Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. de Bruijn 23-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service, verstand van zaken

Ruime sortering van allerlei goederen hele keukens maar ook losse onderdelen , goede service en kennis van zaken

harrie 23-06-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Vaatwasser besteld omdat hij hier het goedkoopst was.
Besteld model was niet meer leverbaar en we kregen een duurder model voor de prijs van het niet meer te leveren model.
Klasse.

E. Duursma 23-06-2017 In de winkel gekocht
Leiderdorp

wat een geweldige service

We kopen al jaren bij jullie en in de winkel werden we ook nu voortreffelijk en vriendelijk geholpen. Er werd op voor-en nadelen gewezen en ook op de prijs. Zoals afgesproken kwamen de monteurs de koelkast op de juiste tijd bezorgen en plaatsen.

HR 23-06-2017 Via de website gekocht

goede online service en levering

online heb ik een offerte aangevraagd. keurig binnen een dag heb ik een passende offerte ontvangen en tot mijn verbazing viel het toe te betalen bedrag zelfs lager uit!. dubbelgecheckt maar het klopte echt. dus goede service en makkelijk achter mijn pc te bestellen.

Roel 23-06-2017 In de winkel gekocht
Den Haag, Leidschenveen

Prima geholpen in de winkel.

Naar de winkel in Den Haag Leidschenveen geweest en we zijn daar uitstekend geholpen. Zeer klantvriendelijk en eerlijk! Snelle levering geheel naar wens. De prijzen zijn gewoon concurrerend met websites.

John 23-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prijs

Een mooie LG koelvries combinatie gekocht.
Via kieskeurig en prijsvergelijker gekeken en wederom hier de laagste prijs. Hoe doen ze het toch. 3e keer dat ik hier heb besteld en elke keer een dikke 9. Levering op tijd en het geleverde product netjes ingepakt. Bezorgers vriendelijk en zelfs ff geholpen met in de schuur zetten van de koelkast. Top ga zo verder.

Jan 23-06-2017 Via de website gekocht

Met dit bedrijf kun je goed zaken doen.

Zeer goede ervaring met het bestellen en uitvoeren van de order. (de vaatwasser kwam op het afgesproken tijdstip) Daar het door mij gewenste type niet meer op voorraad was heb ik een vervangend type gekregen dat aan dezelfde specificaties voldeed en voor dezelfde prijs (dit was een duurder type).

A.E. van der Hout 23-06-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Duidelijke shop, snelle reactie en prima prijs. het gekozen product was voorzien van duidelijke specificaties en uitleg. Ook eventuele extra's werden duidelijk in beeld gebracht zonder overheersend de keuze te beïnvloeden.

Bartels 23-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service!

Bemmel & Kroon heeft een ruim assortiment aan witgoed en keukenapparatuur. De medewerker wist veel te vertellen over de merken/producten, zodat wij de juiste keuze konden maken. Vóór 16.00 uur besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Perfect!

Mary Marchand 23-06-2017 Via de website gekocht

Dank je Bemmel&Kroon voor mijn Robot stofzuiger LG

Vandaag is mijn robot stofzuiger LG VSR8600RR geleverd door Bemmel & kroon, een paar uurtjes aan de oplader, ondertussen de gebruiksaanwijzing gelezen en hij is nu aan het stofzuigen...
Wat een luxe.. hij doet het geweldig.. een gewone stofzuiger kan daar echt niet tegenop.
Alweer een tevreden klant, bedankt Bemmel&Kroon

w.m. Bos 23-06-2017 Via de website gekocht

nette service

ik kende het bedrijf nog niet maar ben uitermate tevreden over de gang van zaken. De aanwijzing over de bezorging ging voortreffelijk.

Ellie 23-06-2017 Via de website gekocht

We hebben vaker bij Bemmel en Kroon gekocht en ik ben zeer tevreden over hun service, uitleg, meedenken . Eerst gekeken op de site. Daarna telefonisch gebeld. Tip: Als de bestelling wordt afgeleverd krijg je een dag tevoren een e-mail wanneer. Deze mail krijg je pas tussen 17.30 en 18.00 uur. Prettig als je dat weet.

Rachel 22-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, handige optie om bezorgtijd te kiezen

Goede service, je kunt online makkelijk aangeven wanneer je wil dat je bestelling wordt bezorgd. Wasmachine is netjes geleverd en geinstalleerd. Laatstgenoemde gratis extra service was fijn, normaal gesproken betaal je hier voor. Was mij alleen even niet duidelijk dat het product niet op voorraad zat, dus aantal dagen zonder wasmachine gezeten.

LoukW 22-06-2017 Via de website gekocht

Deskundige Helpdesk!

Snelle, zorgvuldige levering, nog gratis ook. En met die €5,- kassakorting is niemand goedkoper uit. Snelle website.

