Deze score is berekend op basis van 3200 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ronaldenmarije 25-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Mooie winkel, ruim assortiment, goed advies en scherp geprijsd.

Droger is zaterdag besteld en werd maandag op tijd bezorgd en netjes geïnstalleerd. De wasmachine bleek schuin te staan, die werd ook direct recht gezet.

Hertogh67 24-03-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Grote winkel met veel keus

Prima service afspraken zijn 100% nagekomen alles werd schriftelijk via e mail bevestigd

Ruime keus

Prettige verkoper/adviseur met veel kennis van het product

We werden als klant is koning geholpen met de aankoop prima we gaan met een volgende aankoop weer naar van Bemmel en kroon

dwittenberg 23-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en Kroon Zoetermeer Dorpsstraat

goede voorlichting

wat ik zocht was ruim voorrradig

goed toegankelijk,veel keus ,veel kennis

snelle levering,goede voorlichting en heel snelle inbouw!! Binnen 24 uur gekocht ,bezorgd en geplaatst

Lili an 22-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede prijs en kwaliteit verhouding en prettig om in de fysieke winkel op een zeer prettige manier geholpen te mogen worden.

Zoeterwoude1950 21-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijnekeboulevard

Lekker dicht bij leiden

Zeer goed

Veel.echt veel keuze.

Aan iedereen

Kennis van zaken.en zeer gemotiveerd

Joop1948 21-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke webshop

levering volgens opgave en snel!

heb hier diverse witgoed artikelen gekocht oa, Wasmachine,Vriezer en Koelkast.
Weet niet hoe ze het doen, maar alles is in voorraad!!

kan wel blijven motiveren wat ik overdreven vindt, HET IS GEWOON EEN GOED BEDRIJF.

chunga 16 21-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Telefoontje en alles werd geregeld

Donderdag ochtend gebeld. S'Middags werd de vaatwasser losgehaald. De volgende dag bezorgd en geplaatst.

Ruim voldoende keuze voor wat betreft vaatwassers.Prijs hoorde bij de laagste.

Alles was top geregeld.Goed bereikbaar en behulpzaam.

milan_vh 21-03-2014 Via de website gekocht

Producten en Levertijd zijn gemakkelijk in te zien, tevens een goede beschrijven van de producten.

Is netjes bezorgt op 3 hoog tot in de keuken, op afgesproken tijd. De bezorger belde een uur van te voren, dat hij onderweg was.

Er was genoeg keus. en een juiste omschrijving van de producten.

Prijs kwaliteit is super. één van de goedkoopste en ook nog een goede service erbij.

Bestelt via internet bij Bemmel en Kroon, omdat ze één van de goedkoopste waren en tevens officiële Samsung dealer zijn. Dat was meteen te merken, want veel mensen op internet klagen dat er geen Nederlandse handleiding bij de combimagnetron zit, en bij mij zat deze er wel gewoon bij. Ook was ik blij met de mogelijkheid voor 5 jaar garantie. Ik ga liever voor zekerheid en dat kan bij deze winkel. De inbouw combimagnetron werd netjes in verpakking bezorgd op drie hoog in de keuken. De bezorger belde een uurtje van te voren dat hij onderweg was. TOP SERVICE!

iScallie 19-03-2014 Via de website gekocht

Via de webshop was de bestelling snel en in enkele stappen geregeld.

Het door mij bestelde model was inmiddels vervangen door een nieuwer model. Dit nieuwere model werd zonder meerprijs aan mij geleverd. Na de levering bleek het frontpaneel wat los te zitten en na een telefoontje werd direct een servicemonteur van Siemens ingeschakeld.

Heb niet het hele assortiment bekeken, maar die zal zeker goed zijn.

De mate van dienstverlening en het gemak is het aanbevelen zeker waard.

Het bestelde apparaat werd zonder meerprijs vervangen door een nieuwer model, de extra service (plaatsing en meenemen oude machine) was gratis en ik ontving bovendien 5 jaar garantie zonder meerprijs. TOP!

BAvZ 19-03-2014 Via de website gekocht

Internet of telefoon

Per telefoon ging snel, alle gegevens werden tijdens het gesprekken gemaild.

Mocht iemand iets nodig hebben zou ik het zeker doorgeven dat het bij ons prima is gegaan met goede service.

