Deze score is berekend op basis van 2985 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Reibaldi-Cristofoli 17-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark, Den Haag

Klantvriendelijk
Foto van de situatie in de keuken per email naar Bemmel en Kroon gestuurd. De technicus heeft aan de hand van de foto het bijpassende product gezocht en telefonisch contact opgenomen. In de winkel bestelling geplaatst

Efficient, snelle service en prijs/kwaliteit goedkoper dan andere leveranciers.
Ook monteurs die product plaatsen zijn bekwaam en klantvriendelijk

Op alle punten positieve ervaring

peter.arnoldus 16-09-2014 Via de website gekocht

Handige website overzichtelijk en helder vooral het bestellen is simpel.

Snel contact na het bestellen van een product per e-mail. Bij onduidelijkheden wordt je snel correct en hulpvaardig te woord gestaan.

Brede keuze en zeker de prijs doet niet onder en is zelfs iets voordeliger dan bij de grote concurrent.

Ze nemen de tijd voor je bij bezoek in de winkel en zijn niet opdringerig qua verkoop. Leggen helder uit wat de verschillen zijn tussen de verschillende producten

Nog echt een winkel zoals vroeger waar service, een goede prijs en kwaliteit voorop staan.

nicebee 16-09-2014 Via de website gekocht

Het was heel simpel om de vriezer te bestellen.

Er was een duidelijke communicatie over de bezorging van het produkt.

Genoeg keuze

Vanwege bovenstaande.

Verder niets toe te voegen

mwesdorp 16-09-2014 In de winkel gekocht
Crucius

goede informatie

snelle levering

ruim voldoende

door onze beleving kunnen we deze winkel bij iedereen aanbevelen

ach dat spreekt toch voor zichzelf?

ada9836 16-09-2014 Via de website gekocht

Alle stappen voor de bestellingen waren klaar en duidelijk.

Vragen werden snel en goed beantwoord.

Heb ik niet nagekeken

Goede ervaring

YJAM 15-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

Via de website kon ik de artikelen gemakkelijk vinden.
In de prachtige showroom nog beter.

Zeer geduldig werd er met ons rondgekeken.
Ook later via mail een goede communicatie.

Genoeg keus. Door zelf te gaan kijken in de showroom werd deze keus gemakkelijker.

Hier vind je vast wat je zoekt tegen zeer redelijke prijzen.

Enorme keus, persoonlijke begeleiding en goede service. Het montageteam was kundig, werkte netjes en waren zeer voorkomend.

berg2014 15-09-2014 Via de website gekocht

eigenlijk was alles makkelijk en overzichtelijk,website ,betaling etc etc

alle gevraagde servicepunten zijn uitstekend uitgevoerd

ruime keuze en vergelijkingsmateriaal

totaal geen minpunten kunnen ontdekken

mhog 15-09-2014 Via de website gekocht

Op hoofdlijnen is de informatie aanwezig, productdetails zal je bij de betreffende fabrikanten op moeten zoeken

Telefonisch contact gehad, en alles volgens afspraak uitgevoerd, TOP!

Heeft veel fabrikaten maar niet alles

Hier kun je met een gerust hart kopen met een ouderwets goede service

Nadat ik een product en prijsvergelijk had uitgevoerd had ik nog een detailvraag. In tegenstelling tot veel sites kun je bij Bemmel & Kroon snel een telefoonnummer op de site vinden. Je hebt direct telefonisch contact met een verkoopadviseur en deze moest mijn vraag uitzoeken. Binnen een paar minuten teruggebeld en kon direct telefonisch bestellen zonder aanbetalen. 3 dagen later was volgens afspraak de koelkast geleverd en de verpakking werd er netjes afgehaald. Betaling kon via de mobiele pin. Kortom: zeer betrouwbare leverancier met een goede service.

PaulK61 14-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Producten zijn overzichtelijk gerangschikt op categorie. Binnen de productcategorie vaatwassers kunnen de vaatwassers makkelijk worden uitgefilterd op soort vaatwasser, bijvoorbeeld wel of geen inbouw, bedieningspaneel of volledig geïntegreerd en/of merk. Het is prettig dat de resultaten vervolgens kunnen worden gesorteerd op prijs.

