Deze score is berekend op basis van 2963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.C. Tuk 29-09-2019

Wasmachine was gemakkelijk te bestellen, tegen een heel gunstige prijs en werd heel snel geleverd, de volgende dag al.
Degenen die het apparaat kwamen brengen waren heel netjes en vriendelijk, sloten het aan en namen het kapotte apparaat weer mee.

Maria 29-09-2019

Prima winkel heb er al vaker gekocht.
Goed meegedacht voor een passende koelvriescombinatie in mijn oude kast te kunnen doen

BertB 28-09-2019

Op internet op woensdag een mooie combi-magnetron uitgezocht en via de webshop van Bemmel & Kroon besteld voor een prima prijs. Keurige administratieve afhandeling van de order. Gekozen om hem op vrijdag te laten laten bezorgen. De bezorgdienst was precies op de in de sms aangegeven tijd aanwezig om de combi-magnetron af te leveren. De oude hebben ze netjes volgens afspraak mee terug genomen. Prima service van de winkel en van de bezorging. Ben zeer tevreden over de service en uiteraard ook over de gekochte combi-magnetron.

Paul de Haas 28-09-2019

Ten eerste was de website helder en overzichtelijk, met een betrouwbare uitstraling onder meer vanwege de bekende logo's. Bovenal was snel duidelijk dat ik zelf de bezorgdag kon uitkiezen. Daarnaast was de mogelijkheid om bij levering via pin te betalen prettig. De communicatie via email en sms verliep prima. De bezorging was zoals beloofd, inclusief installatie ter plekke met afvoer van verpakkingsmateriaal. De bezorgers waren efficiënt en vriendelijk. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Aart 28-09-2019

100% tevreden over Bemmel@Kroon. Ik kende ze niet maar ze hadden de wasdroger die ik wilde hebben voor een gunstige prijs. De bestelling en betaling was binnen een paar klikken gebeurd en kon zelf de afleverdatum bepalen. Ik kreeg direct een duidelijke bevestigingsmail en hoe het verder zou verlopen mbt de levering. Levering ook geheel volgens afspraak. Op de dag zelf om 8.00 uur een sms waarin het tijdvak van 3 uur stond en een half uur voor de levering een sms hoe laat de aflevering precies zou plaatsvinden. Vriendelijke, bekwame en vlotte heren die de droger kwamen leveren. Uitgepakt, gecontroleerd, op zijn plaats gezet en de oude droger meegenomen. Heeft geen 5 minuten geduurd. Later email van Bemmel@Kroon of alles goed verlopen was. Nee, ik heb geen aandelen in de zaak maar alles was echt geheel naar mijn wens en bij een volgende aanschaf kijk ik toch eerst even op hun site. Trouwens de Bosch warmtepomp wasdroger WTW84563NL doet de eerste keer ook wat tie doen moet.

Hans 28-09-2019

Perfecte service en een zeer snelle en adequate ;levering van een mooi produkt. Overzichtelijke site en dit heeft zeker geholpen bij de keuze.

L. Laven 28-09-2019

Eerlijk, snelle levering en een handige site. Doen wat ze beloven. Zal, wanneer nodig, nog eens gebruik maken van deze winkel.

Roos 28-09-2019

Goede site, mooie apparatuur. De prijzen zijn scherp, ik kon de stofzuiger die ik heb gekocht nergens goedkoper vinden. Supersnelle service, volgende dag al in huis. Fijn ook dat je snel ziet hoe laat de bezorger komt. Kortom, goede webwinkel dus.

Annan 28-09-2019

Goede service, je kunt op een app volgen waar de bezorgers zijn. Top. Niet meer onnodig wachten. Ook nog eens 5 jaar garantie! (extra service)

Frank'69 27-09-2019

Duidelijke webshop, scherpe prijstelling, accurate informatie ook rondom de daadwerkelijke levering.

Cilia 27-09-2019

Koelkast besteld. Kon de volgende dag al geleverd worden. Werd vriendelijk geholpen toen ik telefonisch om informatie vroeg.
Heb ook voor dit type koelkast, voor de prijzen, op internet gekeken, waarbij Bemmel en Kroon als goedkoopste uit de bus kwam.

de Vries 27-09-2019

Bemmel en Kroon is een fijne winkel om zaken mee te doen. Ze zijn open over prijzen en die zijn zeer scherp. We hebben er alle keukenapparaten gekocht voor een mooie totaalprijs en keurig op afspraak geleverd.

John van Veldhoven 27-09-2019

Site! Makkelijk en snel. Even type nummer van mijn product ingevuld en meteen verwijzing naar jullie site met prijs erbij maakt keuze eenvoudig. Dan duidelijk en veilig betalen klaar. Nog beter de snelle levering met track & Trace goed te volgen en heel stipt.
Tevreden consument.