B EN K biedt allerlei soorten vaatwassers aan maar ook de service van inbouw en dat was voor ons erg belangrijk.

millecam 19-03-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Ondersteuning bij aankoop in de winkel was professioneel. Afspraak kon snel gemaakt worden, plaatsing gebeurde uitermate professioneel en klantvriendelijk. Er was zelfs tijd voor een klein extra klusje. Alleen jammer dat alleen gebeld werd op het vaste nummer (en niet op het ook opgegeven 06-nummer

Keuze was enorm, de machine die door de Consumentenbond als beste was getest was ook nog eens in de aanbieding.

Ik zou geen betere winkel weten

pcvl 18-03-2014 Via de website gekocht

-snelle levering

- gratis volledige installatie van wasmachine.
- er wordt niet geprobeerd om je extra toebehoren aan te smeren dat je niet nodig hebt.

uitgebreid assortiment

zie service

Startmotortje 18-03-2014 Via de website gekocht

Simpel via het kenteken invoeren alle onderdelen beschikbaar.

Even gebeld met een vraag duidelijk en uitvoerig te woord gestaan.

Alleen gekeken wat ik nodig had.

Zeer correct en snelle aflevering

Alles was goed geregeld en snel

H.L.M.Verkooijen 18-03-2014 Via de website gekocht

Meteen iemand met kennis van zaken aan de lijn,zonder moeilijke vragen en doorverbinden.

Afleveren op afgesproken tijdstip,door nette bezorgers.
Betaling doormiddel van mobiele pin automaat

Het door mij gezochte artikel was even niet voorradig maar supersnel te leveren

beter is niet mogelijk

corriav 18-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/rijndijk

Parkeren voor de deur.Mooie winkel. Prima (gevraagd)advies.

Onze keuken was nog niet geplaatst.Dit was echter geen probleem,de offerte werd tot nader te bepalen datum verschoven.

Wij hebben diverse winkels bezocht, maar zijn in een keer geslaagd voor alle apparatuur bij Bemmel&Kroon.

Fijne winkel om ongestoord rond te kunnen kijken zonder te worden lastig gevallen door verkopers.

Wij zijn zeer tevreden.Ook de afhandeling(lees plaatsing van de apparatuur) die op advies van de hr van Bemmel heeft plaats gehad was TOP.

voogdt13 18-03-2014 Via de website gekocht

Prima service zowel bij de telefonische bestellings als bij de aflevering. Apparaat keurug op tijd geleverd (telefoontje vooraf we komen er aan oude apparaat weggehaald en nieuwe gepaatst en aangesloten. kortom prima

mv.megen 17-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag Leidschendam

Levering zeer snel en vooraf wordt per email en op de dag levering aangegeven rond welk tijdstip. De winkel is goed bereikbaar per auto. Ik werd direct geholpen. Aanbetaling vooraf was niet nodig. Betalen per pin bij aflevering.

Aankoop gedaan in de winkel waar ik vriendelijk werd ontvangen, voorgelicht en geholpen. Kundig personeel, niet opdringerig maar geduldig en behulpzaam.
In de winkel kreeg ik een extra korting van €50 die op de website niet vermeld stond, dus ik was blij verrast!

W.v.d.Rijdt 14-03-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat 136, Zoetermeer

Website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Ook vergelijking van gelijksoortige producten is mogelijk.

In de winkel kreeg ik deskundig advies en er werd ook meegedacht. Toen het door mij bestelde product bij nader inzien niet aanwezig bleek kreeg ik een bericht hiervan. Daarbij werd een gelijkwaardig product aangeboden met een korting ter compensatie van het ongemak. Hulde!

Uitgebreid en overzichtelijk.

Dit is de tweede keer dat ik bij vB&K een artikel gekocht heb. En ik ga ergens geen tweede keer iets kopen als het me de eerste keer niet is bevallen.

De persoonlijke benadering en de servicegerichtheid zijn punten waarop vB&K Zoetermeer uitstekend scoort.

wepdeman 14-03-2014 Via de website gekocht

op je gemak online zoeken en vergelijken.

super, je wordt een half uur van tevoren gebeld dat ze je spullen komen leveren. Binnen twee dagen zijn je spullen in huis.

genoeg om een keus te maken.

goede service en netjes afgeleverd tot nu toe geen klachten.

binnen een paar dagen alles afgeleverd en in goede orde.

hansrichard 14-03-2014 In de winkel gekocht
Forepark Den Haag

We werden terzakekundig en professioneel .

Het assortiment was ruim voldoende en de prijs dermate concurrerend dat de zaak snel afgehandeld kon worden.

