Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C.G. 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag Forenspark

Ruime keuze en heel veel producten en je word heel netjes te woord gestaan en komen niet gelijk met het duurste apparaat

Pluspunten

• een tien

Gaby 25-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Uitgebreid advies, snelle levering en nooit meer afwassen ;)

Via internet georiënteerd, heldere website, scherpe prijzen. Daarna mezelf in de winkel laten adviseren en de vaatwasser gekocht. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • bekwame adviseurs
  • Snelle levering

Lambert 25-08-2016 Via de website gekocht

Innductiekookplaat

Voor het eerst dit gekocht bij dit bedrijf.meestal bestel ik bij Coolblue maar het prijsverschil was zeer groot.De website was goed verzorgd.heldere informatie en prima afhandeling van het bestelde. ga er zekerweergebruik van maken.

Pluspunten

• Prima website
  • Goede informatie

Bart 24-08-2016 Via de website gekocht

Super goedkoop & Super Klantenservice

De 2 apparaten die ik bestelde konden nog niet geleverd worden omdat de leveranciers nog met vakantie waren, maar zodra deze uit vakantie waren, werden mijn apparaten snel en correct op de afgesproken dag en tijdstip geleverd! Top bedrijf!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heel klantvriendelijk
  • Goedkoop

Leo 24-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Aankoop wasdroger

Snelle en vakkundige verkopers. Levering was duidelijk van te voren aangegeven. Bezorging was vlot en snel afgehandeld. Wij kopen altijd ons witgoed bij Bemmel en Kroon nooit problemen gehad.

Pluspunten

• Vakkundigheid
  • Prijs en kwaliteit

Edwin 24-08-2016 Via de website gekocht

LG Amerikaanse koelkast

Telefonisch een nieuwe LG Amerikaanse koelkast besteld vanwege een uitgestelde uitlevering die nodig was.
Perfect geregeld en via email bevestigd. Later nog 2 weken de aflevering uitgesteld en weer alles netjes bevestigd. Op de dag van aflevering ook zoals beloofd een telefoontje ontvangen over de verwachtte levertijd. Koelkast daarna afgeleverd en uitgepakt door de koerier service. Perfecte service ! Aanrader.

Pluspunten

• vriendelijke service
  • Op tijd geleverd
  • beloftes waar gemaakt

Ramona vreuls-van wezel 24-08-2016 Via de website gekocht

Top geholpen bij bemmel-kroon

Ik belde naar de klantenservice omdat ik van op zoek was naar een grote koelkast. Ik kreeg xxxx aan de lijn. De desbetreffende koelkast was niet meer op voorraad maar ze dacht mee en kwam met een mooi voorstel. Toen ik terug belde kreeg ik xxxx weer aan de lijn en ze wist wie ik was! Duidelijk werd me alles uitgelegd. Levering in overleg. Top ervaring,zeker ook door xxxx!

Henk Barelds 23-08-2016 Via de website gekocht

Uitstekend bedrijf met grote keuze voor weinig geld

Het produkt wat ik zocht vond ik bii Bemmel en Kroon en het was nog het goedkoopst ook. Levering was ook heel goed en snel!

Pluspunten

• Grote keuze
  • Goede prijs
  • Snelle levering

BvA 23-08-2016 Via de website gekocht

Bemmel & Kroon maakt haar slogan meer dan waar!

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering, de verzending van artikelen gebeurt op uitermate accurate wijze.

Pluspunten

• laagste prijsgarantie
  • gratis verzending
  • snelle levering

23-08-2016 23-08-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

De wasmachine en droger bestel bij Bemmel en kroon. Ze zijn goedkoop en snel en goeie serves
Ben 2 x gebeld dat ze de droger niet hadden en dat ze een andere aan bieden. Die zelf duurder was.

Heb mijn keuken ook daar gekocht

Zeer blij met de spullen

Pluspunten

• Goede prijs
  • Zeer duidelijk
  • Vriendelijk

Top 23-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

Opnieuw zeer tevreden

Zo'n drie weken geleden kochten wij een nieuwe inbouw koelkast bij Bemmel & Kroon. Wij waren toen al zeer tevreden over de service in de winkel. Nu waren wij toevallig ook toe aan een nieuwe inbouw vaatwasser. Een andere verkoper hielp ons nu, wij waren benieuwd. Maar opnieuw werden wij zeer goed geholpen. Waar wij twijfelden hielp hij ons een goede keus te maken. Tevens een hele goede prijs. Ook het installatiebedrijf waar zij mee werken verdient een pluim. Waarom geen 10? Je moet altijd ruimte overlaten om te kunnen verbeteren.

