Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Juco 12-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Een uitmuntende shop met héél veel keus en erg scherpe prijzen.
Uitstekende communicatie via de mail omtrent de levering.
M.a.w. Ze maken waar, wat ze beloven.

Jozef 12-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring met deze shop. Wordt goed en deskundig geholpen. Je wordt meteen geholpen als je belt.
Mijn vorige wasmachine was een Siemens, die het na 8 jaar had begeven.
Toen ik belde met Siemens stond ik een half uur in de wacht. De eerstvolgende keer dat ik belde, gaf ik het na 15 minuten wachten maar op.
Daarom niet meer voor dat merk gekozen, maar een Bosch gekozen.
Snelle levering bij Bemmel en Kroon.
Ben echter niet tevreden over het externe bedrijf dat de wasmachine kwam plaatsen.
Ze waren onzorgvuldig, stootten met hun steekkar mijn kast en wilden weggaan terwijl de wasmachine wiebelend op zijn plaats stond.
Toen ik vroeg of ze geen waterpas hadden om de boel waterpas te zetten, kreeg ik als antwoord: Dat doen we nooit.
Toen reikte ik mijn eigen waterpas aan en met wat tegenzin werd de wasmachine waterpas gezet.
Maar over Bemmel en Kroon zelf ben ik zeer tevreden.

Joery 12-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Alles is duidelijk, de prijs is in orde, communicatie + afhandeling is snel duidelijk en goed geregeld!
Mvgr, Joery Akkermans

Jonathan 12-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Helemgoedekope en snelle service. Levering volgende dag. Niet helemaal duidelijk op de website of ze ook komen plaatsen, uitpakken en installeren. Was blijkbaar niet niet geval. Wel kwamen ze ondanks afgesloten centrum toch de vriezer leveren. De chauffeur was wel wat chagrijnig, maar dat is te begrijpen.

Marco 11-10-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Gedegen advies en optimale service

Wij waren op zoek naar een gaskookplaat (gas op glas) en een afzuigkap voor onze bestaande keuken. Na vele omzwervingen en bezoeken bij andere winkels, werden we bij Bemmel en Kroon toch echt het beste geholpen en geadviseerd. Er werd geluisterd naar onze wensen en daarop is er een gedegen advies gegeven. We werden zelfs nog doorverwezen naar het inspiratie huis te Hoofddorp, waar wij ook zijn gaan kijken en konden we diverse merken aanschouwen. Hier hebben wij de keuze gemaakt voor een Siemens gaskookplaat en Siemens afzuigkap. Vervolgens onderweg telefonisch contact gezocht met een verkoper en hij had dezelfde avond al een offerte voor ons gemaakt met een hele scherpe prijs voor beide artikelen, welke wij die avond ook al in opdracht hebben gegeven. Woensdag 4 oktober besteld en op woensdag 11 oktober al geleverd. Echt TOP! Aflevering was keurig, waarbij de artikelen erg goed verpakt waren tegen beschadigingen en de betaling via pin verliep eveneens soepel. Geen problemen en in 1 woord fantastisch. Wij weten in ieder geval waar wij voortaan onze spullen gaan halen.

Benny 11-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en zeer goede afwikkeling van de bestelling

Zeer overzichtelijke site , prima prijzen en zeer concurrerend , makkelijk alles te vinden en gebruiksvriendelijk

Giny Feenstra 11-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service. Correctie afhandeling

De site was gebruiksvriendelijk en de levering was keurig. Erg betrokken medewerker gesproken aan de telefoon. Hij heeft erg veel moeite gedaan om de levering snel en correct af te handelen.

EA 11-10-2017 Via de website gekocht

VERRASSEND DE BESTE

Bestel nagenoeg 80-90% online. Van kleding tot aan apparatuur. Altijd gedaan bij de gerenomeerde bedrijven als Coolblue, Bol en Zalando. Nu heel toevallig een bestelling geplaatst bij 'van Bemmel & Kroon'; omdat die andere bedrijven niet het product snel op voorraad hadden en zelfs duurder waren. Lang verhaal kort te maken; ik ga vaker bij vB&K bestellen. Prijsconcurrerend, duidelijke internetpagina en zeer goede bezorging en informatievoorziening!! Keep up the good work!

Kurt 11-10-2017 Via de website gekocht

Vlotte eb duidelijke afhandeling order

Duidelijke website met concurrentiële prijzen. Er was een vlotte afhandeling van het geplaatste order en duidelijke omschrijving van wanneer het order zou geleverd worden. Ook het zelf bepalen van de leveringsdatum is een positieve service, net als de track and trace service.

