Deze score is berekend op basis van 2975 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrice 08-05-2019

Wauw, wat een service!
Ik ben net verhuisd en gaan samenwonen en hoopte het liefst binnen een week een nieuwe wasmachine binnen te krijgen.
Ik had het zondag besteld voor 22.00 bij bemmel-kroon via kieskeurig.nl en dag erna om 15.00 was die geinstalleerd.

Als kers op de taart een duurdere, mooiere en betere wasmachine gekregen. De bestelde was namelijk niet meer leverbaar.

Blijer kan je mij niet krijgen!

Huug 08-05-2019

In verband met een kapotte vaatwasser op internet gesurfd. Vrij snel op de site van Bemmel-Kroon terecht gekomen. Scherpe prijs en thans ook nog kassakorting. Bestelling via site zeer eenvoudig als eerste “klant” . Na betaling bijna direct een E-mail met bevestiging en kort daarop leverdatum in dit geval de volgende dag. Alles gelopen zoals aangegeven en besteld via internet en het belangrijkste is ook dat de vaatwasser op het juiste tijdstip conform afspraak is geleverd.

Annet 08-05-2019

Duidelijke website
Prima geholpen aan de telefoon
Gratis levering wasdroogcombinatie binnen 1 dag
2 Oude apparaten afgevoerd

Jennifer Goudswaard 08-05-2019

Top Service! #BKI757438

Vandaag mijn wasmachine geleverd en meteen geïnstalleerd door bekwame en gezellige medewerkers!

Heel behulpzaam en klantvriendelijk, hier zouden meerdere bedrijven wat van kunnen leren.

Ga vooral zo door! Je hebt er een vaste klant bij.

Martina 08-05-2019

Prettige ontvangst en goede uitleg over de verschillende apparaten. Er wordt goed meegedacht over het meest passende apparaat bij de wensen, zonder iets op te dringen. Goede kennis over de verschillende apparaten. Netjes bij de aflevering en goede communicatie over mogelijkheden en inplannen van de aflevering.

cdgijsman 08-05-2019

zeer goede service en vriendelijk personeel.

er was een fout artikel geleverd maar dat was binnen een uur omgeruild dat was super!!!!
wij bevelen de zaak zeker iedereen aan.

Monique Sterken 08-05-2019

Prima service
Alleen had ik geen mail ontvangen met een indicatie van de levering
Na het nagevraagd te hebben binnen 5 minuten al een nette mail met het antwoord

een tevreden mens 08-05-2019

in 2018 zijn wij bij deze winkel terecht gekomen in verband met de aankoop van een wasmachine
nu wij een nieuwe koelvriescombinatie zochten zijn wij gezien de ervaringen met de wasmachine uiteindelijk wederom hier terecht gekomen.
zowel de informatie als de bezorging waren prima geregeld, wij hadden de koelkast binnen 24 uur in huis conform de gemaakte afspraken.
net als met de waschine een goede service

Goedegebuure 08-05-2019

Zeer vriendelijk personeel en hebben kennis van zaken.
Er wordt alle tijd genomen en je voelt je gehoord. Voor ons een reden om er vaker een aankoop te doen. Bovendien wordt er op tijd geleverd en de wasmachine geinstallerd. Zeer goede service

Sanne 08-05-2019

Ik heb de koelkast inventum kk600 gekocht bij bemmel en kroon. Kon volgende dag al geleverd worden, fijn! Keurig duidelijk mailcontact. Werd geleverd door mydynaloge. Goede samenwerking tussen deze bedrijven. Kon het tijdschema op leverdag goed volgen, heel prettig. En de koelkast is ruim en geluidsarm. Kortom ik ben een tevreden dankbaar mens!

P. Coenen 08-05-2019

Prima afhandeling, scherpe prijzen en snelle bezorging met informatie over de bezorging.

Marwin 08-05-2019

Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden door middel van e-mail en sms.

Cees 08-05-2019

Duidelijke omschrijving. Product zoals afgebeeld, duidelijke prijs (geen meerkosten verzending)
Ik had een nalevering bij,bleek later, van een accessoire. Dit werd vriendelijk en zonder verzendkosten in orde gemaakt. Compliment, Cees

Bart 07-05-2019

Snelle service en levering en een lagere prijs dan bij menig andere winkel/webshop.

Lisa 07-05-2019

Ik was op zoek naar een niuewe wasmachine en Bemmel en Kroon heeft een goed selectie witgoed op scherpe prijzen. Online bestellen is makkelijk en overzichtelijk met 1 dag afleverservice! De monteurs waren super vriendelijk en efficient en gaven goed advies.

Rudolf Minkhorst 07-05-2019

Uitstekende informatie, snelle levering en goede communicatie en niet te vergeten goede prijzen.

