Deze score is berekend op basis van 3284 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 27-07-2017 Via de website gekocht

Klantenservice geeft niet thuis als na garantieperiode

Net voordat garantie wasmachine was afgelopen (23-03-2017) lagers kapot. Monteur van Whirlpool langs geweest en deze gaf aan dat er een nieuwe trommel in kwam. Daarna kwam er een monteur van verhuisbedrijf R. Vlot en Zn. Verhuizingen te Sliedrecht (vreemd in mijn ogen) om trommel te vervangen. Na vervanging volgende dag weer contact op moeten nemen met Whirlpool omdat trommel lekte. Een week later pas monteur van Whirlpool (dus niet bedrijf welke montage niet juist had uitgevoerd) langs gekomen. 4 maanden later stonk wasautomaat en bleek water niet warm te worden. Toevallig achter gekomen omdat ik op dat moment op zolder was. Whirlpool gemaild echter zij kennen het woord coulance niet en verwezen mij door naar Bemmel en Kroon. Bemmel en Kroon verwijst terug naar Whirlpool. Deze hadden voorstel gedaan om toestel te maken en dat zou dan maximaal 175 euro kosten. (toestel zelf destijds 400,--). Ik heb Bemmel en Kroon verteld hier niet akkoord mee te gaan aangezien de consument er vanuit mag gaan dat een wasmachine na 2 jaar en 4 maand niet kapot hoort te gaan (juridische uitspraak). Daarna stelde Bemmel en Kroon voor 40 euro bij te dragen. Uiteraard geweigerd vanwege bovenstaande reden. Daarna zelf voorstel gedaan om mij een nieuw verwarmingselement van 25 euro op te sturen zodat ik hem zelf kon vervangen. Ook dit werd geweigerd. Uiteindelijk stelden ze voor dat ik 107 euro moest gaan betalen voor reparatie. Het zal nu dus een juridische kwestie gaan worden. Jammer dat zo'n bedrijf zich niet hard maakt voor de consument en deze in mijn ogen afscheept.

Atrebor1950 27-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte en correcte levering!

Na onze bestelling afgelopen woensdag, is de AEG wasmachine vandaag donderdag geleverd!
De afgesproken levertijd was constant te volgen via een uniek Track en Tracé systeem, die precies aangaf hoeveel stops er nog te gaan waren.
Petje af voor de bezorgers, nette montage en controle! Oude machine en verpakkingsmateriaal meegenomen! Kortom Perfecte Levering!

koos 27-07-2017 In de winkel gekocht
Crucius

zeer tevreden

prima winkel, goed geholpen en prima personeel dat zeer meedenkt met de klant.........beveel ik aan aan andere