J. Peereboom 11-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Aanrader!

Vriendelijk begroet bij binnenkomst, al vlot een medewerker die onze vragen wist te beantwoorden. Het was duidelijk dat deze medewerker goed wist waar hij het over had. Goed advies gehad, product aangekocht en laten plaatsen. (inbouw) Zeker een aanrader!

Wat wordt hier bedoeld? 11-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Uitgebreid assortiment. Zeer snelle bezorging. Zou tussen 12 en 15 bezorgd worden. Ik werd om 11.40 gebeld dat ze er om 12 uur waren. Ze waren precies op tijd en hebben de wasmachine geplaatst. Ze wilden hem ook aansluiten maar dat heb ik zelf gedaan.

Zana 11-10-2017 Via de website gekocht

bestelling met ordernummer BKI632836 roomservice!

Ik kwam deze shop tegen via Internet, de prijs trok me aan welke voordeliger is dan concurrenten. Eenmaal besteld een topservice ervaren! Snelle levering en afhandeling!

Joop Koopman 11-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Neckar 24

Deskundig en klantvriendelijk

We gaan na een eerste oriëntatie op het internet voor aanschaf van witgoed en dergelijke altijd eerst naar Bemmel & Kroon en slagen altijd omdat de aangeboden keuzemogelijkheden groot genoeg zijn, zo ook het deskundig advies over de aanschaf waarbij goed wordt ingespeeld op onze eisen en wensen en de prijs-kwaliteitsverhouding.

M. Lageveen 11-10-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Na de bestelling van een Bosch koel/vriescombinatie bleek deze uitverkocht en moest deze besteld worden. Omdat dit niet was aangegeven en wij direct een nieuwe koelkast nodig hadden hebben we na telefonisch contact een andere uitgezocht die €20 duurder was. Dit bedrag werd niet gerekend. Dus prima opgelost, goede service en snel geleverd.

Walter 11-10-2017 Via de website gekocht

Meer dan belooft.

Ik had een Aeg vriezer besteld. Deze bleek niet meer leverbaar en ik kreeg een aanbod om een duurder model te nemen voor dezelfde prijs. Ik werd middels mails over levering, tracking ect. steeds goed op de hoogte gehouden. M.b.t. levering deed men precies wat met belooft. Super service !

Rob Kramer 11-10-2017 Via de website gekocht

Supergoedkoop en supersnel

Via Google kwam veiligkopen.nl als goedkoopste uit de bus voor de Novy afzuigkap die ik zocht. Met een snelle levertijd en de garantie dat ik het nieuwste model zou krijgen. Het is allemaal uitgekomen. Zeer tevreden met deze bestelling.

Y. van Maarle 11-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Fornuis prima, plaatsing kan beter

Koopadvies prima, fornuis goed.
Plaatsing minder: Gasslang komt tegen de achterwand van het fornuis aan. Ik las later in het instructieboekje dat dit niet goed is. Het had ook niet gehoeven als de slang aan de andere kant gemonteerd was, waardoor hij recht had gelopen.

Arthur 11-10-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk

Uitermate goed en vriendelijk geholpen door medewerker in de winkel te Zoeterwoude.
Snelle levering en alles netjes aangesloten en opgeruimd.
Zeer blij met onze wasmachine en droger!!!!

Coachfmvos 11-10-2017 Via de website gekocht

Wel aansluiten, niet afsluiten

De mannen die de wasmachine kwamen brengen vertelden dat ze wel mochten aansluiten maar de oude wasmachine niet mochten afkoppelen. Typisch een managers besluit. Ik koop niet weer bij dit bedrijf. Ik betaal voor een totaal service, niet voor managersidioterie!

Marcel 11-10-2017 In de winkel gekocht

Alleen nog maar Bemmel & Kroon

Via de zeer gebruikersvriendelijke website vele apparaten reeds aangeschaft.

Voor de laatste aanschaf van een grote gaskookplaat voor in het kookeiland eerst de website bekeken en daarna naar de Bemmel & Kroon winkel in Zoeterwoude geweest om toch even het product te bekijken. Wat een prachtige winkel met zeer vriendelijk en professioneel personeel.
Gaskookplaat uiteindelijk aangeschaft incl montage.

De gaskookplaat is gisteren netjes gemonteerd door de reeds bij ons bekende installateur via Bemmel & Kroon die 20 minuten voor aankomst even opbelt.

Raymond 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De winkel weet wat een klant wil . Snelle levering en goede service. Klantgerichtheid zo als het moet zijn.

B. de Vries 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Binnen no time is alles geregeld en de volgende dag alles geïnstalleerd. Een vriendelijke verkoper, zeer nette jongens die de koel- vriescombinatie kwamen afleveren en een zeer deskundige monteur die het gevaarte binnen een half uurtje heeft gemonteerd!

