Deze score is berekend op basis van 3116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tecodi 19-03-2015 In de winkel gekocht
Rijndijke

ik kon alles prima vinden op de website.

Ik ben langsgegaan omdat ik de producten wilde zien. Ik ben heel prettig te woord gestaan. Kreeg alle uitleg die ik nodig had en er werd een hele goede prijs voor mij gevonden.

Er is veel keuze in de producten en je kunt ze ook zien in de winkel.

Koop hier altijd mijn huishoudelijke grote producten. Was al een fijne winkel in de dorpsstraat Zoetermeer maar deze winkel is makkelijker te bereiken.

Men laat je rustig kijken en komt niet gelijk achter je aan. Geeft veel uitleg en motiveert waarom iets wel of niet handig cq interessant is voor mijn specifieke wensen. En men geeft een scherpe prijs. De bezorging komt op het afgesproken moment en de bezorgers zijn hele prettige mensen.

Rosakieskeurig 19-03-2015 In de winkel gekocht
Dorpsstraat, Zoetermeer

Ondanks drukte in de winkel, werd alle tijd genomen om ons tewoord te staan.

Meer dan voldoende in diverse prijsklasse

Zoals we gewend waren van Bemmel & Kroon werden we ook nu weer op deskundige wijze met raad en daad bij gestaan. Er werd alle tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden.

Anita Woutersen 19-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Prettige winkel, die overzichtelijk is.

We werden heel prettig en deskundig geholpen.

Alle kookplaten lagen keurig naast elkaar met prijs en kleine omschrijving.

Het is een prettige overzichtelijke winkel, waar je goed geholpen wordt.

Bobvanthoff 19-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk waardoor ik een goede keuze kon maken.

Ik ben goed geholpen op het moment dat ik twijfelde of ik het juiste apparaat koos. Na een korte telefonisch ruggespraak met de winkel wist ik waar ik op moest letten. Uiteindelijk besloten de bestelling via de winkel te laten verlopen.

Ruime sortering tegen een nette prijs. Je ziet hier en daar wel wat lagere prijzen maar ik wist dat het bij Bemmel en Kroon goed zat en bij die andere moet je dat nog maar afwachten.

Op basis van mijn ervaring en ervaring van anderen zou ik zonder meer Bemmel en Kroon aanbevelen.

De winkel is modern, overzichtelijk, goed geoutilleerd en heeft kundige mensen.

diepvriezertje 19-03-2015 Via de website gekocht

Snel geleverd en keurig op de plaats gezet. Het telefoontje net voor aflevering was in mijn geval ideaal omdat de oude diepvries nog leeggehaald moest worden.

Prijstechnisch goed, duidelijke afspraken over de levering, keurige bezorging, geen gesleep met oude apparaat deze ging gelijk mee terug.

ernstvv 19-03-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en service voor een goede prijs!

Netjes de wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten. En de oude meegenomen.

Alles was prima geregeld.

Keurig volgens afspraak geleverd en aangesloten.

bwichers 19-03-2015 In de winkel gekocht

Erg duidelijk en gemakkelijk

Winkel makkelijk bereikbaar, goede behandeling, redelijke deskundigheid verkoper

Ruim assortiment, voldeed aan verwachting

---

De goede service van Bemmel en Kroon alsook van de bezorgdienst bij aflevering van het artikel was mij bekend van een eerdere aankoop; heeft ertoe geleid terug te gaan naar deze winkel

Brufo 18-03-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig kwamen we gemakkelijk op de site van Bemmel en Kroon en vonden direct het gewenste produkt

In de bestelling konden we eenvoudig de dag van levering en het gewenste adres aangeven. Via mail werden we, in ons geval, duidelijk op de hoogte gesteld dat we een niet meer leverbaar produkt hadden besteld, maar dat we de opvolger van het produkt tegen dezelde prijs geleverd zouden krijgen. Levering verliep zoals gewenst.

Goede concurrerende prijs. Het totale assortiment hebben we niet echt bekeken daar we zeer gericht naar het product hebben gezocht.

Niets is ons in het bestel en leveringsproces tegegevallen. Zeer tevreden.

