Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 16-08-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

we waren op zoek naar een Miele wasmachine.
Deze eerst gevonden bij CoolBlue en Bol.com. Allebei 949 euro.
Na beetje zoeken hebben we precies dezelfde wasmachine bij Bemmel & Kroon gevonden maar wel 140 euro GOEDKOPER.
Dat is pas klantvriendelijk en daar kunnen die 2 grootmachten (CoolBlue en Bol.com) niet tegen op, want die zijn gewoon stinkend duur allebei.
Voor een tientje extra werd de wasmachine keurig op de 2e verdieping op zijn plaats gezet en de oude wasmachine werd keurig afgevoerd.

Wij zijn heel tevreden en raden iedereen Bemmel & Kroon aan.

Ingmar 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle, professionele en vriendelijke service verlening.

Wat was eigenlijk níet goed?

De aankoop procedure is snel en overzichtelijk.
De levering is sneller dan anderen
Het transport personeel is netjes en vriendelijk.
Ik had een vraag over de verpakking en mijn vraag werd binnen een uur beantwoord.

Een erg fijn bedrijf en ik kom graag bij ze terug!

Gert 16-08-2018 Via de website gekocht

Super goede service

's morgens om 8 uur ontvang je een mail met daarin de tijd dat ze de droger komen bezorgen met een tijdsmarge van 3 uur. Je kunt via track en trace volgen waar de droger zich bevind. Een half uurtje voor levering krijg je een SMS dat ze dan arriveren. Al met al perfect.

Yvonne 16-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige producten

Bemmel en Kroon heeft zoveel keuze! Goede uitleg, advies en informatie. Online bestellen is net zo makkelijk als naar de winkel gaan. Zeer en zeer tevreden, ga zo door!

J. Duivenvoorde te Katwijk 16-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Goede informatie, juist en correct

Bemmel & Kroon, daar moesten we zijn. In het filiaal zijn mijn vrouw en ik goed op weg geholpen. Wij hadden een wasmachine hard nodig, en na wat wikken en wegen zijn we er samen met de verkoper uitgekomen, yes! Binnen drie dagen is de wasmachine bij ons thuis , zeer correct, afgeleverd én aangesloten, zodat alles weer draait naar behoren. En Bemmel & Kroon een tevreden klant erbij heeft. Top!
Super bedankt aan de medewerkers (betreffende onze machine) Bemmel & Kroon!

E. Hendriks 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs Ontevreden over bezorgers

Bezorgers vroegen allebei of ze naar het toilet mochten. Urine op de wc pot en vloer, lamp aangelaten en wc mat verfrommeld. Zeer smerig!

Kamerman 16-08-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Vriendelijk,betaalbaar,service gericht

Op zoek naar nieuwe vaatwasser,eerst eens rond neuzen op internet.Toch kijken in winkels.Nog nooit hier geweest oogt erg prijzig.
Bij binnenkomst geen opdringerig personeel,maar vriendelijk en service gericht.
Prijs viel erg mee toch internet en ketens.
Gratis bezorging,externe bedrijf maar nette mensen ook.En oude product werd netjes meegenomen

Jeff 16-08-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld, netjes tot aan de keuken geleverd

Ene dag besteld volgende dag staat het product werkend en wel in je huis! Vriendelijke bezorgers en je kan van minuut tot minuut volgen waar de bezorger zich bevind! Je hoeft dus niet een hele dag thuis te gaan zitten wachten!

W A van den Boom 16-08-2018 In de winkel gekocht
's-Gravenhage

Service zoals het moet zijn . Op tijd volgens afspraak

Goed advies .Klant is koning ! De voor en de nadelen van de verschillende opties werden duidelijk uitgelegd . De bezorging en het inbouwen was zeer profesioneel .

Lisette Velraads-van As 16-08-2018 Via de website gekocht

verrast door service

Wij hadden een siemens wasmachine besteld ,die de volgende dag zou komen.Later bleek dat dat type helaas uitverkocht was en niet meer leverbaar. Toen kregen we een berichtje dat ze ons een andere Siemens brachten die duurder was, maar dan voor de prijs van die eerste. Zoveel service en klantvriendelijkheid had ik even niet verwacht, geweldig!!!!

Rick 16-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en snelle service

Na een bezoek in de mediamarkt toch nog even deze winkel bezocht. Hier waren de prijzen aanzienlijk lager en daarnaast een gratis bezorgservice en werd de oude koelkast ook zonder kosten meegenomen door twee vriendelijke bezorgers. Deze belde ons netjes een half uur van tevoren op voordat de koelkast werd afgeleverd. Daarnaast werden we in de winkel direct gewezen op de cash-back actie waardoor we nog voordeliger uit zijn gekomen. Enige aandachtspunt is dat ze in de winkel een aflever-blok hadden verteld van 3 uur terwijl dit in werkelijkheid 5 uur was. Al met al een topservice.

