Deze score is berekend op basis van 2980 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 27-03-2019

scherpe prijs, prima communicatie en stipte levering! Geavenceerd track en trace systeem.

Martin 27-03-2019

Goed advies, snel geleverd, prima koelkast! Geen poespas maar gewoon snel en duidelijk.

mcoryn 27-03-2019

Zeer tevreden over de bestelling, vlotte, makkelijke site om je bestelling te plaatsen en supersnelle levering zoals afgesproken! Ook de laagste prijs is mooi meegenomen! Top!

Anita Dingemans 26-03-2019

Een Amerikaanse koelkast,wasmachine en droger met verhonger besteld tegen betaling kon dit geinstalleerd worden. Word bezorgd door Dynalogic zij kunnen dit niet installeren het waren buitenlandse bezorgers zij kunnen dit niet hier was ik niet blij mee waren aan het verhuizen,gebeld dit hoeven ze niet te doen alles is binnen gezet,vloer beschadigd gebeld en je krijgt een callcenter aan de telefoon vraag om een oplossing deze is er niet dan van mij de vraag om iemand van de directie te spreken is deze niet aanwezig.aangezien alles midden in de woonkamer staat en ik de over 2 dagen verhuis een ander bedrijf gebeld die alles netjes hebben geïnstalleerd. Dus een goede tip voordat u met deze firma in zee gaat laat alles zwart op wit vastleggen. De bezorger had een zeer kort lontje en ging zeer snel met stemverheffing praten weet u wel hoeveel adressen wij nog moeten doen ook hebben ze geen auto met laadklep en alles moet handmatig uit de auto getild worden en zo’n koelkast weegt aardig wat vind dit een zeer kwalijke zaak en heb hier geen goed woord voor over.aan de telefoon word van alles beloofd maar puntje bij paaltje zie maar hoe je dit oplost. Een zeer teleurgestelde en boze klant zo ga je niet met klanten en mensen om wel de lusten (geld) maar niet de lasten hoop veel mensen voor deze firma te waarschuwen!!!!!! Anita Dingemans

A.van Dalen 26-03-2019

2 nette mannen brachten vandaag onze nieuwe vaatwasser .Jammer dat ze niet goed gecontroleerd hadden of de afvoerslang goed zat. Gevolg: dweilen! En een flinke kras in de lift.

Brans 26-03-2019

Duidelijke website. Mogelijkheid om zelf een bezorgdatum te kiezen. De avond voor de bezorging een email dat de bezorger de volgende dag komt. Op de dag van bezorging is het mogelijk om online te bekijken waar de bezorger is. Tevens een sms-je vlak voor de bezorging met het tijdstip waarop de bezorger verwacht te arriveren. Kortom: de communicatie over je bestelling is super! Levering was ook in het afgesproken tijdvak van 3 uur.

Straathof 26-03-2019

Ik heb een wasmachine bij Bemmel en Kroon gekocht, omdat ik de vorige keer bij de aanschaf van een wasdroger prima ben geholpen en ook toen er een kleine storing was.

KeesS 26-03-2019

Wij kochten hier een Inventum Amerikaanse koelkast. Doordat ons nieuwe huis niet tijdig werd opgeleverd, moest de levering tot 4x verzet worden. Dit was geen enkel probleem. De koelkast is inmiddels geleverd en we zijn er heel blij mee. Wij hebben voor het eerst iets gekocht bij Bemmel & Kroon en kunnen hen, gezien onze ervaringen, aan iedereen aanbevelen.

RV 26-03-2019

Zeer vriendelijk, professioneel en flexibel. Ondanks dat ik een aantal keren levering moest verzetten was dit geen enkel probleem.

TWG 26-03-2019

Goede en relevante informatie. Een prima prijsstelling ten opzichte van andere aanbieders. Mooie afsluiter met een opvallend leuke bezorging.

Frank 26-03-2019

Door positieve ervaringen van familie hebben wij hier een nieuwe wasmachine besteld! Goedkoop in vergelijking met andere witgoed leveranciers. Duidelijke website waar alles overzichtelijk is gemaakt.
Bij bestelling direct een bevestiging in de mail en alles werd duidelijk doorgegeven hoe en wanneer de levering plaats vind. Voor 8 bestellen dag erna in huis. Een echte aanrader.

