Deze score is berekend op basis van 2931 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marjolein1977 21-02-2015 Via de website gekocht

Fijn dat je kon pinnen bij aflevering. Kan niet overal! En nu kon ik heel snel een nieuwe wasmachine aanschaffen!

Antwoord hierboven + goede logistieke partner ( keurige mannen, goede informatievoorziening over levering en... Op tijd!)

Fijn dat het apparaat dat conform consumentengids beste koop is, ook precies zo verkrijgbaar was.

Prima! Snelle levering, scherp geprijsd!

Bosch wasmachine gekocht (BKI450825) bij Bemmel en kroon : scherpe prijs, mooie merken, super service! Helemaal goed!

Miesmieke 21-02-2015 In de winkel gekocht
Forepark

We hadden op de website al gekeken wat we wilde. In de winkel kregen we nog extra informatie, waardoor we uiteindelijk goedkoper uit waren.

Voor ons keus genoeg en ook de prijzen zijn behoorlijk scherp. Toen we de afzuigkap ergens anders goedkoper zagen, werd onmiddellijk onze prijs aangepast

Personeel met kennis van zaken, klantvriendelijk en snel in reageren.

kennis van zaken vriendelijk personeel klantgericht (kijken wat je als klant nodig hebt, niet perse het duurste product willen verkopen

miavandedonk 21-02-2015 Via de website gekocht

Ondanks mijn 80 jaren, kon ik de informatie prima vinden op de website.

De mannen die het kwamen afleveren waren zeer behulpzaam.

Mijn zoon koopt hier ook al jaren zijn witgoed.

Ik kan het iedereen aanraden.

Makkelijk bestellen, snelle levering en zeer behulpzaam personeel.

Dci 21-02-2015 Via de website gekocht

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen.

Verkopers weten wel waar ze het over hebben.

Na een zoektocht op internet kwam ik bij Bemmel en Kroon vanwege het ruime aanbod en scherpe prijzen. Omdat ik informatie wilde hebben over levertijd en installatie door monteur heb ik gebeld. Contact uiterst vriendelijk en bekwaam. Ik neem even wat gegevens van u op voor een offerte was de opmerking. Een dag later belde de installateur al op voor afspraak en de mail repte al van "uw bestelling is binnen". Ik had nog niet besloten en ik vond dit toch opdringerig. Na enkele dagen toch de bestelling bevestigd. Monteur gebeld voor een afspraak. Volgens de mail kan je ze bellen vanaf 08.00 uur maar dat is werkelijk een uur later. Jawel we kunnen komen tussen 08.00 en 10.00 uur zei de planning van Ajtec maar ze kwamen pas om 10.30 uur. Product en merk prima. Keurig geïnstalleerd. Ben er blij mee.

kijkachterje 21-02-2015 Via de website gekocht

Alles top, alleen jammer dat je pas op de ochtend van levering een tijdstip doorkrijgt.

Gelijk aangesloten voor een testrun, ondanks dat ik daar niet voor betaald had. (tip voor de volgende kopers van een wasmachine)

Goed geholpen, snel geleverd, zeer tevreden.

ArjanRochat 21-02-2015 Via de website gekocht

Afgelopen maand bij van Bemmel en Kroon een vaatwasser gekocht. Wij wilden een een speciaal type en bij van Bemmel en Kroon was deze als enige direct leverbaar. Het op de hoogte houden van de status van de bestelling en de levering was goed en snel. Zeer tevreden over deze winkel en de levering. En nu nog kans om het aankoopbedrag terug te winnen (ordernummer BKI446392). Top.

Harry Merfol 21-02-2015 Via de website gekocht

Je hoeft de deur niet uit. Op verschillende sites kan je de produkten vergelijken.

Aan de telefoon goed en vriendelijk geholpen. Mogelijkheden van de- en montage van de aan te schaffen artikel is mogelijk en de prijzen zijn duidelijk.

Ruime keuze mogelijkhedenj

Werd zowel door de medewerker als monteur zeer goed geholpen. En afspraak is afspraak. Top

1954tineke 20-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoudesingel Rijndijk

Winkel met veel keus en duidelijke uitleg en antwoord op je vragen

Personeel is hulpvaardig weet waar ze over praten en geven je duidelijke advisen

Er is een grote sortering voor ieder wat wils en ook goede kwaliteit voor de kleine beurs

Zou de winkel bij iedereen aan bevelen je voelt je je er echt thuis

Ben zo tevreden over deze winkel en de service die gegeven wordt dat ik hem bij iedereen zal aan bevelen

gtraag 20-02-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Prima service, de wasmachine in december gereserveerd, was speciale actie, aangegeven dat we pas na enkele maanden de machine konden afnemen was geheel geen probleem, actie prijs bleef gewoon staan, mocht de machine goedkoper worden dan zouden we deze voor de laagste prijs krijgen.