Robert 10-10-2017 Via de website gekocht

Super Wasdroogautomaat en perfecte aflevering

Laagste prijs via internet. De bezorging verliep netjes op het afgesproken tijdstip. De bezorgers waren zeer professioneel en vriendelijk.

Lory 10-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Per toeval ontdekt, koelkast besteld vanwege de laagste prijs op het internet , optie fullservice en binnen een dag geleverd!

Pim 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Snelle service, volledige montage, alles perfect afgewerkt en getest, geen rommel achtergelaten, prettig personeel!

Veronica van der Werf 10-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Heb een Samsung eco bubbel wasmachine gekocht oder nummer BKI633054. Deze is perfect afgeleverd, een vriendin was bij de aflevering. Zelf kon ik er niet bij zijn door een fysieke beperking lag ik op bed. Ze hebben alles netjes aangesloten zoals was afgesproken. Wij konden meteen een was draaien.

Rob 10-10-2017 Via de website gekocht

De 'Kroon' waardig!

Eerst wat (email) contact gehad i.v.m. vragen om wasmachine aan trekschakelaar te koppelen. Goede en snelle feedback gehad.
Gisterenavond een wasmachine besteld. Gelijk na betaling (

Jessy van den boomen 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig Snelthuisbezorgd, goede service.

Ik had een droger van bosch besteld.
Volgende dag in huis. En meteen naar boven gebracht door de chauffeer.

H.Jonker 09-10-2017 Via de website gekocht

prijsvoordeel en geweldige service

De bestelling wordt telefonisch correct opgenomen. Technische vragen worden deskundig beantwoord.
Laagste prijs en binnen de kortste keren bezorgd . Het oude apparaat wordt gratis meegenomen.

H.Barten 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede service. Netjes afgeleverd en aangesloten

Goede prijs kwaliteits verhouding. Extra service om het toestel aan te sluiten. We weet hoe laat je ze kunt verwachten. D.m.v. een als.

Rolf 09-10-2017 In de winkel gekocht

Perfect zoals altijd

Vanwege eerdere ervaringen zonder twijfel naar deze winkel gegaan voor een wasdroger. De verkoper voelde goed aan op welk moment wij zijn hulp konden gebruiken. Hij heeft alle tijd genomen om ons de verschillen tussen diverse drogers uit te leggen. Nadat we een droger hadden uitgekozen kregen we de keuze: bezorging volgende dag (zaterdag, extern bedrijf) of bezorging en installatie maandag door Bemmel en Kroon zelf. Uiteraard de laatste gekozen en maandag keurig op tijd eerst een telefonische aankondiging en een half uur later stonden ze voor de deur. Na installatie hebben ze al het verpakkingsmateriaal meegenomen en gevraagd of ik nog een oude droger wilde laten afvoeren. Aangezien mijn oude droger een wasrek was is deze achtergebleven. Wederom erg tevreden over Bemmel en Kroon.

Theo 09-10-2017 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

De shop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn gunstig. De bezorging is zeer goed en zoals de site aangeeft de volgende dag in huis. Via een track & trace kun je precies waarnemen wanneer en hoe laat het artikel wordt bezorgd. Dat is lekker handig wanneer je nog wat boodschappen moet doen.

Mart 09-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Altijd dik in orde!

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Zowel in de winkel, als ook bij aflevering.
Producten goed en snel geleverd. Werden keurig via e-mail en sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van afleveren.

Rinus 09-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

uitstekend klant contact

Wij hebben een afwasautomaat gekocht en vanaf het moment dat we in de winkel onze voorkeur en wensen kenbaar maakte tot het moment van installeren verliep alles vlekkeloos, De uitleg over het apparaat in de winkel als mede de informatie over tijdstip van installatie alles was helder en actueel.
Installatie thuis is snel en kundig uitgevoerd

René 09-10-2017 Via de website gekocht

Transparant bedrijf en uitstekende service en levering

Per telefoon kreeg ik een duidelijk advies en een mooie aanbieding voor een Pelgrim gas kookplaat (GK964RVSA) en een oven van Siemens (HB875G8S1). Eigenlijk wilde ik een ander model oven, maar die bleek niet meer op voorraad. Daarom kreeg ik de opvolger van dat model voor dezelfde prijs aangeboden. Helemaal super! hij was nog luxer dan degene die ik eigenlijk op het oog had. De levering was een dag later via Dynalogic en met de track en trace kon je op de voet volgen wanneer de koerier voor de deur staat. Ook de koerier was zeer vriendelijk en heeft de sullen naar binnen gebracht. Het kan eigenlijk niet beter!