Pluspunten

• Heel goedE service
  • Prijs/kwaliteit verh.

Etienne 23-08-2016 Via de website gekocht

aanschaf Miele stofzuiger c3

Ik kende deze winkel niet maar ben op de site van Bemmel&Kroon gekomen middels kieskeurig.nl. Aanschaf stofzuiger was snel geregeld. De volgende dag werd deze op correcte tijd afgeleverd. We werden goed op de hoogte gehouden middels de mail betreft de status van de verzending.
De oude stofzuiger werd ook nog meegenomen!

Prima ervaring met deze winkel!

Pluspunten

• snelheid van levering
  • duidelijkheid van de site
  • afhandeling
  • oude apparatuur meenemen

Minpunten

• creditcard niet mogelijk

H.J. van Pesch 20-08-2016 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine supersnel geleverd, op zolder

Een kapotte wasmachine als je net van vakantie terug bent is een ramp, dus na mislukte reparatie snel een nieuwe nodig (op vrijdagmiddag...). Een korte zoektocht leert dat Bemmel&Kroon bij de goedkoopste aanbieders zat. Echter, er kon op zaterdag geleverd worden, zonder meerprijs op zolder, en met een Siemens wasmiddelen pakket van Persil direct meegeleverd (welke je normaal achteraf via Siemens moet bestellen...). Top geregeld dus en de voorgang van de levering kun je "live" op internet volgen. BKI553363

• Levering (op zolder)
  • Informatie voorziening

Amber 17-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Fijne medewerker bij klantenservice.
Goede service daar de emails die het hele proces gestuurd worden. Van de bestelling tot aan de mail in welk tijdsvlak de levering verwacht kan worden.
Bezorging, betaling en meenemen oude vaatwasser ook soepel en uitstekend verlopen.
Wij zijn uiterste tevreden met onze vaatwasser bosch smv95m30nl. Ordernummer bki 551394.
Fam. De Groot

Super snel besteld met behulp van medewerker klantenservice.

Goede communicatie tijdens proces van bestellen en leveren.

Kregen nieuw model voor oude model prijs

Pluspunten

• Goede service
  • Goede communicatie
  • Prima bezorging

Jaap 15-08-2016 Via de website gekocht

Prima service!

Snelle reactie nav offerte vraag en goed advies en aanbod met alternatieve gelijkwaardige apparaten. Levering op gewenste dag verliep snel en soepel!

Judith 12-08-2016 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle service!

We hebben gisteren naar alle tevredenheid een vaatwasser geleverd gekregen van Bemmel en Kroon. Vorige week woensdag langs gegaan in de winkel en binnen 5 minuten na fijn advies een AEG aangeschaft. Geen gedoe met aanbetalingen maar een bevestiging per mail en op papier en die middag al een afspraak kunnen plannen met de monteur. En dat ook nog voor een prijs die op gaat voor alleen webshop zonder service.
Dank! (ordernummer 550274)

Pluspunten

• snel en prima prijs

Minpunten

• geen minpunten

Markymark 11-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop vrieskist

Eerste internetaankoop met zo'n hoog bedrag. Scherpe prijs en netjes afgeleverd aan huis. Duidelijke communicatie ivm bestelling, levering en betaling.

besteld via internetwinkel en binnen de week netjes geleverd.

Pluspunten

• prijs
  • duidelijke communicatie
  • korrekte levering
  • betaling bij levering

Willem 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine LG FH47T

Nieuwe wasmachine besteld de LG FH47T , gelijk juiste bezorgdag opgegeven bij bestelling en alles netjes verlopen. Ik kreeg een sms in de morgen over de verwachte bezorgtijd en half uurtje voor levering ook nog een sms. Wasmachine is snel geplaatst goede service en vriendelijke mensen. Super!

