 24-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Zaterdag middag besteld en maandag ochtend bezorgd. Deze was echt op voorraad en dat is wel ze prettig als je oude er na 9 jaar mee stopt.

Jojo1984 23-07-2018 Via de website gekocht

Super Service snelle verzending

Heb voor een goedkope prijs gezoekt en op Deze Site de beste prijs gevonden. Een snelle levering met keuze van datum wordt aangeboden en met precies uitrijd geleverd. Top service dank u wel

Hans de Leeuw 23-07-2018 Via de website gekocht

service is buitengewoon

site voorziet je prima van informatie, snelle levering tegen een zeer gunstige prijs.
Deze inductiekookplaat was niet op voorraad maar is direct besteld na onze goedkeuring.

Patrice 23-07-2018 Via de website gekocht

Wasmachine voor een mooie prijs

Deze Bosch wasmachine van Bemmel & Kroon kwam als beste koop uit de vergelijking. Volgens afspraak geleverd met extra service - op de etage - en de oude machine is afgevoerd. Dat geldt ook voor de inzet van de bezorgers... (met deze warmte)

pc janssen 23-07-2018 In de winkel gekocht
cruquius

Goede service en veel keus

vriendelijke verkopers die met je mee denken, veel keus in assortiment. bezorging ook volgens afspraak.

Ellen 23-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en goed

Via de site van de consumentenbond door verwezen naar de website van bemmel en kroon. Duidelijke website fijne bestelwijze waarmee je nog voor extra sevices kunt kiezen, na bestelling meteen bevestiging in mijn mail en de levering precies zoals van tevoren werd gemeld.

Jean Paul & Josiane 22-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon "GROOTS"

Via vrienden die een aankoop gedaan hadden bij jullie, van een Miele was & droog machine en hun verhaal vertelden aan ons zo overtuigend dat ik op de site geland ben en dat jullie het onmogelijke lieten blijken. Overzicht van jullie site is echt professioneel en gemakkelijk te bezoeken echt fantastisch, kan er geen woorden voor vinden zo blij ik ben.

VVS 22-07-2018 Via de website gekocht

Top Service !!

Vlotte bestelling !! Correcte levering !! Service zoals het moet zijn. De volgende bestelling ook via Bemmel & Kroon.

Cor 22-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede Service .Kan niet Beter

DE WEBSITE IS ZEER DUIDELIJK, DIT GELD VOOR DE GEHELE AFHANDELING VAN HET GEKOCHTE ARTIKEL.DE WINKEL KAN HEEL GOED CONCUREREN MET ANDERE WINKELS,DEZE WAS DE GOEDKOOPSTE,EN DE AFLEVERING WAS OP DE MINUUT NAUWKEURIG.IK ZOU ZEGGEN GA OP DEZE VOET DOOR, HET KAN NIET BETER!

Petra 22-07-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude rijndijk

Super service!

Erg vervelend om met een hittegolf plots zonder koelkast te moeten doen. Verschillende winkels geprobeerd maar geen van hen kon snel leveren. Bij Bemmel en Kroon werden we zeer vriendelijk geholpen en direct naar de koelkast gebracht die aan onze voorwaarden voldeed en dan ook nog voor een scherpe prijs! Bovendien de volgende dag netjes afgeleverd! Top Bemmel en Kroon!

arie 22-07-2018 In de winkel gekocht

teruggave van 50 euro installatiekosten

nadat ik eerder een review had geschreven op kieskeurig en een cijfer 1 had in gevuld werd ik teruggebeld door bemmel en kroon dat ze 50 euro van de 285 euro installatiekosten van de koelkast terug zouden storten of ik daarmee tevreden was gestel maar of ik dan wel nog een mailtje naar kieskeurig nog wilde sturen dat de zaak nu opgelost was en ik het cijfer 1 wilde herzien nou bij deze

Petrie 22-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik heb een miele wasmachine gekocht via de website. Volgens de site was die op voorraad. Nadat ik de machine besteld had, bleek die toch niet op voorraad. Ik kreeg toen een duurderemachine als vervanging, hetzelfde type met wat extra’s.
Daarnaast is het afleveren van de machine super geregeld. Eerst komt een grove tijdsaanduiding. Die wordt op de dag van levering verder gespecialiseerd en als de chauffeur er bijna is, krijg je bericht dat hij er over een half uur is. En de oude machine gaat mee terug en tegen een kleine meerprijs wordt de wasmachine naar de zolder gebracht. Echt goed geregeld.

