Deze score is berekend op basis van 3125 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

aadels 09-10-2014 Via de website gekocht

alles werd gedaan plus aangesloten

lift was kapot en toch nog naar boven brengen dat is voor mij een 10 waard.

goede service en makkelijk op de site te vinden

niet om te slijmen maar alles is goed

fahima 08-10-2014 In de winkel gekocht
leidscheveen

Zowel online als fysiek shoppen

De service was uitstekend.ik werd ook meteen opgemerkt door de medewerker en naar wens geholpen.

Het assortiment was uitstekend en van goede kwaliteit en prijs verhouding.

Ik zou bemmel&kroon uitermate aanbevelen aan iedereen.

Zeer goede winkel met kwaliteit spullen.de service was uitstekend.zeer vriendelijk geholpen met mijn aankoop,wel jammer dat mij geen extra garatie op mijn aankoop is aangeboden.maar verder erg tevreden met mijn aankoop,de sevice en levering.

bennywieske 08-10-2014 Via de website gekocht

zeer goed en vlot

goed

goed

zeer goed en de prijs valt ook goed mee

enkel zou ik nog willen vragen hoe met de garantie is en is dat ook 2 jaar zo als in belgie

45994car 08-10-2014 Via de website gekocht

Super, bestelling super duidelijk online !
Als tweede stap : je wordt op de hoogte gebracht van je levering, je mag ZELF je datum kiezen !
Derde stap : wordt op de hoogte gebracht van het uur van de levering.
EEN WOORD : super
Levering : PERFECT

elvince 08-10-2014 Via de website gekocht

Helemaal prima die website, alles goed te volgen. Enige minpuntje is dat ik bij bestellen na herhaaldelijk zoeken geen optie kon vinden om aan te vinken dat men het oude apparaat mee moest nemen. Een stap verder in de bestelling staat dan wel aangegeven dat je niet wil dat ze de oude meenemen. Maar die keuze heb ik dus vooraf niet gezien. Even terug gemaild daarover en toen was het alsnog snel geregeld.

Helemaal top! 's-morgens krijg je een email met de verwachte bezorgtijd en de chauffeur belt ook nog een half uur van tevoren dat hij er aan komt. Uitzonderlijk goede service vind ik dat!

Goede prijs en service

Lage prijs en hoge service!

eleonora66 08-10-2014 Via de website gekocht

eerst rustig allles vergeleken via internet en dan via een goed leesbare site bestellen

Na bestelling, keurige bevestiging, tijd van levering (de bestelling was te volgen via track en trace, daardoor vrij nauwkeurig wanneer er geleverd werd. Hele fijne mensen bij aflevering, netjes, beleefd en heel hulpvaardig. Betaling per pin is ook ideaal, want je krijgt eerst geleverd en dan betaal je.

sommige merken niet leverbaar

Door de zeer goede ervaring.

De zeer snelle afhandeling. 's Middags om 15.45 uur besteld en de volgende dag om 10.30 uur in huis. Dat is geweldig als je de dag daarop jarig bent.

mbannink 08-10-2014 Via de website gekocht

Alleen positief commentaar: Zie hierboven.

Olive Oilski 08-10-2014 Via de website gekocht

Webshop makkelijk en overzichtelijk. Wat ook fijn is dat je de gewenste afleverdstum kan doorgeven (tot een aantal weken vooruit!)

Ruim assortiment met goede prijskwaliteit verhouding. Net iets duurder als bcc, maar zeker goedkoper als bol.com en mediamarkt.

Snel en gemakkelijk. Levering aan het begin van de dag zodat je niet heel de middag hoeft te wachten, of je midden op de dag verplicht ben een paar uur je werk te onderbreken.

