Deze score is berekend op basis van 3115 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gekabo 15-05-2013

via de site van Bemmel en Kroon een wasmachine besteld dit ging zo eenvoudig en alles makkelijk aan te geven en overzichtelijk kortom perfect.

perfecte service,onze nieuwe wasmachine werd zonder problemen naar de tweede verdieping gebracht en aangesloten zonder daar om gevraagd te hebben, tevens de oude machine van deze verdieping ook retour meegenomen dus wij zijn zeer tevreden.

Er is genoeg keuze uit het assortiment van Bemmel en Kroon wij wisten al welke wasmachine we wilden kopen en deze was bij Bemmel en Kroon beschikbaar en kregen zelfs een nieuwer type wasmachine als die we uitgezocht hadden voor dezelfde prijs zonder daarom gevraagd te hebben en dat vinden wij perfect.

Bemmel en Kroon zouden wij graag aanbevelen aan iedereen die naar een snelle levering,goede service en concurrerende prijzen op zoek is .wij zullen zeker bij een volgend product naar Bemmel en Kroon gaan.

Gijsen 15-05-2013

Eenvoudige website om te bestellen en keuze uit betalen via I-deal of aan de chauffeur per pin.

'S morgens besteld, maar na een paar uur was het artikel ineens 46 euro in prijs gezakt op de website. Telefoontje gepleegd en zonder problemen werd prijs aangepast. Chauffeur was hiervan niet op de hoogte door de snelle levering (extern vervoersbedrijf) dus hebben we het hogere bedrag betaald. Na een paar weken is het teveel betaalde bedrag netjes teruggestort op onze rekening.

Enorme keuze. We hadden via kieskeurig iets uitgezocht dat in de gewone winkel bij ons niet te leveren was, maar hier gewoon te koop voor een mooi prijsje.

Goede en snelle service! Verloop van bestelling en levering wordt via diverse mailtjes keurig doorgegeven.

Zeer klantvriendelijke winkel!

Lodewijker 15-05-2013

Overzichtelijke en duidelijke website met prima uitleg

Uitstekend, komen de afspraken perfect na

Ik zou het iedereen aanbevelen, niet alleen de lage prijzen maar ook de snelle, en goede levering. Perfect volgens afspraak.

vergelijkbare lage prijs, snelle levering, en ook belangrijk dat je kunt pinnen bij aflevering, dus niet vooruit betalen.

rickvh 15-05-2013

Afgelopen week een vriezer bij de firma Bemmel & Kroon besteld, het product werd netjes op de afgesproken dag geleverd maar bleek toch wat kleiner te zijn dan we verwacht hadden. Na wat telefoontjes heen en weer hebben we het product laten vervangen door een iets groter model. Deze zal binnenkort aankomen maar gezien de verdere service heb ik het volste vertrouwen dat dit goed gaat komen. Uitstekende service en snelle levering!

Jos Knols 13-05-2013

Prima prijsgarantie; nadat ik had aangegeven dat ik het artikel in België voor 60 euro minder kon krijgen, deden ze binnen een half uur een concurrerend aanbod!Snelle levering, goede informatievoorziening; kortom, een aanrader!

Manimani 11-05-2013

Prachtige winkel, ruim keus, keurige en snelle levering en vakkundige plaatsing van het apparaat. Voor mij alleen nog maar Bemmel & Kroon !

MarcelAmRo 11-05-2013

De aller goedkoopste. Leverde precies op de dag dat ik wilde (kon dit aangeven). Brachten gratis naar derde etage en zetten hem neer waar hij moest zijn in huis.

Wilheimina 10-05-2013

Als alleenstaande vrouw moest ik een inbouw koel/vriezer uitzoeken, het bestaande apparaat was niet meer leverbaar. Bij het zoeken op het net bleek telkens dat het oude paraat zelfuitgebouwd moest worden ook bij installatie door leverancier.
Op naar Bemmel en kroon. Die hebben keurig uitgezocht wat voor model goed zou passen. Bij levering hoefde de oude kast niet zelf uitgebouwd worden. Keurig op tijd geleverd, paste uitstekend en beter en netter geïnstalleerd dan voorheen. Communicatie over levering enz. Een dikke 10!
Wil.