Makkelijk bestelproces, prettige afwikkeling van betalen en leveren. Goede service.

Brufo 18-03-2015

Ons ordernummer was overigens : BKI454879

RobinenPetra 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk betalen.

Duidelijk wanneer het product verwacht kan worden. Tot 15/30 min van te voren aangegeven, ideaal om niet een hele middag te hoeven wachten thuis.

Veel keus, direct gevonden wat we zochten.

Meteen aanbevelen!

Via familie deze winkel aangeraden gekregen ivm de uitstekende service in de winkel. Online merk je daar wat minder van, maar het bestellen is simpel en duidelijk. Bezorgen is keurig gedaan. Al met al heel tevreden.

leeuwen1 18-03-2015 Via de website gekocht

Product online besteld, ging heel gemakkelijk. Alles is duidelijk

Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling zou komen. Vlak van te voren ben ik nog even gebeld en de wasmachine is keurig geplaatst en klaar gemaakt voor gebruik. Helemaal top!

Assortiment was ruim genoeg voor wat ik nodig had

Goede service en snel thuis!

Goede service voor een goede prijs!

camff101 18-03-2015 Via de website gekocht

prima site kon de wasmachines meteen vinden in de apparaten shop onder wasmachines

Afleveren binnen twee dagen met mail over het 1.5h tijdvak waarin de wasmachine afgeleverd zou worden. Zelfs met een telefoontje een 1/2 uur vantevoren. De levering binnen het tijdvak klopte precies. Handig voor werkende mensen met kinderen.

Vanwege de goede sfeer waarin men ons heeft geholpen.

We hadden een AEG L89496LF wasmachine uitgezocht en die bleek leverbaar te zijn bij Bemmel & Kroon. Maar er was nog 1 exemplaar op voorraad. Omdat ik mijn vrouw niet kon raadplegen op dat moment bood de medewerker aan om 'm zonder enige verplichting voor me te reserveren! Toen bleek bovendien nog dat Bemmel & Kroon zelfs de service van het plaatsen voor hun rekening namem (twee trappen). Maar nu het belangrijkste: Hoe zijn wij tot de keuze voor Bemmel & Kroon gekomen? Als je een wasmachine koopt kijk je naar de specificaties en de duurzaamheid, maar misschien nog belangrijker, naar de service als je er toch iets aan krijgt. Als je dan shop reviews bekijkt dan kom je er al gauw achter dat ook bedrijven die bv wel een 8 of hoger gemiddeld scoren, bij gedetailleerder lezen in een niet te verwaarlozen aantal echte probleem gevallen hun kopers met het probleem laten zitten en daar scoren ze dan een gewoon een 1 voor de service ! Die gevallen heb ik voor wasmachines allemaal opgezocht en probeer het zelf maar eens en lees hoe leveranciers je als klant laten zitten dus hoe je juist niet behandeld zou willen worden! Maar voor Bemmel & Kroon vond ik geen enkele 1 en het bleek dat ze hun klanten echt tegemoed willen komen als die problemen hebben!

markvcasteren 18-03-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk vindbaar. Zeer duidelijke beschrijving van het apparaat.

Op de dag van levering kreeg ik voor 8.00u een email en daarnaast een sms-bericht met de tijd wanneer de vriezer geleverd zou worden.
Ik had een oud type besteld, maar heb het vervangende en duurdere type ontvangen.

Ik was specifiek op zoek naar een vriezer met het No-frost systeem.
Zeer ruime keuze.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en de service die ik verwachtte is geleverd.

marmul 18-03-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

We kregen keurig te horen van Hoe laat Tot hoe laat onze bestelling zou worden bezorgd. Kwartier vtv kregen we een telefoontje dat ze er bijna waren

Ruime keuze en in ons geval kregen we ipv de vaatwasser die we hadden besteld een nieuwere versie.Was duurder maar kregen weer voor dezelfde prijs

Goede service, vriendelijke medewerkers en vlot geregeld

In deze winkel pas ons eerste aankoop gedaan, maar we zijn nu al erg tevreden.

Kaatjedee 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met voldoende informatie. Installatie van apparatuur kan apart in het winkelmandje worden gedaan.