Elke 22-07-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Dorp

Duidelijke uitleg in de winkel en vakkundige installatie.

Goede uitleg en geen gehaast in de winkel.
Installatie was heel goed. Rustig (geen haastwerk), netjes en vakkundig. Koelkastdeur werd van rechts- naar linksdraaiend gewijzigd en het sleepdeursysteem moest worden omgezet naar deur-op-deur. Het was dus meer werk dan een gewone installatie, maar dat gaf geen meerkosten. Het geheel werd netjes afgesteld.

Mandy 22-07-2018 Via de website gekocht

Laagste prijs & snelle top service

Na enige research besloten ons nieuwe gasfornuis van Siemens te bestellen bij Bemmel en Kroon. De research die overigens makkelijk gaat met behulp van kieskeurig.nl. Erg fijn en overzichtelijk!
Daardoor kwam ik uit bij Bemmel en Kroon, een Mooie overzichtelijke en duidelijke webshop, met een keurmerk!
Wat voor mij wel belangrijk was. Tegenover de bekende winkels, had Bemmel en Kroon een super prijs, geen verhoging van prijs zoals de bekende massa bedrijven, daarbij gratis levering en snelle service! Alles was snel geregeld via de webshop. Ik kreeg meteen een bevestigings mail van zowel bestelling als betaling. Tevens hadden ze de service te betalen bij aflevering, ook dit maakt me als koper blij en tevreden, dan heb je service hoog in het vaandel staan. Aanrader voor iedereen die een eerlijke prijs met top service wil!!

Darek 22-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

ik heb een koelkast gekocht, waar moet het koelkast bij een producent besteld worden! Verwacht tijd was maar 4 dagen!!!! Waar bij MediaMarkt moest ik 3 weken wachten voor zelfde apparaat, aan het einde niet afgeleverd!! ik ben heel blij vaan geweldige service en medewerking met Bemmel & Kroon! ik zou deze winkel aanbevalen!!

Susanne 21-07-2018 Via de website gekocht

Erg goede service voor een lagere prins

Na het vergelijken van prijzen voor een warmtepompdroger kwamen bij deze winkel uit We waren er onbekend mee, daarom kozen we ervoor om via de pin te betalen bij levering, dus iets vooraf. Dat vind ik al een goede service. Koeriers waren vriendelijk, netjes.

marcel izeboud 21-07-2018 Via de website gekocht

koelkast netjes geleverd

ik kwam via kieskeurig op bemmel en kroon. de koelkast die ik wilde bestellen was daar goedkoop. Op de website stond veel informatie. Even moest ik zoeken waar ik moest bestellen. Maar daarna ging het vlot en goed. De koelkast was niet op voorraad maar ik kreeg na 2 dagen al bericht dat ie bij bemmel binnen was. de levering ging ook zonder problemen met dynalogic.

Malvinas 21-07-2018 Via de website gekocht

Deze webshop gekozen omdat men de nieuwe wasmachine naar zolder zou brengen, met 10 eur bijbetaling, maar dat is het ook waard. Toen bleek echter dat het blad van de oude machine los zat, waardoor de bezorgers deze niet konde tillen. Wel een probleem voor ons, echter na een telefoontje is deze echter toch nog opgelaald. Dus keurig opgelost. Onze dank hier voor.

jan van rosmalen 21-07-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

vakkundig advies heelgoede service

hulpvaardig personeel-niet opdringerig-vakkundig advies binnen een half uur hadden we wat we wilde hebben zonder dat we over ons budget heen waren gegaan.
de volgende dag bezorgd met een keurig telefoontje van de bezorgers dat ze er aan kwamen

Gabi 21-07-2018 Via de website gekocht

Makkelijk besteld en echt snel in huis.

