Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Raymond 11-10-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

De winkel weet wat een klant wil . Snelle levering en goede service. Klantgerichtheid zo als het moet zijn.

B. de Vries 10-10-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Binnen no time is alles geregeld en de volgende dag alles geïnstalleerd. Een vriendelijke verkoper, zeer nette jongens die de koel- vriescombinatie kwamen afleveren en een zeer deskundige monteur die het gevaarte binnen een half uurtje heeft gemonteerd!

Robert 10-10-2017 Via de website gekocht

Super Wasdroogautomaat en perfecte aflevering

Laagste prijs via internet. De bezorging verliep netjes op het afgesproken tijdstip. De bezorgers waren zeer professioneel en vriendelijk.

Lory 10-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Per toeval ontdekt, koelkast besteld vanwege de laagste prijs op het internet , optie fullservice en binnen een dag geleverd!

Pim 10-10-2017 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Snelle service, volledige montage, alles perfect afgewerkt en getest, geen rommel achtergelaten, prettig personeel!

Veronica van der Werf 10-10-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Heb een Samsung eco bubbel wasmachine gekocht oder nummer BKI633054. Deze is perfect afgeleverd, een vriendin was bij de aflevering. Zelf kon ik er niet bij zijn door een fysieke beperking lag ik op bed. Ze hebben alles netjes aangesloten zoals was afgesproken. Wij konden meteen een was draaien.

Rob 10-10-2017 Via de website gekocht

De 'Kroon' waardig!

Eerst wat (email) contact gehad i.v.m. vragen om wasmachine aan trekschakelaar te koppelen. Goede en snelle feedback gehad.
Gisterenavond een wasmachine besteld. Gelijk na betaling (

Jessy van den boomen 10-10-2017 Via de website gekocht

Geweldig Snelthuisbezorgd, goede service.

Ik had een droger van bosch besteld.
Volgende dag in huis. En meteen naar boven gebracht door de chauffeer.

H.Jonker 09-10-2017 Via de website gekocht

prijsvoordeel en geweldige service

De bestelling wordt telefonisch correct opgenomen. Technische vragen worden deskundig beantwoord.
Laagste prijs en binnen de kortste keren bezorgd . Het oude apparaat wordt gratis meegenomen.

H.Barten 09-10-2017 Via de website gekocht

Goede service. Netjes afgeleverd en aangesloten

Goede prijs kwaliteits verhouding. Extra service om het toestel aan te sluiten. We weet hoe laat je ze kunt verwachten. D.m.v. een als.

Rolf 09-10-2017 In de winkel gekocht

Perfect zoals altijd

Vanwege eerdere ervaringen zonder twijfel naar deze winkel gegaan voor een wasdroger. De verkoper voelde goed aan op welk moment wij zijn hulp konden gebruiken. Hij heeft alle tijd genomen om ons de verschillen tussen diverse drogers uit te leggen. Nadat we een droger hadden uitgekozen kregen we de keuze: bezorging volgende dag (zaterdag, extern bedrijf) of bezorging en installatie maandag door Bemmel en Kroon zelf. Uiteraard de laatste gekozen en maandag keurig op tijd eerst een telefonische aankondiging en een half uur later stonden ze voor de deur. Na installatie hebben ze al het verpakkingsmateriaal meegenomen en gevraagd of ik nog een oude droger wilde laten afvoeren. Aangezien mijn oude droger een wasrek was is deze achtergebleven. Wederom erg tevreden over Bemmel en Kroon.

Theo 09-10-2017 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

De shop is duidelijk en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn gunstig. De bezorging is zeer goed en zoals de site aangeeft de volgende dag in huis. Via een track & trace kun je precies waarnemen wanneer en hoe laat het artikel wordt bezorgd. Dat is lekker handig wanneer je nog wat boodschappen moet doen.

Mart 09-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Altijd dik in orde!

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Zowel in de winkel, als ook bij aflevering.
Producten goed en snel geleverd. Werden keurig via e-mail en sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van afleveren.