Installatie wordt uitbesteed aan Atjec - dat bedrijf levert een snelle en uitstekende service.

Het hele bestel- en leverproces is vlekkeloos verlopen - top!

groenendijkj 18-03-2015 Via de website gekocht

Voor mijn bezoek aan de website wist ik al welk product ik wilde hebben. Het vinden daarvan was geen enkel probleem. Het invullen van het bestelproces was een fluitje van een cent. Voor de afronding daarvan wilde ik nog weten, of er ook op zaterdag -de volgende dag- werd bezorgd, dus ik heb telefonisch contact gezocht. De medewerker die ik aan de lijn kreeg gaf aan, dat dat inderdaad kon, en bood aan om het bestellingproces telefonisch af te ronden. Zo gezegd zo gedaan, dus ik kwam niet eens meer toe aan het online afronden van mijn bestelling.

Zoals gezegd bood de medewerker die ik aan de lijn kreeg aan om de bestelling telefonisch af te ronden. Dat was wel zo prettig. Het leveringsproces verliep uitstekend. via een ontvangen link kon het hele proces bijna van minuut tot minuut worden gevolgd.

Ik wist van te voren al welk product en welk type ik wilde hebben, en op internet kwam Bemmel en Kroon als een van de goedkoopste aanbieders naar voren.

Concurrerende prijs, prima geholpen, zeer snelle levering.

MvVliet 18-03-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De winkel goed bereikbaar.Ziet er overzichtelijk en netjes uit.

Je wordt vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.Alles wordt keurig en aangesloten thuis afgeleverd.

Ruim assortiment,overzichtelijk opgesteld in de winkel.

Zie antwoorden hierboven.

Farly 18-03-2015 Via de website gekocht

Simpel, snel en duidelijk. Geen fratsen.

Beter kan niet. Supersnel en correct!

Goed, snel en perfect!

Alles wat ik al genoemd heb.

winnieteunissen 18-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk artikelen te vinden.

Snelle levering en keuze voor aflevermoment. Apparaat is ook keurig neergezet.

Dit product was in veel winkels uitverkocht, maar hier direct voorradig.

Ordernummer BKI453854 is perfect afgeleverd! Veel dank!

geertho 17-03-2015 Via de website gekocht

Vanuit je stoel een keuze maken.

Snelle afhandeling van de bestelling waarvan de voortgang te volgen is.

Veel keus in verschillende soorten merkapparatuur.

Mijn positieve mening over Bemmel en Kroon delen met anderen.

Mijn tweede aankoop bij Bemmel en Kroon en voor beide aankopen geldt snelle afhandeling en levering.

awijsman 17-03-2015 Via de website gekocht

per telefoon de inbouw koel vries combinatie besteld. Na enkele dagen werd deze geleverd. helaas paste deze niet.(Denk dat wij verkeert gemeten hadden). Gelijk gebeld en de volgende dag al werd er een koel vries combinatie geleverd die wel paste. Prima service van Bemmel en Kroon!

cenagroot 17-03-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

duidelijke informatie
zonder opdringerig te zijn
begrip voor eigen situatie

snel bezorging af kunnen spreken
en handig bericht per mail en tijd indicatie

zeer groot assortiment van goede merken

met deze algemene beoordeling kan het niet
anders dan positief te vermelden in de
fam.vriendenkring

Al eerder klant geweest, goed geholpen in overzichtelijke winkel en nooit teleur gesteld

braltekeijzer 17-03-2015 Via de website gekocht

Een dag na bestelling netjes op 13 hoog afgeleverd. Overzichtelijke webpagina en duidelijke statusupdates!

Zonder ervoor te betalen, kwamen twee heren de wasdroger aansluiten en bovenop de wasmachine zetten. Vriendelijke hulpvaardige service!

