Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dorine149. 19-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

overzichtelijk display, daardoor makkelijk in bediening

van te voren gebeld zoals afgesproken.makkelijk i.v.m. werk

Genoeg keus, misschien teveel?

Aan iedereen die op zoek is naar witgoed

Schitterende winkel met een heel groot assortiment, prima en vriendelijk geholpen en goede service.

jhmmuijs 18-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

We werden snel geholpen, werd goed geluisterd naar onze vragen en kregen hierdoor goed advies WAT we het beste aan konden schaffen.

Was meer dan genoeg om een goede keuze te kunnen maken

Vriendelijke, behulpzame en kundige verkoper

Gemakkelijk bereikbaar, overzichtelijke winkel, uitgebreid assortiment en kundig personeel

monilelo 18-09-2015 Via de website gekocht

Ruime keuzes, makkelijk te bestellen, goede service en snelle levering!! Perfect!!! Ik had een andere model besteld maar niet meer leverbaar dus krijg ik nieuwer en duurder model voor hetzelfde prijs! Wat een service.

De hoog 18-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet te bestellen en dag te bepalen van levering, van te voren nog even bellen dat ze er aankwamen, 2 aardige en handige jongens kwamen de wasmachine brengen en aansluiten. Prima service

Sonja.H 18-09-2015 Via de website gekocht

duidelijk welke weg te volgen op de site

snelle levering en levering op de aangegeen tijd met telefoontje vooraf. Jammer dat je niet met creditcard kan betalen

ruim assortiment met alle bekende merken

zou deze winkel zeker aanbevelen!

duidelijke site, ruim assortiment

Jason van der Voort 18-09-2015 Via de website gekocht

Goed toegankelijke website met heldere en duidelijke informatie. Duidelijke communicatie t.a.v. bestelling, betaling en levering. Afspraken worden perfect nagekomen. Extra service-call 10 minuten voor aankomst is erg prettig. Wasmachine keurig op zijn plaats gezet en aangesloten. Korte uitleg over de eerste wasbeurt. Netjes verpakkingsmateriaal meegenomen. Ruime keuze op website, die vervolgens ook leverbaar is. Dat kom je bij anderen wel anders tegen. Daar wordt wel een product tegen scherpe prijs aangeboden, maar is vervolgens niet leverbaar. In grote mate zou ik B+K aanbevelen. Assortiment, levering, service zijn meer dan ok!

renehofman 18-09-2015 Via de website gekocht

ik heb eerst gebeld om de voorraad te checken, en kreeg snel de bevestiging.
daarna heb ik besteld op de website, de betaling gedaan, en volgende ochten om 08.30 werd mijn bestelling geleverd.

alles werd snel en duideljk gecommuniceerd, dus ik wist ook dat de bezorger vroeg kwam

als er een gelijkwaardige aanbieding is, dan zou ik Bemmel en Kroon wel aanbevelen vanwege de snelle levering en bereikbaarheid. Het gaat wel om het product zelf dus de prijs blijft wel belangrijk.

de 2 stoomovens worden mondjesmaat uitgeleverd door Bosch. over een paar weken wordt onze keuken gemonteerd, en Brugman Keukens kon de stoomovens niet leveren ( belachelijk overigens ) Een korte zoektocht bracht mij bij Bemmel en Kroon die er nog 2 had. En die zijn dus ook ruim op tijd voor de verbouwing binnen. Ik ben samen met mijn vrouw dus erg blij met deze levering.

pnelsmit 18-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/ Rijndijk

in de winkel van Bemmel en Kroon staan veel wasmachines opgesteld. met duidelijke uitleg was de keuze snel gemaakt.

na de keuze werden we goed ingelicht over de levering en de voorwaarden.

genoeg verschillende wasmachines van veel merken om een keuze te maken

netjes, vooral heel servicegericht!

een wasmachine kopen is best lastig, de inrichting van de winkel, de klantbenadering hebben we als zeer positief ervaren. we komen hier zeker nog terug!

kris270474 18-09-2015 Via de website gekocht

Bestelling is heel gemakkelijk te plaatsen en je kan alles goed mee opvolgen, zelfs zelf een datum van levering kiezen.

Zeer goede service, alles in het teken van de klant!

Groot assortiment, je vind hier ongetwijfeld je keuze en ze zijn écht wel de goedkoopste.

Goede service, snelle levering op datum naar keuze.

