Deze score is berekend op basis van 2968 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda eskes 22-01-2019

Je wordt vriendelijk geholpen. Geen gedrang om te kopen. Chauffeurs zijn vriendelijk en netjes. Top

Bob 22-01-2019

Zeer scherp geprijsd!
De eerste levering was niet helemaal compleet maar dit is snel opgelost.
Het contact met de webwinkel was uitstekend en alle vragen waren snel beantwoord.
Ik raad deze winkel zeker aan.

Crrosbergen 22-01-2019

Na bestelling bleek model niet meer leverbaar. Direct een alternatief aangeboden,nl een beter model voor dezelfde prijs. Communicatie uitstekend:orderbevestiging factuur en levertijd. Levering vlot en keurig door 2 nette mensen verzorgd.

J.Caljouw 22-01-2019

De winkel is overzichtelijk, het personeel is goed op de hoogte, levering is kort en de monteur is bekwaam en op tijd.

Sander 22-01-2019

Snelle levering en goede bezorging tegen een goede prijs.
Zeer tevreden! Een aanrader!

Fam Ritzen 22-01-2019

Ontzettend snel, deskundig en vriendelijk geholpen. Vrijdag 17 uur offerte gevraagd, binnen 5 minuten een mooie prijs gekregen, en zaterdagmiddag al de eerste was kunnen draaien. Geweldig!

Pim 21-01-2019

Wij kozen voor een scherp geprijsde inductiekookplaat van Bosch. Levering en montage waren prima in orde, op tijd en netjes afgewerkt. Deskundige installateur die de oude apparatuur en de verpakking weer netjes mee terug nam.

van leenen 21-01-2019

prima bezorgers zeer vriendelijk goed aangesloten werd netjes opgeneld we zijn onderweg heb nog gelachen forse mannen moesten onderin t keukenkastje aansluiten

Theo 21-01-2019

in de Bemmel&Kroonwinkel (Cruquius) uitstekend geadviseerd door een medewerker, mooie prijs kwalteit verhouding mede dankzij Black Friday ! Aflevermomen was 2 maanden later, geen probleem zelfs betalen kan pas bij aflevering. Inmiddels heeft alevering plaatsgevonden op het afgesproken moment, wasmachine en droger zijn bedrijfsklaar opgeleverd.
Compliment voor de service, flexibiliteit en accuratesse !

René 21-01-2019

Door te bellen met de shop i.v.m. korting op showroommodel kwamen we er achter dat dit geen optie was. Kwamen keurig met een alternatief. Deze besteld en betaald ben keurig geholpen en alles bevestigt via mail. Bezorging keurig uitgevoerd met een duidelijke tracking en trace.

Fam Ritzen 21-01-2019

Alles snel en goed afgehandeld. Offerte aanvraag op vrijdagmiddag, binnen 5 minuten leuke prijs, volgende dag geleverd rond de middag. Prima geregeld.

Mirtje 21-01-2019

We hebben een wasmachine en droger van Siemens gekocht bij Bemmel & Kroon in Cruquius. We zijn er zeer fijn geholpen. Duidelijke informatie van een zeer vriendelijke verkoper. De man was niet opdringerig dus heel fijn! We hebben een goede prijs betaald, dus ook prijstechnisch zeker aan te raden.
De levering ging zeer voorspoedig, alle nieuwe apparaten naar zolder en aangesloten en de oude weer naar beneden en meegenomen door de bezorgers. Top!

Familie van der Burgt 21-01-2019

Eerste keer dat we via Internet iets bestellen, waren daar altijd huiverig voor.
Echter, we zijn zeer tevreden.
Professioneel, duidelijk en voordelig!!
Ook de transporteur waar mee gewerkt wordt super goed geregeld!!
Voor herhaling vatbaar.

Tijmen Kluiters 21-01-2019

Prima koelkast besteld bij Bemmel-Kroon, heel groot, stil en makkelijk aan te sluiten.
Communicatie over de levering van de koelkast was uitstekend.

Mark 21-01-2019

Contact tijdens offertefase was goed en duidelijk. Levertijd was ook prima, zoals afgesproken.

Geweldige 9 plus organisatie 21-01-2019

Tijdens onze speurtocht naar de “door de Consumentenbond aanbevolen vaatwasser” kwamen via internet bij Bemmel & Kroon uit. Wat ons opviel was de overzichtelijke website en de scherpe prijs kwaliteit verhouding. Tevens gaven alle reviews ons een goed beeld van de service. Na bestelling van de vaatwasser was alle communicatie erg duidelijke, zodat wij precies wisten waar we aan toe waren en wat wij konden verwachten tijdens transport en levering. Vooral de duidelijke communicatie is een heel fijne ervaring. Vaak koopje via internet dure artikelen en daarna is het klaar, communicatie tot aan de deur noemen wij da en verder niets.
Bemmel & Kroon, ga vooral zo door en blijf streven naar een organisatie die een 10 verdient, voor nu een 9 (moet een uitdaging blijven).

