Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

danielcornelisse 09-01-2015 Via de website gekocht

Erg duidelijk en overzichtelijk

Gratis en voor niets werd de nieuwe wasmachine naar boven getild 2e verdieping. Ook werd de oude gelijk meegenomen.

Wij hebben weer voor Bemmel en Kroon gekozen omdat onze droger de vorige keer ook netjes werd bezorgd. Onze nieuwe bestelling BKI443462 werd nu weer super netjes en snel afgeleverd en op de juiste plaats gezet.

bemmel09 09-01-2015 In de winkel gekocht
den haag

zie mijn review

Na eerst de bijzonder overzichtelijke website van Bemmel & Kroon te hebben geraadpleegd stapten wij bij het filiaal Den Haag naar binnen. Nadat ons enige tijd gegund was even rond te kijken werden wij zonder enige vorm van opdringerigheid aangesproken door een vriendelijke medewerker. Nadat wij onze wensen kenbaar hadden gemaakt en al onze vragen correct waren beantwoord hebben wij, in overleg met de medewerker, die over de nodige vakkennis bleek te beschikken, onze definitieve keuze bepaald. De levertijd was slechts 1 dag en de zelfde middag ontvingen wij een mail over het tijdstip van bezorging. De leverantie werd keurig op de afgesproken tijd uitgevoerd. Wij zijn al met al bijzonder te spreken over de hele gang van zaken en wensen dit dan ook bij deze kenbaar te maken.

Rick55555 09-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via internet - snelle opvolging met Mail en sms.
Ideaal is op dag van aflevering om 08:00 uur een mail van welk dagdeel de bezorging. 20 minuten voor levering nogmaals een belletje.
Makkelijker kan niet!

Naast een overzichtelijke levering werd het apparaat op de gewenste plaats in huis (zolder) gezet en aangesloten.
Oude namen ze mee retour. En dat voor een schappelijke scherpe prijs.

Voldoende keus in kwaliteit en prijs.
Beste keus of koop Consumentenbond helder op site vindbaar.

Scherp geprijsd , betrouwbaar en optimale dienstverlening.
Ik zou zo weer bij Bemmel en Kroon kopen!

Naast mijn positieve bevindingen vind ik het klantvriendelijk om in de orderbevestiging te vermelden hoe je contact op kunt nemen bij afwijkingen in de levering of bij het product. Perfecte samenwerking en uitvoering met Dynalogic transporteur.

longfield 09-01-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Attent en goed geholpen

ruim voldoende

Vooral voor de goede service

Winkel ziet er netjes uit

Barbara59 09-01-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld de volgende dag al geleverd.

Prima service. Kreeg voor 8 uur al een mailtje met de verwachte leveringstijd en daarna ook nog een sms.
Ze waren ook keurig op tijd.

Je krijgt waar je voor gekozen hebt. Snelle levering met vriendelijk mensen

peter1850 09-01-2015 Via de website gekocht

Ik wil ook wel eens kans maken op die 100 euro, maar ik win nooit iets. Daarom: Wat een fantastische winkel met heel veel service en en hele lage prijzen. Ik zal het iedereen aanraden.

Ceel1974 09-01-2015 In de winkel gekocht
cruquius

Heb al veel bij bemmel en kroon gekocht, zowel Online als fysiek in de winkel, zeer goede service en een top assortiment met een scherpe prijs

Pascal Kluin 09-01-2015 Via de website gekocht

Oude wasmachine is ook netjes van de eerste verdieping gehaald.

Binnen 1 dag reactie op offerte. Servicekosten niet in rekening gebracht.
Is geleverd op de eerste door mij voorgestelde gewenste datum.

Kreeg een nieuwer en duurder type voor hetzelfde geld geleverd.

Ik zeg, DOEN!

Top. Vraag via de website een offerte aan, dik kreeg een iets beter aanbod dan op kieskeurig. Ordernummer BKI443148

Charlotte018 09-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website. Soms is de beschrijving bij de producten enigszins summier. Bestelproces zeer duidelijk. Telefonisch vriendelijk en deskundig te woord gestaan en zonder wachttijd.

