Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan 09-12-2017 Via de website gekocht

Zeer gunstige prijs voor de vaatwasser. Apparaat op stock en duidelijke informatie over de bestelling.

Toon 09-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon 100% goed

De beste aanbieding. Veel kwaliteit voor een leuke prijs
Omdat het gekozen model niet meer leverbaar was kregen wij het nieuwste model, wat duurder is, voor dezelfde prijs.
We konden zelf aangeven op welke datum moest worden afgeleverd en nog gratis thuisbezorgd ook,
Super service zou ik zeggen.

Hans 09-12-2017 Via de website gekocht

goede snelle service

bij de bestelling kan je aangeven wanneer je het bestelde product wil ontvangen
daarna wordt je per keurig op de hoogte gehouden waar je product zich bevindt en hoe laat je het ongeveer kan verwachten.
dit heeft als groot voordeel dat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten op de bezorger.
het besteld product , een wasmachine in dit geval was netjes bezorgd meteen korte uitleg erbij.
echt super

dita 09-12-2017 Via de website gekocht

Winkelen zonder zorgen en zonoder moeite

Ik heb voor de shop gekozen omdat ze de laagste prijs hadden, het leveren gratis was en er al positieve reviews waren. Ook de thuiswinkel waarborg logo baart vertrouwen. Ik heb onze wasmachine op donderdag besteld en vrijdag werd hij keurig op de van te voren aan gegegeven tijd bezorgt.

zwarteoep 09-12-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste.Razendsnel levertijden.Prima service.Super

Na weken orienteren,kijken in winkels en op webshops kwamen we uit bji Bemmel en Kroon.Op meerdere shops €828 als goedkoopste maar door de €50 kassakorting van Bemmel en Kroon uiteindelik maar €778,-
Daarbij makkelijke en goede instrukties om te kopen en te betalen.Ook de klantenservice was prima omdat we 5 minuten na de bestelling al gebeld werden over een verkeerd doorgegeven
e.mail adres Over de levering niets dan lof.

Dennis van Lingen 08-12-2017 Via de website gekocht

Wederom goede service van Bemmel en Kroon

Voor keuken-inbouwapparatuur die moet worden vervangen, ga ik al jaren naar Bemmel en Kroon (Zoeterwoude) Prima service, makkelijk (telefonisch) bestellen en alles wordt bezorgd en netjes ingebouwd (tegen meerprijs). Deze keer een Siemens afwasmachine telefonisch besteld en laten inbouwen. Prima weer.

Paul Thiel 08-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare service en snelle levering

Zijn bij vergelijking van de prijzen van onze nieuwe wasdroger opnieuw uitgekomen bij Bemmel & Kroon. Geen moment getwijfeld hier weer te bestellen. Wij zijn uiterst tevreden over service, informatie over levering en snelheid van aflevering. Ook bij het opvragen van extra telefonische informatie werden wij snel en duidelijk te woord gestaan.

Lief 08-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!!!

Het is de eerste maal dat ik bij deze shop gekocht heb. Vlug antwoord gehad op mijn mails.
Woensdag betaald via overschrijving. En vrijdag al in huis. De levering is ook goed. s'Morgens krijg je een mail van een tijdspanne (van 3 uur) wanneer ze gaan leveren gaan leveren. Voor levering nog een sms gekregen van het tijdstip van levering en hebben het op dat tijdstip geleverd.

Karin 08-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed, zoals het hoort!

Bij deze leveranciers was "onze" robotstofzuiger het goedkoopste en lekkere snelle levering! Tevens hoefde ik niet vooruit te betalen, gewoon bij levering per pin betaald.

j.driessen 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijzenservice!

Aantal artikelen waren bij andere webwinkels goedkoper. Het schetste mijn verbazing dat ik om 11 uur
s avonds nog een offerte opvroeg en zeer snel daaropvolgend ontving ik een nieuwe prijsopgave.
Omdat er nu 2 verschillende offertes liepen heb ik vanwege de pinkosten (dat dan wel weer) gevraagd om de rekeningen samen te voegen en dit bleek geen enkel probleem. Zeer snelle reactie en goed afgehandeld.

Annette ordernr. 355691 08-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Van het bestellen t/m de bezorging van mijn nieuwe koel/vriescombinatie heel netjes gegaan allemaal.
Een poos terug ook nieuwe wasmachine bij hen besteld, liep ook al zo soepel allemaal, vandaar opnieuw de keuze voor Bemmel en Kroon en ook nu weer geen spijt!
Het is een mooi product en bevalt prima.
Goede prijs/kwaliteit-verhouding.

