Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ingrid van den heuvel 17-10-2018 Via de website gekocht

top service nog geen 24 uur later product al in huis

na 2 tellen googelen kwam ik uit op deze site gelijk besteld ging zo makkelijk super.product volgende ochtend al binnen kan niet wachten dat ik hem kan gaan gebruiken

Ger Penner 17-10-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en juiste informatie.
Voordeliger dan andere winkels.
Goede service en een uitstekend montage team.
Die alles prima en netjes achterlaat.
Zeer aan te bevelen

Karin de Goede 17-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij

Telefonisch contact opgenomen over nieuwe vaatwasser.....medewerker was ondanks het alleen om een vaatwasser ging er behulpzaam en vriendelijk.
Er werd meteen naar de voorraad gekeken en naar de monteur gebeld en binnen een paar dagen had ik mijn vaatwasser vakkundig en netjes ingebouwd....echt top alle service!!!!

L 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Onze wasmachine was kapot gegaan dus na wat speurwerk uitgekomen bij een nieuw apparaat bij Bemmel &Kroon. De volgende dag kregen we een bericht dat het door ons gekozen apparaat niet meer leverbaar was maar dat er een vervangend model geleverd zou worden. Dit bleek een (flink) duurder model en het was uiteindelijk net zo snel in huis. Top geregeld!

Britt 17-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede prijs

Snelle levering, goede prijs. Het product was niet in voorraad maar het duurde maar drie dagen en ik kreeg al bericht dat ze het zouden verzenden.

TK 17-10-2018 Via de website gekocht

Vakkundig advies. Zeer correct en vriendelijk geholpen.

Prijsverhouding uitstekend. Medewerker heeft ons gewezen op de voordelen van het gekochte product en goed uitleg gegeven wat de voordelen zijn. Ook de maten van de inbouw vaatwasser heeft hij goed nagevraagd.

JC 17-10-2018 In de winkel gekocht

Komen na wat ze beloven!

Alles wat ze beloofden hebben ze zonder problemen gedaan. Ook de installateur verdiend een pluim. Wat een keurige en kundige mensen!

Johan 17-10-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Vertrouwd betrouwbaar

Ik koop de meeste spullen bij Bemmel & Kroon. Ze zullen vast niet de goedkoopste zijn, maar de meerwaarde die de vakkundigheid, service en betrouwbaarheid biedt, is mij alles waard.

Patrick 16-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

Om 18:00 besteld, de volgende dag geleverd. Precies aangegeven hoe laat het product afgeleverd wordt.

Seffelaar Paula 16-10-2018 Via de website gekocht

Super service

Vond de service echt super. Vriendelijke nette jongens die de wasmachine bezorgden. Ook de mensen aan de telefoon zeer vriendelijk en behulpzaam

Wim van Doggenaar 16-10-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goed geholpen door de klantenservice

Zeer klantvriendelijk en supersnelle levering. Zou deze winkel zeker aanbevelen. Zo gezegd no nonsense.

Marlein 16-10-2018 In de winkel gekocht
Den haag forepark

Fijn geholpen en alles gedigitaliseerd.

De persoonlijke aandacht van een echte winkel ( den haag) met een volledige gedigitaliseerde afwikkeling, van betaling tot inboeken aflever afspraak etc. Petje af!

Frans Reekers 16-10-2018 Via de website gekocht

Goed, goedkoop en snel

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij goede recensies had, goedkoop was en 5 jaar garantie gaf op ons product. Daarbij kwam dat we snel en vriendelijk geholpen werden toen bleek dat bij het bestellen iets fout was gegaan.

Ton van Cuylenborg 16-10-2018 In de winkel gekocht
Neckar 24, Den Haag

Klantvriendelijke benadering. Goede service.

Deze winkel gekozen op aanraden van familie.
Deze winkel is zeer ruim opgezet en heeft een prima overzicht van de artikelen.
Aanrader ! Service bij aflevering/ ingebruikstelling bijzonder goed. Zeer vriendelijk personeel.

Mulder 15-10-2018 In de winkel gekocht

Het klopt gewoon, afspraak en levering correct

Veel keuze goede uitleg en ook moeite doen om zaken uit te zoeken gewoon even bellen met de fabrikant tijdens de aankoop.