KL Morcos-Dorrestijn 26-03-2019

Deze shop was één van de weinige die een Cashback actie op deze koelkast hadden. Wilde eerst bij Coolblue bestellen maar hier werd mijn vraag kort beantwoord.
Heb toen verder gekeken en heb van b&k gebeld
Hier kreeg je meteen een goed antwoord en ook kreeg je meer info over de koelkast. Heb nog even getwijfeld en dit zelfs gezegd tegen de verkoper van van B&K. Kreeg hier een eerlijk antwoord op terug
Heb verschillende mailtjes gestuurd met vragen en ook als ik telefonisch iets wilde vragen was dit geen probleem en werd je vriendelijk te woord gestaan.
Ik raad van B&K echt aan!

Van Gessel 25-03-2019

In de avond voor 22.00 besteld , volgende dag geleverd.
Het proces van betalen tot leveren perfect.
Je wordt per mail op de hoogte gehouden. De volgende dag een melding waarin je kan zien hoe laat de vervoerder komt. Netjes aangesloten en oude apparatuur mee. Zeker aan te bevelen.

Hans 25-03-2019

Scherpe prijzen en interessante aanbiedingen.
Je wordt op correcte en duidelijke wijze op de hoogte gehouden van je bestelling.
Levering zoals afgesproken !

Dirk Jan 25-03-2019

1. Bij het bestellen op 9 Maart staat aangegeven dat de machine bij u op voorraad is. Dit blijkt niet het geval. De machine moet door u besteld worden en is dan op 13 Maart bij u binnen.
2. Er is dan contact met uw installatie firma Ajtec waarin een afspraak voor montage gemaakt word. In het telefoongesprek blijkt dat er slechts een dag in de week montage kan plaatsvinden.
3. Er word een afspraak voor 20 Maart gemaakt waarbij word aangegeven dat dit absoluut na 12:00 moet plaatsvinden aangezien mijn vrouw nachtdienst heeft gehad en dus dient te slapen.
4. Vandaag krijg ik een bevestiging van Ajtec waarbij zij een tijdslot van 11:20 tot 14:20 aangeeft. Ik heb hierop geantwoord dat het om bovengenoemde reden na 12:00 dient te zijn.
5. Ajtec bevestigd dat ze na 12:00 komen.
Alles bij elkaar een zeer stroeve afhandeling en levering. Op een directe mail aan klantenservice waarbij bovenstaande gemeld word, word niet gereageerd. Ik zal niet weer bij deze zaak bestellen.

Anke 25-03-2019

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding van de producten die ik nodig had (wasmachine & droger); goed bereikbare klantenservice, zowel telefonisch als per e-mail ; vriendelijke medewerkers die meedenken, prijzen bespreekbaar maakt, duidelijke uitleg geeft over de dienstverlening en werkwijze; vriendelijk en beleefd te woord staan en net even dat extra stukje service verlenen bij vragen of onduidelijkheden. En een hele mooie vervanging van een van de producten die na bestelling niet leverbaar bleek, netjes aangegeven op de factuur, voor dezelfde prijs! Eind van de middag bestelling geplaatst en de volgende dag al apparaten keurig op tijd (uitstekende informatieverstrekking en dienstverlening van de bezorgdienst Dynalogic, waar Bemmel&Kroon gebruik van maakt) en vakkundig geleverd, naar eigen wens aangesloten, direct klaar voor gebruik en oude apparaten mee. Tussen de middag, nog geen 24 uur na mijn bestelling, draaide mijn eerste was al! Dát is pas service!

N.R.van leeuwen 25-03-2019

Geweldige service bezorging op tijd en aardige kerels die bezorgen
Kortom een aanrader om hier te kopen

Monique de Jong 25-03-2019

De internet shop is overzichtelijk en duidelijk. Je wandelt er makkelijk door heen. Ze doen wat ze zeggen. De levering liep ook feilloos. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de levering is en ze zijn er ook op de afgesproken tijd. Ik kom hier zeker weer terug en kan iedereen Bemmel&Kroon aanraden.