Snelle levering, vriendelijke en deskundige bezorgers, goede service aan de telefoon, goede service m.b.t. bekendmaking tijd van levering.

Niet enorm veel maar wel voldoende keuze ook voor een kleiner budget.

Zeer tevreden over mijn producten (wasmachine en vrijstaande vriezer), het bestelproces en de levering.

anne-marie58 09-01-2015 Via de website gekocht

Snelle website met uitgebreide informatie over artikelen.

Snelle reactie op vragen.
Goede berichtgeving omtrent levering met tijdsindicatie zodat je niet hele dag thuis hoeft te blijven.

kaatjedordt 09-01-2015 Via de website gekocht

snelle levering

na een dag binnen

genoeg keus

zelf geen klachten en ben tevree van handelen

snelle corecte levering,binnen een dag in huis

mirjana81 09-01-2015 Via de website gekocht

Meteen contact. Alles direct in orde gemaakt

Alles is voor mij geregeld

Prima in orde

Snel levering. Gratis geleverd.

Prima service

KeesDoppenberg 09-01-2015 Via de website gekocht

Het was erg eenvoudig om een bestelling te plaatsen

Het bestelde artikel is binnen 24 uur geleverd, en wel exact op de afgesproken dag en tijd.

Alles is zo vlot verlopen dat ik deze winkel zeker zou aanbevelen

Door bovenstaande beoordeling is mijn motivatie wel duidelijk

The truth 09-01-2015 Via de website gekocht

Ondanks de website, even bellen en alles met de verkoper doorgesproken en me een nog mooier aanbod gedaan,

Kon de volgende dag geleverd worden, inclusief plaatsing op de tweede verdieping, plus droger weer erboven op plaatsen en oude aparaaat meegenomen. Dit alles zonder extra kosten. Ook leuk dat je bezorgers via google map kan volgen, dus niet meer afwachten op de deurbel.

Goedkoop, snel en goede service.
Dat is een moeilijke combinatie.
Maar met order DH443708 is dit zeker gelukt

Ordernummer DH443708

The truth 09-05-2015

HEt gaat hier om ordernummer ZTM463802

RobMethorst 09-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prima winkel, goed ingedeeld, gemakkelijk te vinden.

Zeer deskundige, behulpzame en meedenkende verkoper, die ons netjes alle keuzemogelijkheden uitlegde en een passende inbouwkoelkast kon leveren

We hebben precies gevonden wat we zochten

Goede service, goede prijs, mogelijkheid om te installeren

Het is onze tweede keer dat we de winkel hebben bezocht en naar volle tevredenheid zijn geholpen, goede spullen prima prijs, uitstekende verkopers.

pcvdg63 09-01-2015 Via de website gekocht

Deze mensen weten waarover ze het hebben, wisten dat mijn ikea deurtje ook op mijn nieuwe Indesit vaatwasser zou passen. Prijzen zijn erg scherp, Levering was gratis, ook naar België, extra kassakorting is net dat beetje extra wat mijn aankoop bij B&K de doorslag gaf.

phboonstra 08-01-2015 Via de website gekocht

gewenst exemplaar was snel te vinden en specs waren duidelijk. kon goed vergelijken met andere machines

de service was snel en vakkundig. afhandeling ging snel in de webstore en de levering was vlot en op het afgesproken tijdstip. van de bandbreedte van twee uur waren ze er in het eerste half uur. de bezorgdienst plaatste de wasmachine op vakkundige wijze en heeft hem aangesloten en ingesteld. zodat we direct konden beginnen met wassen.

heb nu alleen gekeken naar wasmachines maar kom zeker terug gezien het brede assortiment

snelle levering en ruim aanbod en vakkundige plaatsing. goed bedrijf daarvoor in de armen genomen Dynalogic.

erg tevreden met de winkel zoals hierboven te lezen. mooie uitbreiding zou zijn het betalen met een creditkaart gratis dit ivm de verzekering voor een jaar.

