Deze score is berekend op basis van 3107 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

wetac 21-10-2015 Via de website gekocht

enig minpuntje is de betalingsmogelijkheid. Liefst een online-blankoverschrijving of visa voorzien.

correcte en snelle informatie. Zeer snelle levering. Ook de mogelijkheid om zelf de leveringsdatum te bepalen is een groot pluspunt

gewoon zeer ruime keuze en goede vergelijkingsmogelijkheden.

zeer snel en betrouwbaar. Gemakkelijkheid van bestellen en snelle levering

zeker aan te bevelen winkel

Hemmelot 21-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en goede informatie. Tevens makkelijk dat je een bezorgdag al bij de bestelling kunt opgeven

Ze hebben bijna alles en makkelijk te vinden

Gewoon goed

Andries FF 21-10-2015 Via de website gekocht

Na de bestelling kregen we binnen de minuut een bevestiging en factuur. De betaling via Ideal verliep[ ook vlot. Daarna weer binnen enkele minuten kregen we de verzendlijst per mail met daarop het vermoedelijke tijdstip van aflevering. En op de dag van levering kregen we s morgens vroeg bericht op welk tijdstip de vrachtwagen met de apparatuur bij voor de deur zou
staann. En alles klopte gewoon. Super.

Zie uitleg op eerste vraag.

Zeer ruim, wel is aan te bevelen eerst je te oriënteren op internet. Als je het weet typ je op Google het apparaatnummer in en kom je vanzelf bij Bemmel en Kroon. Was voor ons de enigste die het product op voorraad had en binnen 1 dag levert! Buitengewoon!

Zie antwoorden op vorige vragen.

Bij een volgende grote aanschaf ga ik direct naar hun site om me te oriënteren.

Ernst 21-10-2015 Via de website gekocht

Zeer correcte afspraken en levering
perfect

Zeer vriendelijk en professioneel

Duidelijk genoeg aanbod

Aanrader en ook voor klanten in België
Geen extra kosten en indien er iets niet is vervangen ze dit door het nieuwe model zonder meerprijs

Voort 21-10-2015 In de winkel gekocht
Bemmel&Kroon Hoge Rijndijk 269 Zoeterwoude Rijndijk.

Heel veel keus. Hebben alle merken staan. Je kunt dus veel vergelijken en ook live bekijken.

Personeel zet zich 100% in om je te helpen bij de keus van je apparaat.

Staan zoveel merken en types dat je goed kunt vergelijken en je keus maken.

Bemmel&Kroon in Zoeterwoude is echt een aanrader. Veel keus en prettig personeel.

Super snelle levering. De volgende dag had ik mijn koel/vries combinatie al in huis. Ook nog eens de laagste prijs.

Hans H. 21-10-2015 In de winkel gekocht
Van Bemmel en Kroon, Zoeterwoude

overzichtelijk, groot assortiment, ruime parkeergelegenheid

veel personeel aanwezig, zeer behulpzaam

bijv. vaatwassers van de grote merken, andere merken of types via de site in de winkel te bekijken. Veelal direct leverbaar.

Ben al jareb klant, altijd tot volle tevredenheid. Ook wat garantie en service betref.

Winkel reageert soepel op specifieke wensen.

JW 21-10-2015 Via de website gekocht

Simpel klikken en bestellen.

Volgende dag geleverd.

Voor het snel kopen en laten bezorgen van een droger een prima site.

Eh 21-10-2015 In de winkel gekocht
Cruquius

Het product hadden ze niet op voorraad. Althans niet in het filiaal. Ook al waren wij er in de middag, de volgende ochtend werd het thuis netjes afgeleverd. Ideaal dan hoef je zelf niet te tillen.

Wij zijn goed te woord gestaan in het filiaal in de Cruquius. Alles rustig uitgelegd. En ook al liepen er meer klanten rond. Ze namen de tijd voor ons.

De keuze was reuze. Daardoor word het kiezen van een product soms wat lastiger. Maar je kan wel rustig vergetelijke

Zeker de moeite waard om een bezoek te brengen als je op zoek bent naar 1 van de producten die Bemmel verkoopt.
Je word goed geholpen en ze hebben reële prijzen.