Goede service 27-09-2019

Goede product informatie verkoop team.Mooie overzichtelijke winkel Snelle en correctie levering. Altijd laagste prijs garantie

Sabina 27-09-2019

Voor de 3e keer een huishoudelijk apparaat besteld bij van Bemmel & Kroon. Wederom weer een goede prijs, fijne service en snelle levering. Aardige bezorgers! Een echte aanrader! Volgende keer zeker weer van Bemmel & Kroon

Ruud 27-09-2019

Ondanks dat het dreigde mis te gaan (betalingsbevestiging bij leverancier) werd alles zeer snel opgelost.
Wat een leversnelheid : donderdagavond wasmachine stuk, 21:30 uur een nieuwe besteld en de volgende ochtend om 11.15 geleverd en geplaatst ! Hier kan menig bedrijf niet tegenop.

Mick van der Veen, IACL 27-09-2019

Fantastische witgoed - keukenleverancier, onlangs vervangende kookapparatuur besteld, goed advies, inleving in de situatie en meedenken met de klant, alles netjes op tijd, goed geïnformeerd over de levering, correcte afhandeling en prima samenwerking met extern installatie bureau AJ TEC, zodat alles qua tijden goed in elkaar paste. Ondanks alle service scherpe prijzen, zelfs concurrerend met (echte) “dozen schuivers” op internet! Zeer tevreden.

Tom van der Meijs 27-09-2019

Goede prijs, goede website, goede berichtgeving omtrent levering, goed product, goed verpakt. Kortom, zo hoort het.

Judith 26-09-2019

Wij zochten een bepaald type koel/vriescombinatie van Bosch. Deze was bij Bemmel&Kroon ruim 130 euro goedkoper dan bij andere zogenaamde prijsvechters. Bestellen via de webshop was gemakkelijk en de bezorgdag is zelf te kiezen. Op de bezorgdag zelf krijg je een email met daarin een tijdsvenster van bezorging. Tevens kun je via track en trace de chauffeur volgen zodat je weet wanneer jouw adres aan de beurt is. Een 15 minuten van te voren krijg je ook nog een telefoontje vd chauffeur dat hij in aantocht is. Chauffeur kwam precies op de tijd dat hij aan had gegeven. Ik geef Bemmel&Kroon dan ook een dikke 10! Niet alleen door de prijs maar door het gehele bestel en bezorgproces. Ik zal Bemmel&Kroon zeker aanraden!!

Rob 26-09-2019

De levering van onze vaatwasser was prima in orde. Voldoet geheel aan de verwachtingen!

Paulus 26-09-2019

Prima service, goede communicatie, tijdige levering en professionele installatie

Conny Selen 26-09-2019

Snelle levering, prima service, .Koel-vries combinatie door monteur ingebouwd.Vriendelijke monteur, werkte snel en alles vakkundig ingebouwd en geen rommel achtergelaten.
De vorige keukenmonteur had geen roosters onder en boven geplaatst waardoor de combinatie niet voldoende lucht kreeg.
Ondanks het strakke werkschema heeft de monteur toch tweevroosters ingebouwd.
Prima werk.

Alida 25-09-2019

Wij hebben een wijnkast merk Bosch gekocht bij deze Firma, en zijn uiterst tevreden, in het verleden hebben wij daar ook diverse aankopen gedaan, vandaar de terug keer. Aardig personeel en zeer behulpzaam, al hebben wij deze nu online gekocht en ook deze is keurig afgeleverd op af gesproken datum. Ik beveel zeker deze Bemmel & Kroon aan als u in de toekomst spullen nodig heb

Valk 25-09-2019

Op zoek naar een vrieskast maar we konden niet slagen bij 2 andere winkels toen we ineens langs deze winkel reden. Keurig geholpen en wat was er een reuze keuze, dat hadden we nog nooit gezien. De kast is net afgeleverd en door de vriendelijke bezorgers in de garage neergezet.

Sandra 25-09-2019

Heel erg goede ervaring met Bemmel en Kroon. Ik wilde een koelkast met de deur links, maar kon dat niet aangeven als ik online bestelde. Ik heb de klantenservice gebeld en die vertelde mij, dat ik de winkel kon bellen en dat zij dan een order zouden maken met daarop de vermelding 'deur links' . Zo gedaan en een dag later werd keurig de koelkast bezorgd met de deur al links. Mooi op tijd afgeleverd. Betaald bij de chauffeur, geen probleem. Prima ervaring en prima service, dus!

P van Leemput 25-09-2019

Ene dag besteld, volgende dag geleverd op de exact afgesproken tijd, bezorgtijd via track en trace te volgen. Bezorgers hebben het nieuwe product netjes uitgepakt en geplaatst en daarbij rekening gehouden met eventueel kans op beschadigen van muren, plafond en meubels in de woning, en tevens het oude product meegenomen. Top bezorging!

