Deze score is berekend op basis van 3114 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ninikermit 21-01-2015 Via de website gekocht

Via kieskeurig een keuze gemaakt voor een wasmachine. Eenvoudig doorgelinkt naar de website van Bemmel en Kroon. De website is erg praktisch en duidelijk. Bestelling snel te plaatsen. Bij een vraag heb ik diverse malen gemaild en zeer snel reactie ontvangen. Top! Levering tot op zolder, oude machine werd meegenomen net als al het verpakkingsmateriaal. Binnen een kwartier stond de nieuwe machine zijn proefprogramma te draaien.

Zoals hierboven vermeld. Snelle reactie bij vragen, goede en snelle levering. Daarbij : de wasmachine die ik gekozen had bleek niet meer leverbaar, zonder meerkosten voor mijn kant kreeg ik de opvolger geleverd die 100 euro duurder was. Deze kosten werden niet aan mij doorbelast. Echt service!

Zie eerdere omschrijvingen hier boven : duidelijk, simpel, snel, goedkoop en prima service! Ordernummer BKI445727

Maartje-1 20-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prima via internet of in de winkel!

Plaatsing van inbouwoven goed geregeld

Ruime keuze

Zeker aan te bevelen alleen maar goede ervaringen gehad!

Personeel denkt met je mee. Perfect! Mijn bovenstaande order ZTM 443700 was binnen enkele dagen geheel afgehandel.

Fred Steensma 20-01-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Deskundig geleverd en aangesloten

Keus in overvloed

Snelle en goede levering
Vakkundig geholpen

Zeer tevreden over het product en levering

N.d.v. 20-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd!

Snelle bezorging van de wasmachine, werd op zolder geïnstalleerd! Oude wasmachine direct mee genomen. Ordernr.: BKI445642

N.d.v. 20-01-2015 Via de website gekocht

Snel besteld, snel bezorgd!

S.Oosterbroek 20-01-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel besteld op een fijn en overzichtelijke site.

Keurige mail met bevestiging van bestelling. Op de dag van levering krijg je een mail met een track en trace link. En er wordt een globale levertijd weergegeven. een half uur voor de levering werd ik netjes gebeld door de bezorgers dat ze onderweg waren en arriveerde over 30 min.

Voldoende assortiment tegen aantrekkelijke prijzen.

Alles is perfect, voordelig en snel verlopen. Zeker een aanrader als u keuken,witgoed of keukenapparatuur zoekt

Alles klopt. * voordelig * Juiste en snelle afhandeling via mail * track & Trace * Fantsoelijke bezorgers die ook nog 30 min van te voren bellen dat onderweg zijn. ordernummer BKI444817

ben kanis 20-01-2015 Via de website gekocht

ik wilde wat extra informatie en kon deze heel makkelijk telefonisch achterhalen.

ik kreeg heel duidelijk antwoord en de informatie klopte.

er was ruime keuze voor het artikel dat ik zocht

goed bereikbaar en snelle service

Ik vond het prettig dat ik meteen iemand aan de lijn had, die duidelijk wist waar hij over sprak en me goed advies kon geven.

Yvonne en Ronald 20-01-2015 In de winkel gekocht
Cruqius Hoofddorp

Je kunt eerst rustig kijken en daarna geeft men deskundig advies. Vervolgens wordt vraag en aanbod goed bij elkaar gebracht.

Klantvriendelijk en goed ingespeeld op de wens.

Voldoende keuze.

Goede winkel voor diverse klasse mensen.

De winkel is sfeervol ingericht met een diversiteit aan artikelen. Een winkel waar alles te vinden is. Het personeel is deskundig en behulpzaam, maar niet opdringerig.

edjp 20-01-2015 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken is een wasmachine gekocht.

Aspraken prima nagekomen.

Prima assortiment.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ze zijn correct en komen hun afspraken prima na.

Prima service, vriendelijke en efficiënte bezorgers. Zeer correct!