F 20-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering

Snelle afhandeling van de bestelling

Groot assortiment, scherp geprijsd

René 20-10-2015 In de winkel gekocht
zoeterwoude

Ik kijk altijd even op de website, kies enkele apparaten uit en ga dan naar de winkel om alles "in het echt" te zien. Altijd goed advies gekregen.

Mijn ervaring is altijd goed geweest. In de winkel kunnen ze al zeggen wanneer de levering is en de installateur is top.

Ik vind het iedere keer weer verrassend dat ik bij het zoeken steeds bij Bemmel & Kroon uitkom.

Wat op de website staat is bijna altijd voorradig. Indien niet binnen een paar dagen. Heel plezierig om hier rond te lopen en als er een verkoper naar je toe komt en je wil dit niet omdat je aan het kijken bent, wordt dit meteen opgepakt en kan je rustig struinen. Top zaak!Ook kwa prijs en service.

Jullie installateur is echt een aanrader. Perfecte aflevering en inbouwwerkzaamheden. Schoon opgeleverd.

TvdM 20-10-2015 Via de website gekocht

Helder en duidelijk. Veel merken

Zie vorige

moniek 20-10-2015 Via de website gekocht

Prima bezorging

Caroline 20-10-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk en overzichtelijk.

Service is geweldig zo zouden meer winkels mogen zijn.

Alles snel en overzichtelijk geregeld. super

Wat ik vooral ook prettig vond is de pakketdienst die precies liet weten wanneer ze kwamen.

jaapcoebel 20-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

binnenlopen, en na goed advies nieuwe combimagnetron en kookplaat gekocht

aan alles gedacht , dus geen stress voor ons

alle merken keurig op een rijtje

het geheel is top!

alles ok, snel, soepel & compleet !

Ed1508 20-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Erg makkelijk om de artikelen te vinden die ik nodig had

Vriendelijk personeel, direct geholpen

Wat niet op voorraad is, wordt voor je besteld

De service die ik kreeg was heel goed en de apparatuur ook nog eens voor een goede prijs.

Ruime keuze in de winkel en de service is perfect!! Ook de installatie is goed verlopen.

Tahapary-Keislair 19-10-2015 Via de website gekocht

Heldere website waarin ook duidelijke omschrijvingen staan van de producten

Keurig op tijd geleerd netjes op de hoogte gehouden van aflever moment

Ik heb goede ervaringen met van Bemmel en Krioon in het verleden ook artikelen gekocht en altijd tevreden.

automobiel1 19-10-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam Forepark

De bestelde koelkast paste niet in de daarvoor bestemde ruimte. Omwisseling werd zonder enig probleem geregeld.

Voor mij interessante artikelen waren voldoende aanwezig

Voorlichting door verkoper was adequaat en niet opdringerig

Uitstraling van degelijkheid en vakbekwaamheid. Overzichtelijke opstelling van het assortiment. Deskundige voorlichting van verkoper.

inakleinevos 19-10-2015 Via de website gekocht

Website is goed te vinden, ook telefonisch snel contact voor verdere informatie.

UITSTEKEND,GEWENSTE MODEL NIET LEVERBAAR EN ZONDER EXTRA KOSTEN EEN UP GRATE MODEL GEKREGEN, BEZORGING KEURIG OP TIJD.

Alles in voorraad, grote keus en zeer scherpe prijzen

Bemmel en kroon leveren Miele wasmachines en droogautomaten tegen de scherpste prijzen

Goede persoonlijke advisering en snelle uitstekende levering

fietsbel biesje 19-10-2015 Via de website gekocht

Mooie website met eenvoudige en heldere zoekfunctie met prima selectiefilter.
Het invoeren van de gevraagde gegevens ging haast vanzelf.

Helaas was de door ons bestelde wasdroger niet meer leverbaar.
Na overleg werd ons een luxere versie voor dezelfde prijs aangeboden. Wat een topservice!

Zeer ruim assortiment met diverse topmerken

Erg vriendelijke, behulpzame en professionele medewerkers. Daadkrachtig en kordaat.