Fonte 08-01-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Winkel dichtnij en makkelijk bereikbaar. Snel en correct geholpen.

Product moest worden besteld. Dit gebeurde op efficiente wijze met goede uitleg over waarom.

Zie eerdere motivering

Leclair 08-01-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Tot in de betreffende ruimte gebracht,zelf op zijn plaats gezet en aangesloten door medewerkers. Top!

Telefonisch besteld waardoor ik de extra service gratis kreeg. Bestelling is tot in mijn badkamer bezorgd en boven mijn wasmachine geplaatst. Ook is het product aangesloten. Medewerkers zijn vriendelijk en werken snel. Levering allemaal volgens afspraak.

Veel keuze en goede informatie.

Prima winkel. Veel keuzes. Goede informatie en service.

Alles is perfect gegaan volgens afspraak. Levering is snel en duidelijk. Je krijgt mails en een telefoontje als ze onderweg naar je toe gaan. Heel netjes! Zie je zelden tegenwoordig.

bamiclausa 08-01-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Keurig geholpen en alle tijd gekregen om eerst zelf in de winkel te speuren...

Niet te veel; gewoon genoeg!

Super service!

We kwamen binnen en eigenlijk voelde het gewoon goed! Na voor ons de juiste benadering de koop gesloten, en nu heel blij met de aankoop. Hij moet alleen nog geïnstalleerd worden a.s. Zaterdag, dus de vraag "Hoe lang in bezit" is niet helemaal goed ingevuld 😉

arjanvinnie 08-01-2015 Via de website gekocht

De site heeft een duidelijk overzicht, makkelijk te bestellen.

Koelkast werd op zijn plek afgeleverd dit was inbegrepen bij de prijs. Bij afleveringen was er een glasplaat beschadigd en er was geen eierrekje mee geleverd. Mailtje verstuurd, volgende dag antwoord en een dag daarna antwoordt van het merk LG zelf dat deze 2 producten binnen 5 werkdagen wordt afgeleverd, dit is ook volgens afspraak gebeurt.

Al meerdere producten besteld bij Bemmel&Kroon, altijd de laagste prijs + extra service.

Fijne winkel zowel online als fysiek. Kijken mee naar een oplossing. Snel antwoord via mail.

vogeltjespoep 08-01-2015 Via de website gekocht

snel en goed

feilloos uitgevoerd

wat wil je nog meer?

doen

op en top service

Estherpenning 08-01-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig via internet een wasmachine uitgezocht. Vervolgens telefonisch contact gezocht en daarbij netjes geholpen.

Machine werd op de dag bezorgd die ons het beste uitkwam. En ze hebben deze als service naar boven (1e etage) gebracht en geïnstalleerd.

Goede service, goed assortiment.

onlineaankoop 08-01-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

Afspraken goed nagekomen, bestelde type was niet meer leverbaar, Bemmel en Kroon hebben de opvolger uit eigen beweging voor de zelfde voorwaarden geleverd

Ben er niet zo voor om online in een web winkel te kopen, maar omdat deze ook een fysieke winkel heeft en het betalen bij aflevering mogelijk is, heeft de doorslag gegeven

Double R 08-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en telefonisch goed bereikbaar.

Bestelde product was niet meer leverbaar. Direct een aanbod van een duurder maar technisch minimaal gelijkwaardig product. Hiervan werden wij zowel per telefoon als per mail op de hoogte gesteld.

Voor een vaatwasser, waar wij naar opzoek waren, hadden ze een breed assortiment met een scherpe prijsstelling.

Tot dusver geen negatieve ervaringen. Opvolging van afspraken gaan prima en met name het persoonlijke contact vind ik prettig, dat tref je lang niet overal zo.