Carla in t Veen 10-05-2013

Zeer klantvriendelijk geholpen in de winkel.
Prima afspraak qua levering.
Nette installateur, keurig op tijd. Zeer zorgvuldige installatie.
Betaling bij aflevering.

demannot 10-05-2013

Een perfecte samenwerking tussen winkel en client,
wat betreft aflevering
Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Aanvulling:
correcte duidelijke uitleg over de producten (koelvries-combinatie +magnetron) op doelgerichte (tecnische) vragen.
punctuele nakomen van beloofde e-mail , tijd aankondiging bezorging, extra dienstverlening bij plaatsing en meenemen
van oude goederen.

cdhuisman 09-05-2013

De prijs van de droger was marktconform maar daar bovenop nog eens 5 jaar garante en full service aflevering.
Artikel zondag besteld, dinsdag al in huis. In het gehele proces netjes emailbevestigingen gekregen.
Petje af ook voor hun logistieke partner Fliege. Je kon de bestelling goed volgen, van te voren werd je even gebeld en zeer vriendelijke bezorgers. Bij een volgende bestelling, ga ik eerst bij van Bemmel en Kroon kijken.

Janil 08-05-2013

Bemmel verdient inderdaad zijn kroontje: zeer goede website, supersnelle levering & correcte prijszetting. Perfect!

Cuenca 08-05-2013

Na lang aarzelen en zoeken op het net kwamen we via kieskeurig bij Van bemmel en Kroon terecht. Deze kwam als goedkoopste uit de bus voor het type wasmachine dat wij zochten.De naam zei ons niets maar we besloten het te wagen. Dit bleek een goede keus! De aflevering liep precies zoals gepland en we hadden op de dag zelf nog contact over het te leveren uur van bezorging.
CHAPEAU voor de goede afhandeling en we zijn dan ook zeer tevreden.!!!

tumbsup 08-05-2013

alles was zoals beloofd,geen bestel kosten,het toestel werd keurig volgens afspraak geleverd,tussen de vermelde tijden.
Ook is het makkelijk dat je aan de bezorger kunt betalen met bancontact.
De oven werkt geweldig,ik heb hem maar pas maar toch voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen tot nu toe.
ook de prijs kwaliteit geeft de doorslag bij mijn aankoop.
bedankt bemmel en kroon voor deze positieve ervaring.

Anneke2891976 07-05-2013

Echt top geholpen bij Van Bemmel & Kroon, snel en vakkundig. Ook de levering was perfect, keurig op tijd en fijn dat je een dag van te voren hoort wanneer het product geleverd wordt en daarbij ook nog gebeld wordt van te voren zodat je niet een hele dag vrij hoeft te nemen en thuis moet wachten.
Heb al m'n apparaten bij Van Bemmel & Kroon gekocht en over alles zeer tevreden!

Bob L. 07-05-2013

Vanaf het allereerste moment van uitzoeken, precies vinden wat ik wilde tot en met de levering is alles goed gegaan.
Toen tussendoor een kleine wijziging wenselijk was omdat een nieuwer type wasmachine zou worden geleverd en hierdoor de bestelde droger niet bijpassend was, is door B&K snel en op correcte wijze meegedacht en een goed aanbod gedaan.
Bij de levering bleek dat de fabrikant bij de droger de bijbehorende condens afvoerset vergeten was. B&K heeft daarop binnen zeer korte tijd dit geregeld en mij ook gebeld dat het geregeld was. Puik !

redonebe 07-05-2013

Heel duidelijke website met goede prijzen en ruime keuze. Vooral de keuze om in Belgie bij de levering met Bankcontact te betalen was leuk om te zien. De communicatie over de levering was de beste die ik ooit bij een webshop heb meegemaakt. De levering was stipt zoals afgesproken. Kortom een heel leuke ervaring.

