Deze score is berekend op basis van 3212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Elke 29-07-2019

Alles verliep heel vlot tot bij de levering. Ik had service gevraagd omdat ikzelf met mijn been in het gips zit en niet mobiel ben. De 2 mannen die de diepvriezer kwamen leveren waren zeer bruut. Het kon niet snel genoeg gaan. De diepvries moest op een andere plaats maar ze waren al weg voor ik het hen kon vragen. Jammer want dit laatste maakt dat ik nu minder positief ben.

A de Water 28-07-2019

Wij kopen al jaren onze witgoed apparatuur bij Bemmel en Kroon , omdat het persoonlijke contact en advies van het personeel kundig is

Radjen 28-07-2019

Hele goede ervaring gehad met Bemmel & kroon doen werkelijk wat ze beloven. Ik zocht naar een koelkast. Via internet bij hun beland, serienummer doorgegeven en een prijsopgave binnen vijf minuten gehad. Hun gaf aan goedkoper te zijn van iedereen, en werkelijk zo meer dan €200 goedkoper van de laagste prijs. Binnen tien minuten bestelling geplaatst en volgende dag keurig afgeleverd. Als via internet geregeld. Zeer te vreden.

Hendrik 28-07-2019

De klandizie was enorm goed keken nog even op internet of de koelkast ergens anders goedkoper was inderdaad dus ging er nog 50 euro van de prijs af

Fam de Jong 28-07-2019

deze week bij Bemmel en Kroon een nieuwe koelkast besteld, een Bosch, omdat onze defect was en ze een vergelijkbare duurdere van Siemens op voorraad hadden mocht ik die voor dezelfde prijs afhalen, keurig bedrijf en netje en correct geregeld.
.....

Veurink 28-07-2019

Telefonisch zeer goed geholpen. Supersnelle en correcte levering, binnen 1 dag

Hardeep Rana 28-07-2019

Good option on quality products with low prices. Very satisfied with the fast delivery

Wendy Langenburg 27-07-2019

Keurige afhandeling van email met betrekking tot aanvraag offerte.
Ook in verdere verloop goede en prettige communicatie.
Apparaten werden keurig op afgesproken datum geleverd. Prettig personeel, tot 4e etage per trap werd witgoed bezorgd. Zorgvuldige omgang met apparatuur. Kortom zeer tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

wil 27-07-2019

Goede website
Duidelijke afspraken overlevering met belletje over kwartier zijn we bij u.
Laagste prijs
Bij eerder bestelling moest er een trekschakelaar af en aangesloten worden bij vervanging wasautomaat binnen 1 werkdag kwam er een monteur langs bij mijn moeder van 92.
Reden bezorgers zijn geen elektromonteur

Vrolijk 27-07-2019

Duidelijke omschrijving van de verschillende apparaten.

Voor de bezorging is het zeer handig om zelf een bezorgdag te kiezen.

Gerrie 27-07-2019

Veel keuze niet al te duur en de levering zoals afgesproken
En de mensen die hem kwamen leveren waren zeer vriendelijk
Gewoon helemaal toppie

Koos Jansen 27-07-2019

Deze shop had 3 jaar meer garantie op mijn bestelde product. Zeer makkelijk te bestellen op de site en vooral wanneer ik hem zelf wou ontvangen thuis super.

svw 27-07-2019

Onze oude wasmachine was kapot op donderdag. Op vrijdagochtend hadden we al een nieuwe, geïnstalleerd en wel, helemaal op zolder en tegen een goede prijs.

Jeannie 27-07-2019

Op de Consumentenbond heb ik wasmachines bekeken die ik graag zou willen hebben en Bemmel & Kroon stond op de lijst van winkels die de machine zou hebben, evenals een andere winkel. Beide websites vermelden dat ze de volgende dag konden bezorgen, met het grote verschil dat Bemmel & Kroon ook echt de volgende dag kon bezorgen en de andere stiekem tock niet. Dus dat was gauw besloten.
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice.
Goede indicatie van de leveringstijd de volgende dag.

