Deze score is berekend op basis van 3213 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wiekert Blaak 02-08-2019

In een ver verleden een koelkast aangeschaft bij Bemmel&Kroon, deze is erg lang mee gegaan maar het was de hoogste tijd voor een nieuwe. Vandaag besteld dus morgen afgeleverd alles geheel volgens afspraak. Het personeel was vriendelijk en professioneel en ook nog eens gratis 5 jaar garantie en geen service kosten op de koelkast.

Fonzie 02-08-2019

Zeer mooie prijs en een zeer vlotte levering een corectte levering zeer goed georganiseerde firma super

Verwaaijen Auto's 01-08-2019

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment witgoed, uitstekend geprijsd en franco leveringen. Koelkast is de volgende dag geleverd en het oude apparaat werd netjes meegenomen. Kortom afspraken worden nagekomen en dat vind ik belangrijk.

Richard 01-08-2019

Nog ouderwets goed advies in de winkel! Mensen weten waar ze het over hebben. Buiten dat zijn de prijzen echt goedkoper dan bijv de Mediamarkt. Super blij met mijn nieuwe koelkast. Was niet mijn eerste aankoop en zeker ook niet mijn laatste bij Bemmel en Kroon.

Naomi 01-08-2019

Duidelijke site en overzicht over specificaties. Werd meteen goed geinformeerd over verloop van bezorgproces, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zijn. gewoon goed in wat ze beloven en doen.

Greet 01-08-2019

Artikel in goede staat ontvangen. Goede service en prijs. Levering liep wat moeilijk, tot tweemaal uitgesteld door overmacht.
Besteld artikel goed verpakt en in orde.
Precies zoals het gewenst was !

Sjors 01-08-2019

Goede service en correcte behandeling en levering van de bestelling.Alles tegen een aantrekkelijke prijs met unieke voorwaarden zoals extra apparaat service.Levertijd duidelijk aangegeven en uitgevoerd.

Ben Kock 01-08-2019

Prima product, scherp geprijsd en snel geleverd. Om 18.00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Wil 01-08-2019

Bij mijn aankoop werd ik vakkundig en juist geïnformeerd. Naast de verkoop van de koelkast, verliep de aflevering conform afspraak. Daarbij dien ik wel op te merken, dat de bezorgdiensten zo snel als mogelijk hun werk afmaakte en niet even gekeken of de koelkast wel juist was geplaatst. Maar dit heeft mijn algehele tevredenheid niet beïnvloed.

Cees 01-08-2019

Eerder bij dit bedrijf Liebherr koelkast gekocht , beviel goed nu een Liebherr vriezer
Goede site , snelle levering , op zijn plaats gezet (1ste verdieping woonhuis) en verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Dennis 01-08-2019

Mooie offerte ontvangen. Snelle levering. We hebben gebruik gemaakt van de extra service: apparaat (was machine) naar op de plek en instaleren, oude machine mee terug.
Transport dienst medewerkers/chauffeur, erg vriendelijk, maar matig verstand van geleverde apparaten/aansluiten. Was machine neerzetten zonder gebruik makend van waterpas. Gebruiksaanwijzing (waarschijnlijk) in verpakkings materiaal mee genomen.

Marianne Totté 01-08-2019

s’ morgens was mijn oude wasmachine kapot gegaan,’s middags bij Bemmel en Kroon een nieuwe besteld en de volgende ochtend om 8.15 stond hij al aangesloten in huis.

Herman. 01-08-2019

Goede afspraak wat bezorging betrefd,alleen een minpuntje, heb moeten betalen voor aansluiting
wat vooraf niet afgesproken was

Pels 01-08-2019

Gisteren inbouw koel/vrieskast gekocht bij Bemmel & Kroon.
De prijzen zijn erg interessant.
Service is goed en snel.
Gisteren gekocht en de vandaag netjes volgens afspraak geleverd. En oude netjes mee retour.