H B Koster 08-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

De prijs was zeer gunstig, eerste keer hier besteld, maar zeer snelle correcte levering. De volgende keer als de prijs weer concurrerend is bestel ik weer hier. Transport ook zeer goed geregeld.

factuur 644382 dd 24-11-2017 08-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Klasse!!

Wij hebben al meerdere keren elektrische en koeling apparatuur bij Bemmel en Kroon gekocht. Steeds valt ons op (en eigenlijk is dat merkwaardig dat het opvalt) dat de mensen die je spreekt zo attent zijn en doen wat ze zeggen. Of het gaat om service of leveringsdatum, je kunt erop vertrouwen. Een dikke pluim

BKI647570 08-12-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig!

Telefonische ondersteuning is vriendelijk, correct en volledig, maar nooit opdringerig. Levering is prompt. De prijs van mijn AEG inductie-kookplaat was ook een positieve verrassing. Niets dan lof!!!

Cees antonisse 08-12-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Geweldig goede service

Prima geholpen door personeel voor wat betreft het type vaatwasser welke wij konden plaatsen want waren gebonden aan oude maat van de keuken met een apart front

Haiko 08-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf, top service

twee keer een bestelling geplaatst bij Bemmel & Kroon, twee keer naar volledige tevredenheid. Goede communicatie, scherpe prijzen en snelle en goede levering door Dynalogic. Zal in de toekomst zeker weer hier bestellen.

Bart Rap 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer nette bezorgers; waren binnen 15 min weer weg. Prima! Er was zelfs geen tijd voor de heren om koffie te drinken. Beknopte uitleg gegeven en alles netjes opgeruimd.

Lenie 08-12-2017 In de winkel gekocht

Top service, heel goed advies

Goed advies. De verschillen tussen de verschillende type zijn goed uitgelegd. Er is niet aangedrongen op een bepaald merk! Echt top. Ook de afronding van de bestelling was snel en goed .

Sylvia van Haaften 08-12-2017 Via de website gekocht

Snelle Service!

Online een inductie kookplaat gekocht dat ik blijkt het keramisch te zijn, dom natuurlijk. Ik heb direct gebeld en werd niet moeilijk over gedaan. Ik kon een andere goede plaat uitzoeken en doorbellen en de volgende dag had ik hem binnen. Kreeg nog extra korting ook! Bedankt.

damon 08-12-2017 Via de website gekocht

weet niet zo goed met deze winkel

De bestelling ging telefonisch. De gene die de extra service gaven bij het brengen, hebben niet met ons de koelkast rustig kunnen bekijken of alles wel goed was. Ze wilden heel snel een handtekening terwijl ik de koelkast niet goed gezien had en wisten niet hoe snel ze weg konden.

gdreinders 07-12-2017 In de winkel gekocht
Qruquius

Zeer tevreden met aankoop

Zeer overzichtelijke winkel/Site en snelle en goede service. Na betaling bevestiging per mail over leverdatum de volgende dag. Ook is er keurig gebeld om levertijd te bevestigen. Zeer tevreden over onze aankoop en komen zeker terug.

Angel75 07-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Onze zoektocht naar een nieuwe vaatwasser kwam in een stroomversnelling bij Bemmel en Kroon, waar we uit een ruim assortiment konden kiezen en van goed advies werden voorzien. Ter plekke voor een AEG-model gekozen die een paar dagen later in onze keuken werd ingebouwd en meteen aan het werk kon!
Het enige kleine puntje is de vaatwasserdeur die, nadat het programma klaar is, half openspringt in plaats van op een kier, de ervaring zal leren of dit nog aangepast moet worden.

R Jongsma uit Drenthe. 07-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Wij hadden een koel vriescombinatie gekocht , bij aflevering was hij beschadigd.
Gebeld met de firma en wat niet gedacht gebeurde.
De volgende morgen als eerste klant weer een nieuwe afgeleverd.
Zij gaan mijn favoriete onder neming zijn.
Je werd vriendelijk te woord gestaan en alles naar wens opgelost.
En de bezorgers waren ook correct en vriendelijk.

Mijn complimenten U kan met vertrouwen bij de zaak kopen.

van den Berg 07-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte Service

Inderdaad; 7x beter zoals staat vermeld. De beste prijs die ik vinden op het internet en ook nog eens razendsnelle bezorging. Ik had het apparaat de volgende dag in huis via Dynalogic.

