Deze score is berekend op basis van 2982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pp 17-01-2017 Via de website gekocht

Topservice met afspraken/aflevering

Site is zeer duidelijk evenals het bestellen.
De afleveringdatum kun je kiezen en je krijgt bericht tussen welke tijd ze komen. Een uur voordat ze kwamen nog een sms met vaster tijd. Erg prettig !

Pluspunten

• Goedeaflevering met prettige monteurs

mheijmen 17-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Miele kookplaat binnen drie dagen bezorgd met een superservice en een hele scherpe prijs. Kan nergens sneller en goedkoper!!!

Pluspunten

• goedkoop
  • snel

Woodster 17-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Quooker via Webshop

Super goed geholpen en snelle reactie terug op email vragen. Daarnaast keurig op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, daar deze bij bestelling niet op voorraad was. Vandaag pakket via de vervoerder ontvangen voorafgaande een SMS dat ze over een half uur op de plek van levering zouden zijn. Kortom super tevreden over het gehele proces : advies, bestellingen en levering.

Pluspunten

• Overzichtelijkheid WebShop
  • Prijsstelling
  • Snelheid van reageren en inhoudelijke reactie
  • manier van leveren

Ron de Groot 17-01-2017 Via de website gekocht

Levering Miele wasautomaat

De prijs was heel gunstig en als dan ook de levertijd en de levering tot in de puntjes verloopt, dan ga je een volgend keer meteen weer naar Bemmel&Kroon. Een topper!

• Aflevering

Ed 17-01-2017 In de winkel gekocht

Wederom Perfect

Ruime keuze met lage prijzen, snelle levering en vriendelijk personeel. Montage snel en goed! In de winkel in Zoeterwoude wordt je vriendelijk ontvangen en geholpen.

Pluspunten

• Je kunt in de winkels het product ook nog bekijken
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Mg 16-01-2017 Via de website gekocht

De prijs was redelijk scherp, plaatsing gratis. Bezorging allemaal prima, keurig op tijd en de maanen hadden er lol in.

Pluspunten

• Goede bezorging

Wir 16-01-2017 Via de website gekocht

Aanbevolen

De vlotte service, goede bereikbaarheid van de vestiging en vakkundige antwoorden van het personeel stimuleren mij om volgende aankopen hier te doen!

Linda 16-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijke

Ordernummer ZTW577433

Ik ben super geholpen bij Bemmel en Kroon... met een duidelijke uitleg over de soorten en alle merken wasmachines en namen de tijd voor al mn vragen... en een super snelle levering door hele vriendelijke bezorgers

Pluspunten

• Snelle levering en snelle installatie
  • Duidelijke uitleg over wasmachines

van reenen 16-01-2017 Via de website gekocht

prima service

bestelling ging vlot eigenlijk niks op aan te merken goed bereikbaar en het bezorgen was ook prima ondanks het slechte weer op tijd netjes de wasmachine op de plek en aangesloten

Pluspunten

• goede sevice
  • goed berijkbaar

Berkie 16-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte service!

Goede site, duidelijke informatie, goede beschikbaarheid van producten. Daarnaast werkt men samen met een grandioze bezorgdienst. Het installeren van de wasdroger werd aangeboden en gedaan terwijl dit niet werd verwacht. Keurige leveranciers die het oude apparaat ook meenamen; wel zo handig!

Arie 15-01-2017 Via de website gekocht

Super Combimagnetron

super service en snelle levering. Half uur van te voren wordt je gebeld dat ze eraan komen Het oude apparaat nemen ze gratis mee. Zal in de toekomst zeker meer bestellen.

Pluspunten

• Werden zeer goed geholpen
  • de oven die wij wilden was niet meer leverbaar,
  • Wij kregen voor hetzelfde geld een andere. Super

Leon 15-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop vriezer bij Bemmel en Kroon BKI581176

Op zondag een bestelling geplaatst waarbij de mogelijkheid werd geboden om het oude apparaat mee terug te sturen. Bestelproces via de site zeer duidelijk. Snelle bevestiging van de bestelling met een duidelijke omschrijving van de afspraken. Communicatie over de bezorging zoals beloofd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Helder bestelproces
  • Goede communicatie over levering
  • Prima bezorgbedrijf gekozen door Bemmel en Kroon

Joke 14-01-2017 Via de website gekocht

joke

Een goede webshop .Had het artikel wat wij zochten .En scheelde met de prijs dan bij anderen.En netjes op tijd bij afleveren en keurig afgeleverd zeer te vreden.

Pluspunten

• Mooie vormgeving en precies wat we zochten .
  • Lekker veel ruimte in de koelkast.
  • En we gingen ook voor energie zuinige .
  • En hij moest in een open keuken staan
  • dus ook is hij erg stil.