1chrissebastiaan 06-05-2013

Heb bij van bemmel en kroon een koelkast en gas kookplaat
Besteld ,en toen ik belde of ze al binnen waren
Om op vrijdag geleverd te worden was alleen de kookplaat
Er nog niet ,ik vroeg of ze apart bezorgd konden worden
En dit was geen probleem .
Echt een top service en goede prijzen!!

adverhulst 06-05-2013

De door mij bestelde inductiekookplaat was niet meer in de collectie. Voor dezelfde prijs heb ik een opvolgend model geleverd gekregen. Goede service!

tien2727 06-05-2013

Bestelling via website verliep prima; directe reactie terug is erg plezierig. Duidelijkheid over bestelling en levering. Avond tevoren mail over levering, plus half uur voor levering nog een telefoontje. Prima kerels bij de aflevering, direct, snel en vaardig. Kortom: Top!

rambootje 03-05-2013

Wij zijn prima geholpen bij de aankoop van onze wasdroger door iemand met veel verstand van zaken. Deze winkel doet nog een beetje "dorps" aan, anders dan de grote firma's, het is wat persoonlijker. We kregen een mail over de bezorging maar werden hier ook nog mobiel over gebeld.

Lecluse 01-05-2013

Wasmachine aangeschaft en werd zeer snel geleverd.
De jongens die het kwamen afleveren waren zeer behulpzaam, netjes en correct.
Dezelfde dag mail gehad of alles naar wens was, zeer netjes.
Voordeel is ook dat je kunt pinnen bij aflevering.
Bemmel en kroon is zeer zeker aan te raden, een bedrijf waar service nog bovenaan staat.

milensyl 30-04-2013

Via de website een inbouwoven gekocht. Keuze uit een ruim assortiment en vaak voor een concurrerende prijs. In combinatie met klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Dat is zoals ik het gewend ben van Bemmel en Kroon!

royheijsen 29-04-2013

Uitstekende service en levering van de bestelde producten! Echte aanrader..! Zal dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

johanna-56 26-04-2013

Prima website duidelijk en overzichtelijk,snelle levering en goede service!Kortom ik was erg tevreden.

ritzy 25-04-2013

Eerste keer aankoop gedaan bij van Bemmel&Kroon, makkelijke bestelling, ook na telefonisch wijzigen leveringsdatum.
Dus kortom, zeer tevreden.

MVRDV 25-04-2013

Via de website besteld maar wilde toch ook telefonisch advies.
Zeer correct telefoongesprek, beleefd, geduldig kortom zoals
service behoord te zijn. Ook bij de aflevering waren de heren aardig en correct. Bestellen en de volgende dag leveren is zeker ook een groot plus punt.

jvdweijden 24-04-2013

Prima service en zeer scherp geprijsd.
Bezorging top, zowel e-mail als telefoontje betreffende de exacte levering gehad.
Keurig tot op de zolder bezorgd en aangesloten.
Zeker voor herhaling vatbaar! Onze complimenten!

sappie01 24-04-2013

Duidelijke overzichtelijke site. Goede communicatie via de mail over de bestelstatus en levergegevens. Enige nadeel ( maar dit is de transportfirma) de klant krijgt geen kopie van het pinbewijs.

sirmafkees 24-04-2013

Goede services in de winkel, op de website ook netjes en overzichtelijk. We kregen een goede uitleg over de magnetrons, verschillen en dergelijke. Er werd niet aangedrongen om toch te kiezen voor een duurdere zoals veel winkels blijven proberen. Verkopers waren ook erg vriendelijk en hadden ook humor (Dat is vaak ook moeilijk te vinden dezer tijden). alles was snel geregeld, netjes e-mails gekregen met informatie en bezorging.
Verder was de levering ook perfect, netjes op tijd en kon precies zien via internet waar de chauffeur zich ongeveer begaf.
Uitstekend !!!! Ik ben in ieder geval een tevreden klant.

mhuisken 24-04-2013

De webwinkel biedt een scherpe prijs en supersnelle levering (met actueel inzicht in wanneer de chauffeur langs komt).