Smitjevanvier 08-10-2014 Via de website gekocht

Orderverwerking werd snel bevestigd en levering was op tijd. Ze werken met een nauwkeurig track en trace systeem. Je kan precies online volgen waar ze zijn, heel handig. Hoef je tenminste niet een paar uur voor niets thuis te blijven.

turi 08-10-2014 Via de website gekocht

Maandagmiddag besteld en dinsdagmorgen geleverd

het kan bijna niet overzichtelijker en sneller als dit. Prima zo verder doen

S. Yildirim 08-10-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke site met antwoord op al je vragen.

Bestelling zou volgens de website niet op voorraad zijn en de verwachte levertijd zou 2-5 wd zijn. Ook keurig een bericht na de bestelling dat deze direct is besteld. Op dag 4 een mail gestuurd met de vraag wanneer deze geleverd zou worden. Zeer snel een bericht terug gekregen dat ze deze de volgende dag verwachtten. Helaas hebben ze de 2-5 wd niet gehaald. De 7e werkdag kwam deze binnen, maar het eerste bericht (direct na bestelling) en de reactie n.a.v. mijn mail (inclusief excuses) vindt ik dat ze toch wel keurig geopereerd hebben.
De bezorgdienst was trouwens keurig. Ook heel vriendelijk personeel. Wel makkelijk dat je zelf je leverdag kan kiezen en van te voren nog berichtjes krijgt wanneer deze exact geleverd zal worden (half uur van te voren een sms'je!)

Even rondgekeken en volgens mij is er genoeg keus.

Ik ben tot nu toe tevreden over deze zaak. Ik hoop het niet te hoeven gebruiken, maar mocht het toch noodzakelijk zijn hoop ik dat ook de aftersales in orde is.

partaxian 08-10-2014 Via de website gekocht

Tja wat kan ik zeggen, gewoon via de webshop in je luie stoel bestellen.

Ook niet onbelangrijk is dat de dag van bezorging ook gekozen kan worden. Dat heb ik wel een anders meegemaakt.

Via Google direct naar het product op de site gegaan dus ik kan niet zoveel over het assortiment zeggen maar dat zall wel goed zitten.

Goed service voor een lage prijs.

Goed service, wasmachine werd netjes boven gebracht op z'n plaats gezet en aangesloten zonder meerkosten. Prijs was al lager dan de concurrent op de website en daarnaast nog eens 100,- korting via een knop op de website. Top dus.

jannyklei 07-10-2014 Via de website gekocht

Zondag bestellen, dinsdag in huis. Prima geregeld.

Goed op de hoogte gehouden van levering via mail en sms. Je weet wat je kunt verwachten.

Goed.

Ik zou zeker de site doorgeven.

Geen aanmerkingen

yo-eddy 07-10-2014 Via de website gekocht

simpel en snel besteld

Prima, snel geleverd zoals van te voren vermeld.

Vaatwasser die we zochten was op voorraad, verder niet gezocht.

Snel en eenvoudig, levering volgens afspraak (snel dus : ) )

linders5 07-10-2014 Via de website gekocht

Prima e-mailkontakt en zeer goede aflevering

goed geprijsd en toch zeer goed afgeleverd.

Mark Inja 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met een gemakkelijke zoekfunctie en diverse betalingsmogelijkheden. Top.

Goede service. Duidelijk over wanneer de bezorging plaats vind. Gelijk na levering een mail met hierop de mogelijkheden in beeld wat en wanneer wat te doen als er iets mocht blijken te zijn met de aankoop.

Ruim assortiment. Voldoende voor mij met tevens keuzes uit meerdere prijzen. Dus voor een ieder wat wils.

Volledig. Goede service, levering etc. en alles ook nog eens snel.

Zie hierboven.

Bailey1234 07-10-2014 Via de website gekocht

Hele goede service! Er werd van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. Keurige bezorgers, apparaat netjes aangesloten. Alles mee terug genomen inclusief oude apparaat. Top service!

fokkomuller 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk website. Goede zoekmogelijkheden.

Duidelijke communicatie over levering. Transport online te volgen. 1/2 uur van te voren gebeld wanneer ze zouden arriveren.
Erg vriendelijke kerels die de wasmachine 2 hoog sjouwden en de oude wasmachine weer meenamen. Top geregeld!

Tot nu toe alles erg goed geregeld. De wasmachine draait inmiddels ;-)

Petra_L 07-10-2014 Via de website gekocht

Supersnel. Voordat ik het wist was de machine uitgepakt en aangesloten. Perfect gewoon.

