Deze score is berekend op basis van 3197 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eddy 18-03-2019

Van begin tot einde zeer goede service.Telefonisch zeer behulpzaam,en op dag van levering mail gekregen,en sms met exact uur van levering.100% tevreden

Jannemien 18-03-2019

Ik heb voor mijn nieuwe magnetron/oven voor Bemmel en Kroon gekozen vanwege de scherpe prijs.
De communicatie liep perfect, ik werd goed op de hoogte gehouden via emails over de levering.
De levering ging heel prettig, ik werd via sms op de hoogte gehouden over het tijdstip van de levering,daardoor hoefde ik niet de hele dag thuis te blijven. Kortom, een dikke 10 voor dit bedrijf!

hr. Kanij 18-03-2019

Na het neerzetten van de wasdroger moest deze nog geïnstalleerd worden, hier was immers voor betaald. Echter, omdat de stekker nog niet in het stopcontact kon vonden de bezorgers het niet nodig om de afvoerslag te plaatsen en gingen onverrichter zaken weer weg. Ons achterlatend zonder gekregen te hebben waarvoor we betaald hadden !

Gerard Hartevelt 18-03-2019

Het is een hele mooie shop met een grote keuzen en goed overzichtelijk .Daar heb ik een goed advies gehad met een goede uitleg ik kocht een koelvriescombinatie die keuring is geplaatst met een goede uitleg en. GRATIS.Hartelijk dank.

Piet Kruijssen 18-03-2019

Duidelijke webshop. Offerte aangevraagd voor meerdere producten en hiervoor een scherpe prijs gekregen. Bij aflevering bleek de inductieplaat gebroken te zijn. 2 dagen later wordt de nieuwe inductieplaat al weer afgeleverd.

Ingrid 18-03-2019

Heb voor deze shop gekozen omdat hij het goedkoopst was. De informatie over de levering was zeer correct en volledig. Zelfs een foto van de bezorger was te zien. Zeer tevreden over deze leverancier!

Huinink 18-03-2019

Zeer fijne service .Ze gaven precies de tijd door van de levering.De wasmachine werd goed gemonteerd op de boven verdieping en de oude machine werd weer mee genomen

Johan 18-03-2019

We vonden ons niet echt welkom in de winkel want de verkoper deed weinig moeite om onze vraag over het vervangen van de oude inbouw koel/vries kast te beantwoorden blijkbaar waren wij als klant niet echt interessant.Hij bleef wel tot vervelens toe herhalen dat hij over het inbouwen van de inbouwapparatuur vooral geen verstand had ,waarom verkopen ze dan inbouwapparatuur. Zelf ons huiswerk gedaan en de order geplaatst en na 2 weken nog geen bericht , wat bleek ?ze waren vergeten de order in te boeken.Toen ging het snel en over het montagehedrijf niets dan lof ,perfect gemonteerd

Daphne van Goolen 17-03-2019

De prijs was onze keuze maar ik moet ook zeggen dat de afhandeling en levering keurig verlopen zijn!

Esmeralda Hoogenboom 17-03-2019

Wij waren al langere tijd op zoek naar een koelkast, aangezien de koelkast van onze keuze in periodes behoorlijk in prijs schommelde hadden we nu het juiste moment gekozen voor de definitieve aankoop. Op de website van Bemmel en Kroon stond de koelkast van onze keuze als zijnde op voorraad. Echter, wij wilden graag nog wat persoonlijk advies, dus kozen ervoor onze aankoop in de winkel te doen. Wij werden keurig geholpen door een verkoop medewerker, echter helaas bleek het type koelkast van onze keuze niet meer in het assortiment te bestaan, samen met de medewerker de website nagekeken, en daar stond hij nog wel op, voor de prijs die wij graag wilden betalen. Er werd ons direct een mooi alternatief geboden, wij kregen de gelegenheid om dezelfde soort koelkast, maar dan met een vernieuwd typenummer (en dus wat extra luxere vormgeving), voor dezelfde prijs als het oude model op de website te kunnen aanschaffen. Op deze manier kregen we het nieuwste type koelkast voor de prijs van het oude model.
Wij zijn heel erg blij met onze koelkast van Samsung typenummer; RB41J7859SR/EF.
De koelkast heeft naast zijn mooie en luxe uitstraling ook veel inhoud, en wij zijn vooral enorm blij met de diepvries die een inhoud heeft van 130 liter!
Daarnaast is de koelkast enorm energie zuinig met een +++.
Kortom wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en met hoe we geholpen zijn bij onze aankoop in de winkel van Bemmel en Kroon in Hazerswoude Rijndijk.