Veenstra 27-07-2019

Beoordeling 10.
AEG inbouw vaatwasser gekocht. Ivm inbouw in een IKEA keuken heb ik vooraf contact opgenomen en uitstekende informatie ontvangen. Door de AEG varioscharnieren past hij idd perfect. Het door mij bestelde model was niet meer leverbaar. Voor de zelfde prijs is een duurder model geleverd en geplaatst binnen 3 werkdagen door een deskundige en vriendelijke monteur.

ordernummer BKI773885 27-07-2019

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsprodukten. Site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Verder was het een zeer snelle levering (naar België !!! woorvoor trouwens geen verzendkosten voor werden aangerekend). We werden constant op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en het geschatte uur van levering was correct. Toppie 👍

Ton 26-07-2019

Heb een vriezer hier besteld. Communicatie was zeer belangrijk want moest deze voor mijn vader bestellen die het niet allemaal meer volgt. Uitstekend geholpen via de webshop en aparte afspraak kunnen maken. Bezorgdienst zou mij een half uur voordat hij bij mijn vader was bellen.
Dit is uitstekend gecommuniceerd met de bezorging zodat alles op rolletjes liep. Keurig geinstalleerd en de oude meegenomen.Alles op de sfgesproken tijd.

Hiemstra 26-07-2019

Ik koop hier al jaren, Bemmel en Kroon zijn 1 van de 2 interwinkels waar ik graag koop, omdat ik weet dat service hoog in het vaandel staat. Ook bij deze aankoop van een vaatwasser was dat zo. Hij is naar 4 hoog getild zonder commentaar. Doet me toch denken aan een internetwinkel die niet breidt was een koelkast naar 1 hoog te tillen en hem op de stoep liet staan. Dan is dit veel beter. Dank

Y. Groenewegen 26-07-2019

Wij hadden onze keuken 14 jaar geleden gekocht bij Bemmel en Kroon naar volle tevredenheid. Nu onze vaatwasser het begaf hebben wij in de winkel een nieuwe uitgezocht. Er is veel keus en deskundig personeel

Wanda 26-07-2019

Goede prijskwaliteit verhouding... snelle service... werd keurig op de hoogte gehouden wanneer pakket geleverd werd.
Vaatwasser is nog niet aangesloten heb nog geen mening over de werking.

Fabian 26-07-2019

Via de mail een offerte opgevraagd voor alle apparaten bij ons in de keuken, supersnel antwoord, nog dezelfde dag met ook nog eens hele goede prijzen. Nadat ik hier een order van had laten maken heb ik nog artikelen laten toevoegen en de leverdatum meerdere malen aan laten passen, dit alles geen probleem en ook weer supersnel antwoord. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Ton van Meggelen 26-07-2019

Snelle levering en goede info via Multi media.
Ruime keuze en goede website.

J.G.V. Verheijen, Capelle aan den IJssel. 26-07-2019

Via Kieskeurig op site van Bemmel & Kroon gekomen. N.a.v. goede en duidelijke info een Exquisit GS80-1A+++ vrieskast besteld voor een scherpe prijs onder ordernummer BK 177 4081 en deze binnen 48 uur ontvangen. Voor weinig extra verlengde garantie van 5 jaar kunnen bijkopen. Apparaat volgens duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing aangesloten en bij een buitentemperatuur van 28.7C koelde hij binnen 1 uur tot -6C. Na nogmaals 5 uur is hij klaar en te gebruiken. Blij met aanschaf!

Rob 25-07-2019

Wasmachine gekocht, mijn keuze was echter niet meer op voorraad. Oplossing van Bemmel en Kroon: dan leveren we toch gewoon een vergelijkbare of betere. In ons geval was de nieuwe wasmachine 100 euro duurder. Kosten voor Bemmel en Kroon. Top geregeld. Volgende dag keurig bezorgd, precies op tijd. Bezorgtijd was handig bij te houden via de gestuurde mail en app.

T tol 25-07-2019

Prima en snelle levering. Keurig thuis bezorgd we zijn dan ook zeer tevreden

F kraay 25-07-2019

Vind de shop in zoeterwoude heel leuk in gericht en genoeg om te zien om een keuze te maken eerst zien dan kopen en de verkoper was zeer vriendelijk en gaf goed advies .

Jurriaan Strous 25-07-2019

Uitstekende leverservice, product in goede staat. Bezorgers waren vriendelijk.