B. Verdel 25-03-2019

Het filiaal in Zoeterwoude-Rijndijk is zeer goed bereikbaar. Bij aankomst kom je binnen en zie je dat er goed verzorgd wordt voor de winkel met aandacht op uitstraling en uiterlijk. De vloer is netjes de indeling is zeer fijn. Weinig te klagen eigenlijk. Met dat je boven komt voel je je gelijk fijn omgeven door allerlei hoeken en paden met verschillende producten duidelijk gescheiden van mekaar. Het personeel springt niet gelijk in je nek maar laat even een kort moment op zich wachten tot je een pad of hoekje kiest voor de producten die je zoekt. Het personeel is zeer vriendelijk en lijkt oprecht geïnteresseerd in wat je zoekt of wat je op 't oog hebt. De kennis van het personeel wat betreft de producten is ook zeer hoogwaardig te noemen wat zeer fijn is bij het zoeken naar iets. Zelfs over de korting die je er krijgt op producten die ze te koop hebben staan met beschadiging achter ben ik zeer tevreden over te spreken. Het ligt natuurlijk aan jezelf hoe goed je bent in onderhandelen en hoe snel je tevreden bent. Zelf had ik ruim 200 euro korting bijna op een nieuwe koelkast van net geen 700 euro met enkele beschadigingen. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik niet op mijn gemak was tijdens mijn bezoek omdat de verkoper in kwestie zeer rustig en fijn overkwam. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanraden en niet alleen omdat de winkel mooi is maar gewoon omdat je er tot rust komt en zeer goed geholpen wordt.

Abdelmajid 24-03-2019

Dit was de eerste keer dat ik bij Bemme&Kroon iets bestel. Dit is een positieve ervaring. Ik heb een inductie kookplaat 's avonds rond 21.00 uur besteld. De volgende ochtend (rond 09.00 uur) was die door Dynalogic al bezorgd. Fantastisch! De kookplaat was tijdelijk 20 euro goedkoper dan concurrenten. Dat was mooi meegenomen.

Tom 24-03-2019

2e keer iets besteld en wederom zeer tevreden. Zeker aan te raden en een 3e keer iets bestellen zal niet lang op zich laten wachten.

B.F.M. Kruse 24-03-2019

Door de beste prijs hebben wij een Siemens condens droger bij Bemmel & Kroon besteld. De levering was fantastisch, want de gegeven tijden klopte 100%. Hij werd keurig afgeleverd en geplaatst.

bago 24-03-2019

uitstekende service afhandeling bestelling was boven verwachting.
ook door vervoerder.

Annelies 23-03-2019

's Avonds laat onze nieuwe wasmachine besteld en de volgende ochtend al in huis !! Wat geweldig. Bezorging was prima. Aangesloten en ik kon meteen weer aan de slag !! Echt super !!

Bob 23-03-2019

Goede service, netjes op tijd geleverd en goede prijzen voor de apparatuur.

Sasja_P 23-03-2019

Na lange onderzoek online ben ik terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Na telefonisch contact vaatwasser besteld met garantie levering voor volgende dag En alles is goed verlopen volgens afspraak geleverd. Top service zeer aan te bevelen.

E.J.Blijham 23-03-2019

Wasmachine W16O5C2NL (orderno. BKI748878) op do. 23:00 besteld op za. middag al in huis.
Via Internet, mooie aanbieding.
Na aansluiten meteen in gebruik genomen.
Een stuk stiller dan ons vorige model.
Was resultaat natuurlijk nog niet bekend.
Eerste was zit er nog in.

Super service 23-03-2019

De keuze voor onze order BKI748962 was snel en eenvoudig gemaakt. Super overzichtelijke site, waar alle specificaties duidelijk zijn weergegeven. De bestelprocedure is ook heel overzichtelijk. Ik heb de bestelling vrijdag tussen 12.00-13.00uur gedaan en werd zaterdag om 9.45 uur al thuis afgeleverd. Echt super service. De levering werd keurig vantevoren aangegeven, zodat ik precies wist hoe laat ze zouden komen. Dus geen uren thuis wachten. Wij zijn blij met onze aankoop, waarvoor dank!

Weijers 23-03-2019

Goede recensies, correcte aflevering .
Niks op aan te merken, zeker een overweging waard

Isabelle 23-03-2019

Sterke prijzen, vriendelijke klantendienst, duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Helaas geen betaling dmv credit card mogelijk. Pinnen bij ontvangst kan wel maar tegen extra kost. Betaling via een app zoals payconiq zou handig zijn.
Transport was perfect georganiseerd.
Absoluut aanbevelenswaardige shop! Wij komen nog terug!

