Deze score is berekend op basis van 3204 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janke Kappert 02-09-2017 Via de website gekocht

Een zeer warme douche voor de service

Ik had voor deze winkel gekozen omdat volgens internet de uitgekozen Bosch vaatwasser bij deze winkel aangeboden werd. Al snel kwam een e-mail dat de machine niet meer leverbaar was maar dat ze de opvolger, een duurdere Bosch, voor dezelfde prijs wilden leveren. Daar waren we erg blij mee.

W. Bartlett 02-09-2017 Via de website gekocht

Top service met een zeer meedenkende service medewerker!!!!

Goede service met een zeer proffesionele advies bij een passende aanbieding. Ik kan niets anders zeggen. Vrijdagmiddag gebeld zaterdagochtend het product voor de deur. Ik kan iedereen Bemmel en kroon aanbevelen. Wij zullen in de toekomst zeer zeker Bemmel en kroon weer benaderen voor toekomstige aankopen.

Jack 02-09-2017 In de winkel gekocht
cruquius

afspraken en service top, beleefde zeer vakbekwame monteur

koop hier meestal, namelijk vanwege: afspraken en service top, beleefde zeer vakbekwame monteur.

Adrie van den Hoek 01-09-2017 Via de website gekocht

Alweer een fantastische service

Order BKI623548 werd deze week gebracht. Vlug, met veel service en tegen een goede prijs. Zo ken ik deze winkel, en ook deze keer bleek het te kloppen. Na de levering van een was en een afwasmachine was dit in 3 maanden de derde keer dat ze kwamen, nu met een droger van Siemens. En we zijn weer net zo tevreden!

Anita 01-09-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldig internet winkel

Snelle reactie na bestelling, prima bezorgservice en snel. Perfecte levering door gezellige mannen die van een geintje houden. Gewoon alles was Top, nooit beter meegemaakt.

Henk Mutsaarts 01-09-2017 Via de website gekocht

Levering vriezers Liebherr

Aangezien de Garantietermijn 5 jaar was van het apparaat heb ik voor deze winkel gekozen, ook verschilde de prijs niet t.o.v. andere winkels. De levering was volgens exact op de aangegeven tijd.

kopen doe maar !!!!! 01-09-2017 Via de website gekocht

jammer dat het product niet voorradig was dus langer wachten

shop vertrouwd dus service en verdere afhandeling zonder zorgen belangrijk ook betaling goed geregeld

Dervis 01-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige site

Het is fijn om hier te shopen en is beter koop. De levering van goederen is perfect en snel.wij zijn heel tevreden met service en gekockte goederen

Anna 31-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede keuzehulp, snel en goed geleverd

De verkoper was een vakman, wist meteen dat onze vaatwasser een hoger type moest zijn toen wij t nummer oude vaatwasser noemde.
Heeft ons dus de juiste modellen getoond en een gunstig geprijsde Bosch voor ons gevonden.
Levering een paar dagen later ging ook super. Snel gedemonteerd, daarna nieuwe gebracht en oude mee,
Na een uurtje de monteur en de vaatwasser weer aangesloten.
Wij zijn echt heel tevreden!

Eline 31-08-2017 Via de website gekocht

Snel en simpel

Gemakkelijk zoeken via de website naar een passende wasmachine en wasdroger. Snel een keuze kunnen maken, meteen de bijpassende accessoires kunnen selecteren. Het naar boven brengen en aansluiten van de machines kon in het winkelwagentje worden bijgevoegd.
Vandaag is alles geleverd, zoals ik had aangevraagd. Pinnen bij aflevering, alle materialen weer meegenomen. De machines kon ik meteen gebruiken en dat heb ik dus ook gedaan. Ik vind de AEG erg stil, en dat terwijl ons huis nog leeg is en dus een klankkast.
Kortom, heel tevreden en zeker een aanrader.

Jet 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke levering

Snelle bevestiging en een mailtje vooraf met het timeframe van levering (3u), zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De heren hebben de wasmachine op de juiste plek gezet, gezorgd dat deze aangesloten was en werkte. Ik kon meteen gaan wassen!

Jeetee 31-08-2017 Via de website gekocht

Voorbeeld aflevering! Wat een toppers!