Goede service, duidelijke communicatie, goedkoopste in zijn soort, vriendelijke koerierdienst, datum van levering zelf te kiezen. Ordernummer: BKI487955

HK55 17-09-2015 Via de website gekocht

Goede site

Goede communicatie

Snelle levering.

Door de vlotte en duidelijke communicatie en het montagebedrijf is dit een aanrader

vvnetten 17-09-2015 Via de website gekocht

Ik kon de bestelling op de gewenste dag dat ik thuis was laten leveren. Hoefde ook niet speciaal er voor thuis te blijven

De man aan de telefoon was erg vriendelijk en legde uit hoe het proces van levering verloopt.

Bemmel heeft veel verschillende producten welke gemakkelijk bezorgd kunnen worden.

Algeheel een hele professionele indruk gekregen van Bemmel

Maken waar wat ze zeggen en vriendelijk in hulp

Westkart 17-09-2015 Via de website gekocht

Goede informatie via de site

Goede mogelijkheid tot maken afspraak leveren product
Keurige medewerkers.

Breed en concurrerend .

Goede service website en in de winkel. Concurrerende prijzen. Personeel met een goede inleving in de vraag of gewenste oplossing.

Goede service , duidelijke website en concurrerend

thijsenfemke 17-09-2015 Via de website gekocht

Zeer duidelijk website en bestellen gaat eenvoudig. Erg goed op de hoogte gehouden van het bestelproces.

Bestelling volgende dag al geleverd. in de vroege ochtend mail én sms met tijdvak van leveren. Half uur voor levering werd ik gebeld dat ze er bijna waren. Product werd netjes en zeer correct binnen gebracht.

Ruim assortiment en een zeer scherpe prijs!

Door de goede prijs/kwaliteitsverhouding, de snelle levering en goede service zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

Zeer duidelijke website, goede en snelle levering en uitstekend behandeld en te woord gestaan door de bezorgers.

snhbbv 17-09-2015 Via de website gekocht

Alles verliep vlotjes, en kon alles direct vinden

Leveranciers waren erg efficient,behulpzaam en vriendelijk.

Alles verliep perfect.

Punctueel, op tijd en netjes afgeleverd.

hilfe 17-09-2015 Via de website gekocht

Een goede site, die de juiste informatie duidelijk aangeeft.

Na de bestelling, krijg je per email alle relevante informatie. Dat geldt ook voor hun vervoerder. Ook die communiceert duidelijk en adequaat.

Gewoon alle apparatuur in allerlei prijsklassen. Enorm assortiment.

Absolute aanrader.

Ik had al eerder een inbouw vaatwasser via Bemmel & Kroon aangeschaft. Dat verliep zo prettig dat je dat dus onthoudt.

mblok70 16-09-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, zonder poespas en veel keuze. Meer dan de concurrenten hebben.

Service is perfect, alle afspraken worden nagekomen. Zonder extra kosten (en de wasdroger die ik gekocht heb bij deze winkel was al 100 e goedkoper dan bij alle concurrenten!), werd de droger 2 verdiepingen hoog geïnstalleerd en de verpakking meegenomen. Klasse!

Het assortiment is vele malen uitgebreider dan van de concurrenten, en heb me uitgebreid georiënteerd, dus durf dit wel te beweren.

Ook prettig dat er winkels zijn, met showroom, zodat je daar eventueel heen kunt. Maar de prijs is onverslaanbaar, dus ik zou volgende keer deze winkel zeker aanraden

Er wordt na het aankopen duidelijk gecommuniceerd wanneer het product verwacht wordt. De chauffeur belt, zoals in de mail staat, een half uur voor aankomst en het tijdframe van 2 uur welke je een dag van te voren krijgt, wanneer het product arriveert, klopt precies. Bovendien was van Bemmel en Kroon op mijn gekochte wasdroger minstens 100 euro goedkoper dan alle concurrenten!

AndriesFrenaij 16-09-2015 Via de website gekocht

Prima geholpen, via de website gekozen maar toch nog even gebeld. Werd gelijk te woord gestaan en uitstekend geholpen

Kreeg via een goede koerier onze spullen, werden goed op de hoogte gehouden en wisten precies wanneer onze order kwam.

Wat niet op voorraad was werd direct besteld en binnen een week geleverd.