Kees_W 27-07-2017 Via de website gekocht

B&K: tikje teleurgesteld; Koerier Dynalogic: was zeer slecht

Op zoek naar een tafelmodel vriezer. Via Kieskeurig de AEG A71100TSW0 gevonden bij B&K. Vriezer kwam heel goed uit de Kieskeurig test. Op de website stond dat deze vriezer voorradig was, Heb deze vriezer online gekocht. Na betaling kreeg ik via e-mail de factuur (en orderbevestiging). Hierop stond een andere vriezer dan ik had gekocht, namelijk AEG ATS8112XAW. Nu bleek dat i.t.t. wat op de website stond (vriezer in voorraad) de EAG A71100TSW0 niet meer leverbaar was. De website was niet up-tp-date. Dit was een wat onaangename verrassing. Toch na telefonisch contact de vervanger genomen. Let erop dat de minimale temperatuur in de ruimte waar de vriezer staat niet lager mag zijn dan +10 graden Celsius. Hij werkt prima en is zeer stil. Wel fijn is dat er laden in zitten met verschillende diepte waardoor je ook hogere pakken kunt invriezen.
Dynalogic: In de mededeling van Dynalogic stond dat ik een half uur tevoren door de chauffeur zou worden gebeld. Ik kreeg echter om 15.08 uur een sms dat de chauffeur om 15.25 uur bij mij zou arriveren. Hij bleek echter om 15.10 uur al aan de deur te zijn geweest (briefje in de bus). Hij heeft hooguit 1x zeer kort gebeld en was direct daarna vertrokken. Vermoedelijk heb ik net dat ene belletje niet gehoord doordat er een zeer kortdurend (10 seconden) omgevingsgeluid aanwezig was. Rond 15.25 uur kwam hij terug om nog een briefje in de bus te doen waar hij de vriezer had achter gelaten en zei dat ik de eerste keer niet thuis was, terwijl ik de hele middag al thuis was. Hij had de vriezer 3 straten verder afgegeven en weigerde deze alsnog te overhandigen. Hij zou hem mee terugnemen en ik moest maar een nieuwe afspraak maken. De man was heel brutaal en onbeschoft en weigerde elke verdere medewerking, welk voorstel ik ook deed. Hij reed terug naar het eerdere adres waar hij de vriezer had afgegeven. Ik liep daar ook snel heen. Hij was de vriezer al opnieuw in de auto aan het zetten, zag ik, smeet de laaddeur dicht terwijl ik hem vroeg de vriezer dan maar op straat te zetten zodat ik hem naar huis kon dragen. Hij weigerde dat, stapte in en wilde wegrijden. Na nogmaals aandringen om de vriezer toch even, dan desnoods bij mij op de stoep te zetten, draaide hij met overduidelijke tegenzin om en reed naar mijn huis. Hij heeft de vriezer zowat over de voordeurdrempel gegooid, zo van 'hier heb je hem'. Weigerde vervolgens de oude vriezer mee te nemen. Pas nadat ik hem nadrukkelijk had verteld dat dat was afgesproken (zwart op wit), greep hij de vriezer en gooide hem bijna letterlijk in de vrachtwagen. Dit alles met duidelijke tegenzin. Hij was heel brutaal en onbeschoft tegen mij en zei aldoor maar dat hem dat wel 15 minuten extra had gekost. Als de man de eerste keer gewoon nog een of twee keer gebeld had, had ik dat absoluut zeker gehoord en was er niets voorgevallen, maar hij had zeker haast en toen zijn de problemen ontstaan.
Advies aan Dynalogic: Laat de chauffeur ca. 30 minuten voor aankomst zelf bellen en stuur geen sms met een onzinnig tijdstip. Zet uw mensen niet zo onder tijdsdruk waardoor ze onbeschoft blijken te gaan optreden tegen de klant.
Bemmel en Kroon: Zorg dat je website up-to-date is en laat de klanten geen spullen kopen die je niet kan leveren en die je ook niet meer kunt bestellen.
Ben gelukkig wel tevreden met de aankoop!
De vriezer is zeer stil en snel op temperatuur.
Laden met verschillende diepte is heel prettig!
Handleiding is goed en installatie is eenvoudig
Knopje voor het instellen van de temperatuur zou wel wat groter mogen worden uitgevoerd.
Apparaat is mooi afgewerkt.

Rene Plouwie Heiloo 27-07-2017 Via de website gekocht

Vlotte service binnen 24 uur.

Duidelijke omschrijving en super aflevering door Dynalogic.
Nog nooit zo'n snelle en duidelijke aflevering gehad.
Complimenten!!

Nathalie 27-07-2017 Via de website gekocht

Top service

Goedkoopste prijs, vriendelijke telefonische hulp en snelle levering een echte aanrader voor iedereneen

F.Verstraaten 27-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, van offerte tot levering!

Na twijfels te hebben over de leverbaarheid van een afzuigkap (onze oude was kapot) een offerte in de avond aangevraagd. Deze had ik direct de ochtend erop rond half tien. Deze was prima in orde en vervolgens de bestelling geplaatst. We hadden de optie betalen vooraf of betalen via pin bij levering. Voor het laatste gekozen. Na de bestelling werd er snel contact opgenomen door de vervoersmaatschappij. Zij gaven een prima overzicht over wanneer en hoe laat er geleverd zou worden. Dat werd nauwkeurig naarmate het tijdstip dichterbij kwam. Heel prettig, blij met deze uitstekende service!

