Deze score is berekend op basis van 3211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 07-05-2020

perfecte service. Bestelde bleek toch niet voorradig te zijn. Werden gebeld en kregen een duurder apparaat voor het zelfde geld.

Bart 06-05-2020

Zeer tevreden over de firma Bemmel en Kroon!! Door de scherpe prijs werd ik nieuwsgierig. Reviews gelezen en eigenlijk allemaal positief. Gister gewenste product (BKI854107) besteld. Vandaag zoals beloofd netjes op tijd geleverd. Via e-mail en sms berichten werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levertijd. Alles top in orde en zal dan ook iedereen aanbevelen om hier iets te bestellen. Betrouwbaar en klantvriendelijk zijn de juiste woorden..

Jasper 06-05-2020

wat je ervan verwacht, geen 10 omdat ik moest nabellen waarom er water uit de droger kwam. Omdat plaatsing ivm COVID niet kon had ik dit graag van de mannen gehoord bij aflevering.

Bij navraag achteraf begrepen dat men dit doet om te controleren of er iets lekt...

P.J. van Poortvliet 06-05-2020

Goede informatie over het te leveren product. Ook over de wijze van bezorging. Ze komen hun afspraken na en zijn bereid waf extra's te doen voor de klant.

Richard Oosterom 06-05-2020

Overzichtelijke shop; goed geprijsde producten en zelfs in Corona tijd snelle en betrouwbare levering

Johnstiens 06-05-2020

Na telefonisch contact met Bemmel en Kroon gehad te hebben over een wasmachine, deze via internet bij hun besteld. De behulpzame dame aan de telefoon vertelde gelijk dat er op Bevrijdingsdag 5 mei niet bezorgt eerst. Nadat de bestelling geplaatst was, werden we gelijk op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling. Alle stappen en informatie keurig per mail. Hier zouden anderen nog wat van kunnen leren. De bezorgers brachten de machine keurig op tijd, op de gewenste plaats. Petje af!! Volgende keer weet ik, waar te bestellen!!

Orinda 06-05-2020

Snelle duidelijke en vriendelijke service. Wij zijn zeer tevreden en zullen de volgende keer als wij iets nodig hebben zeker bij Bemmel en Kroon gaan kijken.

Bemmel & Kroon 's-Gravenhage 06-05-2020

Onze bestelling, in dit geval een wasmachine, is naar volle tevredenheid bezorgd en vakkundig geinstalleerd. Daarnaast was het de laagst geprijsde, dankzij de aanbieding van 10% korting. Overigens is dit niet de 1e keer, in het verleden ook een volledige keuken gekocht waarbij hele goede service en aftersale is verleend.

Anita 06-05-2020

Zonder overleg de bezorging geannuleerd en de bezorging 2 dagen verplaatst en toen ik daar over belde werd ik onvriendelijk te woord gestaan.

P.W. Vlaskamp 06-05-2020

Duidelijke website, uitgebreide informatie, nette prijs, correcte behandeling, betrouwbare levering. Tevreden repeterende klant.

Lonneke 06-05-2020

Product (vriezer) was bij Bemmel en Kroon voor de laagste prijs. Zelf de mogelijkheid om bezorgsdatum te kiezen en vriendelijke bezorgers die in tijden van Corona even meedenken. Top!

Jaap 06-05-2020

De hebben de vriezer snel geleverd, maar in eerste instantie waren ze vooral aantrekkelijk vanwege de beste prijs.

Willem 06-05-2020

Perfecte organisatie, s,avonds om 8 uur een bestelling geplaatst en zoals beloofd de andere dag netjes op tijd afgeleverd. Zoals men had aangegeven i.v.m de Carona werd de machine alleen over de eerste dorpel afgeleverd.

Peter 06-05-2020

Ik heb snel een goede aanbieding gekregen, waarbij de wasmachine goedkoper was dan alle andere sites. Hij werd ook snel en op tijd geleverd. Ik kreeg de volgende dag nog een keer een offerte van Bemmel&Kroon en die wat 9 euro duurder...foutje.
De bezorger was een beetje onvoorzichtig met de steekwagen (daar waar de doos aan geeft waar je hem niet moet pakken).