Rinus 09-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

uitstekend klant contact

Wij hebben een afwasautomaat gekocht en vanaf het moment dat we in de winkel onze voorkeur en wensen kenbaar maakte tot het moment van installeren verliep alles vlekkeloos, De uitleg over het apparaat in de winkel als mede de informatie over tijdstip van installatie alles was helder en actueel.
Installatie thuis is snel en kundig uitgevoerd

René 09-10-2017 Via de website gekocht

Transparant bedrijf en uitstekende service en levering

Per telefoon kreeg ik een duidelijk advies en een mooie aanbieding voor een Pelgrim gas kookplaat (GK964RVSA) en een oven van Siemens (HB875G8S1). Eigenlijk wilde ik een ander model oven, maar die bleek niet meer op voorraad. Daarom kreeg ik de opvolger van dat model voor dezelfde prijs aangeboden. Helemaal super! hij was nog luxer dan degene die ik eigenlijk op het oog had. De levering was een dag later via Dynalogic en met de track en trace kon je op de voet volgen wanneer de koerier voor de deur staat. Ook de koerier was zeer vriendelijk en heeft de sullen naar binnen gebracht. Het kan eigenlijk niet beter!

Peter 09-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare levering en track en trace system

Top 3 binnen Kieskeurig bleken allemaal dezelfde leverancier te zijn onder verschillende webwinkels. Verder prima service, vlotte website, betalen en betrouwbare levering de volgende dag met e-mail en track en trace systeem voor levertijd.

Jan Faken 08-10-2017 Via de website gekocht

Nette aflevering

Levering zou tussen 12:30 en 15:30 plaats vinden. Netjes om 14:00 stonden de bezorgers er. Goed te volgen via internet. 2 bezorgers die zich netjes voorstelden.

teuhar 08-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Service zoals afgesproken

De wasmachine van mijn 83 jarige moeder was kapot. Ik woon niet in de buurt. Door levering zoals afgesproken liep levering op rolletjes. Keurig aangesloten en de oude wasmachine meegenomen. Mijn moeder was heel tevreden met de service.

Ronald Gerrits 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en eerlijke service

De artikelen staan uitgebreid gedocumenteerd in de shop.
Na aanvankelijk een verkeerd toestel te hebben besteld is na telefonisch overleg een ander toestel besteld en snel geleverd.
Ik heb via deze shop al vaker goederen gekocht. De prijs is altijd concurrerend en de levering is zoals afgesproken right on time.

Anne-Marie de Swart 08-10-2017 Via de website gekocht

Komt allemaal goed!

Komt altijd allemaal tegelijk. Twee weken nadat de koelkast het had begeven gaf ook de wasmachine de geest. Gezien de goede ervaring van de week er voor ook de wasmachine bij Bemmel & Kroon besteld en wederom dezelfde perfecte service. Dat kan geen toeval zijn.

Koos Bakker 08-10-2017 Via de website gekocht

Review Bemmel en Kroon

Prima communicatie rond de bestelling van onze inductiekookplaat; per mail direct bevestiging bestelling met keurig alle belangrijke informatie vermeld. Ook tijdens de levering gericht aangegeven per mail en SMS op welke dag en tijdens welk tijdsslot het product werd geleverd. Wij konden hier hier prima op plannen.

Teun 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en deskundige afhandeling

Duidelijke website
eerlijke omschrijving van het garantieplan (totaal 5jr inclusief 2 jr fabrieksgarantie)
snelle levering (volgende dag)
Laagste prijs
Telefonisch goed bereikbaar, ook na kantooruren

Tascha 08-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Ben zeer tevreden over de snelle levering en afhandeling van mijn bestelling, met ordernr. 363564 product savond besteld, in de nacht een mailtje met bericht dat product in de middag afgeleverd wordt en later op de dag een bericht dat ze er om en nabij 13.55 uur zouden zijn en dat was top en klopte ook. .Ruime keuze en de producten zijn snel en goed te vinden op de website.

Thijs 08-10-2017 Via de website gekocht

Goed georganiseerd!

Prima prijs stelling bij B&K. Snel en correct geleverd. En ondanks dat ik op de 2e verdieping woon is de machine toch met de lift naar boven gebracht.
Enige puntje van kritiek, de bezorgtijd is ergens tussen 08.00 en 22.00. Dus dat maakt dat je de hele dag vrij moet houden omdat je pas op de dag zelf een indicatie krijgt van een tijdsblok 3 uur.