Zoals eerder gesteld een prima bedrijf waar goede en heldere afspraken mee te maken zijn. Door de feestdagen duurde de aflevering iets langer dan normaal, echter werd dit keurig vooraf gemeld. Met name het directe contact met 1 persoon is prettig. Ondanks de relatief kleine order is onze ervaring positief.

Sandra Flohr 08-01-2015 Via de website gekocht

Wat een supersnelle en goede service van Bemmel en Kroon. Ik wilde eerst deze magnetron bij een voor mij bekende winkelketen kopen. Op de site stond gratis bezorgen, maar nadat ik de bestelling bijna volledig had ingevuld bleek toch dat deze magnetron niet gratis geleverd werd. Ik kon hem wel na 3 dagen afhalen bij een filiaal. Daarom toch maar besteld bij het voor mij totaal onbekende Bemmel en Kroon. Was goedkoopst in prijs, de levering was gratis. Niks teveel gepromoot op de site van kieskeurig! De magnetron werd keurig afgeleverd op het tijdstip dat aan was gegeven in de mail en de oude magnetron is ook meegenomen zoals ik op bestelformulier aan kon geven.

Hans Schipper 08-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Cruquiusplein 50

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

Zeer goede service in de winkel en snelle bezorging,

Zeer ruimte sortering van inductie kookplaten en andere apparaten

Zeer zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Wij vinden deze winkel top gezien de service en klantvriendelijkheid.

clklevant 08-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met eerlijke info over nieuwe versies etc

prima levering op een dag die jij wil, tijdstip wordt telefonisch en per sms en mail bekend gemaakt

veel keus in goede kwaliteitsmerken

uitstekende serevice, snelle en correcte levering en nog een van de voordeligste ook

breed en compleet assortiment, goede site, correcte levering en uitstekende service

de Vries familie 08-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Nectar 24 (Forepark)

Op de website van Bemmel en Kroon gemakkelijk een keuze kunnen maken uit de wasdrogers die op voorraad waren.
De daadwerkelijke aankoop gingen wij bij de dichtstbijzijnde winkel doen.

In de winkel werd ons kundige hulp geboden. Het door ons op de website uitgezochte type Siemens wasdroger bleek tóch niet op voorraad te zijn, maar na goed advies van de verkoper (bedankt Bob van Groot Battavé) zijn wij overgegaan tot de aankoop van een ander type wasdroger van hetzelfde merk. Een betere zelfs.

De levertijd is snel en het is geen enkel probleem om een bezorg dag te kiezen waarop het ons uitkwam.

Er is ruim voldoende keuze in de winkel om tot een weloverwogen aankoop te kunnen komen.
De door ons gekochte wasdroger, een Siemens Type WT47W590NL werd voor een goede prijs aan ons verkocht. Samen met extra garantiejaren die eveneens voor een goede prijs werden aangeboden, gingen wij met een zeer tevreden gevoel de winkel uit.

Goede service. Kundig. Ze weten daar waar ze over praten.
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Er is qua prijs ook wel wat te onderhandelen.

f hardeman 08-01-2015 Via de website gekocht

besteld en de volgende dag geleverd

werd gebeld dat ze er over 10 in zouden zijn en mail gehad dat ze zouden leveren met tijdstip erbij

genoeg

ik zou ze aanbevelen vriendelijk mensen en goede services

ja is goed alles via afspraak en snel

Lbijlard 08-01-2015 Via de website gekocht

Een telefoontje en volgende dag had ik de droger in huis!

Ik stelde een voorraad vraag en de aardige heer wist direct dat deze droger uitloop model was en bood mij nieuw model met grotere inhoud voor zede bedrag aan..

stoop1960 08-01-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk, vaatwasser kapot, snel een nieuwe uitgezocht en snel geleverd.

Prima service, steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, contact over levering en netjes op tijd geleverd en geïnstalleerd.

Voldoende keuze om een goede keuze te maken

Zou hem zeker aanmelden, met het hierboven gekenschetste, zoals service, contact, levering e.d.