Ik was op zoek naar een LG wasdroogcombi en kwam zodoende bij Bemmel en Kroon uit. Naar hun verdere assortiment heb ik niet gekeken. De afhandeling van de bestelling ging snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken mbt de levering. De levering en installatie van de machine was snel en werd gedaan door 2 vriendelijke heren. Super gewoon.

April1 07-10-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer dorpstraat

Vriendelijk personeel en overzichtelijk in de winkel.

Het melden per mail van de aflevertijd en telefonisch de vervroegde levertijd.

Grote keus aan diverse merken.

Dit ook vanwege de klantvriendelijkheid en service.

Gewoon een prettige winkel met personeel die verstand van zaken heeft.

Renee5985 06-10-2014 In de winkel gekocht
Neckar, Den Haag

Goede kennis en duidelijke uitleg over de apparatuur. Binnen 1week zowel een was- als een vaatwasmachine gekocht.

Terwijl ik de deur uit liep al een bevestigingsmail binnen. Super snelle levertijd. Verkoper Johan heeft gelijk een monteur van AJTec geregeld om naar kapotte vaatwasser te kijken. Die bleek niet te repareren en is ook vervangen. En wederom met veel kennis van zaken geholpen.

Vele merken, dus ruime keus. Goede kennis van apparatuur.

Absolute aanrader!

Zoals gezegd, goede kennis van apparatuur, dus goed voorgelicht, zeer snelle service! Goede kontakten met een zeer goed installatiebedrijf AJTec, die ook supersnel reageert.

GJ vd Windt 06-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling via de site van Bemmel en Kroon was zeer duidelijk en gemakkelijk.

Levertijd kon ik zelf aangeven. De dag ervoor kreeg ik per mail het tijdsblok waarbinnen de bestelling zou worden geleverd. De volgende dag werd dit waargemaakt. De installatie en aansluiting was perfect en bij de prijs inbegrepen.

Ik ben zeer tevreden over het gebruiksgemak van de site, de keuze van het aflevermoment en de installatie/aansluiting van het apparaat.

yvonne 609 06-10-2014 Via de website gekocht

de prijs is in verhouding goedkoper. andere vragen voor het plaatsen van een artikel extra geld. bij Bemmel en Kroon was het incl

service goed. levering goed. een prima zaak

de klantvriendelijkheid. duidelijke uitleg. snelle levering, betalen bij afleveren.gewoon een uitstekende winkel

Rudi Van den Bosch 06-10-2014 Via de website gekocht

Het was niet enkel eenvoudig om te bestellen maar bij een telefonisch vraag heb ik ook via mail een snel antwoord gekregen.

Netjes en onberispelijk op tijd werd het artikel thuis afgeleverd.

Vele artikels hebben de laagste prijs van de hele Benelux.

staneke 06-10-2014 Via de website gekocht

De siste is dusdanig ingedeeld dat je ook per merk kunt zoeken naar de voor jou geschikte machine.
Daarnaast kun je dan ook "op prijs" zoeken.

Na telefonische bestelling krijg je praktisch per omgaande mail over levering, bezorging en betaling. Bovendien krijg je een half uur voor bezorging een telefoontje van de koerier over het juiste tijdstip

Uiterst concurrerende prijzen en een geweldig assortiment.

Door de vriendelijkheid van de leverancier en de bezorgers, alsmede het feit dat gratis bezorgd wordt en geplaatst, waarbij de oude machine mee wordt genomen is leverancier een absolute aanrader. Toppie!!

Ik denk dat ik bij aanbevelingen aan anderen duidelijk genoeg ben geweest, minpunten zijn er niet. Alles klopt. Het woord "toppie" is misschien nog wel te zwak uitgedrukt. Hulde aan deze leverancier, daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

astrid07 05-10-2014 Via de website gekocht

omdat online invullen niet lukte, telefonisch gedaan en dat was geen probleem. Betalen kan bij afleveren.

prima service, snelle levering

ruim assortiment

hebben echt moeite gedaan om de spullen op tijd te kunnen leveren. TOP

De moeite die gedaan is om te kijken of de spullen nog de volgende dag geleverd konden worden vond ik SUPER. Vond het 'persoonlijk'.

Grandcru 05-10-2014 Via de website gekocht

Spreekt voor zich.

