Deze score is berekend op basis van 3198 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Robbert 10-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Ik heb mijn offerte een aantal keer moeten wijzigen, dit werd elke keer binnen 10 minuten geregeld, ook al was het ‘s avonds of in het weekend. Alles is volgens afspraak geleverd. Opnieuw ben ik zeer tevreden, een aanrader

Guus Vogelpoel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

ook nu weer een gunstiger prijs dan de grote marktleiders

Ik heb al vaker witgoed bij Bemmel en Kroon gekocht. De prijs is bij een gelijkwaardig product voor mij van belang. Tot nu toe steeds De gunstigste. Daarnaast een vriendelijke en professionele hulp bij aankoop

Hans 10-12-2018 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Goede service en zo hoort het

Afzuigschouw en kookplaat gekocht, bij het plaatsen bleek dat de kookplaat niet de juiste binnenmaat had. Bemmel & Kroon hadden een bestelfoutje gemaakt. Dus onnodig wachten, is wel opgelost en kreeg spontaan een extra korting van 150 euro. Nu nog even wachten tot het geheel geplaatst gaat worden, ik ga er van uit dat dit ook prima gaat verlopen.

René Gordijn 10-12-2018 Via de website gekocht

TOP service ! ! !

In het verleden als eens een inbouw vaatwasser bij Bemmel&Kroon gekocht en toen zo fijn en vakkundig geholpen door de mensen aldaar dus nu weer terug gegaan voor een nieuwe wasmachine.
Wederom weer zeer prettig geholpen en uitstekende service gekregen.
Met als extra service 5 jaar garantie in plaats van de gebruikelijke 2 jaar voor dezelfde prijs als waar de wasmachine bij de concurrentie te koop staat.
De wasmachine is netjes volgens afspraak thuis afgeleverd en aangesloten.
Bemmel&Kroon is zeker niet duurder als de concurrentie, integendeel, maar levert wel een super service naar de consument.
Wij zijn wederom weer vakkundig en fijn geholpen en daarom superblij ! ! !

Noelle 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in het kwadraat

Zeer goede service, website en top firma die product bij je thuis bezorgd. Stofzuiger is exact hoe deze omschreven is en functioneert uitstekend.

Klaudia van der Groef 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en nette service !!

Het product bevalt prima !! En goedkoop !!
Super nette service en snelle levering met nauwkeurige service wat betreft track en trace

Angelique 10-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar. Snel volgens afspraak geleverd.

Op zoek naar specifieke vriezer. Overal de standaard prijs, maar deze leverancier heeft er toch weer extra garantie bijgedaan. Hopelijk niet nodig, maar geeft toch een goed, vertrouwd gevoel. Volgens afspraak de volgende dag al geleverd. Toppie.

Diana 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service!

Wasmachine besteld, kreeg een mailtje dat hij niet leverbaar was, en zonder bijbetaling kregen we een duurder type gestuurd.
Voor 9,95 is de wasmachine op zolder geplaatst, aangesloten en de oude wasmachine weer meegenomen.

Robert 10-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP!!!!

Alles super geregeld, snel in huis! En als klapper op de vuurpijl ook nog een nieuwer en duurder artikel gekregen voor dezelfde prijs, omdat het oude bestelde artikel niet op leverbaar was!

Willem Koch 10-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De verrassing van het jaar

Via de website kreeg ik per omgaande een offerte die ik nauwelijks kon geloven, zoveel dat het scheelde met eldersl. Dus wilde ik weten met voor bedrijf ik te maken had. Mijn bezoek aan de de winkel zorgde voor de tweede verbazing. Een prachtig overzichtelijke en goed georganiseerde winkel met zeer deskundig personeel. De koop van de gewenste oven direct afgesloten. Daarna zeer snelle levering met uitstekende informatie via de mail wat betreft de dag en tijdstip van bezorging en deskundige plaatsing van de oven. Oude oven mee terug en dat allemaal voor een super-(de beste) prijs.

Martin 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en Uitstekende service, echt de goedkoopste!

Snelle levering en Uitstekende service, echt de goedkoopste!
Artikel elders goedkoper gezien, dit heb ik gemeld en toen kreeg ik een aanbod wat ik niet kon afwijzen. Prima gedaan!

Niels 08-12-2018 Via de website gekocht

Snel en volgens afspraak geleverd en tegen een scherpe prijs

Na mijn vaatwasser, oven en magnetron hield nu mijn koelkast er mee op. Snel een nieuwe besteld via Bemmel & Kroon (ordernummer BKI726288). Net als bij de vaatwasser, oven en magnetron ook nu weer een snelle levering volgens afspraak tegen de scherpste prijs. Echt een aanrader!