Canadian 19-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Je kunt bestellen via de website, maar ook langs gaan in de winkel.

Je krijgt een dag te voren een mail met de afleverings datum & een tijdindicatie. 10 minuten voordat ze komen kreeg ik een telefoontje dat ze eraan kwamen, toppie.

de Siemens koelkast was bij vele winkels & webshops moeilijk verkrijgbaar. Een telefoontje naar Siemens en de koelkast was er binnen een paar dagen.

Goede & snelle service.

Snelle service, zowel telefonisch als via de website.

hillebil1964 19-01-2015 In de winkel gekocht
forelpark

producten goed te vinden op de site , maar gekocht in de winkel

goed

genoeg assortimenten in de winkel om de juiste keuze te kunnen maken

omagijssie 19-01-2015 Via de website gekocht

Fantastische service. Het bestelde typewasmachine was niet te leveren, kreeg de opvolger de siemens wm14t490nl. Hoefde het verschil niet bij te betalen. Droogtrommel er ook nog bovenop geplaatst. (Man pas overleden dus heel fijn). Heel fijne machine. Gemakkelijke bediening en goede wasresultaten. Zelfs het spuugsel en de gal van mijn zieke hond gaan eruit. Zelfs een kort programma leverde een goed resultaat op. dus mijn conclusie zowel de winkel als de machine is goed.

Astrid O00stveen 19-01-2015 Via de website gekocht

Nog netjes gebeld vlak voor aflevering.
Alles goed en snel.

Nog niet van toepassing, maar ik heb goede verwachtingen voor als het nodig is.

Ik ga in ieder geval laten weten dat het voor mij een positieve levering was van mijn wasmachine.

Bosch wasmachine Tot nu toe nog geen negatieve punten. Prijs goed Levertijd goed Aflevering goed wasmachine goed

dbiebaut 19-01-2015 Via de website gekocht

Aankoop via I-net = gemakkelijk

Klantvriendelijk

Meer dan behoorlijke keuze

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

nico van egdom 19-01-2015 Via de website gekocht

telefonisch kom je in contact met een verkoper die weet waar hij het over heeft. Met een minimum aan tekst is het bestelmoment afgehandeld en geeft je het gevoel dat het goed komt

De bestelling wordt tot op het half uur nauwkeurig begeleidt en afgeleverd. Troep en oude spullen meegenomen en geen gezeur over een te kleine lift.

vast wel goed maar ik heb op basis van mijn wensen gericht besteld. wel was de productomschrijving erg helder

het gebleken gemak is een openbaring en toch met een persoonlijke touch

online maar toch heel persoonlijk

HteHennepe 19-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen.
Bij de bestelde wasdroge (siemens WT47W590NL) stond bij gratis extra service: wilt u dat wij het apparaat ook voor u aansluiten ... vink dan extra optie Aansluiten aan' deze extra optie was echter niet te vinden,

goede telefonische bereikbaarheid, snelle levertijd, betaling bij levering.

groot assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering, goede kwaliteit. Prettig zou zijn als duidelijk wordt vermeld op site en telefonisch dat het aansluiten van condenswaterafvoer door de klant zelf moet gebeuren.

richardbex 19-01-2015 Via de website gekocht

goede site met voldoende informatie

snelle levering en goede informatie over levering

voldoende , ik heb gevonden wat ik zocht

alles was precies zoals je je het zou mogen verwachten. gewoon prima. ordernr; 294504

Pietjepuk1976 18-01-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje was genoeg om een de vaatwasser te bestellen en de volgende dag kan hij al geleverd worden

In eerste instantie is de vaatwasser gereserveerd alvorens wij deze besteld hebben

Snelle bestelling, soepele aflevering aan huis.