Zelfs je privé-mail wordt beantwoord, daar kunnen anderen nog wat van leren!

Voor elk wat wils

Maar natuurlijk bevelen we deze winkel aan in betrouwbaarheid en snelheid!

Perfect bestaan nu eenmaal niet, helaas staat Bemmel en Kroon nog steeds niet in de lijst van de Samsung actie. Alleen om deze reden had ik misschien bij een ander besteld maar dat wisten we van tevoren niet.

paulina5 05-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude-Rijndijk

Mooie toonzaal. Makkelijk parkeren.

Goede afspraak regeling. Telefoneren een half uur voor komst van het product.

Goede prijs en niet te duur.

Er zijn geen op of aanmerkingen.

Meetlint 05-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Ik heb op mijn gemak de vrieskast uit kunnen kiezen

Ik werd gelijk en goed geholpen

Er was genoeg waaruit ik kon kiezen

ik kan het iedereen aanbevelen om bij Bemmel en Kroon te gaan kijken

Vanaf het moment dat ik de winkel binnenstapte tot het moment dat de vrieskast bij mij in huis stond heb ik als prettig ervaren.

pamper 05-10-2014 Via de website gekocht

Alles wat we wilden weten stond op de website. makkelijk te bestellen zelfs telefonisch kon dat.

100% service. Duidelijk met afspraak. telefonisch zeer goed bereikbaar en via de mail ook snel met antwoord. Geen extra kosten en mocht betalen bij aflering. Bij levering een aflevertijd aan ons doorgegeven. per mail, sms en zelfs een telfoontje binnen een half uurtje van bezorgen.

voldoende keus.

Ja ik zou Bemmel & Kroon zeker aanbevelen bij vrienden e.d.
Wij zijn zeer tevreden met hoe de communicatie met bestellen en levering ging. voldoende informatie.

Ik vind het gehele traject van uitzoeken , bestellen en leveren een dikke 10. Kon niet meer of beter wensen. Zelfs werd de factuur na een paar weken na ontvangst nog gemaild nadat ik daar omhad gevraagd. Via de mail binnen een uurtje gereageerd.

goisshie 04-10-2014 Via de website gekocht

In de eerste instantie had ik geen idee wie Bemmel en Kroon was. De goedkoopste leverancier voor de wasmachine die we graag willen hebben. Ge-google, goede reviews. Toch maar even gebeld naar de zaak, prima geregeld en binnen 2 minuten de bestelling geplaatst. Hoe betalen? Koerier komt met pin automaat! Geweldig! En de volgende dag in huis! Een half uur voor aankomst netjes een bericht dat koerier er aan komt. Wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten, werkt prima zoals het hoort. Inpakplastic ed meegenomen, geen zooi in huis. Betaling per mobiele pin, werkt ook naar behoren. Ik kan niets anders zeggen dat het zo'n verademing is om op die manier geholpen wordt! Niets geen verzendkosten en / of aansluitkosten zoals de fysieke winkels vragen, en service is super! Bedankt! We weten jullie te vinden voor de volgende x :-)

axzel 04-10-2014 In de winkel gekocht

Eenvoudige website, zelf een bezorgdatum kiezen.

Ruim assortiment

Prima ervaringen met deze winkel, maar als ik één minpuntje mag noemen: mijn producten zouden op voorraad zijn, maar na bestelling bleek dat toch niet waar. Duurde ongeveer 5 werkdagen voordat de order klaar was voor verzending. Complimenten voor de communicatie, die was duidelijk en ruim voldoende. Zelf een leverdatum kiezen is ook echt een pluspunt!

Munz 04-10-2014 Via de website gekocht

Ik belde Bemmel en Kroon voor wat informatie over het te kopen product. Contactpersoon aldaar moest hierover informatie inwinnen bij importeur en zou terugbellen. Dat gebeurde na 5 minuten. Toen ik zei, dat ik obv de verkregen informatie het product on line zou bestellen, zei de contactpersoon dat dat ook via hem telefonisch zou kunnen. Aldus geschiedde en 5 minuten later kreeg ik een bevestigingsmail over het bestelde product. Keurig en accuraat!