Donat 08-12-2018 Via de website gekocht

Prima verloop

Vrijdagnamiddag een inbouwkoelkast Zanussi ZBB28441SA besteld op de overzichtelijke website, gekozen voor thuislevering de volgende dag. Sochtends netjes een e-mail dat ik de zending kon verwachten tussen 14h00 en 18h00. Een 25 minuutjes op voorhand nog een sms ontvangen met de aankomsttijd. Betaald via pin en Yassine de leverancier was zo vriendelijk het oude toestel terug mee te nemen.

Prima service. Tevreden klant.(ordernummer BKI726831)

Albert 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Ruime keuze op de site, goede omschrijving en scherpe prijs. Makkelijk bestelproces met ruime betalingsmogelijkheden en goede after-sale service Zeer snelle en nette levering met uitstekende track&trace. Keurig sms-bericht met tijdstip van levering.

wkoops 08-12-2018 In de winkel gekocht

goede voorlichting en zeer vlotte levering

Dieprvries kast en inbouwoven gekocht in de winkel.
Goede voorlichting, behoorlijke sortering en zeer vlotte levering.
Niet duuder dan de lage op inernet gevonden prijzen.

Jan 08-12-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Via internet op zoek naar een vervanging van onze 10 jaar oude siemens vaatwas machine.

Uit gekomen bij Bemmel & Kroon door concurrerende prijs! Bij bezichtiging keurig geholpen door eerst baliemedewerkster en hierna verkoopmedewerker.
Hadden zelf al het nodige huiswerk gedaan maar bleek bij aankoop dat wij toch nog wat over het hoofd gezien hadden waar wij op geattendeerd werden!
Installatie van nieuwe machine werd keurig en vakbekwaam uitgevoerd, oude machine werd gedemonteerd en meegenomen en na lektest werden de keukenkastjes keurig opnieuw gesteld, plint werd passend op machine gemaakt en dit allemaal binnen een uur!

Proficiat Van Bemmel & Kroon voor verkoop en installatie!

Ger 08-12-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Fantastische winkel

Prachtige winkel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goedkoper kan je het niet krijgen. De service bij inbouw van de apparatuur wordt zeer kundig en netjes geregeld door Ajtec BV

Henk 08-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark

Prima bedrijf

Wij hebben verschillende producten bij Bemmel en Kroon gekocht, recent een inductiekookplaat en een vaatwasser. De advisering in de winkel was deskundig en klantvriendelijk. Als wij via het web besteld hadden, zouden wij de verkeerde vaatwasser hebben gekocht.

JCorstens 08-12-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude-Rijndijk

Koel-vrieskast

deskundig personeel, goede service. Zeer ruim assortiment. De medewerker heeft goed advies gegeven, waarom wel of niet wit of rvs. voor- en nadelen

Nick 08-12-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Uitstekend en deskundig geholpen

Hebben enkele vestigingen waar je de artikelen kunt zien. De spullen in de winkel zijn overzichtelijk opgesteld.

? 08-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende telefonische voorlichting over apparaat

Bijzonder attente en vriendelijke verkoper die niet "maar een verhaal" hield, maar als hij het niet zo 1,2, 3 wist daarop later echt op terug kwam. Wel zou het goed zijn als (bij het kopen van een inductie kookplaat) ook wordt gezegd dat er (aanzienlijke) kosten bij komen voor het aanpassen van de elektra in het huis (als je nog geen 3 fases aansluiting van de netbewerker hebt)

Matthew 08-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service, uitstekende prijs!

Na lang zoeken besliste we eindelijk om ons toestel bij Bemmel&Kroon te bestellen, zij waren telkens de laagste prijs en konden leveren op een datum naar onze keuze. Helaas was ons toestel niet meer beschikbaar dus kregen we een upgrade naar het vervang model voor dezelfde prijs als het oorspronkelijk toestel dat we besteld hadden! Het toestel werd exact geleverd op de gevraagde dag en we konden aan de deur met bankcontact betalen. Echte aanrader!

Fons 08-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service voor een lage prijs

De bestelling werd perfect geleverd op de afgesproken datum tegen de laagste prijs dat er te vinden was op het internet.

R.vVliet 07-12-2018 Via de website gekocht

Super levering en bestelling!