Lia 16-08-2018 In de winkel gekocht
LEIDERDORP

Geweldige snelle service

Vakkundig vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen
en uitleggen wat je het beste kunt nemen. Met je meedenken

C en J 15-08-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare zaak met goede advisering en service

Uitstekende ervaringen in het verleden hebben ons doen besluiten ook nu weer een aankoop te doen bij deze zaak.

Leendert 15-08-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Uitstekende voorlichting en service

Al eerder een aankoop bij Bemmel en Kroon gedaan dus voor de aanschaf van een nieuwe koel-vriescombinatie weer daar naar toe. Het bleek dat onze keuken helaas een oude maat heeft waardoor er geen standaard combinatie in geplaatst kon worden. Met de maten in de hand werd een mooie oplossing bedacht waarvoor dan wel de Keukenkast verbouwd diende te worden. Zowel de levering als de aanpassing van de keukenkast is keurig uitgevoerd. Prima oplossing en mooie prijs
de volgende keer weer naar Bemmel en Kroon

deVisser, Houten 15-08-2018 Via de website gekocht

Professioneel!

Na oriëntatie op internet voor vervanging van onze koel/vriezer gekozen voor de Liebherr CNP 4313-21. Vervolgens gekozen voor Bemmel&Kroon vanwege de 5 jaar garantie. De afwikkeling van de order was kundig en snel. Hulde!

A.G. Podt 15-08-2018 In de winkel gekocht

alles kwam goed

In de winkel in de Cruquius zijn wij bijzonder vriendelijk geholpen en geadviseerd. Grote variatie aan in ons geval koel/vrieskasten inbouw. De aflevering van de bestelde koelkast verliep niet geheel vlekkeloos, maar alles kwam zonder veel gedoe perfect in orde.

Marcel 15-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service bij bestelling, levering en retour oude app

Prima site, snelle update voor 1e verdieping ipv bg, keurige levering de volgende ochtend, nieuwe wasmachine aangesloten en oude retour! Absoluut aan te raden!

Mariska Bossers 15-08-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en uitmuntende service

Goedkoop! Snel ! En aardige bezorgers. Mijn nieuwe wasmachine doet het uitstekend. Wat wil je nog meer?!

W Blok 15-08-2018 Via de website gekocht

Product was niet op voorraad toen ik belde, de verkoper wilde proberen of het apparaat ik in ander filiaal nog op voorraad was, dit lukte en de vrieskast zou de andere dag worden geleverd. het track & trace systeem van het transportbedrijf is super kan precies de route volgen. Product op de minuut afgeleverd SUPER

Roeland 15-08-2018 Via de website gekocht

Weer gekozen voor B & K en weer geen spijt !

Als altijd [hebben hier al vier grote huishoudapparaten gekocht] was alles weer uitstekend. Goede communicatie, prima levering en vakkundige installatie door AjTec. Het tijdskader van drie uur op de dag van bezorging is prettig. Vooral als een half uur van te voren wordt gebeld dat bezorging eraan komt.

Jaap Achterkamp 15-08-2018 Via de website gekocht

perfect bedrijf,alles klopt,en goede service

Ik had een Siemens inductiekookplaat besteld op hun site, kreeg ik bericht dat de bewuste kookplaat niet meer te leveren was, er is nu een andere type plaat geleverd van Siemens, met veel meer mogelijkheden,voor de zelfde prijs, de kookplaat is wel ruim € 250. duurder als de plaat die ik eigenlijk besteld had. dat noem ik nog eens topservice.

GWWbeheer 15-08-2018 Via de website gekocht

Zeer blij met onze nieuwe Bauknecht vaatwasser

We zijn zeer goed en snel geholpen bij al onze vragen over zakelijke factuur, levering en verzending. Ook zijn we geholpen bij de montage toen dit lastig werd. Bedankt Bemmel & Kroon bij de hulp van onze aankoop BKI701178

Huibert 15-08-2018 Via de website gekocht

Goede afhandeling gehele order procedure

Ben al een aantal jaren klant bij Bemmel & Kroon heb daar al diversen apparaten gekocht en ben vooral tevreden over de afhandeling de hele procedure van verkoper tot levering

Mevr Bosch 15-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

gisteravond heel laat besteld en vanochtend al geleverd. tevens de beste prijs die online te vinden was.