Visser 01-08-2019

Na mijn review van 30/7 werd ik benaderd door B&K. Ik moet zeggen dat ik hier zeer positief over ben. Men was zeer behulpzaam en heeft de vraag die ik had goed kunnen oplossen. De negatieve indruk die ik had over de winkel is hiermee verdwenen en ik denk dat ik wel weer in de toekomst van de diensten van Bemmel en Kroon gebruik zal maken.

Roelie 01-08-2019

Ik ben erg tevreden met de snelheid en levering van het apparaat. De communicatie was heel goed.

P den Heijer 01-08-2019

Deze shop gekozen voor zijn scherpe prijzen en betrouwbaarheid. Snelle leveringen ruime keus van produceren.

Wimpilo 01-08-2019

alles wat geschreven wordt op de site en in de mails klopt wat mij betreft goed.

Fam. Blakenburg 31-07-2019

Mooie moderne shop, apparatuur staat netjes gerangschikt .
De verkoper hielp ons netjes ,vakbekwaam en eerlijk.

M. Breedevelt 31-07-2019

Zeer nette en overzichtelijke winkel. Werd vriendelijk en deskundig geholpen waarbij direct een afspraak gemaakt werd voor de bezorging en inbouw van de koelkast. Inbouw werd ook naar volle tevredenheid gedaan.

henk peize 31-07-2019

Bij de levering bleek dat er een ander type vaatwasser Siemens was meegenomen door de monteur dan besteld was. De monteur vertelde dat het bestelde type (beste koop Consumentenbond) niet meer levernbaar was. Bij de bestelprocedure was het type nog voorrradig trouwens. Geen enkele communicatie van Bemmel en Kroon, dat het gewenste tyoe niet leverbaar was.. Zat dus met een uitgebouwde oude vaatwasser en een gapend gat in de keuken. Toch maar besloten om het andere type te laten inbouwen. Toen ik de monteur vroeg om even op internet te kijken om me een oordeel te vormen over de meegenomen vaatwasser, was de reactie "ik heb niet de hele middag de tijd". Ik ga niet weer bestellen bij dit bedrijf .

Els 31-07-2019

Goede uitleg van de verkoper. Behulpzaam en geduldig.. denkt met je mee en geeft goed advies.

Ronald 1982 31-07-2019

Erg netjes geholpen in de winkel met goed advies. Bezorging van de wasmachine inclusief aansluiting en afvoeren oude machine verliep ook keurig

Ruud 31-07-2019

Snel en vakkundig geholpen. Eerlijk en objectief advies, heldere uitleg over prijs/kwaliteit verschillen.

Kariene 31-07-2019

Ik bestelde een wasmachine rond 20.00 in de avond. Hij zou geleverd worden de volgende dag. Krijg ik na vijf minuten een mail dat het type wat ik uitgezocht heb voor 545€ helaas niet met leverbaar is maar dat ik de duurdere opvolger voor dezelfde prijs ontvang. Die was bijna 150 Euro duurder. Hij kwam keurig op de afgesproken tijd aan en werd aangesloten en getest. De oude werd netjes afgevoerd. Oh ja en ik kon betalen per bank terwijl hij afgeleverd werd. Geen enkel risico. Top winkel. Ordernummer 420193

Mw. Ost 31-07-2019

Overzichtelijke webshop. Of contact via mail. Ik wou een kookplaat die in Nederland niet te koop is. Ik heb bij hede Zeitaliaanse leverancier het Nederlandse productnummer opgevraagd en Bemmel en Kroon heeft het geregeld. Bij bestellen van meerdere apparaten is de service via mail erg goed. Zonder erom te vragen kreeg ik korting. Bemmel & Kroon werkt voor installatie samen met AJtec. De service is zonder meer top. Na telefonisch overleg werd voor een klein bedrag meerwerk gedaan. Ook het annuleren van een bestelling verliep vlot. Ik heb nog geen defect apparaat gehad dus over garantie kan ik niets zeggen.

Van der Voorn 31-07-2019

Eenvoudige webshop, makkelijk vinden wat je zoekt. Super snelle levering. Vandaag bestellen morgen al in huis.
Klantvriendelijke bezorgers.