Bemmel en Kroon is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dit geeft een vertrouwd gevoel. Daarnaast was de lage prijs en vlotte levering (door Dynalogic) doorslaggevend. Kortom, zeer aanbevelenswaardig

belband 19-10-2015 In de winkel gekocht
Leidschendam

Gemakkelijk te vinden in ruim assortiment

Prima te woord gestaan. Bezorging keurig geregeld en op tijd

Genoeg te vinden

Absoluut nog steeds een klasse winkel

Ook de winkel is zeer goed aan te rijden

TheoVolgering 19-10-2015 In de winkel gekocht
Filiaal Zoeterwoude Rijndijk (rijnekeboulevard)

Wij hebben al div. producten bij Bemmel en Kroon gekocht en nog nooit een min punt kunnen ontdekken.

Een woord perfect. Afspraak is afspraak en er wordt tijdig meegedeeld via e-mail en telefoon wanneer bezorgd wordt. Sevice prima.

Zeer ruime keus voor ieder.

Alleen al door de plezierige winkel en zeer correct personeel.Ik heb dat wel anders meegemaakt.

Een top zaak en iedereen aan te bevelen en qua prijs overeenkomstig met andere stunt en internet aanbieders.

mertensdi 19-10-2015 Via de website gekocht

Spijtig dat belgische klanten niet via internet kunnen betalen, dit is toch een bijkomende kost van 4,95 euro

Antwoord op mail in korte tijd

Vele merken

Heel prijsgunstig en levering op zaterdag

Levering op zaterdag ! Extra service inbegrepen Spijtige kosten ivm betaling

truck drive 19-10-2015 Via de website gekocht

mijn keuken 13 jaar geleden gekocht bij bemmel en kroon ,nu een nieuwe vaatwasser gekocht van Bosch ook bij b/kroon,via internet besteld .na dat de orderbevestiging binnen was las ik dat de code van de vaatwasser niet klopte met de door mij bestelde machine.
gebeld met b/kroon en ze vertelden mij dat de door mij bestelde maschine niet meer leverbaar was en ik een duurder nieuw model geleverd kreeg.VOOR DE ZELFDE PRIJS.
door de goede voorlichting van bemmel en kroon en door de zeer nette inbouw door AJ TEC UIT BERKEL/RODENRIJS geef ik beide bedrijven een Dikke Pluim

keurig netjes geleverd en aangesloten

op internet alles te vinden bij bemmel en kroon

je krijgt er eerlijke voorlichting en apparaten voor een eerlijke prijs

niks mis met deze winkel

sandra1971e 19-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site en makkelijk besteld

Duidelijke informatie en afspraken worden nagekomen en geen hoge verzendkosten

Genoeg keuze

Ik ben al vele jaren een tevreden klant

Al vele jaren ben ik klant bij Bemmel en Kroon en ik ben nog steeds zeer tevreden

stefstef12 17-10-2015 Via de website gekocht

prijs en service uitstekend

Trotsemama3 17-10-2015 Via de website gekocht

Ik belde voor een extra info en zou daarna via internet bestellen, echter werd ik tot in de diepe details zeer goed geïnformeerd en vertelde hij me dat hij me meteen ook bestelling kon opnemen aan de telefoon en dat dat een kleine moeite was. Daarom krijgt hij/jullie bedrijf een dikke tien;)

Ik heb ook een dikke tien gegeven aan de service want heb gebeld voor informatie omtrent een droger. Echter wegens omstandigheden was de deur van de droger die ik wou blijkbaar niet meer van glas (waardoor die juist heel erg mooi uitzag) maar gewoon wit. Ik vond dit SUPER dat hij me dit heel eerlijk vooraf heeft kunnen vertellen.

Qua assortiment mogen jullie wel iets meer uitbreiden voor zo'n bedrijf als jullie.

Ik ben zeer goed geholpen en met de juiste informatie. Tevens is de bezorgmoment en de dagen ook super geregeld. Ik zal jullie zeker aanraden!!