Jan Paauw 27-07-2017 Via de website gekocht

Goed advies, scherp geprijsd, flexibel en snelle levering

In de winkel (Hoge Rijndijk, Zoeterwoude) goed advies gekregen welke combi bakoven / magnetron het beste bij ons paste. Ook dat we de plaatsing heel goed zelf konden doen (is gelukt!). Dat scheelde weer 95 euro. Na de bestelling via de website bleek het apparaat niet meer leverbaar. Als alternatief kregen we een duurder type aangeboden en hebben deze ook gekregen. Top was ook dat de bezorger samen met mij de bakoven (toch 45 kg) naar onze keuken op de 1e verdieping heeft gebracht. Kortom prima service!

Koning 26-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Prima prijs en nette levering. Je kan zelf de bezorgdag kiezen. Een e-mail en nog een telefoontje voor de bezorging. Nieuwe apparaat netjes naar de 2e etage gebracht en de oude afgevoerd. In 10 minuten geregeld. Prima!

Carine 26-07-2017 Via de website gekocht

Tiptop in orde

Goedkoper dan andere websites, snelle levering, stevige verpakking, gratis levering. Namen het oude toestel mee.

Schols 26-07-2017 Via de website gekocht

Erg behulpzaam en klant gericht

Wasmachine telefonisch besteld, kon zonder aanbetaling en ook erg snel gelevered. Ik had eerst dezelfde machine besteld bij concurrent Media Markt, met 1 week levertijd. Kwam niet en na die week moest ik 4 weken wachten voor leveren. Ik zag online bij Kieskeurig dat de machine bij Bemmel en Kroon op vooraad was, gebeld, besteld, snel in huis en zelfs 50 euro goedkoper. Op Kieskeurig stond het voor dezelfde prijs maar door klikken naar Bemmel en Kroon kwam ik bij de actie met extra korting.

Aron K 26-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed geholpen in de winkel met het uitzoeken van het witgoed. De producten hebben net zo lang in het magazijn gestaan tot dat wij gereed waren om het neer te kunnen zetten. Netjes op de plek gezet en aangesloten.

Cora 26-07-2017 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Prijs was doorslaggevend. Website is zeer overzichtelijk. Het duurde even voordat ik een bevestigingsmail ontving, maar na een telefoontje was de bestelling direct doorgevoerd en de mail ontvangen.

Yati 26-07-2017 Via de website gekocht

Gewelidige service. Perfect op tijd geleverd. Prima product.

Op internet geshopt voor een nieuwe stofzuiger en kwam telkens bij Bemmel & Kroon uit. Goede prijs, snelle communicatie en levering. Super !

A van der sanden 26-07-2017 Via de website gekocht

Ontzettend blij met wat we gekregen hebben

Supergoede service.goedkopere uitvoering van de indesit wasmachine gekocht,en omdattie niet meer leverbaar was,hebben we er een luxere voor geleverd gekregen.

jaap 26-07-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

De shop is duidelijk en een telefonisch gestelde vraag werd snel en correct beantwoord. Het door mij bestelde artikel bleek achteraf niet meer leverbaar te zijn. Informatie daarover kwam zeer snel en voor
dezelfde prijs de gelijkwaardige opvolger hiervan ontvangen.

Rensink 26-07-2017 Via de website gekocht

Het lijkt goed totdat ....

Levering is snel en het lijkt allemaal in orde, totdat je problemen ondervindt met je gekochte artikel, dan zijn ze niet thuis. Mijn 7 maanden oude stofzuiger ging kapot, ruim binnen de garantie...Het antwoord "ik heb er water mee opgezogen". rekening 103 euro op een stofzuiger van 159 euro. Natuurlijk heb ik geen water opgezogen. Mijn advies...KOOP HIER NIET!!! ZEER SLECHTE SERVICE!

raymond 26-07-2017 Via de website gekocht

kan niet beter!

top shop!

makkelijke site en erg overzichtelijk.
dag van levering kan je zelf bepalen.
en word dan ook netjes afgeleverd en gratis naar zolder gebracht en aangesloten.
beter kan niet!

BiS 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en oplosgerichte service

Direct na 1 dag zijn wasmachine, droger en koelkast geleverd. Koelkast was zeer groot aan de maat, maar deze hebben ze vakkundig met wat kunst- en vliegwerk kunnen plaatsen. Zeer tevreden.