Nelly 31-07-2019

Ik wilde een Siemens Inbouw koelkast kopen en zag een mooie aanbieding bij een keukenbedrijf. Vervolgens keek ik ook nog even op de site van Bemmel & Kroon en daar zag ik de koelkast ook met de mogelijkheid een offerte aan te vragen. Dat heb ik gedaan met vermelding van de mooie aanbieding die op de site van een ander keukenbedrijf stond en met de vraag of Bemmel & Kroon mij ook zo'n mooie aanbieding kon doen. Bijna per ommegaande ontving ik een offerte met een aanbieding die nog iets onder de aanbiedingsprijs van het andere bedrijf was, met daarbij levering en vakkundige installatie inbegrepen. Daar ben ik op ingegaan. Wel duurde het even voordat de koelkast geleverd werd, omdat hij besteld moest worden en omdat het bedrijf dat de installatie verzorgde een drukke planning had (het hele proces duurde minder dan twee weken trouwens), maar mijn oude koelkast deed het nog, dus dat was geen probleem. Gisteren is de koelkast bezorgd en zorgvuldig geïnstalleerd, de oude is meegenomen evenals alle verpakkingen en ik ben uiterst tevreden. Het hele proces van offerte tot bestelling en vervolgens installering, en de communicatie tijdens het proces met Bemmel & Kroon, maar ook met het installatiebedrijf, is naar volle tevredenheid verlopen. Ook het contact met de installateur was zeer prettig en die heeft nog voor een mooie oplossing gezorgd voor een probleem met de afvoer van de warme lucht, door op creatieve wijze een roostertje aan te brengen op een plek waar het nauwelijks opvalt (kostte wel iets extra, maar dat mocht eigenlijk geen naam hebben!), dus daar was ik erg blij mee, omdat ik daarmee de volledige fabrieksgarantie behoudt.
Ik kan werkelijk geen enkel negatief punt bedenken, behalve misschien de tijd die de levering en installatie in beslag nam, maar zoals gezegd, dat was binnen twee weken en voor mij geen enkel probleem omdat mijn koelkast het nog deed en ik ook een tweede koelkast heb, maar als je koelkast kapot is, is dat misschien wat lang. Voor mij niet, vandaar mijn zeer positieve oordeel!!

Frans 31-07-2019

We zijn in de winkel in Zoeterwoude geweest en uitstekend geholpen. Ruime keuze en goed personeel.

Puja 31-07-2019

Great service! Efficient guys. I ordered LG washing dryer. Did the first cycle. Looks good.

Mike 31-07-2019

Prettig winkel met vakkundig personeel, duidelijke uitleg over het gekochte product en de bijbehorende accessoires.
Ook tijdens het afleveren keurige uitleg over het gebruik van het apparaat.
Ordernummer is CRQ 775589

Ilonka 31-07-2019

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Een goed en snel contact per telefoon en mail.Probleem aansluiting snel en keurig opgelost. Ik ben blij met mijn aankoop.

A. Koens 31-07-2019

Bij een concurrent van Bemmel en Kroon bestelde ik een wasdroger. Geen van de beloftes,
toezeggingen werden waargemaakt: levering de volgende dag gebeurde niet; uitleg over het 'waarom' kwam er niet; na diverse telefoontjes (zonder resultaat) annuleerde ik de bestelling. Een zeer negatieve ervaring, deze slechte communicatie.
Toen kwam ik op de site van Bemmel en Kroon en besloot daar de wasdroger te bestellen. En nu gebeurde dat, waar ik op hoopte: duidelijke berichtgeving; duidelijke planning die ook precies zo uitgevoerd werd.
De dag na de bestelling had ik de droger in huis, keurig afgeleverd en zorgvuldig op zijn plaats gezet door de mensen van de transportdienst van Bemmel en Kroon.
Kortom: na een vervelende ervaring een héél positieve!!! Een aanrader.

Mariette 31-07-2019

Deze shop gekozen omdat mijn gekozen product hier de volgende dag geleverd kon worden en een stuk goedkoper was dan de grote, mij meer bekende concurrenten. Duidelijke site, goede, snelle levering. Ik heb deze leverancier bij mijn favorieten gezet. Daarnaast heel blij met mijn aankoop!