Zeer prettig contact gehad met de medewerkers van Bemmel en Kroon. In eerste instantie een kort e-mailbericht, maar na telefonisch contact was de uitleg in verband met de levering helder (dit vanwege trekkoordaansluiting). De bezorgers hebben geweldig werk geleverd. Aangezien ik hoogzwanger ben kon ik niet de gehele dag aanwezig zijn op het afleveradres en werd ik goed op de hoogte gebracht wanneer er geleverd ging worden. Tot in de badkamer en ook werd de machine goed gecheckt en werd er een proefwasje gedraaid! Na de bezorging van een groot bedrijf met veel ervaring (IKEA) met aflevering op de grond van de lift (lastig bukken met dikke buik) was ik beetje bezorgd over hoe het met een wasmachine zou gaan.Prima dus. Lovende woorden, de bezorgers waren zeer vriendelijk en hebben fantastisch afgeleverd in de badkamer op de juiste plek, het verpakkingsmateriaal en de oude machine meegenomen. Het personeel van Bemmel en Kroon krijgen van mij een Kroon, vriendelijk en geduldig! Dankjulliewel!

Als tip voor de toekomst misschien een installateur voor de trekkoordaansluiting als extra service aanbieden.

Gerrit K. 31-08-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam

Uiteraard kreeg ik goede uitleg betreffende de verschillende soorten wasdrogers en een advies. Ik heb het advies opgevolgd en "so far so good". De beste service ooit kwam met het mailtje over de aflevering: pas je daglimiet van je pinpas aan zodat je het hele bedrag kan pinnen. Dat is geweldig en voorkomt schaamte wanneer het pinnen niet lukt. GEWELDIG!

Mariette 31-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Snelle levering. Toen besteld model niet meer leverbaar was kreeg ik zonder bijbetaling de (duurdere) opvolger van dit model.

Ben 31-08-2017 Via de website gekocht

goed geregeld, bezorging is prima

Duidelijk, goed geregeld, netjes verpakt en op de afgesproken tijd geleverd.
Prijs is scherp. Prima.

C.P. van Vliet 31-08-2017 Via de website gekocht

Zeer scherpe prijs en snelle levering BKI623798

Scherpe offerte ontvangen voor een specifiek model wat ik wilde hebben. Men kon de gewenste versie direct de volgende dag al leveren.

R. Verheggen 31-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

top prijs!

Bemmel en Kroon had de perfecte kookplaat voor ons! En over vooral de prijs was ik erg verbaasd! Veel goedkoper dan bij de concurrent!

De service was ook erg professioneel.

G. Pronk 31-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en correcte levering en bij vragen duidelijke uitleg. Goede prijs voor mijn inbouw koelkast.

bestelling BKI623673 30-08-2017 Via de website gekocht

Als het even niet gaat, dan zijn ze er toch om je te helpen

gekozen voor hun prijs en snelle levering, goed en snel geholpen toen bleek dat een deel van de bestelling niet op voorraad was. Voor een grote organisatie een persoonlijke benadering.

Boy van Bogaert 30-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Voor mijn volgende bestelling zal ik zeker eerst bij Bemmel&Kroon kijken.
Ik ben zeer tevreden .Snel ,betrouwbaar en het belangrijkste goedkoop.

Theo 30-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestellen via webshop zonder enig probleem. Aflevering uitstekend op de afgesproken tijd! Prima service en perfekte aflevering.

Wieger 30-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, service niet goed

Snelle levering en één van de voordeligste winkels, maar eenmaal geleverd trekt Bemmel en Kroon zich terug. Twee wasmachines besteld waarvan de tweede een onderdeel miste. Op de vraag of dit onderdeel nageleverd kon worden, zegt Bemmel en Kroon dat dit maar via de fabrikant geregeld moet worden. Ook bij het afleveren van de tweede machine was een klein stukje van de slang af zagen te veel gevraagd. Toch extra voor installatie betaald. Kortom, als alles past en af fabriek alle onderdelen aanwezig zijn is er niets aan de hand, maar als er iets tegen zit, is de service heel ver te zoeken.

Ceesvan Ommen 30-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Inductiekookplaat

Goede en deskundige medewerker stond ons te woord. Groot assortiment met veel keuzemogelijkheden. De afhandeling verliep goed.

Marco Koppelmans 30-08-2017 Via de website gekocht

klopt als ee bus!

Toch altijd een beetje voorzichtig met de eerste bestelling op een voor ons, nieuwe site. Maar ja, de goedkoopste! en niet een eurootje, maar een compleet tientje goedkoper, voor exact dezelfde stofzuiger. Maar keurig! meteen melding van order, van verzending, van verwachte aflevertijd, en alles klopte.
Prima geregeld, en dus goedkoop en supersnel.