Pluspunten

• Service
  • Plaatsing

Arvi 11-08-2016 Via de website gekocht

Wasmachine van Zanussi gekocht

Ik heb een wasmachine besteld. Bestelling via website gaat soepel. De Prijs was de laatste die ik heb kunnen vinden in vergelijking met alle andere sites. Daarnaast is de aflevering ook naar volle tevredenheid. Ze hebben de wasmachine zelfs kosteloos op de goeie plek gezet. BKI550904

Pluspunten

• Probleemloos
  • Goede prijs

Manuela 11-08-2016 Via de website gekocht

Dikke pluim voor geduld, service en levering

De medewerkers van Bemmel en Kroon zijn zeer behulpzaam en geduldig. Ik heb tig mails gestuurd en keer of wat gebeld voordat ik mijn uiteindelijke bestelling BKI550419 rond had, maar ik bleef super snel en netjes antwoord krijgen van de verschillende medewerkers. Bemmel en Kroon doet wat ze beloven. Via Liebherr zelf kon ik geen flessenrek voor mijn koelkast bestellen ondanks dat Liebherr dit artikel op hun website wel promoot. Bemmel en Kroon heeft dit flessenrek niet in haar assortiment, maar bood na mijn mededeling dat ik het niet bij Liebherr kon bestellen uit zichzelf aan om het voor mij bij Liebherr te bestellen. Echt super service!! Vandaag mijn bestelling ontvangen die door Bemmel en Kroon transporteur Dynalogic door drie zeer aardige en behulpzame medewerkers vakkundig zijn neergezet waar ik het wilde hebben. Ik ben over de levering echt dik tevreden. De apparatuur zelf moet nog uitgepakt en geplaatst worden dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar tot dusver een dikke pluim !!

Pluspunten

• geduldige klantenservice
  • levering buiten assort.
  • goede transporteur
  • uitgebreid assortiment
  • prijsaanpassing

Minpunten

• (nog) geen

Beljouw 11-08-2016 Via de website gekocht

Het is heel gemakkelijk om via de site iets te bestellen. Je bepaald je keuze aan de hand van persoonlijke voorkeuren en vervolgens kun je met één klik zorgen dat je bestelling geplaatst wordt.

Ik vind het super dat het ondanks dat het soms behoorlijk grote apparaten zijn allemaal gratis geleverd wordt en dat jullie zelfs de oude apparaten gratis kunnen meenemen.

Jullie assortiment is behoorlijk groot, waardoor de keuze ook goed te maken is en je goed weet wat je in huis krijgt. De produktomschrijving is vrij uitgebreid.

Ik vind het heel fijn om in deze winkel rond te kijken en een keus te maken. Alles staat heel overzichtelijk gerangschikt en de beoordelingen van de klanten maken soms de keuze nog wat gemakkelijker.

roland 10-08-2016 Via de website gekocht

super

BKI550582. Was de enige website waar deze LG Robotstofzuiger zo goedkoop was. Bij concurrentie 10% hogere prijs en op hun belgische website tot zelfs 20 % duurder. Amai... Perfecte registratie, betaling en levering binnen de 4 werkdagen in Belgie. Zeker voor herhaling vatbaar.

heel duidelijke opvolging en berichten over je order

binnen de 4 werkdagen levering in Belgie.

Pluspunten

• service webshop
  • snelle levering

emmy 09-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Vorige week een nieuwe vrijstaande koelkast gekocht voor in onze schuur.order BKI550131. Zelfde merk was bij Bemmel en kroon een stuk goedkoper. Daarnaast snelle levering en waren de bezorgers nog zo aardig om de koelkast voor ons direct in de schuur te plaatsen. Super service.

CHavers 09-08-2016 Via de website gekocht

website werkt prima en snel

directe verwerking en als enige voor zo'n laag bedrag wordt het apparaat op de 2e etage geleverd. Meeste winkels gaan maar tot de voordeur of vragen een hoger bedrag.

meer dan voldoende keuze

Robert Witteman 09-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Winkel is zeer overzichtelijk ingericht. Je kunt je in een oogopslag op meerdere items/apparaten tegelijk oriënteren.

Snelle, degelijke en vakkundige afhandeling/verkoop.

Veel keus m.b.t. de items/apparaten.

Winkel is goed bereikbaar, alleen qua sfeer zou het iets beter kunnen (het is nu nogal zakelijk allemaal).

Nee.

Hans Haartman 09-08-2016 Via de website gekocht

Slechts een paar drukken op de knoppen en de bestelling was afgerond.

Afspraken werden nagekomen en er werd stipt op tijd bezorgd, tot op de opstelplaats aan toe.

Er is voldoende keus met voldoende uitleg en specificaties

Zie hierboven, kortom snel en gemakkelijk.

Wat ik ook prettig vind is dat er gepind kan worden bij aflevering; beide partijen lopen zo evenveel risico's.

AP 08-08-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk, goed telefonisch te bereiken ook.

Op alle vragen die ik had kreeg ik direct goed antwoord.

Katia 08-08-2016 Via de website gekocht

Betaling via Bancontact of Visa is niet mogelijk via de webwinkel.