Zeker, zodra iemand nu wat wil kopen zal zeker deze winkel aanbevelen

Dit was de eerste keer om bij Bemmel en Kroon te bestellen, ze waren goedkoper als de andere maar wat ons overal opviel was de uitstekende service, dus ondanks dat de keuze was gemaakt via de webwinkel was de verdere service echt uitstekend.

tondo 16-09-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Prima advies en ruime keuze

De volgende dag in huis

Ruime keuze

Aan iedereen

Allen maar prime advies en snel geleverd

Joker1950 16-09-2015 Via de website gekocht

het gemak vandaag besteld en binnen een paar dagen in huis

de oude kookplaat word gratis meegenomen

prima goed te zien wat ze allemaal leveren

heel goed te bereiken en een perfecte service!!

Eerst in de winkel wezen kijken wat voor platen ze hadden en deze kwam heel goed uit de bus vandaar deze besteld! Ook de pannenset had ik al eerder in huis dan de plaat zelf!! Klasse

toolen 16-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

makkelijk te bereiken

deskundig en vriendelijk geholpen

ruime keus

prima service en deskundig geinstalleerd

oudewolbers 16-09-2015 Via de website gekocht

Ik kon op de website gemakkelijk vinden wat ik zocht en on line bestellen.
Uitstekende communicatie.
Het gemak van pinbetaling bij aflevering sprak mij aan.

De service was voortreffelijk.
Ook telefonisch gemakkelijk te bereiken en goed geholpen.
Betrouwbare afspraken en levering.

Groot assortiment.
Veel keuzemogelijkheden binnen productgroep.
Was aangenaam verrast over de alleszins concurrerende prijzen en snelle levering (1 dag ).

Ik heb goede ervaringen met deze leverancier

Ik ben aangenaam verrast door de scherpe prijzen en de snelle, prettige, betrouwbare, adequate afhandeling door Bemmel en Kroon.

Elizaa48 15-09-2015 Via de website gekocht

Het bestelproces is duidelijk en correct te volgen. Het enige min-puntje is dat je helaas niet met het afleveren van de goederen kan pinnen of achteraf kan betalen

Telefonisch contact met de verkoopmedewerker verliep duidelijk en ik werd snel teruggebeld met een antwoord.

De koelvriescombinatie waarnaar ik op zoek was, was bij deze winkel gelukkig op voorraad en snel te leveren. Het enige minpuntje is dat ikzelf moest bellen op welk dagdeel ik de vervoerder kon verwachten. In de ontvangstbevestiging/factuur KDI489122 stond nml. dat ik op de afleverdag uiterlijk om 8.00 uur een email zou ontvangen wanneer ik de vervoerder kon verwachten. Dit heb ik niet gehad. Maar na een telefoontje ben ik netjes en snel teruggebeld met het antwoord. Ook zou de vervoerder een half uur voor aankomsttijd bellen maar dit was ook niet het geval.

peluik 15-09-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

snelle levering

voldoende keus in merken

snel en betrouwbaar

prima webshop, snel betrouwbaar en voordelig

Ton Diederen 15-09-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk en makkelijk

Klantenservice was netjes en correct en hadden meteen een antwoord op mijn vraag

Voor wat ik nodig had was er genoeg te kiezen

Goede en nette winkel

Ik vind de bereikbaarheid van de website prima en de klantenservice weet waar ze het over hebben

riems001 15-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Mooi in te delen koel-vries combinatie, je kunt alleskeijt in de grote bakken aan de deuren. Helaas geeneierrekjes

Netjes geholpen in de winkel, geen vraag was teveel, ook bij telefonisch contact wist men wie je was

Merr kun je bijna niet in huis hebben

Absoluut aan te bevelen en dat voor een heel goedeprijs

Geen missers volgens mij

Chris198O 15-09-2015 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn moeder, ik wist wat ik wilde halen dus het product was van te voren bekend. (In de eerste instantie had ik nog nooit van uw bedrijf gehoord, maar zag ik dat het product bij anderen tijdelijk niet leverbaar was. Ik vind de website zeer overzichtelijk en had het product al snel gevonden en besteld. Tijdens het proces geen overbodige gegevens om in te voeren wat soms nog wel eens het geval is.

Service was prima ! mogelijkheid om afleverdatum te selecteren is een plus ! (aangezien ik niet elke dag in de gelegenheid ben om thuis te zijn om het product in ontvangst te nemen). Duidelijk email en sms met betrekking tot de levertijden op de afgesproken dag en ten slotte zeer vriendelijk te woord gestaan door de vervoerder.

Ik heb niet gekeken naar meerdere modellen, m.b.t. deze aankoop was deze winkel een van de goedkopere aanbieders. Wat ik ook prettig vond is de mogelijkheid voor extra garantie.