M. DUITS 25-09-2019

kennis van zaken, geen mooie verkooppraatjes. Binnen 15 minuten was de koop voor elkaar. Ook de aflevering en montage keurig gedaan, alles netjes opgeruimd.Duidelijk aangegeven dat er iets vervangen moest worden, Prima service overall

25-09-2019

Ik was op zoek naar een steel steelstofzuiger, en ik vond de beste deal bij drie afzonderlijke bedrijven. Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat de leveringsvoorwaarden en bezorgopties voor mij het beste leken. Geen spijt van! Was echt keurig verzorgd en netjes op tijd afgegeven bij mijn buren (op mijn verzoek) bij niet thuis. Op zondagavond besteld, en op maandag na mijn werk kon ik hem uitpakken en in gebruik nemen. Blij mee :-)

Bob D 25-09-2019

Enorm assortiment tegen zeer concurrende prijzen en 's avonds besteld de volgende ochtend al geleverd. Top!

Gijs 24-09-2019

Wasmachine besteld. Snelle en kundige service. Oude machine werd gratis mee teruggenomen. Handleiding ontbrak bij wasmachine maar na het melden hiervan werd meteen actie ondernomen.
Zeer tevreden over de service!

Gorissen 24-09-2019

Heel vriendelijk en bekwaam geholpen , nette prijzen en een keurige bezorging!

Walter 24-09-2019

Goede hulp tijdens uitzoeken van model inbouwvaatwasser. Daarna installatie aan huis door professionele installateur die heel netjes werkt.

T. A 24-09-2019

Wij hebben bij Bemmel & Kroon een koelvriescombinatie besteld en zijn zéér tevreden over hoe dit in zijn werking is gegaan. Na de bestelling de bevestiging ontvangen en zodra de koelvriescombinatie leverbaar was kregen we een mail om een datum te prikken voor levering. Deze levering is inmiddels gebeurd na een mail dat wij het 4 adres die dag zouden zijn. De 2 vriendelijke bezorgers die ons een 20 minuten voor levering een bericht gaven dat ze bijna bij ons waren hebben de koelvriescombinatie netjes afgeleverd. COMPLIMENT!

Cyberia1 24-09-2019

Snelle levering. Goede informatie over levertijd. Uitstekende Service bij installatie.

fkooten 24-09-2019

Prijs en assortiment en service
Bestelde typenummer was niet meer in voorraad. Daarvoor in de plaats de iets duurdere opvolger gekregen tegen dezelfde prijs.

Paul van M. 23-09-2019

Bestelproces vooraf duidelijk en ook de communicatie hierover (tijdsblokken van 3 uur). De levering vond plaats op 23 september 2019 en is uitbesteed aan het bedrijf Dynalogic. Hierover ben ik erg ontevreden. Ze zouden de oude vriezer meenemen (vastgelegd in opdracht) maar hadden hier geen boodschap aan. Een medewerker komt het apparaat binnenbrengen (garage) en de andere laat direct bij binnenkomst je handtekening zetten en binnen 4 minuten waren ze weg zonder dat de discussie over mee te nemen vriezer was beeindigd. Erg onbeleefd en lopen dus gewoon weg omdat ze toch al mijn handtekening hadden. Verpakkingen nemen ze ook niet mee maar dat had ik schijnbaar bij de order duidelijker moeten vermelden. Tevens merkte ik later dat zij bij binnenkomst het deuralarm van de garagedeur (bovenkant) er afgebotst hebben en nu kapot is. Gebeld naar Bemmel en Kroon die contact met Dynalogic zouden opnemen om de oude vriezer alsnog vandaag op 23 september 2019 op te laten halen. Dit is dus niet gebeurd. Dynalogic heeft naar mijn mening een erg slechte indruk achtergelaten.
Paul van M. 23-09-2019

Ik ben naar aanleiding van mijn review direct gebeld door Bemmel en Kroon. De oude vriezer had inderdaad moeten worden meegenomen. Inmiddels is dit ook opgelost. De verpakking heb ik zelf niet goed aangegeven (servicevakje moeten aanklikken). Kritisch over de manier waarop Dynalogic de levering heeft uitgevoerd. en vooral op de wijze waarop. Schade aan deuralarm werd direct vergoed door een coulancevergoeding van € 25,- waarmee dit meer dan voldoende is gecompenseerd. De snelle reactie van Bemmel en Kroon (in de avonduren op dezelfde dag) en de wijze waarop dit is afgehandeld wil ik mijn review aanpassen naar 8 voor Bemmel en Kroon. Helaas ben ik er nog niet achter hoe ik de review zelf kan wijzigen, vandaar op deze wijze mijn reactie.

