Deze score is berekend op basis van 3294 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

vbaaren 18-12-2013 Via de website gekocht

Men kan tegenwoordig niet meer zonder
wasmachine we ziln erg verwend.

Via internet besteld volgens afspraak
keurig op tijd afgeleverd.

Er is voldoende keus en concurerend in prijsklasse.

Zeer tevreden.

Tot nu toe tevreden.

hhschoone 18-12-2013 In de winkel gekocht
zoeterwoude-rijndijk

Heb in de winkel besteld, maar kan ook online. Was wel onduidelijk mbt servicekosten (mn levering/plaatsing - ik heb mn wasmachine in eenlastige hoek staan), maar dat was allemaal geen probleem.

Winkelmedewerker wist niet meer dan ik die op internet al gezocht had. Levering wel perfect: op zelfgekozen dag, vooraf een mail en 20 voor daadwerkelijke aflevering een belletje

De wasmachine die ik zoch stond niet op display. Was wel op voorraad, dus levering kon snel plaatsvinden.

Ja. Niet duur, goede service.

Dev0 18-12-2013 Via de website gekocht

Bastionnetje 17-12-2013 Via de website gekocht

4,8

Via internet bestellen is gemakkelijk

Heb zondag 8 dec een wasmachine besteld met het idee dat hij 2-5 dagen later binnen is . Inmiddels is het 17 december en blijkt het nog 3 dagen te duren. Een gezin met 3 jongens dan 12 dagen zonder wasmachine. Als we bellen worden we aan het lijntje gehouden. Het beroerde is dat je al betaald hebt. Ze beloven veel maar komen het dus echt niet na. Ik ben helemaal klaar met ze!

Hele slechte service, ze beloven binnen 5 dagen te leveren maar na 10 dagen hebben we vandaag weer gehoord dat het niet morgen maar wars over 2 dagen wordt.

Gezien de slechte service en het feit dat we aan het lijntje worden gehouden vind ik deze winkel waardeloos. Na 12 dagen nog geen wasmachine terwijl ze beloven dat ze de volgende dag leveren of binnen 5 dagen.....Er zijn vast winkels die zich wel aan de afspraak houden.

c.g. put 17-12-2013 In de winkel gekocht
forrepark den haag

duidelijke uitleg [vriendelijk]

keus in overvloed duidelijk en goed uitgestald

ik ben daar goed geholpen ik heb geen klachten

wverhage 17-12-2013 In de winkel gekocht
Leidschendam

Nadat ik eerst een uitgebreide analyse had gemaakt van vele koelkasten ben ik van v B&K gegaan om mijn keus in werkelijkheid te zien. Daar werd ik prima geholpen door een verkoper die wist waarover hij het had. Perfecte bediening !

Gezien de diversiteit van koelkasten die de makrt biedt is het vrijwel onmogelijk om alle modellen in voorraad te hebben. B&K heeft ervoor gekozen om die modellen te showen die het hoogst scoren. Perfect idee!

Perfecte voorlichting, snelle levering die exact werd uitgevoerd conform afspraak. Wat kan een mens nog meer willen?

Prachtige showroom, goede adviezen, lage prijs, perfecte levering.

Marierijntje 17-12-2013 Via de website gekocht

'S morgens vroeg een sms met globale tijd en een half uur voor levering word je gebeld

Apparaat werd uit de verpakking gehaald en op de juiste plaats gezet

'S middags voor 3 uur besteld, de volgende dag geleverd.

fajmvdijk 16-12-2013 Via de website gekocht

Heerlijk bestellen vanuit luie stoel

Perfect
Na bestelling aflevering keurig verzorgd

Veel keus

Vriendelijk personeel

corgra49 16-12-2013 In de winkel gekocht
Cruguius

eenvoudige bestel procedure, aanbetaling was niet nodig is dusefficiënter

goede voorlichting in de winkel en ook het plaatsen en aansluiten werd keurig geregeld

nvt

goede service

In deze winkel heb ik ook een keuken gekocht " moet nog wel geleverd worden " en ben van mening dat het gegeven advies tav prijs / kwaliteit ons hebt geholpen om de juiste keuze te maken.