Helaas ontbreekt functionaliteit om producten met elkaar te kunnen vergelijken.

Winkels zijn prima bereikbaar onder een normaal lokaal telefoonnummer. Geen dure telefoontjes dus. Levertijden zijn op zich prima.

Als je de aangekochte apparatuur laat installeren (tegen een meerprijs) ben je overigens wel afhankelijk van de agenda van de installateur. Zo kan het gebeuren dat een apparaat dat direct leverbaar is toch pas een week later geïnstalleerd wordt. Niet onverstandig om vooraf naar te informeren.

Contact met de installateur verliep prima via telefoon en e-mail. Helaas was het niet mogelijk om op heel korte termijn een afspraak te maken. Vaatwasser netjes geplaatst, oude vaatwasser afgevoerd. Deurtjes van keukenkastjes naast vaatwasser en passant ook nog even recht gehangen. Prima service.

Het assortiment op de website komt niet overeen met de winkelvoorraden. Bij verschillende vaatwassers stond op de website vermeld dat deze binnen 24 uur geleverd konden worden. Echter, na contact met de winkel bleken deze toch niet leverbaar. Dit lijkt op een truc om klanten die via consumentenwebsites, bijvoorbeeld die van de consumentenbond, een specifiek apparaat hebben uitgezocht toch binnen te halen, ook als het betreffende apparaat niet leverbaar is. Als de klant eenmaal binnen is wordt vervolgens een vergelijkbaar of beter product aangeboden voor dezelfde prijs.

Bedenkelijk? Zeg het maar. Ik was in ieder geval tevreden met de aanbieding die mij werd gedaan. Een vaatwasser die vergelijkbaar werd getest met het type dat ik op het oog had voor een scherpe prijs.

Prima winkel. Niet alleen online maar ook stenen winkels. Ik zou het wel chique vinden als de actuele voorraden 'eerlijk' zouden worden vermeld.

Prima winkel. Het feit dat je online kunt winkelen maar ook in de stenen winkel terechtkunt voor advies vind ik zeker een plus ten opzichte van de online dozenschuivers. Ik zou het wel chique vinden als de actuele voorraden 'eerlijk' zouden worden vermeld. Daarom waardeer ik de winkel overall met een 8 en geen 9.

rejasven 14-09-2014 Via de website gekocht

Goede service in de winkel en koel-vriescombinatie besteld via internet wegens tijdgebrek aan mijn zijde.De prijzen zijn scherp en liggen gelijk en in mijn geval onder de prijs van B.V. een Mediamarkt en geen extra kosten voor bezorgen en het uitpakken en op de plek zetten wat helaas bij andere winkels wel het geval is. Werd geleverd op de dag en tijd van afspraak, een aanrader dus. Het assortiment was voor mij helaas niet groot genoeg dus mijn droger die ik ook nodig had elders aangeschaft, meer een luxe probleem dus.

TopCat21 13-09-2014 Via de website gekocht

Het bestelproces verliep vlot en soepel.

Van de levering wordt je regelmatig , via emails, op de hoogte gehouden.
Je kunt zelf de bezorgdag bepalen.
De bezorging verliep keurig en behoedzaam.

Door het lezen van testen en reviews ( kieskeurig ) wisten we al welke koelkast we wilden hebben. De prijs, bestelprocedure, thuis pinnen en een vlotte levering gaven bij ons de doorslag om de koelkast bij Bemmel en Kroon te kopen.

Berthta 13-09-2014 In de winkel gekocht
cruquius

verkoper kan uitleg geven en goed advies. Snelle levertijd en komen hun afspraken na over de tijd van levering.

genoeg keuze.

goed assortiment en heel goed advies, er wordt geluisterd naar de klant.

Er wordt goed geluisterd naar de klant waardoor je keuze makkelijker wordt gemaakt, vriendelijk en ze nemen de tijd voor de klant.