Een telefoontje was genoeg om de vaatwasser te bestellen. Bij een andere winkel hadden we de vaatwasser besteld, echter na bijna twee maanden wachten nog niet ontvangen. Op internet op de site van Bemmel en Kroon uitgekomen. De verkoper dacht met ons mee door het apparaat te reserveren omdat zij nog 1 apparaat op voorraad hadden. Na annulering bij de andere zaak hebben we het toestel besteld bij Bemmel en Kroon. Het apparaat was de volgende dag al te leveren en geen onzin met levering tot de eerste drempel. Een half uur voordat bezorgers bij ons zouden zijn, kregen we een telefoontje. Het oude apparaat netjes meegenomen en verpakking van het nieuwe apparaat. De volgende keer ga ik meteen kijken op de site van Bemmel en Kroon.

Haringkar 18-01-2015 Via de website gekocht

Zeer fraaie winkel in den haag bezocht waar zeer veel vrijstaande en ingebouwde apparaten fysiek te bezichtigen zijn... Na een duidelijke uitleg over de verschillende mogelijkheden van diverse combimagnetrons en over de mogelijkheden voor de inbouw / onderbouw tbv gaskookplaat , ( let u op de gaskraan van uw kookplaat er is weinig ruimte ) Een keuze gemaakt en thuis eerst de inbouwmaten aangepast voor inbouw. Daarna simpel online bij bemmel en kroon besteld om 14.30 uur. De volgende ochtend om 10.30 uur door dynalogic perfect afgeleverd. De prijzen zijn concurrerend met de internet shop's ondanks dat ze fysieke winkels hebben ... Prima zaak !!

Corneille2 18-01-2015 Via de website gekocht

Aanwezige apparaat was niet op voorraad. Zonder meerprijs werd de naast hogere magnetron geleverd!
De zending verliep snel en was zeer nauwkeurig te volgen. Diverse berichten ontvangen vanaf de verzending tot vlak voor de aflevering!

Zeer ruim assortiment

ordernummer BKI439498 Zie de motivatie herboven!

petert1950 18-01-2015 Via de website gekocht

Ginf zonder al te veel moeite.

Binnen enkele dagen geleverd, volgens afspraak.
Koelkast had enkel barsten in de glasplaten. Zonder kosten of gemor wordt meteen een omruiling in gang gezet. prima.

Niet alles bestudeerd. Mijn kast was er en besteld.

Ik ben zeer te spreken over het omruilen van de koelkast toen de eerste schade bleek te hebben.

bhuurne 18-01-2015 Via de website gekocht

Levering op gewenste dag, bieden goed alternatief als artikel niet op voorraad is.

Hebben nagenoeg alle drogers etc in assortiment

In eerste instantie een andere wasdroger besteld, maar die is niet op voorraad. Winkel biedt snel een goed alternatief aan, een duurder product voor dezelfde prijs. Ook eerder contact via e-mail is snel op gereageerd met nuttige antwoorden.

Rob2908 17-01-2015 Via de website gekocht

Telefonisch goed bereikbaar, informeerde naar een ander type vaatwasser maar kreeg een topaanbieding voor een nieuwer model. Prettig geadviseerd, niet opdringerig, maar wel meedenkend, meenemen oude wasmachine was geen probleem, aansluiting op 1e etage ook niet. Snel kunnen leveren op zaterdagmiddag en voor een hele goede prijs!, Nergens goedkoper gevonden. ordernummer DH445221

RAFairbrother 17-01-2015 Via de website gekocht

couldn't have been easier unless somebody had done it for me!!

excellent service .... easy to use web site ordering and paying .... delivery fantastic .... email confirming time and date and on the day sms to further remind and advise approx delivery time then ten minutes before delivery a call to say they would be there in ten minutes... and ten minutes later they were ringing my bell.

great choice and great endorcements from other users .... read their comments which influenced my final choice .... and very pleased with my puechase.

would recommend to everyone I know I can only say excellent excellent excellent ... well done to everyone involved supplying my new wash machine now if you can make finding a husband this easy I will love you all forever (-;

I think I said everything .... what I wrote above with bells and whistles!!

Sonett 17-01-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken van wélk apparaat je wilt, door de verschillende criteria, is uiterst eenvoudig.