Door de prettige wijze van voorlichting en afhandeling.

Groot assortiment, snelle levering en vakkundige installatie en het afvoeren van de oude apparatuur.

Jeanie28 13-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website, zeer snelle communicatie en verwerking van bestelling tot en met levering. Opvolging en feedback optimaal.

Zeer professionele en klantvriendelijke service. Levering stipt op aangekondigd tijdstip, vriendelijke en behulpzame transporteurs/leveranciers.

increase 13-03-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen via internet

Snelle reactie na bestelling voor aflevering en installering

Ruime keuze mogelijkheden

Grote keuze en snelle afhandeling

TL1971 13-03-2014 Via de website gekocht

Je wordt exact op de hoogte gehouden wanneer de levering plaats vind en je wordt nog eens vooraf gebeld.

Alles volgens afspraak, zelfs een luxere uitvoering ontvangen voor hetzelfde geld.

Goede prijzen en soms nog extra kassakortingen.

Vanaf de bestelling tot levering is alles zorgeloos afgehandeld.

lutgarde jacobs 13-03-2014 Via de website gekocht

zeer goed en tevreden

zeer goed en tevreden

Heb nog nooit zo'n goede service gehad.
Alles goed op tijd geordend kortom geweldig kijk tevreden terug op Nederland.

Geen klachten zeer goede service

dmguyt 12-03-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

goed advies in de winkel ,en aan de telefoon

meer dan genoeg keuzes

betrouwbaar, scherpe prijzen zeer concurrerend

wat ik goed vindt ,in de winkel wordt je niet gelijk aangeklampt de verkoop laat je even rustig lopen en vraagt je of je advies wilt,wijd assortiment en de prijzen zijn goed, daarvoor hoef je niet naar de mediamarkt, en de bezorgers aardige en behulpzame kerels. wij hebben via de webshop gekocht omdat ik op mijn gemakje alles kon uitzoeken en vergelijken

jeannetk 12-03-2014 In de winkel gekocht
dorpstraat zoetermeer

Winkel dichtbij! Levertijd heel snel en geen extra kosten voor het aansluiten en de oude meenemen!!

Veel keuze,ook van het merk samsung die ik nu heb gekocht. En ben super tevreden over deze wasmachine. Heel geruisloos.Zeker een aanrader. en voor een aardige prijs.

Grote winkel,overzichtelijk.

janglas 12-03-2014 Via de website gekocht

Via webshop heel eenvoudig bestelling geplaatst.

De telefoondesk is niet vriendelijk. De medewerkers die het apparaat brachten daarentegen wél.

Minpunt : Jammer dat de medewerker die mij telefonisch te woord stond er duidelijk geen zin in had. Pluspunt : bezorging snel en prima in orde

dekzand 12-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel verschillende merken en types in alle prijsklasse

Prima online winkel met zeer goede service

Paulvldr 11-03-2014 Via de website gekocht

Lettertype en kontrast zijn goed, makkelijk te lezen.
Het is eenvoudig om snel bij de juiste apparaten te komen, in de sortering die gewenst is.
Bij de koop wordt duidelijk in beeld gebracht welke stappen te nemen zijn met grafische weergave.

De winkel geeft een goede service wanneer telefonisch kontakt gemaakt wordt.
Bij een online bestelling wordt m.b.v. email duidelijk aangegeven wanneer de levering komt. Kort voor de levering wordt zelfs opgebeld.
Het is duidelijk welke service te verwachten is, zoals installatie en afvoer van het oude apparaat, en dat zonder kosten.

Van goedkoop tot duur is het gehele pakket vertegenwoordigd en gelukkig geen apparaten waarbij de kwaliteit te wensen over laat.

Bemmel en Kroon was altijd al een naam waar het service en kwaliteit betreft en dat is ook omgezet bij het online aanbod.

Een webshop moet simpel te bedienen zijn, de produkten duidelijk presenteren en het aankoopproces stap voor stap inzichtelijk maken. Veel beter als hier gaat het niet. Wat de kosten zijn is absoluut duidelijk, dus geen verrassingen. Daarbij komt dat de levering met behulp van meerdere emails en een telefoontje stap voor stap voor-aangekondigd wordt. Dat werkt perfekt!

riandre 11-03-2014 Via de website gekocht

De site was erg duidelijk. Producten goed vindbaar en bestel- en betaalprocedure was duidelijk.