Bodwin 16-12-2013 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

Helaas hadden de monteurs van Bemmel & Kroon geen extra onderdelen bij hun voor het geval er wat kapot was. Uiteraard is dit de verantwoordelijkheid van de bewoner maar dit zou toch wel fijn geweest zijn want dan hadden wij nu al een werkende wasmachine. Verder hebben zij prima service geleverd!

Brocolli 16-12-2013 Via de website gekocht

Wij zijn in de winkel eerst gaan kijken en konden daardoor snel via internet bestellen. Wat ik heel fijn vond is dat je zelf kan aangeven op welke datum de spullen geleverd kunnen worden

Wij zijn vriendelijke te woord gestaan en kregen voldoende informatie in de winkel.

Er is zeer veel keus.

Bij Bemmel en Kroon krijg je service en dat krijg je tegenwoordig niet overal meer.

Wij zijn zeer tevreden over de informatie die we in de winkel kregen, over het online kunnen bestellen, het zelf aangeven wanneer de spullen afgeleverd worden en de service van het plaatsen aan huis.

ToniVR 16-12-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig online besteld, perfecte communicatie, zelf leveringsdatum kunnen bepalen, betalen bij aflevering: zo heb ik het graag!

Alles is verlopen zoals gepland.

Snelle service, zeer voordelige prijs, uitgebreid gamma, betrouwbaar.

allesig1 14-12-2013 In de winkel gekocht
Den Haag Forepark

Gelijk geholpen in de winkel en eerlijk advies.

Goede service en netjes geholpen met eerlijk advies in de winkel.

Complimenten aan bezorgers van de bestelde droger. Netjes en behulpzaam. Uitgebreide uitleg van apparaat en ook nog uitleg van het schoonmaken van de filter van onze wasmachine van een paar jaar oud. Als extra werd dat nog even eigenhandig door een van de bezorgers schoongemaakt! Top!

Voldoende merken en modellen.

famat 14-12-2013 Via de website gekocht

Prima

Hele goede service, echt de goedkoopste, flexibel, snel en uiterst vriendelijke bezorgers.

Sagu_boys 14-12-2013 Via de website gekocht

zeer tervreden

goede service

ruime keuze

ben hartstikke tevreden over Bemmel & Kroon

was bezig op zoek te zijn naar een wasmachine merk bosch via kies en keurig kwam ik Bemmel& Kroon tegen de cijfers zijn goed en de reverenties ik belde op en had een type wasmachine gevonden van bosch en hij had er 1 op voorraad staan van 699 euro en ging er nog 10% eraf plus nog van bosch een graties stoomstrijkijzer wat wil je nog meer en gratis afgeleverd mn dag kan niet meer stuk goede service klantvriendelijk een goed georganiseerd bedrijf

rutgerostermann 13-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de website.

Super goede service.
Snelle reactie, vriendelijk personeel en snelle levering.

Zeer veel keuze in diverse keukenapparatuur

Goede services, veel keuze en een snelle levering

BerghuisVanWinden 13-12-2013 Via de website gekocht

Via webwinkel besteld
Aflever datum instelbaar

kreeg voor de zelfde prijs een model van dit bouwjaar

Wordt steeds op de hoogte gehouden van de levering via een website. Omdat dit mn eerste bestelling was heb ik voor 5 euro extra gepind aan de deur. Voortaan betaal ik wel bij deze super (wbe)winkel met iDeal!

No nonsense, duidelijk voorwaarden en levering. Daarnaast de goedkoopste witgoed leverancier voor deze vaatwasser

Erwin vd Velde 13-12-2013 In de winkel gekocht
Fohrepark leidschendam/denhaag

aangezien bewuste zaak bij ons in de buurt is, na enig huiswerk op internet 2 typen vaatwassers bekeken , echter een nette gemotiveerde verkoper wees ons op wat kleine puntjes, waardoor we uiteindelijk na een heerlijk kopje koffie een keuze konden maken.

Betreffende vaatwasser aangeschaft, afspraak gemaakt voor levering binnen 2 dagen, werd bevestigt dmv een sms , en uiteindelijk de juiste tijd op betreffende dag dmv een telefonisch kontakt, werkt heel goed, en je hoeft niet heel de dag thuis te blijven.

in de showroom , meerdere modellen te zien, waardoor ook de verschillen ondeling goed en duidelijk worden .

de verkoper verzekerde ons dat de aangeboden prijs op internet tot een van de laagste zou behoren, en dit was achter af inderdaad het geval, keurig van de betreffende firma, en zorgt dan ook niet achter af voor een naar gevoel, als blijkt dat elders goedkoper.

