Deze score is berekend op basis van 2951 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

a.boschman 19-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk

Voorkomend, snel en prettig.

meubelboer 19-09-2013 Via de website gekocht

Gistermiddag om 14.30uur besteld en vanmorgen voor 10.00uur geleverd en geïnstalleerd.

Direct na de bestelling een bevestiging per e-mail gekregen.
's avonds een tijdsindicatie voor levering en voor aankomst een telefoontje.

Zeer ruim assortiment en prima geprijsd.

Altijd!

's Middags besteld en de volgende ochtend al geleverd en geplaatst. Oude wasmachine en verpakkingsmateriaal ging mee retour. Na installatie de wasmachine even getest en uitleg en tips gekregen. Super service...!

lucycoenen 18-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke webshop,vandaag bestellen morgen in huis.

duidelijke info per mail over bestelling en bezorging. Goed telefonisch bereikbaar voor vragen. Garantie service kan ik nog niets over zeggen

voldoende

prijs kwaliteit verhouding

Romana51 18-09-2013 Via de website gekocht

Fijne en gemakkelijke website en snelle levering.

Nette bezorgers en plaatste de machine op gewenste plek en der oude machine werd netjes afgevoerd. Werd precies op tijd afgeleverd.

Genoeg keuzes en beschrijving van het artikel.

Keurig en snel geholpen en snel antwoord op vraag via e-mail door de heer P. Zuur van Bemmel en Kroon

Ik heb 10 jaar geleden mijn oude wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht en ik was zeer tevreden over de service vandaar dat ik geen moment heb getwijfeld om mijn nieuwe wasmachine weer bij deze firma te bestellen.

bozo70 18-09-2013 Via de website gekocht

ik had een wasmachine besteld. die hebben ze tot de badkamer gebracht, geplaatst en klaar gezet. Ik kon gelijk was gaan wassen

foxfire41 17-09-2013 Via de website gekocht

ik werd keurig terug gebeld en goed te woord gestaan

oude apparaat werd meegenomen nieuwe apparaat keurig op zijn plaats gezet afgesteld en aangesloten

zeer tevreden

vrienden en familie

keurig en net personeel zeer beleefd ik was al eerder tevreden bij de vorige aankoop en optijd geleverd

Esther197000 17-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Je kunt makkelijk online bestellen en in de winkel wordt je ook goed te woord gestaan. Veel vergelijkingsmateriaal.

Gemak van bestellen en de keuze van aflevering.
Daags van te voren een mail hoe laat je ongeveer het artikel kunt verwachten en op de dag zelf een half uur van te voren een telefoontje dat ze eraan komen. Vriendelijk personeel.

Genoeg merken aanwezig.

Genoeg keuze en personeel is niet opdringerig en als je vragen hebt staan ze je goed te woord.

ariekanarie 52 17-09-2013 In de winkel gekocht
forepark

op en top service nette verkoper had overal verstand van nette chauffeurs netjes alles op zijn plaats gezet en aangesloten

kavango 16-09-2013 Via de website gekocht

Per telefoon kon ik mijn bestelling plaatsen enwerd vriendelik te word gestaan

Alle telefonische afspraken warden per e-mail bevestigd, ik werd per telefoon geinformeerd over het verloop van de aflevering. De bestelling werd op de afgesproken datum afgeleverd en ik werd geinformeerd over de tijd. De chauffeur informeerde mij telefonisch over het nog preciesere tijdstip. Al met al prima service.

Goede service en dat is geen alledaags product meer

numan-faber 16-09-2013 In de winkel gekocht
Den Haag

de verkoper heeft ons prima voorgelicht,wij zijn dan ook heel blij met onze keuze

De volgende dag kwam de monteur al langs en heeft alles uitstekend in orde gemaakt, ook een heel prettige persoon en had kennis van zaken

we kiezen uit diverse ovens

Ze hebben heel veel keus en je wordt prima geholpen op allerlei gebied. De zaak op zich is al een kijkje waard

Jammer, dat zij niets in voorraad hebben, maar moeten bestellen. Gelukkig konden wij een ander artikel wel meenemen,waar wij niet zonder konden.

Annemamma 16-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, bestelling gratis thuisgebracht. Thuis met de mobiele pin betalen.

Bestelling gratis thuisgebracht door correcte, vriendelijke koerier. Goede info per e-mail.

Voldoende keus in de door ons bestelde artikelen.