Betaling via je eigen bank-site is makkelijk en veilig. Aflevering werd écht perfect gedaan, keurig op tijd, een kwartiertje van tevoren even een belletje dat ze over 15 minuten komen, en uiterst voorzichtig werd de wasdroger over de pas geschilderde trap twee verdiepingen op, en de oude idem weer naar beneden vervoerd.

De bestelde wasdroger bleek niet meer leverbaar, maar er werd prijsneutraal een opvolgend model gebracht. Toen bleek dat daarvan de deur niet omdraaibaar bleek werd ook direct na de opmerking daarover héél correct door de afdeling verkoop de zaak opgenomen en een oplossing geboden.

De mensen van deze webwinkel snappen waar het om gaat: je krijgt tijdens het surfen géén kop koffie van hen, maar de koop, aflevering en je tevredenheid over hun diensten staan constant voorop. Dat doen ze ook nog eens tegen enorm concurrerende prijzen. Zelfs de andere internetleveranciers waren duurder. Bemmel en Kroon zijn voor ons de eerste partij waar we gaan kijken wanneer we een apparaat moeten vervangen.

Deze winkel is perfect, omdat de prijzen concurrerend zijn, en hun sales- en after-salesacties snel, adequaat en ter zake zijn.

paulk77 17-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk. recenties van kieskeurig staan bij de apparaten, zodat je die direct kunt raadplegen

Man aan de telefoon had me netjes geholpen. Levertijden worden goed nagekomen. (levering Dynalogic)

Apparaten webshop heeft per productgroep ruim voldoende keus.

Had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord. Bestelde meestal bij de grote Duitse Elektronica winkel/webshop.Ik heb hem maar gelijk in mijn favorieten gezet. ik zal hem zeker aan anderen aanbevelen. Je word zeer vriendelijk en correct geholpen aan de telefoon. En supersnelle levering. Bij ons om precies te zijn: ca. 20h na bestelling. TOP!

Vrijdagmiddag: de wasmachine machine begeeft het. Wist dat het er al aan zat te komen, had dus al ongeveer in gedachte welke wasmachine het moest zijn. Omdat het vrijdag was wilde ik het wel de volgende dag (zaterdag) geleverd hebben, omdat je met 3 kleine kinderen geen dag zonder wasmachine kunt en helemaal geen heel weekend. Na wat prijsvergelijkingen kwam ik uit bij Bemmel en Kroon. Nog nooit van gehoord. Meestal bestel ik bij de grote Duitse Elektronica winkel/webshop. Op de site stond voor 16.00 volgende WERKdag thuisbezorgd. Dus voor de zekerheid even gebeld of de zaterdag ook als werkdag word gezien. Kreeg een vriendelijke man aan de telefoon die zeker kennis van zaken had . Doorgegeven welke machine in wilde hebben en of ze ook zaterdag ook leverden. Levering was geen probleem, echter de machine die ik wilde was niet op voorraad. Maar hij kwam direct met een alternatief voor mijn keus( zoals een echte verkoper dat hoort te doen ;-) ). Was wel iets duurder maar kon het aanbieden voor een erg scherpe prijs. Ik kon de machine op internet niet goedkoper vinden dan 1319 euro Bemmel en kroon bood de zelfde machine aan voor 899!! Euro. ( ja het was precies dezelfde type als die van 1319 Euro). Even overlegt en even later teruggebeld om het definitief te bestellen. Ongeveer 20 uur later stond de wasmachine te draaien bij ons thuis(levering Dynalogic). Conclusie: het was een aangename kennismaking met Bemmel en Kroon, en beveel het zeker bij anderen aan!

Stuijk 17-01-2015 Via de website gekocht

rommelige afhandeling

na de bestelling is het blijven liggen bij verkoper

Matsas3 17-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

goed advies, helder verhaal.

