Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R van de Ruit 04-02-2019

ordenr BKI 739408 .
verschillende winkels gekeken en bij Julie goed geholpen en uitleg gekregen .
en via internet een vaatwasser besteld. En snel een e-mail gekregen dat de bestelling niet meer leverbaar was en een andere vaatwasser die gelijkwaardig is.
maandagmiddag is het geleverd en wij zijn zeer blij met de service .
bedankt .

BRASSEUR 04-02-2019

Super snelle levering
Stukken goedkoper dan bij de concurrent voor hetzelfde toestel, inclusief verzending.
Aanrader

Lenny 04-02-2019

Bemmel en Kroon heeft een perfecte service gegeven. De berichtgeving was goed, de aflevering precies zoals werd aangegeven en de machine werd snel aangesloten. Verder kreeg ik ook nog een luxere versie voor dezelfde prijs.

Heemskerk JM 04-02-2019

Zeer tevreden goed geholpen door de baas.
Het product was mooi op tijd goed af geleverd
En gemonteerd .

Peter 04-02-2019

Winkel gekozen omdat ze origineel Siemens tussenstuk voor stapelen droger op wasmachine konden leveren en de wasdroger prijs marktconform was.
Levering was vlot en in orde.

Karishma 04-02-2019

Overzichtelijke site, goede prijs. Bestelproces duidelijk en vlot geleverd.
Minpuntje: de bestelde wasmachine is bij het plaatsen en aansluiten niet diep genoeg in het keukenblok geplaatst waardoor de deur niet dicht kan. Er werd gezegd dat dit niet mogelijk was, maar later zag ik zelf nog genoeg ruimte.

Etienne 04-02-2019

De site is goed duidelijk en als je het artikel besteld,word je goed op de hoogte gehouden hoe de verzending loopt.
Met de bezorger word je ook goed op de hoogte waar de bezorger is en wanneer hij bij jou is.

Roger 04-02-2019

Vorige week bij Bemmel & Kroon een koelkast besteld omdat dij de goedkoopste waren met de snelste levering. De bestelling ging vlot en soepel. Keurig op de hoogte gehouden vwb de levering die meteen de dag erop plaatsvond.

De levering was keurig optijd en de medewerkers correct en vriendelijk .

Wij zagen echter pas een dag later dat er twee kleine deukjes in de koelkast zaten. Direct contact opgenomen met Bemmel & Kroon. Die doen daar absoluut niet moeilijk over. Of een financiële compensatie, of de koelkast omruilen.

Prima service en een prima bedrijf dus!

will peters 04-02-2019

Goede voorlichting (telefonisch), concurrerend qua prijs, snelle levering, maken waar wat beloofd wordt.

Wim M van der Vooren 04-02-2019

Weer bij B&K gekocht. Na een informatiebezoek bij verschillende winkels toch terug naar B&K. Reden: plezierig niet drammerig en toch deskundig advies. Verkoper attendeerde ons zelfs op een goedkopere versie. Niet gekocht omdat deze een minder goed a-label had.

Arend 04-02-2019

Bestelling en levering van mijn koel/vriescombinatie was snel geregeld, voor een uitstekende prijs. Tien euro extra betaald voor uitpakken en neerzetten, dat was helaas niet volledig gebeurd (piepschuim en plakband aan binnenzijde waren niet verwijderd) en ook niet optimaal netjes (korreltjes piepschuim door het huis).

Helaas bleken de deuren van het apparaat niet zelf om te draaien te zijn (dat is uit de informatie op internet nergens op te maken) en doet Bemmel&Kroon dat ook niet. Ik werd doorverwezen naar een installatiebedrijf dat daar meer dan 50 euro voor vraagt. Wel een beetje een domper.

Sandra 04-02-2019

Hier een zeer tevreden klant, vlotte verkoop van een aanbieding, snelle service en bezorging keurig op tijd en zeer vlot. Mijn nieuwe wasmachine heeft al een aantal verschillende wasjes gedaan en doet het prima! Toppers!