André 23-09-2019

Duidelijke website. Snelle reactie op vragen en bestelling. Na bestelling blijkt het gewenste apparaat niet meer leverbaar te zijn, direct wordt een opvolgende versie aangeboden voor dezelfde prijs. Keurig!

Menno Bos 23-09-2019

Wij hebben inmiddels meerdere keren bij Bemmel en Kroon besteld en ze hebben iedere keer de beloftes voor 100% waargemaakt. Bij een van de bestellingen was het bestelde artikel uiteindelijk toch niet leverbaar en hebben ze voor hetzelfde geld een nieuwer en uitgebreider type geleverd op de afgesproken tijd. Volgende keer zeker weer!!

Moniek 23-09-2019

Ik ben erg tevreden met de snelle levering van mijn combimagnetron. De website gaf duidelijke informatie over het apparaat, de bestelwijze was duidelijk en snel en ik ontving een sms wanneer de magnetron werd geleverd. Aan te bevelen!

Wim Veerman 23-09-2019

Prijs is een van de laagste in de markt zonder afbraak te doen aan service. Snelle levering met heldere uitleg over wanneer ze komen.

Anton van den Berg 23-09-2019

Donderdagavond om 21.30 uur een Samsung wasmachine besteld (ordernr. BKI788654)Er werd een korting verleend van 100 Euro. De bezorging was op vrijdag volgens planning. Alles geinstalleerd op tweede verdieping en oude wasmachine meegenomen. Vriendelijke bezorgers. Vanwege de warme nazomerdag een fles cola gegeven met tee bekertjes ijs. Ze hadden nog tien adressen voor de boeg.

jakobs 22-09-2019

Een nieuwe vaatwasser besteld en zoals wordt toegezegd de volgende dag afgeleverd!
Een goed bereikbare klanten service waar je vriendelijk te woord wordt gestaan!

Lianne 22-09-2019

Wij zochten een koelkast van Stoves en die bleek bij Bemmel & Kroon meer dan € 200,- goedkoper. Er stond voor 22.00 uur besteld, de volgende dag geleverd, dus daar rekenden we op, maar dat was helaas niet het geval. De koelast moest nog besteld worden, maar dat werd tijdens de bestelling niet duidelijk aangegeven. Dat was een tegenvaller. Wel netjes te woord gestaan en daarna, toen de koelkast wel geleverd kon worden, is ook alles zeer netjes verlopen. We konden zelf een aflever dag kiezen en werden keurig op de hoogte gehouden van alles. Ik zou zeker nog eens iets bij Bemmel & Kroon bestellen.

Nathalie 21-09-2019

Goede service door een duidelijke bezorgafspraak e-mail en sms op de dag zelf met een tijdsindicatie.

Mark Kilian 21-09-2019

Bemmel & Kroon verkocht me een Siemens wasmachine voor een mooie prijs (beste uit de test Consumentenbond). Deze werd de volgende dag netjes afgeleverd op de afgesproken tijd. Een sms in de ochtend had me ook nog aan de bezorging herinnerd. Twee vriendelijke heren brachten het apparaat over de voordeurdrempel, en haalden mijn oude machine weg. Veel eenvoudiger had het niet gekund.

A.van L uijtelaar 21-09-2019

Duidelijke website//vlotte afhandeling via mailing// betaling via ing geeft problemen.

kerkhoven 21-09-2019

Keurig op tijd, snel geleverd. Duidelijk website voor vlotte aankoop. Ook een compliment voor de vervoerders !

Diane 21-09-2019

Gemakkelijk en de volgende dag in huis, aangesloten en wel.
De oude wasmachine en de verpakking nam de bezorger weer mee.

Yvonne 21-09-2019

snelle levering, duidelijke website, scherpe prijs. En voor een kleine meerprijs aansluiten van het apparaat. Top

De Wind J 21-09-2019

Onze stofzuiger was kapot en toen ik bij Kieskeurig was aan het kijken kwam de shop van Bemmel en Kroon met de goedkoopste deal van de Bosch stofzuiger.
Het bestelproces ging vlot maar tijdens de betaalprocedure ging het door mijn fout verkeerd.
Direct een mail gestuurd naar Bemel en Kroon die binnen 5 minuten werd beantwoord met de oplossing.
Toen het volledige bestelproces was afgerond kreeg ik vrijwel direct de mail met het ordernummer(BKI788880) en van wanneer mijn artikel werd geleverd met de dag en tijd
.(Op vrijdagmiddag 17:30 besteld en op zaterdagmiddag 12.30 afgeleverd.)
Ik werd voordurend op de hoogte gehouden van de aflevertijd en een half uurtje voor de aflevering kreeg ik nog een sms met de werkelijke tijd.
Al met al een zeer goed gevoel van overgehouden van dit bedrijf.