Aflevering en installatie, incl. testen. Half uur voor aflevering een telefoontje dat ze onderweg zijn, je hoeft geen halve dag thuis te blijven. super service!

goede keus, goede kwaliteit

ik ben heel tevreden over Bemmel en Kroon.

ordernr: ZTM443957

Fleurlevison 16-01-2015 Via de website gekocht

Na de bestelling belde ik nog even met de klantenservice en uitstekend geholpen, superservice!

Super! Ik wilde met creditcard betalen, maar dat kon niet. Na gebeld te hebben met klantenservice kon ik uiteindelijk pinnen aan de deur zonder extra kosten. Fijne klantenservice!

Ruime keuze

Goed bereikbare klantenservice, goed geholpen, goede levering

Helemaal super, goed bereikbare klantenservice

martijntien 16-01-2015 Via de website gekocht

Koelkast besteld. Lage prijzen en prima service. Top winkel! Ordernummer: BKI444402

tinekesonja 16-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Hulp in alle richtingen

Top niks teveel

Groot kijken graag verder voor je

Direct aardige medewerkers in de winkel en bij bezorging

ordernummer ZTW440649 .Eind vorigjaar gekocht in de winkel van Bemmel&Kroon Zoeterwoude.Werden super geholpen wij koken op propaan gas en dachten gewoon ff een andere gaskookplaat te plaatsen. Gelukkig hadden wij een zeer goede verkoper die ons er op wees dat er dan andere sproeiers in moesten. Na een telefoontje met de fabrikant deze gelijk mee besteld zonder kosten helemaal happy met de nieuwe kookplaat en afzuigkap. Dank je wel Bemmel&Kroon

Ruudjoo 16-01-2015 Via de website gekocht

Site is goed, reacties snel, bezorging binnen 24 uur gratis, prima

Voldoende keus en makkelijk vergelijken, en goede prijs.

Wendyvandenbos 16-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk om te zoeken en te bestellen.

Snel en duidelijk.

Voor ons voldoende

Qua prijs, snelle levering, super afleverings bedrijf, duidelijke afspraken, handig contact

Als ik wat nodig heb weer ga ik zeker weer bij hun ook vergelijken. Vorig jaar kwam ik er toevallig bij uit toen we een wasmachine zochten. Nu met zoeken naar een droger weer, maar nu hadden we ervaring dus de keus was makkelijk.

janjan61 15-01-2015 Via de website gekocht

Enige minpunt: In een mail van Bemmel en Kroon stond er: "Als extra service zult u een half uur voor levering gebeld worden door de chauffeur zodat u weet dat deze onderweg is". Dit is niet gebeurd. En ook track&trace was niet functioneel.

A3simons 15-01-2015 Via de website gekocht

makkelijke site is echt makkelijk bestellen

ander apparaat gekregen dan besteld hierover gebeld duidelijke en vriendelijke uitleg gehad apparaat was duurder maar voor dezelfde prijs gekregen, ook het plaatsen en aansluiten voor een lage prijs

hebben heel veel

het gemak en de duidelijkheid en het vertrouwen war gegeven werd naar aanleiding van het telefoon gesprek

makkelijke site, duidelijk,als je vragen hebt goed en duidelijk te woord gestaan, al met al een winkel die je kan vertrouwen

Emil_1978 15-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met correcte productinformatie.

Snelle levering en goed service tegen een scherpe prijs.

Na een droger in 2012 hebben wij nu een wasmachine gekocht. De populaire apparaten eigenlijk allemaal wel te vinden.

De ervaring in 2015 is nog exacte dezelfde als in 2012. Gewoon niks op aan te merken. Duidelijke site, goede informatievoorziening voor, tijdens en na levering van de order.

Ik heb veel ervaring met webshops en internet bestellingen, ook van witgoed. Je hoeft er echt niet voor naar de winkel met dergelijke bedrijven die de internetorder zo prima verzorgen. Ordernummer: BKI443936

jmrn264 15-01-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat Zoetermeer

Vlot en goed geholpen. Beoogde apparaat was niet in voorraad. Verkoper kwam met prima alternatief tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Afspraak voor aflevering prima nagekomen. Dag van tevoren een email met bezorgperiode en op de dag van bezorging nog een telefoontje wanneer ze kwamen. Machine netjes afgeleverd en aangesloten en oude machine meegenomen. Zeer vriendelijk allemaal!