Jeanne Jacobs 15-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Bestelling online ging makkelijk door de gebruiksvriendelijke website.
De leveringsdatum was makkelijk te regelen en de betalingsmogelijkheid eenvoudig.
Geen inloggegevens of wachtwoord nodig.

Anneke 15-10-2018 In de winkel gekocht
Cruqiuis

Fantastisch service gericht bedrijf

Binnen een week alles geregeld, eerst informatie in gaan winnen, daarna gegevens door gemaild, binnen 1 dag reactie en binnen 2 dagen de inbouw magnetron in huis. Klantvriendelijk en meedenkend personeel. Bezorgservice TOP, een winkel waar ik zeker terug ga komen.

Albert van der Smissen 15-10-2018 Via de website gekocht

Veel beter kan volgens mij niet en ook nog deze prijzen !

Ik voelde mij een echte klant, keurige en snelle behandeling, altijd antwoord en vaak binnen een kwartier ! Eigenlijk net alsof je in de winkel zelf staat maar dan online. Levering stipt en correct, afhandeling meer als beleefd, zonder onnodige franje. Ook geen aandringende verkopers of dat soort zaken. Voor mij een prima winkel met een goede deal !

M Pijnappel 15-10-2018 In de winkel gekocht

Service op maat

Ontzetten vriendelijk geholpen in de winkel en de bezorgers uiterst netjes werkend , ben meer dan tevreden over deze aankoop en levering

Dion 15-10-2018 Via de website gekocht

Fijn shoppen bij een goede aanbieder

Bemmel en Kroon heeft een overzichtelijk website waarop je makkelijk een apparaat/ artikel kunt bestellen voor een HEEL goede prijs. Ook de afwikkeling is TOP, op mijn verzoek later geleverd en ook dit was perfect. (via Dynalogic perfect op de hoogte gehouden). Als de Grohe kraan zo goed functioneert als Bemmel en Kroon kan ik daar jaren plezier van beleven.

Karin de Goede 15-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij

martine 14-10-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE

Top service vlug geleverd en levering ter plaatse uitgepakt en direct op de plaats gezet . Top bedankt !!!

Jeff 14-10-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld en zeer netjes afgeleverd

Producten zijn makkelijk te vergelijken en te bestellen. Er waren aantrekkelijke acties op walitatief goede modellen.

Fam. Hinssen, Brandevoort 13-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering en plaatsing!

Goede webshop. Complete informatie en makkelijk te bestellen. Een betaling via iDeal ging door onszelf niet goed, we werden keurig opgebeld. Track en trace werkte perfect. Fijne service!

Anne Miek 13-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Artikel uit de koopjeshoek!

Medewerker haalde 3 afzuigkappen uit de schappen! Zocht alle technische informatie op en zette de afzuigkappen aan zodat ik het verschil in geluid kon horen. Binnen 1 dag werd de kap perfect geinstalleerd, wat ingewikkeld was omdat de kap was ingebouwd in een meubel.
Ik betaalde slechts 95 euro montagekosten! Ik ben super tevreden!

Martina 13-10-2018 Via de website gekocht

Topklasse! De beste service voor de beste prijs.

Ditmaal een combimagnetron met draaispit bij Bemmel en Kroon besteld. Dezelfde lage prijs als alle andere bekende prijsvechters. Een dag later werd het pakket bezorgd door een keurige en klantvriendelijke bezorger. De bezorgtijden zijn eenvoudig online te volgen en een half uur van te voren wordt er ook nog een sms gestuurd. Bemmel en Kroon verdient een hele dikke TIEN. Ook is het prettig dat je nu eens niet eerst een account moet aanmaken, online bestellen gaat eenvoudig en supersnel.

Suus 13-10-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede en snelle service!

Op vrijdag om 17:00 uur besteld en op zaterdag 16:00 was mijn wasmachine al geinstalleerd! Goede service en erg fijn dat ze mijn oude wasmachine ook meenamen!

Harmse 13-10-2018 Via de website gekocht

Snel en correcte levering van de door ons bestelde inbouwkoelkast, zoals vooraf aangegeven. De koelkast voldoet volledig aan onze verwachtingen.

cowestti 13-10-2018 Via de website gekocht

Snel, accuraat en attent

Goede en snelle communicatie. Bij uitverkocht zijn van product, direct een nieuwer product gekregen voor dezelfde prijs.

