Deze score is berekend op basis van 3123 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harrie 05-05-2019

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ze het goedkoopste waren met onze gewenste wasmachine. De levering was al op de volgende dag. De mannen die hem kwamen brengen waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bovendien: de bestelde wasmachine was niet voorradig. Reden waarom wij een (veel) duurdere versie kregen zonder bijbetaling! Hulde voor deze klantvriendelijkheid.

vaatwasmachine 05-05-2019

goede informatie en behulpzaam met uitleg,genoeg keuze mogelijkheden en makkelijk te bereiken

A. Brouns 05-05-2019

De stofzuiger in goede orde ontvangen. Duidelijke informatie over product en de levering.

Schmidt 05-05-2019

Ik kom bij deze club graag terug, nu voor de 3e keer bestelling uitgevoerd, keurig op tijd en marktconform aangeboden apparatuur.

Godijn 04-05-2019

Goede webshop en goede service. Direct na de bestelling werden wij op de hoogte gebracht dat het door ons bestelde artikel uitverkocht was en dat er een alternatief gestuurd zou worden die minimaal aan de door onze gestelde eisen voldoet.

P. Notten 04-05-2019

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer positief. Ik heb bij hun een nieuwe inductie kookplaat gekocht, en de prijs/voorwaarden ook vergeleken met andere sites. Zij waren super snel met het sturen van een offerte en ook de meest gunstige in prijs. De kookplaat heb ik tevens tegen een meerprijs laten monteren door een partner van Bemmel en Kroon. Ook die ervaring was erg goed. Al met al een echte aanrader als je het mij vraagt!

Arno 04-05-2019

Duidelijke website met kwaliteit producten. In mijn geval een stofzuiger van Bosch voor de laagste prijs welke na bestellen netjes de volgende dag werd bezorgd.

Jan-Willem 04-05-2019

Al eerder besteld bij Bemmel en Kroon en ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Zal ik de toekomst zeker weer bestellen bij dit bedrijf

Veerman 04-05-2019

We hebben goede ervaringen met de webshop en de fysieke winkels van Bemmel en Kroon, prijs is ook concurrerend en er wordt snel en vakkundig geleverd. Zelfs voor een 'gewone' stofzuiger kun je hier terecht, maar ook voor een volledige keuken.

Wil 04-05-2019

Inbouwkoelkast gekocht bij Bemmel & Kroon in het Forepark in Leidschenveen. Prima geholpen door deskundig personeel.

Ton 04-05-2019

Na diverse aankopen bij Bemmel en Kroon
Altijd goede service.
Nu ook mijn vaatwasser Indesit 48 netjes op tijd gebracht en oude apperaat weer meegenomen.
Bemmel en Kroon een prima zaak.

Frans 04-05-2019

Goede prijs/kwaliteit, betrouwbare winkel en had de kaagste prijs. Perfecte bezorging en communicatie! Je kunt zelf het bezorgmoment bepalen en wordt per sms op de hoogte gehouden van het exacte levermoment.

Hajo Zaaiman 03-05-2019

Geleverd zoals afgesproken. Deskundige monteurs. Goed advies. Heel prettige zaak.

Paul Leegstra 03-05-2019

Snel een offerte, met uitstekende prijs. Snelle levering, duidelijke afspraken. Keurig bezorgd. Volgende keer weer Bemmel & Kroon !

Kees van Wegen 03-05-2019

Nadat ik al de vaatwasser uitgezocht had bij AEG , heb ik de goedkoopste vaatwasser bij Bemmel Kroon besteld, nadat ik BCC en 123 apparatuur geraadpleegd heb.
Alleen Bemmel Kroon kon de volgende plaatsen en gaf de meest correcte en adequate informatie.
Het plaatsen verliep prettig en goed en de afsluitende informatie over het beste gebruik van deze vaatwasser helpt mee voor een duurzame aanschaf.
Dank hiervoor.

Jacco 03-05-2019

Ik heb een inbouw combimagnetron besteld voor een goede prijs. Duidelijke informatie op de site en duidelijke bezorggegevens. De bezorging zelf verliep ook prima.

Jacqueline Dijk 03-05-2019

Wanneer je besteld kun je aangeven wanneer je graag je bestelling geleverd wilt hebben en op de dag zelf kun je je bestelling volgen en je krijgt regelmatig berichten over de levering tot zelfs een half uur van te voren. Personeel die leveren zijn zeer vriendelijk. En de condensdroger is perfect. Is al het 2de apparaat dat we bij bemmel en Kroon kopen. Wij zijn zeer tevreden.

karen zabel 03-05-2019

Overzichtelijke website, snelle service, flexibele planning voor levering. Prijzen zijn over het algemeen lager voor A-merken dan bij vergelijkbare aanbieders.

