Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jlhollaar 21-01-2014 Via de website gekocht

Heldere digitale communicatie. Je bepaalt zelf tijdstip bezorging en deze komt men ook na. Alle verpakkingsmateriaal wordt mee teruggenomen en ook de oude apparatuur. Hiervoor wordt geen kosten berekend dus een fooitje aan de bezorgers is wel op z'n plaats. Het nieuwe apparaat werkt uitstekend.

gingerdekeizer 21-01-2014 Via de website gekocht

De website makkelijk gevonden via kieskeurig, waarna we de vaatwasser snel konden bestellen. Vervolgens zelfs de leverdag kunnen bepalen. De dag voor levering kregen wij netjes een email met de tijd wanneer het geleverd zou worden, in ons geval tussen 10.15 en 13.00. Om half 12 kreeg ik een telefoontje dat ze over een half uur bij mij thuis zouden zijn, en dat waren ze. Vervolgens de vaatwasser op een aangename plek naar keuze neergezet, en binnen een paar minuten waren ze weg. Snel en gemakkelijk!

C.J.Brouwer 21-01-2014 Via de website gekocht

Zowel via de website als telefonisch snel en makkelijk een keus te maken. Technische info en vakkundig advies.

Na bestelling snelle bevestiging over gemaakte afspraken en afleverdata. op de dag van levering is de zending nauwkeurig te volgen tot het moment van aflevering via een speciale link.

Alles wat nodig is op het gebied van keukens en apparatuur is leverbaar en voor een zeer lage en concurrerende prijs.

Snel, zeer goed en uitgebreid assortiment, vakkundig en eerlijk advies en betrouwbaar in het nakomen van gemaakte afspraken.

Vakkundig personeel betrouwbaar, snelle en correcte levering. Vanaf zoeken, bestellen en aflevering is alles duidelijk en zeer goed navolgbaar. Prima en betrouwbaar bedrijf om iets te kopen.

DWunnink 20-01-2014 In de winkel gekocht
vestiging Zoetermeer

Wij kopen al zo'n 17 jaar bij dit filiaal, ervaren de verkopers als zeer prettig met eem goede kennis van zaken!

Goede en duidelijke afspraken die tot noch toe altijd zijn nagekomen.
Het is goed om een 8 te halen, maar om deze te behouden is andere koek!

Prima, voor alles iz "witgoed", en prijs/kwaliteit verhouding!

Prettige bediening/hulp, met een degelijk advies, duidelijke afspraken!

Ik denk dat bovenstaande voldoende aanleiding geeft een goed beeld, ons beeld, te koppelen aan filiaal Zoetermeer

Marcello34 20-01-2014 Via de website gekocht

Omdat ik iets meer wilde weten over de service heb ik telefonisch besteld in plaats van via de website. Dit verliep zeer soepel. Betaling kon gewoon via iDeal en het bezorgmoment werd netjes bevestigd per mail.

Omdat wij een wasdroger boven op onze kapotte wasmachine hadden staan en we deze graag door de bezorger weer op de nieuwe wasmachine wilden laten zetten heb ik heel wat grote spelers op de witgoedmarkt benaderd, maar kreeg bijna overal hetzelfde verhaal te horen: U mag 15 euro extra betalen voor de service, maar dan moet u alsnog zelf de droger er af halen en weer er op zetten... Wat een verademing toen ik de verkoper van Bemmel en Kroon aan de telefoon kreeg. Het was geen enkel probleem en niet alleen het bezorgen was gratis, maar ook de service en dan werd de wasmachine niet alleen aangesloten, maar ook mijn oude droger eraf en erop getild. Tussendoor kreeg ik ook nog keurig de tijd om de vloer waar de wasmachine had gestaan even schoon te maken.

Volledig.