Ed 25-07-2019

via kieskeurig op hun website gekomen. Prijs bleek t.o.v. anderen laag. Voor bestelling nog een vraag gesteld via email, kreeg direct antwoord. Bestelling snel geregeld, Apparaten met installatie besteld. Aj tec doet voor hun de installatie en kon binnen 3 dagen komen met de spullen. Netjes en snel geïnstalleerd en alle verpakking meegenomen.

Sandra 25-07-2019

ik werd snel geholpen door de winkel en door de monteur: er werd gebeld om te checken of wat ik bestelde echt wel zou passen en de monteursafspraak werd binnen 2 werkdagen gemaakt, 3 de dag geplaatst.

Glenn 25-07-2019

Mijn verordening spitst zich toe op de uitstekende service rondom de aankoop.
Op vrijdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis! De hele administratieve afhandeling rondom bestellen, factuur, betalen en bezorginformatie waren op en top! Een mooi voorbeeld van hoe het hoort.

DannyP 24-07-2019

Heel vlotte levering, de omschrijving van het toestel klopt volledig. Heb de kookplaat direct geïnstalleerd en werkt perfect!

Edwin 24-07-2019

Zeer content met het feit dat via de webshop alles uitgezocht kon worden en dat er door herhaaldelijk telefonisch contact gerealiseerd is dat een bestelling die om 10.00u gedaan werd en om 16.00u aangepast werd, de volgende dag netjes in het aangegeven tijdvak geleverd werd. Complimenten en een hartelijk dankjewel zijn zeker op hun plaats!!

Tom 24-07-2019

Snelle reactie na aankoop, snelle feedback, snelle levering.
Helemaal goed!

Nick 24-07-2019

Mijn product was niet meer op voorraad en niet meer te bestellen. Ik kreeg een beter en nieuwer type aangeboden voor hetzelfde geld. Dus keurige service! De levering en het aansluiten was ook prima verzorgd.

Sandra 24-07-2019

Vrienden van mij hebben deze shop aanbevolen en ik kan de goede service alleen maar bevestigen! De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De prijzen zijn scherp en de service is super. Goede communicatie over wanneer (en door wie) er geleverd wordt. Alles is snel en correct gegaan. Ik heb echt niets waar ik minder tevreden over ben. Dankjewel Bemmel en Kroon!

Hans Verkerke 24-07-2019

Na een vlotte afhandeling van de bestelling, exact volgens de gegevens van de website, volgde een correcte aflevering en plaatsing van het bestelde. Prima in orde dus.

Ndb 24-07-2019

Ik had besloten de diepvries hier te kopen omdat deze hier het goedkoopste met de langste garantie werd aangeboden. Ik heb niet lang moeten wachten op het product. De levering was heel vlot verlopen en er werd zeer goed en nauwkeurig gecommuniceerd over de levertijd via mail.

Ton Bijster 24-07-2019

Prettig en snel geholpen in de winkel
Goede communicatie voor en tijdens de aflevering vriendelijk personeel en alles goed geregeld
Na levering is er nog even gebeld door de winkel of alles naar wens was verlopen
Een echte aanrader deze winkel en een advies aan de kopers Bemmel en Kroon is duidelijk goedkoper dan welke winkel ook

Eric mieremet 24-07-2019

Al jaren klant bij Bemmel en kroon,snelle levering en keurig geïnstalleerd door een bijzonder aardige monteur Klasse!

MC 23-07-2019

2 keer besteld, 1ste was via externe bedrijf geleverd, toen had ik een paar problemen, moest heel lang wachten en ze hadden het adres niet gevonden, na een uur bellen en wachten kwamen ze terug. 2de keer via hun geleverd en al hebben zij geen track en trace was het op tijd geleverd. Goeie service en goeie prijs! Heel blij mee

Eikelenboom 23-07-2019

Goede contacten en telefonische bereikbaarheid, verv. Koekast volgens afspraak op tijd geleverd

Emazski 23-07-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik hier al jaren mijn witgoed producten aanschaf. Altijd scherpe prijzen en duidelijk advies. De avond van te voren een mailtje met het verwachte tijdstip van leveren. De bezorgers belde op de dag zelf keurig een half uur voor bezorging op. Helaas waren ze naar een verkeerd adres gereden en daardoor kwamen ze uiteindelijk 15 minuten later maar ook dat werd duidelijk door de bezorger gecommuniceerd. Op plaats van bestemming nieuwe wasmachine aangesloten en de oude meegenomen. Daarna tevreden per pin de betaling voldaan.