Prima geholpen, lekker bakje koffie, gefundeerde opmerkingen van verkoper, en afspraken netjes nagekomen.

kiim68 13-12-2013 Via de website gekocht

6,5

het bestellen ging snel, later een mailtje gekregen dat deze niet op voorraad was dus wat later werd.

Ik was blij dat ze de wasmachine/droger bezorgden en had bij het bestellen aangegeven dat ze ook 2 machines terug moesten nemen. Helaas wist de bezorger hier niks van af en wou het in eerste instantie niet meenemen. Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen maar moest ik de wasmachine afkoppelen en ze hadden geen tijd om te wachten (duurt nog geen 5 minuten) Ik moest dan maar het bedrijf bellen en die stuurde dan wel een bezorger om deze alsnog op te halen. Gebeld maar ze hebben helaas nooit terug gebeld of gereageerd op mijn mailtjes.. Dus ben ik zelf maar een hele dag bezig geweest om de wasmachine uit elkaar te slopen en in stukken naar beneden te brengen. Hierdoor mijn lage cijfer.

Ik zou het aanbevelen, alleen als ze het zelf kunnen ophalen en vooral niet laten bezorgen.

Goedkoop en goed product. Helaas heb ik ervaren dat de levering niet goed was.

aadels 13-12-2013 Via de website gekocht

ze hebben het aan de keuken gebracht en de oude netjes meegenomen,kon hem zo aansluiten.

zo ver mogelijk gebracht en de oude meegenomen

genoeg

alles ging makkelijk,zelfs met de betaling ging het makkelijken ze waren op tijd

alles is goed zie boven

Garnicservice 12-12-2013 Via de website gekocht

Het 2de apparaat gekocht bij van bemmel & kroon op korte termijn. Beide toestellen zijn prima zoals verwacht. Levering zoals aangegeven vlot en snel service is vlot , jammer dat ze kosten aanrekenen voor pinnen. misschien kopen we het derde apparaat bij hun aan , dit is afhankelijk van de prijs en keuze.

Jan Vergeet 12-12-2013 Via de website gekocht

Alles heel relaxed geregeld aan de telefoon. Prima bereikbaar ook.

Goede kennis van de apparatuur (in dit geval koel/vriescombinatie) met betrekking tot advies. Oud apparaat mee. Geen afleverkosten. Afspraak heb ik tussentijds nog moeten wijzigen: was geen enkel probleem.

Hadden meer vergelijkbare producten (en de kennis over relevante verschillen) dan de bedrijven die ik verder heb benaderd.

Goede vakkennis, lage prijzen en prima service, met ruimte tot overleg.

Goede vakkennis, lage prijzen en prima service, met ruimte tot overleg.

Jan W te B 12-12-2013 Via de website gekocht

Ivm een te stellen vraag toch maar even gebeld ipv de website,werden snel, deskundig en trefzeker geholpen. Ook de levering de volgende dag verliep stipt volgens plan!

Knokke 12-12-2013 Via de website gekocht

Ik heb mij zelf niet moeten verplaatsen. Besteld via internet en 24 uur nadien geleverd thuis.

Ik werd meermaals verwittigd via email om te melden dat de levering doorging en op welk uur die zou afgeleverd worden. Super !

Ik zou niet weten wat er nog kan verbeterd worden. Pas betalen na levering via creditcard schept vertrouwen in deze Firma.

Ik heb geen enkele klacht, integendeel. Ik koop zeker nog bij deze firma. Ook de prijs is zeer interessant.

rob bl 12-12-2013 Via de website gekocht

groot aanbod, makkelijk te vinden

telefonisch contact gezocht en werd prima en zaakkundig te woord gestaan; ook installatiebedrijf dat met hen samenwerkt is prima en stipt.

ik was vooral op zoek naar Bosch apparatuur.

Had al eerder goede ervaringen en die werden weer bevestigd. Zeer aanbevelenswaardig. Ze zijn overigens niet de allergoedkoopste, maar service is ook wat waard.