Brenda 30-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Na wat uitzoekwerk hebben een lijstje samen gesteld met apparaten die we graag in ons nieuwe huis wilde. Deze hebben we voorgelegd aan Bemmel&Kroon. Zij hebben ons van het juiste advies voorzien en zodoende hebben we een nog mooier lijstje samen gesteld. de apparaten zijn vervolgens keurig op tijd bezorgd en geïnstalleerd.

y. te ronde 30-08-2017 Via de website gekocht

Alles naarwens

Was eerst in winkel geweest om naar Amerikaanse koelkast te kijken, en hebben daarna op internet besteld. Maar wegens verbouwing huis moest hij na bepaalde datum binnenkomen, heb met de winkel gebeld en die dachten mee, en heb samen met winkelier datum bepaald. Dus hiermee warme douchè voor Bemmel en Kroon

M. Kets 30-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijs

Voordat u hier iets koopt kunt u het best even bellen of het op voorraad is.
In ons geval werd 2 dagen 8 dagen en na het melden is dit nooit aangepast op de website dit terwijl men wist dat de wasmachine niet op voorraad was.
Dynalogic installatie service is absoluut geen geld waard ze schuiven de doos eraf en de wasmachine bij u naar binnen maar van een waterpas hebben ze nog nooit gehoord ze doen dit op het oog d.m.v 10 jaar ervaring werd mij verteld.
Eind goed al goed zelf waterpas gepakt op de knietjes en zelf netjes rechtgezet.
Tot nu toe is de LG wasmachine een must je hoort helemaal niks ook niet bij centrifugeren en 70,- minder betaald als bij alle andere online webshops.

AVE 30-08-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden!

Doorslag om bij Bemmel en Kroon twee Liebherr koelkasten aan te schaffen gaf de service. Snelle levering, bezorggemak en de gratis extra service. Communicatie per email ging ook goed. Nooit eerder iets aangeschaft bij Bemmel en Kroon maar zou zeker teruggekomen. Punt voor verbetering website: keuzemenu met specificaties van de producten uitbreiden.

Sandra 30-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service ook voor de after sales!!

Hier begin augustus een combi/magnetron aangeschaft, de volgende dag meteen in huis. Helaas was het apparaat niet in orde en na 2 x een monteur van Bauknecht over de vloer te hebben gehad, bleek dat deze niet te repareren was. Echter Bauknecht / Whirlpool kwam niet met een oplossing maar Laurens van Bemmel&Kroon wel! Het apparaat wordt netjes omgeruild voor een nieuw wel werkend exemplaar. Wat een SUPER service! TOP!

Adri 30-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

De web-site is overzichtelijk en het aankopen spreekt voor zich. Vlotte levering. Wij hebben gekozen voor drempellevering en omdat onze oude machine 5 meter te ver van de drempel stond heeft het transport bedrijf onze oude machine laten staan. Ik heb zelf een bedrijf en scoor met deze opstelling geen klanten.
Beetje jammer want ik was best onder de indruk van de gehele gang van zaken tot dit voorval.

Hans van Duijn 30-08-2017 Via de website gekocht

Goede en adequate service

Bij aanschaf van onze Siemens vaatwasser bleek deze bij nader inzien niet meer leverbaar
Bemmel & Kroon hebben ons hierover geïnformeerd en ons, zonder meerkosten , de opvolger aangeboden en geleverd. Uitstekende service.

Jh den Dunnen 30-08-2017 Via de website gekocht

correcte en prima service

Goede keuze mogelijkheden en scherpe prijs vergelijking. Perfect nakomen van aangeboden diensten.
Website duidelijk en goed overzicht en beschrijving van de producten.

Sandra Brands 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en super service

Nadat de wasmachine het zondag had begeven ,kwamen we via Kieskeurig bij Bemmel en Kroon terecht.
Wat een overzichtelijke en duidelijke website.
We kozen voor een mooie set Wasmachine en droger van LG.
Het is nu dinsdagmiddag en de 2e was draait al.
Nadat we een uitgebreide mail kregen over de bezorging ed,is het amper 36 uur later al geleverd en geïnstalleerd.
Topservice.Ik bestel hier zeker weer!!!

Ahlers 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service mét leverdatum keuze

De website van Bemmel en Kroon is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Dit is de tweede keer dat we via internet iets via Bemmel en Kroon kopen en de service is snel en correct. Ook fijn dat de leverdatum en afleveradres gekozen kan worden.

Priscilla 29-08-2017 Via de website gekocht

Een tevreden klant

Snelle reactie en levering.
Het product dat ik bestelde was niet meer voorradig en kreeg het nieuwere model voor dezelfde prijs.
De dag van levering werd gerespecteerd en de leveranciers waren super vriendelijk.
Veel winkels en onlinewinkels kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Familie 29-08-2017 Via de website gekocht

Een super shop

De bestelling en aflevering is altijd zeer goed wat berichten en tijd van bezorgen betreft . Fijn dat je kunt kiezen uit dag van afleveren .

