Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

WInnink 31-07-2017 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon op het Forepark in Leidschendam

Goed geholpen.

Gedreven verkoper die de tijd nam om verschillende opties door te nemen bij aanschaf vaatwasser en een koelvriescombinatie. Kwamen uiteindelijk met een flinke korting op beide apparaten tot onze keuze. Na aankoop via mail op de hoogte gehouden van afspraak met installatie service. Installatie is goed verlopen en na kleine aanpassing kon de koelkast toch geplaatst worden. Tussen neus en lippen door werd ook nog even een scheef hangend keukendeurtje recht gehangen.

R. Menneken 31-07-2017 Via de website gekocht

lees de kleine lettertjes!

Bemmel en Kroon en Veiligkopen.nu is hetzelfde bedrijf ondanks dat ze verschillende prijzen hanteren voor dezelfde producten. Ze beloven levering binnen 24 uur, maar wil je het apparaat geïnstalleerd hebben, hetgeen ze ook aanbieden, dan duurt het tien dagen. en daar kunnen ze natuurlijk niets aan doen. Ze maken een passende afspraak alleen vergeten ze er bij te vermelden dat passend in deze betekent, wanneer het hen past en niet wanneer het de klant past. en ze bieden ook nog aan om de vaatwasser na twee dagen te brengen, maar de installatie duurt minimaal 10 dagen. Ik heb de vaatwasser afbesteld.

Ivens 31-07-2017 Via de website gekocht

Levering Samsung Magnetron

Goede service. Wordt goed op de hoogte gehouden over het leveringstijdstip. Betrouwbaar adres waar je op kan rekenen!!

Nathalie 31-07-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Fijne webshop. Goed en snel geleverd. Ik had een vaatwasser besteld, helaas was deze niet meer leverbaar, ik kreeg een andere, die een stuk duurder was voor dezelfde prijs.

jan 30-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service, apparaat niet geleverd

wasmachine besteld. tussen 8:00 en 20:00 zou het afgeleverd worden. niets ontvangen. 8:45 mail ontvangen dat het iets later werd en als het niet werd bezorgt zou ik telefoontje krijgen. gewacht tot 20:00 uur......niets ontvangen / geen telefoontje gehad. waardeloos. zit nu nog steeds te wachten (inmiddels 2 dagen later......)

moest maar met vervoeder dynalogic contact opnemen. hoe? heeft een noreply mail adres.....handig!

Ruth 30-07-2017 Via de website gekocht

Geduldige service

Bemmel&Kroon is onze leverancier van de hele keuken, maar op zoek gegaan naar een (nog betere) aanbieding voor de koelkast. Die bleek niet te bestaan...

Anneke van der Hoeven 30-07-2017 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon Zoeterwoude

fantastisch geholpen

Na een breuk van mijn inductie kookplaat moest ik snel op zoek naar een nieuwe. Eerst op internet gekeken en daar zag ik Bemmel & Kroon kwam goed bij mij over en ook nog redelijk in de buurt.
Ik ben er heel netjes en vriendelijk ontvangen, na mijn verhaal heeft de meneer mij naar de persoon gebracht die mijn bestelling ging noteren en afhandelen. Ook dit ging allemaal vriendelijk, rustig en netjes. De andere dag kon hij geplaatst worden en alles werd duidelijk verteld hoe dat in zijn werk ging.
Ook het plaatsen door de firma Atjec ging heel netjes en op tijd. Werd keurig opgebeld dat hij onderweg was en stelde zich netjes voor. En de nieuwe inductie kookplaat werd geplaatst en de kapotte werd meegenomen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik keurig ben geholpen een aanrader.

Th Lek 30-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Uitstekende service. Prima communicatie over de levering

We werden prima geholpen in de shop.De verkoper gaf goede voorlichting en liet ons meerdere keuzes zien.
Ook over levering en eventuele aansluiting door de bezorgers

Carlos 30-07-2017 Via de website gekocht

super winkel van Bemmel & Kroon B.V.

