Deze score is berekend op basis van 2981 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk 20-12-2017 Via de website gekocht

Website werkt perfect en het product werd netjes en snel geleverd met duidelijke communicatie over levertijden.

DICK 20-12-2017 Via de website gekocht

EEN SNELLE EN GEWELDIGE SERVICE

VIA INTERNET EEN VAATWASSER GEKOCHT. VOOR MEER INFORMATIE GEBELD MET BEMMEL&KROON. WERD HEEL DESKUNDIG EN VRIENDELIJK TE WOORD GESTAAN.
EEN ZEER GOEDE PRIJS AFGESPROKEN.
HET PRODUCT IS OP HET GEWENSTE MOMENT KEURIG GELEVERD.

de Jong 20-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering tegen een eerlijke prijs

Prima contact mogelijkheden, duidelijke informatie en meedenken met de klant (past het apparaat wel voor deze inbouw en is het het juiste deurtype), levering tegen een eerlijke prijs en snelle levering.

J. v. Vugt 20-12-2017 Via de website gekocht

Vanaf de iPad besteld en precies op tijd geleverd. Prima!

De prijs was prima (de laagste, namelijk) en de levertijd zeer kort. Je kon de volgende dag aangeven welke leverdag en -tijd je het beste schikte. En de levering vond precies op tijd plaats. De nieuwe geplaatst, de oude weggehaald. Helemaal tevreden!

Frans van der Baars 19-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Overzichtelijke site en goedkoop.
Vandaag besteld en meteen opgehaald.
Vriendelijke medewerkers.
Zeer tevreden.

René 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en plaatsing voor een mooie prijs

Via vergelijkingssite bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Zelfmedelijden product elder goedkoper gezien. Geen probleem. Via klantenservice een offerte gekregen met nog eens 5 jaar garantie inclusief.
Pinnen bij afleveren wilde even niet lukken. Geen probleem. Koelkast geplaatst en later via iDeal alsnog mogen betalen. Geweldige service.

Bemmel&Kroon 19-12-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Op Zaterdagavond op zoek gegaan via internet naar de juiste stofzuiger. Deze kwam als best geteste uit de bus. Bemmel&Kroon had het goedkoopste aanbod. Aanrader dus.

Peter van der Klugt 19-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Goed geholpen en prima service

Op internet een nieuwe vriezer uitgezocht, en in de winkel besteld. Het bleek een verkeerd model te zijn De volgende dag naar de winkel gebeld waarna de order geannuleerd werd Het alternatief werd een heel stuk duurder, en de verkoopster bood aan om te zoeken naar een model met een lagere prijs. Na een half uur werd ik teruggebeld met een aanbieding die nog voordeliger was, en na 3 dagen geleverd werd. Prima service

Bemmel maar dan zonder een kroon 19-12-2017 Via de website gekocht

Nooit meer kopen bij bemmel&kroon

Ik heb een wasmachine besteld bij bemmel&kroon ook aangegeven dat de oude terug meegenomen moet worden alleen de kleine letters niet gelezen wat betreft neerzetten waar die hoort.
Omdat ik niet thuis was en vervolgens mijn man belde dat ze hem letterlijk hebben afgeleverd en moeilijk deden over de oude meenemen heb ik de bezorger gebeld en hij zei ja mevrouw als u wilt dat de wasmachine op de plek moet waar die hoort moet u daarvoor betalen nou oke als dat wordt gezegd op dat moment had ik wel een 10 euro betaald want zoveel kost het asociaal gewoon ik betaal de volgende keer wel 50 euro meer dan dat ik deze verschrikkelijke service moet krijgen dus voor mij was dit de eerste keer kopen bij bemmel &kroon maar tevens ook de laatste

Teus Reijmerink 19-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, ik bestel een wasmachine, niet meer leverbaar. Sturen ze gewoon de opvolger die duurder is voor de oude afgesproken prijs. Ik noem dat service met een hoofdletter! Wat de machine betreft, geen idee, heeft nog niet gedraaid. Maar de winkel is top!

Fam. J. Herbergs 19-12-2017 Via de website gekocht

Prettige en goede service.

Het gewenste wasmachine model was niet meer voorradig, en we ontvingen per e-mail de belofte dat we voor hetzelfde geld, zelfs een luxueusere wasmachine kregen.
En schijnbaar is bij van Bemmel & Kroon: belofte maakt schuld...
En conform belofte, ontvingen wij 12 uur later thuis het duurdere model voor dezelfde prijs.
Geplaatst en wel, en met meename van de oude wasmachine.
Top!

Fa. van Holstein 19-12-2017 Via de website gekocht

Nieuwe ervaring.