Paul 03-02-2019

Op vrijdag even voor 14.00 besteld. Inderdaad geleverd conform afspraak de dag erna. In eerste instantie kregen we de melding dat de diepvrieskast tussen 8.00 en 17,50 bezorgd zou worden. Op zaterdagmorgen werd dat veranderd in: tussen 14.30 en 17.30. Dat werd uiteindelijk 18.00 uur. Al met al een goede service

Maris 03-02-2019

Perfecte website, makkelijk besteld. Levering helemaal naar wens. ( Naar zolder gedragen en aangesloten) extra service zou zijn om het kort even uit te leggen, hoe het werkt.

Leo 03-02-2019

De website van Bemmel en kroon is gebruiksvriendelijk. Veel keuze en makkelijk een keuze te maken met duidelijke omschrijving. Ik heb gekozen voor een diepvries van Liebherr vanwege de service en garantie. De levering is snel en goed geleverd. Heel mooi dat je niet thuis hoeft te wachten op je bestelling. Je kunt precies je bestelling volgen en ze sturen je een sms een half uur van te voren wanneer ze arriveren. Super. Ik raad u dit bedrijf zeker aan vanwege service, kwaliteit,levering en keuze.

marc uit Haarlem 03-02-2019

super service. werd na bestelling gelijk gebeld of het correct was dat ik een model met afwijkende maten had besteld. was dus niet het geval en (mijn) fout werd onmiddelijk gecorrigeerd. verwijderen oude apparaat, afleveren en plaatsen nieuwe perfect op elkaar afgestemd. belletjes van de monteurs 30 minuten voor aankomst zijn zeer praktisch.

ACD 03-02-2019

alles klopt en is goed, ook de prijs. De bestelde vaatwasser was niet meer leverbaar (gek, zet de voorraad dan op 0 in je systeem?!), maar kreeg ipv de bestelde een iets duurdere versie voor dezelfde prijs.

L1dert 03-02-2019

Na wat "speurwerk" op internet hadden we de Grohe Red kokendwaterkraan gevonden doe we zochten, voor de laagste prijs.
Één mailtje naar Bemmel & Kroon was genoeg om de kraan bij hen nog
€ 30,- goedkoper te krijgen.
Onze mail werd mail binnen een half uur beantwoord en dat op zondagmiddag.
Ze zeggen niet alleen de laagste prijs te garanderen, maar ze doen het ook echt.
De aankoop en de levering verliep vlekkeloos.
Bemmel & Kroon weten wat het woord SERVICE betekend!!

Jolanda Vasterman 03-02-2019

Via kieskeurig kwam ik er achter dat de Siemens combistoomoven bij Bemmel en Kroon het goedkoopste was, direct naar toegegaan werd prettig geholpen en de volgende dag kon ik weer los gaan mat bakken

Christ 03-02-2019

Goedkoopste keuze bij de aanschaf van een AEG vaatwasser. Het gekozen model bleek niet meer leverbaar en zonder bijbetaling werd een duurder model geleverd.
De vaatwasser werd de volgende dag geleverd en de oude vaatwasser werd meegenomen.
Gedurende de leverdag werd ik meerdere malen op de hoogte gehouden van het mogelijke levertijdstip. De laatste melding was een half uur voor de levering. Top!

Delta 02-02-2019

Goed: Mijn wasmachine meegenomen, de andere op zn plaats gezet en netjes aangesloten.
Verbeterpunten: Kwamen twee uur later dan geplan (15.15-18.15, maar kwamen pas om 20.30). Verder hadden ze beter uitleg kunnen geven wat ze deden en waar de losse onderdelen nog voor waren.

Aad 02-02-2019

Goede site eerlijke prijs ,was de goedkoopste met prijsvergelijke op internet .

sjors 02-02-2019

De Siemens wasmachine WM14T463NL donderdag besteld. Was beste koop Consumentenbond. Vrijdag mail gekregen dat machine was uitverkocht. Jammer denk je dan. Maar ben opgewaardeerd voor een 90 euro duurdere WM14T590NL. Ook deze machine scoorde een dikke 7.2 en is een nieuwer model.
Zaterdag twee trappen omhoog getild en de oude netjes naar beneden. Tijd van leveren was midden in aangegeven venster van 3 uur. Geen probleem vind ik.