Claudia 21-01-2019

Super....... zaterdag wasmachine stuk. Drama voor een gezin met 6 kinderen. Zondag gegoogeld naar een wasmachine. Mijn keuze gemaakt en gegoogeld waar ik de wasmachine voordelig kon kopen. Dat bleek Bemmel-Kroon te zijn, goede keuze. De volgende dag voor 10.00 bezorgt, geplaatst e n oude wasmachine meegenomen. Super snel geregeld allemaal. De wasmachine staat ook al aan om de was van 6 kinderen weg te werken. Claudia

Julémont F. (ordernummer BKI735320) 20-01-2019

De Siemens-diepvriezer kocht perfect aan mijn behoeften en verwachtingen. Ik ben helemaal tevreden met de prijs en de service. Ik raad aan Bemmel Kroon.

Paul 20-01-2019

Goede webshop voor gemakkelijke vergelijking.
Correcte en snelle levering.

Hannie Varga 20-01-2019

In de winkel vriendelijk geholpen en de jongens die de koelkast en stofzuiger thuis kwamen afleveren. Waren beleefd, netjes, vriendelijk en behulpzaam.
Ik beveel deze winkel dan ook van harte aan.

Marco D 20-01-2019

Geweldig om te ervaren dat er ook gewoon bestellingen 100% volgens belofte worden uitgevoerd.
Wel zo handig bij een kapotte wasmachine!
Vrijdags een nieuwe wasmachine besteld en de volgende dag geleverd en op de plek geinstalleerd.
Mijn oude kapotte wasmachine werd gelijk weer meegenomen. Geen gedoe. Heerlijk!
Ik werd nauwkeurig op de hoogte gehouden van elke stap van de bestelling en de levering met track and trace (op 20 min. nauwkeurig!) super, Well done, volgende keer zeker weer!

Chapeau Peter!

(bestelnr 403863)

Ron 20-01-2019

Zeer goede service, denken echt mee om met de beste oplossing te komen. nette en snelle levering en installatie. En nog voor een scherpe prijs.

Gaby 20-01-2019

Heel geduldig met het verzetten van de afspraak. Heel sympathiek, altijd correct en professioneel. Goede communicatie

Hassine 20-01-2019

perfect service,op tijd geleverd. mijn eerste keer dat ik bij deze winkel iets koop. als ging per telefoon, als ging souple.

Dinie 19-01-2019

Prima service , snelle levering . De magnetron voldoet volledig aan onze verwachting.

Polleke 19-01-2019

Winkel met de allerbeste service!!!! Ik koop nergens anders meer mn witgoed! Een hele dikke dume voor dit bedrijf!

Henk 19-01-2019

Vaatwasser Siemens besteld ordernr. BKI732143, inclusief installatie. Installatiebedrijf Ajtec verzorgt dat. Bij maken van afspraak bleek dat ik verkeerde variant had besteld. Contact gelegd met verkoopmedewerker Bemmel en Kroon. En hij loste dat heel flexibel op, geen gedoe of gemaar. Plaatsing kon daardoor op afgesproken tijd plaatsvinden. En Ajtec deed dat prima, goede communicatie, je weet op tijd wanneer de monteur komt en prima installatiewerk. Geen omkijken naar. Kortom een mooi voorbeeld van uitstekende service en prima samenwerking. Zo hoort het!

Rick 19-01-2019

De beste prijs, beschikbaarheid en snelle levering. Daarnaast uitstekende bezorgdienst met zelfs track&trace waar de auto zich bevind en een half uur van tevoren een sms, zeer klantgericht en professioneel! Order BKI735727

Karin 19-01-2019

BKI736001 Super zaak. Online besteld naderhand mailtje gehad dat de droger niet meer verkrijgbaar was. En toen een andere droger aangeboden gekregen die duurder was. Ik zeg top geregeld. Binnen 1 dag was de bestelling in huis. Super zaak. Zal het iedereen aanraden

Huub 19-01-2019

Goede service. Wasmachine die ik gekozen had was niet meer leverbaar. Kosteloos een duurder exemplaar gekregen. Goede levering. Snel.

A. Vonk 19-01-2019

Vriendelijk en deskundig hulp gekregen zonder opdringerig te zijn. Dat is prettig. Mooie showroom en overzichtelijke opstelling.

Rvdv 19-01-2019

Mijn eerste bestelling bij Bemmel & Kroon. Bestelproces, statusupdates en levering allemaal top. Enige minpuntje vind ik dat creditcard betaling niet tot de mogelijkheden behoord. Als ze bij volgend product weer scherp geprijsd zijn bestel ik er weer.