Beoogde apparaat niet op voorraad, voorgestelde alternatief zelfs beter.

Voor witgoed prima zaak, ook gezien de service.

Gezien de ervaringen van ons en ook mijn ouders in het verleden gekozen voor dit bedrijf.

hplass 15-01-2015 Via de website gekocht

Prima aflevering, uitpakken en op de plaats afleveren. Perfect

Ruime keuze van koel vries combinaties.

Alles duidelijk en snel via internet af te handelen en je wordt perfect op de hoogte gehouden waar de vrachtwagen zich bevindt.

Duidelijk alles aangegeven op internet, de keuze was snel gemaakt. En daar is internet ook voor bedoeld.

dave55watson 15-01-2015 Via de website gekocht

telefonisch bestelling gedaan. Medewerker snel en efficient.

Kreeg extra service zonder te vragen van de medewerker kosteloos aangeboden. Top....

Goedkoopste van alle internet bedrijven.
Ik was op zoek naar een samsung koelkast

De bestelling, de levering, de snelheid van levering en de voor en na sale service is uitstekend.

Geen slechte punten. Wat ik top vond was de gratis extra service van € 9,95 die de medewerker mij aanbood bij de telefonische bestelling.

Edgar Mattner 15-01-2015 In de winkel gekocht
Filial Den Haag, Neckar 24, heer Sloos

10, alles liep perfekt.

Zoals wij al vele jaren bij de fa geholpen worden, ook perfekt, 10

Wij vinden altijd het projekt wat wij willen, zonder moeite, dus ook een 10

er is echt geen betere, betrouwbardere winkel voor dit soort maschienes, hetzelfde, wat er ook van Miele gezegt wordt.

Sinds jaren zijn wij met a l l e aankopen z e e r tevreden .

cobylens 15-01-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat te Zoetermeer

Heel ontspannen is ons extra advies gegeven los van de informatie die we al op internet hadden bekeken. Gratis levering en plaatsen van de aangekochte artikelen.

We wilden een vrijstaande koelkast kopen. Er is een offerte gemaakt die een week geldig bleef. Na een paar dagen kwamen we terug en gingen de winkel uit met aankoop van een koelkast en wasmachine. De verkoper heeft ons heel professioneel benadert en geadviseerd. Ook waren de artikelen op voorraad en kon zelfs de volgende dag gratis bezorgd worden.

Ruim assortiment in de winkel. Meer nog dan in de vorige zaken de we bezocht hadden.

Zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken omdat er ontzettend veel assortiment staat en niet te vergeten, professionele verkopers.

Na op internet te hebben gekeken naar een vrijstaande Liebherr koelkast en een aantal zaken te hebben bezocht kwamen we bij Bemmel en Kroon terecht in de Dorpsstraat te Zoetermeer. De hoeveelheid van het assortiment die in de winkel stond en de uitgebreide uitleg n.a.v. onze wensen die wij van de verkoper Kees Vrijhof kregen, gaven ons een heel vertrouwd gevoel en kwamen daardoor geheel op een andere koelkast uit dan dat we van plan waren te kopen. Er werd geheel vrijblijvend een offerte voor ons gemaakt en we namen een aantal dagen bedenktijd. Naar een aantal dagen kwamen we terug en zagen een actie van een Miele wasmachine staan. Kees legde ons het een en ander uit over de nieuwe technieken e.d.. Zijn professionele uitleg maakten dat we geheel tevreden na aankoop van een Liebherr biofresh koelkast en een Miele W1 twindos wasmachine de deur uit gingen. Na de professionele uitleg, een hele snelle gratis levering, het neerzetten van de aankoop en het meenemen van onze oude apparaten is Bemmel en Kroon aan ons een klant rijker geworden. We zijn uiterst tevreden!