Snelle en makkelijke site. Zo besteld en zo in huis. Niks teveel aan gegevens invullen of inschrijven. Gewoon naam en adres en betalen. Heel fijn.
Gabi, BKI696365

Edwin 21-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Top service, vriendelijk en duidelijk geholpen aan de telefoon. Waardoor we voor deze winkel hebben gekozen.
Samsung koelkast besteld, levertijd 3 weken maar binnen 1,5 dag stond hij er al. Oude koelkast werd weer meegenomen.
Mooi design koelkast waar we heel blij mee zijn.

M. Hermus-van Leem 21-07-2018 Via de website gekocht

Professionele en snelle installatie en bezorging

Gisteren gaf onze oude wasmachine de geest, dus meteen een nieuwe besteld, samen met een nieuwe droger. Communicatie dmv e-mailverkeer zeer snel en correct. De bestelling is binnen 24 uur bezorgd. Het transportbedrijf Dynalogic stuurde keurig een mail wanneer ze langs zouden komen. Op de dag van de bezorging kreeg ik klokslag 8.00 uur een mail binnen welk tijdsbestek van 3 uur ze zouden langskomen. Met een track & tracé kon ik precies zien waar de bezorgers zich bevonden. De medewerkers hebben de machines snel en vakkundig geïnstalleerd. De heren waren zeer correct en niet te beroerd de oude droger nog even naar een andere kamer te dragen. Topservice👍🏻👍🏻👍🏻

Ineke Ruiter 21-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!!

Wasmachine besteld en alle afspraken is men nagekomen. Heerlijk als je er op kunt vertrouwen dat het goed is/komt.

Ray 21-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Duidelijke shop, waarbij er bij het bestellen van een product, in ons geval een droger, er gelijk een aantal bijpassende accessoires worden aangeboden. Erg fijn dat die die niet nog 's los moeten zoeken op de site. Verder: na de aanschaf duidelijke communicatie, en de levering was perfect en op de afgesproken tijd.

Marjan 21-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, beleefde transporteur de website is gemakkelijk in gericht je kan makkelijk zoeken naar de producten en ook goed met elkaar te vergelijken

Meindert 21-07-2018 Via de website gekocht

Toch gered

Op 19 juli zou mijn dochter trouwen. Wij hadden haar een wasmachine en droger beloofd. Op vrijdag 13 jullie een wasmachine en droger besteld bij MediaMarkt.
Aflevering op maandag 16 juli. Volledige informatie zou volgen w.b.t. tijdstip enz.
Geen enkel teken van leven, toen zelf gebeld. Het is een heel verhaal, maar tenslotte de bestelling geannuleerd. Toen op zoek naar iemand die nog kon leveren het was inmiddels al 17 juli. Na het lezen van de reviews voor Bemmel en Kroon gekozen.
Wasmachine en droger besteld. Bleek dat de wasmachine niet binnen 24 uur kon worden geleverd. Ik had zelf niet goed opgelet want het stond vermeld op de site.
Gebeld naar B&K en zonder problemen een ander wasmachine gekozen en iets bijbetaald. Woensdagmiddag 18 juli om ca. 13.00 u alles in huis.
Geweldig, bedankt voor jullie goede en snelle service

Wildschut 21-07-2018 Via de website gekocht

Goede Service, snelle levering via couriersdienst Dynalogic.

Dit is het tweede apparaat dat ik bij van Bemmel en Kroon via de webshop heb aan geschaft.
Prima en snelle levering, ze houden je prima op de hoogte van de levering via de email.
Ik kan U deze firma van harte aanbevelen.