Roger 26-07-2017 Via de website gekocht

goed prijs

Na eerder een droger naar volle tevredenheid gekocht te hebben, zijn we nu maar eerst bij B&K gaan kijken voor een nieuwe kookplaat.
Levertijd konden we zelf bepalen en via track & trace goed volgen. Perfect binnen het aangegeven tijdvenster stond de bezorger van de foto aan de deur.

Margreet uit Zaanstad 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Deze wasmachine was bij Bemmel & Kroon het goedkoopst, de order direct bevestigd via de mail en de website is overzichtelijk.
De levering via Dynalogic vlot en netjes. De zending was prima te volgen.

Linda 26-07-2017 Via de website gekocht

Snelle service! Uitstekend!

Op zoek naar een nieuwe wasdroger bleek Bemmel en Kroon verreweg de goedkoopste. Daarnaast snelle levering dus zeer tevreden

Willem 26-07-2017 Via de website gekocht

Bijna perfecte service

Levering is volgens afspraak de volgende dag gedaan. Netjes op tijd gewaarschuwd keurig
Klein puntje van kritiek is dat na plaatsing we de droger weer weg moesten halen om het afvoer slangetje erop te duwen. Dit zit namelijk aan de achterkant en helemaal onderaan. Wij hadden aangegeven dat we het gingen gebruiken maar moesten het zelf doen. Daarom geen 10. Tip om over na te denken.

jet 26-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam forepark

Voortreffelijke winkel

Ik kom al jaren bij deze zaak vanwege de expertise, het grote assortiment en de goede service. Zal dat zeker blijven doen.

Jose 26-07-2017 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Denken echt met je mee!

Bemmel en kroon is voor mij een firma die betrouwbaar is. Maar vooral niet opdringerig in hun verkoop. Ze voeren geen verkoop met de mes op de keel. Daarom hebben wij gekozen om ons te orienteren bij Bemmel en Kroon.

Pia 26-07-2017 Via de website gekocht

Besteld om 14 u, volgende dag 9u in huis. Prima service!

De winkel was het goedkoopst en heeft het Thuiswinkel waarborg. Er was een kortingsactie van de fabrikant en Bemmel&Kroon heeft deze direct in de verkoopprijs verdisconteerd.

Frederike 26-07-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden over bestelling

Wij hebben voor het eerst een bestelling gedaan via Bemmel&Kroon, maar zal het zeker onthouden voor een volgende x. De site is praktisch, de prijs goed en een zeer snelle (lees binnen 24 uur) en correcte levering van onze vaatwasser. De bezorgers waren niet te beroerd om de vaatwasser via de achterdeur te brengen, ondanks dat dit lichtelijk om is.

Fam Vlok 25-07-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Hazerswoude-Rijndijk

Deskundig geholpen aan een prima droger

Wij hebben Bemmel en Kroon gekozen om hun grote assortiment in witgoed. Als keuken leverancier moest dat wel goed zijn. Op zoek naar een wasdroger bleek binnen de keuze te over. Door de bomen het bos niet meer zien? Door de de deskundige verkoper werd het bos weer zichtbaar. Zonder op te dringen stelde hij ons de juiste vragen voordat hij alle drogers langs liep. Dat scheelde veel werk. De drogers die aan onze wensen voldeden had hij snel gevonden en liet vervolgens de details per merk zien en horen. Het was geen enkele moeite om de drogers te laten draaien, zodat ook het geluid door ons ook kon worden beoordeeld. Uiteindelijk kwamen wij tot een goede keuze, passende binnen onze wensen en budget en verlieten wij zeer tevreden de winkel.

Denise 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Zondag droger besteld en dinsdag gehad. Werd per sms goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Mannen hebben hem snel en zonder schade naar zolder getild. Gekeken of hij het deed en beschrijving achter gelaten. Over product kan ik nog niets zeggen omdat ik hem net heb.

vd kaaij 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfecte service keurig en nette bezorging

Echte aanrader snelle levering keurig en nette bezorging. Gisteren besteld via het internet vanmorgen geleverd en aangesloten

A. Stronks 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Product snel en goedkoper dan elders geleverd. Heel netjes afgeleverd met goede track and trace, en een half uur van tevoren een sms! Al met al helemaal top.

Marian 25-07-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!!