Veel keuze, alles op voorraad en duidelijke uitleg over apparaat functionaliteiten!

alphonsus153 17-03-2015 In de winkel gekocht
zoetermeer

goed bereikbaar

Reeds diverse aankopen bij B & K gedaan. Altijd goede en vriendelijke behandeling

Compleet, zo ruim dat kiezen vaak moeilijk is, maar met behulp van de verkopers er altijd tevreden geslaagd

Verhouding prijs / kwaliteit / service 100% goed

Een winkel waar verkoop meer is als dozenschuiven

JosHoekstra 17-03-2015 Via de website gekocht

Bestellen zeer eenvoudig op de duidelijke website met alle benodigde info om mijn aankoop te doen.

Ik had een 9kg wasmachine besteld voor bedrag X en zag later op mijn factuur dat er een vervanger geleverd zou worden. Tot mijn verbazing was dit zijn duurdere opvolger. Heb geen verkoper gehad met smoesjes of dergelijke om onder de verkoop van de goedkope uit te komen.. Pluim!

Voor mij voldoende keus

Snelle service, bezorging niet duur, snelle reactie van verkoop afdeling.

Helen du Bois 16-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer en na het beantwoorden van de vragen werd de order direct via de telefoon in orde gemaakt

Na veel eigen research had ik nog een enkele vraag. Van Bemmel & Kroon Zoetermeer gebeld en direct vakkundig geholpen. Met zelfs ongevraagd advies over de was/droogcombinatie. En het leverde me € 200 voordeel op als ik direct zelf per internet besteld zou hebben. Dan was ik bij een andere en duurdere uitgekomen. Nu werd direct aan de telefoon de internetbestelling in orde gemaakt.

Levering subliem; mail van te voren met indicatie van tijd + telefoontje op dag levering met "we komen er nu aan". Netjes en behulpzaam personeel. Duidelijke gebruiksaanwijzing en al veel plezier na een paar was/droogbeurten.

Ik zou zeggen: kan niet beter! Klant is koning is de juist slogan

Ik zou zeggen: kan niet beter! Klant is koning is de juist slogan. Als je zelf goed voorwerk hebt gedaan, krijg je de laatste kennis van zaken direct!

melsiusdetweede 16-03-2015 Via de website gekocht

goede informatie - snel besteld, volgende dag geleverd

Ochtend na bestelling geleverd, goede informatie, duidelijke afleveringstijd plus een half uur van te voren een telefoontje van de chauffeur. Prima

helder en duidelijk

een winkel die doet wat beloofd wordt, wat wil je nog meer

alles is prima geregeld en duidelijk. geen transportkosten, directe aflevering en terugname oude machine. Top service.

rvlune 16-03-2015 Via de website gekocht

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Reageren binnen een uur op gestelde vragen. Perfect.

Ruim assortiment, genoeg keuze in verschillende prijsklasse.

Scherpe prijzen, snelle levering, reageren direct op vragen via e-mail. Gemakkelijke betaling vooraf of bij levering via pin. Ideaal.

Scherpe prijzen, snelle levering, reageren direct op vragen via e-mail.

pardaens 15-03-2015 Via de website gekocht

Stipt op tijd

Gemonteerd zoals afgesproken

De meest gunstige prijs!

Zeer goede service aan de afgesproken (goedkoopste) prijs.

bertenannelies 15-03-2015 In de winkel gekocht
forepark

makkelijke toegang. gezocht produkt snel gevonden.

In de winkel een goede uitleg, alternatieven besproken en door verkoper helder uiteengezet.

vele keuzes binnen een produktgroep en prijsklasse.

een prima winkel, goede opstellingen van de produkten en kundig personeel.

De onderbouwing staat bij de diverse vragen aangegeven. Daarnaast is de winkel goed te bereike, direkt naast rijksweg, met voldoende parkeergelegenheid.

Woudy 15-03-2015 Via de website gekocht

Alles super snel.
Nog een SMS met de juiste tijd van afleveren alles goed.
Van mij een 10

De snelheid waarmee alles geregeld word verloopt heel strak bij dit bedrijf. Super.