Super service en afwikkeling .
je krijgt een mail te bevestiging en een mail met de track &trace code wanneer je product geleverd word.
Het bestelde product ontvangen er er super blij 😄 Mee.

LS 30-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Super levering en montage

De levering van zowel Candy Duo - kookplaat en afzuigkap ging gesmeerd. Tegelijkertijd kwamen de apparaten en de monteur aan. Het oude apparaat werd geluidloos afgevoerd.
Ik had me heel wat kopzorgen gemaakt over afvoer van apparatuur en montage nieuw in een huis van 1910 met de nodige gebreken. Alle hulde voor de aardige, opgewekte, vindingrijke monteur van Ajtec. Prima werk geleverd

Liebeton 30-07-2017 Via de website gekocht

Alles naar wens

Ik koos voor deze shop omdat hij dicht in de buurt is en ik vond het fijn dat ik via de site kon bestellen. Ook de offerte opvragen over de prijs omdat ik het fornuis elders goedkoper had gezien is na tevereden heid behandeld.

Yvon 30-07-2017 In de winkel gekocht

Snelle service

Woensdag kwart voor 10 stonden er 2 sterke kerels voor de deur met onze nieuwe koel/ vriescombinatie
Alles werd keurig afgehandeld en ze namen onze zware Amerikaanse koelkast mee retour

Dat was prima werk 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

p van de polder 30-07-2017 Via de website gekocht

aankoop diepvriezer dit bedrijf hoort bij de top 10

geweldig ben heel goed geholpen dit bedrijf hoort zeker bij de top 10 er is niet te veel er wordt echt moeite voor je gedaan

Walda Van De Mierop 29-07-2017 In de winkel gekocht
Den Haag - Telefonisch

Alles verloopt zeer professioneel. Onmiddellijk een bevestiging na het plaatsen van een order, alsook een bevestiging van de transportfirma wanneer het toestel wordt geleverd. En daarnaast nog een sms een half uur voor de transportfirma er is.
Super.

Rob 29-07-2017 Via de website gekocht

Ik had een nieuwe vaatwasser nodig en heb Bemmel en Kroon gevraagd om de oude vaatwasser af te sluiten en de nieuwe aan te sluiten. Bemmel en Kroon bood mij aan een nieuwer type te leveren met dezelfde specificaties. De vaatwasser is vervolgens gratis aangesloten. Perfecte service.

Linda Boxem-Hartog 28-07-2017 Via de website gekocht

super service

de door ons uitgezochte koelvriescombinatie was het voordeligst in deze webshop en het bestellen ging super makkelijk. Binnen 24uur netjes bezorgd en alleen maar lof over de track en trace waardoor we al snel wisten wanneer de koerier kwam. koeriers waren vriendelijk en hebben het apparaat netjes geplaatst. Een echte aanrader dus!!!!

Fam Korpel 28-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en goede service

Na enig online onderzoek bleek deze shop de beste prijs-kwaliteitsverhouding te hebben. Website is duidelijk en overzichtelijk. Goede snelle levering. We zijn uiterst tevreden over het product.

gorse 28-07-2017 Via de website gekocht

supper snelle leverring

supper snelle levering product goed verpakt. kookplaat is op gas als je hem zo ziet lijkt het op een indicatie kookplaat. zijn er supper blij mee. dat wordt heel veel kookplezier

Mb83 28-07-2017 Via de website gekocht

Lange levertijd

Bij bestellen stond er twee werkdagen het werden twee weken . Als ik dit van te voren geweten had had ik het ergens anders besteld met een kortere levertijd

B 28-07-2017 Via de website gekocht

Het was op dat moment de goedkoopste optie voor mij.ik kon mijn bestelling op de voet volgen wat ik ook wel heel plezierig vond .Ik kon middels een foto zien wie de bezorger was. Nam keurig mijn oud toestel mee terug.

Eline 28-07-2017 Via de website gekocht

Gratis upgrade gehad en hele goede installatie

Magnetron, combi-oven gekocht.
Prijs veel voordeliger dan in België en dan nog gratis een upgrade gehad.
Installatie zeer goed verlopen.

