Deze score is berekend op basis van 3209 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

mikasa 07-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag

De site is overzichtelijk, goede keuze te maken

Scherpe prijzen, snelle levering en komen afspraken na

Meerdere merken leverbaar

Bovengenoemde zegt genoeg

Rick 07-01-2016 Via de website gekocht

De zoekfunctie werkt goed waardoor je snel het product dat je wenst aan te schaffen kunt vinden

Er zijn vele modellen leverbaar

klant vriendelijke site, snel gevonden wat je zoekt en het bestel proces werkt snel en eenvoudig. Helder en uitgebreide product omschrijving

Dat je bij levering middels een pinbetaling de factuur kan voldoen vind ik een groot pluspunt. De levering is ook heel goed zelfs gedetailleerd te volgen via track en trace.

Annelies 07-01-2016 Via de website gekocht

Vlotte site. Het enige jammere waren de specificaties die niet heel duidelijk waren maar voor de rest was het top.

Prima service! Niets op aan te merken.

Ruime keuze en diversiteit aan toestellen.

Prima service. Goede correspondentie. Top winkel.

Roosmari 07-01-2016 Via de website gekocht

Via de website heb je een ruime keuze aan producten, hij is gemakkelijk in het gebruik. Je kunt via de website je telefoonnummer achterlaten wanneer je nog vragen hebt en dan wordt je teruggebeld, dit vind ik echt super handig.

Het bestelde product was voorlopig niet leverbaar maar daarvoor kreeg ik een ander product aangeboden voor dezelfde prijs terwijl dit product toch duurder was. Helaas ging er logistiek iets mis waar Bemmel en Kroon zelf helemaal niets aan konden doen, toch hebben ze mijn klacht heel serieus opgenomen en ik heb zelfs een kleine compensatie ontvangen als tegemoetkoming in de door mij gemaakte kosten.Maar het aller belangrijkste vind ik toch dat je als mens serieus genomen wordt. Ze hebben wel gedaan wat de vervoerder heeft nagelaten.

Ruime keuze in allerlei producten met eventueel als je nog vragen hebt deskundig advies.

Het gehele proces is prima gelopen vanaf het aller eerste contact t/m de afhandeling van onze klacht.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een grote bestelling via een internet winkel heb geplaatst.

Gerard 07-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Zoeterwoude

Alles zeer overzichtelijk

Levertijd klopte precies

Zeer uitgebreid assortiment, ruime keuze

Ben nog even zelf naar de winkel geweest, niet direct naar je toe met kan ik u helpen, maar na een tijde bij dezelfde soort machines kwam er iemand vriendelijk vragen of hij ergens mee kon helpen.

Gerard 07-01-2016 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon te Zoeterwoude.

In de winkel werden we weer prima geholpen. Deze verkoper, die ons de vorige keren ook hielp, heeft echt kennis van zaken. Daarom gaan we ook steeds terug naar Bemmel en Kroon.

De wasmachine werd precies op de afgesproken tijd geleverd. Jammer alleen dat het snoer te kort was voor de trekschakelaar. Nu hoefden we de aansluitkosten niet te betalen. Aansluiten heb ik toen zelf gedaan.

Een zeer ruim assortiment. Gelukkig word je door de verkoper uitstekend geholpen om tot de juiste keuze te komen.

Het is de warenkennis van de verkoper die ons steeds weer bij Bemmel en Kroon brengt.(En de gunstige prijzen natuurlijk)

Goede wijn behoeft geen krans. Wel een pluim natuurlijk. Bij deze!

Paul 07-01-2016 Via de website gekocht

Geen mening over daar wij direct naar 1 type wasmachine hebben gezocht.

Goedkoopste op Kieskeurig.nl en correcte service.

Lieskes 07-01-2016 Via de website gekocht

duidelijke site

zeer snelle service en orderbevestiging

Perfecte service en waar we het meest tevreden over zijn is dat de informatie op de site (levertijd, leverbaar, bijkomende kosten) goed is. Dit in tegenstelling tot veel andere sites......

j3nnif3r 07-01-2016 Via de website gekocht

Geen gedoe, duidelijke site

Prima (gratis extra) service, duidelijke informatie over levertijd enz.