Ik zou hem absoluut aanbevelen aan een ieder die niet zelf in staat is om een wasdroger op een wasmachine te tillen :-)

De allerbeste service en nog gratis ook.

g.degraaf1 20-01-2014 Via de website gekocht

Geweldige service qua bestellen, laten bezorgen en het apparaat is echt naar verwachting. Echt een aanrader.

chantallie87 20-01-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Ze je besteld hem online of in de winkel en hij word een dag later al thuisbezorgd neergezet en aansloten

Snelle service onze wasmachine stond binnen 20 min.
had iets sneller gekund want de monteur was vergeten de waterkraan erop te doen dus het water ging even spuiten maar dat kan gebeuren.

na mijn mening uitgebreid genoeg

tot nu toe ben ik zeer tevrede dus zou zeker een ander vertellen en als aanrader bemmel en kroon opgeven

snelle levering en alles word voor je gedaan zelfs je oude apparaat nemen ze weer mee en dat voor niks misschien volgende keer iets meer de tijd nemen zodat het water niet in de ronte spuit

apvandongen 20-01-2014 In de winkel gekocht

Jurrien Nieuwenburg 20-01-2014 Via de website gekocht

Kan van huis uit alles regelen

Wordt terug gebeld zoals afgesproken

Gevonden wat ik nodig had,en door de telefoon erg klantvriendelijk.

Uitleg eenvoudig zonder verkooppraatjes mijn complimenten. Herman!!!.

harels 20-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Bereikbaarheid winkel zeer goed en zijn heel goed geholpen.Telefonisch goed geholpen bij vragen die ik stelden.
Levering was perfect alles zoals besproken.Geen extra kosten berekend voor het naar beneden tillen van mijn oude wasmachine, echt TOP

Genoeg keus in de winkel en de prijs was voor 2 apparaten 150 euro voordeliger dan bij de concurrenten.

Goede service en prima uitleg, ruime keus en alles is erg overzichtelijke in de winkel.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over Bemmel en Kroon en heb geen op of aanmerkingen.

heho45 19-01-2014 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkte perfect en de selectieprocedure om een goede keus te maken was duidelijk.

Afleveringsprocedure was duidelijk. Bestelling werd per omgaande per email bevestigd. Artikel werd op de juiste datum geleverd, de avond te voren werd per email de bezorgtijd aangegeven en een kwartier voor definitieve levering werd door de chauffeur telefonisch de levering gemeld. De installatie werd probleemloos uitgevoerd en praktische adviezen gegeven.

Gezochte artikel werd probleemloos gevonden binnen het verwachte assortiment.

Goede service en afspraken worden goed nagekomen.

Website gegevens klopten precies, bestelling werd prompt correct verwerkt en levering idemdito!

Marcel Holswilder 19-01-2014 Via de website gekocht

bestelling makkelijk op de overzichtelijke site geplaatst

woensdagmiddag besteld donderdag middag in de schuur geplaatst en afgesteld. de oude koel en oude vries kast door de bezorger meegenomen.

ruime keuze

goedkoopste en komt de afspraken na.

de koelvries combi was hier voordelig. snelle levertijd. het apparaat in de schuur geplaatst en afgesteld. oude apperatuur afgevoerd.

Jan en Gidy 18-01-2014 Via de website gekocht

Een scherpe prijs voor een goede kwalitatieve machine. Perfecte levering en goed te volgen op internet hoe en wanneer de bezorging er aan komt.

Een duidelijke website om prijs, kwaliteit te vergelijken. Genoeg aanbod. Goede service via internet. Heel duidelijk omschreven hoe en wanneer de bezorging plaats zou vinden.

plvanschaik 18-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en op de opgegeven datum netjes op tijd geleverd.

PetraJ1970 17-01-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Bemmel & Kroon zit dicht bij mij in de buurt, alleen jammer dat ze niet op zaterdag leveren.

Helaas was mijn eerste keuze wasmachine niet meer voorradig. Er werd snel gehandeld, alternatief geboden, en de vragen die ik kon verzinnen hadden ze al voor me uitgezocht. Levering was ook prima! Goede service.