Roderick 22-06-2017 In de winkel gekocht

Gewoon bezorgd

Koelkast zou met levering keuken meekomen, door intern misverstand dag later apart bezorgs. Op zich prima. Was blij dat keukenmonteur er was met steekkar want bezorgers leverden tot aan de drempel, alleen had ik de Amerikaanse koelkast niet naar binnen gekregen. Ze kwamen wel binnen aangegeven tijdsbestek.

Carl 22-06-2017 Via de website gekocht

Het is de eerste keer dat ik via deze web winkel iets besteld hebt en de service was perfect alles was meteen duidelijk aangegeven met mail berichten .de levering is prima aangekomen en op tijd ook nog ..geweldig dat je 30 minuten van te voren een SMS bericht krijgt zodat je niet thuis hoeft te zijn .maar in de buurt kan zijn om op tijd thuis te zijn
Ik zou zonder meet weer iets online bestellen dankzij de perfecte en eerlijke afhandeling

Gijs 22-06-2017 In de winkel gekocht

Prima voorlichting

Snel geholpen. Deskundig advies en snelle levering. Plaatsing en aansluiting ook gedaan.
Verpakking en oude apparaat deskundig afgevoerd.

Weijzig 22-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekend en helder te woord gestaan door de klantenservice

Heldere informatie....klantvriendelijke opstelling....geen opdringerigheid / verkoopdrang. Verkoper ging rustig op mijn vragen in, waardoor ik de koop met vertrouwen afsloot.

Mell 22-06-2017 Via de website gekocht

Alles was en is goed gegaan.
De gasfornuis werk goed en ik ben te vreden ermee.
Ga zo door met jullie goede werk

Mario 22-06-2017 Via de website gekocht

Goed product en prijs maar ontevreden over communicatie

De standaard dingen zijn goed gegaan maar op mijn bestelling had ik expliciet aangegeven dat ik wilde dat de koelkast werd aangesloten. Ik had de indruk daar ook voor te betalen. Op de website staat niet duidelijk (mijn mening) dat ze dat niet doen, aansluiten geldt alleen voor wasmachines. Mijn bestelling werd geaccepteerd zonder verdere opmerkingen dus ik veronderstelde dat aansluiting ook geregeld was. Volgens mij is er helemaal niet gekeken naar mijn aanvullende opmerkingen. Dus: standaard procedure e.d. zal beslist heel goed zijn maar dit ging echt fout. Jammer, het product is verder met veel zorg afgeleverd. Bij de koelkast kreeg ik een barbecue die ik zelf via Samsung moest regelen: niets mis mee maar volkomen onduidelijk in de communicatie.

Len 22-06-2017 In de winkel gekocht

Top fornuis

Via een vriend kregen we de tip om bij deze winkel een kijkje te nemen. We zijn super goed geholpen door de aanwezige medewerkers, die net zo enthousiast waren over onze aankoop als dat wij dat waren.
Ook prima nazorg, waarbij we keurig op de hoogte zijn gehouden van de status van de bestelling.

Skalma 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie koelkast, levering volgens afspraak, extra garantie

Bij Van Bemmel een koelkast gekocht, de Liebherr TP1764-22. Je kan de levering inplannen op dag naar keuze en krijgt avond van te voren keurig een smsje met verwachte levertijd (in mijn geval tussen 8:00 en 11:00). Ik werd 20m van tevoren ook nog even gebeld, verliep soepel allemaal. Koelkast werd tot in de achtertuin bij schuurtje gesjouwd en oude koelkast werd keurig afgevoerd. Ik moest zelf nog de deur verwisselen, volgens koerier een fluitje van een cent. Kostte mij toch behoorlijk wat tijd, zeker omdat ik juiste gereedschap niet had. Als hij dat 'fluitje ve cent' karweitje er even bij gedaan had was beoordeling een 10 geweest. Aftersales kan ik nog niks van zeggen, nog geen ervaring mee.

Johan 22-06-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Telefonische besteld artikel type wat ik wou wat er niet meer en kreeg voor de zelfde prijs en service het nieuwste model. Medewerker heeft ook kennis van de producten en kreeg een goede uitleg wat het verschil eventueel was en wat het kon.

Patrick 21-06-2017 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN

zeer scherpe prijs, supersnelle service, duidelijke prijsafspraak, zeer degelijke uitbouw/inbouw door ervaren technieker (in Belgiê). Enig klein minpuntje : de wat lange wachttijd (2 w) voor plaatsing (koeler in zomerperiode...) Maar het verzorgde werk compenseerde dit !