Pieter-62 15-03-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke functies

goede snelle service

iedereen

duidelijke info en snelle levering

jack.oostrum 15-03-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen door aan te klikken wat je wil hebben

Wordt direct bevestigd na betaling via iDeal

Er is ruim voldoende keus uit de verschillende typen apparaten

absoluut een aanrader

De bestelling was eenvoudig, laagste prijs die ik kon vinden en razendsnel geleverd.

zwerffietser 14-03-2015 Via de website gekocht

Na de keuze van mijn product, een diepvries kist van AEG bleek Bemmel en Kroon tot mijn verrassing tot de goedkooste leveranciers te behoren. Ik heb hem daar besteld. 28 uur later had ik hem in huis.

Op de website staat dat voor 16:00 uur besteld, de levering binnen 2 werkdagen zal volgen. Volgens mij is zaterdag nog geen werkdag. Toch had ik de vrieskist zaterdag 19:30 in huis.

Bemmel en Kroon ken ik als fysieke winkel en was daar positief over. Inmiddels woon ik niet meer in de regio. Dat blijkt niet uit te maken.

GA0571 14-03-2015 Via de website gekocht

Een prima internet winkel. Prima site. Snelle levering

Telefonisch werd ik snel geholpen en bestond ook de mogelijkheid om per pin te betalen.1 Minpunt: Bij de telefonische bestelling hadden bij het ophalen van de oude machine niet volldig geinformeerd, hoe de procedure ging!!

Een prima winkel

Ik-ben Tevreden 14-03-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

De winkel (Forepark, Den Haag) is goed bereikbaar, overzichtelijk ingericht en er komt snel iemand om je te helpen.

Ik werd netjes geholpen, alle vragen werden goed beantwoord.

Ik ben echt tevreden.

Ik werd goed en duidelijk geholpen. De verkoper dacht met mij mee. Ik had vooraf al gezocht op internet, en ook online is Bemmel en Kroon duidelijk.

hpb1969 14-03-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website met duidelijke afbeeldingen van de produkten

levertijd snel en moment van levering goed te volgen via internet

scherpe prijzen, snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van tijdstip van bezorging, incl. telefoontje 30 min. vooraf ordernr:BKI454355

FamGommans 14-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer, Dorpsstraat

Grote overzichtelijke winkel in eigen woonplaats, goed kunnen vergelijken.

Gisteren besteld, vandaag geleverd, zeer voorzichtig bij aflevering.
Kanttekening was feit dat extra kosten verbonden zijn aan verplaatsen van draairichting deur koelkast. Dit hoort gewoon in de service te zitten.

Prijs-kwaliteit verhouding prima, goed assortiment, goede service, kennis van zaken.

Turrie 14-03-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Lekker in de buurt of gewoon online, kan allebei.

Gelijk geholpen, alles uitgezocht wat ik wilde, extra 5 jaar garantie aktie maakt het kopen aantrekkelijk

annemiekreichardt 14-03-2015 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

prettig ingerichte winkel met leuke opstelling van
het assortiment

snelle levering,keurig per e-mail vermelding van
tijdstip en het afvoeren van de gebruikte apparatuur

voldoende keuze voor het gezochte artikel

ruime gratis parkeergelegenheid,prettige
sfeer,goede opstelling,ruim assortiment,goede
service

bij vorige ervaring was klantenservice niet eensgezind (garantie van binnen een jaar en discussie over het buiten de garantie vallende onderdeel) Niet prettig voor de klant. Uiteindelijk opgelost voor de helft van de kosten. Niet erg bevredigend. Toch weer koel-vriescombi aangekocht vanwege ander betere ervaringen bij Bemmel en Kroon.

geertho 14-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen via de webshop en snelle levering.

Na een vermeende klacht is Bosch meteen ingeschakeld en een service monteur langskomen van Boch.

Volop keus in de Webshop

Naar aanleiding van bovenstaande positieve punten

Karinz3 14-03-2015 Via de website gekocht

Duidelijke internet site, goede service

Snelle, goede levering

Voldoende keuze

Alles positief, dus zeker aan te bevelen

Goede, duidelijke site met de beste prijs voir onze wasmachine

Fred Lucas 13-03-2015 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Super prettige mensen in de Zoetermeerse vestiging.

Goed advies en snelle en nette levering.

Prima advies, snelle service en altijd meedenkend.