Ik zou op de dag van de levering van het product - een keukenkraan - voor 08.00 uur 's ochtends een mail krijgen met een indicatie over de tijd van levering. Dat gebeurde. En een half uur voor levering zou ik een sms krijgen over de exacte levertijd en ook dat gebeurde. En ik kon de levering zonder verzendkosten aan de deur betalen door te pinnen. Servicegerichter en makkelijker voor de klant kan volgens mij niet.

Ik zocht naar een kraan die ik in een winkel had gezien. Deze stond helder en duidelijk op de website beschreven en met foto's verlucht en ook nog € 40,- goedkoper.

Vanuit mijn luie stoel de door mij gewenste informatie via website en telefoon van Bemmel en Kroon ingewonnen en verkregen. De aflevering was 100% correct en comfortabel.

Correcte en servicegerichte afhandeling. Beter kan ik het niet omschrijven!

HJBroekhuizen 04-10-2014 In de winkel gekocht
cruquius

Dicht in de buurt en fysiek te beoordelen.

Keurig geholpen en snelle levering.
Alles op tijd volgt opgave

De ervaring rechtvaardigt dat.

builder 03-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag, Forepark

Mooiste winkel van Nederland met groot assortiment. Alle prijzen zeer scherp en op internetniveau. Super goed advies door zeer vakbekwame adviseurs, xx is Top !!

k.rotteveel 03-10-2014 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

De site biedt een grote variatie aan artikelen, voor mij was dat machines. De kenmerken waarop je wilt kiezen waren goed beschreven. Ik vond de ervaringen van andere klanten over de service erg handig - en die klopten!

plezierige ontvangst; goede informatie over verschillende machines; geen aandrang om een duur product te verkopen; duidelijkheid over levertijd en -voorwaarden.

fidel1967 03-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site. Snel besteld.

gekochte apparaat was niet meer voorradig.ik kreeg nu de duurdere opvolger voor dezelfde prijs

voor mij voor deze aankoop. de goedkoopste en zeer snel.

als je wasmachine kapot gaat heb je snel een nieuwe nodig. Keuze gemaakt via kieskeurig. Bemmel en Kroon stonden in de lijst van goedkoopste leveranciers en beoordeeld met een 9.2. Keuze snel gemaakt. besteld en de volgende ochtend geleverd en aangesloten.

snoesi 03-10-2014 Via de website gekocht

Het gemak van het on-line bestellen was voor mij zeer goed. De webshop is duidelijk en makkelijk.

Helemaal top!

Ik had al in verschillende winkels gekeken en vond deze vrieskist. Bemmel en Kroon bleek online de goedkoopste.

Als het altijd net zo goed gaat als nu, dan krijgen jullie een 10 met een griffel. Een ding is zeker, jullie website gaat bij mij in mijn favorieten.

Het gemak van online bestellen, de prijs en natuurlijk de bezorging van begin tot eind.

robvandertweel44 03-10-2014 Via de website gekocht

Geen enkel probleem om te bestellen of uit te zoeken

Juiste info op tijd ontvangen

Konden direct vinden wat we zochten

Alleen maar positieve ervaringen

johannespaulus 03-10-2014 Via de website gekocht

eerste keer via internet een wasmachine aangeschaft. Na lezen test consumentenbond keuze gemaakt. De bestelling bij Bemmel en Kroon wasbinnen 5 minuten online geregeld.
Super

Binnen 24 uur geleverd. Keurig de komst aangemeld. De bestellers sloten aan en voerden de oude af. Vriendelijk en professioneel en dat zonder extra kosten voor mij! (aanbieding)Hoop dat de service gedurende het leven van de machine zo blijft.

In wasmachineland is veel te koop en veel daarvan is aanwezig in het assortiment van Bemmel en kroon

spreekt voor zich na het voorgaande.

zie boven

MarcPeeters 03-10-2014 Via de website gekocht

Snel besteld op een duidelijke site. Fijn dat de vervoerders te volgen zijn en even bellen 20 min voordat ze leveren. Verpakkingsmateriaal weer mee en apparaat wordt geïnstalleerd. Super!