A.Kalbvleesch 07-12-2017 Via de website gekocht

Uitermate tevreden. Geweldige service.

Bij zoeken naar een ijskast van speciale afmetingen kwam ik de site van Bemmel & Kroon tegen, deze sprak mij zeer aan en het resultaat was mijn bestelling.

highroom 07-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Prima service

Bosch afzuigkap vrijdag besteld en maandag al geïnstalleerd.
Net als vorige bestellingen is dit weer prima verlopen.
Ook de prijs is altijd zeer concurrerend.

André Vreman 07-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Prima geholpen, duidelijke communicatie in mail, telefoon en strakke planning. Montage was ook prima, geen verrassingen, de monteur was vriendelijk, behulpzaam en heeft alles helemaal uitgelegd. Heeft hiervoor ook ruim de tijd genomen en dat is als zeer prettig ervaren.

Sylvester 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel, gemakkelijk en uitstekende service

Upgrade gekregen van de wasmachine (nieuwere model) en bij aflevering (binnen no-time) geïnstalleerd.

J.H.M. Hoozemans - van Zuylen 07-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Aangenaam op zondag winkelen met uitleg van een kok

Al meerdere aankopen gedaan bij Bemmel&Kroon, goed assortiment en prima geholpen met goede uitleg. Zeker met de aankoop van de stoomoven over de streep getrokken door de kok, die uitleg gaf betreffende het stomen van de gerechten met bijbehorende klaargemaakte hapjes e.d. Installatie en bezorging was weer uitstekend.

db14 07-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding (LG koelkast + LG Hom-Bot stofzuiger)

Ik was al een tijd op zoek naar een Amerikaanse koelkast. Uiteindelijk de LG GSJ461DIDV aangeschaft bij Bemmel & Kroon voor de prijs van het oude model. Keuze is op deze gevallen omdat deze een reservoir voor ijsblokjes en koud water heeft, hoeft dus niet op de waterleiding aangesloten te worden.
Prachtig design en een zee van ruimte. Ook de door-in-door zorgt voor extra gebruiksgemak.

Marc 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima

Top service, snelle levering (wel slechte service bij aflevering, de droger werd met moeite binnen gezet. Dat was via Dynalogic.)

Van de Bund 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Erg snelle en vakkundige service, vriendelijk personeel en makkelijk ook de mail met de track & tracé, complimenten!!

Patricia Boeré 06-12-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Goede voorlichting, prettig geprijsd en vlotte uitvoering.
Aanrader voor elke particulier, die vakmanschap hoog in het vaandel heeft.

L+M 06-12-2017 In de winkel gekocht

Deze winkel is gewoon GOED!

Winkel goed bereikbaar met voldoende parkeerruimte. Behulpzaam personeel zonder opdringerig te zijn.
Ruime opstelling en keuze. De afhandeling is zeer netjes.

Huub Bouma 06-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, goedkoop en snel

diverse offertes gevraagd per email en vrijwel direct een helder antwoord en aanbod. ook onderhandelbaar. betalen bij levering en volgende dag in huis. helemaal top. dus ook 2e keer hier weer besteld

Frank 06-12-2017 Via de website gekocht

Nieuwe wasmachine

Nadat onze wasmachine stuk is gegaan, hebben we diezelfde avond nog een nieuwe besteld (Samsung
WF70F5E2Q4W/EN) en die zou nog de volgende dag geleverd worden. Inderdaad, de gehele volgende dag konden we de bezorgers volgen met de track and trace en uiteindelijk een half uur vóór bezorging kreeg ik nog een sms met het exacte tijdstip.
Nu was het zo dat de straat bij ons voor herbestraat werd, dus deze was niet verhard maar zeker wel begaanbaar. Echter, de bezorgers wilden met geen mogelijkheid met de vrachtwagen erop en eigenlijk ook niet met de steekwagen. In eerste instantie boden zo ook aan om dan maar over een maand of twee terug te komen...
Na een beetje gepraat heb ik zelf maar de oude wasmachine naar de vrachtwagen gebracht en heb ik hun de nieuwe laten brengen (ging iets onbehouwen) en laten installeren (ging allemaal vlug-vlug en wat slordig).
Overigens miste er bij de wasmachine het bakje voor het vloeibare wasmiddel.
´s Avonds de eerste was gedraaid en dat ging overigens helemaal goed.