Tineke Limburg 13-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Omdat op de website stond dat de wasmachine niet op voorraad was kreeg ik het nieuwere model voor dezelfde prijs geleverd.

Top service ivm levering duurder type voor dezelfde prijs vanwege het niet in voorraad hebben van het type wat ik wilde bestellen. Telefonisch contact hierover gehad en prima te woord gestaan. Levering volgens afspraak en al de volgende dag. Keurige bezorgdienst, oude wasmachine en verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen. Nieuwe wasmachine werd 2 trappen omhoog gebracht. Hele vriendelijke en behulpzame bezorgers. Ook heel fijn dat je via track en trace precies kan zien wanneer de levering plaatsvind. Evengoed werd ik ook nog gebeld door de bezorgers.Geweldig ! Klein minpuntje, er kon wel gepind worden maar niet met een creditcard.

joepie 3 12-09-2014 Via de website gekocht

Heeft u een merk op het oog Bemmel en Kroon kunt het leveren

eric elsloo 12-09-2014 Via de website gekocht

Via laagste prijs garantie een mooi aanbod van hun gekregen. Levering perfect. 's ochtends via e-mail een globaal leveringstijdstip ontvangen. De levering is online te volgen en 20 minuten voor levering ook nog een telefoontje gehad. Super onlione winkel

Sas69 12-09-2014 Via de website gekocht

Gebeld om koelkast te bestellen, meteen opgenomen, netjes en prettig te woord gestaan. Levering op afspraak, keurig mailtje die ochtend met tijdvak en een kwartier van tevoren nog een telefoontje van de chauffeur. Precies zoals je hoopt dat het zal gaan.

Uitgebreid assortiment, ik heb nog niet ontdekt dat een bepaald type apparaat niet bij Bemmel en Kroon verkrijgbaar is.

Ik heb nu voor de tweede keer een apparaat besteld bij Bemmel en Kroon en beide keren was ik bijzonder blij over de snelle en goede service.

Uitstekende service, prettig geholpen, oude koelkast wordt zonder kosten meegenomen, afspraken allemaal nagekomen.

driesx 12-09-2014 Via de website gekocht

Avond voor bezorging een email gehad wanneer ze het fornuis kwamen brengen

Prima bereikbaar via telefoon of email

ALs je meer dan 1 product aansachaft krijg je gewoon korting

Jelmie 11-09-2014 Via de website gekocht

Nog nooit zo snel een reactie gehad op een mail. Dus geen reden om verder te zoeken naar hetzelfde artikel voor een lagere prijs

Zeer te spreken over de transport service die wordt ingezet. Keurige bezorgers, met hart voor hun werk.

Zeer goede, vriendelijke, complete service, snelheid en volledigheid.

Ik heb nog nooit zo'n goede ervaring gehad met witgoed kopen op internet. Sta er gewoon versteld van! Echt super, fijn!

phdemunk 10-09-2014 In de winkel gekocht
Neckar 24 Den Haag

Snelle interactie op aanvraag voor offerte. Wel werd eerst een duur product aangeboden. Levering volgens afspraak.

Telefonisch goed bereikbaar. Ter plaatse werden alternatieven aangetoond die qua prijs interessant waren.

Voor de aanvraag koel/vrieskast werd eerst onzorgvuldig gereageerd. Bij controle bleek het model niet in het bestaande keukenmeubel te passen. Voor de combi magnetron werd eerst een dure Miele versie aangeboden zonder voorstel voor een goedkopere Pelgrim.

veravanderijt 10-09-2014 Via de website gekocht

Goede websites. Snel gevonden wat we zochten.

Op tijd een mail ontvangen omdat het artikel niet in voorraad was.
Daarna regelmatig mails rondom status versturen en bezorgen.

marionwiedemeijer 10-09-2014 Via de website gekocht

Heerlijk vanaf je bank thuis een wasmachine bestellen!

Goede voorlichting en communicatie over levering van het produkt. Van elke stap wordt je op de hoogte gehouden en dan krijg je tijdig een telefoontje dat de leverancier onderweg is en over hoeveel tijd hij op de stoep staat!