Tijdens het bestellen online konden we op zaterdagmiddag kiezen uit bezorg momenten vanaf de dinsdag. Dezelfde dag werden we nog gebeld dat er nog tijd was voor bezorging op maandag en of we daarbelangstelling voor hadden.

Assortiment is heel divers. Prijs is scherp tov andere aanbieders!
We hadden gekozen voor een type wasmachine die eruit zou gaan vanwege een nieuw model van deze fabrikant. Bij levering bleek dat dat type er al niet meer was. We kregen voor dezelfde prijs het nieuwere (duurdere) type geleverd.

Vanwege de snelle service en het leveren van een nieuwer type dan we hadden besteld. Maar ook vanwege de scherpe prijzen zouden wij Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

Vanwege de scherpe prijzen en de snelle en uitgebreide service zijn we erg tevreden over Bemmel & Kroon.

Derook 11-03-2014 In de winkel gekocht
Bemmel en kroon den haag forepark

Overzichtelijke zaak genoeg personeel

Fijne service niet opdringerig maar vriendelijk en kundig , je hebt er het thuiskomen gevoel,kopje koffie, gewoon heel gezellig ,veel keus en fijn personeel

Als je hier niet slaagt slaag je nergens daar ben ik van overtuigd. Ik ben er voor de derde keer geweest en dat wil wat zeggen. Heb al mijn keukenapparaten en wasmachine. Bij Bemmel en Kroon gekocht. Leuke aanbiedingen en daar ga ik voor

Heb ik hierboven al gemotiveerd denk ik

Fijne ruime zaak , veel keuze en leuke aanbiedingen, kundig en sympathiek personeel. Niet opdringerig en dat vind ik prettig. Goed gevoel als je de zaak verlaat. Snelle levering en goed en bekwaam personeel die alles komt aansluiten .

Wilbert C. 11-03-2014 In de winkel gekocht
Internetwinkel Zoeterwoude

Op zoek naar een andere wasmachine kwam ik al snel (via Kieskeurig) bij Bemmel en Kroon terecht (vanwege de prijs). De website ziet er overzichtelijk uit. In de apparatenshop was de afdeling wasmachines makkelijk te vinden. Even sorteren op merk (ik zocht naar Siemens) en op max. toerental. Een stuk of 10 machines werden getoond, inclusief bijbehorende acties van de fabrikant en/of van Bemmel en Kroon; bv. gratis bezorgen/naar zolder brengen en aansluiten.
Nadat de keuze gemaakt was ben ik langgewenst bij de Internetwinkel van Bemmel en Kroon in Zoeterwoude. Goed bereikbaar en ruim parkeren. Ik wilde het apparaat even zien voor de aanschaf. Van de verkoper kreeg ik nog een paar nuttige tips. Winkelprijs = webshopprijs dus in de winkel geen verasssingen. Er werd een bezorgafspraak gemaakt en betalen kon gewoon via pin bij bezorging. Prima dus!

De verkoper in de winkel kwam professioneel over en ik had niet het idee dat ik naar een duurder type geleid werd dan waarvoor ik kwam. Afgesproken dat er op maandag bezorgd zou worden. Ik zou de zaterdag ervoor een mailtje krijgen met een tijdslot. Een half uurtje van te voren zou contact worden opgenomen dat de bezorger er aan kwam. Zo gezegd, zo gedaan. Mailtje gehad, en een telefoontje vlak voor levering. De oude wasmachine werd van zolder naar buiten gebracht en ingeladen. De nieuwe wasmachine buiten uitgepakt en naar boven gebracht. Daar keurig aangesloten. De eerste pre-was werd aangezet. Zo werd duidelijk dat de machine het deed. Hierna betaald. Binnen een minuut of 20 was het geregeld.
Bezorging was voor deze machine gratis evenals de 'extra service'. Dit houdt in het naar de (max) tweede verdieping sjouwen van de nieuwe machine en afvoeren van de oude. Normaal kost die service iets van 10 euro. Heel schappelijk bedrag wat mij betreft.

Zowel op de website als in de winkel een zeer ruime keus in wasmachines in merken en prijzen. In de winkel staan de machines keurig per merk opgesteld. In de winkel staan er digitale prijskaartjes bij de machines die gekoppeld zijn aan de websiteprijzen. En die zijn scherp.