We zochten snel een nieuwe droger en kwamen bij Bemmel en Kroon uit. Voor ons de eerste ervaring en was benieuwd of zij de beloftes in de website konden waarmaken. Dit bleek dus geheel zo te zijn en besefte hiermee dat men klantgerichtheid heel belangrijk vinden. Iedereen wil snel een nieuwe machine in huis en inderdaad de volgende dag geleverd. Wel dacht ik dat de machine geplaatst en aangesloten zou worden, maar daarentegen ontvingen we hem weliswaar in de verpakking en onbeschadigd afgeleverd. Niet erg, omdat we de machine graag zo snel mogelijk wilde hebben.

Rene Smit 18-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, punctuele aflevering!,,

De levering was zeer snel en punctueel. Uitstekende, nette mensen! Ze hebben de machine netjes binnen gezet bijna op de juiste plaats.

PHJB 18-12-2017 Via de website gekocht

Flexibel

In eerste instantie voor deze winkel gekozen vanwege de beste prijsstelling. Als bonus kwam daarbij de flexibele houding toen wij op het allerlaatste moment vroegen om een andere leverdatum.

Albert 18-12-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Inbouw vaatwasser met klasse.

Uitstekende voorlichting in de winkel gekregen. Heeft onze keuze ten goede (onder andere voor de portemonnee) doen veranderen. Kundig personeel dus. En we konden de vaatwasser op elk gewenst moment laten bezorgen, hetgeen fijn was i.v.m. onze verhuizing. TOP!

Leo 18-12-2017 Via de website gekocht

Misleiding met niet leverbaar model WAY32541NL

Hier een duidelijk geval van klantmisleiding. Ik kocht een wasmachine Bosch WAY32541NL omdat die al een paar jaar beste scoort bij de consumentenbond. Alleen Bemmel&Kroon leek hem nog te leveren (op voorraad 24h). Er is een nieuwer model geleverd (wat slechter scoord) omdat de oude niet meer werd gemaakt. Nu staat het model een maand later nog steeds als op voorraad op de websitre!! Zelfs nadat ik om uitleg had gevraagd (en geen reactie kreeg). Schande! Zo hoor je geen klanten te trekken.

Zeer tevreden! 18-12-2017 Via de website gekocht

Goed-Beter-Best

Heb drie apparaten gekocht en een erg leuke korting gekregen, ondanks dat de prijzen ver onder de adviesprijs liggen. Verder heb ik goed telefonisch contact gehad met de verkoper. Een van de apparaten kon nl. maar niet geleverd worden. Hij heeft naar een oplossing gezocht waar ik tevreden mee ben.
Alles kon op de dag die ik wenste geleverd worden. De Track & Trace van de bezorger was duidelijk, ook werd ik goed op de hoogte gehouden van het bezorgtraject d.m.v. e-mail en bericht. Alles werd netjes verpakt afgeleverd. Ik heb alleen maar complimenten!

Theo Timmermans 18-12-2017 Via de website gekocht

Goede website, goede prijs, en snelle goede levering .

Van Bemmel & Kroon B.V is een begrip in o.a. Zoetermeer, prima service, goede prijs en door prima mensen werd mijn droger naar zolder gedragen en de oude droger mee terug genomen.

tim 18-12-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke, doeltreffende levering

De website biedt goede mogelijkheden om te vergelijken, en scherpe prijzen. De levering was op tijd, binnen afgesproken tijd, en werd op een vriendelijke en doeltreffende manier uitgevoerd. Al met al zeer tevreden.

Pieter 18-12-2017 Via de website gekocht

Op zondagavond wasmachine besteld, maandagochtend geleverd. Keurig aangesloten en rommel weer meegenomen.

Wil de Groot 18-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal Top.

Was precies de spoelbak die we zochten. Vonden deze hier. Was duidelijk goedkoper dan bij andere aanbieders. Dus alles samengevat: een goede prijs én zeer correcte en vlotte afhandeling.
Helemaal tevreden.

Polmtak 17-12-2017 In de winkel gekocht
Rijneke boulevard bij Zoeterwoude Rijndijk

Vlotte goede service!

De winkel heeft een Ruim aanbod. Goede prijs kwaliteitverhouding.Prettige service van de medewerker. Koelkast is vlot en netjes geleverd.
Ik heel tevreden over het product.

Rob 17-12-2017 Via de website gekocht

Vaatwasser

Vriendelijke mensen,
En super hoe ze alles afleveren.
Gewoon betrouwbaar.
Ze pakken alles uit, en nemen alle karton weer mee.

Danielle 17-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Wij hebben s avond een bestelling gedaan en de volgende ochtend is mijn product geleverd. Super snelle service. Vriendelijk en behulpzaam personeel heeft mijn droger geïnstalleerd en kosteloos mijn oude machine mee genomen.