Marina 29-08-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Top service!

In de winkel heel vriendelijk geholpen en bij aflevering apparaat waren de 2 jongens erg behulpzaam.

B.Musters 29-08-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Cruquius plaza

Gewoon goed!

Bij Bemmel en Kroon terecht gekomen vanwege het feit dat dit nog een echte winkel is. Op aanraden van de officiele dealer. Prettige ontvangst, terzake deskundige verkoper en een vlotte afhandeling. Extra wensen werden snel uitgevoerd zonder meerprijs en de levering was punctueel, zoals afgesproken. Ik kom zeker terug als ik andere zaken in huis nodig heb

Cor Varkevisser 28-08-2017 In de winkel gekocht
Cruquius woonboulevard

zeer tevreden over service en installatie.

Mooie winkel, na advies er heen gegaan en daar hebben we geen spijt van ook de afhandeling was top, en de installatie was van grote klasse.

Inge kooy 28-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Zaterdag bestelt! Maandagochtend geleverd!

Prijs/qualiteit verhouding gaf de doorslag voor de bestelling bij Bemmel & Kroon. De levering was binnen twee dagen! Top!

Elise Scholten 28-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service !!!

Ik koop veel online , zelden gaat het zo vlug als hier , en ook nog eens voordeliger ! De bestelling werd keurig bezorgd op de afgesproken dag , ik kreeg zelfs een berichtje met de exacte bezorgtijd! Nog nooit mee gemaakt !

Wilma 28-08-2017 Via de website gekocht

Prettig geholpen, goede service, keurige bezorging

In besteltraject ben ik prima geholpen. Ik had zelf een foutje gemaakt in een typenummer - dat is keurig en snel rechtgezet. Levering moest door ons worden uitgesteld, leverde ook geen probleem op. Uiteindelijke levering keuring zoals vooraf aangegeven.

Tilly 28-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Gekozen i.v.m. De prijs van het produkt.
Na de bestelling wordt men zeer goed geinformeerd over de levering en het aflevertijdstip.
Dit was zeer accuraat en de dag van levering zeer goed te volgen via track and trace.

Rob 28-08-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd bezorgd en netjes aangesloten!!

Goede service en levering netjes en op tijd! ook nog aangesloten en getest!! en snel geleverd. Nog keurig in verpakking ter plekke uitgepakt en geïnstalleerd.

Spaans 28-08-2017 In de winkel gekocht
Forepark Den haag

Top service

Snelle service waar ook goed wordt meegedacht! Er wordt goed mee gezocht naar het juiste product.......

Cees 28-08-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Super service

Super behandeld bij binnen komst kregen voldoende info over diverse mogelijkheden na aankoop werden we goed op de hoogte gehouden over leverdatum en tijd zeer vriendelijke heren die correct te werk gaan kortom zeer tevreden met mijn aankoop bij Bemmel en kroon

L. de Bakker 28-08-2017 Via de website gekocht

Degelijke webshop

Van aankoop tot en met installatie thuis, een gedegen opvolging van mijn bestelde inbouwkoelkast.
En, niet onbelangrijk, gewoon pinnen bij aflevering.
Dat geeft vertrouwen!

y.kieboom 27-08-2017 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Goede verkoper helaas slechte installeerders

We zijn in de winkel geweest. Goed geholpen bij het zoeken naar een gasfornuis. Wilde ook graag dat deze werd aangesloten. Alleen de bezorging en het installeren was slecht. De gasslang was niet naar onze zin aangesloten en het fornuis is niet waterpas neergezet. De plaatsers vonden de vloer niet recht. (misschien zitten er daarom stelpoten onder?) Hebben dit aan de verkoper gemeld. Hij wilde ons wel de volgende week helpen maar wij wilde niet een week wachten. Hebben toen een installateur laten komen en deze was binnen een half uur klaar.
Beveel deze winkel NIET aan.

Haarlemmer 27-08-2017 In de winkel gekocht
Qrucuius

Vlot & Voordelig

Mooie winkel, deskundige medewerkers, goed advies, levering zoals afgesproken.
Alles volgens afspraak en voordelig. Wat wil je nog meer?

Toon 26-08-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste

Internetshoppen zoals het moet zijn; Miele stofzuiger gekocht. 10 euro goedkoper dan de goedkoopste prijs die we konden vinden. Bestelling plaatsen, betalen en de volgende dag binnen (was een zaterdag), waarbij de bezorgdienst te volgen was op internet zodat je wist wanneer de bestelling bezorgd wordt. Half uur van te voren nog een sms-je.