Leveringsafspraak maken ging heel soepel. Wat gezegd werd, werd ook gedaan. Betalen bij aflevering nadat de machine al draait. Best wel wat waard; Stel dat de levering is tot de deurmat en de bezorger is al weer weg; dan tot de conclusie komen dat je DOA hebt :-(
Verder gewoon heel veel keus / te vergelijken in de winkel

Goed: Veel keus, Lage prijs, Snelle levering, Betalen bij aflevering, Bezorging op zolder + aansluiten, Actie (100 euro wasmiddel van Siemens) al vermeld op website. Goed advies gehad in de winkel. Niet goed: ---

bvanwouw 11-03-2014 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndijk

De hulp die geboden werd bij het bepalen van de keuze heel vriendelijk en professioneel was en al de vragen werden beantwoord.

Het fijne is dat het assortiment bij Bemmel en Kroon heel groot is, zodat je altijd wel een keuze kunt maken.

Over al onze aankopen zijn wij heel tevreden.

Al de ervaringen met Bemmel en kroon zijn zeer positief geweest, zowel bij het uitzoeken van een nieuwe keuken, als met de inbouwapparatuur. Ook als er problemen zijn, worden we heel vriendelijk en deskundig geholpen.

Battien 11-03-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis met een paar klikken je product besteld.

Het product werd de volgende dag al geleverd!

Vriendelijke medewerkers met begrip voor hun klanten.

Het product dat ik wilde was niet op voorraad en ik kreeg zo een duurdere uitvoering voor dezelfde prijs. Prima levering! Service aan huis mocht er iets met het product aan de hand zijn.

graafwillem 11-03-2014 Via de website gekocht

De eenvoud van bestellen en tijdige helder communicatie

Vlotte beantwoording van vragen en het nakomen van afspraken

Het laatst bestelde was niet op voorraad, de verwachte levertijd en vervolg acties zijn goed. De toezeggingen worden waar gemaakt.

De adequate afwikkeling voelt goed.

De bezorging verliep correct, beleefd en tijdige communicatie over de afwijkende bezorgtijd.

Wallykaa 11-03-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Heb niets om aan te merken alles is gewoon goed aan deze winkel en de goedkoopste in witgoed.

joanne1968 10-03-2014 Via de website gekocht

Alles was zeer duidelijk. Vanaf de bestelling t/m de betaling. En de terugkoppeling van de mail ivm het leveren was zeer snel en vriendelijk.
Zo'n snelle koop hebben we nog nooit gedaan.

Bij de bestelling kon je al aangeven welke dag. En de reactie van jullie was dan ook door wie het produkt werd afgeleverd. En het werd alleen maar beter want de wasmachine is helemaal naar boven gebracht. Terwijl we dat niet hadden aangegeven. Super.

zeer groot

Alleen maar pluspunten.

Alleen maar pluspunten. Van het moment van bestelling tot aan de levering.

dommer123 10-03-2014 Via de website gekocht

site is zeer overzichtelijk en plaatsing van de bestelling gaat vlot

zeer vlotte levering en korekte afhandeling

Piotter1 10-03-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service zeer correcte afhandeling snelle bezorging en zeer goede prijs. Aanbeveling

T.G. Brugman 09-03-2014 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer

De winkel is dichtbij en het personeel ter zake behulpzaam bij het kiezen van het meest passende product.

Keurige behandeling en correcte levering op afgesproken tijd.

Ik weet geen reden om niet aan te bevelen.

Heldere informatie over product en levering, ter zake kundigheid verkoper, nakomen leveringsafspraken zijn goed. Geringe assortiment op locatie is handicap van fysieke winkel; is nu eenmaal zo.

SandraMeijer 09-03-2014 Via de website gekocht

Ideaal om je apparatuur via de webside te kunnen bestellen!

Heel fijn dat je vooraf een mail krijgt over het tijdstip van bezorgen! En de bezorging was keurig op tijd!

Prima assortimenet! Ik vond al snel naar waar ik op zoek was!

Gemakkelijk bestellen! Prima service!

D. Volkers 09-03-2014 In de winkel gekocht
den haag forepark

Een fijne ruime showroom. Deze is ook erg overzichtelijk en geen rare route.!
ook bieden ze gelijk als dat nodig is een installatie bedrijf aan.
( Aj-tec )

Ook de service is perfect, en werden keurig geholpen door de verkoper Satisch. En ook op het moment dat we dat zelf wilden, de verkopers staan niet direct rond om je heen te dansen.
Je krijgt netjes de kans om zelf even te oriënteren.

het assortiment is precies goed. niet te veel en niet te weinig.
En anders hebben ze er duidelijke voorbeelden om te laten zien.