Service en aanbod maken deze winkel o.k.

Smet Luc 11-12-2013 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk en de betaling ging heel vlot.

De levering is prima verlopen en was helemaal volgens het schema. Snelle opvolging van de via mail gestelde vragen.

Alles verliep volgens de verwachtingen. De levering was netjes op tijd en werd duidelijk op voorhand via mail en telefoon aangekondigd.

Het is de eerste maal dat wij bij Bemmel en Kroon een bestelling geplaatst hebben en wij kunnen zeggen dat alles prima en zeer snel verlopen is, zowel de levering als de betaling. Wij zijn er van overtuigd dat wij in de toekomst nog bestellingen zullen plaatsen bij deze winkel.

fam. C. Mens 11-12-2013 Via de website gekocht

Wasmachine besteld via de site. Duidelijke en makkelijk binnen 2 minuten geregeld!

wasmachine was binnen één dag in huis. Op de dag van levering was het makkelijk via internet te volgen waar de wasmachine op dat moment was en hoe laat ze voor de deur zouden staan. Erg handig!

Makkelijke en snel een goed product in huis!

Sylkos 11-12-2013 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis... En dat voor de voordeligste prijs, geen bezorgkosten en een goede service (aangesloten en wel)... Erg fijn, met een volle wasmand en een ziek kind.

JoVer72 11-12-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

In de winkel ben ik prettig en vakkundig geholpen. Ook de installatie is naat tevredenheid verlopen! Kortom!! Een aanrader!!

Cokvanhout 11-12-2013 Via de website gekocht

wgdercksen 11-12-2013 Via de website gekocht

Heldere site, duidelijk bestelproces

Diepvriezer keurig op de tweede verdieping geplaatst.

Eigenlijk geen mening, omdat duidelijk was wat ik nodig had.

Nette bezorgers, goede planning voor aflevering en telefoontje vlak voor de aflevering

Gewoon goed gevoel over bestelling, contacten en de aflevering

Bambulikovci 10-12-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk website, duidelijke beschrijving

Zondag heb ik de wasmachine besteld, en dinsdag om 12:00 hebben we er mee al gewassen. Supersnelle levering, bezorgers hebben hem naar de 2de etage gebracht, alles uitgepakt en aangesloten. Perfecte service!!!

Genoeg keuze voor iedere prijs en kwaliteit klasse

Echt een aanrader!

2671zt7 10-12-2013 Via de website gekocht

Alles was goed aangegeven. Het betalen met ideal ging niet helemaal goed maar dat lag aan de bank. lastig is dan wel dat als je het nog een keer probeert je telkens een ontvangstbevestiging krijgt van de bestelling(dus 5 drogers) gelukkig 1 geleverd

nette jongens en op tijd geleverd, goede uitleg.

er was zoveel dat ik bijna geen keus kon maken

Omdat het gewoon goed is(goede naam). Mijn ouders kochten al bij jullie toen het nog alleen een winkel was, ook zij waren altijd erg tevreden

Zoals al eerder vermeld goede naam, is vertrouwd

G.Bruinenberg 09-12-2013 Via de website gekocht

brimar 09-12-2013 In de winkel gekocht
Keuken

Bedankt van Bemmel en Kroon dat jullie de klant toch nog koesteren. Ik plaatste recent een revieuw over jullie service en klantvriendelijkheid in relatie tot de scharnier van mijn koelkast. Een en ander kon in eerste instantie niet naar tevredenheid worden opgelost. Vandaag een telefoontje ontvangen waarin werd toegezegd dat alles zou worden opgelost en dat nog ruim buiten de garantietermijn. Fijn van Bemmel. We komen de volgende keer zeker weer bij jullie voor een keuken. xxxx

areeya 09-12-2013 In de winkel gekocht
leidschendam

kineto 09-12-2013 Via de website gekocht

ik wilde even wat toelichting en nam telefonisch contact op. Vervolgens kon ik telefonisch bestellen en kreeg zelfs korting op de op de website vermelde prijs

Bereikbaarheid en levertijd top.
Geen extra kosten.

goede service en geen extra bezorgkosten

naam31012012 09-12-2013 Via de website gekocht

Heel simpel je gegevens invullen,geen overbodige vragen, gewoon goed

Over de service niets dan lof. Het eventueel aanpassen van de order, geen probleem. Vooral de levering van het bestelde, buiten gewoon goed. Je ziet precies op een web site hoe laat er geleverd wordt.