Service, contact, status, levering allemaal prima in orde. Geen klachten !!

famvanderreep 07-01-2015 Via de website gekocht

Zeer fijne firma met scherpe prijzenen toch een zeer goede service. Alles snel geregeld voor een goede prijs.

Cools Freddy 07-01-2015 Via de website gekocht

Heel duidelijk

Telefonische bestelling, vlot en professioneel afgehandeld. Zeer vriendelijk.

geweldige keuze

Zeer zeker.

Telefonisch besteld vlotte afhandeling.

Karmar58 07-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquis

Zeer open en makkelijk benaderbare winkel.

Verkoper/sters laten je op je gemak kijken staan niet meteen opdringerig te doen.Klantvriendelijkheid is top en de service uitsekend

Er stond genoeg maar aangezien wij voor een fornuis kwamen en al wisten welke hertoets worden gingen we direct op ons doel af

Wij zouden deze winkel zeker aanbevelen want er staat echt genoeg en je wordt er echt keurig netjes geholpen

Zoals al eerder vermeldt goed serviice ruim assortiment makkelijk bereikbaar en vriendelijk behulpzaam personeel.Ook bij de aflevering thuis werden we er nogmaals opgewezen dat als er wat was we altijd konden bellen.Dit alles betreft ordernummer CRQ443112

WenT 07-01-2015 Via de website gekocht

De website was erg duidelijk. Geen lastige vragen, en het product dat ik zocht was zo gevonden.

Ik had de bezorgdatum een week te laat gezet. Tijdens telefonisch contact werd de datum zonder probleem een week naar voren gezet. De machine werd dus na 2 dagen al geleverd.

Wij hebben gezocht op een specifieke wasmachine die Bemmel & Kroon in hun assortiment had.

Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. Supermakkelijke website.
Goedkoop in vergelijking met andere witgoedzaken.

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering gewoon 100%. Ik ben zeer tevreden.

F.Tuczek 07-01-2015 Via de website gekocht

makkelijker gaat het gewoon niet.

supersnelle levering. Ik moest wel een stekker zelf monteren en ook de aansluitkabel passend maken. Dit was van tevoren niet aangegeven.

het assortiment is heel gevarieerd en bevat inductiekookplaten in alle prijsklasses.

bestelling en aflevering verliepen voortreffelijk.

heel goede winkel!!! Kan ik echt aanbevelen!

riiann 07-01-2015 Via de website gekocht

BKI443168: Fijne service, goede communicatie en prima bezorging! Niks op aan te merken.

Mevr. Groen 07-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Naar aanleiding van de goede informatie, super produkten!!

Al kom je zelf met een idee, ze helpen je verder, om je idee uit te breiden.Super service.

Van alle markten thuis. Zowel inbouw als losstaande artikelen!!!

Super goede zaak met zeer gemotiveerd personeel!!!!!

Lzzz 06-01-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Het product via de website gevonden. Het was een duidelijk gemarkeerde aanbieding. Vervolgens in de winkel een vakkundig aanvullend advies gekregen en daardoor voor een iets ander model gekozen.DH442536

Super snelle levering en oude machine netjes afgevoerd. Jammer dat je geen invloed hebt op de bezorgtijd, maar je wordt wel van te voren goed geïnformeerd (e-mail met dagdeel en een telefoontje een half uur van te voren)

enorm veel keuze

groot assortiment, prettige, vakkundige behandeling, scherpe prijzen DH442536

MirDkay 06-01-2015 Via de website gekocht

Website was duidelijk, ombouw van deur stond niet vermeld maar na één telefoontje was ook dat duidelijk.

Prima, snelle levering, aanvullende wensen werden meteen geregeld.

Winkel ervaar ik zowel online als offline als prettig, service staat duidelijk hoog in het vaandel, prettige benadering en duidelijke webshop.

tunnel1234 06-01-2015 Via de website gekocht

met een e-mail de wasmachine en droger besteld.

