Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rebos 28-11-2018 Via de website gekocht

De betere servicegerichtheid

Direct te woord gestaan en z.s.m. geholpen aan het juiste vervangende apparaat voor dezelfde prijs als degene die niet langer leverbaar bleek

stel je voor: 16:58 uur op een zondag. Geen hond die nog de telefoon opneemt... fout! bij Bemmel en Kroon wel dus. netjes een offerte in de mailbox gekregen en de tijd kunnen nemen om hierover na te denken. geen druk, geen verplichtingen.
volgende ochtend de bestelling geplaatst en de dag daarop al levering.

Oke, de levering wordt uitbesteed, maar waar is dat niet zo tegenwoordig (zelfs die koele blauwe autotjes zijn volgens mij niet van koele blauwe man). In dit geval dus via Dynalogic. Op zich een accurate koeriersdienst, ware het niet dat de inname van de oude niet helemaal jofel was doorgekomen op de opdrachtbon van de chauffeur.. geen inname oude meneer, sorry mag niet van de baas zonder opdracht.

Ook hier na telefonisch contact met Bemmel en Kroon meteen een meest passende oplossing. Volgende dag inname opdracht.

Bianca imthorn 28-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Het bestellen ging super makkelijk, de bevestiging snel in de mail. En ze doen wat ze beloven. Het afleveren ging ook super vlot. De Jongens die de wasmachine kwamen brengen waren heel aardig, behulpzaam en netjes. Een dikke 10

schmets 28-11-2018 Via de website gekocht

stijlvolle droger

dankzij de veelbeloofde beoordelingen en reviews heb ik een droger gekocht. Er is dan ook helemaal niks hierop aan te merken. Ze hebben allemaal niet gelogen. Ik ben super blij ermee en ook met de service wat de jongens hebben geleverd. Ondanks dat ik drempelservice had, hebben de jongens mij de droger toch uitgepakt en geplaatst. Hartelijk dank hiervoor!

R. Ooijen 27-11-2018 Via de website gekocht

Picobello!

Bij Bemmel en Kroon kan je op beide oren slapen. Daar is klant nog koning. Afspraken worden nagekomen en zo hoort het ook. Ik kan u Bemmel en Kroon dan ook heel warm aanbevelen.

Ron 27-11-2018 Via de website gekocht

Al jaren een vertrouwd adres tegen scherpe prijzen!

De site is duidelijk en gebruikers vriendelijk. Scherpe prijs en goede service. We hadden een wasdroger besteld en binnen 24 uur in huis. Keurig bezorgd! Al jaren klant en nooit teleurgesteld!

Marlene 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en aflevering

Kwaliteit, prijs, service en professioneel advies, klantvriendelijkheid en aflevering conform afspraak.

Ada 27-11-2018 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Vriendelijke service

Uit ervaring met deze winkel hier weer voor gekozen . Vriendelijk personeel en eerlijk
En goed advies. En snel bezorgd.

fam. Duikersloot 27-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

verkoper weet waar hij over praat

een grote sortering aan witgoed , uitleg waar je wat aan hebt. de site is makkelijk in te vullen en onze buurman is ook in deze winkel geweest en was daar zeer tevreden over, zodoende zijn wij daar ook gaan kijken en zijn er ook geslaagd, voor de prijs hoef je niet op internet te kopen.

Eveline 27-11-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Mooie winkel, mooi assortiment voor goede prijs

Zeer vriendelijke verkoper (tukker), erg klantvriendelijk. Goede adviezen. Winkel in de Cruquius bezocht, winkel heeft een mooi assortiment voor een goede prijs.

Marieke 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Top service!!

Eerst werden we in de winkel goed geadviseerd en toen ze de machines kwamen brengen waren de heren heel beleefd en zeer behulpzaam kwamen netjes op tijd belden ook vooraf dat ze eraan kwamen. Helemaal top!

Wilma 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Houden zich aan de gemaakte afspraken

We gaan eerst altijd kijken en vergelijken. Telkens weer komen we uit op deze winkel.
Zo hebben we ook een stofzuiger, koelkast en kooktoestel er vandaan.
Je wordt netjes behandeld , niet opdringerig maar vooral kan je rustig beslissen.

bos 27-11-2018 Via de website gekocht

super snelle levering!

duidelijke overzichtelijke website. snelle levering . duidelijke communicatie over bezorg moment. tijdsindicatie van max 3 uur

kev 27-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Alles duidelijk en goed geinstaleerd! De actie van de Wachmachine add wash was zeker de goedkoopste vergeleken met andere winkel die dit verkochten. Een TOP black friday deal van bemmel en kroon!