B van Sandijk 18-01-2019

Wij zijn naar de winkel geweest, de wasmachine hadden we ook bij Bemmel en Kroon gekocht, waarbij we erg tevreden over waren, nu ook een droger gekocht bij Bemmel en Kroon, we kregen goed advies, en werd de volgende dag al bezorgd, ik werd 20 minuten van te voren gebeld door de vervoerder, en de droger stond snel op zolder. Kortom hele goede service, ik koop nu mijn witgoed producten voortaan bij Bemmel en Kroon.

Patrick 18-01-2019

Prima winkel. Veel artikelen in de showroom, waardoor je je een goed beeld kunt vormen van de producten. Verkopers hebben verstand van de apparatuur. Ook samenwerking met installatiebedrijf Artec is prima. Ik koop altijd mijn keukenapparatuur, wasmachines en droger bij Bemmel&Kroon. Altijd naar volle tevredenheid! Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding.

Ria 18-01-2019

Super snelle en correcte levering. Het was mijn 1e bestelling maar zal in de toekomst hier zeker terug komen.

Onko 18-01-2019

s'avonds om 21.00 wasdroger besteld, die volgende dag om 13.15 al 1ste was aan het drogen was!
vervoer top geregeld: we werden op de hoogte gehouden van alle tijdstappen
apparaat was keurig verpakt en oude apparaat werd afgevoerd

Ellen 18-01-2019

Ontzettend goede service! Alles word zo snel als mogelijk geleverd en zelfs het omruilen van een aantal apparaten verliep vlekkeloos.

Enige nadeel is dat de verkoop/offertes wat chaotisch is per mail maar met de prijs word dit helemaal goed gemaakt!

Peter Leijen 18-01-2019

Via de webshop een Bosch wasmachine WNAT323471 aangeschaft.
Alles helder, snel en duidelijk. Prijs t.o.v. aandere aanbieders beter.
Levering via Dynalogic degelijk verzorgd op de afgesproken dag en aangegevern tijdstip.
Kortom keurig verzorgd.

Remon 18-01-2019

Top, he-le-maal gelukkig met de droger en prima service, telefonisch en in persoon.

Jacob Telnekes 18-01-2019

Perfecte voorbeeld van een goede webshop.
Eenvoudig bestellen, zeer snelle en duidelijke afhandeling van de bestelling en daarnaast ook nog scherp geprijsd en geen bezorgkosten.
Transport met Dynalogic is ook zeer goed. Constant te volgen als chauffeur onderweg is en een SMS 30 minuten voor aflevering.
Kan niet beter.

tevredenklant 18-01-2019

Aankoop bij Bemmel en Kroon is me prima bevallen. Hadden de laagste prijs én levering was supersnel. Je hoeft ook niet een dag(deel) zitten wachten op de bezorger. Ze houden je steeds op de hoogte van de verwachte aankomsttijd, sms'en je een half uur voor levering. Super.

Geert 18-01-2019

Goede en keurige service! We zijn zeer tevreden over de service! We zouden zeker deze winkel aanbevelen!

Wim Twigt 18-01-2019

Zeer goed werk afgeleverd. Maar ook vriendelijk, communicatief, en luisterend.

Jess 18-01-2019

Ik heb deze week een nieuwe stofzuiger gekocht en ik ben héél tevreden over de prijs, de service en de afhandeling: laagste prijs die op het net te vinden is, netjes een e-mail ontvangen over elke stap in het bestelproces en een snelle levering... Echt TOP!

Leo Heurter 18-01-2019

Grote keuze. Nette verkopers, die geen mening opdringen maar netjes de voor- en nadelen vertellen. Prima reageerden op enige wispelturigheid i.v.m. de keuze van merk en type.
Levering keurig op tijd. Plaatsing netjes en vakkundig.

Jennifer 18-01-2019

Scherp geprijsde artikelen. Helaas 2 keer een product niet op voorraad, de klantenservice heeft uitstekend geholpen. Extra lof voor XXX

Erno 17-01-2019

Prima site, duidelijk overzicht van prijs en levertijd. Bestelde artikel werd netjes verpakt aangeleverd.

Robert B. 17-01-2019

Deze Firma in alle opzichten een prima
partner en ook de bezorging loopt heel gesmeerd !!

Guido 17-01-2019

Uitstekende website met productinformatie en -vergelijking, goede prijs en snelle levering. Gisteren besloten om een nieuwe wasdroger aan te schaffen, vanmorgen stond deze al te drogen. Bemmel en van Kroon kon als enige webwinkel de gewenste wasdroger binnen een dag leveren, andere webwinkels hadden deze niet direct op voorraad. Enig minpuntje was de transportdienst, die was niet erg vrolijk en behulpzaam.

Toos 17-01-2019

Een nieuwe wasmachine en droger besteld deze was binnen 12 uur geleverd .Bij een telefonisch contact met bedrijf werd ik goed te woord gestaan en 10 min van te voren nog even een bericht van aankomst goederen .De extra service van installeren werd niet gerekend er werd snel ,netjes en vriendelijk gewerkt .De eerste was draait al en ben positief over de machine .