Ruime keuze.

Vanwege de ruime keuze, duidelijke uitleg bij elk product en de perfecte communicatie van bestelling tot levering!

Volgens mij niets meer aan toe te voegen, behalve ga zo door!

kiesels 09-09-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk on line te bestellen

Keurig en zeer snel geregeld, aangesloten en oude machine retour. Verpakking ook keurig meegenomen. Prima tevreden

Ruim voldoende

Snelle levering, goede services, prima geld retour actie.

Prima geregeld en goede actie van 100 euro retour op wasmachine. Zeer tevreden over levering en bestelling

peters67 09-09-2014 Via de website gekocht

De medewerkers bieden een prima service, ze plaatsen de koelkast, kijken zelfs of die waterpas staat. De doos en alle rommel wordt weer meegenomen, zo ook de oude koelkast. Gewoon prima.

We hebben alleen bij het koel/vries-assortiment gekeken en gekozen.

Je zoekt je product via internet uit, 1 werkdag later staat het al bij je in huis. Van te voren wordt er door de chauffeur gebeld dat ze eraan komen. Gewoon een perfecte service.

rp64 09-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk zoeken op productnr. Verschillende betaal mogelijkheden.
Als je een product ergens anders goedkoper ziet en je meldt het wordt er een offerte voor je gemaakt. Daar ga je snel mee accoord. Dan kom je in een soort stroomversnelling terecht. Je kunt aangeven wanneer je je product wilt ontvangen en wordt een half uur van te voren gebeld door de chauffeur.De chauffeurs van Dyna logics waren uiterst behulpzaam en netjes. Ze moesten wel lachen, want de Magnetron zat in een grote doos en dachten dat het niet zo gaan passen.
Maar na uitpakken past alles heel mooi en precies. De magnetron werkt super. Ben er blij mee.

Het waarborg merk en de vele postieve revieuws

Dame Ji 08-09-2014 Via de website gekocht

Goed geprijsd en keurig netjes op de afgesproken dag en tijd geleverd en geplaatst.

Erwin-Erwin 08-09-2014 Via de website gekocht

Via Kieskeurig gezien dat Bemmel en Kroon het product op voorraad heeft, maar dat het op een andere website iets goedkoper is. Via de knop "Elders goedkoper" aangegeven dat het elders goedkoper is. Vrij snel kreeg ik een offerte met een aangepaste prijs. Wat ik ook goed vind is dat je bij de chauffeur kunt pinnen. Je hoeft dus niet vooraf per ideal te betalen. We kregen ook vooraf een mail met de dag waarop geleverd zou worden en de tijden waar tussen. We kregen ook een email met een link waarop je kan volgen wat de verwachte levertijd is, waarbij je de vrachtwagen kan volgen. De chauffeur was vriendelijk. Ik vind d kleuren van de website niet chique, maar mijn ervaring van service etc. was echt heel goed. Zelfs zo goed dat ik een review schrijf, wat ik normaal niet doe. Assortiment heb ik niet beoordeeld, omdat ik op de website kwam door Kieskeurig. Al met al dus een dikke 10 !!

trouwkien 06-09-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

afspraken kloppen en alles is geregeld

vriendelijke nette mensen en alles op tijd.

Mooie showroom, goed breed assortiment en goede mensen met verstand van zaken!

Hele mooie showroom en veel keuze in apparatuur, van laag tot hoog. Een goed bedrijf met echte vakmensen met verstand van zaken en alle afspraken worden goed nagekomen. ook hoor ik van veel mensen dat ze tevreden zijn!

Tbroersen1 06-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Gratis bezorging! Zelf naar een appartement op 3 hoog zonder lift.
Daarnaast 5 jaar garantie!

Was niet bekend met deze winkel maar ben zeer tevreden over de service, bezorging en garantie! Kortom een aanrader!

LouiseBrandse 06-09-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles wordt voor je geregeld.