Ed Schildt 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle reacties op alles van bestelling tm levering. ??

Kreeg onverwacht zeer mooie combi korting aangeboden. Snelle handelingstijd en duidelijke afspraken.
Wijziging doorgegeven op bestelling via de mail, weer snelle reactie " geen probleem" . Koeriersdienst waar ze mee werkten in één woord geweldig supergemotiveerde mensen. In één woord supertevreden 👍

Bood-Wentink 27-11-2018 In de winkel gekocht
Bemmel & Kroon - Forepark - Den Haag

Zeer betrouwbaar en altijd goed!

Een rustige en ruime winkel in het Forepark, gelegen langs de grens Leidschendam/Den Haag (Leidschenveen). Een ruime keuze - in ons geval in witgoed - en zeer goed geadviseerd. Supersnelle levering, netjes op tijd en keurig gemonteerd.

Kim 27-11-2018 In de winkel gekocht

Snelle levering, geweldig!

Het zou zeker een paar dagen duren voordat de wasmachine geleverd kon worden. Een dag na dit bericht kon ik mijn afspraak al inplannen en de dag erna is hij er al. Aangesloten en wel. Zeer tevreden met de snelle service!

H.Jalving 27-11-2018 Via de website gekocht

Perfect afgehandeld

Voor het eerst hier wat gekocht is goed verlopen ook andere shops gezocht maar hier waren wij goedkoper ut

Bianca 27-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude.

Kennis en gwweldige service!

Het personeel in de winkel is kundig, ze weten waar ze het over hebben en geven eerlijk antwoord op je vragen. Ook als je kritisch bent. Ik heb zeker niet het gevoel dat ze je dingen aansmeren. Zeker wil ik ook de bezorgservice complimenteren, wat een topgasten! Stellen zich keurig voor, zetten alles op zn plek, sluiten het netjes aan. Kijken goed of ze geen deurposten of vloeren beschadigen. Hebben zelfs mijn droger weer op de wasmachine gezet, terwijl ze dit echt niet hoeven te doen.

J. van der Bij 27-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

De aankoop gelijk de volgende dag volgens afspraak geleverd.
Het type wasdroger was niet meer leverbaar. Het nieuwste type van de droger voor hetzelfde bedrag geleverd. Hulde!

Arjan 27-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Na mijn bestelling van zowel wasautomaat als wasdroger bleek het type niet meer leverbaar. Ik kreeg direct een nieuwer type tegen dezelfde prijs aangeboden. De levering was op tijd, zelfs vroeger dan gepland, er werd keurig vooraf gebeld.

Marco Kok 27-11-2018 Via de website gekocht

Goede ondersteuning bij aankoop, top service bij installatie

Een zeer goede ondersteuning bij aankoop en top service bij installatie met zeer kundige en vriendelijke monteur.

dynalogic 26-11-2018 Via de website gekocht

nette service en snel

goeie service ben heel tevreden en ze zijn snel aardige jongens ik zou het zeker aanbevelen bij anderen

Rob 26-11-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg

Direct bij binnenkomst vriendelijk begroet. Na omschrijving van het gezochte diverse mogelijkheden getoond met duidelijke uitleg van voor en nadelen.

H. Jansen 26-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Vanwege eerdere positieve ervaringen opnieuw voor dit bedrijf gekozen. Alles keurig afgeleverd volgens afspraak. Correcte medewerkers. Ook een duidelijke website.

Maarten 26-11-2018 In de winkel gekocht

Prima snelle service

Goed advies, super snelle levering scherpste prijs landelijk. Beoordeling is geen 9 vanwege een wat karige Black friday korting (2,5%).

Mike 26-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte snelle aflevering, zeer correcte aflevering

Ik ben zeer verrast door de lage prijs en superservice!
Ook het afleveren is bijzonder goed, ik kreeg tijdig informatie wanneer de aflevering plaats zou vinden met zelfs de naam van de chauffeur erbij.

Perfect!