Ruime keus. Gratis verzending. Niet vooruit betalen, maar bij levering onder rembours met het mobiele pinapparaat. Snelle levering, correcte & vriendelijke chauffeur, goede informatie omtrent levering e.d. per e-mail.

venletti 16-09-2013 Via de website gekocht

Het werd op tijd geleverd, iets later dan beloofd maar helemaal naar boven gebracht en aangesloten. Perfect.

andreburen 16-09-2013 Via de website gekocht

Triple A Service! Vanaf het eerste moment van klantcontact via de site tot aan de snelle en keurige levering voel je dat je zaken doet me een bedrijf dat de klant op een voetstuk zet.

H.Lemouesset 15-09-2013 Via de website gekocht

Een makkelijk te downloaden site en daarin te surfen.

Daarin een uitgebreide assortiment van de apparaten en onderdelen met goede beschrijving. En niet te vergeten de scherpe prijzen.

Het bedrijf is makkelijk en snel per telefoon te bereiken. De toelichting van twee medewerkers daarvan was duidelijk, vriendelijk en naar tevredenheid.

Goede assortiment op veel huishoudelijke apparaten met de nodige en uitgebreide toelichting.

Wij zijn zo tevreden over de duidelijkheid en de accurate benadering en service van het bedrijf dat we onze ervaringen zeer zeker zullen delen met onze kennissen, buren, vrienden en familieleden.

Duidelijke afspraken, snelle bevestiging van de opdracht, van de betaling en van de datum en tijd van aflevering. Een voorbeeldige manier van een zeer deskundige bedrijf. Zeker Een voorbeeld voor alle bedrijven die hun klant serieus nemen.

Kees Gijzenij 15-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede technische ondersteuning als je zelf de apparaten gaat inbouwen.

De mannen van de expeditie hebben de apparaten correct afgeleverd en nemen de verpakkingsmaterialen gelijktijdig met de oude apparatuur mee retour. Ze hebben een correcte klantbenadering!

Zeer ruime keuze overzichtelijk opgesteld in mooie showroom.

De ruime keuze in de showroom in combinatie met de technische ondersteuning hebben er toe bijgedragen dat de aanschaf en de "doe het zelf" inbouw succesvol zijn verlopen!

mkoomen 14-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, waarop je snel de keuze kan maken voor het gewenste artikel.

Ik werd telefonisch goed geadviseerd, zodat ik kon bepalen welk artikel het meest passend was voor mij. Ook vond ik de informatie per e-mail, met informatie over de aflevering, erg duidelijk. De medewerker die het artikel afleverde lette er goed op dat de doos met het artikel werd geplaatst, zonder schade aan mijn vloer te veroorzaken. Er wordt écht meegedacht met de klant. Top!

Ruime keuze en duidelijk overzicht

Op basis van mijn goede ervaringen zou ik Bemmel en Kroon zeker aanbevelen aan iemand anders.

zie bovenstaande

laudi 14-09-2013 Via de website gekocht

Gratis bezorgen en plaatsen, in ons geval, op de zolderverdieping. Daarnaast werd de wasmachine ook nog eens aangesloten. Oude wasmachine netjes afgevoerd.

Snelle levering waarbij je via de mail uitstekend op de hoogte wordt gehouden van de voortgang/tijdstip van levering

Geen klachten

Peter Vermetten 13-09-2013 Via de website gekocht

Goeie site en lage prijzen

Alle afspraken komen ze na

Groot assortiment

Alle afspraken kloppen

Gewoon goede afspraken die ze nakomen zelfs de bezorging. Was mijn eerste bestelling , super.

kees jacobs 13-09-2013 Via de website gekocht

goede website en ook telefonisch goed contact

snelle levering en ook het plaatsen was top

keuze uit veel a merken

ben erg tevreden

snelle levering en goede paatsing van de spullen ook de prijs is oke

ellen1951 13-09-2013 Via de website gekocht

producten vergelijken bij kieskeurig en dan meteen bestellen bij de leverancier van keuze, in dit geval Bemmel en Kroon.

de koelvriescombinatie van Samsung tijdens een actie was tijdelijk niet te leveren. echter daarvoor in de plaats leverde Bemmel en Kroon een duurder apparaat voor dezelfde actieprijs

Keuze uit alle goede merken

door onze positieve ervaringen met Bemmel en Kroon

Goed en betrouwbaar bedrijf

b.vorwald 13-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goede website en pinnen aan de deur

Ben zeer goed geholpen zowel in de winkel als per telefoon

Voldoende assortiment wat het kiezen makkelijk maakt

Zal deze zaak zeker aanbevelen bij kennissen en andere

tispeeters 13-09-2013 Via de website gekocht

Zeer snelle levering van mijn diepvries. Contante pinbetaling aan huis maakt vooraf betalen onnodig.