Eric 17-03-2019

Duidelijke website, goede prijs en snelle levering. Al voor de tweede keer hier iets besteld en altijd goed geholpen

Ow 16-03-2019

Vrijdagavond wasmachine uitgezocht en besteld, Krijg na de bestelling een mail dat ik een ander model krijg omdat mijn uitgezochte model even niet leverbaar is en ook niet meer komt , waarom staat hij dan nog op de site en Kan je hem gewoon bestellen?????
Zaterdagochtend een mail met levertijd, maar niet zoals gezegd een berichtje vooraf over precieze levertijd stopt er binnen het aangegeven tijdsvenster een oud busje springen 2 haastige bezorgers uit oude wasmachine eruit nieuwe erin Alles ging heel gehaast, uiteindelijk staan ze met z'n tweeen ruzie te maken over welk programma te gebruiken om te spoelen, snel afrekenen, in de haast hebben ze het eigen meegenomen gereedschap op de keukenvloer achtergelaten , kortom 15 minuten verder en een wasmachine rijker.
Mijn advies : hou de bezorging in eigen beheer dit is geen reclame

Jan Appels 16-03-2019

Scherpe prijzen en een goede service. Snelle levertijd. Wel even afstemmen over de verwachtingen als je voor montage kiest, dat kan langer duren.

R.Biesenbeek 16-03-2019

Mijn bestelling gedaan CRQ747213 AEG 9 serie
Wasmachine en een droger zeer Goede begelijding bij
Het uitzoeken van deze zet. prettige uit leg over diverse machines wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant en mee gedacht .
Mooie winkel,ruime keus, overzichtelijk en heel vriendelijk personeel 👍

J.H. 16-03-2019

Overzichtelijke website, voldoende productinformatie. ..........................

A de Graaf 16-03-2019

Bemmel en Kroon is een prima winkel, verleent een uitstekende service en de kwaliteit is goed.

Harrie 16-03-2019

Geen poespas, niet zeuren, doen wat ze zeggen, goed en goedkoop. Keurige levering.

john 16-03-2019

goede service en goed personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. IK zal deze zaak bij mijn vrienden en kennissen aan bevelen.

Remco 15-03-2019

Nette afhandeling, snelle service.
de te leveren machine was niet voorradig, echter is op eigen initiatief een meer dan vergelijkbaar toestel geleverd! en voor de gelijke prijs.
Wij kunnen blijven wassen en hoeven niet te wachten.

Henk de Haas 15-03-2019

Zocht een nieuwe wasmachine en vond via internet bij Bemmel & Kroon een fantastische prijs voor de wasmachine die ik zocht . Aangezien de prijs echt heel voordelig was t.o.v. andere aanbieders, maar ik nog nooit van Bemmel & Kroon gehoord had, dacht ik "dat is te mooi om waar te zijn" en ben daarom eerst gaan zoeken op de site van Kieskeurig naar reviews en vond alleen maar erg positieve en heb toen besloten om de order te plaatsen. Deed dit op 13/03/2019 rond 13.00 uur en 24 uur later was de wasmachine geleverd en geïnstalleerd. Echt top !

Eric vd Top 15-03-2019

Het mooie van bemmel& Kroon is dat je op de site blijft hangen omdat je word bediend op al je vragen prima uitleg en niet alleen van de duurste producten maar van alle klasse een goeie uitleg.
Persoonlijk werd ik erg verast. Had mijn product gekozen gegevens ingevuld maar het online betalen ging niet goed. Ik dacht doe het morgen nog even op me gemak. Werd ik de volgende dag gebeld met de vraag waar ze me konden helpen. En gewoon terplaatsen kunnen pinnen is ook mogelijk.

Hans 15-03-2019

Aflevering volgens afspraak. Goede prijs. Al meerdere apparaten daar gekocht. Nooit problemen gehad.

Peter Dohmen 15-03-2019

Komen zelfs op de 4e verdieping en er is geen lift. Wordt netjes aangesloten en oude wasmachine nemen ze weer mee. Zwaar werk. BKI746110

Elmac 15-03-2019

Laagste prijs voor een vrieskast, kon binnen één dag worden geleverd. Prima op de hoogte gehouden van de levertijd, eerst via mail en 15 minuten voordat de bezorgers arriveerden. De oude vrieskast werd netjes meegenomen (zoals afgesproken), de nieuwe werd door 2 man sterk zeer voorzichtig naar binnen getild en we hoefden zelf alleen maar de stekker in het stopcontact te steken. Prettig winkelen en top bezorgservice!