Erik J.A. Vos 02-02-2019

Vrijdagavond besteld, de volgende dag (zaterdag) al aan huis afgeleverd! Keurig en in goede staat ontvangen. Gekozen voor Bemmel & Kroon om twee redenen: goede ervaringen van onze vrienden met deze leverancier én omdat deze leverancier de enige in onze regio was die de stofzuiger die wij zochten, nog kon leveren. Klein minpuntje: de track & trace informatie van koerier Dynalogic werd op een gegeven moment niet meer bijgewerkt, waardoor wij niet goed konden inschatten wanneer de koerier aan onze deur zou staan. Gelukkig waren wij toch net op tijd thuis om de levering te kunnen aannemen.

Arjen 02-02-2019

Na onderzoek op internet bleek Bemmel en Kroon de meest voordelige winkel te zijn. Vervolgens naar de winkel gegaan en daar was de klantvriendelijkheid die de doorslag gaf om een fornuis te kopen.

hans 02-02-2019

duidelijke website , scherpe prijzen, uitstekende ervaring met dit bedrijf
goede communicatie over levertijd

Marco 02-02-2019

Ik heb een Samsung inbouw combi magnetron bestelt bij deze winkel en ben zeer tevreden over de afhandeling, zo kon ik zelf de bezorgdag kiezen en is alles goed verlopen, ook de bezorgdienst die ze gebruiken beviel goed, zo kreeg ik morgens een sms met hoe laat ze ongeveer kwamen en vlak voor de levering nog een sms met de exacte tijd.

Ik zou zeker nog iets bestellen bij deze winkel

anton 02-02-2019

Hartelijk dank voor de snellen levering van onze nieuwe droger,
de wijze van verkoop tot aflevering was top.

Gé en José 02-02-2019

Bij aankoop van onze Siemens keukenapparatuur zijn goed geadviseerd. De keukenapparatuur werd voor ons in opslag gehouden totdat wij met onze verbouwing zover waren om de apparatuur te kunnen installeren. Van Bemmel en Kroon heeft uiteindelijk ruim 1 jaar onze apparatuur in opslag moeten houden omdat onze verbouwing enorme vertraging op liep. Dat vond van Bemmel en Kroon geen enkel probleem en daarmee hebben zij ons uitstekend geholpen. Chapeau voor hun klantvriendelijkheid!

Saskia van Oers 02-02-2019

Netjes geholpen, misschien kan er iets duidelijker vermeld worden wat instaleren inhoud.

--------------------------------------------------------------------------
Review gemaakt op 26-01-2019

Vrijdag een warmtepomp droger besteld, die ik wilde was tijdelijk uitverkocht, ik werd direct gebeld en er werd direct een vergelijkbare andere droger aangeboden. Een vriendelijke mevrouw stond mij te woord. Zaterdag werd mijn droger bezorgd door twee vriendelijke jongens, dus ik ben tevreden

Dhr de Wit 02-02-2019

Voor de eerste keer in deze zaak. Mooi ruim opgezet. Werden goed geholpen en kregen goede en duidelijke instructies. Prijs/kwaliteit scherp.
Afspraak voor bezorging werd nagekomen en zelfs van tevoren gebeld dat de bezorgers onderweg waren. Kregen zelfs nog geld terug omdat de trildempers niet nodig waren. Super eerlijk.
Komen voortaan bij deze zaak terug.

Evert 02-02-2019

Zeer goede combinatie van een webwinkel en een ‘normale’ winkel. Medewerkers weten veel van de verschillende huishoudelijke apparaten. Ook het bedrijf wat de apparatuur inbouwt is erg klantvriendelijk.

Willem 02-02-2019

We zijn bij de keuze van onze keuken fantastisch geholpen door de medewerker van Bemmel en Kroon. Er waren 3 mannen die de keuken kwamen zetten. Dit ging in een rap tempo. er werd zorgvuldig gewerkt en ook de resten van het zagen werd netjes opgeveegd.
Al met al een fantastische zaak!

Rien 02-02-2019

ondanks 75+ is het vlot gelukt om het via de site te bestellen, prima prijs en de volgende dag al in huis

Edith 02-02-2019

Ik heb mijn nieuwe warmtepompdroger telefonisch besteld.
Men gaf mij een goede informatie over aansluiten op een trekschakelaar.
De mannen die hem brachten hebben dat ook netjes gedaan.
Hij is al aan het werk geweest en doet het goed.
Wel, zoals ieder nieuw apparaat even mee leren omgaan.