Wilco 30-07-2019

Leuke ervaring met deze aankoop, vriendelijk contact en stipte levering.
Hier ga ik zeker nog een keer iets kopen

Wilco

Han 30-07-2019

Prettig geholpen aan de telefoon, zeer snelle bezorging. Bezorgers waren nette vriendelijke jongemannen. Ook nog na bezorging wasmachine op zolder. Nooit eerder van Bemmel en Kroon gehoord maar ben zeer tevreden met deze bestelling!!

Rob de Zwart 30-07-2019

De Webshop is prima en de levering voor zover het de shop betreft ging probleemloos en snel. Jammer echter dat de logistiek partner DynaLogic de boel verprutst. Bij de bestelling kon ik opgeven Lift:Nee etage:1en daar gaat DynaLogic in de fout, ze leveren de grote vries-koelkast af tot achter de voordeur en bekijk het verder maar. De koel-vriescombinatie is exact dezelfde als we eerder bij Coolblue bestelden en is nu extra aangeschaft i.v.m. de opbrengst van een flinke volkstuin. Coolbiue had 2 jaar geleden geen enkel probleem om het apparaat naar de 1e etafge te tillen maar Dynalogic zegt we hebben nog meer te doen, m.a.w., zij hebben oog voor het belang van DynaLogic en niet voor het belang van Bemmel en Kroon, jammer. Ik moet nu zelf handen regelen om het karwei af te maken. Ik koos voor Bemmel en Kroon vanwege de 5 jaar garantie maar voor grote apparaten ga ik voortaan weer naar Coolbue want die hebben hun eigen logistiek zelf in de hand.

Kimvv 30-07-2019

Super fijne service! Wij hebben gebruik gemaakt van de extra service zodat onze wasmachine en droger op de juiste plek werd gezet. Ook hebben ze het verbindingsstuk tussen wasmachine en droger bevestigd en alles aangesloten. De oude wasmachine en verpakkingsmateriaal hebben ze netjes meegenomen. We konden meteen een wasje draaien, super fijn!

Carla spigt 30-07-2019

Nette winkel goed behandeld en duidelijk uitgelegd en snel gebracht de medewerkers waren klantvriendelijk

Tom 30-07-2019

Al eerder bij deze winkel gekocht en ook deze keer alles prima volgens afspraak geleverd. Bij het bestellen had ik zelf een vergissing gemaakt . Vrijdagavond om 20.45 uur nog even gebeld en keurig geholpen. Duidelijk advies gekregen. Ik ben dik tevreden en niet onbelangrijk is dat ze ook nog eens de goedkoopste webshop waren.

Eddie Feller 30-07-2019

dit is de 2e x dat ik in de webshop van Bemmel en Kroon een bestelling heb gedaan.

de 1e x hadden we een droger besteld, prima prijs een snelle adequate levering, dus toen onze koeler de geest gaf, ben ik maar gelijk naar de site van B&K gegaan en daar de koeler gevonden die ons wat prijs en inhoud het beste leek. omdat we eigenlijk ook een nieuwe vriezer en magnetron wilden kopen, hebben we die daar ook gevonden.
op vrijdagmiddag besteld en maandagmiddag geleverd, keurig netjes, geen beschadigde verpakking, nette bezorgers, gewoon niets op aan te merken.

we kwamen erachter dat er van de koeler een deurpaneeltje miste, 1 telefoontje, en het zou direct opgelost worden, op een keurige manier te woord gestaan, ga ervan uit dat ik deze alsnog ontvang,
ook hier, niets op aan te merken

Loek Nooter 30-07-2019

Ik was totaal onbekend met Bemmel & Kroon maar al Google-end kwam ik er achter dat Bemmel & Kroon het voordeligst is. In de winkel in Cruquius ben ik uitermate vriendelijk te woord gestaan door Frank uit Twente, die deskundig advies gaf bovendien.De door mij bestelde apparatuur is de volgende dag op het afgesproken tijdstip afgeleverd en geinstalleerd. Kortom : Bemmel&Kroon , beter kan niet.