Perfecte service, vriendelijk personeel

mpatijn 20-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermer

Uitstekend ontangen, aankoop verliep vlot.

Meer dan voldoende keuze

Mijn beoordeling spreekt vor zich.

Goede en nette winkel met vakkundig personeel.

mistyenmimi 20-02-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Alles was makkelijk te vinden.
De website is zeker erg duidelijk.

In de winkel werd alles netjes en duidelijk uitgelegd.
De winkel is voor mij dicht bij huis,is ook prettig.
Ze zijn in de winkel proferssioneel zodat de klant zich snel op zijn gemak voelt en dan is het prettig kopen. Alles was zo geregeld onder het genot van een heerlijk kopje koffie.

Er was van alle merken veel te vinden zo dat je alle keus had die je maar zou willen hebben. Dus genoeg keuze.
Ik heb boven verwachting alles kunnen vinden wat ik zocht.
Bemmel& Kroon vond ik goedkoper en zeer klantvriendelijk.

Het is zeker de moiete waard om deze winkel aan te bevelen aan iemand anders.
Heb ik inmiddels ook al gedaan.

Ik ben zeer goed en klantvriendelijk geholpen bij de aankoop. Ik ga voor een volgende aankoop zeker weer terug naar Bemmel& Kroon aan de Cruquius. Ik had het product ook zeer snel thuis.

A.H. Wolff 20-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk en gemakkelijk

Levering kwam netjes op de eerste werkdag na bestelling. Er was een handig online track 'n tracesysteem, dat op het laatst niet goed werkte. Er zou een half uur van tevoren door de koerier gebeld worden over de exacte levertijd, maar dit is niet gebeurd. De koerier kwam gehaast op mij over en was een beetje slordig.

Ik vond heel gemakkelijk via door mij in te stellen criteria het juiste artikel. De prijs viel mee.

Een overzichtelijke winkel met concurrerende prijzen, snelle levering en een goede service

madosti 20-02-2015 Via de website gekocht

Niets op aan te merken, snelle levering, goede vakkundige montage, prima service: toen de planner van Ajtec mijn oven een week later wilde inplannen heeft de klantenservice van Bemmel en Kroon ingegrepen, zondag besteld, donderdag in huis

sozcan11 20-02-2015 Via de website gekocht

Het bestelgemak, het bezorggemak, het assortiment, eigenlijk helemaal geen minpunten. Ik kende deze winkel aanvankelijk niet. Ik ben toevallig op de site terechtgekomen toen ik een bepaald product zocht. De wasmachine werd hier het goedkoopst aangeboden en de winkel scoorde een heel hoog cijfer voor klantbeoordelingen. En terecht! Ik ben heel tevredenen kan deze winkel zeker aanraden.

r_s_blok 20-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Goed te bereiken met voldoende parkeer gelegenheid.

Zeer nette en vriendelijke service. Prima combinatie van het rond laten kijken van de klant en de geboden hulp/service.

Uitermate uitgebreid.

Zeer nette en vriendelijke service.

JamPie70 20-02-2015 Via de website gekocht

Handige website, duidelijk en overzichtelijk. Ik had snel gevonden wat ik zocht.

Direct een bevestiging van de bestellen en afgelevered op de gevraagde dag. Bezorger informeert je vlak voordat hij komt. Top!

Ruime keuze binnen de produktgroepen

Al reeds gedaan :-)

Geen negatieve dingen, alles ging zoals het zou moeten gaan.

r_str 19-02-2015 Via de website gekocht

Behulpzame bezorgers, netjes geplaatst.

Snel en correct bezorgd. Machines doen het prima. (ref BKI450417)

Doo070 19-02-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Gemak dient de mens. Bemmel en kroon
Weet hoe het werkt!

Gemakkelijke, snelle en top service.
Weet alle ins en outs van mijn aankopen.

Ruim en volledig assortiment !
Voor ieder wat wils! Helemaal top en
Laaiend enthousiast.

Helemaal top. Zoals ik eerder vermelde.
Voor ieder wat wils met een top assortiment!

Ik ben laaiend enthousiast door de goede service En de snelle service. Vandaag besteld over een paar dagen in huis! Top top top!