Pieter 06-12-2017 Via de website gekocht

Alles klopt bij dit bedrijf!

Perfecte service. Goedkoop, duidelijk en snel. Upgrade in verband met artikel niet op voorraad. Vriendelijke bezorger.

Joke Orta 06-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Verkoop prima, plaatsing voldoet niet aan de verwachtingen.

De verkoop in de winkel was goed, een klein minpuntje: de info in de winkel kwam niet geheel overeen met de info op de webshop. Plaatsing: jongens werkten netjes en snel. Maar, de apparaten (koelkast en vaatwasser) maken veel meer geluid dan was verwacht. Daarnaast heb ik nu ook een kleine lekkage.

Jan 06-12-2017 Via de website gekocht

Wederom uitstekende service en snelle levering.

Had er al vaker besteld en was zeer tevreden. Overzichtelijk en scherpe prijzen. Ook de ingeschakelde transporteur hield ons goed op de hoogte.

Bettina 05-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijk antwoord en snelle service

Wasmachine kapot...en 1,2,3 een andere zoeken, vinden en geleverd krijgen.
Na niet al te indrukwekkende service bij een andere aanbieder, ben ik online Bemmel & Kroon tegen gekomen. Toen de prijs klopte, mijn vragen snel beantwoord werd en retenties van ze online verder erg goed waren heb ik besteld. Levering keurig op tijd en erg netjes .
Wanneer mijn volgende huishoud apparaat stuk ga - ga ik ook zeker weer deze site raadplegen.

Gerard 05-12-2017 Via de website gekocht

Ik vind deze winkel super handig, je doet je bestelling en het word allemaal super netjes geregeld.morgens bericht hoe laat ze er zijn. En een half uur ze het bezorgen een sms super geregeld

myranda van beek 05-12-2017 Via de website gekocht

super geweldige servicw

super aardige nette bezorgers goede uitleg over de wasmachine raad iedereen deze winkel aan netjesvgeplaatst oude machine nemen ze weer mee hoppa

Erwin Lar 05-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service van deze firma, telefonisch goed geholpen

Ondanks dat ik vanuit Belgie geen gaskookplaat kon kopen heeft men mij degelijk geholpen met oplossingen te zoeken. Goede telefonische ondersteuning met vriendelijke mensen. Levering was tot in de puntjes ok

Henk 05-12-2017 Via de website gekocht

Foutloos. volgens afspraak.

Bestellen, betalen en goed ingericht systeem van afleveren met daaromheen de communicatie en nakoming afspraak.
foutloos.

Nina 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen!

Helemaal tevreden! Goede prijs, snelle levering, oude apparaat meegenomen! Levering volgende dag al, in de ochtend tijdvak van levering aangegeven en half uur van tevoren nog SMS gehad.

Zijn zeer te spreken 05-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Wij hebben reeds eerder droger , wasmachine en koelkast gekocht met goede adviezen. Vandaar dat we weer terug zijn gegaan voor advies voor een vaatwas machine.

John 05-12-2017 Via de website gekocht

Wij wilden in onze zelf gebouwde nieuwe keuken Siemens apparatuur en kwamen op Internet met Bemmel en Kroon het goedkoopste uit. De levering is op een nette manier en op de juiste dag bij ons afgeleverd, betaling kon via pin bij levering.

Annemarie 04-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en service!

Prima apparaat. Keurig aangesloten. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden over de leveringstijd.
Alles perfect!

Nathalie 04-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, service kan beter

Op mijn vrije dag ben ik speciaal naar de winkel gekomen om een wasmachine uit te zoeken. Daar ben ik redelijk gedesillusioneerd van terug gekomen, de meerwaarde van informatie verkrijgen van een verkoper was matig. De website is eveneens achterhaald, er staan data op die al geweest zijn, en mist een hoop informatie die op andere sites wel overzichtelijk weergegeven zijn. Uiteindelijk heb ik via een vergelijkingswebsite een keuze voor een machine gemaakt en daarna online gekeken naar de beste prijs. Ik had graag de machine in de winkel gekocht, jammer dat er informatie ontbrak.

Brian van Es 04-12-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super goeie service

Super geholpen in de shop Zoeterwoude met samen stellen van me gasfornuis met oven achterwand en afzuigkap zeer vriendelijke mensen zal zeker aanraden aan andere mensen en in de toekomst zeker nog wel een keer een aankoop doen