Een andere site maakte reclame wat ze niet waar konden maken in het bestelproces. Dan kijk je verder. En kwamen we hier uit.
Betreft bestelprocedure, overzichtelijk en duidelijk. Prijs; zelfs de goedkoopste van de andere aanbieders.
Mogelijkheid tot pinnen bij aflevering. En eerlijk gezegd, was dat doorslaggevend. Pakket is te volgen. Keurig een sms wanneer men het apparaat komt afleveren. En hier zaten ze nog geen 5 minuten naast. In het vervolg kopen wij hier de apparatuur wat aan vervanging toe is.
Nu een Bosch wasmachine WAQ28363NL gekocht. Ik moest even slikken toen ik een review zag, dat deze wasmachine niet alleen kon centrifugeren. Gelukkig kan dit wel. Het is eventjes een kwestie van je verdiepen in het programma.

hmmj brbj 25-07-2017 Via de website gekocht

Hoge waardering van andere klanten wat juist blijkt te zijn. Denken met je mee, snelle acties.
Dat geldt voor de vraag welk vervangend product is de beste aankoop (je wordt daarover teruggebeld). Ook de inbouw werd snel en goed uitgevoerd, ook tijdens vakantietijd.

Jan Nobbe 25-07-2017 Via de website gekocht

Diepvries gekocht, zeer netjes en betrouwbaar.

Diepvries gekocht, zeer netjes en betrouwbaar, Bemmel&Kroon doen wat ze zeggen + 5 jaar garantie.
De uitstraling van de website is betrouwbaar ook de service is goed en netjes, de diepvries werd netjes bezorgd.

Jan 25-07-2017 Via de website gekocht

Perfect

Maandag wasmachine en droger besteld. Dinsdag geleverd, deskundig geinstallleerd, oude wasmachine, droger en verpakking werden meegenomen. Zelfs een aantal adviezen over het gebruik en dat voor de laagste prijs..

Rina 25-07-2017 Via de website gekocht

oké

De goedkoopste bijna van allemaal en staat bekend om zijn goede service. En dat heb ik ook ervaren: goede service: alles verloopt snel en goed, en transportkosten bovendien nog eens gratis.

Caroline 25-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Super snel ! Meteen duidelijke mail en leveringsafspraak . Keurig verpakt en aardige bezorger.
Ik vind het zonde van m'n geld een nieuwe stofzuiger , maar na goed vergelijken hier geslaagd.
En nu bijna zingend het huis stom gezogen .

Aanrader 24-07-2017 In de winkel gekocht
Leidschendam-Voorburg

Zeer deskundig advies voor een inductie kookplaat

Wij zochten vervanging voor onze inductie kookplaat. Wij werden zeer geduldig te woord gestaan, de verkoper zocht de juiste maten op en adviseerde ons een AEG kookplaat. In overleg kregen wij er een wokpan bij. Geweldig! De verdere afhandeling klopte als een bus. Fantastisch!

Anita 24-07-2017 Via de website gekocht

vlotte en snelle levering

Heel vlotte en erg snelle levering. Je wordt ook tijdens de levering ingelicht welk tijdstip de goederen geleverd zullen worden, je hoeft dus niet de ganse dag thuis zitten wachten. Vriendelijke leverancier.

A.M.Dijt 24-07-2017 In de winkel gekocht
Cruwuius

Goede voorlichting!

Ik doe een grote aankoop wel zorgvuldig, eerst kijken op internet, bij kieskeurig o.a., praten met familie of vrienden. Maar daarna wil ik het apparaat zien en de ervaring van een winkelier met dit produkt horen. Ik heb goede ervaring met B&K op dit gebied. En zij zitten redelijk in de buurt. Bovendien hadden zij een actie voor dit produkt, 50€ korting, niet onbelangrijk.

Petra van Tongeren 24-07-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik kies voor Bemmel en Kroon voor de goede service en dat je de bezorging kan volgen en weet wie het bezorgd.

Theo van Aalst 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, snel en goedkoop!

We hebben een wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon. Direct leverbaar en de goedkoopste van Nederland.
Meteen een mail ontvangen met de leertijd en tracenummer. Volgens opgegeven tijd keurig bezorgd en oude machine weer mee genomen, zonder extra koste.
Wij zijn zeer tevreden.