mpasmits 12-09-2013 Via de website gekocht

eenmaal de keuze gemaakt, was de bestelling online gauw geplaatst.
een keurige orderverwerking en daarop een orderbevestiging. een aankondiging van levering die ook goed soepel verliep

voor een 10 heb je eigenlijk geen beoordeling nodig. Het door ons bestelde produkt was niet meer leverbaar en zonder enige moeite van onze kant, kregen we -voor dezelfde prijs -
een vervangend model

keuze genoeg

hremartens 11-09-2013 Via de website gekocht

het is zo eenvoudig een paar muisklikken en het komt allemaal dik voor elkaar

keurig de nieuwe wasdroger geinstalleerd en de oude afgevoerd!

ruime keuze en goede concurrerende aanbiedingen

prima om zo te winkelen. Een paar maanden geleden een wasautomaat besteld en nu een droger. Absoluut betrouwbaar, gemakkelijk en snel!

Ik ben zeer tevreden. Ongezien een wasdroger besteld van Siemens (een eenvoudige) maar voor dezelfde prijs werd het opvolgende type geleverd!!!! Klasse. Had al een goede ervaring dit jaar met een wasautomaat. Absoluut goed! Mocht ik weer iets nodig hebben zal ik zeker weer op de Bemmel en Kroon site kijken. Zeer concurrerende prijzen.

pokersjamp 10-09-2013 Via de website gekocht

Alles is gemakkelijk en duidelijk te vinden via de website

Alles werd geleverd zo als verwacht net als bij onze eerdere aankopen

Ruim voldoende keuze en ik mag toch wel zeggen tegen redelijke prijs

Na voor de 3e keer een apparaat bij Bemmel en Kroon mag ik wel stellen dat dit echt een aanrader is, alles is geleverd zoals afgesproken en iedereen is altijd uiterst vriendelijk en beleefd

Ik heb tot nu toe alleen goede ervaringen met dit bedrijf zowel tevreden over de service en het vriendelijke personeel en zeer tevreden met de apparatuur.

lutfiye 10-09-2013 Via de website gekocht

vriendelijke mensen ,goede uitleg over product

was snel en correct geregeld

Het is gewoon een goede winkel waar je iets kunt kopen ,Komen hun afspraken na.Vriendelijke mederwerkers aan de telefoon.

Sera Spanier 10-09-2013 In de winkel gekocht
Dorpsstraat in Zoetermeer.

Prettige ontvangst in de winkel in Zoetermeer.
Ruime keuze.
Men laat je rustig uitzoeken en geeft daarna een goed advies.

Ruime keuze; groot aantal goede merken.
De zaak is goed verlicht.

Zie bovenstaand bij service en de winkel ligt gezellig in het oude centrum van Zoetermeer en nu eens niet in een geijkt winkelcentrum die er allemaal hetzelfde uitzien.

Zie bij mate van aanbeveling.

zotte beppie 10-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van koelkast en niet te vergeten de manier van aflevering. De afspraken op een juiste manier nagekomen. Bij het uitkiezen van de koelkast vinden wij dat de verkoper zich aanmeldde voor eventuele vragen en verder op gepaste afstand verbleef, zodat wij op ons gemak konden kijken. En de levering, de jongens die op hun gemak alles bekeken om de koelkast op een juiste manier te plaatsen en af te stellen. Wij zijn niet voor niets als eerste weer naar Bemmel en Kroon gegaan, ook vorige aankopen hebben wij als zeer positief ervaren.

Rob_57 09-09-2013 In de winkel gekocht
Neckar 24 Industrieterrein Forepark 2491 BD Den Haag

Makkelijke site, overzichtelijk, duidelijk

In een woord perfect, goede informatie per mail (meerdere malen). goede bezorging op de tijd die aangegeven wordt, ook via de site te volgen waar de vrachtauto is, snelle en duidelijke antwoorden op je vragen.

Ik kan haast niet verzinnen wat ze niet kunnen leveren op het gebied van witgoed en keukens e.d.

Tot nu toe kan ik geen betere zaak vinden dan deze.

Na vele jaren nog nooit een probleem met deze zaak gehad.

zotte beppie 09-09-2013 In de winkel gekocht
Zoeterwouden -Rijndijk

Alles wordt netjes op tijd afgeleverd, zoals afgesproken en geplaatst. Een half uur voor dat men komt, krijgt men nog een belletje.

Ruime keus en vrije keus in eigenlijk alle huishoudelijke apparaten. Er wordt je niets opgedrongen

Gewoon de goede service en de prijs, product vergelijking. en het heel klantvriendelijk personeel

Ik ben heel tevreden over de winkel in Zoeterwoude-rijndijk, we worden er prettig geholpen en prijzen zijn niet duurder dan bij anderen en de service vinden we heel goed.