Prima op tijd en volgens afspraak. Goede voorlichting in de winkel. Bezorgers erg vriendelijk.

Bij volgende aankoop ga ik zeker terug, prima uitleg, geduld en vriendelijk.

Kees Verhoeven 05-09-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site, perfecte communicatie m.b.t. het bestelproces en afleverproces. Tevens goede service zoals installatie en retournemen van oude apparatuur.

Gebruiksvriendelijke site, uitgebreide keuze, perfecte communicatie m.b.t. het bestelproces en afleverproces. Snelle levering en goede service zoals installatie en gratis retour nemen van oude apparatuur.

judithandrea 05-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Bestelling uiteindelijk telefonisch geplaatst, ging heel vlot. Pinnen bij levering, ook handig.

Ik werd snel en vakkundig te woord gestaan.

Ruime keuze, concurrerende prijzen.

Dit is de 2e keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon bestel. De 1e keer beviel goed, en dit werd nu ook weer bevestigd.

7033211 05-09-2014 Via de website gekocht

bestellen via internet. Duidelijke omschrijving. Goede afhandeling

Het product werd geleverd volgens de aangegeven tijd. De chauffeur belde nog 15 minuten van te voren en melde dat hij er aan kwam.
Het product werd geplaatst daar waar het moest komen terwijl er wel even gepast en gemeten moest worden. Zij waren bijzonder behulpzaam. Het werd keurig uitgepakt, de rommel meegenomen. Het oude apparaat werd keurig meegenomen.

het assortiment is zeer ruim

Het voldeed aan al onze verwachtingen

AdMariette 05-09-2014 Via de website gekocht

Alles netjes op de site gemakkelijk zoeken vergelijken prima

snelle levering!!! alles via internet gedaan dit ging goed.

veel keuze prima

zou dit zeker door vertellen aan vrienden en kennissen

een snelle, goede, makkelijke, levering

mireille jonk badoux 05-09-2014 Via de website gekocht

via telefoon goed bereikbaar,

gebeld om te vragen of de wasdroger op voorraad was en of deze de volgende dag bezorgd kon worden... zou teruggebeld worden, en dat gebeurde zeer snel.netjes e mail gekregen van de bevestiging en ook later van het bezorgmoment,zelf ook nog telefoontje dat ze er al aankwamen...en vandaag (1 dag later dus) is de droger al om 830 geleverd, keurig uitgepakt en materiaal weer meegenomen.

keurig afgehandeld

netjes aan de telefoon, snel gehandeld en keurig geleverd

sjakles 05-09-2014 Via de website gekocht

snel en makkelijk via internet besteld. Direct bevestiging en de eerst volgende werkdag definitieve bevestiging met leverdatum

Er was een goedkopere leverancier op Kieskeurig.nl maar ik ken Bemmel en Kroon en bestelde toch liever bij hun. Zij hebben op de site een button die je kan gebruiken als je een item goedkoper hebt gezien en deze gebruikt. Ik kreeg binnen 3 werkdagen 90 euro gecrediteerd. Top Service!!!

Noem het maar op en ze hebben het.....

Altijd al goede zaken gedaan met Bemmel en Kroon. Staan goed aangeschreven.