PMBraam 19-02-2015 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Keurige service. Er was iets niet goed gegaan bij het plaatsen van mijn bestelling, waarop ik gelijk gebeld werd om het op te lossen en proactief de installatie van mijn vaatwasser te plannen.

Nette en snelle service. Flexibel met inplannen van installatie van mijn vaatwasser, Waarbij ik een tijdsindicatie kreeg en een half uur van tevoren gebeld werd dat ze onderweg waren. Bij het installeren kreeg mijn man nog uitleg over hoe de vaatwasser werkte.

wassen79 19-02-2015 Via de website gekocht

Omruilen was geen enkel probleem,had een verkeerde besteld

ineke vugteveen 19-02-2015 Via de website gekocht

de site wijst zich vanzelf je loopt hem zonder obstakels door.zelfs een computerleek kan het zonder moeite.

wat wasmachines betreft.
het verdere assortiment ken ik (nog) niet

alles liep gesmeerd
heel prettig

hele snelle levering. kon de bestelling makkelijk plaatsen. bezorging was heel netjes. kortom: alles verliep prima en snel

Nds47s7 18-02-2015 Via de website gekocht

Kon op website vaatwasser snel vinden.

Ik had vaatwasser besteld die niet meer leverbaar was,en kreeg gelijk bericht van Bemmel en Kroon ,en alternatief aangeboden ,een veel duurdere,maar voor dezelfde prijs als 1e bestelling

Kijk op site ,veel vaatwassers,en andere betaalbare artikelen.

Aanbod groot,betaalbare artikelen,en zeer goede en snelle aflevering.werden ook van te voren geinformeerd hoelaat levering sou zijn,en chauffeur belde half uur voor levering.
Wat een service.

Wat een fantastische levering en service. Bemmel en Kroon goedkope leverancier. Goede afsraken levering en prima aflevering chauffeurs. Wat ik geweldig vond dat mijn bestelde artikel niet leverbaar was ,en een duurdere vaatwasser kreeg die veel duurder was,voor de prijs van mijn 1e bestelling. Een aanrader voor iedereen,en betrouwbaar. Bert

Keuzeenkiezen 18-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

In de winkel goed geholpen met een passend avies

Denkt met ons mee en advies wat past in de begroting

Keuze van goedkoop tot duur

Beide heren hebben verstand van zaken en kunnen de plus en min van het product eerlijk benoemen

Goed is de ervaren medewerkers, makkelijk bereikbaar. Minder is dat het inplannen aan het einde Vd dag niet optimaal is vanwege de slechte bereikbaarheid van de installateur.

ikbentomas 18-02-2015 Via de website gekocht

Een eenvoudig afrekenproces

Netjes op de hoogte gehouden over de bestelling. De dag voor levering een mailtje gekregen met een tijdsframe van 3 uur waarbinnen geleverd zou worden. Op de dag zelf een telefoontje gekregen 15 minuten van te voren.

rterrizzi 18-02-2015 Via de website gekocht

Snel toegankelijke website, met goede beschrijving van het product.

Supersnelle orderbevestiging. 's Avonds besteld, andere ochtend in huis. Geleverd door zeer professionele, vriendelijke mensen. Complimenten!

Zeer veel keus in zeer veel merkartikelen.

Orderar. BKI450655 Kan jullie alleen maar bedanken: goede prijs, snelle afhandeling, goede professionele, vriendelijke bezorging. Zal jullie zeker aanbevelen!

irm1958 17-02-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

in de winkel besteld,thuis met pin betaald tijdens levering

Duidelijke afspraken tijdens de koop,welke voor de 100% zijn nagekomen

veel keuze in produkten.dus ook in prijs ,kwaliteit.
makkelijke om een keus te maken.

Heerlijke winkel om te winkelen.Geadviseerd door vriendelijk,hulpvaardig personeel.
Veel beter dan webshops,hier zijn de producten fysiek aanwezig.

Mooie winkel,waar rust heerst,met deskundig,vriendelijk,vakkundig personeel. Klant is hier koning,tegen concurrerende prijzen. Top

rmboonstra 17-02-2015 Via de website gekocht

goede preis, eenvoudige bestelling en betaling . zeer snelle levering. binnen 2 minuten op de zolder geïnstalleerd. helemaal goed.

condensdroger samsung ordernummer BKI450030

was mijn eerste aankoop hier en de droger werd snel en netjes afgeleverd.