Kim 24-07-2017 In de winkel gekocht
Forepark

Nooit meer

In de winkel werden we fijn behandeld onze koelkast stopten uit het niets met werken en wij moesten met spoed op zoek naar een nieuwe met een iets geruster gevoel de winkel uit gegaan.
We moesten ten slotte het weekend al zonder doen.

Maandag tussen 12:30 en 15:30 zou die geleverd worden tot onze volle verbazing krijgen wij een mail om 12:00 uur dat levering toch niet plaats kan vinden wij gelijk bellen tot grote verbazing van bemmel en kroon zoude we terug gebeld worden dat gebeurde niet 3 uur lang heen en weer gebeld om tot slot te horen dat onze koelkast beschadigd is vertrokken uit het magazijn en niet geleverd kon worden excuus en wij kunnen morgen leveren voor 11:00 en 30 euro terug.
Nou bemmel en kroon ik noem dit geen service hoe zouden jullie het vinden zonder koelkast en al je boodschappen naar de maan hartelijk bedankt voor ons nooit meer !

Joop 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede duidelijke service en bezorging

Als Nederlander kies ik ten eerste op de prijs. Maar ook belangrijk zijn de retenties. Alles klopte + dat er een mogelijkheid werd geboden om het bedrag thuis te pinnen dit was het uitdrukkelijke verzoek van mijn oudere over buurvrouw waarvoor de bestelling bestemd was. Wel jammer dat daar een bedrag van € 4,95 extra in rekening wordt gebracht anders was de service perfect.

Trudi Kerkhoven 24-07-2017 Via de website gekocht

De wasmachine die wij kochten was overal 100 euro duurder dan hier. Het enige vervelende was dat de wasmachine zou worden aangesloten en dat hebben de bezorgers niet gedaan. Zij zeiden dat ze dat niet mochten.

D. Koetsier en J. Heres 24-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Onlangs een Siemens inbouw vaatwasser besteld.
Dit type was niet meer leverbaar maar we kregen hiervoor de allernieuwste Siemens, de opvolger van de oude.
Goede communicatie hierover.
Levering op afspraak, je weet ook precies wanneer ze komen omdat je ze kan volgen op de dag van levering.
Van te voren krijg je een bericht over de verwachte aankomsttijd, helemaal top!
De vaatwasser werd netjes in de gang afgeleverd, zoals het in de leveringsvoorwaarde staat. Nog even advies van de bezorger om bepaalde spullen twee weken te bewaren indien het toch retour moet.
Kortom TOP!!!

Yvonne van Dongen 24-07-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring voor de eerste keer kopen online

Ik heb hier voor gekozen omdat ik al bij 2 grote winkelketens was geweest voor gasfornuis maar beide konden ze dat wat ik wilde niet leveren zou een paar weken duren.
Toen dacht ik ga online kijken maar was ook bang dat het nep zou zijn. Had zoveel verhalen gehoord en Had nog nooit online gekocht . Maar mijn verbazing was groot , zou de volgende dag al geleverd worden , hoefde pas aan de deur te betalen. En niks geen gezeur. EN ZELFS NOG GOEDKOPER ALS IN DE WINKEL. .ik weet volgende keer als ik iets nodig heb ga ik eerst online kijken en niet naar de winkel. Dank u wel u heeft me geholpen een nieuwe wereld in te stappen . TOP TOP Zeer tevreden klant

jmkoning 24-07-2017 In de winkel gekocht
cruquius

Top winkel prettig personeel en prima service

Een prachtig winkel met heel veel verschillende merken een ruime keuze.
En een goede voorlichting door het personeel topie

Kees 23-07-2017 Via de website gekocht

super geweldig afgehandeld.

de keuze is bij deze firma goed te vinden en zeer duidelijke website.
een nieuwere versie gekregen welke duurder bleek te zijn, maar oude prijs afgerekend. klasse.
Levering was ook precies op tijd. ook de email correspondentie is goed verzorgd.

Lidija Brands 23-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Ik ben super tevreden met de service van dit bedrijf. Het product was heel snel en goed afgeleverd! Top!!!