Ik heb de producten vandaag ontvangen. Heb ze nog niet gebruikt maar nadat ik ze heb gebruikt zal ik zeker nog een review achterlaten. Ik ben ook iemand die zeker de reviews even leest en het zeker als doorslaggevende manier zie om de gekozen product te kopen.

denny7974 17-10-2015 Via de website gekocht

Besteld vanwege de scherpe prijs. Snel een bericht met de levering, hierin stond dat een ander type geleverd werd. Na onderzoek bleek dit inderdaad een nieuwere en betere versie te zijn van de door mij bestelde. De geleverde is in de winkels toch zo'n €120 duurder, maar werd zonder bijbetaling gewoon geleverd. Snelle levering conform de website en ook het transportbedrijf was super. Duidelijke mail, sms van de vervoerder en ook nog een telefoontje om aan te geven dat hij er over 5 minuten zou zijn. Uitstekende service! Mijn bestelling was BKI495239

Markward 17-10-2015 Via de website gekocht

Ik belde de telefoniste na sluitingstijd en zij heropende de computer en plaatste mijn bestelling

Na 2 dagen was mijn wasmachine in huis

Geweldige snelle service en aardige gemotiveerde mensen

Ik heb mijn wasmachine telefonisch besteld bij Bemmel en Kroon en alles ging correct

wesel00 17-10-2015 In de winkel gekocht
Forepark

eerst online gekeken of het fornuis dat ik wou verkocht werd door Bemmel en Kroon, daarna in de winkel geweest voor informatie.

Super service, zowel in de winkel als bij de bezorging thuis!!! Is een apparaat duurder dan in een andere winkel, passen hun het gelijk aan, zodat je ook goedkoper uit bent.

Heeft Bemmel en Kroon iets niet, dan proberen ze er toch aan te komen.

Altijd, ben er fan van deze winkel.

mpluger 17-10-2015 In de winkel gekocht
den haag

vestiging gemakkelijk te bereiken goed parkeren

duidelijke uitleg, snelle levering. Bij de levering waren er moeilijkheden met plaatsen van de machine die zijn direct opgelost

breed assortiment van merkfabrikanten in alle prijsklassen

goede service , veel kennis, snelle levering aan huis

goede service met veel keuzes. Er werd duidelijke uitleg gegeven over de verschillende alternatieven.

An9e1a 16-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Verkoper geeft duidelijk uitleg. Ik wist precies wat ik wel en niet wilde hebben op de machine en wat ik maximaal wilde besteden aan de machine. Kreeg geen extra korting op de machine maar hij werkt wel gratis naar boven gebracht aan gesloten en de oude machine namen ze ook weer mee.

Genoeg om uit te kiezen. Ik wist wat ik maximaal wilde besteden en wat ik er allemaal op wilde hebben. Ik heb dus ook geen duurdere machine hoeven kopen.

Vriendelijk personeel. Wij dachten dat ze die avond koopavond zouden hebben maar ze gingen al om zes uur dicht. Wij waren er om kwart voor zes. Toch werden we vriendelijk begroet en heel vriendelijk geholpen. Ik werk zelf in een winkel en weet hoe vervelend het kan zijn als er op het laatste moment klanten komen die nog eens uitgebreid gaan winkelen.

Mzagwijn 16-10-2015 Via de website gekocht

Simpel vergelijken en eenvoudige bestelling

Je wordt super op de hoogte gehouden van je bestelling

Super snelle levering en je wordt heel nauwkeurig op de hoogte gehouden tijdens het gehele proces.

JvanDP 15-10-2015 Via de website gekocht

Op zondag wasautomaat via website besteld. Makkelijke en duidelijke website.

Op maandag berichht dat wasautomaat op gewenste dag (nl dinsdag) geleverd kon worden. Aflevertijd zou tussen 14.30 en 17.30u zijn. Om 14.35u kreeg ik telefonisch bericht dat ze over een kwartier voor de duer zouden staan (en dat klopte ook). De kapotte wasmachine werd gratis meegenommen, vr het aansluiten van de nieuwe wasmachine werd een kleine bijdrage gevraagd.(die had ik er graag voor over).

Ik heb nog niet veel verschillende producten via de website besteld, indruk was een overzichtelijke website met ruim assortiment.

Vorige wasmachine (15 jaar oud) was ook via Bemmel & Kroon geleverd. omdat dat toen geheel naar wens was verlopen, nu deze nieuwe wasmachine weer via Bemmel & Kroon gekocht.

Goede service, vriendelijk personeel, stipte aflevering.

g.teunissen 15-10-2015 Via de website gekocht

Het zoeken van produkten kan beter

Het produkt was niet voorradig, meteen gebeld. Er werd gelijk actie ondernomen, na een uur belde het bedrijf terug met een alternatief. Vindt ik goede service daar houd ik van.