Erik Haman 09-09-2013 In de winkel gekocht
Forepark Leidschendam

Snel geregeld

Deskundige verkoper zonder bla bla

Zeer ruimr keuze

Ouderwetse service voor internetprijzen

Inbouwvaatwasser werd bezorgd en geplaatst voor dezelde prijs als bij internetwinkels. En het oude apparaat werd meegenomen (moet je zelf regelen als je op internet koopt).

Fonnie Son 07-09-2013 Via de website gekocht

Online besteld met de opmerking of de bestelling na 11:00 bezorgd kon worden. We werden keurig via de mail op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en op de bezorgdag voor 8:00 uur kregen we bericht dat de vaatwasser tussen kwart voor drie en kwart voor vijf werd afgeleverd. En ja hoor, om 5 voor 4 ging de telefoon dat de bezorgers over 8 minuten aan de deur zouden zijn. De oude vaatwasser werd netjes meegenomen, De nieuwe werd in de keuken neergezet, zonder karton maar nog wel in het plastic en piepschuim. Na betaling en tekenen voor ontvangst meteen een mail met het afleverbewijs. Prima service en nette bezorgers!

Cover64 07-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site met alle benodigde info

Geen bezorg- en extra service kosten. Snelle, zeer correcte levering: binnen 24 uur artikel in huis. Bestelling te volgen op aparte site en belangrijk: de levering kwam precies op de aangekondigde tijd! Super gewoon!

groot assortiment tegen een zeer concurrerende prijs.

Van bestelling tot levering van iedere stap op de hoogte gehouden en voorzien van duidelijke informatie over levering.

Ik ben zeer tevreden over deze winkel aangaande de bestelling en levering van mijn Samsung wasmachine WF80F7E6P6W/EN.

pieterstoop 07-09-2013 Via de website gekocht

Via internet besteld en binnen 2 dagen geleverd.

Vrieskast is netjes op z'n plek gezet.

De service was perfect. Vrieskast werd uitgepakt en op z'n plaats gezet. De verpakking werd meegenomen. Ook het ter plaatse kunnen pinnen bij aflevering was ideaal. Al met al was het allemaal goed geregeld.

uhibukki 06-09-2013 Via de website gekocht

Gebeld voor advies, mijn apparaat naar keuze werd in optie genomen omdat er nog contact zou zijn met de installateur. De installateur heeft de bestelling voor mij bevestigd bij het bedrijf en ik ontving een e-mail met een bevestiging van de bestelling.

Om 17.15 bellen voor advies en nog voor 18.00 uur op vrijdag teruggebeld om door te spreken wat ze van mij nodig hadden. De e-mail die ik stuurde werd maandagochtend vóór 10 uur al beantwoord en op woensdag konden ze het apparaat leveren en installeren. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen aan de telefoon en ook de installateur was vriendelijk, professioneel en snel.

Als enige minpuntje kan ik noemen dat niet alle apparaten op voorraad waren en dus een langere levertijd. Kan vervelend zijn als je iets snel wilt hebben. Maar volgens mij is dit bij elke winkel het geval.

Zie bovenstaande complimenten en opmerkingen...

Borreman 06-09-2013 Via de website gekocht

De levering van de wasmachine werd op een half uur nauwkeurig aangegeven en ook zo geleverd en geïnstalleerd.

jjbroozeboom 05-09-2013 Via de website gekocht

Antoniolis 05-09-2013 Via de website gekocht

Site is goed

Toppie

Mag meer zijn

Super voor vooral witgoed

Personeel komt betrouwbaar over

Website werkt goed,verzendt snel op juiste tijd,goed bezorgpersoneel,plaatst het artikel keurig . Wat opvalt is dat bezorgers vriendelijk, netjes en behulpzaam zijn,KLASSE heren!!

lupi2013 05-09-2013 Via de website gekocht

Alles prima verlopen, makkelijk om de bestelling te plaatsen

Alles volgens de afspraak bezorgd

Ik vond precies wat ik nodig had, voor een prima prijs!