Tk 26-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en service

Online shop makkelijk zoeken uitgebreide en relevante informatie over de producten goede prijs ook leuke korting door een wasmachine en droger tegelijk aan te schaffen (Bk1723867) waardoor het voor ons nog mooier was om deze machines kado te doen aan een gezin wat het financieel niet breed heeft.
Uitstekende bezorgservice om 8 uur een sms met tijdsblok en half uur van te voren nogmaals een sms dat ze onderweg waren.
Netjes aangesloten oude machine mee terug genomen.
Erg tevreden. Goede service voor mooie prijs.

L. Peek 26-11-2018 Via de website gekocht

Supersnel en gewoon goed!

Wasmachine stuk, dus zondagavond kieskeurig geraadpleegd en via prima reviews bij B&K uitgekomen. Hoewel niet bekend toch wasmachine via duidelijke simpele en gebruikersvriendelijke site besteld. Direct daarna bericht in mailbox van levering volgende dag. Via prima service Dynalogic maandag om 13.15 uur draaide eerste was alweer!

Johan 26-11-2018 Via de website gekocht

Geheel volgens afspraak. Goede prijs, snelle levering.

Snelheid van leveren is heel goed en daarbij net zo goedkoop als een aantal anderen. Goede logistieke (bezorg) informatie met aflevertijd etc.

Aag 26-11-2018 In de winkel gekocht
Van Bemmel en Kroon Hazerswoude-Hoge Rijndijk

Aankoop set wasmachine en droger van het merk samsung

Na diverse winkels en aanbiedingen te hebben bezocht en bekeken kwamen wij uiteindelijk toch bij de firma van Bemmel en kroon uit.
Onze zoon had daar zeer goede ervaringen mee dus zou dat voor ons ook zo moeten zijn.
Wij kwamen in de winkel binnen en er liep direkt een verkoper met ons mee naar de machines,daar bevestigde hij dat wij een goede keuze hadden gemaakt met deze machines.
De koop was dan ook binnen een half uur gesloten.
Ook de levering was weer top,via een berichtensysteem wordt je op de hoogte gehouden van levering van artikelen en word er oude eventueel meegenomen.
Nu de machines gauw aansluiten en dan heerlijk wassen en drogen.

Charles v d Meer 26-11-2018 In de winkel gekocht

Goed bedrijf.

Netjes en op tijd geleverd,en het oude apparaat afgevoerd.ook in de winkel netjes geholpen.prima gelopen allemaal.

Adrie 26-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies en perfecte bezorging

Vriendelijk te woord gestaan en supersnelle verzending. Werkelijk een pluim voor de bezorgers. Het sjouwen naar de tweede verdieping zonder lift met een glimlach mag toch zeker gezegd worden. De droger even aangezet of deze het deed. Hopelijk voldoet de droger aan de verwachtingen. Ik raad Meel & Kroon ook zeker aan.

Maurits 25-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en de beste prijs

Op vrijdagavond een wasdroger besteld die ik graag de volgende dag bezorgd wilde hebben. In eerste instantie bleek dit niet mogelijk te zijn, Ik werd 's avond nog gebeld en de bezorging voor volgende dag werd door de vriendelijke medewerkster alsnog mogelijk gemaakt.

Bemmel en Kroon biedt een geweldige service voor beste prijs en denkt mee met de klant.

Joop 25-11-2018 Via de website gekocht

Komen de afspraken goed na. Stipt op tijd het gemak vandaag besteld morgen in huis. Op de de juiste plek afheleverd

C Levesque 25-11-2018 Via de website gekocht

Snel en effectief

Eenvoudig besteld via de website en het apparaat werd meteen de volgende dag netjes geleverd! Voorafgaand aan de levering werden we geïnformeerd dat ze eraan kwamen.

Koos 25-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude

super bezorging en plaatsing

Geweldige winkel en aardige verkopers. Ik schrijf deze beoordeling namens mijn vader die al op zeer hoge leeftijd (100),nog een wasmachine heeft aangeschaft om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven.

Katleen 25-11-2018 Via de website gekocht

Heel goede service ,

Het. Is de. 2e maal dat ik bestel. Snelle levering , duidelijke informatie , de beste prijs en goede opvolging voor levering. Gewoon TOP

De groen 24-11-2018 Via de website gekocht

Super (snelle) service

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord maar was snel op zoek naar een goede, betrouwbare en redelijk betaalbare vaatwasser die ook nog een snel geleverd kon worden.
Online bij dit bedrijf uitgekomen en vrijdags rond 20.00 besteld en de volgende dag al in huis!!!
Netjes direct een mail gekregen met mijn ordernummer.
De koerier was super vriendelijk, je krijgt netjes een sms als ze er bijna zijn en via de mail kun je ze nog volgen ook.