A.M. Kodde 15-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag (Forepark)

Kennis van zaken!

Bemmel en Kroon koppelt een grote, perfect afgemonteerde, hoeveelheid opgestelde variëteit aan apparatuur met kennis van zaken per apparaat bij de verkoper. Onze aanschaf betrof een (inbouw) vaatwasser. Voorts leveren zij een inbouwservice die kwaliteit uitstraalt en ook levert. Kortom, dit in combinatie met de scherpst mogelijke prijs, maakt Bemmel en Kroon voor ons tot favoriete winkel in deze branche.

steenge 14-08-2018 Via de website gekocht

Zeer Correct komen afspraken super na

de shop is overzichtelijk, zoekt makkelijk, helder wanneer er geleverd wordt, correcte houding mensen die bezorgen

Rene 14-08-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Makkelijk bestellen, snelle levering, koel/vriezer uitgepakt, geplaatst en de oude afgevoerd. Dik tevreden.

Guy 14-08-2018 Via de website gekocht

(Buiten-)gewoon Goed !

Binnen 1 dag geleverd. Track- en trace werkt via gps zodat de zending van minuut tot minuut exact te volgen is. Je hoeft dus niet uren thuis te blijven om op de zending te wachten. De verwende/veeleisende internetconsument wordt op zijn wenken bediend.

Ellen 14-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snel en vakkundig !

Goede reviews. De prijs/waarde verhouding is uitstekend. Correcte afhandeling via emails en ook fijn, een telefoontje vooraf. De aflevering werd netjes uitgevoerd.

Alfonso 14-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Prima service bij aankoop

Shop overzichtelijk met vriendelijk en behulpzaam personeel, compliment.
Hoeveel woorden heeft men nodig een bedrijf goed te vinden ??.
Wij werden prima en deskundig geholpen met een goed "energie advies".

Thomas 14-08-2018 Via de website gekocht

super snelle levering! En goede prijs.

Bemmel en Kroon is een stuk voordeliger. Je zou verwachten dat dit invloed heeft op de service maar de afzuigkap, was direct de volgende ochtend geleverd en je kon precies volgen wanneer hij zou komen. Heel fijn!

Margot 14-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, maar?

We waren blij met de snelle levering en het was voor de mannen die de wasmachine kwamen brengen onnodig extra werk ,omdat de sleutel waarmee ze een schroef moesten verwijderen voor het plaatsen ,er niet, door de wasmachineleverancier bijgeleverd was.
Slordig. Verder een mooie wasmachine, waarvan we nog niet weten hoe hij bevalt.

Vanessa 14-08-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede en snelle service!

Laag in prijs qua producten. Snelle en goede service. Goede communicatie met het vervoer bedrijf waar men samen mee werkt.

CR84U 14-08-2018 Via de website gekocht

Top Service !

Geweldige service !! de koelvries combinatie die ik wilde is voor in de garage. Het moest dus geen duur en luxe model zijn, maar zo eenvoudig mogelijk. Bij Bemmel en Kroon gevonden en ook nog eens in de aanbieding en de goedkoopste die ik kon vinden, dus meteen besteld. Blijkbaar was dit model niet meer leverbaar. Je zou verwachten dat er gezegd zou worden dat ze helaas niet konden leveren en ik een duurdere zou kunnen kopen. Maar niet dus ! Voor hetzelfde geld hebben ze me een nieuwer type gestuurd (uiteraard na mij te hebben geïnformeerd). Deze is €150,- duurder, maar ik hoefde niets bij te betalen !! Echt een geweldige oplossing en ook een dag na de bestelling geleverd. Ook nog eens goed op de hoogte gehouden ! Ik geef niet vaak een 10, maar deze is dus echt verdiend !!

Rinske Krul 13-08-2018 In de winkel gekocht

Goed advies, goeie prijs en goed afgeleverd

Wij zijn erg tevreden over het advies over de producten, de prijs en het is goed afgeleverd en de wasmachine aangesloten

René 13-08-2018 Via de website gekocht

goede / snelle service

de webshop is prima, toegankelijk, de prijzen zijn scherp, de levering was heel snel, de bezorging was ok.

Ron 13-08-2018 Via de website gekocht

snel netjes en een goede prijs dus super tevreden

vanwege snelheid en perfecte service ook na dat het bestelde is afgeleverd al diverse artikelen gekocht en altijd netjes en eerlijk te woord gestaan.