Prima bedrijf, prima service, zeker voor herhaling!

jvreeburg 05-09-2013 In de winkel gekocht
den haag

eerst ons georiënteerd op internet daarna naar de showroom in den haag gegaan om de aankoop te doen

goede verkoper met verstand van zaken en een snelle levering tegen een goede prijs

ze hebben eigenlijk alles op keuken en apparatuur gebied

goede service en prijzen

goede geholpen met de keuze en goede afspraken kunnen maken over de levering, altijd al te vrede geweest over bemmel en kroon

visser112 05-09-2013 Via de website gekocht

Bemmel en Kroon levert prodcuten tegen de scherpste prijs, in ieder geval de wasmachine die ik op het oog had. De website is duidelijk. Tevens was het erg makkelijk om een leverdatum af te spreken. De bezorgers waren erg vriendelijk en werkten snel en netjes. Deze winkel is zeker aan te raden. Ik heb nog een wasdroger nodig welke ik zeker bij Bemmel en Kroon zal bestellen.

jacmee 04-09-2013 Via de website gekocht

Ik heb via internet een wasmachine gekocht en vond dit zeer gemakkelijk.

Absoluut netjes op de hoogte gehouden van wanneer precies de levering ging plaatsvinden. Alles netjes te volgen op internet.

Ik ben tevreden en zou dit ook zeker doorvertellen!

Ik heb op aanraden van een vriendin dezelfde wasmachine gekocht. Ik heb eerlijk gezegd gezocht naar de goedkoopste deal, Bemmel & Kroon was/is best geprijsde winkel! Vandaar mijn aankoop. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

CharlieS 04-09-2013 Via de website gekocht

Prima winkel, snelle en goede service. Over het algemeen behoord het assortiment tot een van de goedkopere qua prijs te vinden op het net.

KenzoJ 04-09-2013 Via de website gekocht

De bestelling ging voortvarend. Geen hickups tegengekomen.

Geen vragen/contact gehad.
Levertijden en bezorging OK. Mooi op tijd gebeld voor bezorging.
Geen kosten voor extra services, toppie!

Alleen dit product tot nu toe nodig gehad. Prijs was scherp, dus dat betekent hier kopen toch. Zo trek je klanten.

Snelle levering en scherpe prijs zonder extra kosten!

Scherpe prijs, gratis bezorging, gratis aansluiten, gratis afvoer van oude apparaat en verpakkingsmateriaal. Snelle bezorging en vriendelijke bezorger die alles netjes heeft achtergelaten. De informatie/specificaties betreffende het apparaat hadden uitgebreider gekund. Dat was wat summier.

Nappy 04-09-2013 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel besteld

Binnen een dag netjes op tijd op de 2e afgeleverd zonder allerlei "extra service" toeslagen. Oude machine mee retour. Ze waren alleen de verpakking vergeten anders een 10 :)

Liep allemaal zoals het hoort

Staat boven aan de lijst als we weer eens wat nodig hebben. Scherpe prijs en geen extra bezorg, aflever etc toeslagen.

mmjv 03-09-2013 Via de website gekocht

Goede site, prima bestelproces.

De wasser en droger werden keurig uitgepakt en geplaatst. Plastic, karton en piepschuim werden meegenomen, helemaal top.

Keurige snelle levering, duidelijke lever en bezorgtijden. En ook nog een prima prijs natuurlijk!

maalbersberg 03-09-2013 Via de website gekocht

Via mail zijn wij uitstekend op de hoogte gehouden. Mijn vragen per mail zijn volledig en snel beantwoord. Met aansluitend een duidelijke offerte die volledig is waar gemaakt.

Via email volledig op de hoogte gehouden mbt levering. De informatie per mail was duidelijk en beantwoorde alle vragen.

Ik kan niets verzinnen wat beter zou kunnen of anders zou moeten. Zou graag zien dat andere bedrijven op deze manier bestellingen in behandeling nemen en afhandelen,

makkie66 02-09-2013 Via de website gekocht

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. De heren die de oude wasmachine meenamen en de nieuwe kwamen installeren deden dat snel en netjes!

rambootje 02-09-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer Dorpsstraat

Wij werden prima voorgelicht bij onze aankoop en ook bij aflevering van ons fornuis werd geïnformeerd of wij op de hoogte waren van de juiste wijze van aansluiten van ons fornuis.

Wij zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon. We kregen keurig een mail maar werden daarnaast ook een half uur van te voren gebeld over tijdstip van aflevering. Ook was men zeer vakkundig en service gericht.

Zie hierboven. Zeer vakkundig personeel en veel service. Zeer goede zaak.

daffy 02-09-2013 Via de website gekocht

Nette service zowel per mail als aan de telefoon. Wasmachine werd keurig op tijd afgeleverd en ik heb ook nog een nieuwer model gekregen voor de zelfde prijs!!! Wij hadden hier 7 jaar geleden onze hele keuken met apparatuur gekocht en zeer tevreden over service en keuken! Kortom hier bestel ik volgende keer zeker weer. Top!