Robak 01-02-2019

De goedkoopste en de beste service
Duidelijk komt afspraken na
Dus goede winkel

Peter 01-02-2019

Allereerst de verkoper: We kwamen voor een middenklasser maar werden op vriendelijke doch deskundige wijze gewezen op een high-end model, die we hebben aangeschaft. Dat was geen verkeerde beslissing, want alles wat de verkoper had verteld klopt!
Als tweede werd ons een flinke korting geboden t.o.v. de adviesprijs. Daar waren wij gelukkig mee.
Thuis bleek dat het bij lange na niet de laagste prijs was. Nadat we ze hadden gewezen op hun laagste prijs garantie werd aan ons direct het verschil overgemaakt!
Als derde de bezorging, die was onberispelijk. Precies op de afgesproken tijd werd de ca 80 kg zware wasmachine naar de tweede verdieping gebracht en netjes geplaatst en aangesloten.
Ik kan hier niets meer aan toevoegen. Topbehandeling en topwinkel.

Verburg 01-02-2019

Fijne betrouwbare zaak.
Doet moeite voor je.
Ben vaste klant
Er is zelfs moeite gedaan mijn combi in België te bestellen.

Sybe 01-02-2019

Hele goede service.Zat klein deukje in de droger en werd de volgende dag meteen omgeruild.
Goede prijs voor wasmachine en droger

Marnix 01-02-2019

SIte is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestelprocedure is zeer eenvoudig. Informatieverschaffing is duidelijk en helder. Track en Trace voor het volgen van de order is top. Daarnaast zijn de prijzen erg scherp.

Marga 01-02-2019

Goede informatie in de winkel en snelle service. De heren waren mooi op tijd en hebben de wasmachine goed aangesloten.

A Geven 01-02-2019

Ik ben zeer tevreden over de levering van de diepvries siemens GS29NEW3Ven zal zeker Bemmel&Kroon aanraden bij vrienden en kennissen. en wil bij deze de medewerker bedanken voor de goed geste heeft gedaan omdat de eerst bestelde diepvries niet meer op voorraad was.

Karien 01-02-2019

De beste prijs wat ik kon vinden voor deze vaatwasmachine ! Top Service en dus tevreden !

BKI736805

L.vogelenzang 01-02-2019

Ik heb ondervonden dat dit bedrijf een geweldige service heeft en ik het zeker wil aanbevelen!!!

JR 01-02-2019

duidelijke website, snelle levering, zeer goed track en trace systeem, vriendelijke en nette bezorgers.

JR 01-02-2019

Prima service. Type vaatwasser bleek niet leverbaar te zijn, kreeg voor dezelfde prijs een nieuwer model. Moest er toen wel even achteraan bellen waarom het precies wat langer duurde (kwam door de levertijd van dat nieuwe type vaatwasser). Een week voor de leverdatum kwam ik er achter dat de vaatwasser te hoog was; telefonisch kon ik de bestelling vervolgens gemakkelijk aanpassen zonder gedoe.

Chantal 01-02-2019

Zeer gemakkelijk te bestellen. Kreeg zelfs een mail dat ik een oudere versie van mijn machine had besteld en kosteloos werd geüpgrade naar een opvolgend model! De tracktrace info kwam netjes en accuraat. De machine werd keurig over de drempel geleverd. Jammer alleen dat het verpakkingsmateriaal niet meegenomen werd.
Ordernr xxxxx

PvM 01-02-2019

Vorige week besteld, zou wel een paar weken duren voordat de kookplaat geleverd kon worden. Eergisteren verast door een mail dat deze plaat al binnen was, vandaag al thuis geleverd. Top service .

baas 01-02-2019

wij hebben al diverse apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
vooral de deskundige informatie .

Sandra 01-02-2019

Topservice communicatie 10/10
Prijs10/10 levering 10/10 vriendelijke chauffeur10/10 terug nemen oud toestel 10/10
En dit voor een concurrentiële prijs 👌