Er werd direct gereageerd en het bedrijf kon de goederen de volgende dag leveren.

Diverse merken in diverse prijsklassen. Van ons product ook genoeg keuze bij het bedrijf voorradig.

Snelle terugkoppeling, vriendelijk personeel, bij vorig artikel (ijskast) geen problemen mee gehad.

Vriendelijk, snelle terugkoppeling. Direct bezorgd op afgesproken tijd en op de juiste plaats is het artikel geplaatst. ordernummer BKI443159

cschrijv 06-01-2015 In de winkel gekocht
Forapark (Den Haag)

Makkelijk bereikbaar en in de regel producten direct uit voorraad leverbaar

Prettige en klantgerichte bediening en deskundige advisering. Bezorging binnen de afspraken en correcte afhandeling.

Zeer ruime keuze kwalitatieve goede producten

Makkelijke bereikbaarheid filiaal, ruime keuze, klantgerichte en deskundige advies, direct uit uit voorraad leverbaar.

Goede bereikbaarheid en ruim keuze van direct uit voorraad leverbare apparatuur

cschrijv 06-01-2015 In de winkel gekocht
Filiaal Forapark (Den Haag)

Makkelijk bereikbaar filiaal gelegen naast de A4

Klantgerichte bediening en advisering zonder opdringerig te zijn. De bezorging van het product in overleg binnen enkele dagen met een correcte afhandeling door de bezorgdienst

Zeer ruime keuze van apparaten tegen zeer scherpe prijzen in vergelijking met concurrenten.

Prettig, klantgericht, ruim assortiment tegen zeer scherpe prijzen en goed bereikbaar.

Zeer ruime keuze en klantgerichte behandeling met deskundige advisering

flrjflrj 06-01-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd

Mooi geplaatst

ruime keus

Prima winkel, koop er al heel lang!
Zeer tevreden.

Uitstekend geholpen en prima levering

famcrama 06-01-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

kom voor de tweede keer een aankoop doen omdat het erg goed was

Super gratis thuis bezorgen en oude app weer mee nemen super

Genoeg keuzen voor kleine prijzen en grote prijzen

Mooie winkel erg mooi zelfs werd goed geholpen

goede service en kwaliteit

Claus72 06-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Producten makkelijk te vinden en bestellen was binnen 2 minuten geregeld.

Sneller levering. Bezorger belt keurig 15-20 minuten voordat hij er is. Ideaal.

Voeren nagenoeg alle merken en alle witgoed producten.

Super service, goede prijzen en goed assortiment. Ik bestel hier al mijn witgoed.

Janet2402 06-01-2015 Via de website gekocht

Online besteld

De koelkast werd geleverd en de oude mee retour genomen.

De koelkast is online besteld. Tijdens een proces een aantal vragen gesteld. Hierbij werd ik vriendelijk te woord gestaan.

viainternet 06-01-2015 Via de website gekocht

van uit je stoel alles tegen een goede prijs

snelle reactie en levering

van alles genoeg assorti

zie bovenstaande

zie bovenstaande motivatie

robbespierre 05-01-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

dichtbij mijn woonplaats dus makkelijk om langs te gaan.

prima, netjes afspraken nagekomen .
medewerkers denken met je mee en geven zo de mogelijkheid om een alternatieven te overwegen tegen scherpe prijzen.

niet alles is in winkel aanwezig maar zie bovenstaande alternatieven worden gelijk voor je gezocht .

zeer aan te bevelen, liever dan de overgebleven grote witgoedzaken die denken het alleen recht te hebben.
voel me hier nog klant.

Fijne zaak om je uitgekozen en favoriete product nog eens te gaan bekijken in de winkel. Vriendelijk personeel welke meedenken met jou .Komen soms wat gehaast over, maar staan je altijd vriendelijk te woord. Ruime keuze in witgoedartikelen met een zeer concurrerende prijs zeker in vergelijking met internetaanbiedingen. Voel me hier een echte klant.