Ik heb verschillende emails verstuurd naar verkoop@bemmel-kroon.nl maar nooit een reactie ontvangen. Wel werd mijn vraag behandeld maar nooit meer verdere uitleg ontvangen.

Naat 08-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

Bekwaam en vriendelijk geholpen. Prettige winkel.

AEG vaatwasser xxl 08-08-2016 Via de website gekocht

Uit ervaring van eerdere bestellingen wisten we dat Bemmel & Kroon de beste prijs, de snelste levering en de beste service gaf. Dit werd nu wederom bevestigd. Heel fijn te weten dat we bij de volgende aankoop heel zorgeloos en vol vertrouwen op Bemmel & Kroon kunnen bouwen.

Tijdige levering, goede voorlichting, uitstekende installatie, de installateur deed ook bijstelwerk aan de deuren van de keuken die niet bij de opdracht hoorde.

Na een keuze gemaakt te hebben voor een bepaald merk en type vaatwasser de site van Bemmel & Kroon geraadpleegd. Assortiment is zeeeeer ruim, dus de vaatwasser van onze keus was ook hier verkrijgbaar en wel tegen de allerbeste prijs. Ook al uit vorige ervaringen bleek de prijs ruim 20% (minimaal) lager te liggen, nu ook weer.

Je bent een dief van je eigen portemonnee als je elders gaat kopen

Bemmel & Kroon heb ik opgeslagen onder mijn favorieten. Ik weet nu dat ik echt niet verder hoef te zoeken voor een apparaat: Bemmel & Kroon voor de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Janny 08-08-2016 Via de website gekocht

duidelijke website, geen lastige links die je moet volgen gewoon bestellen en betalen

afspraken die werden gemaakt werden precies nagekoemn

vrijwel alle produkten die ik zocht kon ik vinden

prima gevoel erbij , moet volgend jaar nieuwe keuken ga daar zeker kijken

berger 08-08-2016 In de winkel gekocht
Cruquius

in 15 minuten mooi apparaat geadviseerd en gekocht

laagste prijsgarantie en deskundige verkoper

goede website, plezierige fysieke winkel

Peter 08-08-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij houden zelf niet van megastores of onpersoonlijke winkels, samen met service, keus en advies van verkoper zijn wij prima geslaagd voor een wasmachine en droger, voor een prima prijs. Bezorging en plaatsing verliep uitstekend waar je zelf geen omkijken naar hebt. Kortom zeer tevreden.

Fleur 08-08-2016 Via de website gekocht

Simpel bestellen via de website. Ik heb er een wasmachine en droger besteld en kon er eenvoudig extra service bijbestellen voor het naar boven brengen en installeren.

Extra service mogelijk voor naar boven brengen en installeren. Ik kon de bestelling laten bezorgen op een door mij aangegeven datum.

Ze hadden precies de apparaten die ik wilde hebben.

Alles liep soepel.

ordernummer BKI546726

Scholten 08-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, eenvoudig bestelproces

Ik ben via emails duidelijk op de hoogte gehouden mbt voortgang in het order en aflevering

Ruime keuze

Prima ervaring met Bemmel& Kroon. Bestellen gaat zorgeloos en snel.

Liëk 08-08-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig zoeken, bestellen en terugkoppeling wanneer bezorgen.

Na internet bestelling, netjes op afgesproken dag en tijdsvlak afgeleverd. Nette jongens die respectvol omgaan met je spullen en meedenken. Goede gastheren voor het bedrijf.

Netjes betrouwbaar respectvol duidelijk

Menno 07-08-2016 Via de website gekocht

Mooi duidelijke website

Lever afspraken worden waar gemaakt

Ruim voldoende assortiment

Eerste bestelling van ons, erg duidelijk en alles verliep volgens afspraak.

Mooie website, ruime keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd. Uitstekende logistieke service, wasmachine werd keurig naar zolder gebracht en aangesloten. Tevens werd de oude wasmachine meegenomen.

Gery 07-08-2016 Via de website gekocht

In mijn luie stoel heb ik een mooie nieuwe koelkast gekocht

top service vanaf eerste moment, contact via mail en telefoon, tot bestellen en leveren van goederen. Snel, adequaat en klant vriendelijk.

Zij maken alles waar wat ze beloven, zo wil je graag als klant worden behandeld.

xxarie 07-08-2016 Via de website gekocht

Ik ben invalide en niet in staat om naar de winkel te gaan. Eén telefoontje was genoeg om alle informatie te krijgen die ik zocht en om de vaatwasser te bestellen.