Passchier 15-03-2019

Een defecte "kachel" zoals het fornuis thuis genoemd wordt is geen feest te noemen. Het aanschaffen van een nieuwe is een investering, geen broodje kaas, de huis-kok had bepaalde wensen waaraan het fornuis zou moeten voldoen, hierover is dan ook goed nagedacht . Genoeg ideeën opgedaan op diverse sites, winkels bezocht, het was even zoeken naar de “click”. Het binnenlopen bij Bemmel en Kroon bracht veel overzicht en duidelijkheid. Het “live" aanschouwen van de fornuizen in de overzichtelijke showroom heeft zéker bijgedragen tot het maken van de juiste keuze! (ordernummer ZTW744697)
De afhandeling verliep voorspoedig, zo ook het maken van de afspraak voor levering en montage.
Blij verrast waren wij ook met de kundige en vriendelijke monteurs van AJtec. Chapeau! (pour tous!)

A Gort 15-03-2019

Een prachtige winkel met grote sortering van apparatuur en goed overzichtelijk, hele goede adviezen en uitleg over het assortiment wat in de winkel staat, prettig winkelpersoneel en goede afhandeling.
Hartelijk dank

Piet Peters 15-03-2019

Maandag gebeld dinsdag geleverd.

Aangesloten en gestart binnen 10 minuten. Geweldige service!!

Agnes Dordrecht 14-03-2019

Ik ben zeer tevreden over deze firma Bemmel en Kroon.
Ik had nog nooit gehoord van deze firma maar via internet gevonden door toch goedkopere prijzen!
Dinsdag middag wasmachine besteld en volgens afspraak donderdagmiddag bezorgd en wasmachine aangesloten en oude meegenomen.
Bezorgers goed werk afgeleverd en beleefd! Mag ook gezegd worden.
Ik zal als het nodig is de volgende keer bij de firma Bemmel en Kroon zeker weer iets bestellen!

Dales 14-03-2019

bezocht deze site vond wat ik wilde hebben betaalde kreeg gelijk mail omtrent betaaling en bezorging werd vooraf gemaild hoe laat bezorgt correct afgeleverd

Wouter Rademakers 14-03-2019

Vanwege snelle levering, afleverafspraak en 15 min. voor afleveren een telefoontje dat de levering zal gaan plaatsvinden en ook daadwerkelijk zo is gegaan, noem ik uitmuntend. Plus de kassakorting, wat altijd mooi meegenomen is. En zo is het gegaan in de loop der jaren met het bestellen en afleveren bij en door Bemmel & Kroon. Chapeau!!!

Familie Ouwejan 14-03-2019

Heb de vriezer zojuist geleverd gekregen. Bestellen ging vlot. Aflevering volgens afspraak door nette bezorgers.

Jacqueline 14-03-2019

prima ! snelle levering en je ziet precies waar de chauffeur is..
geen punten van kritiek

J. 14-03-2019

Goed geholpen met de nieuwe aankoop van onze afwasmachine.
Ervaren verkoper, en grote sortering voorhanden!

JH 13-03-2019

De website is heel overzichtelijk, waardoor ik snel de vaatwasser die ik wilde, heb kunnen bestellen tegen een hele mooie prijs. Een paar dagen later is de vaatwasser geïnstalleerd. Toen de mannen na 3 kwartier later klaar waren, was de keuken netjes opgeruimd. Super!

Y van goozen 13-03-2019

Heb een koelvries kast , vaatwasser en inductie kookplaat gekocht ik ben netjes en correct geholpen ook bij het bezorgen zeer vriendelijke mensen top ben er heel blij mee

A289 13-03-2019

Jammer dat de bestelde wasmachine op de datum van aflevering 50 euro goedkoper was dan op de datum van bestelling. De afdeling Verkoop had hier wel een compensatie o.i.d. kunnen geven.
Levring aan aansluiting ging prima. Alleen het bezorgmoment was afwijkend van de afgesproken tijd.

R. Reddington 13-03-2019

Het overkomt ons allemaal wel een keer, de vaatwasser wast niet meer zoals deze hoort te wassen en je wilt de beste oplossing zo snel mogelijk.
Tegenwoordig ben je dief van je eigen portomonee als je niet eerst een gedegen onderzoek doet op het interweb. Zodoende via kieskeurig bij Bemmel&Kroon terechtgekomen. Ondanks het geweld van MediaMarkt en Coolblue zijn zij toch € 79,- goedkoper voor hetzelfde model Bosch automaat.
Service is top, ik kreeg ongevraagd nog €10,00 korting omdat iets niet helemaal juist omschreven stond op de website. De volgende dag voor 13:00uur stonden ze voor de deur en nu staat het apparaat zijn werk te doen.