Steve 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en alles duidelijk

Prijs was inderdaad het laagste en levering volledig volgens afspraak. Klantenservice per telefoon ook prima!

jannegien 21-06-2017 Via de website gekocht

op en toppie

een 9 omdat een 10 zo slijmerig over komt ,maar het had een 10 kunnen zijn
we hadden twee producten op het oog
en bij bemmel en kroon kun je een offerte aanvragen
binnen 10 min alles geregeld en een scherpe prijs
de volgende dag al keurig netjes in huis SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Margriet 21-06-2017 Via de website gekocht

Heel goede service. Ook nog extra uitleg gekregen.

Ik had voor bemmel en kroon gekozen omdat ze een kortingsactie hadden van mijn wasmachine (l7fe86ew). Ze belden keurig 15 minuten van tevoren. Kwamen binnen de afgesproken tijd en hebben de wasmachine helemaal aangesloten (terwijl ik daar niet voor betaald had).

René 21-06-2017 In de winkel gekocht
Denhaag

fijne en vriendelijke service

Nette en ruim op gezette winkel met vele produckten klant gerichte service met top merken winkel makelijk bereikbaar met voldoende parkeer gelegenheid.

karel 21-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende dienstverlening

gisteren besteld, vandaag conform afspraak geleverd. Alles netjes uitgepakt en materiaal mee terug genomen.

Mirjam 21-06-2017 Via de website gekocht

Top!!

Maandag bij Bemmel & Kroon een wasmachine besteld, na heel goed voorgelicht te zijn over de verschillende types en dinsdag staat hij al thuis en draait de eerste was!!!

ES Coban 21-06-2017 Via de website gekocht

Heel tevreden

Mooie, stevige vrijstaande koelkast. Mooi design. Fijne indeling. Met no frost systeem. Ruime koelkast met 230 liter inhoud. Tot nu toe zijn wij zeer tevreden en zullen het zeker aanbevelen.

Agnes 21-06-2017 Via de website gekocht

Prima geleverd!

Snelle bezorging. Goed geïnformeerd over tijdstip. Ook was de stofzuiger eerst niet voorradig, maar al snel kwam er bericht dat ze konden leveren.

Tom 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Buren hadden een stofzuiger gekocht in de winkel. Ik besloot de web shop te gebruiken. Nadat ik het de stofzuiger had gevonden was het een aantal simpele klikken om de bestelling af te ronden. Bezorging was gratis, waarbij ik de gewenste bezorg datum kon aangeven en ik op de hoogte werd gehouden over bezorgtijd per email en sms. Nu heel blij met een zeer goeie Miele stofzuiger voor een zeer goeie prijs en 5 jaar extra garantie. Webshop is geweldig. Ik zie er naar uit ook eens naar winkel te gaan.

RobK 21-06-2017 Via de website gekocht

Snel en Goed

Afzuigkap inclusief montage besteld via internet. De afzuigkap voldoet aan de specificaties op de website van Bemmel en Kroon en werd binnen enkele dagen geleverd en netjes gemonteerd door AjTec. De planning van de afspraak ging via telefoon en mail. Keurige service, zeer vriendelijke en nette monteur. Kortom: zeer tevreden.

Irma Gijselman 20-06-2017 Via de website gekocht

Service was goed wasmachine netjes aangesloten, goede uitleg

Heb gekozen voor deze shop, omdat deze er overzichtelijk uitziet en vooral de prijzen voor de wasmachines erg interessant zijn.

Bart V. 20-06-2017 Via de website gekocht

Keurige afhandeling, correcte aflevering.

In onze nieuwbouwwoning waren we op zoek naar een goede prijs/kwaliteit vriezer. Dit gevonden bij veiligkopen.nu met 5 jaar garantie er bovenop!
Ook de samenwerking met Dynalogic als leverancier was prachtig, veel beter dan eerdere ervaringen met andere koeriersbedrijven.

Martin van Mourik 20-06-2017 Via de website gekocht

Goed bedrijf maar laat toch een steekje vallen.

Goede prijs, keurige leveringsinformatie, snelle levering.
We hebben een Bosch wasmachine gekocht met Gratis bezorgen en Gratis extra service.
Op het laatste invoer scherm kon je echter alleen kiezen tussen Gratis bezorgen OF Gratis extra service.
Koos je voor beiden dan verdween het vinkje bij de ander. De volgende dag gebeld met Bemmel en Kroon.
Ze zouden het meteen fixen, en ook de extra service regelen bij de vervoerder.
Helaas de volgende dag bij levering wist de vervoerder van niets, en mocht 2 minuten gebruiken om het artikel te bezorgen. Dus zelf uitpakken en verpakking weggooien, schroeven van de vervoersbeveiliging losmaken en naar de gewenste plaats slepen.
Voor een 25 jarige jonge man is dat prima te doen, maar ik ben 65 jaar en heb een handicap aan mijn voeten. Dus dat was voor mij een te heftige klus.