Kan nog beter.

Zie bij service

Ik hou van snelle bezorging en goede service.

jfranssen1603 15-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en makkelijke website...veel info...makkelijk afrekenen...je wordt erg goed geinformeerd over je bestelling en bezorging..erg goed geregeld..

Had wat info nodig telefonisch...product was nietvleverbaar...kreeg notabene een duurder apparaat als besteld...of dat geen goede service is...super..

Te kust en te keur....en de scherpe prijzen liegen er niet om

Goede en duidelijke website....telefonische helpdesk ook erg goed en netjes...scherpe prijzen en snelle levering die je kunt volgen via track en trace...een topper

Zeer voordelig...zeer goede service. ..reviews zijn erg goed...lijkt mij een betrouwbaar adres

Ludo Jansen 15-10-2015 Via de website gekocht

Ik heb met het bedrijf gebeld, Daar kreeg ik alle medewerking van de verkoper die mij geweldig heeft geholpen.

Aan mij werd de vraag gesteld wanneer ik het product wilde ontvangen. Dat maak je niet vaak mee. Ook de aflevering was meer dan perfect. Alle lof.

Ik had maar een product nodig, dus ik kan niets zeggen over het assortiment. Wel dat ik het product nergens anders voor die prijs kon vinden

Als alle webwinkels zo zijn dan is het helaas wel een enorme concurrent voor de normale zaken, maar de manier waarop ik ben geholpen kom je zelfs in een fysieke zaak zelden tegen.

Heel goed is de perfecte manier waarop ik te woord ben gestaan. De zeer correcte aflevering en de prijs van het product.

Marjaboerboom 15-10-2015 In de winkel gekocht
Cruquius Plaza Cruquius

Super leuk geholpen en goed advies gekregen. Er werd niet iets opgedrongen en zelfs een goedkoper product aangeboden...

Niet alles kan nu eenmaal in de winkel staan en waar we voor kwamen was er ook niet maar werd meteen via de computer opgezocht een een goede vergelijking getoond

Zeer vriendelijk personeel...

Er werd absoluut niet aangedrongen tot koop of een duurder apparaat. Zelf hadden we een duurder in gedachten wat afgeraden werd ivm met gebruik...

martinvanlangen 15-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige website, snel gevonden wat ik nodig had.

Voor een tientje werd de wasdrogers uitgepakt, naar boven gesleept en aangesloten. Alleen waren ze vergeten de slang aan te sluiten op de afvoer.

Breed, genoeg vergelijkingsmateriaal. Uiteindelijk bleek de wasdroger die ik initieel besteld had niet meer leverbaar. Voor dezelfde prijs hebben ze de opvolger geleverd.

Trudi van Opdorp 14-10-2015 Via de website gekocht

Klik op wasmachine zoeken en de goedkoopste.

Binnen 1 dag en uur voor eindtijd

Van alles wa

Geweldig personeel en kundig en helemaal top neemt oude mee en doen er voorzichtig mee.

Vandaag wachmachine geleverd wat een topper , en dat voor de prijs van 338,00 euro

Oma Irene 14-10-2015 Via de website gekocht

Nadat ik mijn keuze had gemaakt en betaald,kreeg ik meteen een mail dat alles goed was ontvangen!

hele ruime keuze!!

De uitgezochte machine was niet meer te verkrijgen en dus kreeg ik het daaropvolgende artikel voor dezelfde prijs,alhoewel deze machine veel duurder was!!Superservice en ik ben er erg blij mee!!!

GerGS 14-10-2015 Via de website gekocht

Order plaatsen zeer eenvoudig en duidelijk.

Snel en keurig geleverd, bezorger had wel wat meer tijd mogen nemen. Beetje te gehaast, wasmachine vervoerd naar mijn verdieping met steekwagen en hard tegen de grond gekomen toen ze het wilden neerleggen. Mag wat rustiger.

Ok

Opzich ok, snel geleverd, netjes 30 min van te voren gebeld voor levering.

Margret van Loon 13-10-2015 Via de website gekocht

Online besteld na telefonisch contact.Handig dat beide mogelijk is.

Het door ons gewenste type wasmachine (7 liter) was niet meer leverbaar, maar stond nog wel op de website vermeld. Nu kregen we het nieuwere type (8 liter)voor de prijs van het oudere model.