Peter 09-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare levering en track en trace system

Top 3 binnen Kieskeurig bleken allemaal dezelfde leverancier te zijn onder verschillende webwinkels. Verder prima service, vlotte website, betalen en betrouwbare levering de volgende dag met e-mail en track en trace systeem voor levertijd.

Jan Faken 08-10-2017 Via de website gekocht

Nette aflevering

Levering zou tussen 12:30 en 15:30 plaats vinden. Netjes om 14:00 stonden de bezorgers er. Goed te volgen via internet. 2 bezorgers die zich netjes voorstelden.

teuhar 08-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Service zoals afgesproken

De wasmachine van mijn 83 jarige moeder was kapot. Ik woon niet in de buurt. Door levering zoals afgesproken liep levering op rolletjes. Keurig aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Mijn moeder was heel tevreden met de service.

Ronald Gerrits 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en eerlijke service

De artikelen staan uitgebreid gedocumenteerd in de shop.
Na aanvankelijk een verkeerd toestel te hebben besteld is na telefonisch overleg een ander toestel besteld en snel geleverd.
Ik heb via deze shop al vaker goederen gekocht. De prijs is altijd concurrerend en de levering is zoals afgesproken right on time.

Anne-Marie de Swart 08-10-2017 Via de website gekocht

Komt allemaal goed!

Komt altijd allemaal tegelijk. Twee weken nadat de koelkast het had begeven gaf ook de wasmachine de geest. Gezien de goede ervaring van de week er voor ook de wasmachine bij Bemmel & Kroon besteld en wederom dezelfde perfecte service. Dat kan geen toeval zijn.

Koos Bakker 08-10-2017 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Prima communicatie rond de bestelling van onze inductiekookplaat; per mail direct bevestiging bestelling met keurig alle belangrijke informatie vermeld. Ook tijdens de levering gericht aangegeven per mail en SMS op welke dag en tijdens welk tijdsslot het product werd geleverd. Wij konden hier hier prima op plannen.

Teun 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en deskundige afhandeling

Duidelijke website
eerlijke omschrijving van het garantieplan (totaal 5jr inclusief 2 jr fabrieksgarantie)
snelle levering (volgende dag)
Laagste prijs
Telefonisch goed bereikbaar, ook na kantooruren

Tascha 08-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Ben zeer tevreden over de snelle levering en afhandeling van mijn bestelling, met ordernr. 363564 product savond besteld, in de nacht een mailtje met bericht dat product in de middag afgeleverd wordt en later op de dag een bericht dat ze er om en nabij 13.55 uur zouden zijn en dat was top en klopte ook. .Ruime keuze en de producten zijn snel en goed te vinden op de website.

Thijs 08-10-2017 Via de website gekocht

Goed georganiseerd!

Prima prijs stelling bij B&K. Snel en correct geleverd. En ondanks dat ik op de 2e verdieping woon is de machine toch met de lift naar boven gebracht.
Enige puntje van kritiek, de bezorgtijd is ergens tussen 08.00 en 22.00. Dus dat maakt dat je de hele dag vrij moet houden omdat je pas op de dag zelf een indicatie krijgt van een tijdsblok 3 uur.

Jan O. 07-10-2017 In de winkel gekocht

Gedegen service en strakke planning

B&K is een gedegen bedrijf waar zeker de mond-tot-mond reclame goed is, vandaar de keuze voor dit bedrijf.

Mirjam 07-10-2017 Via de website gekocht

Super, helemaal waargemaakt!

Goede prijs voor een mooie vaatwasser, alles vlekkeloos, rekening, bezorging, betaling, vriendelijke mannen. Hopen dat het apparaat ook goed gaat functioneren.

Demmink 07-10-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Zoeterwoude hoge rijndijk

goede service ook bij het afleveren van het product

Vriendelijke ontvangst en tevens een goede uitleg van het product dat je wilt kopen. Ze laten je vrij rondkijken en laten je zelf beslissen wat je wilt kopen.

Vos 07-10-2017 Via de website gekocht

Voor velen een voorbeeld

Snelle levering, meedenkend bij aflevering. Een mooie wasmachine en doordat het gewenste type niet meer leverbaar was een luxere uitvoering voor dezelfde prijs waar kom je dat nog tegen. Dus al met al een winkel om nog eens terug te keren.

Svdm 07-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede servive en snelle levering

Vriendelijk personeel in de winkel, heeft alles keurig geregeld.
Snelle levering, bezorgers netjes en vriendelijk. Zij bellen 30 min van tevoren op dat ze eraan komen.

Ooms Peter 07-10-2017 Via de website gekocht

De shop is overzichtelijk. Concurrerende prijzen. Een snelle afhandeling. En een goede begeleiding bij de bezorging.