Eric 20-06-2017 Via de website gekocht

Service top.

Ze handelen direct, het voordeel van deze winkel is dat je de datum zelf mag kiezen voor de levering
de communicatie per mail is perfect, alsook de tijd dat ze leveren, en ook een proficiat aan de
koerierdienst.
Mvg, Eric vanuit België

Ran 20-06-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf! Zeer correct en beteouwbaar!

Ik heb een smeg gasfornuis/oven besteld bij Bemmel en Kroon. Heb vooruit betaald met ideal (op goed geluk) en alles is verlopen naar wens. Zeer heldere communicatie over de levering en factuur. Geleverd door dynalogic, aardige bezorgers. Op de 5 minunten stipt! Perfect en zal zeker meer bestellen bij dit bedrijf. Ga zo door! Groeten ran

P.N 20-06-2017 In de winkel gekocht
Rijswijk

Goede service en voorlichting

Zijn al jaren klant door de fijne voorlichting, het uitgebreide aanbod en prijs/kwaliteit verhouding.

Dennis 20-06-2017 In de winkel gekocht

meer dan tevreden!

vanaf het 1e moment prima geholpen in de vestiging in Cruquius. Geen opdringerige verkoper die continue achter je aan loopt, maar wel hulp bieden wanneer er om gevraagd wordt. We hebben een mooie prijs kunnen maken bij de aanschaf van de keukenapparatuur. Afspraak met de installateur liep daarna ook heel vlotjes en we genieten nu weer van een 'koele koelkast' en een 'warme oven'

Do Rijnja 19-06-2017 In de winkel gekocht
Forepark

KROON OP SERVICE Bemmel& Kroon ??

Binnen korte tijd heb ik een vaatwas - en wasmachine gekocht, waarbij service monteurs en transportmannen ongelovelijk plezierig en exact conform
Afspraken hun diensten leverden. Ik ben echt onwijs blij met hun correcte, tijdige én zorgvuldige werkwijze. Daarnaast ben ik blij met deze nieuwe goed werkende machines, dus wat mij betreft beveel ik Bemmel & 👑Van harte aan, met de compliment van Do

Edwin 18-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Vrijdag gebeld en zaterdag geleverd
Dit voor een leuke prijs en vriendelijke service
Wij zijn blijf met onze nieuwe wasmachine
Het is onze tweedehands aan koop via bemmel en kroon en zal zeker niet de laatste zijn.

Familie Rozier 18-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en prima bezorging.

Goed aangegeven hoe het product te vinden is.Goede vormgeving en duidelijke uitleg. Ziet er keurig uit, mooie site.Zeer vriendelijk te woord gestaan bij telefonische informatie en product Bosch Koelvrieskast is erg mooi.Aflevering vond op aangegeven dag plaats door zeer vriendelijk personeel. Gaan zeker nog meer kopen bij Bemmel en Kroon. Een aanrader.

Albert 18-06-2017 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Geheel volgens afspraak

Op tijd afgeleverd. Oude spullen mee terug genomen. Keurig geïnstalleerd. Afgerekend bij aflevering. Keurig en vriendelijk personeel. In winkel goed voorgelicht.

Adrie van den Hoek 18-06-2017 Via de website gekocht

fantastisch. meedenken en goede service!

Mijn telefonische vragen werden met flair omgezet in een bestelling. Waarbij men duidelijk uitlegde wat ik wel en niet kon verwachten bij de verschillende leveringssoorten. Ik bestelde geluidsdempers/trillingsdempers mee.
Toen de machine werd geplaatst, gaf men aan dat deze niet zouden werken bij de versie waarin wij onze machine hebben staan. Men gaf een goedkoop alternatief aan, nam de dempers van 17 euro weer mee terug en drie werkdagen later zag ik op de rekening dat dit bedrag ook weer was terug gestort. De machine zelf is een verademing qua geluid. We zijn dus zeer tevreden over de levering met ordernummer DH606986

SylviaVogel 18-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en ruim assortiment.
Helaas werd de bbq niet meegeleverd waar mee geadverteerd werd.

Ellis Plagmeijer 18-06-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service!

Opnieuw voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege de goede service en advies. Afspraken worden nagekomen.
Super!

TeunP 18-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed

Wasmachine en droger gekocht. Goede prijs en op basis van klant beoordeling voor Bemmel en Kroon gekozen. Bestellen ging vlot en dag later apparaten binnen. Keurige aflevering door Dynalogic.naar eerste verdieping gebracht en aangesloten. Oude apparaten afgevoerd.

Silvia 18-06-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Duidelijke omschrijving van de producten. Goede prijzen. Je krijgt een offerte aangeboden, en daardoor korting. Super goedkoop daardoor.