VERDONCK 06-05-2020

HEEL GOEDE SERVICE EN HEEL GOEDE UITLEG BIJ WAT JE KOOPT EN ZE LEVEREN TOT OP EN HALF UURTJE JUIST ZODAT JE MAAR EVEN THUIS MOET BLIJVEN ZO ZIJN ER NIET VEEL

femmy 06-05-2020

goede prijs kwaliteit verhouding ,snelle levering .vriendelijke bezorgers. al met al kan ik deze site aan bevelen.dit jaar is dit het 2e product wat we hier bestellen

Angela 06-05-2020

Fantastische service van aankoop tot levering!
Alle stappen worden duidelijk uitgelegd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je aankoop.
Daar bovenop was alles netjes en veilig verpakt.
Super tevreden!

Marion 06-05-2020

Zeer aantrekkelijk aanbod: veel merken en in verschillende prijsklassen. Goede informatie per artikel.
Eenmaal bestelling geplaatst, volgt onmiddellijk bevestiging met alle informatie die van belang is.
Wij hadden gekozen voor 'laten installeren' en dat liep ook allemaal erg vlot. Top!

Dick Alberts 06-05-2020

De site is prima, het bestellen gaat ook goed, helaas is het verkeerde model bezorgd maar na telefonisch overleg zal er binnen kort worden geruild, daar is het wachten nu op, tot nu toe een goed gevoel van het bedrijf en zo te horen voor de telefoon zal het allemaal deze week in orde gemaakt. Ik ben benieuwd????

Nm van Vliet 06-05-2020

Wij zijn uitstekend voorgelicht en geholpen,
Daar door was het eenvoudiger om een goede keuze te maken.

Patrick 06-05-2020

We zijn niet in de winkel geweest heb een offerte gedaan via internet , en dat ging super prijs was prima.

Jolanda 05-05-2020

- Duidelijke informatie op de website.
- Ik belde het algemene telefoonnummer voor een vraag over de leverdatum en hoe fijn was het dat ik meteen iemand aan de lijn kreeg die me kon helpen en een antwoord kon geven!
- Makkelijk een bezorgdatum in te plannen.
- Nette bezorgers die het apparaat in huis brachten (6e etage flat, wel met lift gelukkig).

Fieneke 05-05-2020

Met de lentekorting de goedkoopste aanbieder. en speciial uitgekozen omdat de volgende dag geleverd kon worden. De volgende dag is de droger geleverd door vriendelijke mensen. De oude machine is meegenomen. We zijn zeer fevreden en bevelen de winkel zeker aan.

Dick 05-05-2020

Na het online zoeken van een nieuwe vaatwasser kwam ik uiteindelijk in contact met een verkoper van Bemmel en Kroon. Deze gaf mij duidelijk, snel en goed advies omtrent het product, zodoende daar gekocht. TOP

Roald 05-05-2020

De prijs was heel scherp. Ik kon zelf leveringsdag kiezen. Werd goed op de hoogte van tijd levering.

Kik 05-05-2020

Leveren op de juiste datum. Je wordt op de hoogte gehouden welk tijdstip ze arriveren. Zeer tevreden met het product en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding👍

A. Venderbos 05-05-2020

Een fantastische shop, er werd gelijk gereageerd op mijn mail. Goede service donderdagavond besteld en zaterdagmiddag werd de combimagnetron geleverd. Via track en tracé goed te volgen. TOP!!

A. Venderbos 05-05-2020

Ik heb gekozen voor de shop, omdat er gelijk duidelijk op mijn mail werd gereageerd. Donderdag avond de combimagnetron besteld en zaterdag middag geleverd. Was goed te volgen via track en trace. TOP!!

Bep Jansen den Braasem 05-05-2020

Aankoop van de koelkast is gebaseerd op, een al in huis hebben van de Frilec ijskast. Deze heb ik al 2 jaar en daardoor had ik ook dit merk voor een koelkast in gedachte. Hij staat nu op zijn plek, heeft een mooie kleur en goede inhoud. Is stil ook heel prettig dus al met al een hele fijne koelkast. Daarbij was de prijs heel belangrijk en dat de oude koelkast werd
meegenomen. De levering achter de voordeur was voor mij heel belangrijk. Ben 77 jaar, maar had gelukkig hulp van mijn kleinzoon.

L. Welle 05-05-2020

Duidelijke uitleg, vriendelijk personeel op afstand, bestelling op tijd geleverd als afgesproken

Marian 04-05-2020

Ik kende Bemmel en Kroon niet, maar ze waren de goedkoopste en alles wat is toegezegd kwamen ze zeer punctueel na. Je wordt goed geïnformeerd per mail en alles is keurig op tijd geleverd. Gewoon goed

Sidney 04-05-2020

Miele wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Snelle levering, goede prijs, en vriendelijke bezorgers.
Ik kan het iedereen aanbevelen

Jeff 04-05-2020

Vriendelijk personeel met het juiste advies voor elke klant. Voor mijn volgende witgoed kom ik zeker terug!