Elly Dekker 13-10-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Groot assortiment, deskundige verkoper en prima service

De shop in het Forepark is royaal van opzet met voldoende keuze mogelijkheden en je wordt geholpen door deskundig en vriendelijk personeel. De bezorging de volgende dag was keurig volgens tijdschema ook weer door vriendelijk personeel afgeleverd.

noki 13-10-2018 Via de website gekocht

super service!

We hebben bij Bemmel en Kroon vrijdagavond 12 oktober onze wasdroger besteld, Zaterdagochtend 13 oktober was de droger al geleverd! Tot aan de achterdeur gebracht en de oude droger keurig kosteloos mee retour genomen! Superservice!

George.W 12-10-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon keukens Zoeterwoude

Super korting en service

Ik werd super geholpen door de verkoopmedewerker, de Amerikaanse koelkast had niet noemenswaardige beschadiging en kreeg ruim 200 euro korting.

alex 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en mooie koelkast!

fijne website, duidelijk en de juiste info over de koelkast. beste prijs van internet. s'avonds koelkast besteld volgende dag netjes bezorgt. handige track trace waar je de bezorg bus kan volgen. half uur voor aankomst krijg je sms dat ze er aan komen. koelkast goed verpakt en we zijn er blij mee! bemmel & kroon zeker aan te raden.

Jan 12-10-2018 Via de website gekocht

Goede serivice en stipte bezoring

Goede prijs en snelle levering. Duidelijke website en betalingsvoorwaarden. Snellereactie op e mail vragen.

jan 12-10-2018 In de winkel gekocht
zouterwoude

goede service

duidelijke site alleen de prijzen van in mijn geval een wasdroger verschillen per dag
op letten dus. had deze een dag van te voren goedkoper gezien op de webshop
na een telefoontje naar de winkel is dit prima opgelost verder goede service en snel geleverd

hessel 12-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering, vakkundige installatie,prima prijs

uitstekende ervaringen bij eerdere aankopen, prima verhouding tussen prijs/kwaliteit, zeer ruime sortering

anoniem 12-10-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle nette levering.

Snelle reactie op mijn offerte aanvraag.
Nette offerte met scherpe prijs.
Snelle levertijd.
Netjes afgeleverd.

Marijke 11-10-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Via internet een nieuwe wasdroger besteld, de volgende dag in huis.
Vriendelijk personeel , en de oude droger meegenomen, prima service!
Groeten van een heel tevreden klant !

Gerald 11-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en ruim gecommuniceerd aankoop VKC6010WIT

Na vergelijking van prijzen en voorwaarden via de website van Kieskeurig.nl blijkt Bemmel&Kroon vaak de goedkoopste. Wij hebben dus de opzet keramische 4-zone kookplaat gekocht van Inventum, de VKC6010WIT. Na aankoop een bevestigings e-mail ontvangen inclusief de link naar het track&trace gedeelte. De verzending liep net zo snel als beloofd en binnen het gecommuniceerde tijdsblok. Het apparaat kwam keurig verpakt aan en zelfs de verpakking was ongeschonden. Dus zowel goedkoop als snel geleverd zonder schade en precies weten waar je aan toe bent! In één woord: GEWELDIG!

ordernr BK 1713918 11-10-2018 Via de website gekocht

Prima service. Op tijd bezorgd

Heb vaker apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. ook mijn kinderen. Ik heb tot nu toe nooit klachten gehad. Alle apparaten doen het nog steeds goed. Tot nu toe is de service dus prima

Jacqueline van de wasmachine 11-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

De wasmachine werd de volgende dag geleverd. De dag van de bestelling kreeg ik een e-mail met het tijdsblok en ik werd 20min van te voren gebeld dat ze onderweg waren. Ik heb de extra service genomen, voor slechts €10 zetten ze de wasmachine op de plek en sluiten ze 'm aan, ze doen ook de test was en nemen het verpakkingsmateriaal mee.

Kees 11-10-2018 Via de website gekocht

Super service en afspraak is afspraak.