HeMaPa 07-05-2019

Eerst online gekeken, daarna voor eventuele vragen even gebeld, snel beantwoord, besteld en vanmiddag, na 2 werkdagen boven op de 2e etage een nieuwe condensdroger laten plaatsen en aansluiten. Inmiddels de 4e aankoop bij Bemmel en Kroon. Op naar de 5e in alle tevredenheid (als het geld potje weer wat voller is). Prima service, denken goed met je mee en een snelle service !

José Scholtes 07-05-2019

Wat een nette heren en alles netjes uitgepakt en geplaatst en verpakkingen meegenomen en ook nog op de afgesproken tijd..helemaal blij

Peter Reijman 07-05-2019

Prachtige winkel in Zoetetwoude met een zeer ruime keus. Ook advies van de verkoper was waardevol.

de graaff 07-05-2019

Er was een kleine vergissing gemaakt door B&K in de leverdatum maar dat is met spoed opgelost en tot volle tevredenheid. We hebben het product op tijd geleverd gekregen.

John 07-05-2019

Niet verwacht dat dit bedrijf aanmerkelijk lager in prijs zat dan de landelijk bekendere leveranciers. Toch was de levering snel en accuraat !!

Wim van Aalsburg 07-05-2019

De shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De afhandeling van de bestelling ism het bezorgen van het produkt is goed en volgens plan verlopen.

Ton 07-05-2019

Goede, heldere webshop die mijn keuze voor een nieuwe wasmachine eenvoudig maakte. Helaas was het model dat ik besteld niet meer op voorraad en niet meer leverbaar, maar ik kreeg een duurder alternatief aangeboden tegen de kosten van de machine die ik besteld had, wat ik een erg goede service vind. Vandaag is de machine geleverd en geplaatst door de chauffeur, allemaal prima verlopen. ook de aankodiging via track en trace en via een appje over de verwachte bezorgtijd is dik in orde.

drikus 07-05-2019

wij hebben onze bosch inductiekookplaat ,keurig op de afgesproken tijd ontvangen.
aankoopprijs echt de goedkoopste.
wij zijn heel tevreden.en kunnen nu met heel veel plezier weer koken.

W.Ciere 06-05-2019

De levering door het door Bemmel en Kroon ingehuurde bedrijf was ronduit slecht. Nadat ik firma Bemmel en Kroon hiervan telefonisch op de hoogte stelde (wat fijn trouwens als je weer eens je verhaal rechtstreeks kwijt kan i.p.v. via de mail) ondernamen zij direct actie. De eerstvolgende werkdag stonden 2 vriendelijke heren al om 8.15 uur voor de deur om de gekochte artikelen de bezorgen en te plaatsen. Of de artikelen bevallen weet ik nog niet , maar de service beviel in elk geval uitstekend.

Arthur Mol 06-05-2019

Zondagavond online besteld en de volgende maandagmorgen stond onze nieuwe wasmachine al zijn eerste wasbeurt te draaien. Wat een snelle levering! Keurig nette monteurs die met verstand van zaken de machine in no time aangesloten hadden. "Even 20 minuten laten draaien en dan is ie klaar voor gebruik meneer". De oude machine evenals alle verpakkingsmaterialen werden netjes opgeruimd en meegenomen.

Twister 06-05-2019

Snelle levering. Op zondagmiddag besteld, op maandagmiddag in huis. Goed geïnformeerd over de levering. Na bestelling en betaling bleek de door mij bestelde warmtepomp droger niet meer leverbaar. Een nieuwer type geleverd zonder bijbetaling. Hierover al direct na bestelling en betaling geïnformeerd.

Bvalue 06-05-2019

Duidelijke site, en direct iemand aan de telefoon als je specifieke vragen hebt. Dus een hele goede combi.

Jac 06-05-2019

Correcte communicatie en tijdige levering. Alleen hadden we een communicatiestoornis met Dynalogic

A. Eerdhuijzen 06-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over de correcte behandeling in de winkel. Heel kundig personeel met verstand van de artilelen. Wij hadden een vrieskast nodig en keken voor een combi wasmachine, de omschakeling ging feilloos met de verkoper. Goede argumentatie over de verschillen van merk en kwaliteit .Door het opgeven van ons ordernr. CRQ756109 hebben we alsnog de combi was/ droger de andere dag telefonisch besteld ivm de gelijke levering.
Ook de levering verliep prima, 2 vakkundige jongens, mooi op tijd en netjes geplaatst. Bemmel& Kroon kan ik aan een ieder aanbevelen.

Stephan 06-05-2019

Bijzonder positieve ervaringen met Bemmel & Kroon. Al meerdere malen apparatuur besteld en conform afspraak geleverd. Daarnaast hanteren ze een scherpe prijs en zijn de chauffeurs ook nog eens bijzonder vriendelijk en behulpzaam, wat in deze tijd eerder uitzondering als regel is helaas. Oude apparatuur wordt ook nog eens netjes meegenomen, ik weet dat dit bij wet verplicht is, maar niet alle bedrijven houden zich hier ook aan. Bemmel & Kroon in ieder geval wel.
Bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel besteld, welke zonder problemen geruild kan worden. Ze reageerden altijd bijzonder snel op mijn mail. Chapeau en petje af Bemmel & Kroon, ga zo door!