anoniem 23-07-2019

De showroom is echt prachtig en ik vind het fijn om de modellen zelf te zien. Ik werd ook uiterst vriendelijk geholpen, echter kwam ik voor een losse compacte oven en werd mij uitdrukkelijk geadviseerd om toch een combi te nemen. De reden hiervoor was dat deze goedkoper zouden zijn en mij werd een mooi model Siemens geadviseerd.
Na enige dagen nadenken en eigen research op hun website kwam ik er achter dat ook losse compacte ovens werden aangeboden (daar had ik uitdrukkelijk om gevraagd) en deze ook nog goedkoper waren. Ik ben wederom naar de showroom gegaan om deze te zien. De verkoper die mij toen hielp had duidelijk geen ervaring op deze afdeling en liet mij een kleine magnetron zien als vergelijking, omdat de ovens niet in de showroom aanwezig waren. Hij had geen idee wat het verschil was tussen de verschillende typenummers en heeft hij hun eigen website geraadpleegd. Uiteindelijk heb ik de oven in de showroom besteld met de kennis die ik zelf had gehaald van het internet en had ik hem achteraf gezien net zo goed zonder bezichtiging in de showroom kunnen bestellen. Niettemin ben ik blij met de oven en vind ik het nog steeds heel prettig dat er showrooms zijn om producten te bezichtigen! Maar mijn advies is om toch ook zelf goed voorbereid te zijn.

joogran 23-07-2019

Liebherr tafelmodel koelkast type TP 1410-21. Uiterst tevreden. Betrouwbare aanbieder Geen verzendkosten Snelle levering. Groot aanbod.

babette 22-07-2019

We kochten de vaatwasmachine bij Bemmel en Kroon omdat deze hier veel goedkoper was dan in andere winkels. De bestelling en levering was snel, vriendelijk en keurig op tijd.

man 22-07-2019

Top service! zondag avond besteld maandag in huis! super geregeld, Jongens zeer vriendelijk en behulpzaam, alles geïnstalleerd en geen troep achter gelaten.

Chiel & Alie 22-07-2019

Ik heb een vrijstaande Siemens koelkast gekocht voor de camping. Prachtig. Besteld en de volgende dag geleverd. Perfect geregeld. Werd zelfs op de camping geplaatst. En de bezorgers krijgen van mij een HELE WARME DOUCHE. Fantastisch. Koelkast moest in een kleine kamer neergezet worden. Maarrr er stond nog een verwarming waarmee wij geen rekening gehouden hadden. Monteur vond het zo sneu voor ons en heeft verwarming weggehaald, koelkast naar binnen en verwarming weer teruggeplaatst. Waar vind je tegenwoordig nog zoveel service. Bemmel & Kroon + bezorgers jullie zijn wat ons betreft nr. 1.. Chiel & Alie van Atten

Cees 22-07-2019

Zonder wachten op een drukke dag komt een verkoper op ons af. Een koelkast moet het zijn. Nog nooit zo perfect geholpen. Deze man houdt oprecht van zijn vak. Weet echt alles van zijn koelkasten en toont onvermoeibaar alle modellen. Niet opdringerig. Wel zeer ter zake kundig. Wij willen morgen wel weer een koelkast kopen bij Bemmel en Kroon in Den Haag en geholpen worden door hun perfecte Patrick Sloos. Wij vernoemen onze nieuwe koelkast naar hem. Nobelprijs voor die man. Echt!

Rob Jubels 22-07-2019

gevonden op internet, op zoek naar nieuwe wasmachine. Bemmel en Kroon waren het goedkoopste en ze leveren prima service voor deze prijs. Verder kreeg ik combi-korting en toen de gevraagde wasmachine niet voorradig bleek, kreeg ik zonder bijbetaling een machine die ruim € 100 duurder was. Ik vind het een top-bedrijf. Ook de aflevering en installatie was perfect geregeld.

Luca Zander 22-07-2019

Heel snelle levering and top service! De installatie was erg snel and de leveranciers zeer vriendelijk.