Diana151 15-01-2015 Via de website gekocht

Uitzoeken, bestellen en netjes nagebeld worden.

Belden keurig even van tevoren om te melden dat ze kwamen en hebben heel veel werk gehad om de vaatwasser te plaatsen, maar zonder morren en heel netjes.

Volop!

Zeker!!!

Top service, zeer vriendelijke mensen en snelle levering. Bemmel en Kroon bedankt!

JZ1991 14-01-2015 Via de website gekocht

Super service. Eerst gekeken in de winkel en informatie gevraagd, Goed en leuk geholpen en geadviseerd. Verkoper liet ons veel verschillende koelkasten zien en ook welke hij niet in de winkel had liet hij ons graag op de computer zien. We zochten een strakke greeploze met homebar en hij dacht goed met ons mee. Kregen een offerte mee zodat we er rustig over na konden denken en deze alleen door hoefde te bellen. Door gebeld en alles top geregeld. Per email word je keurig op de hoogte gehouden van je bestelling en kies je zelf een afleverdag. Met de koelkast ook ontzettend blij. Heel erg mooi e gemakkelijk en stil.

sandyg 14-01-2015 Via de website gekocht

Vanaf de bank in een paar kliks besteld en betaald

Nette mails over de bestelling en de bezorgtijd

Goede service, telefonisch en via de mail makkelijk te bereiken. Het over de wastafel heen tillen van de wasmachine was voor de bezorgers geen probleem.

GJR50 14-01-2015 Via de website gekocht

eenvoudig online te bestellen

uitstekende service, goede communicatie via de mail,voor een klein bedrag (nog geen 15 euro) is de wasmachine naar 2 hoog gedragen en compleet aangesloten.

prima keuze

in hoge mate

goede service, oude machine wordt meteen meegenomen. en je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe laat en welke tijd er wordt bezorgt

2411connie 14-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk online bestellen ,goede prijs, snelle levering

Genoeg keuze, goede prijs

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen !

Ik zocht een goede wasdroger voor een redelijke prijs , kwam via kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht. Ik kende dit bedrijf nog niet, maar het is een prima ervaring om hier te kopen ! Goede prijs ook !

Frans Mokum 14-01-2015 Via de website gekocht

Telefonisch

Vakkundig geholpen

100%

Opnieuw bij B&K gekocht vanwege eerdere positieve ervaring

Frans Mokum 14-01-2015 Via de website gekocht

Via telefoon informatie opgevraagd. per mail offerte ontvangen en per mail offerte omgezet naar opdracht tot levering.

Vakkundig geholpen, adequaat antwoord op gestelde vragen, levertijd zoals afgesproken, levering keurig afgehandeld.

Vanwege het gehele plaatje. Informatie,offerte,order, levering alles keurig geregeld. Prijs okay.

Een verademing tov andere ervaringen waar de vragen beantwoord werden van uit de handleiding. Duidelijk in de afspraken en deze werden nagekomen. Kortom een tevreden klant

kibbelp 14-01-2015 Via de website gekocht

Geen enkele moeite op het gewenste product (fornuis) op de website te vinden en te bestellen

Snelle en professionele bevestiging van de opdracht;
Aparte e-mails ter bevestiging van leverdatum en -tijd;
Leverancier belde om te zeggen wanneer hij onderweg was om bestelling af te leveren

Niet relevant, want ik zocht slechts één type product.

Goede service, perfecte aflevering, gemakkelijk te bestellen en financieel goed af te ronden.

Overduidelijke website; Probleemloos online bestellen en betalen; Probleemloze orderbevestiging en snelle levering conform afspraken.

tandeweg 14-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goed bereikbare showroom met voldoende groot assortiment en goed advies.

Snelle levering en plaatsing door bekwame monteur.

Groot genoeg en geen hijgerige gladde verkopers maar goed advies.

Goede prijs en goede service.

Staat alles hierboven al.