Peggy Schreuder 23-03-2019

Goed advies, scherp geprijsd, goede service, bezorging was perfect, ruime keuze, grote showroom

Kees 22-03-2019

Zeer goede service. Alles heel snel (telefonisch) geregeld en de volgende dag afgeleverd. Per abuis de verkeerde kraan besteld, in de avond hierover gebeld en de volgende dag konden ze hem al komen omruilen.

C. de Graaf 22-03-2019

Goede prijs, apperatuur op voorraad, makkelijke bestelsite. Het enige waar ik een opmerking over heb is de betaling met de Pin, hier wordt € 4,95 voor gevraagd, dit is echt niet meer van deze tijd!

D.Broersma 22-03-2019

Snelle levertijd en goede service,vaatwasser netjes tot in de keuken afgeleverd.Zeer trvreden met de diensten
Ordr num BKI748554

Pieter 22-03-2019

Scherp geprijsd , goed op de hoogte gehouden van bestelling, levering keurig volgens afspraak

dw 22-03-2019

Website is duidelijk, service is onberispelijk, levering is perfect.
Beoordeling is slechts een 9 omdat ik niet zou weten waar één en ander nog verbeterd zou kunnen worden.

Thom 22-03-2019

Duidelijk web site ,duidelijk melding dat apparaat moest worden besteld bij leverancier.
Fijn om zelf de bezorg datum te regelen.

Triangel 22-03-2019

Alles klopte , netjes een bericht wanneer leveren dan nog een half uurtje van te voren bellen we komen eraan. Keurig geïnstalleerd. Dus eigenlijk zoals het hoort!!

M v heiningen 22-03-2019

Snelle levering en fijn dat ze het pakketje naar boven konden brengen om af te leveren

Partiman 22-03-2019

Laagsteprijs garantie. Super snelle levering. Gratis bezorging. Wasmachine werd de volgende dag geleverd en als extra service ook nog eens gratis geïnstalleerd. Topservice!

Nick 21-03-2019

Wilde een stofzuiger kopen bij de Media Markt. Maar daar was ie uitverkocht. Via Kieskeurig.nl bij Bemmel & Kroon uitgekomen. En ik moet zeggen, dat ik hier geen spijt van heb. Duidelijke website, je wordt netjes op de hoogte gehouden wat de status is van de levering en levering binnen een dag.
Top!

Cees 21-03-2019

Overzichtelijke site met meer dan voldoende informatie. Levering perfect en conform afspraak. Heel belangrijk dat er van tevoren gebeld wordt dat men onderweg is en wat de aankomsttijd ongeveer zal zijn. Verder goede service en tips van de personen die goed komen afleveren en plaatsen.

Cees 21-03-2019

Yvonne 21-03-2019

Wij zijn uiterst te vreden !!! Onze bestelling was niet meer leverbaar en desondanks hebben we een toch de wasmachine gekregen met dezelfde functies en zelfde merk ondanks dat hij duurder was !!!Top en de levering was snel en correct uitgevoerd dus uiterst tevreden we kunnen weer wassen !!!!

Charlotte 21-03-2019

Ik had de kookplaat van een klant kapot gemaakt, besteld, en de volgende dag geleverd. Top service.

Barendse 21-03-2019

We werden zoals afgesproken keurig gebeld voor de levering en plaatsing prettig en netjes personeel, ook was de prijs prima.

Arthur 21-03-2019

B&K onderscheidt zich met zijn website en zeer scherpe prijzen van vele andere webwinkels. Duidelijke product informatie en een snelle levering maken het verhaal compleet.

Cora Steggerda 21-03-2019

Super goede service. Behulpzaam. Snel. Goede prijs . Zeer ruime keuze goed advies

PeterHM 21-03-2019

Concrete vlote info versterking en afhandeling. Levering op juiste en correcte wijze.

Michael Kouwenhoven 21-03-2019

Buitengewoon tevreden over Bemmel en Kroon omdat ik op zaterdag om 16:00 uur kon bellen met hun vestiging in de plaats waar ik woon en kon checken of de Miele wasdroger die we zochten (en die we op de website hadden gezien) bij deze vestiging in voorraad was en konden bekijken. Een uur later was de koop gesloten en de maandag daarna (de volgende werkdag dus) was om 9 uur 's ochtends de machine geplaatst, aangesloten, met de Pin betaald en was de oude machine meegenomen! Wat een organisatie!