Ruim en precies de producten die we zochten voor lage prijzen

Iedereen die me vraagt naar een goede witgoed winkel, zal ik Bemmel en Kroon aanbevelen!

Twee keer iets besteld, met beide bestellingen een prima ervaring. Als ik nogeens iets koop, kijk ik eerst bij Bemmel en Kroon!

Gutlichh 07-01-2016 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Zowel internetwinkel als fysieke winkel beschikbaar. Bestelling en offerte geplaatst via internet en aankoop in fysieke winkel in de buurt.

De gewenste afwasmachine was niet meer voorradig. Er is een gelijkwaardig actueel model geoffreerd voor dezelfde prijs met nog meer mogelijkheden, klasse!

Ruime keuze in diverse prijsklassen.

Reeds meerdere produkten door de jaren heen gekocht bij van Bemmel en Kroon omdat ze zowel een internetwinkel hebben als een fysieke winkel met daarbij de beschikbare expertise van de medewerkers en het persoonlijk advies.

yves 06-01-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website

Goede service, snelle respons op mails en tijdige levering

Groot assortiment, alle toestellen gevonden die we nodig hadden

Prijs kwaliteit top!

jk 06-01-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk

Nadat de bestelde artikelen niet voorradig waren hebben wij vervangende artikelen gekregen waar wij zeer over tevreden zijn

zeer uitgebreid en veel keuze

Goede service en terugbel acties

RBL 06-01-2016 Via de website gekocht

Super service en prima website met de juiste info voor het maken van de keuze!

Geweldig aardige en behulpzame kerels kwamen de apparatuur aansluiten en namen de oude apparatuur en verpakkingsmateriaal retour! Topservice!

Opvallend dat het assortiment de apparatuur met de juiste specificaties omvat! Goed gedaan!

Geweldige winkel waar wij al eerder goede ervaringen mee hadden, en dit weten zij te continueren!

Order BKI512463

Cindy 06-01-2016 Via de website gekocht

Internet site is erg overzichtelijk

Gratis thuis bezorgd en snelle levering

TOP service ik had een wasmachine besteld en kreeg de opvolger van het type wat ik besteld had voor dezelfde prijs.

Rob 06-01-2016 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk.

Direct wordt je goed geïnformeerd over de bestellingen.

Zeer compleet.

Heerlijke webshop.

Supersnelle levering en zeer scherpe prijzen. Producten zijn volgens afspraak geleverd. Zelfs de oude combimagnetron werd gratis mee terug genomen.

ericvgiessen 06-01-2016 Via de website gekocht

Simpele toegankelijke website welke je in 4 stappen door het aankoop process heenleid.

Perfecte service, vandaag besteld, morgen in huis.
Goede planning welke je een dag van te voren in welk "leverblok' je bent ingedeeld. thuisblijven voor een boodschap o.i.d. hoeft niet want de chauffeur belt een half uur van te voren. Oude apparaat wordt gratis retour genomen.

nagenoeg alle keukenapparatuur en witgoed voorhanden.

Nette winkel en web-shop, goed aanspreekpunt (dat ook bereikbaar is)voor after-sales service en garantie, Dit in tegenstelling tot vele andere web-shops.

RMB67 05-01-2016 In de winkel gekocht

Helemaal vergeten bij mijn review maar we hebben een Bosch inbouwoven/magnetron gekocht type: HMG8764S1 met nr. DH508488. Deze bevalt echt prima, zeer gebruiksvriendelijk en erg snel warm.

BeRo 05-01-2016 Via de website gekocht

Een makkelijke site, klantvriendelijk met goede feedback

De leverancier komt na wat hij beloofd en communiceert uiterst correct

Wij konden vinden wat we zochten

Uitstekende prijs, snelle en correcte levering en afwikkeling.

Hans 05-01-2016 Via de website gekocht

Hoefde nix uit te zoeken.
WT45W272NL was uitverkocht en wij zochten een alternatief

Op de wasmachine geplaatst, even gecontroleerd of de droger functioneerde en alle rommel weer meegenomen.