Peterderidder 13-03-2015 In de winkel gekocht
Den haag

Eenvoudig en duidelijk alle info kunnen vinden op de website

Zeer kundig advies in de winkel en een. Uitstekende service bij plaatsing van de apparatuur

Zeer ruim assortiment daardoor een goede keuze kunnen maken

Van Bemmel en Kroon is een winkel waar je het kennis en kunde geholpen wordt, ook de service bij plaatsing is prima.

Nicha 13-03-2015 Via de website gekocht

Snelle levering, Zowel per mail als per sms een indicatie tijdstip van aflevering. Super!

Brigitte Hanssen 13-03-2015 Via de website gekocht

Heel makkelijk door alleen type nr en merk in te voeren het product te vinden. En meteen ook de winkel met de goedkoopste prijs.

Makkelijk te bestellen en betalen via internet.
Daarbij ook nog de keuze van dag voor de gratis levering door koerier. Om 8 uur een mail rond welke tijd de levering zou zijn. Half uur van te voren berichtje van chauffeur.
Echt top service !!

Alle producten die ik zocht zodat ik kon vergelijken.

Ben echt heel erg tevreden, zou t zeker iedereen aanraden bij Bemmel en Kroon te bestellen!

Makkelijk te bestellen en betalen. Ruim assortiment om te vergelijken. Zelf de keuze van dag van levering. Informatie over de tijd daarvan. Zeer tevreden !!!! Heb de site opgeslagen, zal er zeker op kijken als ik een aankoop wil doen!

bubbert 13-03-2015 Via de website gekocht

Zeker gemakkelijk
Even kijken en je krijgt een goed advies

Prima service en mooi aangesloten,ook op de afgesprokentijd bezorgd

De moeite waard pm langs te gaan in eenmooie toonzaal

Zeker voor de servise en de vlotte bezorging!

Het is een mooie winkel met een zeer uitgebreid assortiment en goede service vriendelijk personeel

meia 12-03-2015 Via de website gekocht

snel en gemakkelijk, heb gebeld en wou een andere leverdatum, geen probleem direct geregeld

perfect geregeld en de aflevering ook goed en snel. een mail, een sms een uurtje voor aflevering. Nog nooit zo'n goede service meegemaakt

goede voorraad

kan geen beter bedrijf aanbevelen, eerst bij een ander bedrijf het artikel willen bestellen, maar daar werd van alles beloofd en er kwam niks van.

Het is een prima bedrijf, snelle afhandeling voor de bestelling en een zeer correcte bestelling en levering. Van het transportbedrijf kreeg ik in de ochtend een mailtje wanneer de bestelling zou komen en een uurtje voor de levering kwam er een smsje met de levertijd. Nog nooit zo;n goede service meegemaakt, perfect!!!

deesbbl67 12-03-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk in de omgang. Overzichtelijk en snel te begrijpen bedieningspaneel.

Hele snelle levering, erg punctueel!

Breed assortiment met meer dan genoeg keuze.

Ik ben gewoon voor 100% tevreden. Ze houden zich aan de afspraken, zijn betrouwbaar, producten van goede kwaliteit, gewoon heel goed!

BertLM 12-03-2015 Via de website gekocht

Was op zoek naar specifiek artikel: wijnbewaarkast. Telefonisch door de winkel zeer informatief en correct behandeld.

Omdat ik een half jaar daarvoor ook al een grote koelkast in die winkel gekocht had, kreeg ik ongevraagd een extra korting aangeboden. In dank aanvaard natuurlijk.

Het assortiment is groter dan ik in eerste instantie had verwacht.

Bezorging van alle geleverde goederen verliep zonder enig probleem. De dag ervoor per e-mail geinformeerd over de 4 h bezorgingsbandbreedte, een klein half uur van te voren wanneer het product daadwerkelijk geleverd werd. Oude koelkast werd meegenomen, alsmede alle verpakkingen.

Bij eerste bezoek zeer prettige bediening, met goede, waardevolle informatie. Reden om (telefonisch) weer bij dezelfde zaak en mensen advies te vragen.

OBvV 12-03-2015 Via de website gekocht

Levering was op tijd. Product netjes afgeleverd en geplaatst. Vriendelijk personeel.