Mooi strak model. Hadden al jaren een Miele welke het nog steeds perfect deed maar waarvan het kunststof van de glazen platen ging verweren en afbraken. Na mijn mensen ingevuld te hebben kan ik al snel bij dit type terecht en wat ook nog eens uitgeroepen was tot beste koop 2014.Ik had nog geluk dat het de laatste dag was dat Samsung een actie had met 100 euro retour. Er werd wel genoemd in de review dat hij luidruchtig zou zijn. Ik heb hem op advies extra goed afgesteld en het valt me 100% mee. Als je dichtbij staat hoor je een zacht gebrom maar dan moet je heel goed luisteren. Ik heb een open keuken maar hoor hem niet in de huiskamer !! Zeer handige indeling en wat we geweldig vinden is de Ice Dispencer. Wij gebruiken altijd veel ijsblokjes en het was altijd een ramp wanneer je het ijsbakje moest vullen of dat deze weer leeg is. Nu maak je constant ijsblokjes en heb je hieronder een bakje waar ze inliggen. Alleen hiervoor zou ik hem al aanraden (als je tenminste net als ons geen Amerikaans model kwijt kan...) Hoe hij het over een langere tijd doet kan ik niet zeggen maar ik heb de 3 jaar extra garantie afgesloten dus de komende 5 jaar heb ik geen problemen. Wat ook top is dat de koelkast goed verlicht is door de ledstrips aan beide zijden. Voorheen had ik 1 lampje en als de koelkast volgestouwd was zag ik weinig. Het enigste nadeel die ik kan noemen tov mijn miele van 14 jaar oud is dat de deur bij dit model niet 100% open klapt. In een klein keukentje zoals wij hebben is dit lastig daar in tegen voorkomt het ook dat de koelkast volledig open staat tijdens inladen zoals mijn vrouw voorheen deed (scheelt energie !!)

venneweg 03-09-2014 In de winkel gekocht
heemstede

prima

goed in gedeeld

in over vloed

aan iedereen

ik zou het niet weten de winkel is keurig en op volgorde in gedeeld

MZijderhand 03-09-2014 Via de website gekocht

Was eenvoudig stuitte wel op de invoer van de extra korting. gebeld en super snel en correct geholpen.

Top, zeker de track en tracing. keurig informatie voorziening tijdens traject van bestellen tot aan de deur het afleveren

Total Commander 03-09-2014 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een specifieke wasdroger en vond deze direct op de site van Bemmel en Kroon. Er waren meerdere sites/bedrijven waar dezelfde was droger voor dezelfde (laagste) prijs was te vinden maar de service van bemmel en Kroon was veel beter.

Service was het grootste verschil tussen Bemmel en Kroon en andere aanbieders van hetzelfde product. Kosteloos bezorgen en plaatsen, oude apparaat meenemen, uitpakken en verpakking meenemen. Had bovendien nog een kleine vraag nadat ik de bestelling al geplaatst had. hierop werd direct geantwoord. Verder werd de dag voor levering een e-mail verstuurd met daarin het te verwachte levermoment (binnen 2,5 uur) en werd op de dag van de levering een half uur van tevoren gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam.

Super eenvoudig en snel, goede service en snelle levertijd.

fgalen 03-09-2014 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Los van het feit dat de orderafhandeling zeer goed gaat, je net voor aflevering even gebeld wordt of je echt thuis bent, kan je op de website ook volgen waar de vrachtwagen zich bevindt. Super handig wanneer je toch nog even snel een boodschap wil doen en eigenlijk bang bent dat ze net in de tussentijd komen afleveren

absoluut. Heldere site, veel producten, goede service, vlotte levertijden

Heldere site, veel producten, goede service, vlotte levertijden

Elsje Polder 02-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden Goede informatie.

Snelle levering. Keus welke dag bezorgd wordt. Gratis verzending + extra service (de trap op) Top!

ruime keus

Alleen maar goede ervaringen, duidelijk accuraat en betrouwbaar.

Heel accuraat en attent. Snelle levering met goede service. Dit geeft vertrouwen mocht er ooit onverhoopt iets met het apparaat aan de hand zijn in de toekomst.

blamsberg 02-09-2014 In de winkel gekocht
den Haag

Via vergelijk.nl gekomen op de site van Bemmel & Kroon. Na telefonisch contact te hebben gehad deelde de verkoper mij mede dat zij die zondag ook open waren vanaf 10.00 uur, mooi toch want die zaterdag had ik geen tijd

De uitleg die wij kregen over het aan te schaffen product heeft ons zo overtuigd dat wij ter plekke de koop hebben gesloten

Uit het assortiment kon je voldoende keuze maken uit verschillende merken. Was de beurs niet genoeg dan hebben ze ook een koopjes hoek

De ontvangst, de uitleg en de service zijn perfect.