Xa 17-01-2014 Via de website gekocht

Wat ik zocht was snel te vinden, ook op een mobiele telefoon

Kreeg netjes een mail dat product niet op voorraad was. Daarna snel het bericht om contact op te nemen over de leverdatum. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn nachtdienst

Ze hebben genoeg. Wij hadden nu alleen vaatwasser nodig

Gemakkelijk en snel

frig 17-01-2014 In de winkel gekocht
zoetermeer

wij hebben niet online gekocht

geweldig goed te woord gestaan

heel goed en mooi overzichtelijk

niks anders als lof

wij vinden zowel het gemak de service en het assortiement grote klasse ook de bezorging was heel goed en correct

Jevro 17-01-2014 Via de website gekocht

De telefonische informatie, de digitale informatie en de bezorginformatie is uitstekend verzorgd. De uiteindelijke bezorging en plaatsing van de droger was eveneens goed uitgevoerd. Kortom dik tevreden over Bemmel en Kroon.

wvangemeren 17-01-2014 In de winkel gekocht
In Zoederwoude Rijndijk

Overzichtelijke opstelling van de goederen

Wij werden erg vakkundig en vriendelijk geholpen

In ruime mate en keuze voorradig

Zie boven

Over het geheel genomen waren wij zeer tevreden

vuvix 17-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Buitengewoon prettig geholpen in de winkel, perfect advies en grote behulpzaamheid.

Met een bepaalde prijs in ons hoofd was er nog keuze tussen meerdere artikelen, met advies van de professionele verkoper de juiste keuze kunnen maken.

Viel niets op aan te merken.

Afspraak over bezorging bleek pas een dag later te kunnen, keurig gecommuniceerd en uiteindelijk geheel volgens afspraak afgeleverd door zeer prettige en hulpvaardige bezorgers. Perfect.

leeuw42 17-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bereikbaar, telefoon en mail en snelle reactie.

Een van de weinige zaken die de amerikaanse koelkast netjes wil bezorgen, de meeste bedrijven doen moeilijk als het naar boven moet.
Ondanks de lift

ruime keuze aan amerikaanse koelkasten, net wat wij zochten, prima presentatie.

Correcte afhandeling, vriendelijke bezorgers, hoeft niet vooraf te betalen en dan maar afwachten. *****

Heb ik eigenlijk al hierboven omschreven. De koop bij deze winkel was voor ons een verademing,gezien het feit dat veel zaken de koelkasten graag verkopen, maar bezorgen? dan gaan ze moeilijk doen.Een dikke pluim voor Bemmel&Kroon dus.

B.Saarloos 17-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

machine niet online maar in de winkel van Bemmel en Kroon gekocht.

goede service, een dag na aankoop werd de machine al geleverd en geplaatst.

assortiment was voldoende om te kiesen

winkel komt betrouwbaar over,prettig en met kennis geholpen door het personeel. Zijn ook erg blij met de aankoop.

goede punten zie hier boven, verbeterpunten zag ik niet

D. Wouters 16-01-2014 Via de website gekocht

Je bestelt simpelweg vanuit je luie zetel. De gebruiksvriendelijke maakt dat bestellen erg makkelijk is.

Vlotte en supersnelle service. Goede opvolging via e-mail, tijdstip levering kan én gevolgd worden via de site én een extra telefoontje ongeveer een half uurtje voor levering.

Alle bekende merken zijn terug te vinden.

Snelle levering, correcte afhandeling, vriendelijke leveringsdienst. Een zeer tevreden klant !

Alles verliep naar wens, van bestelling tot levering. Snel, correct en heel klantvriendelijk. Een aanrader!

jvmaantje 16-01-2014 In de winkel gekocht
Cruqius

Goede service in de winkel. Geen extra bezorgkosten en snel geleverd op een zelf gekozen dag.

Groot assortiment, ook in de winkel.