BKI450030 ordernummer. geen motivatie , via internet , snel en handig.

vaatwasser2015 17-02-2015 Via de website gekocht

goed leesbaren website

zeer snelle levering/zeer goede prijs verhouding,artikel voorradig

goede levering goede prijs voorraden

goede prijs goede voorraad goede levering snel

liaheesterman 17-02-2015 Via de website gekocht

kreeg een betere vaatwasser dan besteld daar de andere niet meer leverbaar was

prettige site, waar je goed kon vergelijken. 's middags besteld, volgende dag bezorgd. Netjes mail gekregen waarin vermeld hoe laat ongeveer er bezorgd werd en later nog een telefoontje hoe laat precies de vaatwasser bezorgd werd. Super service

annmiekeritsema 17-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

goede en snelle levering

veel keuze

goede service en duidelijke communicatie

goede service en goede communicatie ordernummer: BKI449692

ZimNL 17-02-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Via Kieskeurig bij Bemmel&Kroon terecht gekomen. Had mijn nieuwe vaatwasser al uitgezocht (hoog model vanwege nishoogte), maar in de winkel bleek ik toch beter een normaal model te kunnen bestellen. Uitstekende service en voorlichting, mooie prijs overeengekomen, de nieuwe vaatwasser is perfect ingebouwd en bevalt prima! (ordernummer ZTW449667)

famkroon 17-02-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel vaatwasser besteld, op het afgesproken tijdstip perfect afgeleverd.

Na bestelling bevestiging aankoop per email. Dag voor bezorging email met indicatie tijdstip aflevering.

15 minuten voor levering door hen gebeld, prima in de keuken afgeleverd

Volop keus voor een prima prijs

Totaal geen minpunten te bedenken

Zoals reeds eerder gemeld is van online bestelling tot aflevering in de keuken van onze vaatwasser perfect gelopen. BKI450402

Anean68 17-02-2015 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering.

Wasmachine netjes op zolder geïnstalleerd en de oude afgevoerd.

Goede service en goede prijzen (niet altijd de laagste, maar wel concurrerend).

Mijn order (BKI450539) werd snel en netjes geleverd door twee nette jongemannen. Ik kende B&K niet, maar ben er via Kieskeurig terechtgekomen.

Lisette31 17-02-2015 Via de website gekocht

In eerste instantie geprobeerd om via de website te bestellen. Toen dit vragen op riep ben ik uitstekend te woord gestaan door een medewerker.

Prima service en erg prettig en vlot geholpen!

Prettige en snelle communicatie. Goed advies toen product niet meer leverbaar bleek, waardoor er een prima alternatief is aangeboden!

april01 17-02-2015 In de winkel gekocht
forepark

duidelijke website
goede info over apparaten

snelle levering
makkelijk in aanpassen van levering en/of artikel

ik heb de merken hier gevonden die ik zocht

vriendelijk, degelijke informatie en goede service

ben goed geholpen weten waar ze over praten goeie prijzen groot assortiment snelle levering wat wil je nog meer

BasB155 17-02-2015 Via de website gekocht

De bezorgdatum kan geselecteerd worden en de oude apparatuur kan opgehaald worden!

Mails en het telefonisch contact waren helder en duidelijk

Voor de dorger had bemmel-kroon als enige ook de bijhorende koppelplaat voor de droger.

Goedkoopste, goede levering en uitstekend assortiment!

De goedkoopste en alle producten op voorraad. Daarnaast ook geleverd op mijn voorkeurs datum! Prima ervaring!

mamvandijk 16-02-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede service in de winkel, voldoende aanbod om te kunnen selecteren

Bij de bezorging had de vrachtwagen pech, maar ik werd keurig op hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk werd de bestelling zaterdagavond laat geleverd. Ik was blij dat het niet werd verschoven naar de week erop.

ruim voldoende keuze

kom er al jaren naar tevredenheid

Goed aanbod,deskundig advies (er wordt meegedacht), fijne service met heel korte levertermijn (binnen 1 dag!)

mijkebolsius 16-02-2015 Via de website gekocht

Belde even op en het werd gelijk geregeld. Snelle reactie in mijn mailbox ook na bestelling. keurig!

vriendelijk en correct te woord gestaan, zeer snelle afhandeling van bestelling tot montage!

Heb alleen voor combi-oven gekeken, dus verder niet zo veel beeld van.

Super service!