Een dag na de bestelling was er een monteur met de vaatwasser. een uurtje later zat de vaatwasser er in en werkte.

Ik kan hier altijd de beste machines vinden voor de beste prijs.

Snelle vakkundige service en de beste apparaten voor de beste prijs. Ik koop hier altijd.

Ordernummer DH549663

Loes 07-08-2016 Via de website gekocht

Ordernummer BKI550610, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Supergoede service, levering volgens planning.

Zeer ruime keus tegen scherpe prijzen.

Online bestelgemak en prima bezorg service.

mvanbokkum 06-08-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

grote diversiteit aan type apparaten

goede uitleg, snelle levering

breed assortiment

snel, breed, kundig personeel

Harald 06-08-2016 Via de website gekocht

Onze wasmachine was stuk, donderdag Siemens over de vloer en hij bleek niet meer te repareren. Zaterdagmiddag 13u30 werd de nieuwe geleverd. Keurige heren van Dynalogic brachten hem tot op 3e etage. Communicatie over tijdstip arriveren ook echt precies. Dus niet meer halve dagen wachten. Echt top

Zocht een specifiek apparaat/type dit was voorradig en kon direct geleverd worden voor scherpe prijs.

Dikke 9 moet het zijn. Zeker de combinatie met service bij levering , correcte indicatie voor tijdstip arriveren.

Dikke negen, zeker verdiend! Order BKI550589.

EJ 05-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijk website waarbij ik alle producten die ik wilde snel kon vinden.

Bezorging binnen 1 werkdag. Alles werd in huis afgeleverd.

Alle merken aanwezig.

Makkelijke website, snelle levering en goede prijs.

BKI550384

Martien Arendsen 05-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk alles duidelijk omschreven helderde kan niet!!!

duidelijk en de afspraken goed nagekomen

zeer uitgebreid voor alles wat wils

uitgebreider online schoppen kan haast niet!!!

ik heb niets meer toe te voegen!!!

Annika 05-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, aardige bezorgers.

Bezorgers belden een half uurtje voor de bezorging en hebben de droger keurig op zolder gezet, snel en zonder beschadigingen aan trap/muur/droger.

De droger die wij wilden, was aanwezig.

Product nog niet uitgeprobeerd, dus cijfer deels onder voorbehoud.

PiaP 05-08-2016 Via de website gekocht

Je bestelt iets online en krijgt het thuis afgeleverd. Er wordt tijdig een bericht gestuurd en ongeveer een half uur op voorhand krijg je nogmaals een berichtje met het voorziene uur. Gemakkelijk!

Zeer vriendelijk

Uitgebreide keuzes

Timmerman 05-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site

s' middags om 16 uur besteld volgende morgen om 9.25 uur in huis.
pakket is verzonden met dynalogic, goede info over bezorging en levertijd. Op de minuut nauwkeurig geleverd :-)

ruime keus en goede/laagste prijs.

BKI550526

C Kuyken 05-08-2016 Via de website gekocht

Prijs lag 90 euro onder bol.com en allerlei andere sites. Gisteren besteld vandaag geleverd.

Nette mensen die de levering deden.

Alleen diepvriezer besteld

Jammer dat je moet betalen om te pinnen.

Paul uit Almere 05-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke en informatieve website. Ik kon daardoor precies kiezen welke wasmachine en wasdroger ik op basis van mijn criteria wilde aanschaffen. Bovendien (één van) de voordeligste aanbieders.

Mijn bestelling werd onmiddellijk helder en duidelijk met factuur en leveringsprocedure bevestigd.
Wel waren mijn artikelen pas over 3 dagen beschikbaar. Maar dat was voor mij geen probleem.

De website biedt uitgebreide keuze uit een groot assortiment. Hoewel ik dat niet goed kan beoordelen maar lijkt het erop dat (zo goed als) alle op de markt beschikbare witgoedartikelen van 'Onze merken' via de website beschikbaar zijn.

Dit was mijn eerste ervaring met Bemmel&Kroon. Niets dan lof. Nu nog mijn ervaringen in de praktijk met de aangeschafte artikelen.

BKI550190 05-08-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen... Opvolgen... Super levering!!!

Vlot mailgebeuren... Supertevreden

Het werkt vlot... Je kan betalen bij levering... Zo ben je zeker dat het geleverd word... 1 dag voor het geleverd word! Het was super! Zeker als je dringend een wasmachine nodig hebt! Ook scherpe prijzen!