Ik vind de shop erg overzichtelijk, Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een mooie aanbieding hadden van een grohe kraan! Omdat ik een huis gekocht heb was ik opzoek naar kwaliteit en duurzaamheid, nu ook nog een een goede prijs! De rest van de apparatuur moet ik ook nog bestellen, dus die shop te goed zal goed van pas komen! Zeker een aanrader.

Alvaspa 07-12-2018 Via de website gekocht

Zo kan het ook

Order BK1723059. Fornuis gekocht via de webshop. Helaas ontbrak een onderdeel (dacht de monteur). Bemmel & Kroon heeft direct geprobeerd de importeur te bereiken om dit op te lossen. ‘s Avonds bleek dat dit onderdeel toch gewoon meegeleverd was. Wij hebben dit direct gemeld en nog een vraagje gesteld en kregen tot onze verrassing op deze vrijdagavond na 20:00 uur direct een reactie! Dat noem ik goede bereikbaarheid. Aflevering en montage overigens ook volgens planning.

Fam verbeek uit belgie 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig cadeau gekregen van mijn ventje

De goedkoopste op internet voor mijn smeg koelkast...geweldige service...houden u op de hoogte wanneer product binnen is gekomen

Franske 07-12-2018 In de winkel gekocht
Neckar

Geweldige Service

Wij zijn heel deskundig en prettig geholpen in de winkel. De verkoper nam alle tijd voor ons en legde goed de verschillen uit tussen de diverse merken en prijzen.

Anne 07-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Onze nieuwe wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon. De wasdroger bleek niet op voorraad en moest besteld worden bij de fabrikant. Als je gewend bent aan het gebruik van een wasdroger wil je natuurlijk zsm een nieuwe in huis hebben! Vele andere bedrijven waar deze ook niet op voorraad bleek gaven aan dat het minimaal twee weken duurt voordat hij dan van de fabrikant in huis is maar niet bij Bemmel en Kroon! Een week later de wasdroger keurig volgens afspraak geleverd! Zeer adequate en nette track en trace zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven in afwachting van de levering. Kortom, zeer tevreden over Bemmel en Kroon!

Cindy 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van de bestelling

Op 4 december een stofzuiger besteld en op 5 december geleverd. Dus ondanks sinterklaas snel in huis.

Wim de Graaf 07-12-2018 In de winkel gekocht

Prima service bij aankoop vaatwasser

Omdat onze oude vaatwasser op was gingen we op zoek naar een nieuwe. Bij Bemmel en Kroon waar we 10 jaar geleden onze keuken kochten slaagden we prima dankzij advies van een van de verkopers.

Arjanne 07-12-2018 Via de website gekocht

Goede en vriendelijke service

Goede wasdroger gekocht bij Bemmel en Kroon. Mooie prijs in vergelijking met andere websites. De droger is bezorgd en bovenop de wasmachine geplaatst en de afvoerverdeler is ook geplaatst. Netjes en door vriendelijke bezorgers. Een halfuur voor aankomst kreeg ik een telefoontje, makkelijk! Stekker safe ook gelijk geleverd en aangesloten door AJtec. Heel tevreden over de service! Zou zeker terugkomen.

Textor 07-12-2018 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft ern duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De prijzen zijn zeker scherp te noemen. Na bestelling werd er snel afgehandeld en correct afgehandeld . De koeriersdienst met wie ze werken ook super!

RA de Jong 07-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Keurig netjes geleverd volgens afspraak en zelfs op de juiste plaats gezet terwijl het niet opgenomen was in de afspraak. Prima service. Dit bedrijf is van harte aan te bevelen. Ga zo door!

Madieke 07-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

De vaatwasser die we zochten was bij Bemmel en Kroon incl plaatsen het goedkoopste. Toen bleek dat de door ons uitgekozen vaatwasser niet meer op voorraad was, kregen we een ander nog beter apparaat aangeboden. Ook de plaatsing door Atjeh verliep helemaal soepel en goed! Als we nog eens een dergelijk apparaat nodig hebben, denken we zeker aan Bemmel en Kroon.

John mimpen 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. De goedkoopste van N.l. voor een topmerk.

De goedkoopste van nederland en gratis verzenden.voor een topmerk Siemens en een bijzonder snelle levering

Jos 07-12-2018 Via de website gekocht

absolute aanrader

Snelle service en snelle levering geheel volgens afspraak. Probleemloos en uiterst gemakkelijk om te bestellen.
Bovendien ook nog de goedkoopste van allen op internet. Super!!