Voor iedereen wat wils, merken, prijsklassen en opties allemaal aanwezig

Zij belden terug met advies en binnen de afgesproken tijd. Vandaag besteld morgen leveren en mogelijkheden voor garantieuitbreiding

Chantal 05-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Snelle levering, keurig afgeleverd en aangesloten

Ruime keuze

Bestelgemak, snelle levering, goede service

peter 04-01-2016 Via de website gekocht

voor 16.00 uur besteld, volgende dag al in huis

qua tijd planning helemaal correct en ze hebben hem tot de plaats gebracht waar hij ingebouwd moest worden

veel keuze en div. modellen

alles perfect verzorgt, klasse!

paul 04-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site duidelijke beschrijvingen en veel reviews was voor mij doorslaggevend

Snelle levering sneller dan ik had verwacht. Ook nog vriendelijk te woord gestaan over de telefoon.

Zou zo weer iets kopen als ik wat nodig had

MMulders 04-01-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig via internet je bestelling te plaatsen en evt. aanvullende service.

Stipt en correct.

Breed assortiment, voldoende keuze!

Prima winkel, zowel fysiek als op internet.
Eenvoudig je product te bestellen en laten afleveren volgens jouw wensen. Prijzen zijn scherp.

Ordernummer BKI511530

Pieter 04-01-2016 In de winkel gekocht
Forepark

Voldoende parkeerruimte, makkelijk te bereiken

Goed geholpen, kwam voor het 1 ging met een ander weg!

Zie bovenstaande

Niet alleen trap ook is er een lift aanwezig. ..gedacht aan mindervaliden!

Kaatje 04-01-2016 Via de website gekocht

makkelijk zoeken, bestellen en te bereiken per telefoon voor vragen!

Snel en duidelijk. Levering ging via een extren bedrijf en die waren ook heel duidelijk over de levering (binnen een tijdsvak van 3 uur, met een sms over de precieze tijd): super!

Wij zochten een wasmachine en vonden die het goedkoopst en snelst bij Bemmel en Kroon

Goedkoop, snel, duidelijk en goed!

Hensens 04-01-2016 Via de website gekocht

Alles was erg duidelijk en simpel te vinden. Absoluut geen opmerkingen hierover.

De levertijd was ontzettend snel en de communicatie ervan was uitermate duidelijk en uitgebreid. We hebben van te voren een mail gekregen over de verwachte leverdatum. Op de dag zelf hebben we een mailtje ontvangen met de verwachte levertijd en met een link waarop we de koerier live konden volgen. Bovendien werd vermeld wie ons pakket zou bezorgen (inclusief foto van de bestuurder!)

Deze winkel had de absoluut laagste prijs van alle winkels waar we dit product gezocht hebben. Maar liefst 150 euro goedkoper dan de duurste!

Zeker aan te raden en we zullen zonder twijfel nog eens iets kopen bij Bemmel en Kroon.

EFriggen 04-01-2016 Via de website gekocht

heb meerdere dingen besteld bij bemmel en kroon en vind het een fijne site om te bezoeken

Ik had gebeld dat ik nog geen tijdsvak had gekregen dat ze zouden komen en daar ben ik heel netjes mee geholpen.

Goed, kom toch vaak bij bemmel en kroon uit als het gaat om prijs en kwaliteit

Ik heb vroeger ook apparaten gekocht bij bemmel en kroon en nog geen problemen mee gehad

Martin 1974 04-01-2016 In de winkel gekocht
Den Haag (via de telefoon bij Herman Linkerhof)

Binnen 5 minuten was alles geregeld via de telefoon en meteen duidelijk wanneer de wasmacine van Bosch werd geleverd

Herman heeft mij goed geholpen en meegedacht om tot een snelle oplossing te komen.

De keuze uit het assortiment op de website is ruim, duidelijk en overzichtelijk.

Vriendelijk,snel, duidelijk en denken goed mee met de klant.

Ik had mijn Bosch wasmachine eerst bij een andere grote zaak gekocht. De online service is daar echt belachelijk, informeren je niet als de levering is vertraagd en laten je gewoon barsten. Bij Bemmel en Kroon wordt er tenminste naar je geluisterd en doen wat ze beloven. Ze denken absoluut met je mee. De vervoerder waar Bemmel en Kroon mee wekt (Dynalogic) verdient ook een dikke pluim. Na een lange dag kwamen ze bij ons als laatste maar kregen meer dan 100% service!!