M.Thiels 28-07-2017 Via de website gekocht

zeer nette en goede service

Men heeft zich netjes gehouden aan alle gemaakte afspraken en de zaak is netjes en keurig geïnstalleerd door de monteur. Een aanrader. Mijn volgende aankoop zal ik ook op deze wijze doen.

Fenny 28-07-2017 Via de website gekocht

Super klantenservice

Toen de wasmachine die ik besteld had er niet meer was een andere duurdere gestuurd terwijl de prijs hetzelfde bleef. Super service.

Dori 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie over moment van levering, vriendelijke chauffeur, apparaat netjes afgeleverd via de achterom.

Marieke 28-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Onze wasmachine was kapot gegaan dus we hebben een nieuwe besteld via Bemmel en Kroon. De wasmachine werd erg snel geleverd, wat uiteraard heel fijn was. Maar daarnaast waren de bezorgers ook erg behulpzaam. Zonder problemen tilden ze de oude wasmachine door een nauw hoekje naar buiten en tilden ze daarna de nieuwe naar binnen. Eén van hen legde mij uit dat ik de vervoersbouten los moest maken, met een 13, en dat ik de machine eerst 1x leeg moest laten draaien. Dát is service! Ik hoefde er niet eens bij na te denken. Echt top.

Erik Hemmes 28-07-2017 Via de website gekocht

Prima uitgevoerd

Bosch vaatwasmachine besteld omdat de prijs het meest gunstig was.
Kende Bemmel&Kroon niet voorheen.
Afleveradres nr klopte niet met hetzelfde factuuradres nr.
Heb dat via email aangegeven en is prima gecorrigeerd.
De bestelde machine had kennelijk een opvolger en die is geleverd voor dezelfde prijs.
Enerzijds had B&K dat eerder kunnen vermelden, anderzijds zeggen ze voor dezelfde prijs, maar ik weet niet of die voordeliger of duurder is. Niet helemaal heldere communicatie.
Gekocht Bosch vaatwasser SMV93M50NL, geleverd gekregen: SMV95M30NL

Joyce 28-07-2017 Via de website gekocht

prima winkel goede service

De bestelde wasmachine was niet leverbaar, ik kreeg een vergelijkbare duurdere machine zonder bijbetaling aangeboden. Zeer goed en slim meegedacht !

Yvon 28-07-2017 In de winkel gekocht

Snelle service

Dat was prima werk 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Hans 28-07-2017 Via de website gekocht

TOP bedrijf

We hebben een Bosch vrieskast besteld. Het betreffende type bleek niet meer leverbaar.
Er is ons een prima alternatief aangeboden waarbij bleek dat hetzelfde model elders in de aanbieding wat goedkoper was.
Hierop meldde Bemmel&Kroon dat het verschil gerestitueerd zal worden.
De informatie, service en afhandeling van de aankoop is echt super!!
En met de vriezer zijn we ook heel tevreden.

rginus 27-07-2017 Via de website gekocht

Afspraak = Afspraak

Alles klopte en ik werd constant op de hoogte gehouden van wanneer de bezorging zou zijn. Nieuwe wasmachine geïnstalleerd en de oude meegenomen. Na een eerste spoelbeurt die door de bezorgers werd gestart konden wij aan de slag.

JRP 27-07-2017 Via de website gekocht

prima apparaat

Mooie duidelijke webshop . Een volgend apparaat ga ik zeker weer via deze shop aanschaffen.
Over de bezorging van het product wordt keurig een mail gestuurd ,en vlak voor de bezorging krijg je nog een sms hoelaat als de chauffeur er is.