Jan O. 07-10-2017 In de winkel gekocht

Gedegen service en strakke planning

B&K is een gedegen bedrijf waar zeker de mond-tot-mond reclame goed is, vandaar de keuze voor dit bedrijf.

Mirjam 07-10-2017 Via de website gekocht

Super, helemaal waargemaakt!

Goede prijs voor een mooie vaatwasser, alles vlekkeloos, rekening, bezorging, betaling, vriendelijke mannen. Hopen dat het apparaat ook goed gaat functioneren.

Demmink 07-10-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Zoeterwoude hoge rijndijk

goede service ook bij het afleveren van het product

Vriendelijke ontvangst en tevens een goede uitleg van het product dat je wilt kopen. Ze laten je vrij rondkijken en laten je zelf beslissen wat je wilt kopen.

Vos 07-10-2017 Via de website gekocht

Voor velen een voorbeeld

Snelle levering, meedenkend bij aflevering. Een mooie wasmachine en doordat het gewenste type niet meer leverbaar was een luxere uitvoering voor dezelfde prijs waar kom je dat nog tegen. Dus al met al een winkel om nog eens terug te keren.

Svdm 07-10-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goede servive en snelle levering

Vriendelijk personeel in de winkel, heeft alles keurig geregeld.
Snelle levering, bezorgers netjes en vriendelijk. Zij bellen 30 min van tevoren op dat ze eraan komen.

Ooms Peter 07-10-2017 Via de website gekocht

De shop is overzichtelijk. Concurrerende prijzen. Een snelle afhandeling. En een goede begeleiding bij de bezorging.

ludo doomernik 07-10-2017 Via de website gekocht

prima service en contact

ondanks dat ik via internet wilde bestellen heb ik toch eerst telefonisch contact opgenomen. Werd heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Kreeg ook goed advies. Heb toen meteen de bestelling telefonisch rond gemaakt. Snel daarna kreeg ik per email de bevestiging en factuur. De volgende dag werd de wasmachine afgeleverd en aangesloten. De koerier zette zelfs meteen het 1e programma (schoonmaakprogramma) aan, konden we ook meteen zien of er geen lekkages waren. Al met al prima service en kan deze firma zeker aanbevelen.

marpo 07-10-2017 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Goede opvolging van order, direct reactie op verzonden e-mail. Er was wat onduidelijkheid over het aansluiten van de wasmachine, dit werd direct opgelost.

R Abelman 07-10-2017 Via de website gekocht

Heel goed geregeld allemaal, zeer fijne service.

Heel klantvriendelijk, we werden goed via de mail op de hoogte gehouden en ze kwamen met een mooie oplossing toen de door ons bestelde vaatwasser niet meer te bestellen was. Ze kwamen keurig op tijd voor de afspraak om hem te installeren en leverden goed werk, het is mooi afgewerkt allemaal.

Françoise 07-10-2017 Via de website gekocht

Nieuwe magnetron gekocht.

Ben erg tevreden over Bemmel en Kroon en het bezorgbedrijf.Mijn bestelling s'avonds geplaatst en s'ochtends voor tien uur al geleverd en oude apparaat meegenomen.Kreeg tijd van bezorging aangegeven en kon hem precies volgen waar hij was.👍Ik kan ze dus iedereen aanbevelen.Mooi toch😊

Marcel Zuyderwijk 06-10-2017 Via de website gekocht

Service perfekt

Zeer makkelijk witgoed vinden tegen zeer scherpe prijs. Donderdag avond een droger besteld en vrijdag middag in huis. Ik ga zeker vaker hier wat bestellen.
Aanrader.

Dirk B 06-10-2017 Via de website gekocht

Top service en goede communicatie!

Geen gedoe, duidelijke omschrijving en snelle levering.
Leuke aanbiedingen!
Communicatie per mail en telefoon is goed op orde.