B 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Aangezien het artikel (Merk, type) vaststond, was alleen de prijs doorslaggevend, naast het aangesloten zijn bij een waarborgketen.
Eén klein minpuntje: Op de site wordt eerst geschermd met een afleverdatum, maar bij definitief bestellen staat er opeens z.s.m. als leverdatum en blijkt het product niet op voorrad te zijn.

Paola 13-08-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service!

De service en uitleg was prima en de levering snel met een goede communicatie qua levertijd etc. Ik heb dit adres van mijn vorige bewoners die ook uitermate tevreden waren.

Thijs 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service, met die gasten Kun je zaken regelen

Nieuwe spullen voor Mn keuken nodig en hiervoor naar Bemmel & Kroon gegaan, omdat ik hier al een hele prettige ervaring mee had vanuit het verleden.

Nadat ik mijn keuken hardware lijst had doorgeven kwamen ze met al een scherp bedrag
Na vragen nog meer korting gekregen en afgesproken om alles te laten leveren een maand na bestellen.
3 dagen voor levering kwam ik thuis qua planning niet uit en lang gegaan om deze nog een aantal Dagen te verzetten, was zoals ik had verwacht echt totaa geen probleem.

Betaling ook super, goed geïnformeerd.
Pinnen aan de deur kan maar ivm je dag limiet hebben ze ook de mogelijkheid tot een iDeal link per Mail.

Dit geven ze keurig aan en zelfs 3 dagen voor levering nog een belletje of het daglimiet geen probleem is of dat ze toch een iDeal Link moeten sturen.

Daarna een dag voor levering een mailtje met de geschatte tijd van levering.

Ik moest op de leverdatum onverwachts even weg, even gebeld of ze een exactere tijd hadden en dat konden ze goed zien.

Levering kwam en ondanks de zeikregen hebben de bezorg heren alles in een record tijd naar de 1e verdieping gebracht

Al met al zeer te spreken over Bemmel & Kroon.
Raad ze aan iedereen aan

Andre 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag ( Leidse Veen

Hele goede service

Netjes geregeld en op tijd gebracht. Vak bekwame mensen. Uitgelegd wat ik de eerste keer moest doen. Verpakking materiaal netjes mee genomen.

Jos Gouders 13-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering, duidelijke website. We kregen zelfs een nieuwer type voor dezelfde prijs omdat ons model niet meer leverbaar was.
Ik zal deze zaak zeer zeker bij vrienden en bekenden aanbevelen.

Pdh 13-08-2018 In de winkel gekocht
Den haag /leidschenveen

Zeer goede service, deskundig personeel

Goede en zeer snelle service heldere info over bezorging en -tijden per mail.deskundig personeel met goed advies wat aansluit bij de wensen van de klant.

Cocky 13-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal bij de artikelen. Na het kiezen eenvoudige manier van bestellen en betalen. Geheel volgens toezegging geleverd en oude apparaat meegenomen !

hpcs444 12-08-2018 Via de website gekocht

helemaal ok.

wasdroger gekocht, ik had verkeerde afleverkeuze gemaakt bleek uit retourmail van de winkel. Gebeld naar winkel, werd meteen gecorrigeerd naar mijn wens zonder extra kosten. Levering volgens afspraak volgende dag met zeer goede communicatie van bezorger.
Wat wil je nog meer?
dus een 10.

betrouwbaar en deskundig 12-08-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Betrouwbaar en deskundig

Al eerder gekocht bij Bemmel en Kroon. Zoals ook eerder het geval netjes geholpen, informatie over vaatwasser deskundig en betrouwbaar. Snel afgehandeld en binnen enkele dagen vaatwasser geleverd en aangesloten.

Jos 12-08-2018 Via de website gekocht

Met zorg afgeleverd

2 uitgeputte heren hebben vlak voor het weekend de droger bij ons op de bestemde plek afgeleverd zodat wij in het weekend met dit regenachtige weer toch de was weer droog krijgen super bedankt

Paul 11-08-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk besteld, keuze voor wanneer er geleverd kon worden en netjes volgens afspraak afgeleverd. Geen centje pijn!

Patricia (Den Haag) 11-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Goede service. Ik was vergeten aan te geven dat de droger op zolder geplaatst moest worden en werd nog na gebeld door Bemmel & Kroon en toen ik het aangaf kon het nog makkelijk gewijzigd worden. Top service.

José 11-08-2018 Via de website gekocht

Vanwege uitstekende service opnieuw deze zaak

Ik heb bij deze winkel eerder een wasmachine gekocht en daar hebben ze mij uitstekende service gegven toen er iets niet helemaal goed ging, super afgehandeld dus ik twijfelde geen moment toen ik weer “een grote aankoop” ging doen. Goeie gebruikevriendelijke site