Ik zeg prettig geregeld, zij mogen indien nodig mij vaker bedienen.

Miranda 13-03-2019

Ik koop graag bij deze winkel. Je krijgt altijd super snel reactie op een vraag via de mail. Ook geven ze goed advies en denken ze met je mee. Snelle en nette levering. Bij deze winkel voel je je als klant geen nummer.

Rinie Schoorl 13-03-2019

Goede bereikbaarheid (korte wachttijd), deskundig personeel, snel en efficiënt, gunstige prijsstelling en snelle levering. Eigenlijk niets op aan te merken.

Svenja 13-03-2019

Wij waren voor onze nieuwe woning op zoek naar een droger. Via van Bemmel en kroon kwamen wij op de Bosch droger. Super prijs kwaliteit verhouding. Bij het plaatsen van de bestelling moest je aangeven of er een lift aanwezig is, op welke verdieping je woont of dat zij via de trap moesten komen. Wij hadden aangegeven dat er een lift aanwezig zou zijn echter bleek die op de aflever dag defect te zijn. Toch een snelle en goede bezorging mogen ervaren, aardige bezorgers ook. Daarnaast kreeg je ook netjes een berichtje van te voren hoe laat de droger bezorgt zou worden en waren ze mooi op tijd. Ordernummer: BKI1738430

Derk 13-03-2019

Eerste bestelling hier geplaatst. Duidelijke communicatie. Prima prijsstelling en zeer goede service. Aflevering ook uitermate correct via Dynalogic.

Ineke Beks 13-03-2019

Ook al was het bestelde artikel niet aanwezig de volgende morgen kreeg ik bericht dat het bezorgd kon worden op dezelfde dag welke ik in eerste instantie had aangegeven, subliem ook de verzending was perfect.

made by roland 13-03-2019

beste prijs en snel geleverd .
Tevens goed op de hoogte gehouden van aflever tijdsstip

Karel de Bie 13-03-2019

Kreeg extra kassakorting , ze nemen oude apparatuur gratis mee indien gewenst top service dus! En netjes bezorgd via track en trace helemaal super!

Theo Vet 13-03-2019

Zondagavond vaatwasser besteld, en maandag keurig op tijd bezorgd.
Zeer duidelijke communicatie, ook over levermoment.
Op de dag zelf konden we via meegestuurde link de koerier precies volgen.
Daarnaast kwam al na enkele minuten het bericht dat de door ons bestelde vaatwasser niet leverbaar was en ook niet meer geleverd kon worden. Dit werd opgelost door het toesturen van een luxer (duurder) type van hetzelfde merk.
Dit is op prima wijze opgelost!
Samengevat:
Prima communciatie!
Snelle levering!
Laagste prijs garantie!
Tonen eigenaarschap bij leveringsproblemen.

Van der Plas 13-03-2019

Voor het eerst bij deze shop besteld. Volgens kieskeurig de goedkoopste aanbieder. Aflevering keurig op tijd, alles prima in orde.

Coby 12-03-2019

Bemmel&Kroon heeft een overzichtelijke site en is goedkoop t.o.v. andere winkels. De levering is vlot zoals ook de aankondiging van de verwachtte tijd van de levering zodat je niet de hele dag hoeft thuis te zitten.

Sa85 12-03-2019

Mijn wasmachine bij Bemmel & Kroon gekocht, zij hadden de scherpste aanbieding. Zijn goed geholpen in de winkel. Alleen jammer dat men bij de aflevering niet de droger weer op de wasmachine geplaatst is, was immers wel verteld in de winkel. Nieuwe wasmachine geplaatst, geinstalleerd en de oude meegenomen zonder meer prijs te rekenen. Ordernummer ZTW746447

Jaap 12-03-2019

We hebben in het verleden al vaker bij Bemmel en Kroon gekocht .
Dit mede doordat we altijd fijn en correct behandeld zijn en goed geholpen door personeel .
De thuis bezorging is bij Bemmel en Kroon ook altijd super goed geregeld .
Avond ervoor krijg je bericht tussen welke tijd ze komen en ze bellen 15 minuten voor de tijd dat ze voor de deur staan.

El Nolten - de Vries 12-03-2019

Ik vind het een prettige winkel, vriendelijke verkopers en de bezorgers hebben
nog even gebeld voor dat ze kwamen bezorgen, kortom een fijne zaak.