Er is voor iedereen wel wat. ook qua budget,

Van het parkeren voor de deur tot de afwerking perfect...! Wij zijn totaal tevreden. keurig geholpen door verkoper Satisch. lekkere koffie terwijl de 3D tekening voor ons gemaakt werd. Na een paar dagen wilden we toch nog wat verandert hebben in de tekening, en werd gewoon aangepakt. dit was geen enkel probleem. Ook de levertijd was netjes volgens de afgesproken datum. De montage van de keuken is bij ons uitgevoerd door Aj-tec. Een prima bedrijf en werken erg netjes en zeker nauwkeurig, er waren wel wat aanpassingen nodig met wat leidingen en elektra maar dit was geen enkel probleem. Er werd eerst netjes overlegd en uitgelegd wat er moest gebeuren. Ook dit bedrijf is een aanrader om apparatuur te laten plaatsen of te repareren. De betaling word ook pas gevraagd bij aflevering van de keuken, wat fijn is in deze tijd. kortom: een fijne samenwerking en een prima eindresultaat. Fam.- 's-Gravenzande

T.Baks 08-03-2014 Via de website gekocht

duidelijke site,kon aan huis via pin betalen

De door mijn uitgekozen droger was niet meer leverbaar,vervangend type(€50,00 duurder) gekregen voor dezelfde prijs.Dit alles kenbaar gemaakt via toegestuurde factuur.De transporteur was er op afgesproken tijd,maar was niet klantvriendelijk.Na tussenkomst van Bemmel en Kroon alles opgelost.

M.Vrolijk v.d.Ing 08-03-2014 In de winkel gekocht

Fijne ruime winkel en je wordt door
vakkundige mensen bediend

Een hele goede service.Het bestelde artikel was op het moment van levering niet voorradig ik kreeg een duurder uitvoering tegen dezelfde prijs. uit de kunst

Wat niet in de showroom staat is altijd te bestellen

Goede service goed advies vriendelijk geholpen

joycelegger 08-03-2014 In de winkel gekocht

overzichtelijk

gaan tot het gaatje

zeer ruime keuze

geweldige winkel

heerlijk ruime winkel met gezellige koffiehoek waar ook kookdemonstraties worden gegeven, personeel is deskundig en zeer geduldig

Geerart 07-03-2014 Via de website gekocht

Heerlijk achter je pc en telefoon een koelkast gekocht

Maken waar wat ze beloven

Super veel keuze en overzichtelijk

Een aanrader

Goede service wat ze zeggen komen ze na,en gunstige prijs

e-bike 07-03-2014 In de winkel gekocht
zoeterwoude

contact verkoper en bezorgers, adviserend en correct.

goed, zoals verwacht.

showroom heel goed en duidelijk zichtbaar.

heb al eerder wat gekocht en ben er volledig tevreden over. is natuurlijk ook afhankelijk van de prijs.

Ik heb ieder punt een tien gegeven, dus tevreden.

Diksan 07-03-2014 Via de website gekocht

Bestelling via internet zeer snel afgehandeld. Goede site met duidelijke informatie.

De door mij bestelde vrieskist was helaas niet meer leverbaar, in het magazijn is nog gezocht naar een kist van dezelfde kwaliteit en direct leverbaar. Dit was helaas niet het geval, wel is vrijblijvend een aanbod gedaan voor een recentere kist.

Zie ook bij service, royaal assortiment, tegen de voordeligste prijs.

Het kan in feite niet beter, wel goed de site in de gaten houden welke apparaten NIET meer te leveren zijn.
Zeker bij anderen aan te bevelen !

Uitstekende service tegen een zeer redelijke prijs. Aflevering was ook perfect een 10.

ronniebe 07-03-2014 Via de website gekocht

Simpel via internet besteld

Eerst netjes afgeleverd.
Daarna monteur netjes gebeld dat hij er aan kwam.
Mooi ingebouwd.

In orde

paadeboer 07-03-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude/Rijndijk

Wij werden zeer snel en vakkundig te woord gestaan.

Er waren zeer veel modellen van diverse artikelen in de showroom aanwezig.

In het verleden hebben wij heel veel apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht. Iedere keer werden wij zeer goed te woord gestaan zonder opdringerigheid van de verkoper. Meestal zijn de artikelen in voorraad, dus is de levertijd zeer snel.

Keurige bediening, deskundig, niet opdringerig. Zeer vriendelijk tegen (klein)kinderen.