Flip 06-05-2019

Goede en snelle bezorging, goedkoopste stofzuiger. Tevreden over onze aankoop bij deze winkel.

liesbeth verheul 06-05-2019

Niet bewust voor deze winkel gekozen, maar achteraf blij dat ik het gedaan heb. Goed advies en vriendelijk personeel. Goed geprijsd. Alles netjes afgeleverd en op tijd. Ook de jongeman die het heeft aangesloten zeer beleefd en deskundig. Factuurnr. ZTW746399

Hans 05-05-2019

Heldere en duidelijke communicatie over het te leveren product én de aflevering.

Basiel 05-05-2019

Zeer tevreden van Bemmel en Kroon. Zeer scherpe prijzen, makkelijk online te bestellen en mogelijkheid tot kiezen leverdatum.
Product ook correct tijdig volgens de afspraken geleverd.
Pin service bij levering maakt betalen bij levering heel makkelijk.
Ik zou Bemmel en Kroon zeker bij vrienden aanbevelen.

a.van zuilen 05-05-2019

prima service en behandeling en snelle levering en een prima keus om deze machine aan te schaffen

Harrie 05-05-2019

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon omdat ze het goedkoopste waren met onze gewenste wasmachine. De levering was al op de volgende dag. De mannen die hem kwamen brengen waren uiterst vriendelijk en behulpzaam. Bovendien: de bestelde wasmachine was niet voorradig. Reden waarom wij een (veel) duurdere versie kregen zonder bijbetaling! Hulde voor deze klantvriendelijkheid.

vaatwasmachine 05-05-2019

goede informatie en behulpzaam met uitleg,genoeg keuze mogelijkheden en makkelijk te bereiken

A. Brouns 05-05-2019

De stofzuiger in goede orde ontvangen. Duidelijke informatie over product en de levering.

Schmidt 05-05-2019

Ik kom bij deze club graag terug, nu voor de 3e keer bestelling uitgevoerd, keurig op tijd en marktconform aangeboden apparatuur.

Godijn 04-05-2019

Goede webshop en goede service. Direct na de bestelling werden wij op de hoogte gebracht dat het door ons bestelde artikel uitverkocht was en dat er een alternatief gestuurd zou worden die minimaal aan de door onze gestelde eisen voldoet.

P. Notten 04-05-2019

Mijn ervaring met Bemmel en Kroon is zeer positief. Ik heb bij hun een nieuwe inductie kookplaat gekocht, en de prijs/voorwaarden ook vergeleken met andere sites. Zij waren super snel met het sturen van een offerte en ook de meest gunstige in prijs. De kookplaat heb ik tevens tegen een meerprijs laten monteren door een partner van Bemmel en Kroon. Ook die ervaring was erg goed. Al met al een echte aanrader als je het mij vraagt!

Arno 04-05-2019

Duidelijke website met kwaliteit producten. In mijn geval een stofzuiger van Bosch voor de laagste prijs welke na bestellen netjes de volgende dag werd bezorgd.

Jan-Willem 04-05-2019

Al eerder besteld bij Bemmel en Kroon en ben zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Zal ik de toekomst zeker weer bestellen bij dit bedrijf

Veerman 04-05-2019

We hebben goede ervaringen met de webshop en de fysieke winkels van Bemmel en Kroon, prijs is ook concurrerend en er wordt snel en vakkundig geleverd. Zelfs voor een 'gewone' stofzuiger kun je hier terecht, maar ook voor een volledige keuken.

Wil 04-05-2019

Inbouwkoelkast gekocht bij Bemmel & Kroon in het Forepark in Leidschenveen. Prima geholpen door deskundig personeel.

Ton 04-05-2019

Na diverse aankopen bij Bemmel en Kroon
Altijd goede service.
Nu ook mijn vaatwasser Indesit 48 netjes op tijd gebracht en oude apperaat weer meegenomen.
Bemmel en Kroon een prima zaak.

Frans 04-05-2019

Goede prijs/kwaliteit, betrouwbare winkel en had de kaagste prijs. Perfecte bezorging en communicatie! Je kunt zelf het bezorgmoment bepalen en wordt per sms op de hoogte gehouden van het exacte levermoment.

Hajo Zaaiman 03-05-2019

Geleverd zoals afgesproken. Deskundige monteurs. Goed advies. Heel prettige zaak.

Paul Leegstra 03-05-2019

Snel een offerte, met uitstekende prijs. Snelle levering, duidelijke afspraken. Keurig bezorgd. Volgende keer weer Bemmel & Kroon !