Anneke 02-05-2019

Heb een AEG bovenlader wasmachine gekocht.
Heb gekozen voor Bemmel & Kroon omdat zij het type machine voor de goedkoopste prijs aanboden.
Tevens hebben ze de machine voor slecht 10 euro netjes boven gebracht en aangesloten.
De oude machine hebben zij weer meegenomen. Het verschil met andere winkels was 125 euro.
Ik kreeg 1 dag voor bezorging een mail met het tijdblok van bezorging.
Tevens ben ik op de dag van bezorging een kwartier voor tijd gebeld,dat de machine in aantocht was.
Keurig aflevering en geinstaleerd.

Dave 02-05-2019

Ik had goeie verhalen gehoord over Bemmel en Kroon, daarom wilde ik hier een was- en droogcombi van LG bestellen. Er zat ook een korting van €50 op het apparaat, dus de keuze werd daardoor eenvoudig.

Echter, toen ik mijn bestelling plaatste (ordernummer BKI753409) werd niet duidelijk aangegeven aangegeven dat de machine niet op voorraad was. Daardoor heb ik twee weken moeten wachten totdat hij door de leverancier werd geleverd.

Vervolgens werd ik uitgenodigd om een bezorgafspraak te maken. Toen ik dit deed, is de datum niet goed in het systeem van Bemmen & Kroon terechtgekomen, waardoor ik weer moest bellen. Vervolgens werd mijn bezorgafspraak handmatig ingepland.

Kortom, ik heb ongeveer 2.5 weken gewacht. Dat was vervelend.

A.Lobregt 02-05-2019

Duidelijke website,savonds droger besteld,de volgende dag in huis. Ze geven een tijdsvak aan,en waren keurig op tijd.Hebben bij deze winkel in het verleden meerdere huishoudelijke apparaten gekocht.Kan niks anders zeggen ,dan dat het een hele goede winkel/website is.

Ton Westerman 02-05-2019

Goed bedrijf op webschop besteld rond 15 uur volgende ochtend 9 uur bezorg en geplaatst keurige bezorgers Top bedrijf echt een aanrader wij zijn er héél blij mee

Jan kamphuis 02-05-2019

Goede dag. Ik heb op 1 mei een koeler besteld.
En op 2 mei in de ochtend al ontvangen.
Dat vonden wij super goed.
De bezorger was heel erg behulpzaam.
Dus alles was perfect. Dank daar voor.

Janien Kamperman 01-05-2019

Mooi ingericht met veel keuze uit verschillende stijlen; tafels en stoelen. Medewerker nam ruim de tijd om ons in de keuze te helpen door mee te helpen met verschillende stoelen bij de tafels te plaatsen en door de verschillende mogelijkheden met ons door te nemen.
Snelle levering, binnen 2 weken.

Marleen 01-05-2019

Goede service, correcte levering. Helemaal prima . Een goed installatiebedrijf heeft de koelkast geplaast

Naomi Peters 01-05-2019

Ik heb bij deze shop een LG koelkast besteld.
Ik heb bewust voor Bemmel & Kroon gekozen ivm de gunstige prijs die ze voor het product vroegen en de snelheid waarmee ze de koelkast konden leveren.

Ik geef een 8 omdat ik zeer tevreden ben over de snelheid van leveren, het op de hoogte gehouden worden van wanneer ze exact komen & de goede communicatie met Bemmel & Kroon via telefoon/mail achteraf.

jan 01-05-2019

duidelijke en snelle mail wisseling- goede uitleg over de gang van zaken en natuurlijk...de zeer scherpe prijs voor het bestelde artikel.

F.J.L. 01-05-2019

levering snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en hoelaat geleverd wordt. product ziet er goed uit. Op dit moment nog Niet in gebruik. ivm levering van gasfornuis.

Aeg wasmachine /warmtepompdroger 01-05-2019

Een eerdere ervaring met Bemmel&Kroon heeft er voor gezorgd dat ik opnieuw voor deze webwinkel heb gekozen. Goede communicatie. Scherpe prijzen. Uitstekende service.

Henry Blijleven 01-05-2019

We zijn zeer tevreden over het snelle handelen en oppakken van onze bestelling. De service is altijd uitstekend en wordt snel opgepakt.

tinekepaul 01-05-2019

duidelijke webshop met een groot assortiment, snelle levering en artikel geleverd op het in het SMS vermelde tijdstip.

Erik Bakker 01-05-2019

Goed en snel geholpen, hadden ook de juiste apparatuur in de showroom staan, zodat we de vaatwasser live konden bekijken. Goede uitleg over het apparaat.

Petra 01-05-2019

Geweldige service! 's Avonds de wasmachine besteld en de volgende morgen gebracht door 2 aardige mannen van Dynalogic. De oude wasmachine is meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd en direct aangezet om te kijken of hij werkt. Verpakkingsmateriaal hebben de mannen ook meegenomen en de nieuwe wasmachine en een heel tevreden klant achtergelaten.

Joyce 30-04-2019

Mooie winkel, deskundige vriendelijke heren, flexibele en goede en vriendelijke bezorging en volledig aangesloten, oude apparaat afgekoppeld en afgevoerd. Echt prima service en zeer schappelijke prijs. Ik ben blij met mijn nieuwe vaatwasser.