Francien Vestjens 04-05-2020

Ik heb zelfgekozen omdat ik de levering snel vond en ook aan telf behulpzaam
Zekers fijne bezorger ook

Klaas westland 04-05-2020

Omdat ik bekend ben met dit bedrijf van eerdere aankopen, dit keer een gasfornuis.
Keurig aangeleverd. Vriendelijke bezorgers.
Deze keer online gekocht. Bevalt prima.

Martijn 04-05-2020

Een wasmachine besteld, uitstekende prijs en deze werd zeer snel geleverd.
Communicatie via email, was duidelijk en compleet
Verder nog geen ervaring met de klantenservice, en hopelijk ook niet nodig!

I.voskamp 04-05-2020

Duidelijke website, nette prijzen, groot assortiment, snelle levering en vriendelijke bezorgers al met al erg tevreden!!

Xander 04-05-2020

Nette opgeruimde zaak, goede uitleg!
En volgens mij ook de scherpste aanbieding.
Al zit ik er niet mee extra te betalen voor service, aankoop gelijk volgende dag geleverd door de eigen bezorgdienst! Fijn!

Jooske 04-05-2020

De beste prijs vond ik gisteren op de site van Bemmel&Kroon voor een Liebherr vrieskast. Daarnaast is het ook nog eens razendsnel bezorgd vanmorgen en staat hij nu al te draaien. De oude vrieskist is netjes meegenomen door de bezorgers. Ik ben zeer tevreden!

Vanessa Verploegh-Béguin 04-05-2020

Op zondagmiddag een nieuwe wasdroger besteld, die op maandagmorgen al werd geleverd! Ook met een flinke korting op het aankoopbedrag. Wij zijn heel erg tevreden!

jan 04-05-2020

Zeer snelle en prettige afwikkeling van de order. Op Koningsdag besteld, de volgende dag voor 12 uur op de stoep.

Bart 04-05-2020

Overzichtelijke webshop; groot assortiment en snelle reacties op mijn vragen. Behoorlijk scherpe prijzen en tijdige levering.

Yucel 04-05-2020

İk was tevreden over de dienst en product. Personeel is behulpzaam en heeft kennis.

Mirjam 03-05-2020

Bemmel & Kroon levert snel en informeert zijn klanten goed over het aflevertijdstip. Voor ons de eerste keer dat we hier hebben besteld, maar we raden deze leverancier zeker aan!

Ben 03-05-2020

Bij het zoeken naar een nieuwe wasdroger kwamen wij uit bij Bemmel&Kroon.
De prijs was zeer gunstig ten opzichte van andere aanbieders alsook de snelle levering
. Echt top.

Martijn van der Ende 03-05-2020

Top service!!! Mooie Amerikaanse koelkast besteld. Bemmel en Kroon was verder de goedkoopste aanbieder! Meteen de volgende dag in huis en ondanks de rare Corona tijd werd het product keurig is huis afgeleverd. Het contact was ook super goed. We kregen heel nauwkeurig het tijdstip waarop de koelkast zou komen door!! Kortom zeer tevreden en we zullen er zeker weer eens bestellen!!

Smits 03-05-2020

snelle levering , vriendelijke bezorgers goed afgeleverd . Zeker aan te raden

Hetty 03-05-2020

Wij zijn naar de winkel gegaan omdat wij de combimagnetron "in het echt" wilden zien. Wij vertelden de verkoper wat onze wensen waren en hij gaf aan welke wand met magnetrons voor ons relevant was. Al onze vragen werden keurig beantwoord en we zijn blij met onze keuze. De bezorging de volgende dag ging geheel volgens plan, ook onze oude combimagnetron werd mee retour genomen. We zijn een tevreden klant.

Rob 03-05-2020

Rechtoe, rechtaan winkel zonder fratsen. Ruim assortiment en aantrekkelijke prijzen. Vanwege online prijsbeleid van sommige merken, mogen de prijzen niet online zichtbaar zijn. Je zult dus even moeten bellen/mailen met de webwinkel. Na wat onderhandelen met webshops, komen ze allemaal op dezelfde prijs uitindelijk. Maar Bemmel & Kroon gaf direct de scherpe prijs zonder gedoe. Levering via Dynalogic ging probleemloos.

Frans 03-05-2020

Goede website waar een belangrijk deel van in de winkel staat. Goede prijs, ligt lager dan de meeste ander aanbieders.
Vriendelijk en goed geholpen. Snelle levering.