Minpunten

• Tot op heden nog geen min punt te ontdekken.

HappyBirds 14-01-2017 Via de website gekocht

Degelijke en snelle levering

Op de webiste had het product een goede prijs als moest ik voor een aantal specificaties van het product nog googlen. Levering van het fornuis was snel en product was goed verpakt.

Pluspunten

• Snelle leveriing
  • Goed verpakt

Minpunten

• 1e chaffeur belde niet toen ik de bel niet hoorde
  • te weinig specificaties op de website gemogen

Patony 14-01-2017 Via de website gekocht

Onverwacht

Wasmach besteld niet meer op voorraad. Krijg duurder type voor dezelfde lage prijs.
Ook nog aankoopbedrag terugwinactie (BKI581697).
Tot nu toe, vandaag geleverd. Alleen positieve ervaringen
Supernetjes afgeleverd.

• Service

Elise van der Knaap 14-01-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude Rijndijk

mevrouw

Ik werd goed geholpen in de winkel, had het gevoel dat de tijd voor mij genomen werd. Mij werd goed uitgelegd wat de voor- en nadelen van de apparaten zijn. Ik zou de volgende keer zeker weer naar Bemmel en Kroon Zoeterwoude Rijndijk terug gaan.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Men nam de tijd

Minpunten

• niet
  • niet

Dijkslag 14-01-2017 Via de website gekocht

wasdroger siemens BKI1581851

Snelle levering 13 jan besteld 14 jan in huis snelle service.
machine besteld naar aanleiding recensie consumenten bond.
en Bemmel & kroon was de goedkoopste.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • snelle levering
  • goedkoop

Yvonne 14-01-2017 Via de website gekocht

Droger gekocht

Top service, snelle levering, oude machine mee retour.
Goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd via de mail, via sms, en een half uur voor aankomst nog een sms.
Vriendelijke bezorgers.

Hans 14-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke nette service.

Goede prijzen, nette bezorgservice. Email over bezorgmoment kwam ruim op tijd, telefoontje ruim een kwartier voor de bezorging Artikel zou bezorgd worden tot over de drempel maar is ook nog uitgepakt en op z'n plek gezet, verpakkingsmateriaal is meegenomen. Aanrader!

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Nette bezorgservice

Minpunten

• Geen minpunten

Sjoukje 14-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine wirlpool

Ik was op zoek naar een wasmachine en deze shop was een van de goedkoopste voor de wirlpool. De beslissende factor was dat het bezorgd werd tot aan de plek waar ik hem wilde hebben zonder bijkomende kosten

Faas 13-01-2017 Via de website gekocht

Snel en netjes

snelle levering netjes verpakt oude apparaat werd weer meegenomen. Kreeg berichten over de leveringstijd op de dag dat de machine werd afgeleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Berichten over aflevering
  • Overzichtelijke website

Hans 13-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke nette service.

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Nette bezorgservice

Minpunten

• Geen minpunten

Erik 13-01-2017 Via de website gekocht

Prima afzuigkap snel uitgelegd en snel geleverd.

simpele vraag over een afzuigkap werd snel en duidelijk uitgelegd en de levering was zelfs de volgende dag al.

Pluspunten

• mooie prijs
  • goed apparaat

Sophie 13-01-2017 In de winkel gekocht

Miele combimagnetron van Bemmel en Kroon

Ik ben zeer tevreden over de service van Bemmel en Kroon. Vandaag is mijn combimagnetron (ZTW580351) geleverd. Ik zou zelf de oude combimagnetron eruit halen, maar de kabel zat vast achter de koelkast. Na de levering gebeld of ik alsnog montage kon krijgen. Toen stond er binnen een uur een monteur voor de deur en is alles netjes opgelost. Top service!

Pluspunten

• Goede service

Hans 13-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

snel geleverd (DH581246)

Ik wist wat ik wilde hebben , even de telefoon gepakt . Er kwam een concurrerende prijs uit en de volgende dag prima bezorgd . Bij het bezorgen werd ook netjes gevraagd of de oude retour moest .

Pluspunten

• concurrende prijs
  • snelle levering

Webaccess B.V. 13-01-2017 Via de website gekocht

Vrijstaande pastelblauwe retro koelkast

We hadden verwacht dat we hem benden in het kantorencomplex zelf moesten ophalen maar de vervoerder van Bemmel & Kroon kwamen hem goed verpakt met de lift op de 3e etage bezorgen met een glimlach: Geweldig vlot verlopen het hele bestelproces en dat alles voor een prima prijs en prima kwaliteit !
Jullie hebben een klant erbij : Webaccess B.V.