Kelly 24-11-2018 Via de website gekocht

Keurig op tijd. Goede service. Top!

Gisteren pas besteld, vandaag nog geleverd. Precies op de minuut nauwkeurig afgeleverd. Erg prettige service. BKI723225

Van Rooijen 24-11-2018 Via de website gekocht

Juiste keuze

Hele snelle en super service! Je kunt zelf het bezorgmoment uit kiezen, wat ideaal is vanwege werkdagen. De dag van bezorging wordt je heel nauwkeurig op de hoogte gehouden en de levering zelf ging ook heel fijn!

hans 24-11-2018 Via de website gekocht

voor herhaling vatbaar. siper aankoop

was op zoek naar een specifiek merk. kwam op deze site terrecht.
en met black friday gaven ze nog een extra korting.
het kon niet op.
gunstige prijs, korting;
en gratis levering aan huis, ook uit het diepe Nederland.
10 op 10;
prima service
kga er nog aankopen plaatsen in de toekomst

brohez christian 24-11-2018 Via de website gekocht

prima service!

rapidite du traitement de la commande,efficace dans l'organisation,prix competitif,excellent service de livraison, me reste a gagné votre 250euros et rien a redire excellent

de vries 24-11-2018 Via de website gekocht

Topservice

Geweldige service!! Had het product ergens anders goedkoper gezien,heb toen via de site aangegeven kreeg meteen antwoord terug en kreeg het product nog goedkoper!!! Dus BKI723417 vind dit Toppie!!

Choufoer 24-11-2018 In de winkel gekocht

goede service

goede service,meteen klacht verholpen.
Bij aflevering klepje stuk,maar direct vervangen
Ook de aflevering was keurig op tijd.

beschaafd en deskundig personeel 24-11-2018 Via de website gekocht

benadering naar de klant zeer correct enprofessioneel

hoewel B&K mij volkomen onbekend was, ben ik door shoppen op internet bij dir bedrijf terecht gekomen voor de aanschaf van een wasdroger; de website sprak mij aan en later via het mail contact viel mij de vriendelijkheid en de professionaliteit van de betrokken medewerker mij op; het aangeschafte apparaat ( op aanwijzing van de verkoper ) voldoet prima na een eerste keer draaien; het toestel draait redelijk geluidarm; de wasautomaat, waarop hij staat is van dezelfde leeftijd als van de droger, die nu vervangen is, zal naar verwachting binnenkort ook wel de geest geven; vervanging van dat apparaat door B&K zal zeker aan de orde zijn.

Ton van Dam 24-11-2018 In de winkel gekocht

Goede verkoper zeer behulpzaam

Aflevering was erg verlaat , de bezorgers waren er om 20.30 ipv tussen 16.00 en 19.00
hadden niet erg veel verstand van het produkt waren wel heel erg behulpzaam

j,j,Celie 24-11-2018 In de winkel gekocht
cruquiusplein

fantastische service en bijzonder beleefd

Vriendelijk en beleefd geholpen en de monteurs die de wasmachine plaatsten waren behulpzaam en correct en namen zonder te morren mijn 22 jarige oude wasmachine mee.

Claudia 24-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Online wasmachine gekocht. De dag erna via de mail keurig om 8.00u een tijdindicatie van het bezorgmoment ontvangen. Een kwartier voordat de bezorger arriveerde, kreeg ik een sms. De bezorgers hebben de wasmachine vakkundig naar boven getild, aangesloten en de oude machine meegenomen.
Topservice!

Ben De Vuyst 24-11-2018 Via de website gekocht

correcte service

Na een probleem met de betaling ter plaatse bij aflevering hebben zij correct en goed gereageerd om dit probleem te verhelpen. De dag nadien opnieuw aangeboden waarvoor dank.
Een aanrader.

Jome 23-11-2018 In de winkel gekocht
LEIDSCHENVEEN

Wat een goede service bij Bemmel&kroon,Er werd een E-mail gestuurd op de dag van aankoop wanneer er geleverd zou worden.
Op de dag van levering een vrolijke nette bezorgers aan de lijn dat ze er aan kwamen.
Boven eerst een nette hand en toen het geleverd product neer gezet en de oude vriezer mee .Echt top.