Michel Frijns 30-07-2019

Website prima. Goedkoopste prijs. Binnen 17 uur bezorgd. Keurige en vriendelijke bezorgers.

Ingrid van der Laan 30-07-2019

IK geef een 10 voor de mensen die de koelkast hebben afgeleverd,
ze wisten niet dat ze de koelkast op de 2e etage moesten afleveren.

De doorgang was ook nog voor de helft niet vrij, staat een kast, kan die niet verwijderen.
ze hebben de koelkast opgetild, ondanks dat de mijnheer aangaf dat dit eigenlijk niet hun taak is,

Super dat er mensen zijn, die net dat beetje extra doen voor de klanten van Bemmel en Kroon.

Johan 30-07-2019

Wij hadden een Siemens vriezer besteld van 700 euro,
Helaas was dit product uitverkocht en kregen als service een vriezer van 900 euro.
Ook deze van Siemens vinden wij prachtig.
Helaas bij bezorgen werd het niet geplaatst en uitgepakt,want daar moet je extra voor betalen.
Voor de rest erg tevreden,top!!!

Visser 30-07-2019

Vorige week ging ik naar Bemmel en Kroon om info in te winnen over een nieuwe koelkast. Ik trof daar de heer Bob van Groot Battave aan. Ik vertelde hem mijn wensen en liet een foto zien van mijn huidige keuken. Ik wilde de koelkast vervangen door een no-frost koelkast en de heer van Groot Battave deelde mij onmiddellijk mede dat dit niet mogelijk was daar de keuken te oud was. Ik moest maar een nieuwe keuken nemen. Ik was dit niet van plan en drong er bij hem op aan om mij het een en ander te laten zien. Hij bleef er bij dat het niet mogelijk was en het gesprek werd al stroever. Ik kreeg niet de indruk dat de heer van Groot Battave erg ter zake deskundig was en al helemaal niet wist wat no-frost betekende. Ik zei hem dat ik wel mijn licht bij een ander bedrijf zou gaan opsteken en hij antwoordde dat ik dat vooral moest doen. Vervolgens ging hij telefoneren en deed alsof ik lucht was. De indruk die ik van de heer van Groot Battave heb gekregen is dat hij arrogant en onbeschoft is. Voorts kleineerde hij mij en dat vond ik zeer beledigend. Zolang deze heer werkzaam is bij Bemmel en Kroon denk ik niet dat ik nog een voet in deze zaak zal zetten. Ik ben toch geen slechte klant daar ik in de laatste twee jaar een koelkast, een koel vries combinatie, een afzuigsysteem, een wasmachine en een droger bij B & K heb aangeschaft.

Jack 30-07-2019

Snelle levering, netjes op tijd en... goed en snel zowel de wasmachine en droger geplaatst en aangesloten!

Michelle 30-07-2019

Heb onze wasmachine, droger en koelkast bij Bemmel en kroon gekocht omdat het qua prijs het beste was. Daarnaast vond ik de service perfect. Werd snel geantwoord op de mail. Daarnaast zat er bij de levering een deuk in de koelkast wat heel netjes is opgelost! Ben erg tevreden :)

JESvH 30-07-2019

De online shop van Bemmel & Kroon was een van de goedkoopste leveranciers. Nadat product was besteld, bleek dit type niet meer leverbaar. Ik kreeg een nieuwer model aangeboden met dezelfde specificaties. Prijs van het nieuwe model lag 220,- boven het door mij gekozen model, maar ik kreeg het nieuwe model (zonder daarom te hoeven vragen) voor de prijs van het eerder gekozen model. Op zaterdag besteld en de maandag erop geleverd door Dynalogic, op de afgesproken tijd zonder problemen.

ordernummer BKI773885 30-07-2019

Zeer goede prijzen voor kwaliteitsproducten. Site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Verder was het een zeer snelle levering (naar België !!! waarvoor trouwens geen verzendkosten voor werden aangerekend). We werden constant op de hoogte gehouden waar de levering zich bevond en het geschatte uur van levering was correct. Toppie