Pluspunten

• Vlotte verwerking van onze bestelling
  • Hoog servicegehalte

Minpunten

• Niet van toepassing
  • Niet van toepassing

Goedhart 13-01-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Snelle afhandeling en levering, helder en duidelijk, servicegericht , geen gedoe, betrouwbaar, snelle afhandeling

Pluspunten

• Betrouwbaar, klantgericht, goed bereikbaaar
  • Goede communicatie en goed bereikbaar

Aanschaf wasmachine AEG L76672FL 13-01-2017 Via de website gekocht

Ordernummer BKI581760 aanschaf wasmachine

Op een paar site wasmachines met elkaar vergeleken. Uiteindelijk, mede door de specificaties en prijs / kwaliteitsprestaties terecht bij Bemmel en Kroon. Gemakkelijk in kunnen geven. Snelle reacties en mededelingen via de email. Betaald en volgend dag perfect geleverd. Ook het logistieke traject is zeer goed begeleid met informatie. Na aansluiten de machine opgestart. Bijna geruisloos en eenvoudig bedienbaar. Van AEG weer naar AEG. Zou blijven wij een tevreden gebruiker en klant van B&K

Pluspunten

• duidelijk communicatie en snelle levering
  • goede informatie via email

de Muijnck 13-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius. H.meer

Div. Art.gekocht. behulpzaam,vriendelijk en prettige zaak.

Vriendelijk ontvangen,niet opdringerig. Goede uitleg.Div grote artikelen gekocht.
Niets op aan te merken.

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Technisch

Minpunten

• nee
  • nee

J.Remmers 13-01-2017 Via de website gekocht

laagste prijs, snelle levering, klopt wat op hun site staat.

Gewoon de goedkoopste met een duidelijke website en met prima aanbiedingen.
Zeer snelle levering. om 3 uur besteld en de dag erop om 10 uur was mijn vaatwasser binnen

Pluspunten

• goedkoopste
  • duidelijke website
  • snelle levering

Debbie 13-01-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

aankoop inductieplaat

Mooie winkel, Veel van alles dus genoeg om te kunnen bepalen wat je wilt. Ook goede service zodat je nog gerichter keuzes kunt maken.
Wij gingen kijken voor een inductieplaat. Hebben uiteindelijk gekozen voor een AEG. Werd de volgende dag al geinstalleerd. Super geregeld. En wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• goed centraal gelegen
  • goed parkeren
  • veel keuzes uit verschillende merken/prijsklasse

Rianne 12-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe koelkast!

We waren al een tijdje opzoek naar een koelkast. In de winkel hadden we ook al gekeken en daar vonden we de koelkast. Maar we wilde er wel nog even over na denken. Gisteren waren we er uit en hebben we de koelkast besteld via de website. Alles was super duidelijk en overzichtelijk. Na het plaatsen van de bestelling krijg je de informatie voor het bezorgen, ook allemaal duidelijk. Vanochtend kregen we te horen hoe laat de bezorger er zou zijn. Hij was er netjes op de afgesproken tijd. Hij zette de koelkast binnen, en vroeg nog of hij de oude koelkast mee moest nemen. Dat was bij ons niet nodig, maar netjes dat hij t nogmaals vraagt.
Nu aan het wachten tot we de koelkast aan mogen zetten!
, Rianne

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle service

corne50 12-01-2017 In de winkel gekocht
cruquius

koffiemachine

Duidelijke uitleg in showroom. Snel besteld en ook snel geleverd en geïnstalleerd. Zeer tevreden ook over de installateur. Bekwaam persoon.

Janwillem 12-01-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede winkel

In de winkel in Cruquius werd ik zeer gezet goed geholpen door goede adviseurs, hun raden mij ook aan om de wasmachine aan te laten sluiten door de bezorgers daar heb ik toen ook kosten voor betaald.
Alleen de bezorgers kwamen de wasmachine brengen en de ze sloten de wasmachine voor de helft aan en ze vertelde hoe ik de rest aan moest sluiten omdat ze haast hadden moest ik het maar ff zelf doen.

Pluspunten

• Hele goede service in de winkel
  • Ze laten weten hoelaat de goederen bezorgt worden

Minpunten

• De bezorgservice kan beter

Guus Anschutz 12-01-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

B&K gekozen op advies installateur. Contacten liepen voortreffelijk. Besteld apparaat, op voorraad, werd binnen twee dagen geleverd. Informatie over tijdstip aflevering was ruim op tijd aan mij als klant bekendgesteld.

Pluspunten

• Goede Service en afwikkeling. Communicatie goed.

Alexander L. 12-01-2017 Via de website gekocht

Mooie stofzuiger, scherpe prijs, snelle levering!