GeVeKa 06-12-2018 Via de website gekocht

Vanwege de prijs en het op voorraad zijn heb ik voor Bemmel&Kroon gekozen. Dat bleek ook nu weer prima in orde te zijn.

Ben Janzen 06-12-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort. Top.

Ik wil de de Samsung DV70M5020IW warmtepompdroger. Deze werd voor gemiddeld € 599 aangeboden. Ook door de, grote, retailers. Het was geduldig zoeken maar toen kwam ik bij Bemmel & Kroon. Gebeld en kreeg de juiste info en kon snel geleverd, de volgende dag. Ik kon hem gelijk via de telefoon bestellen en dat gaf mij ook vertrouwen. Zo gezegd en gedaan een Samsung warmtepompdroger voor € 499 en gratis geleverd de oude defecten droger werd gelijk meegenomen...

Hans Broeder 06-12-2018 Via de website gekocht

Snel, goede prijs en goede communicatie

Amerikaans koelkast, inbouw magnetron en inductie kookplaat gekocht. Allen Siemens.Zeer scherpe prijs en duidelijke en volledige productinformatie. Opvallend snel reageren op mails en correcte telefoonactie. Zeer, zeer tevreden. Tenslotte de levering via Dynalogic, die qua servicelevel vergelijkbare dienstverlening geeft. Prachtig !

Nicole 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Alles werd de volgende dag netjes afgeleverd. Aardige verkoper, leuke chauffeurs. Al woon je niet in de buurt van Bemmel & Kroon, als wij, dan komen ze het gewoon gratis bezorgen. Echt een aanrader.

S.Yildirim 06-12-2018 Via de website gekocht

Servise is echt Geweldig

Het was goedkoper dan andere site's. Makkelijk om een bestelling te plaatsen. Ze waren bereikbaar via tel. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag. De jongens die deze koelkast bezorgden waren zeer vriendelijk. Ik ben zeer tevreden.

Jolanda 06-12-2018 In de winkel gekocht
Hoge rijndijk zoeterwoude

Prima geholpen

Alle keuken apparatuur uitgezocht, goed geholpen en goed advies.leveringen volgens afspraak. Leveringen goed verlopen.

Ronnie 06-12-2018 Via de website gekocht

Top! geweldige service

Goede telefonische service. Geweldige bezorger belde mij een uur voordat hij arriveerde.
Wij hebben vanaf vandaag weer een lekker bakkie koffie

J.Dijkhuizen 06-12-2018 In de winkel gekocht
Forepark den Haag

goeie service

We zijn goed geadviseerd door de verkoper van Bemmel en Kroon, de installatie is goed uitgevoerd zonder veel extra kosten en zonder problemen.

Frits Bosch 06-12-2018 In de winkel gekocht
Neckar in Leidscheveen

Bij binnenkomst werden hartelijk welkom geheten. Daarna konden we onze wensen kenbaar maken. Het advies was uitstekend. En de service aan huis was ook perfect.
Inmiddels de wasdroger gebruikt, hij werkt perfect.

Perfect geregeld! 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

Droger via website besteld, model was niet meer leverbaar, ik kreeg zonder bijbetaling een duurder model. Keurig op de hoogte gebracht van wijziging en daarna van de levering via mail.
Perfect geïnstalleerd door monteurs, droger direct in gebruik genomen. Super service!

Hijdra 06-12-2018 Via de website gekocht

Tevreden aflevering wasmachine

Er werd een half uurtje van te voren gebeld voor aflevering, de machine werd netjes naar de 2e etage gebracht en daar geinstalleerd en in gebruik gesteld. De oude machine ging meteen weer terug. Helemaal goed.

Chantal P 06-12-2018 Via de website gekocht

Top!

Mooie prijs, supersnel geleverd en fijn dat ie meteen werd aangesloten en het verpakkingsmateriaal meteen weer werd meegenomen.

Piet Jansen 05-12-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Product op tijd geleverd, prima in orde.de koeriersdienst gaf zeer goede informatie over de levering.

WJ Weener 05-12-2018 Via de website gekocht

Super service

We hadden online een inductiekookplaat van Siemens besteld en betaald. Binnen een half uur werden we door een medewerker gebeld. Hij zij dat de bestelde plaat bij een bepaalde oven hoorde, dus niet kon in combinatie bij de oven die wij hadden. Samen met de medewerker hebben we toen een goed bijpassende inductiekookplaat besteld. Het teveel betaalde geld kregen we de volgende dag weer op onze rekening teruggestort