Gerard 27-07-2017 Via de website gekocht

Klantenservice geeft niet thuis als na garantieperiode

Net voordat garantie wasmachine was afgelopen (23-03-2017) lagers kapot. Monteur van Whirlpool langs geweest en deze gaf aan dat er een nieuwe trommel in kwam. Daarna kwam er een monteur van verhuisbedrijf R. Vlot en Zn. Verhuizingen te Sliedrecht (vreemd in mijn ogen) om trommel te vervangen. Na vervanging volgende dag weer contact op moeten nemen met Whirlpool omdat trommel lekte. Een week later pas monteur van Whirlpool (dus niet bedrijf welke montage niet juist had uitgevoerd) langs gekomen. 4 maanden later stonk wasautomaat en bleek water niet warm te worden. Toevallig achter gekomen omdat ik op dat moment op zolder was. Whirlpool gemaild echter zij kennen het woord coulance niet en verwezen mij door naar Bemmel en Kroon. Bemmel en Kroon verwijst terug naar Whirlpool. Deze hadden voorstel gedaan om toestel te maken en dat zou dan maximaal 175 euro kosten. (toestel zelf destijds 400,--). Ik heb Bemmel en Kroon verteld hier niet akkoord mee te gaan aangezien de consument er vanuit mag gaan dat een wasmachine na 2 jaar en 4 maand niet kapot hoort te gaan (juridische uitspraak). Daarna stelde Bemmel en Kroon voor 40 euro bij te dragen. Uiteraard geweigerd vanwege bovenstaande reden. Daarna zelf voorstel gedaan om mij een nieuw verwarmingselement van 25 euro op te sturen zodat ik hem zelf kon vervangen. Ook dit werd geweigerd. Uiteindelijk stelden ze voor dat ik 107 euro moest gaan betalen voor reparatie. Het zal nu dus een juridische kwestie gaan worden. Jammer dat zo'n bedrijf zich niet hard maakt voor de consument en deze in mijn ogen afscheept.

Atrebor1950 27-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering!

Na onze bestelling afgelopen woensdag, is de AEG wasmachine vandaag donderdag geleverd!
De afgesproken levertijd was constant te volgen via een uniek Track en Tracé systeem, die precies aangaf hoeveel stops er nog te gaan waren.
Petje af voor de bezorgers, nette montage en controle! Oude machine en verpakkingsmateriaal meegenomen! Kortom Perfecte Levering!

koos 27-07-2017 In de winkel gekocht
Crucius

zeer tevreden

prima winkel, goed geholpen en prima personeel dat zeer meedenkt met de klant.........beveel ik aan aan andere