John 04-01-2016 In de winkel gekocht

Webshop gebruiksvriendelijk

zelfde dag nog geleverd en geplaatst

Ruime keuze op voorraad

Uitstekende service

Annie 03-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en bestelprocedure. Niet nodig om account aan te maken.

Goede, snelle service. Snel bezorgd, geen extra bezorgkosten. Zelfs naar zolder gebracht en oude machine meegenomen! Voor kleine toeslag wordt de wasmachine ook aangesloten (en test gedraaid). Nadeel: 4,95 extra betalen omdat je bij aflevering wil pinnen ('pinkosten').

Uitgebreid assortiment, goed te vinden in de webshop. Concurrende prijzen.

Veel keuze en voorraad, snelle bezorging, concurrerende prijzen. Prima!

r. bosch 03-01-2016 In de winkel gekocht
Den haag

Binnen 5 minuten goed advies en koop van een Samsung wasmachine gesloten

Voelde mij op mij gemak in deze winkel

Voldoende keus aan wasmachines

Overzichtelijk en goed bereikbaar en natuurlijk concurrerende prijzen

Bakkertje 03-01-2016 In de winkel gekocht
forepark

een 10 klinkt ongeloofwaardig ;) vandaar de 9 gemak... we liepen de winkel in, vertelden wat we wilden hebben. kregen gelijk iemand die alles wist te vertellen en binnen een kwartier overgegaan tot aankoop

alles ging goed en snel, uitgebreide uitleg, antwoorden op alle vragen

voor wat wij wilden voldoende keuze in verschillende prijsklasse

gewoon goed en betrouwbaar daarom is de keuze ook op Bemmel en Kroon gevallen

wij zijn superblij met onze aankoop

DB 03-01-2016 Via de website gekocht

Wij bestelden onze vaatwasser tussen kerst en oud en nieuw. De volgende dag werd hij bezorgd. De bezorgers waren erg helpend

Prima service, prima produkt

Jelle 02-01-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Kan bij de order een specifieke afleveringsdatum aangeven.

Ruime keuze

Positieve ervaring

Martijn 02-01-2016 Via de website gekocht

Het bestellen van de koelvriescombinatie bij Bemmel&Kroon verloopt erg eenvoudig. Ook is het prettig dat je kan pinnen bij de bezorging, zodat je pas betaald hebt als alles helemaal in orde is.

De service is uitstekend! De chauffeurs waren erg vriendelijk en plaatste de koelvriescombinatie naar wens.

Bemmel&Kroon heeft een ruim assortiment. Na een goede zoektocht via kieskeurig kwam ik ook voor onze koelvriescombinatie bij hun uit.

Na alle bovengenoemde pluspunten kan ik het iedereen zeker aanbevelen om hun witgoed bij Bemmel&Kroon te bestellen!

Snelle en goede bezorging van onze koelvries combinatie BKI509595, ondanks de feestdagen!! Vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Kan Bemmel & Kroon zeker aanraden!

PvA 01-01-2016 Via de website gekocht

Ik kwam op mijn zoektocht naar een nieuwe (inbouw) koelkast via een prijsvergelijker op deze webshop uit. Deze is helder van opzet zonder "te veel" toeters en bellen, werkt erg eenvoudig en intuitief.

De zoek filters kunnen wellicht wat uitgebreider, de deurophanging zie je nu pas als je verder op het product inzoomt en dat maakt het zoeken wat minder makkelijk.

Het verdere bestel proces is, zoals dat hoort, prima in orde en mijn order (BKI510890) is de volgende dag netjes binnen het gestelde tijdvenster afgeleverd.

De aflevering is uitermate klantvriendelijk opgezet waarbij je op de dag van levering een tijdvenster krijgt van 4 uur en je via Track&Trace de route van de chauffeur kunt volgen zodat je niet de gehele dag thuis hoeft te blijven.

Ik heb de klantenservice (nog) niet nodig gehad dus daar kan ik geen beoordeling over geven.

In mijn geval kon ik een goede keuze maken in een uitgebreid assortiment inbouwkoelkasten.

Prijzen zijn tegenwoordig zo transparant dat een (web) winkel daar op prijs bijna geen verschil meer kan maken.