Al eerder een inductie kookplaat besteld en zeer goed geleverd. Nu is de vaatwasser aan de beurt. Gesproken met een adviseur en een geweldig goed advies gekregen. Besteld en geregeld en de inbouw. Alles keurig op tijd en totaal conform afspraak.

Paula 10-10-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en altijd duidelijk

Vanuit USA een vaatwasser voor mijn zoon besteld. Prima webshop. Duidelijk omschrijving, wel of niet op voorraad wordt aangegeven, leverdatum is te kiezen, duidelijke en snelle communicatie. En bovendien, zeer concurrerende prijzen. Kan niet beter!

Johan G.J. 10-10-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Prima zaak, behulpzame medewerkers.

Vaatwasser stuk en niet meer te repareren (ivm leeftijd). Op zondag naar B&K voor een nieuwe. Een Bosch uitgekozen met expertise van de medewerker. Klap op de vuurpijl: hij werd dinsdag al geïnstalleerd door een extern bedrijf welke voor B&K dit werk verricht. Inmiddels is de vaatwasser in gebruik.
We zijn helemaal blij. Puik werk verricht.

Ellen 10-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, duidelijke communicatie!

Het product was niet leverbaar. Ik kreeg na een paar dagen netjes per mail bericht dat het binnen was. Ik kon zelf een bezorgdatum kiezen De bezorgtijd werd elke keer bijgesteld via track en tracé, erg prettig! Een half uur voor aflevering kreeg ik een bericht dat ze eraan kwamen. Op precies dezelfde tijd kwam de bezorger keurig aan! Topservice 😀

Vief 10-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Service was snel en goed. Comunnicatie was ook uitstekend voor elkaar. De korier belde ook van te voren dat hij kwam dus konden we er rekening meehouden. Goeie site en levering

Jan en Vera Pronk 10-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Een mooie be-Kroning op onze aankoop.

Wij waren op zoek naar een fornuis met achterpaneel en een afzuigkap.
De webshop biedt een ruime variëteit aan producten. De navigatie is snel, en de zoekmogelijkheden zijn duidelijk, volledig en handig. De productinformatie was ook dik in orde.
Uiteindelijk zijn we, goed voorbereid, naar de winkel in Den Haag gegaan. Daar zijn we uitstekend en vriendelijk geholpen. In de winkel konden we onze keuzes "in het echt" bekijken. Onze vragen werden duidelijk en deskundig beantwoord. Voor ons was het al snel volkomen duidelijk dat we hier bij Bemmel aan het goede adres waren voor onze aankopen. De bestelling verliep verder vriendelijk en vlot . De aflevering van onze aankopen verliep vlekkeloos. De afspraak werd keurig per e-mail bevestigd en we kregen een telefonische bevestiging toen de bezorging onderweg was. ook de manier van afleveren was vriendelijk en keurig netjes. We zijn dus zeer tevreden over de aankoopmogelijkheden, de aankoop zelf en de aflevering.

Een heel tevreden klant! 10-10-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Deskundigheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel!

Onze inbouw koelvriezer ging kapot en toen bleek dat het nog niet zo eenvoudig was om een passende te vinden die in de bestaande keuken paste.
We hadden via internet bij een andere winkel iets gevonden en na telefonisch overleg met die zaak was er een op voorraad en zou die binnen 24 uur geleverd worden. Echter de volgende dag stuurden ze zonder overleg een totaal andere! Die hebben we uiteraard direct geannuleerd. Toen namen we contact op met Bemmel en Kroon (hadden we dat maar direct gedaan!) Zij zochten binnen een kwartier voor ons uit welke koelvriezer we moesten hebben! Deze bleek ook nog eens goedkoper te zijn! En de volgende dag werd hij bezorgd. Ook dit verliep moeiteloos en vlotjes! Kortom van begin tot eind ontzorgd en 100% geholpen!

Annemarie Brand 10-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, fantastische service

De dag na bestelling werd de droger al geleverd. Ondanks dat de bezorgers niet mogen tillen hebben ze de droger toch bovenop de wasmachine geplaatst.

Vermeulen 10-10-2018 In de winkel gekocht

Zonder zorgen vervangen

Zorgvuldige en deskundige advisering bij het vervangen afzuigkap.
Daarna stipte levering en een voorkomende en ervaren monteur, een vakman die wist wat hij deed.