Prima service, artikelen waren op voorraad (bij andere webwinkels was het betreffende product niet op voorraad).

Verder geen bijzonderheden.

Ensuna 15-09-2015 Via de website gekocht

Het gemak van online winkelen hoef ik waarschijnlijk niet uit te leggen. Wat wel belangrijk is de afhandeling en de vervolgstappen gedaan door DynaLogistics BV waarbij je kan zien waar ze zijn op de dag van de levering. Zo kan je alles op je gemak doen en weet je ongeveer wanneer ze er zijn.

Zowel Bemmel en Kroon als DynaLogistics zijn helder en duidelijk en alles loopt zeer gesmeerd.

De service van een fysieke winkel, maar dan online!

Assortiment zeer uitgebreid. Men zal niet alles hebben, maar genoeg om tot een keuze te komen.

Doen niet onder voor de grotere shops. Wellicht komt dit slijmerig over, maar liever Quality over Quantity zal ik maar zeggen.

+ Webshop + Prijs + Service + Bezorgservice + Informatie tijdens bezorgdag + Aansluit en oude apparaat meeneem service + Oude Wasmachine weg, Nieuwe geplaatst en aangesloten zeer snel! - Geen op of aanmerkingen voor dit bedrijf of de afhandeling van wat dan ook.

helengordijn 15-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

De apparaten die wij wilden kopen waren er niet meer, verkoper erg klantgericht en kwam met vergelijkbare producten en deed ook iets met korting omdat de andere apparaten die wij wilden, in de aanbieding waren

Heel veel keuze

Het assortiment groot, de winkel is erg overzichtelijk en personeel erg vriendelijk

Ik vind de winkel erg overzichtelijk en klantgericht personeel

seaman 15-09-2015 Via de website gekocht

alles was zeer duidelijk en in een goede volgorde snel te verwerken zonder oponthoud of ergernis

aflevering op het van te voren nauwkeurig aangegeven tijdstip. plaatsing op de eerste etage, aansluiting, controle, en afvoer van de oude zware apparatuur op een volkomen klantvriendelijke manier

ruim voldoende keuzemogelijkheid. toen het gekozen produkt net uitverkocht bleek te zijn, werd er een nieuwer iets mooier en iets duurder type aangeboden. het prijsverschil van e 100,- werd onmiddellijk
gehalveerd waar we heel tevreden mee zijn.

soepele verwerking van de telefonische website bestelling. zowel de betaling als de aflevering: snel, adequaat, klantvriendelijk. en toch een prima product voor een heel nette prijs.

espewes 14-09-2015 Via de website gekocht

handige site

snelle levering en gratis bezorging

goede prijs

BKI487957

C. Lindeman 14-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag Leidscheveen

Wat we prettig vonden is dat je vooraf niets hoeft te betalen. Bij aflevering van het product kon je bij de bezorger met je pinpas betalen.

We zijn uitstekend geadviseerd bij de aankoop van onze volledig geïntegreerde vaatwasser. Het afvoeren van de oude en het plaatsen van de nieuwe vaatwasser is in goed overleg geregeld en keurig uitgevoerd.

Bijna alle apparatuur van de goed bekendstaande merken stond zeer overzichtelijk naast elkaar opgesteld met een korte duidelijke vermelding van prijs en de belangrijkste technische gegevens. De verkoopadviseur heeft ons bij de keuze prima geadviseerde. duidelijk

Er was een zeer uitgebreide apparaat keuze in de overzichtelijke showroom.

Goed bereikbaar, ruim parkeren, plezierige ontvangst, zeer ruime keuze, goede voorlichting, vlotte afhandeling.

Opabennie70 14-09-2015 Via de website gekocht

Website duidelijk.

Product niet op voorraad, toch levering in vier dagen, op zolder geplaatst en oude meegenomen, top!

Keuze te over.

Correcte levering, en meename vervangend apparaat.

Onalley 14-09-2015 Via de website gekocht

Productspecificatie van hetgeen ik wilde kopen was wel bekend, maar nergens leverbaar. Een telefoontje naar Bemmel en Kroon en het product werd binnen een maand geleverd.

Zeer goede telefoon en later e-mail afhandeling. Ook de bezorging was perfect geregeld.

Zeer compleet assortiment in product en prijsklassen, met concurrerende prijzen.

Alles is perfect verlopen, van bestelling tot en met levering

Groot assortiment met fijne afhandeling, zowel telefonisch, mail als fysiek met scherpe prijzen.