MaxPeter 23-04-2013

Heel prettig geholpen in de winkel, een e-mail daarna gekregen wanneer de levering zou zijn en op de dag zelf een telefoontje gehad van de chauffeur, kortom perfect hier kunnen bijv BCC en Mediamarkt een voorbeeld aan nemen

rgloudemans 23-04-2013

Overzichtelijke site, waar producten makkelijk te vinden zijn. De informatie per product vond ik wat summier. Een link naar de pagina van de leverancier zou hier handig zijn.

Verder prima informatie rondom het leveringsproces. Levering binnen een werkdag (handig als je combi-oven stuk is) en goede betalingsmogelijkheden. Wat verder opvalt is de lage prijs die voor de producten gevraagd wordt.

De aflevering zelf was zeer goed. 10 minuten voor arriveren kreeg ik een telefoontje. Het apparaat werd afgeleverd door 2 zeer vriendelijke heren die zeer efficient te werk gingen. Oude oven en verpakkingsmateriaal werden afgevoerd. Ze hebben me zelfs een handje geholpen de (inbouw-)oven in de juiste kast te schuiven.

Samengevat: Voor een dubbeltje op de eerste rang!

Tonenes 22-04-2013

Duidelijke website, keurige mailwisseling over levering en tijdstip. Vlak voor levering nog een telefoontje, we zijn over 10 minuten bij u. En dan ook nog nette aftersales.
Kortom echt klantvriendelijk!

jefmoors 22-04-2013

De website was eenvoudig te gebruiken.De bestelling verliep vlot, zelfs voor een leek. Het verloop van de bestelling was fijn op te volgen en de bestelling werd op tijd geleverd. Prima!

enieuwpoort 22-04-2013

Via de website een afzuigkap besteld en na een paar dagen geleverd.
Via diverse e-mails goed te volgen wanneer de afzuigkap zou komen en geleverd zou worden.
Deze winkel wil ik graag aanraden.

ruuddevries 22-04-2013

prima website, diverse e-mails tijdens de afhandeling, keurig op tijd afgeleverd tot naast de oude koelkast.
en de laagste prijs voor dit product die we konden vinden

Pepebe 21-04-2013

Prima prijs, duidelijke site, prima leveringsvoorwaarden en afhandeling. Kortom een aanrader !
Goede service v.w.b. Levering

familie Slikker 21-04-2013

Gesmeerd bestel en leveringsproces.
Vandaag bestellen en morgen ook echt in huis.
Je kunt de levering prima volgen en ziet to op een half uur nauwkeurig wanneer de boys langskomen.

De prijs was trouwens ook de laagste die ik in de markt kon vinden.
Ik ben tevreden.

diana0074 20-04-2013

de service van de winkel is perfect te noemen.veel winkels kunnen hier een voorbeeld aan volgen.
ik mailde met een vraagje over de bestelling en kreeg binnen een half uur al een antwoord .
ik kan niets negatiefs zeggen over deze winkel.
ik zou zeggen ga zo door en aan mij hebben jullie een trouwe klant gekregen..