Bernard 17-12-2017 Via de website gekocht

goed en betrouwbaar

Zeer betrouwbaar en eerlijk over de prijzen.Het persoonlijke contact via e-mail is ook een positief punt.

J.Hak 17-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goede kwalitiet/prijs verhouding

Wij hebben voor deze shop gekozen:
- kwam als goedkoopste uit de bus
- duidelijke site
- perfecte site
- zeer groot pluspunt: LEVERING OOK OP ZATERDAG

Jacco van Laar 17-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en laagste prijs

Miele wasmachine via webshow besteld, eerst gebeld met paar vragen.
Erg makkelijk te bestellen, snelle levering volgende dag, wasmachine netjes aangesloten en oude wasmachine en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.
Wasmachine was 100 euro goedkoper dan alle andere aanbieders!
Daarnaast ook nog 100 euro cashback via Miele

SD 17-12-2017 Via de website gekocht

Zijn net geweest en zijn super netjes.

Kende de shop nog niet. Maar was de goedkoopste in alles. De wasmachine is netjes gemonteerd en waren voorzichtig. Kort om gewoon goed.

Wendy 16-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering!

‘s Avonds een combi magnetron besteld en de volgende dag geleverd! Goed lopend bestelproces: direct een melding mbt tijdstip vd levering.

Mj 16-12-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie

Artikel netjes volgens afspraak geleverd. Ook bericht van betaling ontvangen gekregen. Netjes. Informatie op website duidelijk. Prijs van artikel oké.

HJV 16-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling van de order!

Prima service, duidelijke communicatie over afhandeling, levertijd en levertijdstip. Tevens een goede aanbieding voor de gekochte AEG wasmachine.

Edwin 16-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Makkelijk te volgen via mail wanneer geleverd zal worden !
Keurig afgeleverd en beleefd personeel.
Product voldoet aan alle eisen.

Martsen Vd bij 16-12-2017 Via de website gekocht

Kende de organisatie niet maar zeer tevreden

Vriendelijke bezorgers, heldere communicatie over de levering. Geen gedoe en goedkoop. Ik ga hier in de toekomst vaker spullen bestellen.

Walter 16-12-2017 Via de website gekocht

Liebherr go3513

Elders goedkoper gevonden. Mailtje gestuurd en kreeg vervolgens een concurrerend aanbod. Goede prijs en communicatie. . Snel en keurig geleverd

Rina 16-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige communicatie en afhandeling

Veel keus aan inbouwapparatuur hebben wij niet ivm afmeting keukenkastjes. Zo kwamen wij terecht bij Bemmel en Kroon. Vanaf de bestelling tot en met de aflevering zijn wij op de hoogte gehouden van de voortgang. Geweldig.

Lanser 16-12-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop

Goedkoop en hoog serviceniveau. Bezorging conform afspraak binnen vantevoren gecommuniceerd tijdsblok van drie uur.

Kooijman 15-12-2017 Via de website gekocht

Top service en goede prijs. SUPER prettige verkoper.

Bij Bemmel en Kroon de keukenapparatuur gekocht omdat zij een mooie aanbieding hadden. Doordat ik meerdere apparaten van Siemens licht, kreeg ik nog eens extra korting. Top!

Erik 15-12-2017 Via de website gekocht

Alles volledig volgens afspraak verlopen!

Geweldige tijdelijke aanbieding waardoor ik bij deze winkel ben uitgekomen. Ze maken volledig waar wat ze op de website beloven. Je wordt keurig op de hoogte gehouden en ook op de dag van aflevering wordt je netjes op de hoogte gehouden. Niets dan lof!

marco 15-12-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

goed omschrijving op de website met de voor en nadelen, volgende dag al geleverd en oude droger mee terug genomen

Saad 15-12-2017 Via de website gekocht

Gisteren besteld vamdaag in huis. a
Alles is zeer vlot gegaan. De jongens van de bezorging hebben goed werk geleverd. Wasmachines uitgepakt en geplaats op de juiste plek.

Sander Oudekaas 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel met leveren en ook goede services als er wat mis gaat

Omdat we snel een wasmachine nodig hadden en maar meteen ook een droger, hebben we na wat vergelijken gekozen voor Bemmel en Kroon ook door de positieve reviews. Na wat heen en weer emaillen waar zeer snel op werd gereageerd besloten de set te bestellen. op donderdag. De volgende dag werd deze bezorgd en keurig op zolder geïnstalleerd. s'Avonds gaan we er met een sopje overheen en halen een sticker weg op de droger die er nog op zat. Tot onze grote schrik zit er onder de sticker een flinke beschadiging. Een e-mailtje gesteurd naar Bemmel en Kroon in de verwachting dat dit pas na het weekend hier op gereageerd werd. We werden binnen tien minuten terug gebeld met excuses en dat er de volgende ochtend een onbeschadigde exemplaar bij ons zou worden afgeleverd. Wat ook is gebeurd.
Bemmel en Kroon hebben mijn verwachting ruim in positieve zin overschreden.
BKI647477

HR 15-12-2017 Via de website gekocht

goede online service

prima -op afstand- geholpen door commerciele medewerker. Nu 2e product binnen 4 maanden gekocht en wederom goed en netjes te woord gestaan en afgehandeld.