Vaatwasser gekocht 21-07-2018 Via de website gekocht

Snel en volgens afspraak

Koop al jaren mijn inbouwapparatuur bij deze shop, betrouwbaar en correct geleverd, tegen een goede prijs.

Paolo 20-07-2018 Via de website gekocht

GBB59PZFFB best getest of koelkast voor de beste prijs

Razend snel service
Klanten vriendelijk
Klantenservice snel aanwezig
Professionele levering inclusief verwijderen oude apparatuur en installatie van de nieuwe.

Marianne 20-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Gisteren een vrieskast van Siemens besteld. Het door ons gekozen typenummer bleek niet meer leverbaar. Zonder extra kosten kregen we een duurder type aangeboden. Dat noem ik nog eens service!
Vandaag werd de vrieskast bezorgd. De bezorgdienst hield ons goed op de hoogte en bijna op de minuut precies kwamen ze voorrijden.

Bianca van osch 20-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service en nette levering!

Na bestelling direct bericht van moment van levering. Keurig netjes afgeleverd en meteen aangesloten. Oude machines zonder problemen meegenomen.

Groen 20-07-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

advies en aflevering allebei dik in orde

We kopen al onze apparaten al meer dan twintig jaar bij van Bemmel en Kroon en zijn daar altijd tevreden over.

D.H. Bruijnes 20-07-2018 Via de website gekocht

De website van deze winkel is uitgebreid maar wel duidelijk. Bij telefonisch contact werd er goede en vriendelijke voorlichting gegeven. De aflevering van het bestelde product was perfect.

Ilona 19-07-2018 Via de website gekocht

Top levering en service!

Super vriendelijke bezorgers, voorzichtig tijdens het plaatsen van de nieuwe wasdroger (2e etage, zwaar!). Netjes afgeleverd en aangesloten. Oude meegenomen.

van der Meer 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle deskundige service

Ik vind de shop fijn om in te zoeken en de service is altijd goed bij Bemmel en Kroon. Er komen altijd goede monteurs die verstand van zaken hebben.

Jacques 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Allereerst bij de fysieke winkel gekeken en goed geïnformeerd. Daarna besteld en de volgende dag zonder problemen bezorgd.

Rob van den Dungen 19-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

We hebben een wasmachine en een wasdroger gekocht bij dit bedrijf via internet. Ze kwamen qua prijs/kwaliteit als beste uit onze zoektocht op internet. We kregen direct een email met de bevestiging en vervolgens een email met de factuur. De volgende dag de bevestiging van ons verzoek inzake de bezorgdag. De medewerkers hebben de wasmachine en wasdroger keurig geinstalleerd en als extra service hebben ze voor ons niet alleen de oude wasmachine en wasdroger maar ook een vaatwasser meegenomen die niet meer gebruikt werd. We zijn zeer tevreden over dit bedrijf en wij zouden dit bedrijf zeker aanbevelen. Uiteraard staat de site van dit bedrijf bij ons opgeslagen onder favorieten en gaan we zeker nog vele producten bij hun bestellen.

Leen 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Aankoop gedaan via de webshop, duidelijk, overzichtelijk, gemakkelijk navigeren. Levering conform afspraak.

H. Kleevens 19-07-2018 Via de website gekocht

De Bemmel en Kroon maken hun beloftes volledig waar.

Voorlichting en service is 100%. Dus geen valse voorlichting, ze doen wat ze beloven. Duidelijkheid, wat wil je nog meer.

Geert 19-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon erg goed.

Voor de vierde keer een bestelling geplaatst alles is steeds prima verlopen,geweldige feedback en transparant.

Farida postema 19-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Het model wasmachine wat jk wilde was niet direct te leveren kreeg een duurder type voor dezelfde prijs en super snelle levering

Dirk 19-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en op tijd geleverd

Enkel foutje op de factuur waar jullie uitgebreide service €9,95 aanrekenen terwijl dit bij de bestelling gratis was. Hopelijk zetten jullie dat nog recht.