De wijze waarop je word aangesproken, vriendelijk en behulpzaam, de kennis van de apparaturen.

edgoed 02-09-2014 Via de website gekocht

Zondagmiddag gaat je wasmachine kapot en dinsdag om 10 uur staat er al weer een nieuwe automaat te wassen en is je oude machine keurig afgevoerd. Dat is nog eens gemakkelijk.

Afspraken worden nagekomen en op tijd

prijs kwaliteit en service zijn goed. ze doen wat ze beloven

Bemmel en Kroon levert snel en tegen een concurrerende prijs.

Swbk 02-09-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk dat je een bezorgtijd kon kiezen. Het was wel makkelijker geweest als je ook een tijdsvak op de dag kon kiezen.

Ik kreeg een mailtje met het tijdsvak van levering een dag van te voren. Ik werd op de dag van levering nog door de chauffeur gebeld dat hij al eerder kon komen en of dit geen probleem was. Top service.

Er is genoeg keuze aan producten en de prijzen zijn beter dan bij andere winkels waar ik heb gekeken

Vanwege de prijzen, levering en service zou ik Bemmel en Kroon zeer zeker aanraden.

Bezorging was super. Nette bezorgers die weten waar ze het over hebben. Tijdens het neerzetten van onze wasmachine hebben ze gelijk het product even uitgelegd over de werking en het product even ingesteld voor de eerste keer voorspoeling.

angelq 02-09-2014 Via de website gekocht

Snel en goed afgehandeld. Wasmachine bezorgd en op de juiste plek neergezet en aangesloten door twee vriendelijke bezorgers. De wasmachine die we eigenlijk hadden besteld was niet meer op voorraad, daarom kregen we een nieuwer model voor dezelfde prijs. De wasmachine werkt tot dusver uitstekend. We zijn heel erg tevreden en raden iedereen aan om ook bij Bemmel en Kroon te bestellen. Bedankt Bemmel en Kroon en Dynalogic (bezorgbedrijf) voor de goede en vriendelijke service.

kwijnhov 02-09-2014 Via de website gekocht

Perfecte service. Dag na bestelling in huis. Goede communicatie omtrent levering!

famjager 01-09-2014 Via de website gekocht

Ik had eerst elders een magnetron gekocht. Hier duurde het te lang. Toen bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Zeer snelle levering en correct. Bovendien laagste prijs garantie.

Alles correct. Correct telefonisch besteld, snelle levering, nette bezorgers, mooi apparaat!

Alles goed. Enig minpuntje was het inefficiënte vervoer.

knijf 01-09-2014 Via de website gekocht

Alles wijst zichzelf. Geen moeilijkheden

Snelle levering en goede afspraken. Aan de telefoon wordt je goed en vakkundig geholpen.

Alleen gezocht naar wat we nodig hadden, maar snel gevonden en goedkoper dan ergens anders.

Als ik weet dat kennissen of familie iets zoeken zou ik het zeker aanbevelen

Zie hierboven

ankevanas 01-09-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

Je kunt op de website al een beetje voorkiezen en dan in de winkel de uiteindelijke keuze maken

In de winkel (Zoetermeer) staan aardige en deskundige mensen die een goed advies geven.

Ik vind het voldoende en kan er prima uit kiezen

Ik beveel Bemmel en Kroon al aan, met name als mensen hun inbouwapparatuur willen vervangen.

Ik ben al heel lang klant en ben tevreden. Ook de mensen die bezorgen zijn aardig, vriendelijk en servicegericht.

M.Randsdorp 01-09-2014 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijk

Had eerste verkeerde bestelling gedaan ,na overleg op dag van levering nog mogen annuleren zonder kosten en de juiste koelkast werd 2 dagen later keurig bezorgd .Heel vriendelijk telefonische geholpen, daardoor nu de juiste keus gemaakt! door

ruime keus in wat we zochten!

Het telefonisch contact met Bemmel en Kroon was erg vriendelijk ,goed advies !

remko.v.dijk 01-09-2014 Via de website gekocht

Aanpassing van een gedane offerte is geen enkel probleem en de responstijd is zeer kort, ook via de mail.