Gemakkelijk te vinden online en de winkel is goed bereikbaar. Groot assortiment en goede service.

joannesvank 16-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Van tevoren op internet uitgezocht; advies gevraagd en besteld.

Prima. Hartelijk welkom geheten, de weg werd gewezen en na het benaderen van een verkoper snel en adequaat geholpen.
Gewezen op lagere prijzen elders en korting gekregen.

Als het al niet in de showroom is dan wel op internet

Wij komen hier al jaren en zijn steeds prima geholpen.

Goede service en snelle levering.

Paulus70 16-01-2014 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Goed te bereiken via de snelweg

Bijzonder vriendelijke verkopers

Goede keuze mogelijkheden uit diverse prijsklassen

In ieder geval door de prima behandeling, zowel tijdens de verkoop als tijdens de aflevering

Mijn beoordeling bovenstaand moet toch wel duidelijk zijn

Skralan 16-01-2014 Via de website gekocht

Uitgebreide website biedt per product een formulier aan om er extra vragen over te stellen. Dit wordt verbazingwekkend snel beantwoordt!

Snelle levering en afhandeling, duidelijke communicatie over het tijdstip en praktische afspraken.

Prima aanbiedingen op de website tegen een goeie prijs.

Zeker aan te bevelen, heb alleen maar positieve en snelle ervaring.

Positieve ervaring, goede prijs, snelle afhandeling, alles top...

zuylen 15-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Nooit verwacht, maar dicht in de buurt,
prachtige showroom en prima geholpen. Bij onze eerste aankoop vorige week van en Miele Vaatwasser. Gisteren ging onze Miele droger kapot en telefonisch een nieuwe besteld en vandaag bezorgd. Uitstekende service en prijs.

Goed geadviseerd, zowel in de showroom als telefonisch.

Grote keus

Nooit deze winkel opgemerkt. Via internet (heb zelf een whiskyshop) eenvoudig via een paar klikken naar prijs en voorraad gekeken, en daarna naar de showroom gegaan. Uitstekend en vakkundig geholpen. Zodoende direct besloten tot aankoop.

Joop1948 15-01-2014 Via de website gekocht

goed en duidelijke website met voldoende keuze, hier geen inloggen nodig en betaling kan op diverse manieren.

zeer goede service, bestel en levering afspraken worden na gekomen.
de aflevering kost niets extra en het artikel wordt netjes geplaatst en lege emballage wordt meegenomen.

wat ik nodig had aan witgoed, hadden zij, ik moet nog een koelkast hebben, deze wordt zeker weer bij Bemmel & Kroon gekocht.

ik geef hier een 10 voor, hoger kan namelijk niet.
Zeker een aanrader als u witgoed nodig hebt.

mijn motivatie is wel duidelijk, een webwinkel die duidelijk is, zijn belofte na komt en niet te duur.

crst 15-01-2014 In de winkel gekocht
dorpsstraat, zoetermeer

in de winkel keurig geholpen bij het maken van een keuze, de datum van bezorgen is ook nagekomen, kwartie van tevoren wordt je gebeld dat ze eraan komen, wasmachine wordt netjes aangesloten, oude meegenomen, service perfekt.

Heb door de goede informatie van de verkoper een ander wasmachine gekocht dan ik had bekeken op internet.Ik wist van de wasmachine die ik wilde kopen dat die het goedkoopse was bij bemmel en kroon. Ging hier met de keuze die ik nu gemaakt had ook maar van uit. Heb de machine nergens goedkoper op internet teruggevonden.

goede verkopers en bezorgers bij Bemmel en Kroon, mijn was wordt nu weer lekker schoon

Verkoper die weet wat hij verkoopt, levering op de dag die ik wilde en daar is ook niets aan veranderd, machine nergens goedkoper aangeboden gezien, thuis netjes op zijn plek gezet.

moosterbaan 15-01-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede voorlichting, geduld, flexibel met prijs, meedenken.