Snelle service, op tijd komen monteur, keurig gewoon!

pukje1 16-02-2015 In de winkel gekocht
cruquis

voor mij goed te bereiken

top service, flexibel in bezorg data, keurig via mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, tevens een half uur voor bezorging een telefoontje vd bezorger gekregen

ruim assortiment

Ik adviseer het bedrijf ten zeerste aan,daar er kundig en vriendelijk personeel aanwezig is

joep meloen123 16-02-2015 Via de website gekocht

product snel gevonden op de site

goed op de hoogte gehouden via email

zie boven

koeieborstel 16-02-2015 Via de website gekocht

Vandaag is mijn wasmachine bezorgd. Ik ben erg tevreden over de service: we kregen een nieuwe model voor hetzelfde geld, we konden zelf kiezen op welke dag hij bezorgd werd, ik kreeg kwartiertje van tevoren een telefoontje dat ze er bijna waren en de mannen hebben de wasmachine op hun plek gezet. Perfect!

Homestayjh5 16-02-2015 Via de website gekocht

Website gevonden via consumentenbond.nl zij waren de voordeligste in het brengen tot op de eerste verdieping

De jongens waren op tijd, belden netjes 30min voor aankomst en namen de oude wasmachine weer mee.

Eerlijke website, makkelijk te bestellen. Vriendelijke en duidelijke service. Zeker een aanrader voor mensen die op een verdieping wonen zonder lift. Zij brengen het heerlijk naar boven en nemen de verpakking weer mee terug.

Loosten52 16-02-2015 Via de website gekocht

Ze doen precies wat er beloofd wordt. Morgens op de dag van levering een berichtje via email in welk tijdsblok het geleverd zal worden en 15 min voor levering een telefoontje dat ze eraan komen. Nette mannen die het komen brengen en alles wordt opgeruimd en meegenomen. perfect!!

zie mijn beoordeling bij service

Ze doen wat ze beloven, helemaal goed!!!! BKI450284

azardevlieger 16-02-2015 Via de website gekocht

Goede vergelijkingssite waarbij Bemmel en Kroon zeer voordelig waren. Bestelling was zo gedaan.

Eén aanvullingspunt: mijn oude vaatwasser zou meegenomen worden, maar dit was een inbouw dus kon het niet. Je moet zelf demonteren. Het was handig geweest als ik dit van te voren had geweten.

Prima bedrijf en prijs. Handiger kan het niet.

Snelle service en je wordt per mail en sms geupdate hoe laat ze de spullen komen brengen.

Jol04 16-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Prima service,kregen netjes een telefoontje dat de chauffeur in de buurt was.

Ruime keuze voor aantrekkelijke prijzen.

Ik zou Bemmel en Kroon zeker bij andere aanbevelen, ben namelijk zeer tevreden.

ReinaF 16-02-2015 Via de website gekocht

kan niet makkelijker. Hoef geen inloggegevens enzo aan te maken.

Mega snelle levering. Binnen 24 uur in huis.

overzichtelijk en duidelijk

Duidelijkheid en overzicht. Nakomen wat je zegt. Dat hebben ze allemaal heel goed gedaan.

emmasofie 15-02-2015 Via de website gekocht

supersnelle I-site, kan niet makkelijker, geen gezeur, geen inlog gedoe. Kiezen, adres, betalen

Tja gewoon aanklikken zaterdag en ff mail afwachten, ze komen in de afgesproken tijdslot na een mail een sms en direct vcor levering telefoontje

Gezocht naar de goedkoopste kwam B en K er snel uit

Niks mis mee. kiezen, adres, betalen.

Gewoon snel te bestellen. Zelf kiezen welke dag, ruime aankondiging met sms mail en nog op het laatst een telefoontje.

kirstenfoppen 15-02-2015 In de winkel gekocht

Goed advies

Aanwezigheid van de vaatwasmachine in de winkel

Goed advies en snelle levering en plaatsing.

Brwjkol 14-02-2015 Via de website gekocht

Ik bestelde een type wat niet meer leverbaar was en kreeg direct een opvolger. Ook hiervan waren de reviews lovend.

Bestellen en leveren verliep voorspoedig met een prima service en korting.

Veel merken en typen.

Keuzes, advies, bestelproces en levering allemaal dik in orde.

Het contact via de email en telefoon verliep prettig. Er is ruime keus en je krijgt een prima advies. Alles wordt in het werk gesteld om je goed te bedienen. Zowel het bestellen als leveren en zelfs het plaatsen is prima afgehandeld. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen dus geen rommel.

jonika 14-02-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Afspraken werden tijdig correct nagekomen

Van het product dat wij zochten waren meerdere merken aanwezig.

Prettig te woord gestaan, ruime keuze

Prettig geholpen, mogelijkheden goed uitgelegd.