Kees_W 27-07-2017 Via de website gekocht

B&K: tikje teleurgesteld; Koerier Dynalogic: was zeer slecht

Op zoek naar een tafelmodel vriezer. Via Kieskeurig de AEG A71100TSW0 gevonden bij B&K. Vriezer kwam heel goed uit de Kieskeurig test. Op de website stond dat deze vriezer voorradig was, Heb deze vriezer online gekocht. Na betaling kreeg ik via e-mail de factuur (en orderbevestiging). Hierop stond een andere vriezer dan ik had gekocht, namelijk AEG ATS8112XAW. Nu bleek dat i.t.t. wat op de website stond (vriezer in voorraad) de EAG A71100TSW0 niet meer leverbaar was. De website was niet up-tp-date. Dit was een wat onaangename verrassing. Toch na telefonisch contact de vervanger genomen. Let erop dat de minimale temperatuur in de ruimte waar de vriezer staat niet lager mag zijn dan +10 graden Celsius. Hij werkt prima en is zeer stil. Wel fijn is dat er laden in zitten met verschillende diepte waardoor je ook hogere pakken kunt invriezen.
Dynalogic: In de mededeling van Dynalogic stond dat ik een half uur tevoren door de chauffeur zou worden gebeld. Ik kreeg echter om 15.08 uur een sms dat de chauffeur om 15.25 uur bij mij zou arriveren. Hij bleek echter om 15.10 uur al aan de deur te zijn geweest (briefje in de bus). Hij heeft hooguit 1x zeer kort gebeld en was direct daarna vertrokken. Vermoedelijk heb ik net dat ene belletje niet gehoord doordat er een zeer kortdurend (10 seconden) omgevingsgeluid aanwezig was. Rond 15.25 uur kwam hij terug om nog een briefje in de bus te doen waar hij de vriezer had achter gelaten en zei dat ik de eerste keer niet thuis was, terwijl ik de hele middag al thuis was. Hij had de vriezer 3 straten verder afgegeven en weigerde deze alsnog te overhandigen. Hij zou hem mee terugnemen en ik moest maar een nieuwe afspraak maken. De man was heel brutaal en onbeschoft en weigerde elke verdere medewerking, welk voorstel ik ook deed. Hij reed terug naar het eerdere adres waar hij de vriezer had afgegeven. Ik liep daar ook snel heen. Hij was de vriezer al opnieuw in de auto aan het zetten, zag ik, smeet de laaddeur dicht terwijl ik hem vroeg de vriezer dan maar op straat te zetten zodat ik hem naar huis kon dragen. Hij weigerde dat, stapte in en wilde wegrijden. Na nogmaals aandringen om de vriezer toch even, dan desnoods bij mij op de stoep te zetten, draaide hij met overduidelijke tegenzin om en reed naar mijn huis. Hij heeft de vriezer zowat over de voordeurdrempel gegooid, zo van 'hier heb je hem'. Weigerde vervolgens de oude vriezer mee te nemen. Pas nadat ik hem nadrukkelijk had verteld dat dat was afgesproken (zwart op wit), greep hij de vriezer en gooide hem bijna letterlijk in de vrachtwagen. Dit alles met duidelijke tegenzin. Hij was heel brutaal en onbeschoft tegen mij en zei aldoor maar dat hem dat wel 15 minuten extra had gekost. Als de man de eerste keer gewoon nog een of twee keer gebeld had, had ik dat absoluut zeker gehoord en was er niets voorgevallen, maar hij had zeker haast en toen zijn de problemen ontstaan.
Advies aan Dynalogic: Laat de chauffeur ca. 30 minuten voor aankomst zelf bellen en stuur geen sms met een onzinnig tijdstip. Zet uw mensen niet zo onder tijdsdruk waardoor ze onbeschoft blijken te gaan optreden tegen de klant.
Bemmel en Kroon: Zorg dat je website up-to-date is en laat de klanten geen spullen kopen die je niet kan leveren en die je ook niet meer kunt bestellen.
Ben gelukkig wel tevreden met de aankoop!
De vriezer is zeer stil en snel op temperatuur.
Laden met verschillende diepte is heel prettig!
Handleiding is goed en installatie is eenvoudig
Knopje voor het instellen van de temperatuur zou wel wat groter mogen worden uitgevoerd.
Apparaat is mooi afgewerkt.

Rene Plouwie Heiloo 27-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte service binnen 24 uur.

Duidelijke omschrijving en super aflevering door Dynalogic.
Nog nooit zo'n snelle en duidelijke aflevering gehad.
Complimenten!!

Nathalie 27-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Goedkoopste prijs, vriendelijke telefonische hulp en snelle levering een echte aanrader voor iedereneen

F.Verstraaten 27-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, van offerte tot levering!

Na twijfels te hebben over de leverbaarheid van een afzuigkap (onze oude was kapot) een offerte in de avond aangevraagd. Deze had ik direct de ochtend erop rond half tien. Deze was prima in orde en vervolgens de bestelling geplaatst. We hadden de optie betalen vooraf of betalen via pin bij levering. Voor het laatste gekozen. Na de bestelling werd er snel contact opgenomen door de vervoersmaatschappij. Zij gaven een prima overzicht over wanneer en hoe laat er geleverd zou worden. Dat werd nauwkeurig naarmate het tijdstip dichterbij kwam. Heel prettig, blij met deze uitstekende service!