Teleurgesteld 15-12-2017 In de winkel gekocht
Cruquius

Levering van amerikaanse koelkast teleurstellend.

Koelkast werd vandaag afgeleverd. De kartonnen verpakking werd op de beneden verdieping verwijderd en daarna op de 6e etage in de flat afgeleverd. Ik zag meteen dat er kleine krasjes zowel op de linker als de rechter deur zaten. Bij navraag werd mij verteld. ja maar meneer dat is uw eigen risico want de koelkast moest via de lift en door uw voordeur naar binnen. En meteen werd mij gevraagd de afleveringsbon te tekenen. Werd zo overdonderd dat ik het gedaan heb. Heb toen klacht ingediend bij Bemmel & Kroon en mij werd toen gezegd, dat ik de levering had moeten weigeren en dat er niets meer aan gedaan kan worden. Maw de koelkast moest dus weer door de 2 mannen naar beneden gebracht worden ?
Van mijn kant ook stom want ik had toen de verpakking op de beneden verdieping werd afgehaald, toen meteen moeten controleren. Was helaas met iets anders bezig. De verkoper zei dat normaal om de koelkast ook een beschermingsfolie zit, maar dat heb ik niet gezien. Heb in het verleden bij andere leveranciers al 2 keren een dergelijke koelkast besteld, maar nog nooit problemen met krasjes meegemaakt. Zijn wel kleine krasjes, maar wel hinderlijk.
Vandaar een ieder is gewaarschuwd. Prijzen zijn erg redelijk, maar goed controleren bij aflevering.

John 15-12-2017 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Makkelijk zoeken op de site. Daarna gebeld en duidelijke adviezen gekregen voor div apparaten . Uiteindelijk besteld ( kreeg nog een leuke korting) .

Snelle en corecte levering

Top 👍🏼
BKI640014 en factuur 62161

Dragonmind 15-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

De bezorgers van de bezorgdienst van Bemmel & Kroon waren heel attent en medewerkend prima service.
Kreeg van te voren bericht over de levering.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine.

A.A.Boek 15-12-2017 In de winkel gekocht
Zoetrwoude Rijndijk

Whirlpool inbouwoven

Ruime keuze aan jnbouwovens, vriendelijke-vakkundige voorlichting, zullen in voorkomende gevallen
B en K zeker aanbevelen.

Barry 15-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service! Gisteravond besteld en nu al in bedrijf!!

Snel en klantgericht. Fijn dat ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven om op de droger te wachten. En direct even aangesloten ook! BKI649316

Peter 15-12-2017 Via de website gekocht

Snel , Veilig en Voordelig

-de Bosch wasmachine om 17.00 uur bestelt en de volgende dag om 11.00 uur geleverd en aangesloten.
-alle afspraken correct nagekomen

jaap 15-12-2017 In de winkel gekocht
zoeterwoude rijndijk

goede voorlichting en groot assortiment

een hele mooie zaak met heel veel keus op huishoudelijk gebied (keukens en witgoed ) en ter zake kundige verkopers en snelle levering

P020 15-12-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie!

Via de website een vaatwasser gekocht bij Bemmel en Kroon. Gebaseerd op een korte levertijd (1 dag!) de aanschaf bij hen gedaan. Via de mail nog geverifieerd of de levering echt de volgende dag zou plaatsvinden, want dat zou toch wel eens te mooi zijn om waar te zijn... Via de mail meteen antwoord dat de vaatwasser inderdaad de volgende dag geleverd en geïnstalleerd zou worden. De volgende dag dus gewacht op de levering... echter om 15:30u gebeld door de leverancier met de vraag wanneer hij de vaatwasser kon afleveren - zijn eerste mogelijkheid was 10 dagen later... Overigens was de leverancier niet van Bremmel en Kroon, dus hij kon er ook weinig aan doen dat dit zo slecht gecommuniceerd was naar ons beiden.
Dit is allemaal nog te overzien tot ik de klantenservice van Bremmel en Kroon belde en mijn verhaal deed met de vraag hoe dit nou kon gebeuren. Ik werd uitgeblaft door de medewerker, want hoe kon ik nou denken dat levering en installatie de volgende dag kon gebeuren als ze elke dag 100 vaatwassers verkopen!
Over de levering en de vaatwasser zelf niets te klagen, maar dus zeer slechte communicatie op verschillende vlakken helaas.