vr groeten diana

Fritsart 19-04-2013

Na het begeven van mijn miele wasmachine (lagers stuk), het internet afgestruind naar een nieuwe.
Al snel stuite ik op de bosch was28444nl, deze werd aangeprijst als energie zuinig en kreeg een 9.5 score op de site van kieskeurig. Daarbij was de prijs die van bemmel en kroon aangaf aantrekkelijk voor ons budget. Ik had mijn telefoonnummer achter gelaten om mij terug te bellen, maar kon niet wachten dus heb zelf gebeld naar de vestiging in Zoeterwoude Rijndijk. Daar hoorde ik dat er nog maar 2 machines waren, dus meteen een besteld via de site. In de middag werd ik terug gebeld door Bemmel en Kroon, nu had ik al besteld maar had gezien dat hij op andere site nog goedkoper was, de verkoper aan de lijn keek met me mee naar die site en paste meteen de prijs aan, dit scheelde me mooi € 40,= in mijn portemonnee. De volgende dag komen vrolijk zingende bezorgers mijn nieuwe wasmachine plaatsen. Kortom een dikke 10 voor de firma Bemmel en Kroon!
Tot slot mijn bosch wast als een zonnetje,

Ria Slot 18-04-2013

Er ontbreken sommige dingen op de website zoals, de hoogte, breedte en diepte van verschillende dingen, de rest is prima in orde.

Hadas58 18-04-2013

Snelle reactie, goed geholpen, flexibel, goede aflevering met behulpzame medewerkers
Kortom hier wordt je erg blij van! Waar van akte

acvrijn 17-04-2013

Ik ben zeer tevreden over bestelling, levering en betaling. De website heeft een iets lagere score omdat, nadat ik de eerste keer de bestelling had onderbroken en daarna opnieuw een bestelling deed, ik tweemaal besteld bleek te hebben. Toen ik er over belde bleek dat dit abuis al was opgemerkt en gecorrigeerd, prima service. Heel fijn dat levertijd nauwkeurig wordt opgegeven en dat via het tracking systeem kan worden gevolgd waar de bestelling is. De magnetron was niet op voorraad maar al na een paar dagen leverbaar, keurig.

M van der Linden 17-04-2013

Elk moment vanaf de bestelling op de hoogte gehouden van de status per mail. Ook de track en trace werkt prima, (geschatte aankomsttijd)10 minuten ervoor belde de chauffeur dat hij bijna voor de deur stond met onze nieuwe wasmachine. Keurige, spontane en gezellige jongelui.Wasmachine werd op zijn plek gezet, 1 hoog, oude meegenomen, hele goede service!

zoutig 16-04-2013

We hadden een inbouwvaatwasser via internet besteld. Werden meteen gebeld om een extra check te doen of de door ons bestelde vaatwasser ook in de keuken zou passen en om een afleverafspraak te maken. Goed dat die extra check gedaan werd, want het bleek dat wij de verkeerde besteld hadden. Geen probleem, bestelling werd meteen telefonisch omgezet en een aflevermoment werd afgesproken. Erg fijne service, en de plaatsing werd uiterst secuur gedaan. Wij waren erg tevreden.

Koetsmaas 16-04-2013

Prima geholpen in de winkel. Na een dag overdenken kon ik telefonisch mijn order doorgeven. Binnen 4 dagen is mijn vaatwasmachine bezorgd en ingebouwd door een vriendelijke monteur.

2261 16-04-2013

Overzichtelijke en duidelijke website met een goede bereikbaarheid. Via de mail en telefoon geinformeerd over het tijdstip van de bezorging en plaatsing van de vaatwasser. Na plaatsing werd geinformeerd of alles naar wens was verlopen.
Een pluim voor deze firma. Die ook nog een scherpe prijsstelling hanteerd. Niets dan lof.

marcoomens 15-04-2013

Prima snelle service, komen afspraken goed na.
Je wordt goed op de hoogte gehouden tijdens transport.
Kortom een zeer goede ervaring en in de toekomst zal ik zeker weer naar Bemmel en Kroon gaan

paulahil 15-04-2013

Prima service m'n derde wasmachine en droger gekocht!
Eerste wasmachine was in 1983 nog op het kleine Loo !
Tweede in 1997 in Leidschendam!
En de derde in het Forepark dezelfde verkoper als in 1997!!