Superfunky123 15-01-2014 Via de website gekocht

Website maakt wat verouderde indruk, maar verder prima. Bestellen ging snel en overzichtelijk

Super afhandeling! Snelle geautomatiseerde orderverwerking, volgende dag geleverd. Via de toegestuurde link zie je precies waar de chauffeur is en hoe laat hij bij je is.

Prima, ze hebben alle gangbare modellen.

Prima tent, goede prijzen, snelle levering. After-sales kan ik niet beoordelen

nokile 15-01-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Uitstekende service. Alleen jammer dat ik zoveel moest bijbetalen om de draairichting van de koelkastdeur te veranderen.

Prima assortiment. Snel een keus kunnen maken, mede door goed advies.

Goede service, goede prijs, snelle levering.
Wat wil je nog meer.

Goede service. Mensen met kennis van zaken in dienst. Goed assortiment. Prima prijs. Nette winkel met nette mensen, waar je snel geholpen wordt, maar alleen gelaten als je dat wilt. In de buurt, zodat je er even naar toe kunt. Prima internetsite, waarop je kunt zien welke modellen in de winkel aanwezig zijn. Ik koop hier al jaren mijn witgoed en heb alleen positieve ervaringen.

jet6 14-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Website ziet er goed uit.

vriendelijk en deskundig personeel

Zeer uitgebreide collectie en als je een betere prijs hebt gevonden gevonden doen ze niet moeilijk.

Margaron 14-01-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig kwamen we gelijk op de juiste pagina's van de website terecht

Super, duidelijke verwachtingen

Meer dan voldoende

Perfecte service! Wasmachine werd op tweede etage aangesloten en getest. Oude werd keurig meegenomen. Bezorging was meer dan duidelijk, via de link kregen we inzicht in het tijdstip van bezorgen. Keurig telefoontje dat de bezorgdienst in aantocht was. Kortom de verwachtingen werden duidelijk neergelegd en gemanaged!

sjdrent 14-01-2014 Via de website gekocht

Snelle levering! En een top wasmachine. Fluisterstil, gemakkelijke bediening, ziet er top uit, grote vulopening, zuinig.

roberten anouk 14-01-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

aangekocht product is keurig op plaats van bestemming aangebracht.

gijsjelle 14-01-2014 Via de website gekocht

De service van de winkel is meer dan uitstekend. Wasmachine wordt naar 2e etage gebracht en de oude wasmachine wordt meegenomen. De wasmachine wordt aangesloten door de leveranciers. Zeker een winkel om te onthouden!

waltertelting 13-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Goede, vriendelijke en kundige uitleg van de verkoper. Duidelijk aangeven van alternatieven en mogelijkheden. Vlotte levering en netjes geplaatst zonder extra kosten.

Voldoende keuze en scherp geprijsd.
Goed assortiment in elke prijsklasse.

Rustige en geduldige benadering door verkoopmedewerkers. Geen sturende verkoop en of loze praatjes.

Goede bereikbaarheid van de winkel met ruime parkeergelegenheid. Assortiment is ruim en overzichtelijk opgesteld. Verkopers zijn vriendelijk, geduldig en bovenal terzake kundig. Goede vergelijking van producten mogelijk met uitgestalde voorbeelden.

J. Nierop 13-01-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige en veilige online bestelling.

In principe de volgende dag in huis via keurige koeriersdienst.

Veel keuze.

Zowel nu online als in het verleden in de fysieke winkel altijd prima, snelle service en advies.

Koop al 15 jaar graag bij Bemmel & Kroon. Prima service en advies en goede prijs/kwaliteitverhouding.

heuperman 13-01-2014 In de winkel gekocht
cruqius

gebracht en aangesloten met notificatie vooraf binnen aangegeven tijdsblok

goede voorlichting bij aankoop

prima assortiment, ruime keuze en scherpe prijzen

In hoge mate

Stefan-01 13-01-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg.
Keurig 1/2 uur gebeld voor de levering

vanruitenburg 13-01-2014 In de winkel gekocht
Alphen aan de Rijn

Wij zijn zeer goed en niet opdringerig geholpen,de bezorging en verdere afhandelingen waren zeer goed.
De bereikbaarheid is goed.