Dus zullen zij de nadruk moeten leggen op een gebruiksvriendelijke (web)winkel, een uitgebreid assortiment, uitstekende service en een goede aftersales om zo bestaande klanten aan zich te binden voor eventuele vervolg aankopen.

margreet 01-01-2016 Via de website gekocht

super levering, met "extra" optie werd zowel de wasmachine als droger twee trappen op gesjouwd en aangesloten. We hebben het gelijk in gebruik genomen en werkt perfect.

bij de droger hebben we achteraf en afvoerslang bijbesteld

irene 01-01-2016 Via de website gekocht

een klik, alles duidelijk

snel geleverd

uitgebreid

alles toppie !

Lobri34 01-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met product informatie

Klantenservice om advies gevraagd over type oven waar ik interesse in had. Snel, goed en duidelijk geholpen.

Nieuwe inbouw oven, ruime keuze in apparaten

Door eerder genoemde ervaring

KeesvL 01-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Levertijd zoals afgesproken.

Alles met de bestelleiing is netjes geregeld en volgens afspraak geleverd.

Lobri34 31-12-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, maar ook telefonisch voor extra informatie heel snel contact en behulpzaam

prettig en goed telefonisch advies

uitgebreid assortiment, goed advies bij aankoop of alternatief

britsom 31-12-2015 Via de website gekocht

De goedkoopste ,heel gemakkelijk

Perfecte service 👍topper

Snel gevonden wat ik zocht

Frederike 31-12-2015 Via de website gekocht

Telefonisch ben ik erg vriendelijk en kundig geholpen met de juiste keuze voor een wasmachine. Bovendien werd ook meteen de bestelling zo gedaan.

meteen de volgende dag zonder fouten of gedoe de wasmachine in huis

Veel goede merken wasmachines in huis

Goedkoopste winkel, erg aardige en servicegerichte mensen

Nazan 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede dienstverlening

Aan onze wensen tegemoet gekomen

ruim

Totaal geen klachten, uitstekende service en dienstverlening, gemakkelijk in het afhandelen

henk 31-12-2015 Via de website gekocht

eenvoudig via webshop shoppen en keuze maken. Je kunt hierbij de verschillende apparatuur vergelijken

Snel reactie op per mail gestelde vragen. Dit geldt ook voor telefonische bereikbaarheid.Je wordt snel, vakkundig en keurig te woord gestaan.

Voor het door mij gewenste apparatuur was voldoende keuze en alternatieven aanwezig.

Ruime keuze en voldoende informatie over specificaties zoals inbouwmaten zodat je vooraf goede afweging kunt maken.

TLips 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijk, goedkoop

Snel, besteld; correct gecommuniceerd over aflevering; voorbeeldig geïnstalleerd.

Pas twee bestellingen geplaatst

Niks mis mee.

Herik 31-12-2015 Via de website gekocht

Goede webshop, volledig en echt de goedkoopste.

Goede service ook door mogelijkheid zelf de afleverdag te kiezen

Hadden wat ik zocht

Goede service en goede levering alles volgens afspraak

Gezin van 5 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijke website

Service is Top! Via Internet besteld alles wordt meteen duidelijk en snel met mailverkeer afgehandeld. Transport/levering wordt je via SMS op de hoogtegehouden.

Hebben genoeg keuze gehad bij het uitzoeken naar een nieuwe wasmachine

Grote keuze wat witgoed betreft; snelle levering en en personeel wat levert zijn zeer professioneel. Ook heel prettig dat je door smsjes op de hoogte wordt gehouden wanneer ze het bestelde product komen afleveren

Saak 31-12-2015 Via de website gekocht

Wij hebben een wasdroger besteld maar kregen ineens een andere machine geleverd (een opvolger). Dit was in orderbevestiging aangegeven blijkbaar maar die hebben wij niet besteld. Ik vind dat dit op zijn minst doorgebeld moet worden. Wij stonden ineens voor een verrassing. Het is weliswaar een duurdere opvolger maar we kunnen er geen review van lezen en heeft toch andere dingen (zoals een dichte deur). Dit vind ik echt mindere service. Je kunt wel weer retourneren maar dit is toch weer een stap en bovendien wil je graag nu je machine hebben. Dit viel ons wel tegen.

oester5 31-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk proces

Apparaten goed geïnstalleerd en de oude meegenomen.

veel keuze en alle goede merken aanwezig.