Niet alleen dozenschuiven maar ook informeren en installeren

Keuze is ruim voor concurrerende prijzen.

Ambassadeur erbij!

Zo hoort een webshop te zijn. Snel, duidelijk en service en klantgericht.

Els van Duijn 02-10-2014 In de winkel gekocht
Cruquius

Hele goede, duidelijke en vriendelijke uitleg. Heel prettig!

Via consumentenbond een wasmachine uitgezocht die heel goed uit de test kwam. Dus ik hoefde verder niet te zoeken. Jullie prijs was de laagste!

Zie bovengenoemde argumenten (ik had op internet trouwens ook al lovende beoordelingen over jullie gelezen waardoor ik al heel positief en vol vertrouwen tegenover jullie stond!

Zie bovengenoemd. Ook de 2 "mannen" die de wasmachine kwamen brengen waren vriendelijk, kundig. Goed op elkaar ingespeeld met het sjouwen en ze hadden ook lol met elkaar. Leuk!

KlaasvdG 02-10-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijs, goed telefonisch bereikbaar, oude afwasmachine meegenomen. Betalen bij aflevering.

nl21945 02-10-2014 Via de website gekocht

Helder bestelproces en de mogelijkheid om de bezorgdatum te kiezen.

Wasmachine keurig op z'n plaats gezet, aangesloten en de verpakking meegenomen

Voldoende keus tegen een scherpe prijs

Alles klopt...ga zo door!

Jandebrie 02-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanachter de computer bestellen en vergelijken. Toen ik belde voor een bepaalde wasmachine, werd me het nieuwste model aangeboden met fikse korting.

Aardige mannen kwamen wasmachine afleveren en installeren en namen de oude mee terug. Mijn kraan was lam, dus ze hebben zelfs de hoofdwaterkraan, in de kruipruimte onder een zwarte tegel, voor me afgesloten, zonder morren.

Goede verhouding prijs-kwaliteit-service.

cooitje 02-10-2014 Via de website gekocht

mooie, duidelijke webshop! Zeer gebruiksvriendelijk.

Zie beneden...

Prettige prijzen! We hebben voor de aanschaf van onze wasmachine heel wa webshops bekeken, maar Bemmel en Kroon kwam er als goedkoopste uit

Vanmorgen een wasmachine mogen ontvangen van Bemmel en Kroon. Over de service niets anders dan lof!! Wat in deze tijd van "klant is GEEN koning meer" een hele verademing is. De klant is zeker nog koning bij Bemmel en Kroon en koeriersbedrijf!!!!!!! Via de webshop besteld, duidelijk, helder. Ook het koeriersbedrijf niets anders dan lof. Volgens het track en tracesysteem kon ik precies volgen waar de koerier zich bevond. Geen onnodige wachttijd. De koeriers waren ook zeer vriendelijk. Voorzagen mij nog van advies over de aansluiting van de wasmachine. Namen de oude wasmachine en het afval netjes mee! Keurigkeurig. Ik ben al met al zeer tevreden. Zowel met Bemmel en Kroon als het koeriersbedrijf. Dit is beslist niet de laatste keer dat ik iets koop bij Bemmel en Kroon. m.vr.gr. Corry Speelman Zuidlaren

Harut-nl 01-10-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs garantie ontvangen en ook nog eens mogelijkheid om zelf aan te geven wanneer de bezorgingen wenselijk is, echt super.

Heb kunnen vinden wat ik nodig had

Heb mijn aankoop voor de laagste prijs ontvangen, bij deze winkel maken ze je ook mogelijk om zelf aan te geven wanneer je de artikel bezorgd wilt hebben, in ons geval heel handig aangezien we aan het verbouwen zijn.

NilsBerndsen 01-10-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service, terugbel afspraken worden nagekomen. Kan het iedereen aanbevelen.

kris vermussche 01-10-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk en goedkoopst

de mannen van de levering hebben zelfs de koelkast uit het karton gehaald

goedkope en betrouwbare firma,alles klopt altijd,zeer correct.Aan te bevelen

Betrouwbare firma,alles verloopt volgens plan.Correct.

Vera-678 01-10-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Onwijs goede service! Iedereen denk erg goed mee, dat is erg fijn.