Zeer uitgebreid en goede keus zelfs goedkoper dan bij andere winkels.

Ik heb al aangegeven dat wij zeer tevreden zijn en zullen dat aan anderen doorgeven.

Voor ons was alles zeer goed.

derkrientjes 13-01-2014 Via de website gekocht

We waren al geruime tijd op zoek naar de Siemens TE506209RW.
Deze machine was bijna nergens meer verkrijgbaar (Ja voor 150 euro meer!)

Op kieskeurig stond Bemmel en Kroon.
Eerst gekeken wat de recensies waren.
Deze waren voor het merdendeel zeer positief!
Mail gestuurd en konden 'm binnen 4 dagen leveren.

Zeer snelle reactie op mails.
Daar kan menig bedrijf nog wat van leren!

Klantvriendelijkheid en goede recensies!

Service en prijs. Dit is echt een goede combinatie! Wij zullen zeker een volgende keer weer Bemmel en Kroon in ons achterhoofd houden als we iets willen kopen.

mverhaagen 13-01-2014 Via de website gekocht

Lekker online bestellen, en fantastische telefoonische service om de puntjes op de i te zetten.

Zowel aan de verkoop kan als aan de installatie kant hebben de medewerkers van Bemmel & Kroon en AJ Tec perfect werk geleverd. Tijdig plaatsing gecommuniceerd en zeer professionele afhandeling op locatie. top!

Alle producten die ik wilde hebben waren in zeer korte tijd leverbaar (max drie dagen). Perfect voor mij.

Zeer vriendelijke medewerkers die professioneel werk afleveren! bedankt!

Sterk: 1. vriendelijkheid tijdens te woord staan 2. advies rond de producten 3. professionaliteit van de service monteur (zeer netjes) Geen aanmerkingen/minpunten Wel adviseer ik om proactief te bellen over voortgang van de levering.

Canadian 11-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijke website

Telefonisch contact gaat zeer snel en accuraat.
Aflevering is binnen 24 uur en de dag kan men kiezen. Een half uur van te voren wordt je door de transporteur gebeld. perfecte service !

Veel A-merken met diverse type nummers.Staat het niet op de website, een telefoontje en het is makkelijk te bestellen.

Goede service, zoals het vroeger was.
Blij dat dit nog bestaat.

Goede en duidelijke winkel& website. Perfecte service en goed opgeleid personeel. Mooi en grote winke, website is duidelijk en makkelijk. Een topper!

Jacco van der Linden 10-01-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

sevice is prima. er zat een lichte storing in de oven maar Bemmel en Kroon heeft dat prima opgelost

duboisph 10-01-2014 Via de website gekocht

ymeinesz 10-01-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Droger uitgezocht en order laten maken,
kon er nog even over nadenken zat er niet aanvast. Woensdag gebeld en de droger werd volgende dag al bezorgd.

Droger werd thuis bezorgd , en meteen op de juiste plek gezet , stekker erin en drogen maar. Kreeg EN een mail en nog een sms half uur van te voren dat ze eraan kwamen dus niks hele dag wachten thuis. Echt TOP

Ik zocht speciaal een Samsung en die vond ik alleen bij Bemmel&Kroon.

Zie bovenstaande argumenten.

Ik ben niet van het internet dus ben BLIJ dat er winkels zijn, zodat je de producten eerst kan zien zodat je weet wat je koopt

wilmamow 09-01-2014 Via de website gekocht

Nog geen after-sales service nodig gehad.

Snel en overzichtelijk

Kan alleen beoordelen dat afspreken aflevering en levering / tijd en datum perfect waren. Weet niet wat er gebeurt als er iets mis is. Hopelijk gebeurt dat niet.