Jan Paauw 27-07-2017 Via de website gekocht

Goed advies, scherp geprijsd, flexibel en snelle levering

In de winkel (Hoge Rijndijk, Zoeterwoude) goed advies gekregen welke combi bakoven / magnetron het beste bij ons paste. Ook dat we de plaatsing heel goed zelf konden doen (is gelukt!). Dat scheelde weer 95 euro. Na de bestelling via de website bleek het apparaat niet meer leverbaar. Als alternatief kregen we een duurder type aangeboden en hebben deze ook gekregen. Top was ook dat de bezorger samen met mij de bakoven (toch 45 kg) naar onze keuken op de 1e verdieping heeft gebracht. Kortom prima service!

Koning 26-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Prima prijs en nette levering. Je kan zelf de bezorgdag kiezen. Een e-mail en nog een telefoontje voor de bezorging. Nieuwe apparaat netjes naar de 2e etage gebracht en de oude afgevoerd. In 10 minuten geregeld. Prima!

Carine 26-07-2017 Via de website gekocht

Tiptop in orde

Goedkoper dan andere websites, snelle levering, stevige verpakking, gratis levering. Namen het oude toestel mee.

Schols 26-07-2017 Via de website gekocht

Erg behulpzaam en klant gericht

Wasmachine telefonisch besteld, kon zonder aanbetaling en ook erg snel gelevered. Ik had eerst dezelfde machine besteld bij concurrent Media Markt, met 1 week levertijd. Kwam niet en na die week moest ik 4 weken wachten voor leveren. Ik zag online bij Kieskeurig dat de machine bij Bemmel en Kroon op vooraad was, gebeld, besteld, snel in huis en zelfs 50 euro goedkoper. Op Kieskeurig stond het voor dezelfde prijs maar door klikken naar Bemmel en Kroon kwam ik bij de actie met extra korting.

Aron K 26-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed geholpen in de winkel met het uitzoeken van het witgoed. De producten hebben net zo lang in het magazijn gestaan tot dat wij gereed waren om het neer te kunnen zetten. Netjes op de plek gezet en aangesloten.

Cora 26-07-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Prijs was doorslaggevend. Website is zeer overzichtelijk. Het duurde even voordat ik een bevestigingsmail ontving, maar na een telefoontje was de bestelling direct doorgevoerd en de mail ontvangen.

Yati 26-07-2017 Via de website gekocht

Gewelidige service. Perfect op tijd geleverd. Prima product.

Op internet geshopt voor een nieuwe stofzuiger en kwam telkens bij Bemmel & Kroon uit. Goede prijs, snelle communicatie en levering. Super !

A van der sanden 26-07-2017 Via de website gekocht

Ontzettend blij met wat we gekregen hebben

Supergoede service.goedkopere uitvoering van de indesit wasmachine gekocht,en omdattie niet meer leverbaar was,hebben we er een luxere voor geleverd gekregen.

jaap 26-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

De shop is duidelijk en een telefonisch gestelde vraag werd snel en correct beantwoord. Het door mij bestelde artikel bleek achteraf niet meer leverbaar te zijn. Informatie daarover kwam zeer snel en voor
dezelfde prijs de gelijkwaardige opvolger hiervan ontvangen.

Rensink 26-07-2017 Via de website gekocht

Het lijkt goed totdat ....

Levering is snel en het lijkt allemaal in orde, totdat je problemen ondervindt met je gekochte artikel, dan zijn ze niet thuis. Mijn 7 maanden oude stofzuiger ging kapot, ruim binnen de garantie...Het antwoord "ik heb er water mee opgezogen". rekening 103 euro op een stofzuiger van 159 euro. Natuurlijk heb ik geen water opgezogen. Mijn advies...KOOP HIER NIET!!! ZEER SLECHTE SERVICE!

raymond 26-07-2017 Via de website gekocht

kan niet beter!

top shop!

makkelijke site en erg overzichtelijk.
dag van levering kan je zelf bepalen.
en word dan ook netjes afgeleverd en gratis naar zolder gebracht en aangesloten.
beter kan niet!

BiS 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en oplosgerichte service

Direct na 1 dag zijn wasmachine, droger en koelkast geleverd. Koelkast was zeer groot aan de maat, maar deze hebben ze vakkundig met wat kunst- en vliegwerk kunnen plaatsen. Zeer tevreden.