Veel keuze voor concurrerende prijzen.

Daar ons volgende product zeker ook hier bestelt gaat worden bevelen we deze winkel ook bij anderen aan.

Wij kunnen geen min punten ontdekken. Uitstekende winkel maar dat hadden wij ook al van kennissen gehoord.

Gvwinssen 08-12-2013 Via de website gekocht

In een paar minuten is je bestelling onder rembours geplaatst .

De stelling: voor 16u besteld = morgen geleverd, word wel degelijk nagekomen met de nodige feedback over de status van je bestelling. 1puntje verlies doordat de betaal terminal niet werkte en ik daardoor nog contanten moest gaan pinnen.

Online service die echt werkt!

Prima service en concurenciële prijzen aan huis geleverd, topi !

brimar 07-12-2013 In de winkel gekocht
Hoofddorp Cruquius

4,5

Zeer slechte ervaring als het bij van Bemmel en Kroon op garantie aankomt. Ik lees dat vaker over deze zaak. Jammer dat een zaak als deze zijn klanten niet koestert

Onze tweede keuken bij van Bemmel en Kroon. Helaas ging alles niet zo vlekkeloos als bij de eerste. Kastjes met een verkeerde diepte werden geleverd maar deze konden ter plaatsen worden ingekort. Zit je niet op te wachten bij je nieuwe keuken maar het alternatief was weken zonder keuken. Een afzuigkap die weer los kwam en die 's morgens 2cm boven de inductieplaat hing (aan de afzuigslang) namen we ook voor lief. Ook de kapotte inductieplaat (na een paar weken) werd vervangen. Je hebt immers grantie. Tot je garantie net voorbij is. Dan is men bij van Bemmel niet meer zo klantvriendelijk. Om de medewerker. (Cruqius Hoofddorp) te citeren. Helaas is uw garantie net voorbij!!!. Als u in 2013 was gekomen dan was er nog een coulance mogelijk geweest. Maar niet in 2014! Bestelt u de scharnier van uw inbouwkoelkast (deze ging namelijk kapot) maar op internet. Jammer xxxx. Gemiste kans en een klant kwijt.

Proboll 06-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Ik liep naar binnen zij die droogtrommel kom ik kopen en tien minuten later stond ik met de aankoopnota buiten

Ik liep naar binnen om een droogtrommel te kopen had gelijk een verkoper,zijn achternaam je gelooft het niet Bemmel

Geweldig,precies de droogtrommel ik wilde kopen

Toen ik naar binnen liep in zoeterwoude schrok ik me rot, liep tegen een blinde muur op met twee trappen.Daar moeten jullie echt iets aan doen, een groot scherm met reclame en een pijltje boven is de winkel, een lift voor mensen die geen trappen kunnen lopen zet er een plant of boompje neer

Wel eens in de winkel van Bemmel&Kroon geweest?er hangt daar een atmosfeer,vroeger was die atmosfeer overal zo gewoon je sprak er niet over nu tegenwoordig is die atmosfeer zo zeldzaam je durft er bijna niet over te praten toch doe ik het,Vertrouwen dat is het daar gaat het om gewoon vertrouwen. Je loopt naar binnen je koopt iets je gaat naar huis het wordt afgeleverd en je betaalt en je gebruikt het apparaat eigenlijk niets bijzonders of toch wel? begrijpt u.

carlos2272 06-12-2013 In de winkel gekocht
den haag forepark

een zaak waar je kan kijken en info krijgen en kan kopen voor internetprijzen en soms zelfs voordeliger

aflevering gaat goed met mail vooraf en zelfs telefoontje een half uur vooraf

groot genoeg en ook in de praktijk te zien

met mijn recente koop ervaring kan ik
Bemmel en Kroon van harte aanbevelen

Mooie zaak met mooie producten die je ook ter plekke kan zien en voor internetprijzen kan kopen

fmterken 06-12-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goed en ruim overzicht van de producten.