H. van der Kuijl 30-04-2019

Prachtige koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Je wordt er goed en vriendelijk geholpen en krijgt goede informatie. Levering op tijd en gratis. Wat wil een mens nog meer!

Johan Kleisterlee 30-04-2019

Wederom komt Bemmel en Kroon de afspraken na. Goede en eerlijke prijzen. Website is duidelijk en overzichtelijk. Ga zo door!

Harry Jansen 30-04-2019

Inbouwkoelkast in de showroom Hazerswoude uitgezocht en besteld. Uitstekende adviezen . Vandaag is de koelkast afgeleverd, uiterst vriendelijke bezorgers. We zijn dik tevreden.

Anton 30-04-2019

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering.
Die wasmachine was zeer snel geplaatst en dan hebben ze ook de wasdroger er op gezet, zeer gemotiveerde vakmensen.

Mieke 30-04-2019

Geweldige service,vriendelijke mensen, onze bestelling was niet op voorraad toen kregen we een nog betere voor dezelfde prijs. Ook de levering ging snel en er werd precies aangegeven hoe laat ze zouden komen.

Carlos van Dijk 30-04-2019

Nadat ik de website bezocht had, heb ik telefonisch contact gehad. Ik werd op een heel vriendelijke en vakkundige manier te woord gestaan. Dat gaf zoveel vertrouwen dat ik meteen mijn Liebherr inbouwkoelkast heb besteld. Vanaf dat moment verliep de informatie heel snel en duidelijk. De levering en installatie is precies conform alle afspraken en zeer deskundige uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden over Bemmel & Kroon. Zij zullen ons zeker als klant weer terugzien.

Ilona 29-04-2019

Zeer vlotte en correcte afhandeling, Ons bestelde product was niet meer leverbaar en er werd direct een beter alternatief voor in de plaats geleverd .

sander 29-04-2019

Gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ze de beste prijs aanboden voor de wasmachine die ik zocht. Telefonisch besteld en binnen 1 week geleverd. Ca. een 1/2 uur vooraf gebeld door de bezorgers dat ze onderweg waren. De levering zelf ging snel en naar volle tevredenheid, oude machine en verpakking werden meegenomen. Dit Bemmel en Kroon team is top!

Frank Merkx 29-04-2019

Volgens afspraak keurig alle apparatuur geleverd. Verkoper adviseerde een vergelijkbaar en nieuwer model combi oven magnetron ivm type.
Factuur direct via mail beschikbaar.
Pin betaling aan chauffeur koerierdienst die perfect op afgesproken tijdstip voor reed. Oude apparatuur werd op verzoek door zelfde koerier weer meegenomen. Geen afvoerkosten dus.

Dick van Holland 29-04-2019

Prima service bij aanschaf, supersnelle levering. Ook de levering en installatie ging vlot en deskundig.

Jeroen 29-04-2019

Voor het eerst hier besteld.
Alles keurig op tijd geleverd en de wasmachine geplaats.
Een kwartier van tevoren krijg je nog even bericht dat ze er bijna zijn.
Alles gewoon netjes geregeld volgens afspraak.

Dubbel 29-04-2019

Bemmel & Kroon is een schitterende winkel, goede en snelle service! Inductie kookplaat gekocht, werkt prima en installatie is snel en vakkundig uitgevoerd. Kan niet anders zeggen dat deze winkel een top 10 winkel betreft (order ZTW754282)

Amia 29-04-2019

Perfecte winkel en dito personeel.
Geen onzin verkoop praatjes maar kopen op basis van de juiste informatie

Johnn 29-04-2019

Ik werd goed geholpen door de telefoon en daardoor werd mijn keuze makkelijker.
Toen ik wist wat ik wilde werd de verkoop snel gesloten, met enige korting op het totaal bedrag (bedrag werd naar beneden afgerond). Betaal link was direct bij me en de koop was gesloten. Ook de bezorging was perfect. Goed en vriendelijk personeel en goeie hulp dus!
Ik ben blij met mijn aankoop!

Therese 29-04-2019

Zeer vakkundige uitleg en zelfs met de wensen bij uitlevering werd rekening gehouden. Niet alleen in de winkel maar ook per email zorgvuldige communicatie.

Nico 29-04-2019

Ik vond de site overzichtelijk. Goede bestel procedure. Het betrof een bestelling voor een vaatwasser. Het gevraagde model was echter niet meer leverbaar. Dit kreeg ik te horen (via mail) nadat ik het apparaat betaald had. Men heeft aangegeven dat ik een andere, duurdere vaatwasser geleverd zou krijgen, wat ook gebeurd is. Dit voor het bedrag dat ik betaald heb. Ik zou het prettiger vinden als dit eerder (voor de betaling) aangegeven kan worden.
Uiteindelijk wel tevreden over de totale afhandeling.