Via kieskeurig zocht ik naar een specifieke Philips stofzuiger. Wij hebben vakantiewoningen en overal dezelfde zuigers, vandaar. Kwam bij Bemmel en Kroon terecht als goedkoopste aanbieder. Ken ik nog van vroeger toen we in Den Haag woonden en daar gewoon in de winkel in Leidschendam kochten (pre internet....ja dat was ooit eens). Dus leek me prima. Even invullen, Ideal betalen en binnen 24 uur stond Dynalogic met mijn order voor de deur. Kortom, goede prijs, makkelijk kopen en snelle levering. Een 9 dus. Een 10 is voor suuuuuuperservice en moet je maar niet te vaak geven.

Pluspunten

• prima clicks en briks

Minpunten

• Kan ik niet verzinnen in dit geval

W.Brunings 12-01-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

W. Brunings

Zeer goede bediening met duidelijke en deskundige uitleg.
Verkoper nam voldoende de tijd om mijn vragen te beantwoorden
Ook de bezorging was keurig verzorgd met goede vooraankondiging v.w.b. het tijdstip en op tijd!

Vesseur 12-01-2017 Via de website gekocht

Miele wasautomaat WKE130WPS

Wasmachine stuk niet heel handig met 4 kids.
Binnen 1 dag afgeleverd en weer geïnstalleerd. Heel fijn!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • mogelijk tegen betaling eventueel boven brengen

Minpunten

• persoonlijk niet gehad

Tom thomas 12-01-2017

Combi microgolfoven miele BKI580729

Zeer duidelijke actie opvolgingen,snelle en duidelijke mails,correcte afhandeling,goede prijzen,snelle en duidelijke levering met zeer accurate track&trace.

Pluspunten

• Duidelijke mails
  • Snelle service
  • Sterke prijzen
  • Nauwkeurige track&trace bij levering
  • Snelle levering

Rick van der Wal 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima verlopen netjes ingebouwd

Prima verlopen. Netjes ingebouwd. Iets extra werk voor de inbouw meneer wasmachine geen probleem. Netjes gewerkt

Pluspunten

• Inbouwen

mike.bisschop 12-01-2017 Via de website gekocht

bemmel&kroon

goed overzichtelijk site goed uitleg product keuze uit meerdere producten met plezier op de site gewinkeld

Pluspunten

• kassa korting

Veerle 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb in eerste instantie voor hun gekozen omdat ze de goedkoopste waren, maar ze leveren ook een geweldige service, snel, aan huis geleverd gratis, makkelijk.

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk

de Bruijn 12-01-2017 In de winkel gekocht

Vaatwasser aankoop bij Bemmel & Kroon Zoeterwoude

De winkel is goed bereikbaar en heeft een groot assortiment.
Wij kregen op onze vragen goed advies en de meedenkende verkoper hielp ons bij onze keuze waar we nog steeds blij mee zijn.
Er werd ons niets opgedrongen waardoor je achteraf ook geen spijt hebt met je keuze.

Pluspunten

• Ruime sortering
  • Scherpe prijzen
  • Nakomen afspraken

Wendy Plomp 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch vriezer BKI578141

Ideaal bestel gemak. Zelf de datum kiezen. Levertijd is gemakkelijk in de gaten te houden. De levering verliep perfect. Goede prijs voor het product. Vriendelijk personeel en nette service.

Pluspunten

• Ideale levering die goed op tijd is
  • Snel en vakkundig te werk
  • Vriendelijk personeel

Theo 12-01-2017 In de winkel gekocht
WC Cruqius

keurig

mooie ruime winkel met een flink assortiment producten waar wij naar op zoek waren. geen opdringerige verkopers maar wel opgemerkt en open staan voor vragen.
goed en deskundig geholpen ,met een tevreden gevoel een flinke investering gedaan,

Sjoukje 12-01-2017 Via de website gekocht

Wasmachine wirlpool

Fred 12-01-2017 Via de website gekocht

Bosch inbouwkoelkast

Zeer snelle service, goede bezorging en je wordt prima op de hoogte gehouden over de bezorging. Prima prijs.

Mario 11-01-2017 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld. Na een week stond de koelkast al in de keuken. Online makkelijk aan kunnen geven welke dag de bezorging plaats kon vinden. Ook waren de bezorgers erg vriendelijk! Kortom prima service!

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijke bezorging
  • Goede prijs-/kwaliteit verhouding

H van Waaijen 11-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs en snel geleverd

ik heb het apparaat bij Bemmel & Kroon besteld omdat het een zeer duidelijke website heeft, en ook omdat de prijs net iets voordeliger was dan elders. De chauffeur kon ons huis in het donker niet vinden, maar belde keurig en ik heb hem telefonisch de goede richting aangegeven.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Linda 11-01-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijke

Ordernummer ZTW577433

Pluspunten

• Snelle levering en snelle installatie
  • Duidelijke uitleg over wasmachines