KiesBo 14-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Heldere combinatie-aanbieding van inbouw-witgoed met installatie aan huis

Deskundig in de fysieke winkel. Aan huis conform afspraak in de winkel

Inbouw-witgoed was nog probleemloos te bestellen voor 15 jaar oude keuken van Bemmel en Kroon. Ook goede prijs-/prestatieverhouding.

Goed advies, prettig geholpen zowel in de winkel als aan huis.

Alles klopt. Bemmel en Kroon heeft de installatie uitbesteed. Ook dat gaat goed. Een gelijktijdige check van de elektrische ontsteking van het gasfornuis was even een dingetje, maar hulde, ook dit is opgelost.

Fam. Broeks 14-09-2015 Via de website gekocht

via de consumentengids de beste stofzuiger gezocht op google. De vergelijkingssite gaf concreet overzicht waar de stofzuiger te krijgen was incl prijzen. Bemmel en Kroon was de voordeligste incl gratis bezorging. Het aankoopbedrag van de stofzuiger bij Bemmel en Kroon viel onder de adviesprijs van de consumentengids.

via een onafhankelijke vergelijkingssite op de site gekomen van Bemmel en Kroon waar alle informatie goed en transparant te verkrijgen is over het product,betaling en levering

De goedkoopste leverancier van de best geteste stofzuiger uit de consumentengids. Snelle levering, die door u zelf beheert kan worden door aan te geven data van bezorging. gratis verzending.

GertJanKraaij 13-09-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Bemmel en kroon regelde alle administratieve handelingen en informeerde hierover

Meedenkend en oplossingsgericht

We hadden een moeilijke maat voor de te plaatsen vaatwasser en daarvoor werd oplossing gezicht

Top service

Goede oplossingsgerichte service in combinatie met het geïnformeerd houden omtrent levering.

mqueis 13-09-2015 Via de website gekocht

Vriendelijke medewerker, levering cf afspraak.

Bedrijf komt zijn afspraak 100% na!

Vriendelijke medewerker, levering cf afspraak. Bedrijf komt zijn afspraak 100% na! 1 belletje is genoeg en alles wordt in overleg geregeld. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Andre-C 12-09-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige site met duidelijke verwijzingen. Makkelijk om te bestellen. Ook voor ons Belgen.

Correcte levertijd, snelle afhandeling zelf zonder voorafbetaling. Enkel werden er rembours kosten aangerekend waar niets van vermeld was. Dit is een belangrijk punt in het vertrouwen en de juiste prijs berekening. Mensen willen eenmaal de gehele prijs kennen en niet achteraf nog extra's betalen, hoewel het meeviel (4,95 €)

De prijs van het aangekocht produckt was scherp en dit gaf de doorslag om bij "Bemmel en kroon" de aankoop te doen.

Gewoon correcte prijzen en snelle levering, ook voor België. Als men steeds de totale prijs vermeld en geen extra's meer nadien aanreken had ik 10 sterren gegeven.

FIJKO1975 12-09-2015 Via de website gekocht

gewoon supereenvoudig bestellen en wordt keurig geïnstalleerd

nette medewerker die netjes installeert

Zeer uitgebreid voor ieder wat wils

Supertevreden en mocht het nodig zijn bestellen wij hier weer!

Echte aanrader wij hebben besteld en zij hebben keurig geïnstalleerd en geleverd! BKI485436 was ons bestelnummer

jolcar1 12-09-2015 Via de website gekocht

Het gemak van internet bestellen is super

Prima service , zowel de aflevering als de retour nemen van het oude product

Er is genoeg assortiment om uit te kiezen

Bemmel en Kroon staan bekend om goede service en dat vindt ik heel belangrijk

Bemmel en Kroon is een vertrouwde naam en bekend om zijn goede service en klantvriendelijkheid.

myron89 12-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Vanuit Zoeterwoude rijndijk is de droger helemaal naar Zandvoort gebracht. En de bediening is zeer makkelijk, en drogen is zo gebeurd.

Geweldige service! Zeer attent personeel.

Goede service, snelle levering, thuis bezorgd en aangesloten

cbarth 12-09-2015 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

hele goede website niet te ingewikkeld.

Goede medewerkers hebben er echt verstand van

Je weet niet wat je ziet in de winkels

goede service prima geholpen

Goed geholpen door de Heer Linkerhof hoefde niets aan te betalen. De bezorgdienst belde 20 minuten van te voren op dat ze kwamen na het brengen kon ik de installateur bellen was binnen een half uur bij me. Goed concept.