Meer dan genoeg keus.

Goede ervaring mee. Ook vlot geleverd.

Goede service, ruime keus en snelle levering.

marvon31 13-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk bestellen

Offerte aangevraagd, en binnen een paar uur een mooie aanbieding gekregen.
Bezorgen op de dag die mij uitkwam.

Ze hebben echt alles, en ik heb geen goedkopere aanbiedingen gevonden.

Omdat ik niks negatiefs kan bedenken, en dus zonder problemen dit bedrijf kan aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Had al eerder spullen gekocht en dat ging ook zonder problemen. Ook de bezorging is perfect geregeld, je kan de chauffeur heel de dag volgen, dus je weet precies wanneer hij voor de deur staat.

Ton de Beijer 13-10-2015 Via de website gekocht

goed en overzichtelijk website

na melding n.o.v toch snel geleverd

prima

zonder meer

Goede reacties via mails. Order verder probleemloos afgehandeld

Brief 13-10-2015 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Fysiek in de winkel een gaskookplaat gekocht. Deze was niet op voorraad maar is direct besteld en een week later afgeleverd en geplaatst door een monteur van Ajtec.

Men loopt direct met je mee naar een geselecteerd apparaat. In ons geval werd duidelijk dat het niet het door ons gewenste apparaat betrof.

In de winkel heeft men, zowel in de keukenzaak als in de online-winkel een keur aan apparatuur, zodat er meestal wel iets is van je gading.

Niets dan lof voor de manier waarop wij zijn geholpen. Omtrent de kwaliteit van het aangeschafte apparaat kunnen we nog weinig zeggen; daarvoor moeten we het eigenlijk nog een poosje gebruiken.

olavenarja 13-10-2015 Via de website gekocht

fijne webshop

snelle en vakkundige levering

genoeg keuze , ruim assortiment

deze winkel zou ik aan iedereen willen aanbevelen

we hebben heel fijn zaken kunnen doen met deze winkel, echt een aanrader

pdgoede 12-10-2015 In de winkel gekocht
Den Haag, Fore park

Makkelijk bereikbaar. Goed parkeren en ruime keuze.
Betalen via pin na levering.

Via email op de hoogte van levering en goede coordinatie. Alles klopte.

Zeer veel op voorraad.

Goed bereikbaar, goed parkeren, uitstekend geholpen en wat extra voor vaste klant. Levering en bezorging volgens afspraak.

ErwinFransen1972 12-10-2015 Via de website gekocht

Vandaag besteld en morgen in huis. Er waren geen onverwachte vertragingen in levering zoals je bij andere webshops wel eens hebt.

De extra service die geleverd werd was zeer goed. Naast het uitpakken en aansluiten van de wasmachine kregen we ook advies over het eerste gebruik van de wasmachine.

Ruime keuze aan witgoed.

De afronding van de bestelling verliep heel goed. We werden tijdig geinformeerd over de levering.

Ruime keuze aan witgoed, lage prijs en goede service.

Sylvanavoorham 12-10-2015 In de winkel gekocht
Leidschenveen

Ik heb de koelkast gevonden op internet en dat was allemaal prima vermeld

We zijn in de winkel geweest. We hebben echt een hele goede service gehad. De verkoper had echt duidelijk ervaring met koelkasten en we hebben hierdoor ook een mooie koelkast.

Er was genoeg om uit te kiezen. Voor klanten die iets meer te besteden hebben maar ook voor klanten die graag iets willen en iets minder te besteden hebben is er genoeg.

Goede service, verstand van zaken en een goede oplossing bedacht qua prijs.

Ik zal de winkel zeker aan raden. Personeel loopt er met ervaring en weten precies wat je zoekt.

ergleuk66 12-10-2015 Via de website gekocht

zaterdag besteld maandag in huis

Gingen het voor me uitzoeken wat ik aan punten aangaf voor een nieuwe wasmachine en belde binnen 30 min terg

Snelle en vriendelijke service

Ze denken op een positieve manier mee. Legde goed uit ging het voor me uitzoeken en belde ook netjes terug. Echt helemaal top en voor weinig. Bij brengen haalde ze de oude weg en sloten de nieuwe aan. Echt helemaal top!!