Na online produuct gezocht te hebben, de uitvoering in de winkel kunnen bekijken, met benodigde toelichting van de verkoper. Ook de prijsstelling was een pré.

Het model dat wij zochten was voorradig, dat was voor ons genoeg.

Heel goede combinatie van online en winkelvoorziening, zodat je het product ook ter plekke goed kunt bekijken. Snelle levering en goede bezorging.

TeeVeeGee 06-12-2013 Via de website gekocht

Zo eenvoudig als een internetbestelling maar kan zijn.

Bezorging op 5 december. Zonder veel problemen verlopen. Enige punt was dat de e-mail meldde dat ze tussen 16:00 en 18:00 bezorgden, maar het werd uiteindelijk 20:00 (hier was wel over gebeld). Tevens is het product niet aangesloten, dit was wel besteld. Ach, een droger aansluiten lukt me zelf ook wel. Het probleem is dat de bezorgers (zeer vriendelijk!) teveel bestellingen op een dag moeten afhandelen; hier zit wellicht en punt voor verbetering.

+Snelle levering +Plaatsing van het apparaat op gewenste plek +Vriendelijke bezorgers -Aantal bezorgingen per dag voor bezorgers te hoog, waardoor de opgegeven bezorgtijd niet werd gehaald.

juteha 05-12-2013 Via de website gekocht

makkelijke en duidelijke website.

Bezorging en berichtgeving is dik in orde, je krijgt een dag van tevoren een richttijd van de levering, en wordt vlak voor de daadwerkelijke levering gebeld.

Een goede service, en duidelijke informatie. betaling op diverse manieren mogelijk.

Makkelijke website, snelle en vooral duidelijke berichtgeving en betaling op diverse manieren mogelijk.

marald_bes 05-12-2013 Via de website gekocht

Snel online kunnen vinden, goede telefonische uitleg over welk product het beste geschikt was

Goede service met levering, telefoontje vlak voor aflevering en duidelijke afspraken.

Teveel opties, gelukkig konden ze goed advies geven

Beste service tot nu toe van een witgoed,electronica zaak. Ook veel betere prijzen dan de bekende zaak met "every day low pricing"..

sebe 05-12-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijk en makkelijk vergelijkbaar

na telefoon gesprek (geen duur 0900)
zeer tevreden over uitleg

zeer ruime en nieuwe artikelen

zeer goed behandeld (als een koning)

Zeer goede ervaring en uitleg nieuwste artikel,en voor zeer schappelijke prijzen,zowel uitleg via mail alsmede ook voor telefonische uitleg zeer vakkundig geholpen.levering geschiede exact volgens afspraak zelfs 2 minuten te vroeg grote klasse met op plaats zetten en uitpakken/controleren en ook verpakking meenemen kortom een echte aanrader!

Bobvdbunt 05-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijke website, snel bestellen

Heb gebeld over een paar punten voor de aankoop en ze waren vriendelijk. Website geeft verder duidelijke info over aankoop product

Ze hebben genoeg

De ene dag om 14 uur besteld, volgende ochtend om 8 uur in huis. Geweldig!

lausw 05-12-2013 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon heeft een zeer toegankelijke website, alle eigenschappen van de producten staan overzichtelijk vermeld.

Op e-mails wordt zeer vlot en vriendelijk gereageerd. Eventuele wijzigingen na bestelling worden zorgvuldig doorgevoerd.

Tot nu toe ben ik steeds bij Bemmel en Kroon uitgekomen voor mijn keukenapparatuur (fornuis en vaatwasser). Niet alleen hebben zij een grote keuze aan producten, ook bieden zij vaak de scherpste prijs met een vlotte levering.

Bemmel en Kroon biedt een vlotte, persoonlijke service gekoppeld aan scherpe prijzen. Daarbij is de levering ook uitstekend met een duidelijk te verwachten tijd van aankomst.

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon, hun service is uitstekend (op e-mails wordt snel, vriendelijk en volledig gereageerd), de levering is keurig volgens afspraak en de prijzen zijn scherp.

leonieke37 04-12-2013 In de winkel gekocht

We hadden een vriezer gekocht van bosch die het na 4 maanden niet meer deed. Mochten van bemmel een andere zoeken. Hele slechte service van bosch. super afgehandeld door bemmel.