Jan 06-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede uitleg /duidelijk zeer nette bezorgers

Nette /overzichtelijk winkel ruim opgezet en niet gelijk een verkoper van kan ik u helpen en als je wat wilde weten kreeg je gelijk een antwoord

W. van den Berk 06-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Via Google ben ik bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Ik heb recensies over het bedrijf opgezocht en vind veel goede recensies. Daarop heb ik besloten mijn wasmachine bij hun te bestellen, ook omdat de prijs gunstig was.

Marc 06-10-2017 Via de website gekocht

Top priijs, snel geleverd.

Via Google op een specifieke kookplaat kwam ik hier terecht. Goede en duidelijke informatie, een enorm scherpe prijs en levering de volgende dag. Ik at de hele week al magnetron-voer dus ik ben zo blij dat ik de kookplaat zo snel in huis had.

M.Oomen 06-10-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

vriendelijk contact aan de telefoon

na een informatief telefoongesprek, had ik het idee dat er serieus geluisterd werd en gehandeld. Medewerkster vertelde eerlijk dat het apparaat niet op voorraad was en dat ze ook niet wist wanneer wel en dat ze erachter zou gaan.

j.m.smit 06-10-2017 Via de website gekocht

uitstekende levering

de shop werkt heel prettig. Ik had een machine besteld die niet leverbaar meer bleek te zijn. Ik kon zelf een andere machine uitzoeken. Over het prijsverschil werd niet moeilijk gedaan. Ik kon zelfs nog om 17.30 uur bellen en werd gewoon geholpen. Prima service ook de plaatsing en het aansluiten van de machine.

Herman 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, keurige prijs

Bestelling van ordernummer BKI632108 een wasmachine was zo gedaan
Ik werd keurig op de hoogte gehouden tijdens het transport. De bezorgend botsten wel een keer tegen de trapleuning maar dat gebeurde mij ook wel eens

lia 06-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

we hebben een vrieskast via Bemel en Kroon besteld
s middags besteld en de volgende dag al in huis, de chauffeer belde een half uur voor hij bij ons was ons op.
alles was goed en netjes verpakt.

Yvonne Segaar 06-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Goede uitleg en er wordt tijd genomen om het bij de situatie passend apparaat te vinden.
Informatieboek wordt gratis ter beschikking gesteld en geen dwang tot aankoop.

NM 06-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, fijne service

De uitgezochte wasmachine was hier het goedkoopst en op voorraad. Werd keurig op de aangegeven dag en tijdvak geleverd, naar boven gebracht en aangesloten.

vd Berg 06-10-2017 Via de website gekocht

Koelkast en vriezer

Snelle levering goede service. We wilde de draairichting van de deur anders hebben. Ook dat hebben ze voor ons gedaan. En alles werd geleverd op de gewenste dag.

B. Piet 06-10-2017 Via de website gekocht

Meerdere malen werden wij perfect bediend.

Shoppen via deze weg is makkelijk en eenvoudig, daar bovenop nog een correcte prijs en snelle levering. Dit hebben we al meerdere keren ervaren.

Rene H008 06-10-2017 Via de website gekocht

simpel, snel en de goedkoopste

Bedrijf stuurt de juist info, gaf nog kassa korting daarom de goedkoopste, levering ging goed werd netjes aangegeven via sms en mail

pduvekot 05-10-2017 Via de website gekocht

Wat wil een mens nog meer?

Goede bereikbaarheid deskundig advies prima keukenaparatuur goedkoopste van internet snelle levering professionele installatie... Mijn hele keuken is vernieuwd maar na installatie was er niets van te zien want alles was keurig achter dezelfde keukenpanelen gemonteerd maar als je de deuren open doet: pure kwaliteit!
Onbegrijpelijk voor die prijs! Wat wil een mens nog meer...?

Babette 05-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam!

Na het bestellen van een vaatwasser een afspraak gemaakt met het installatie bedrijf. Helaas verliep de communicatie niet vlekkeloos waardoor er bij mij wat onduidelijkheden waren over de bezorging en de installatie. Ik kreeg een vriendelijke mevrouw van Bemmel & Kroon aan de telefoon die het duidelijk vervelend vond hoe de communicatie is verlopen, zij heeft zich dan ook ingezet en ervoor gezorgd dat de nodige zaken duidelijk werden en heb ik nu een gloednieuwe werkende vaatwasser! 😁 Ik ben helemaal blij!