Erwin58 11-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke site

vlotte en correcte reactie op vragen en een duidelijke offerte

groot assortiment en van gerenomeerde fabrikanten

zie de sterren.

duidelijke site,vlotte reactie tijd,veelzijdige betaalmethode, moderne vervoerspartner,vrije afleverkeuze gewoon een goede zaak. TOP en dat in deze tijd

harryenwilmascholten 11-09-2015 Via de website gekocht

Omdat ik een vraag had over de montage van de inbouw belde ik naar Bemmel en Kroon. Naast het beantwoorden van de vraag ook gezamenlijk de internet bestelling ingevuld. Erg prettig. Je kan met pin betalen na installatie. Perfect.

In dezelfde week van aanvraag ook kunnen leveren en inbouwen door vakkundig personeel die ook netjes werken in je huis.

Breed assortiment. Ik zocht een bosch inbouw en kon kiezen uit 5 types.

Ja, Bemmel en Kroon werkt met scherpe internet prijzen (met extra korting), hebben een eigen winkel, en de mogelijkheid om de montage te regelen. Kortom een all-in prijs in een sterke prijs-prestatie verhouding

Bemmmel en Kroon levert dat wat je als klant graag wenst. Goede service en uitleg als ook een goed product en goed ingebouwd. Bemmel en Kroon weet aan commodity witgoed, weer een luxe product te maken, door haar service in goede uitleg, snelheid van leveren, en montage binnen 1 week. Dat is precies wat je wenst als klant. Want je wilt snel weer verder met je vaatwasmachine. Wij wensen Bemmel en Kroon nog vele tevreden klanten toe.

JL-review 11-09-2015 Via de website gekocht

Mooie en overzichtelijke website

Uitstekende service van bestelling tot levering. Vriendelijk en deskundig telefonisch contact. Extra servicekosten goedkoper in vergelijking met bekende witgoedketens.

Ruim assortiment en aantrekkelijk geprijsd.

Ik was nog niet bekend met Bemmel en Kroon, maar ben erg tevreden met deze transactie en kom zeker terug. Zeker een aanrader voor anderen.

Zie punten hierboven. Prima winkel. Onder ordernummer DH483010 een Indesit CAA 55 Koelvriescombinatie gekocht.

frontoffice CHF 11-09-2015 Via de website gekocht

direct telefonisch contact, snel antwoord.

snelle service, snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk schakelen, direct antwoord op vragen. Helemaal tevreden.

Helemaal tevreden met de geboden service.

Alice Boodt 10-09-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Goede en snelle adviezen.Goede bereikbaarheidü

Snelle en correcte bezorging.

Groet keuze

Betrouwbaar en goedkoper dan andere witgoed firma,s.

Betrouwbaar. Goede service, snelle afhandeling.

AVO 1 10-09-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De wasmachine bestellen bij Bemmel en Kroonis reuze simpel. Het wijst zich vanzelf en na het plaatsen van de order heb je er (bijna) geen omkijken meer naar. Je krijgt supersnel een orderbevestiging en snel daarop een email met het moment van afleveren, waarbij een bandbreedte gehanteerd wordt van 3 uren. Je hoeft dus geen hele dag vrij te nemen op de dag van afleveren.
Tot slot belt de chauffeur een half uur van tevoren op hoe laat hij voor de deur staat.

Je wordt vriendelijk en deskundig (maar niet opdringerig) te woord gestaan door de verkoper. Zie voor het overige de toelichting bij 'Gemak'

Bij Bemmel en Kroon is het assortiment dermate groot dat het bijna onmogelijk is om geen keuze te kunnen maken. Daarnaast zijn de artikelen zodanig concurrerend geprijst, dat het niet de moeite loont om verder te 'shoppen'.

Bovenstaande wasautomaat onder ordernummer ZTW487326 bij Bemmel en Kroon gekocht. Niet dan hulde voor dit bedrijf (zie toelichtingen bij de verschillende onderdelen van de enquette). Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Het is bijna een genot om daar iets te kopen. Alles wordt efficient en correct afgehandeld. Een voorbeeld voor anderen.

DHR Baijens 10-09-2015 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen

Mooi op afgesproken tijd bezorgd en goed traceerbaar

Alles zoals het hoort, zelfs een nieuwer model voor dezelfde prijs:)

CMae 10-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

Ik had door een fout een dubbele betaling gedaan. Is verder correct afgehandeld maar er is niet op mijn email hierover gereageerd.